15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید
15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید
15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید
15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

۱۵ بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

آرش بوالحسنی
۱۳:۵۴ ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

از Bloodborne: The Old Hunters گرفته تا Red Dead Redemption: Undead Nightmare، برخی DLC های داستانی را طرفداران نباید از دست بدهند.

بسته‌های الحاقی پس از عرضه، به اندازه گذشته محبوبیت ندارند، اما هر از چند گاهی شاهد عرضه یک DLC شگفت‌انگیز هستیم که آنچنان به تجربه اصلی اضافه می‌کند که به بخشی اساسی از پکیج کلی تبدیل می‌شود. برخی از این DLCها، ممکن است یک مکانیک جدید را به بازی اضافه کنند، برخی داستان‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهند و برخی هم ایرادات بازی اصلی را رفع می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به ۱۵ بستۀ‌الحاقی داستانی که یک یا چند عدد تا از این ویژگی‌ها را دارند بپردازیم.

The Witcher 3 – Hearts Of Stone

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

The Witcher 3 اثری عظیم و پر از محتوای با کیفیت است که می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارد، اما تجربه بازی اصلی کافی نیست. هر دو DLC داستانی بازی فوق‌العاده هستند و برخی از بهترین لحظات بازی را در خود جای داده‌اند. برای این فهرست تصمیم گرفته‌ایم تا Hearts of Stone را انتخاب کنیم، چرا که به نظر ما این DLC داستان بهتری نسبت به Blood and Wine دارد. Hearts of Stone در بخشی کاملا جدید از نقشه به نام No Man’s Land جریان دارد و در مورد تلاش‌های Geralt برای شکست دادن یک نامیرا به نام Olgierd von Everec است. این DLC هم‌چنین هیولاها، ماموریت‌های جانبی و مکانیک‌های مبارزه‌ای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. طرفداران The Witcher ابدا نباید این بستۀ‌الحاقی را از دست بدهند.

Far Cry 3 – Blood Dragon

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

Far Cry 3 شامل یکی از بهترین داستان‌ها در میان تمام بازی‌های Ubisoft تا به امروز است. با وجود اینکه بستۀ‌الحاقی Blood Dragon به اوج احساسی بازی اصلی نمی‌رسد و شامل شخصیتی به ماندگاری Vaas نمی‌شود، اما قطعا جذابیت‌های منحصر به فرد خود را دارد و چیزهای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. Blood Dragon شما را به نسخه‌ای آینده‌نگرانه از Rook Islands می‌برد و کنترل Commander Rex را بر عهده شما قرار می‌دهد. جنبه‌های علمی-تخیلی و الهام‌هایی که این بسته الحاقی از این ژانر می‌گیرد باعث شده تا با تجربه‌ای طرف باشیم که سبک و سیاق بسیار جذابی دارد. طراحی ماموریت‌ها، ست پیس‌ها و سلاح‌های جدید باعث شده تا گیم‌پلی هم‌چنان سرگرم‌کننده باقی بماند.

Bloodborne: The Old Hunters

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

Bloodborne به آسانی یکی از بهترین آثار FromSoftware تا به امروز است و DLC فوق‌العاده The Old Hunters مثل خامه روی کیک برای یکی از بهترین بازی‌های تاریخ می‌ماند. این بسته الحاقی محتوای جدید زیادی را به بازی اضافه می‌کند و شامل برخی از دشوارترین باس‌ها در کل بازی مثل Ludwig, the Holy Blade می‌شود. در باس پایانی بازی هم با Orphan of Kos مواجه می‌شوید که حداکثر مهارت‌های شما را می‌سنجد و با حرکات غیر قابل پیش‌بینی خود کار را سخت می‌کند. به علاوه، سلاح‌های جدید زیادی هم به بازی اضافه شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها در بخش‌های PvP و PvE بازی استفاده کنید. اگر به Bloodborne علاقه‌مند هستید، تجربه The Old Hunters ضروری است.

