نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی]

سعید حلاجیان
۱۸:۰۷ ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

دیگر زمان زیادی به انتشار بازی محبوب و مورد انتظار Anthem باقی نمانده است. از همین روی منتقدان نیز در حال تجربه‌ی این بازی هستند. به همین دلیل منتقدان نقد‌های اولیه و نظرات خود در رابطه با تجربه‌ی ۱۰ ساعت اولیه‌ی بازی را منتشر ساخته‌اند که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

با تجه به اینکه نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem هم اکنون برای مشترکین سرویس EA Access در دسترس است، بنابراین کاربران مذکور می‌توانند به تجربه‌ی ۱۰ ساعت اولیه‌ی این بازی بپردازند. البته کاربرانی که نسخه‌ی Legion of Dawn Edition را خریداری کرده باشند از روزهای گذشته قادر به تجربه‌ی نسخه‌ی کامل این عنوان هستند. از همین روی بسیاری از منتقدان، نقدهای اولیه‌ی خود از بازی Anthem را منتشر کرده‌اند که در قسمت پایین به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

Everyeye.it 7.6/10

یک روایت داستانی پیچیده و غنی که با گیم‌پلی جذاب و سرگرم کننده‌ی بازی همراه شده است. البته این را می‌توان مدیون سیستم حرکت بازی دانست که هم برای مبارزات و هم برای کاوش در بازی بسیار مفید و موثر واقع شده است.

XGN ۷٫۵/۱۰

Anthem یک پروژه‌ی جاه طلبانه به شمار می‌رود و در جهات بسیاری نتیجه‌ی موفقی برای بایوور داشته است. Anthem گیم‌پلی تماشایی، داستان خوب و پایان چالش برانگیزی دارد. اما گاهی اوقات مشکلات بازی به تجربه‌ی آن آسب می‌زنند که این موضوع به بایوور بستگی دارد تا در آینده این مشکلات را برطرف سازد.

GMagazine 7/10

علیرغم مشکلات بازی، من همچنان از تجربه‌ی گیم‌پلی سرگرم کننده بازی لذت برده و تصمیم دارم پس از اینکه بازی به وسیله‌ی انتشار محتویات کامل‌تر شد، بار دیگر به این بازی باز گردم تا رویداد‌ها و محتویات بیشتری را تجربه کنم.

Gamersky 7/10

پوشیدن زره و جنگیدن به مانند مرد آهنی، بسیار شگفت انگیز است اما این بازی در حال حاضر مشکلات فراوانی دارد. داستان بازی کسل کننده و گیم‌پلی آن تکراری و خسته کننده است. مشکلات دیگری نظیر باگ‌ها و مشکلات شبکه نیز در آن وجود دارد. شاید با انتشار بسته‌های الحاقی و محتویات اضافه، Anthem تبدیل به بازی بهتر و کامل‌تری شود.

Gadgets 360 5/10

مبارزات عالی و کاوش در بازی، به تنهایی برای تجربه‌ی آ« در حال حاضر کافی نیستند. داستان و شخصیت‌های ضعیف به همراه عملکرد ناپایدار بازی،  نشان از این دارد کسانی که دو بازی Destiny و Division را تجربه کرده‌اند، برای تجربه‌ی Anthem باید مدتی صبر کرده تا یک یا دو به‌روز‌رسان برای این بازی منتشر شود و مشکلات آن را برطرف سازد.

IGN ۶٫۶/۱۰

Anthem مبارزات هیجان انگیزی دارد اما محتویات آن برای یک بازی رده بالا کافی نیستند و باعث می‌شود تجربه‌‌ی بخش داستانی نامناسب آن، تکراری و خسته کننده به نظر برسد.

Metro GameCentral 6/10

ویژگی‌های تحسین برانگیز زیادی در بازی وجود دارند؛ به مانند پرواز کردن. اما مواردی به مانند داستان سردرگم، سیستم غارت خسته کننده و ماموریت‌هایی نه چندان جالب با زمانی که به ساخت این بازی اختصاص داده شده است، بسیار متناقض هستند.

Windows Central ۶/۱۰

بازی Anthem نمبارزات هیجان انگیزو جلوه‌های بصری خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد و در مجموع یکی اثر با ارزش است. اما طراحی تعجب برانگیز بازی به همراه نویسندگی (داستان) ضعیف و ناخوشایند بازی، Anthme را از تبدیل شدن بهی ک بازی خاصی و یک تجربه‌ی منحصر بفرد باز می‌دارند.

Gamespot 6/10

Anthem ایده‌های خوبی دارد اما در اجرای این ایده‌ها با مشکل روبرو شده است. بدون هیچ گونه بحثی، Anthem یک بازی چند نفره‌ی (co-op) خوب است. این بازی شخصیت‌های واقعا جالبی را در بر‌می‌گیرد و در قسمت‌های آغازین بازی، بخش‌های غیر قابل درکی از داستان را پیش روی شما قرار می‌دهد. مبارزات بازی بسیار هیجان انگیز است تا زمانی که به باس‌های آن برسید و خواهید یافت که آزادی عمل بسیار کمی دارید. حتی عمل ساده و هیجان انگیز پرواز بازی نیز دلیل محدودیت‌هایی که زره‌ی جاولین دارد، مرتبا دچار اختلال شده و شما نمی‌توانید دست از ناامیدی بردارید وقتی بدانید که به دلیل همین محدودیت‌ها، در طی بخش‌های خوب گیم‌پلی نیز باید به اجبار به زمین بازگردید.