Dark Souls 3 – The Ringed City

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

Dark Souls 3 به احتمال زیاد پایانی برای این حماسه است و The Ringed City مطمئن می‌شود تا این سه‌گانه در اوج به پایان برسد. این DLC در Ringed City جریان دارد و در این منطقه دشمنان قدرتمند همه جا پرسه می‌زنند. علاوه بر باس‌های ماندگاری مثل Slave Knight Gael، در The Ringed City شاهد برخی از بهترین ماموریت‌های جانبی و NPCهای کل سری هستیم که شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کنند. حس و حال بودن در جهانی رو به فنا به طرز فوق‌العاده‌ای در این DLC به تصویر کشیده شده و داستان سری طوری به پایان می‌رساند که طرفداران قدیمی‌ به شدت از آن راضی خواهند بود.

Red Dead Redemption – Undead Nightmare

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

Red Dead Redemption یک بازی نسبتا واقع‌گرایانه است که در دوران افول غرب وحشی جریان دارد. پس عرضه یک بسته الحاقی که در مورد حمله زامبی‌ها به غرب وحشی است، می‌تواند در ابتدا ایده مضحکی به نظر می‌رسد. با این وجود، Rockstar در واقع همین کار را با Undead Nightmare کرد. قلع و قمع گله‌هایی از زامبی‌ها می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد، خصوصا با توجه به سلاح‌های جدیدی که به بازی اضافه شده است. به علاوه یکی از سواری‌های جدید بازی یک اسب تک‌شاخ است. از نظر محتوا، با DLC پرباری طرف خواهید بود که ارزش این بسته الحاقی را بالا می‌برد.

The Last of Us Part 1 – Left Behind

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

استودیوی Naughty Dog با The Last of Us Part 1 یکی از ماندگارترین داستان‌های تاریخ بازی را ارائه داد، اما شخصیت Ellie در مقایسه با Joel پرداخت کمتری داشت و زمان کمتری صرف پس‌زمینه روایی او شده بود. Left Behind این حفره را با داستانی کوتاه اما دوست‌داشتنی پر می‌کند. علاوه بر اینکه شاهد نگه‌داری Ellie از Joel به هنگام زخمی شدن او هستیم، بخش‌هایی از گذشته Ellie به همراه Riley هم به تصویر کشیده می‌شود. دیدن اینکه این دختران پسا-آخرالزمانی با مفهوم‌های غریبه‌ای مثل فضای مجازی و کیوسک‌های عکاسی سر و کله می‌زنند جذابیت خاصی دارد و این مرحله هم‌چنین با سکانس‌های دلگرم‌کننده‌ای هم پر شده که تجربه آن را برای طرفداران ضروری می‌کند.

Outer Wilds – Echoes of the Eye

outer wilds

The Outer Wilds در هسته ماجراجویی خود، حول یک تمدن باستانی مرموز می‌چرخد و Echoes of the Eye هم در افزودن به این پکیج عالی عمل می‌کند. در این DLC شاهد اضافه شدن یک سری بخش‌های ترسناک هم هستیم که با توجه به داستان خیلی خوب، جهان بازی را گسترش می‌دهد. مکانیک‌های جابه‌جایی و پازل‌های جدید زیادی هم به بازی اضافه شده‌اند. در مجموع با محتوایی با کیفیت طرف هستیم که علاقه‌مندان به بازی اصلی باید حتما آن را تجربه کنند.