TheSixthAxis 6/10

Anthem یک موسیقی است که که در گذشته آن را بارها شنیده‌ایم. Anthem بازی است که چشم انداز فوق العاده‌ای از یک بازی جهان آزاد و یک بازی تیراندازی نقش آفرینی co-op است که شما می‌توانید هزاران ساعت همراه با دوستان خود به تجربه‌ی آن بپردازید. اما در هنگام انتشار، این بازی انتظارات را کاملا برآورده نمی‌کند. بایوور مواردی به مانند سیستم پرواز با لباس مخصوص، زره‌ی جاولین، مبارزات هیجان انگیز و دنیای بزرگ و زیبای بازی را به طور تحسین برانگیزی خلق کرده است. اما این موارد در هنگام انتشار از باگ‌ها،مشکلات فنی بسیار و تصمیمات طراحی نامناسب رنج می‌برند. من می‌خواهم به Anthem علاقه‌مند شوم اما گاهی اوقات این بازی کار را سخت می‌کند.

Trustedreviews 6/10

تا به اینجا، بازی Anthem بسیار عجیب، یک ماجراجویی ناقص همراه با معدود ویژگی‌های خوبی است که البته قربانی طراحی آزاردهنده و مبهم بازی شده‌اند. تمام آن‌چیز‌هایی که بازی‌بازان به خاطر آن‌ها، به استودیوی بایوور علاقه‌مند هستند در اینجا وجود دارد اما به نحوی از هم گسسته و پراکنده‌‌اند که به هیچ عنوان قابل تشخیص نیستند.

PC Gamer ۵٫۵/۱۰
داستان از هم گسسته‌ی Anthem، سیستم غارت خسته کننده، ماموریت‌های تکراری و پایان‌های سطحی بازی همگی ناامید کننده‌اند. حداقل بازی از نظر بصری زیباست.

GamesRadar+ 5/10

Anthem شدیدا ناقص و یک پروژه‌ی نیمه تمام به نظر می‌رسد. البته ویژگی‌های نسبتا خوبی نیز در بازی وجود دارند اما کافی نیستند و بازی همچنان خالی (کم محتوا) و خسته کننده به نظر می‌رسد.

Game Revolution ۵/۱۰

گمان می‌کنم نهایت کاری که سازندگان برای اصلاح بازی انجام دهند، انتشار به‌روزرسان برای برطرف ساختن باگ‌ها یا گلیچ‌های بازی و انتشار محتویات اضافه برای آن است. اما اگر قرار باشد این بازی به یک تجربه‌ی مناسب تبدیل شود، بسیاری از بخش‌های آن به تغییرات اساسی نیاز خواهند داشت.

Guardian 4/10

Anthem حتی در نقاط قوت خود عملکرد خوبی ندارد. مبارزات آن اگرچه به خوبی طراحی شده اما می‌توان آن را مشابه Gears of War منتها با جت‌پک‌ها تصور کرد. از نظر داستانی نیز بازی Anthem نه کاملا جذاب است و نه آزاردهنده. متاسفانه این Anthem بسیار خسته کننده و محافظه کار است که البته همه‌ی ما نسبت به این موضوع از قبل آگاهیم.

نقدهایی که  نمراتی به بازی اختصاص نداده ‌اند:

EuroGamer

در پس همه‌ی مشکلاتی که بازی به آن دچار است، هنوز هم ویژگی‌های امیدوار کننده‌ای در بازی Anthem وجود دارد. به مانند قهرمان بازی و جت‌پک‌های پر زرق و برق آن‌ها یا مبارزات تحسین برانگیز و خیره‌کننده‌ی بازی. به مانند همیشه این بازی طراحی شده تا بتواند وقت آزاد شما را به خود اختصاص دهد اما از آن‌جایی که الکترونیک آرتس و بایوور هنگام پرداختن به خواسته‌ی هواداران، برای ساخت و عرضه‌ی بازی شتاب داشتند، مشخص است که برروی ویژگی‌های جذاب و شایسته‌ی بازی Anthem بیشتر از چند هفته وقت گذاشته نشده و این سوال مطرح می‌شود که آیا بایوور زمان کافی برای اصلاح یک بازی جذاب، البته عمیقا ناقص و دارای مشکلات متعدد را دارد یا خیر.

VG247 

Anthem دقیقا مثال خوبی است از اینکه صنعت بازی‌های ویدئویی به کجا پیش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود و من اصلا طرفدار آن نیستم. ما پیش‌ِ روی خود بازی را در اختیار داریم که مشخصاً توسط افراد با استعدادی ساخته شده است. اما به نظر می‌رسد بازی در یک اتاق هیئت مدیره مملو از افراد رنگین پوست با لباس ۲ هزار دلاری طراحی شده است.