Horizon Forbidden West – Burning Shores

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

استودیوی Guerrilla Games در قالب Horizon Forbidden West دنباله فوق‌العاده‌ای را ارائه داد و توانست بسیاری از ایرادهای Zero Dawn را با این بازی رفع کند. نتیجه نهایی تجربه‌ای نفس‌گیر بود که خیلی کم خسته‌کننده می‌شد. با این وجود، میان نسلی بودن بازی اجازه پیشرفت آن در برخی زمینه‌ها را نداده بود. بسته الحاقی Burning Shores نماینده بهترین‌های Forbidden West است. ناحیه جدید شامل محل‌های سکونت پیچیده، آسمان‌های با دقت رندر شده و رویارویی‌های خشن و عظیم می‌شود که بازی اصلی را کاملا کنار می‌زنند. به علاوه، یک داستان درگیرکننده تمام این‌ها را به هم گره می‌زند و شامل شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌ای مثل Seyka می‌شود.

Ghost of Tsushima – Iki Island

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

Ghost of Tsushima هنوز هم به لطف یک بازنمایی تماشایی از جزیره سوشیما و پر کردن آن از فعالیت‌های درگیرکننده یکی از بهترین بازی‌های جهان باز نسل گذشته است. بسته الحاقی Iki Island دنباله‌ای برای همین داستان است و پروتاگونیست ما یعنی Jin را به گذشته دلهره‌آورش باز می‌گرداند. Jin در این DLC مجبور می‌شود برای شکست دادن The Eagle، با شیاطین درونی خود مبارزه کند. به علاوه، در کنار معرفی دشمنانی جدید مثل Shaman، شاهد اضافه شدن یک قابلیت Ghost جدید هستیم که به شما اجازه می‌دهد تا اسب خود را به دل دشمن بکوبید. ماموریت‌های داستانی سرگرم‌کننده هستند و مقدار قابل توجه‌ای فعالیت جانبی هم در Iki Island وجود دارد.

Marvel’s Spider-Man – The City That Never Sleeps

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

Marvel’s Spider-Man کامل‌ترین نسخه ویدیوگیمی از نمادین‌ترین شخصیت کامیک بوکی تاریخ است و Insomniac در ارائه سیستم حرکتی و مبارزاتی آکروباتیک برای یک بازی ابرقهرمانی عالی عمل کرده است. در حالی که بازی اصلی شامل مقدار قابل توجه‌ای از محتوا می‌شود که شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگه می‌دارد، تعجبی ندارد که طرفداران به دنبال محتوای تاثیرگذارتری باشند. خوشبختانه The City That Never Sleeps هم دقیقا همین محتوا را ارائه می‌داد. این بسته الحاقی شامل ۳ اپیزود در قالب DLCهای مجزا می‌شود و در آن شاهد حضور برخی از شخصیت‌های محبوب دنیای Spider-Man مثل Hammerhead و Black Cat هستیم. با وجود اینکه نوآوری خاصی در این بسته الحاقی دیده نمی‌شود، اما کیفیت آن باعث شده تا The City That Never Sleeps به بخشی اساسی از پکیج Marvel’s Spider-Man تبدیل شود.

Dying Light – The Following

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

بسته الحاقی The Following بازی Dying Light به هنگام عرضه یک حرکت ریسکی به نظر می‌رسید. هر چه باشد این DLC سیستم مبارزات پارکور-محور بازی اصلی را برای موتورها دور می‌انداخت. با این وجود، Techland توانست ثابت کند که طرفداران بدبین در اشتباه بوده‌اند. قلع و قمع کردن خیل عظیمی از زامبی‌ها به هنگام راندن یک باگی به شدت سرگرم‌کننده بود و یک سیستم پیشرفت با جزئیات برای ارتقای وسیله نقلیه، خود همه چیز را جذاب نگه می‌داشت. حتی داستان The Following هم به طرز قابل توجه‌ای از بازی اصلی بهتر است. همین مهم باعث می‌شد تا بازیکنان برای جست‌وجو در نقشه‌ای جدید برای یافتن لوت انگیزه بیشتری داشته باشند.