 

نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

بازی Anthem در ۳ اسفند سال ۱۳۹۷ مصادف با ۲۲ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان بقا یعنی همه چیز | پیش نمایش بازی Anthem به قلم مصطفی زاهدی را در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • NFrealmusic گفت:

    با این اوصاف,شکستی دیگر در کارنامه Bioware
    فقط باید تاسف خورد…..
    شرکتی که یه زمانی سه گانه شاهکار mass effect و ابرشاهکار dragon age origins رو ساخت به این روز افتاده
    با شناختی که از EA دارم احتمالا این استدیو هم به سرنوشت danger close و visceral games دچار میشه

    • Dioxe گفت:

      این بایوور اون بایووری نیست که ما میشناختیم نویسنده های اصلی و ارکان اصلی خیلی وقته جدا شده اند

      • mehrdad65 گفت:

        وقتی گفتن بازی آنلاین فهمیدم که این بازی چیز خوبی از آب در نمیاد فقط واس پولسازی ساخته شده
        کلا بازی که زیر دست ea و اکتی بره آخر و عاقبت خوشی نخواهد داشت

        • PERSIAN NAZI گفت:

          دقیقا منم با شما موافقم
          اول ر_دن به مس افکت و بعدش هم دد اسپیس رو کشتن و بعدش بتل فیلد رو تبدیل کردن به کیچن فایتر ( جنگجوی اشپزخانه_ طعنه داره به وجود بی حد و مرز دروغین زنان در جبهه جنگ ) و ذرت ذرت هم که از فیفا میلیاردها دلار میدوشن و …
          کلا فاتحشون خوندست پول درمیارن اما کیفیت ندارن
          کمیت رو فدای کیفیت کردن و در اخر هم اندرو ویلسون میگه : اینکردیبول

          • HSM گفت:

            من توی این چند ساله اخیر ی بازی خوب از ea ندیدم ، بازیهای پرباگ ، داستانهای مضخرف خسته کننده ، از need for speed بگیر تا همین anthem همشون ضعیف ، اخرین بازی خوبی که من از ea دیدم dragon age اخری بود بعد از اون هر بازی ea داد ضعیف بود ، یکی از دلایلشم موتور frostbite که واقعا ea رو نابود کرده , حتی فیفا هم انقد فروش داره باز گیمرا ناراحتن ، ی بازی درست نمیتونه بده بیرون

            • PERSIAN NAZI گفت:

              درسته :yes:
              یه موتور عالی داشتن بنام کرایتک که از وقتی شعبه المان رو اخراج کردن اونها هم موتور رو رسما بنام خودشون کردن و EA هم موتور فراست بایت ( اصولا همه بهش میگن فراست باگ_ FROST BUG ) رو روی کار اورد که ۹۹% باگ و ۱% کد نویسیه
              الان تو فیفا بدترین و خنده دار ترین باگها رو میبینیم و تو بتلفیلد مدام افراد میرن تو در و دیوار و هزاران اتفاق باگی رخ میده اما در گذشته فیفا اینجوری نبود و عناوینی همچون دد اسپیس و دانته اینفرنو و دراگون ایج و بلک که با کرایتک ساخته شده بودن خیلی سخت و به ندرت شاهد باگ بودیم و از همه بدتر هم که اندرو ویلسون روی کار اومد و اون هم سندروم انلاین داره و دکترها نتونستن براش درمانی پیدا کنن
              خداوند روح غنی EA رو بیامرزه و غرق در رحمت کنه
              بعید بدونم تا سالیان دراز بتونن دوباره برگردن به دوران اوج خودشون ( این اتفاق هم برای یوبی سافت رخ داد اما با گذشت ۴ سال برگشتن تو اوج و دوران شکوهمندشون )

            • PERSIAN NAZI گفت:

              یچیزی رو همه فراموش کردیم
              EA 600 میلیون دلار بابت این بازی هزینه کرد و میرسیم اونجا که میگه
              کلاق ( غلاغ _لهجه شیرین همدانی ) پر
              گنجشک ( میلیچ ) پر
              ۶۰۰ میلیون دلار پر :laugh:

          • Emad-Martian گفت:

            البته واسه مسخره کردن بتلفیلد ۵، بهش میگن جندرفیلد ۵ (Genderfield) !
            😀

            • PERSIAN NAZI گفت:

              بتلفیلد کلا مسخره شده و اصلا بویی از تاریخ نداره
              درسته بازی فوق العاده لذت بخشه اما حس جنگ تاریخی رو به ادم نمیده
              اخه تانکر زن یا کوماندو زن یا … چندین بار دلایل رو گفتم
              من نمیدونم چرا اصرار دارن که بگن زنها هم تو جبهه بودن ؟
              فقط شوروی بود که زنها رو میفرستاد تو جبهه جنگ و پا به پای مردان میجنگیدن نه انگلیس و امریکا و المان ( البته المان تعدادی تانکر زن و خلبان داشت اما نه اونقدر زیاد )
              رسما تاریخ رو تحریف کردن :laugh:

              • Star1 گفت:

                هیچ بازی اندازه company of heroes 2 تاریخ رو تحریف نکرده بود به حدی که تو روسیه بازی رو تحریم کرده بودن.
                Ea هم بارها گفته این فقط بازیه، فیلم مستند نیست که شما دنبال درس تاریخ و واقعیت باشی اگر هم نمیتونی حضور زنها رو تحمل کنی بتلفیلد رو نخرید.

                • PERSIAN NAZI گفت:

                  اتفاقا دیروز با رفیقم رفتیم و فروختیمش و دستم رو داغ کردم تا هرگز عناوین پر باگ EA رو نخرم
                  منکرش نمیشم که کمپینcompany of heroes 2 تحریف شده بود ولی یادمون نره که فقط چندتا اسم رو عوض کردن و داستان از کتاب همرزمان مدفون گمشده من ساخته شده و فراموش نکنیم که شوروی ۳۵ میلیون کشته داد که ۱۰ میلیونش رو تو جنگ خودشون کشتن و استالین هم خونخواری بیش نبود
                  بعد از اون میخوای از عملیات بارباروسا یا پرونده ابی یا حمله به ورونش یا نبرد کارگوف ایراد بگیری یا تایگر S65 رو منکر بشی
                  مگه نگفتن گلوله سنگین از در و دیوار رد میشه ؟
                  مگه نگفتن که هرکسی میتونه هر افتاده ای رو به جنگ برگردونه و بکشدش تو یه جای امن ؟
                  مگه نگفتن که ادوات جنگی بی نظیر وارد میدان نبرد میشه ؟
                  خوب اوت تایگره یا پشمک حاج عبدلاه ؟
                  استورم تایگر چرا استورم پنزره ؟
                  عزیز من به همه دروغ گفتن و تا دلت بخواد تحریف کردن و از همون اول مشخص بود که هیچی نیست اما خودمون رو گول زدیم و هایپ شدیم و رفت تو پاچمون
                  شما هم خودتو ازار نده و از بازی لذت ببر و با اشتباهات سهمگینش کنار بیا و خودتو گول بزن

                • adams-khersi گفت:

                  احسند به تو برادر من اصلا طرفدا EA یا اکتی نیستم ولی این دوستمون پرشین نازی هرجا میشینه میگه حضور زنان زنان!!!!!! من حتی فیفا ئه EA ام بازی نمیکنم ولی بازی آنلاین ساختن ۹تا مپ بهترین گرافیگ بهترین مودها برای بازی، بهترین طراحی برای نقشه ها!! حتی یه جعبه الکی تو مپ کار نشده!!! پینگ خوب اینترنت ما!! بعد گیر داده به حضور زنان!! الا دیگه دارکسایدر ام نقش اصلیش زن شد بعد توقع نداری بازی آنلاین شخصیت زن بذاره؟؟؟ اونم بازیکنا به انتخاب خودشون بر میدارن زوری که نیست!!

          • omidpava گفت:

            پرشین ناتزی خوشم میاد هر وقت کامنتتو میبینم زدی تو خال دمت گرم

      • postman گفت:

        استودیویی که هویتش با شخص گره خورده باشه در نهایت شکست میخوره. اون استودیویی همیشه موفقه که شخص محور نباشه و تیم محور باشه و خرد جمعی بهش حاکم باشه. به راکستار نگاه کنید. به یوبیسافت نگاه کنید. کاری به این ندارم که مدت طولانی هست که با هیچ بازی منفجر نمیکنن دنیا رو. ولی اگر دقت کنید ۹۰ درصد مواقع از یه استاندارد معینی کیفیت بازی هاشون پایینتر نبوده. راکستار که نیاز به تعریف نداره دیگه. از اون طرف پلی گراوند و ترن ۱۰. از این طرف ناتی‌داگ و سنتامانیکا. این ها استودیوهایی هستن که بازی هاشون از ۰ تا ۱۰۰ ایده ی خودشون بوده. تصمیم خودشون هم بوده. ولی حرف بینهایت زیبای vg247 رو ببینید. محشره.
        “نظر می‌رسد بازی در یک اتاق هیئت مدیره مملو از افراد رنگین پوست با لباس ۲ هزار دلاری طراحی شده است.”

    • گفتی mass effect هنوز هم بوی تازگی میده. لامصب چه شخصیت پردازی داشت. ادم غرق دنیای مملو از شگفتیش میشد. گشتن توی کهکشان روی مپ اصلی ، اسکن کردن ، ارتقا تجهیزات و زره و ارتباط برقرار کردن با شخصیت هاش. هیچوقت از ماموریت های جانبیش احساس یکنواختی نکردم کجایی کاپیتان شپرد عظیم کجایی ایلوسیو من و کجایی گروس واکرین دوست داشتنی…

    • حالا هی بگید من اشتباه میکنم گفتم که امسال بجز DMC و MK 11 بازی های خوبی در راه نیست از بازی Control هم زیاد مطمعن نیستم. همه ی متاها داره میره زیره ۷۰

    • Vito.Key گفت:

      من فکر میکنم توقع ها رفته بالا و اینو فال نیک میگیرم دلیلشم ظهور بازی های یک سال اخیر مثل گاد، رد دد۲ و رزیدنت اویل ۲ بود. حتی بازی هایی مثل انثم با هزینه ساخت بالا اینجوری نمره میارن و شکست میخورن بخوایم ب دید ساده نگاه کنیم. میشه فقط به گرافیکو وسعت بازی حدااقل نمره بالا ‌‌۷۵ داد ولی دیگه ازین خبرا نیست… این سخت گیری نقد کننده ها باعث میشه استودیوهای بازی سازی به خودشون بیان و سطح بازی هارو به اینا که گفتم حدااقل نزدیک کنن در غیر این صورت با شکست مالی و اعتباری روبه رو میشن

      • Tanesh گفت:

        به شدت با نظرت موافقم . دیگه زیادی دارن بازی رو میکوبن . یه سری مشکلات داره موقع عرضه ک احتمالا اونم طبیعیه .داستان آبکی رو بهونه کردن . دوستان عزیز بازی صرفا آنلاینه . چطور بازی ای با این زحمتا و حالا نو آوری هایی که داشته اینجوری سرکوب میشه ولی یه بازیه که بار ها گفتم بی هدف و واقعا مزخرف مثل فورتنایت که دقیقا به خاطر سیاست های پول پرستی و هوادار طلبی شرکت اپیک گیمز اومد بالا و بخاطر همین بازی اپیک گیمز بازی پاراگون که واقعا یه بازی پر انگیزه و بینظیر و آینده دار بود با سیاست های کثیفش کم کم ضعیفش کرد کیفیتش رو اورد پایین که بازی بازا ازش ایراد یرن و بتونه راحت تر بزارتش کنار و فورتنایت رو بیاره بالا . به جای بحث و نقد بشینید قبل از قضاوت بازی کنید . والا اون زمانیم که فور آنر اومد اینقد کوبیدینش گفتین شکستی دیگر برای یوبیسافت . ولی الان بعد این مدت واقعا به نظرم جزو بهترین و جذاب ترین بازیای آنلاینه . سبک جدید . گیم پلی عالی . پشتیبانی عالی . اینو صرفا به اونایی میگم که اوج دوران گیمریشون ویکتوری گرفتن تو فورتنایته و با یه کلش رویال بازی کردن اسم خودشون رو گذاشتن گیمر . پس اینقد یه بازی رو که حتی تجربش نکردید بخاطر نظر چند تا داور که نظراتشون کاملا سلیقه ای و صرفا بخاطر یه نمره این حرفا رو نزنید .

  • navid313714 گفت:

    اینجور که مشخصه کلا کسی زیاد خوشش نیمده ازش :wilt:
    ”Anthem دقیقا مثال خوبی است از اینکه صنعت بازی‌های ویدئویی به کجا پیش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود و من اصلا طرفدار آن نیستم.”
    واقعا حرف حق…:roll:

  • Hala madrid گفت:

    فکر میکردم شاهکار شه ولی مثل اینکه صرفا یه بازی خوبه 😐

  • Behnam.Hzh گفت:

    مشخصه که این بازی فقط به خاطر دیکتاتوری حاکم بر مدیران پول پرست الکترونیک آرتز خلق شده و این وسط تنها کسی که قربانی شده و کارنامش لکه دار شده بایوویر هستش.کاش بایوویر یه بار برای همیشه از زیر سایه این کمپانی بیاد بیرون تا به اصل خودش برگرده.مس افکت و دراگون ایج کجا و این کجا.آدم تاسف میخوره که چطور باید به خاطر سیاست های مسخره یه شرکت عظیم، یه استدیو کاربلدی مثل بایوویر اینطور بی آبرو بشه… :no:

  • Su35.Flanker گفت:

    ای خدا bioware که زمانی شاهکارهایی مثل مس افکت رو میساخت ببین حالا به کجا رسیده

  • vergil2max گفت:

    anthem همون destiny با نقش افرینی مرد اهنی است
    از همون اولم خیلیا همچین احساسی داشتم.در کل نظرات جالبی داشتن منتقدا و انگار نباس انتظار متای بالای ۹۰ از این بازی داشته باشیم.هر سه نسخه اصلی مس افکت متای بالای ۹۰ گرفتن
    تا جای که یادمه اینبازی دو سال پیاپی جز سه بازی مورد انتظار گیمفا در کنار رد دد و خدای جنگ بود.انگار لیاقتشو نداشت

  • احساسی ترین و تاثیرگذارترین شوتر یک دهه اخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کاش poopایموجی داشت سایت

  • Amir sy گفت:

    – اما به نظر می‌رسد بازی در یک اتاق هیئت مدیره مملو از افراد رنگین پوست با لباس ۲ هزار دلاری طراحی شده است-
    چقدر زیبا گفته …

  • Be taraf گفت:

    فاتحش بخونید
    اواخر این نسل همه بازیا گند زدن
    هم مایکروسافت تا حدودی هم سونی :struggle:
    زشته برا غول های صنعت گیم
    سونی که دیگه زده به سیم آخر جمع کرده برا نسل بعد

  • بازی واقعا بد نیس فقط حالت داستان گونه اون بیشتر از ماموریت های یکنواخت فرعی تشکیل میشه که در مکان های درستی حضور ندارن دیر لود شدن گرافیک مکانی بازی و گان پلی نه چندان قانع کننده اون همه و همه دست به دست هم دادن که شما در دنیایی بی نهایت بزرگ و زیبا اما از لحاظ معنایی تهی ،بی هدف بگردین در حیقیقت این بلا تکلیفی بازی با خودش هست که کاربر را از ادامه اون سیر میکنه این نظر منه :search:

  • vergil2max گفت:

    اولین نمره را JeuxActu داد. نمره زرد ۷۰.انگار مترو رستگار فوریه بود.دی.البته برای نتیجه گیری هنوز زود

  • mbox گفت:

    بعد از تجربه شخصی باید بگم واقعاً بازی شاهکاره
    برای منتقدای بی خاصیت با نقد های دری وری شون ارزشی قائل نیستم.
    امیدوارم جامعه گیمرها این منتقدارو فراموش کنه و بیشتر به خود گیم بپردازه البته هنوزم تک و توک منتقدای حرفه ای و بدردخور و عاشقای واقعی گیم وجود دارن ولی تعدادشون خیلی کمه و مافیای متاکریتک با اون سیستم به هم ریخته اش به راحتی نظرشون رو بی تاثیر میکنه