Metro Exodus – Sam’s Story

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

Metro Exodus تغییری اساسی نسبت به ریشه‌های این سری بود و به جای اثری که عمدتا خطی است، برای اولین بار شاهد ساختاری جهان باز بودیم. البته ست پیس‌های با دقت طراحی شده هم همچنان در بازی وجود داشتند. DLC پس از عرضه بازی با نام Sam’s Story هم هر چیزی که در مورد بازی اصلی خوب بود را گرفت و آن را با داستانی دلگرم‌کننده و دوست‌داشتنی ترکیب کرد. نتیجه نهایی تجربه‌ای است که از ابتدا تا انتها درگیرکننده باقی می‌ماند. نقشه جدید Vladivostok میزبانی برای مقدار زیادی محتوای جدید است که شما را برای مدتی سرگرم نگه می‌دارد، پس شما به ازای پول پرداختی، ارزش قابل توجه‌ای دریافت خواهید کرد.

Dishonored – Knife Of Dunwall

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

بازی Dishonored با قتل ملکه Dunwall و ساخت پاپوش برای محافظ شخصی او یعنی Corvo آغاز می‌شود. این در حالی است که قاتل واقعی ملکه یک Shadow Assassin بوده است. بسته الحاقی The Knife of Dunwall شما را در نقش Dawood، قاتل واقعی ملکه، قرار می‌دهد و شاهد تلاش‌های او برای رسیدن به رستگاری هستیم. این DLC هم‌چنین شخصیت‌های جدیدی از جمله جادوگری به نام Delilah را معرفی می‌کند که آنتاگونیست اصلی Dishonored 2 است. البته این DLC روی پای خود می‌ایستد و به تنهایی قطعه ارزشمندی از محتوا برای طرفداران Dishonored است. شما هم‌چنین توانایی‌های جدید زیادی را هم به دست می‌آورید و می‌توانید از این قابلیت‌ها در ناحیه جدید Legal District of Dunwall استفاده کنید. تمام این موارد دست به دست هم می‌دهند تا تجربه این DLC برای طرفداران Dishonored الزامی باشد.

Grand Theft Auto 4 – The Lost and Damned

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

Grand Theft Auto 4 احتمالا نادیده گرفته شده‌ترین اثر در این فرنچایز فوق‌العاده محبوب و موفق است. این مسئله قطعا ناراحت‌کننده است چرا که یکی از بهترین بسته‌های الحاقی عرضه شده توسط Rockstar هم برای این بازی است. The Lost and Damned دنبال‌کننده داستان گنگ Lost MC بوده و پر از شوخی‌های تاریکی است که از این توسعه‌دهنده و این سری انتظار دارید. گیم‌پلی هم شامل بهبودهای خوبی مثل Checkpointهای میان ماموریت و مکانیک‌های رانندگی بهتر می‌شود.

Mass Effect 3 – Citadel

نقد و بررسی بازی mass effect 3 legendary edition

در حالی که Mass Effect 3 کارهای درست زیادی را در زمینه گیم‌پلی انجام داد، طرفداران بابت پایان این بازی و پایان سه‌گانه Mass Effect ناامید شدند. بسته الحاقی The Citadel تلاش می‌کند تا این طرفداران را با پایانی متفاوت راضی کند و هم‌چنین به نحوی کل سری را جشن می‌گیرد. در این بسته‌الحاقی، فرمانده Shepard با دسته‌ای از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران در تاریخ سری به نبرد می‌برد. نتیجه سکانس‌هایی هستند که مدت‌ها پس از پخش تیتراژ نهایی در ذهن شما خواهند ماند.

منبع: Gamingbolt

Kratosمنم یکی مثل خودتLove story gamesRepatriatemilad sa77Amir :))سابقAhzek Ahriman (world eater )ParhamDota2Dark FantasyNemesisMaster bladeMad God人Acker益man人DARKSIRENRezzعمو کریتوسCyrusshmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید
15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید
15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید
15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید
15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

15 بسته‌الحاقی و DLC داستانی شگفت‌انگیز که باید تجربه کنید