  • من وقتی دیدم وبسایت gamesmen استرالیا بازی رو به همین هفته از صد دلار به ۵۵ دلار کاهش داد فهمیدم که هم بازی رو انجام دادن و هم اینکه متوجه شدن اینطور که نشون میدادن نیست و خوب از کار درنیومده! منم سریع رفتم EBgames و کلا کنسلش کردمو نسخه ارزون رو پیش خرید کردم چون حداقل زیاد ضرر نکنم. اینطور که نقد ها هم تا اینجا مشخص کرده بازی شاخی نیست.
    تو بازیهای امسال فعلا رزیدنت ۲ از همه بهتر ظاهر شده و اگر سونی یکی از بازیهای پعروفش رو امسال بره بیرون بازم جوایز رو درو میکنه چون فعلا رقیبی به اونصورت قوی ظاهر نشده

    • XBOX FAN MAN گفت:

      گوتى امسال بدون هیچ حرف و حدیثى مال Gears 5 هست :shy: حالا سونى هر کارى میخواد انجام بده 🙂

      • Hala madrid گفت:

        بزار بازی نمرش بالاتر از ۸۵ بشه بعد حرف بزن 😉

      • AXEL STONE گفت:

        هخخخخخخخخخخخخخخ!
        سکوت کن خدایی منو نخندون حتما به DMC 5 سر بزن ببین چه جهنمی شده من نمیگم DMC گوتی میشه و باید گوتی بشه اما فگر نکنه یه بازی بتونه بالا دستش بده.
        نه این که چون فن DMC هستم! برو با چشم خودت ببین دانته پرواز میکنه با فن H&S تکنو میزنه تکنو! گرز فقط میتونه بازی خوبی با داستان خوب و گرافیک خوبی باشه.
        این باز DMC با ریزلوشن ۴کی و ریزلوشن ۶۰ فریم! و با گرافیک حیرت انگیز موتور RE ENGINE ! و گیم پلی ناب و داستان نابش و فن نابش یک ترکوندنی میترکونه که فکر نکنم به عقل کسی بیاد. (حرفم اینه برو یک نگاه بنداز به خاصیت های DMC5 بعد بیا حرف گوتی رو بزن)

        • omidpava گفت:

          من هیچوقت dmc بازی نکرده بودم تا این که دمو رو رفتم و البته فنش هم نبودم
          یه جمله میگم فقط من تو کل عمرم فقط دو تا بازی رو میگم شاهکار ، بلادبورن و ویچر۳
          اما دمو dmc فک منو چسبوند کف زمین از شدت هیجان
          هنوزم تو شوکم که این چی بود از کجا اومد چرا من نسخه های قبلشو نرفتم چطور تا حالا توجه نکرده بودم بهش حتی یه تریلر هم ازش ندیده بودم و راحت از کنارش گذشتم
          فکر کنم ۴۰ بار شاید بیشتر دموشو رفتم اصلا باورکردنی نیست اینقدر خفنه
          روی ps4 pro چه ثباتی داره چه گرافیک محشری چه کمبوهایی چه انیمیشنایی چه اتمسفر و چه موزیک نابی
          برای من مورد انتظارارین بازیه نسله حتی از تلو ۲ و سکیرو و گوست اف سوشیما بیشتر
          اصلا و اصلا من فن این بازی نبودم و هرگز حتی ۱ ثانیه نسخه های قبلشو بازی نکردم ولی واسم باورکردنی نیست

          • AXEL STONE گفت:

            سلام ببخشید که کامنت شمارو دیر دیدم
            اره منم منم عاشق این فرانچایزها هستم اول عشقم DMC بعد عاشق TW وبعد GOW خدایی خیلی بازی دارم روی PC و روی کنسولم ولی اینا سلاطین عالم گیم و در صدر مقامات دلم جا دارن امسال منتظر شاهکار کپکام یعنی DMC و شاهکار CDPR بازی CP2077 و شاهکار ناتیداگ TLOU هستم. اشنالله حق به حقدارش برسه.
            اگه فن DMC نیستی خوب مشکلی نیست دادا داستانش رو بخون از من بپرس هر سوالی که داشتین در خدمتم :rose: :heart:

  • Mr Hill93 گفت:

    با این نقد هایی ک شده و تمام انلاین بودن بازی باید منتظر متای زیر ۸۰ یا زیر ۷۰ بود هیچ بعید نیست متاش دور و بره ۶۵ اینطورا بشه
    بازی تو سبک خودش رقیب هایی داره سر همین چیز جدیدی نیست بازی خیلی شبیه به دستینی و وارفریم هست ینی تلفیقی بین این دوتا که ی جت پک فقط به شخصیت ها اضافه شده و جولین

  • z for zack گفت:

    اگه آنلاین نبود.. یقین بدونین ۹۰ درصد نکات منفی بازی حذف میشد…….
    من کاری ندارم که کی چی گفته……. نسخه دموشو یکم بازی کردم.. واقعا ورجه وورجه کردن با جت پک و تیر اندازی همراه با بدل کاریش به آدم کیف میده ولی همین که باید آنلاین باشی خودش گند زده به همه چی….
    بازم متاسفم برای بایوور که یه زمانی با مس افکت و دراگون ایج برامون خاطره سازی می‌کرد اما الان دیگه زده به سیم اخر

  • Paprika گفت:

    اوه اوه اوضاعش خرابه ! متاش طرفا ۶۵ میشه
    نقد ها اومده :sidefrown:
    خب شکست دیگه برای EA :no:

  • sohrabcavill گفت:

    استدیوی به خفنی Bioware رو به خاک سیاه نشونده که اصلا باور نکردنیه !! استدیوی با استعداد و کار درستی مثل Visceral Games رو درش رو تخته کرد ! حتی باعث و بانی افت استدیویی که در کل همیشه ثبات خوبی داشته به نام دایس !! همین استدیو رو هم باعث شده افت کیفی پیدا کنه سال به سال ! هم فرانچایز های آنلاینش رو باعث افتشون شده و هم فرانچایز های داستانی و آفلاین محور ! همین طور میشه مثال زد برای تک تک استدیوی های EA و …

  • Senatorbigy گفت:

    هییییع ea چکار کردی با خودت :smug: tnxXx

  • saeedgreat گفت:

    فقط من الان نگرانم بایویر منحل بشه.تا دیگه اون کورسوی امیدم که برای ساخت یه سری نقش افرینی شاهکار دیگه از این استودیو داشتم از بین بره.

  • Dead Gamer گفت:

    خدایش دارم تیکه پاره میشم وقتی می بینم یکی از یهترین استدیو های بازی سازی اروم اروم داره از بین میره
    یه سوال EA تا چه حد میتونه تو کارای bioware دخالت کنه؟؟

  • Parham.ps گفت:

    این همه حساب کرده بودیم روش، شد یکی مثه fallout 76

  • از وقتی معرفی شد هیچ امیدی بهش نداشتم و حالا هم که نمراتش اومده و خراب کرده تعجب نکردم بنظرم یک جور کپی از دیویژن بود ولی با مدل آینده و رنگارنگ
    بایور با این بازی نشون داد که می تونه بازی بد هم بسازه و دیگر استودیویی که جز شاهکار نمی ساخت نیستش

  • PlayDead گفت:

    چقدر این تیکه از نقد VG247 قشنگه
    ” اما به نظر می‌رسد بازی در یک اتاق هیئت مدیره مملو از افراد رنگین پوست با لباس ۲ هزار دلاری طراحی شده است.”
    دقیقا این دلیلیه که شرکت هایی مثل EA و اکتیویژن و تا حدودی یوبی به این روز افتادن یعنی جمع شدن یه عده پول پرست و تاجر توی یه شرکت یا به عبارتی مدیریت یه عده بی سواد و بی استعداد و دستور دادن به یه عده با استعداد

  • dark life گفت:

    واااااااای خدا اصلا باورم نمیشه همچین نمراتی

  • دلیل همه اینها یک چیزه و اونم اینکه، یک زمانی بازی میساختن که جوونها لذت ببرن و اونطور هم گیم فراگیر نشده بود و فقط نوجوونها و جوونها رو تازه جذب کرده بود، اون دوره گیم رو فقط برای گیم میساختن نه تجارت اما الان شرکتهایی مثل سگا حاشیه نشین شدن چون تجار پول پرست و حریص جای خوبی واسه جیب بری یافتن و اومدن به هر نحوی که شده بازی بسازن و بدن بیرون و اینطور صنعت گیم رو از دست خلاقانش کشیدن بیرون و به درامدش فکر کردن.
    الان ما بازی میخریم به یک طرف، dlc هاش یه طرف، و خریدهای درون برنامه هم به یکطرف!!! و اون از کاری که کونامی با کوجیما و بازیهاش کرد بخاطر مسایل مالی.
    بازم خداروشکر که ما یک خاطره درست و حسابی از گیم داریم حداقل تا پلی ۲ و یا Xbox 360 کپی خور که هم بازیاش مفت بود هم آنلاینی درکار نبود 😀

  • s3me گفت:

    یه شکسته دیگر برای ea
    این بازی بهتره که افلاینش کنه و خوده ea یه کرکم بزنه تنگش که دانلود کنیم

  • Kooroshmda گفت:

    از اولش میدونستم این بازی مالی نمیشه کلا بازیا EA و یوبی سافت دیگه جز پسرفت هیچی ندارن از بس دنبال پول و چاپیدن از جیب مردمن ، بعد از رزیدنت ۲ تنها به دیز گان و مورتال ۱۱ امید دارم و خدا رو شکر میکنم که با این وضع اقتصادی پولمو تو سطل واسه بازیا یوبی و ea نریختم ، شاهکارایی مثل رد دد و گاد اف وار ۵ ۶ سالی یه بار میان و با روح و روانت بازی میکنن ای کاش همه شرکتا تمرکز میکردن رو ساخت بازیا این طوری تا هی آشغال بدن بیرون

    • Paprika گفت:

      ea بله
      اما یوبی ؟
      تو میدونی چقدر داره از بازی هاش پشتیبانی میکنه بدون ۱ قرون پول !
      رینبو
      فورانر
      ادیسه
      دویژن ۲
      اینا کشکه دیگ ؟ :sarcasm:

      • Kooroshmda گفت:

        خوب پشتیبانی کنه این که هر سال یه اساسینز کریدی یه فار کرایی و و و بدی بیرون هنره؟ الان فار کرای نیو داون با قبلی چقدر موتور و سبک بازی عوض شده؟ یا اوریجینر و اودایسه چقدر؟ تو e3 شما تبلیغ دیویژن ۱ و برو ببین کجای بازی شبیه به e3 بود ؟ من خودم e3 و که دیدم کفم برید ولی رفتم خریدم دیویژن ۱ و اصلا کلهم یه بازی دیگه بود پر از باگ تازه همون روزا ، پس اگه اینا گول زدن مردم و پول پرستی نیست چیه؟

        • Paprika گفت:

          حالت خوبه ؟
          اصا اسم بازیا رو دیدی ؟
          من حرفی از فارکرای زدم ؟
          من دویژن ۱ گفتم ؟ شما یه متنو نمیتونی درست بخونی بعدش میای برا من نقد میکنی یوبی سافتو 😯
          ————————————-
          ادیسه ۵ سال در دست ساخت بوده ! و اریجین فقط یه تست برای وارد شدن اسسین به نقش آفرینی بود و از زمان سیندیکیت ادیسه در حال کار روش بوده…
          خواهشا قبل از اینکه یه چیزی بپرونی اول تحقیق کن بعد بیا اینجا بگو 🙂

        • هر سال فارکرای میده ک میده نمیدونم چرا انقد تو حرصشو میخوری؟!!!!
          من و امثال من خوب بلدن از عناوین یوبی سافت لذت ببرن. توهم برو پولتو بده به هر عنوانی که دوس داری.
          این جا باگ جی نی حواست باشه باگ گیمم نیست.
          تیر اجبار نذشتن رو مخت ک.
          واس من فقط مرحله ی جوزف سید نیو داون بیشتر از کل رزیدنت ها ارزش داره.
          تایید لطفا. آشغال عکس آخرین عنوان پروفایلت بود که تو ی روز پلاتش کردم یعنی شصت دلار ریختم تو جوب.
          برو همون آشغالایی که شاهکارن رو بازی کن.

        • تو برو اول تلفظ بازی ها رو یاد بگیر پسر بعدا بیا یکی از برند های صنعت گیم رو نقد کن و بد و بیراه بگو بهش.
          کسی مجبورت نکرده بخری بازیاشو.
          مهم لذت بردن ماست و السلام.

    • adams-khersi گفت:

      بله کپکام هم اصلا دنبال پول نیست!! فقط موسیقی کلاسیک بازی رو پولی کرده!!! خیلی خنده داره اگه میخواید بازی اویل۲ رو با همون موسیقی قدیمیش بازی کنی باید پول بدین تا موزیکش براتون باز شه!!!!!!

      • KIARASHHERO گفت:

        ٣ دلار پوله؟خجالت بکشید که سر ٣ دلار به یکی بگید پول پرست بعدشم چه خبرتونه اونهمه دی ال سی مجانی داده ٧ ساعت اورده رو بخش استوری بازی و ٣٠ ساند ترک کاملا جدید.حتما ea خوبه یا یوبیسافت که بندیتو یه اسلحه جدید بهش میده و اسمشو میزاره کید.

  • DeadSpace گفت:

    بنظر من ارزش بازی کردن نداره (نظر شخصیم)، چون تریلرشو دیدم چیز خاصی نداشت که جذبم کنه

  • Sackboy گفت:

    اینم از انحصاری معنوی بعضی از دوستان!! 😐 :giggle:

  • MeHrAd_Joker1 گفت:

    خب اینم رفت بدترین ها
    اون از بتل وی که کلا جدا شد از بتلفیلدی که می‌شناختیم (بتل ۱)
    فیفاشم که کلا تو دیواره
    اینم ازین
    من که دیگه بازی ای رو پیش خرید نمیکنم
    امسال هرچی در اومد گند زد تو حالمون تو این وضعیت گیفت کارت یه بازی میگیریم که دلمون خوش باشه اونم خراب می‌کنه 🙁

  • S.A.M.K گفت:

    متاش زیر ۶۰ نره شانس آورده.

  • Lion RJ گفت:

    Bioware مقصر کلی نیست یشتر دستکاری های داستانی و شخصیت سازی رو ea کرد با اجازه دادن به disney و sjw و آمدن و تغیر دادن داستان و بیشتر قسمت های بازی هست. این چندومین دسته گل sjw و disney در صنعت گیم است در کنار بتل فیلد آخری و far cry new down هست. امیدوارم ea و یوبیسافت درسشونو گرفته باشند و از سیستم زدوبندشون با کمپانی هایی مثل disney کناره گیری کنند

  • yazdan_77 گفت:

    والا من بازی کردم زیاد بد نبود یعنی اصصصصلا فک نمیکردم متاش انقد کم بشه ب نظرم یکم نامردی کردن….اگه فقط محیط بازی هم در نظر میگرفتن متای کمتر از ۷۰ نمیدادن

  • مازیار گفت:

    آشغال خاک برسرea و Bioware البته از یک بازی تمام آنلاین نمیشه این انتظار رو داشت

  • امیدوارم هرچی بازی آنلاینه کله بشه، جز معدودی خوباش واسه علاقمندان.

  • Majid گفت:

    نمی دونم چرا ولی دلم خونک شد
    حتی دموش هم به ما نرسید.خوب شد.انلاین هم که هست.قسمت انلاین بچه بازی نیست که به هر شکلی بشه باهاش بازی کرد یه کار خوب انلاین مهارت بالای استودیو و شانس بالاتر نیاز داره چون باید تعداد بازیکناش بالا باشه و همه دوستاتون (البته اگه دوست گیمر زیاد داشته باشید) اون بازیو داشته باشن.همین قیمت و نسبتا جدید بودن بازی خودش یه مانع برای دسترسی محسوب میشه.

  • Consol Fan گفت:

    کلا دقیق معلومه فقط واس پول ساختن بازیرو 🙁

  • s3me گفت:

    چون یه بازی تمام انلاینه بهتر که شکست خورد در هرصورت من نمیتونستم بازیش کنم

نقدها و نمرات بازی Anthem منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا