درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا
درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا
درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا
درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا

درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه

مهرداد میرشاهی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا

بازی God of War، عنوان انحصاری سونی برای کنسول پلی‌استیشن ۴، در نخستین ماه عرضه‌اش موفق به کسب درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری شده است.

اطلاعات فروش این بازی از مقاله «بلوغ روایت در بازی‌های ویدئویی» از شرکت تحقیقاتی SuperData بدست آمده است که اطلاعات جالبی از میزان درآمد دیجیتالی بازی‌های داستان محور از جمله Uncharted 4: A Thief’s End، بازی The Witcher 3: Wild Hunt و ریبوت God of War محصول سال ۲۰۱۸ میلادی را شامل می‌شود.

در این مقاله آمده است که:

تاکید بر اهمیت داستان‌های غنی در بازی‌های ویدئویی دلیل اصلی موفقیت‌های عناوین داستان محور به حساب می‌آید. در خصوص میزان درآمد کسب شده در ماه نخست عرضه، بازی The Witcher 3: Wild Hunt حدود ۶۹ میلیون دلار، بازی Uncharted 4: A Thief’s End حدود ۵۶ میلیون دلار و بازی God of War نیز ۱۳۱ میلیون دلار درآمد به صورت دیجیتالی کسب کرده‌اند. این نتایج نشان می‌دهد که تقاضای بازی‌بازان برای تجربه عناوین داستان محور به شکل قابل توجهی زیاد است.

نکته جالب توجه این است که بازی The Witcher 3: Wild Hunt یک عنوان چند پلتفرمه محسوب می‌شود حال آنکه دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و God of War به صورت انحصاری تنها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر شده‌اند.

بازی God of War در ماه آوریل سال جاری میلادی عرضه شد و توانست در سه روز نخست عرضه خود در بازار بیش از ۳ میلیون نسخه بفروشد. مدتی پس از آن نیز سونی در گزارشی اعلام کرد که بازی God of War با فروش ۵ میلیون نسخه‌ای خود در ماه نخست عرضه‌اش توانسته سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های سونی از آن خود کند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی God of War، اخیراً شرکت سونی در جریان ارائه گزارش مالی اخیر خود بیان داشته که این بازی فراتر از انتظارات آن‌ها عمل کرده است. همچنین بازی‌بازانی موفق شدند تا آخرین راز بزرگ این بازی را کشف کنند. از سوی دیگر، گفتنی است که احتمالاً نسخه بعدی این بازی در واناهایم جریان داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی پیشنهاد می‌کنیم نقدوبررسی آن را از وب‌سایت گیمفا از این نشانی مطالعه کنید.

بازی God of War در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد و یکی از موفق‌ترین بازی‌های نسل فعلی بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا
درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا
درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا
درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا
درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هر چیزی که بدست بیاری حقته
    سانتا مونیکا و بارلوگ با این عنوان استاندارد های گیم رو از هر لحاظی ارتقا دادند.
    تک تک لحظات بازی از هر نظری تحسین بر انگیز و خارق العاده کار شده و این نشان دهنده تلاش و زحمت توسعه دهندگان بازی هست. با این تفاسیر و این عنوان ابر شاهکاری که سانتا خلق کرده حالا جزو برترین استدیو های توسعه دهنده گیم باید شناخته شه.
    به قدری این بازی شگفت انگیز و شاهکار هست که به راحتی میتونه بهترین ها یا حتی بهترین عنوان نسل هشت باشه.
    جلوی راه توسعه دهنده های بازی موانع و سختی هایی قرار داره که سانتا مونیکا تمامی اون ها رو به نحو احسنت رد کرد.
    شخصیت پردازی کریتوس که به طرز فوق العاده ایی بلوغ و افزایش سن ظاهری و تغییرات اخلاقی اون رو نشان میده خودش یک دنیا ارزشمند و قابل تحسینه . مورد دیگه پایان بندی و شروع بازی هست که به جرئت میتونم بگم زیباترین و حرفه ایی ترین آغاز و پایان در بازی های ویدئویی متعلق به این عنوان هست.شروع بازی با مرگ همسر کریتوس همراه موسیقی فوق العاده بازی برای همیشه در ذهن بازیباز باقی میمونه.
    از طرفی باس فایت نهایی بازی فوق العاده جذاب کارگردانی شده. چه از لحاظ مبارزه با بالدر چه موسیقی محشر حین مبارزه و چه مرگ بالدر با یک کات سین معرکه.

    • Godofwar0385 گفت:

      موسیقی مرگ همسرش بیادمانده ترین موسیقی در کنار موسیقی های گاد اف وارهای قدیمه

      • استاد bear mccreary در خلق موسیقی این عنوان سنگ تمام گذاشته. چه موسیقی های احساسی چه موسیقی های باس فایت ها همشون فوق العاده زیبا کارشدند.
        قطعه echoes of an old life که برای زمانی هست که کریتوس سراغ تیغه ها میره از زیبا ترین موسیقی هایی هست که در عمرم شنیدم.
        آهنگ های گاد قدیم هم که همشون شاهکار بودند.

        • Godofwar0385 گفت:

          اهنگ گادای قدیم و همیشه واسه خودم زمزمه میکنم جدیدا هم اهنگای گاد جدید و واقعا بی همتاس

          • اهنگ های gow 1-2-3 به نظرم بیشتر از این نسخه ی ۲۰۱۸ ماندگار بودن حالا شاید چون ۳ نسخه ما همراه شدیم با کریتوس و این حرفا منتها بعضی از سانترک های گاد ۲۰۱۸ هم فوق العاده بود که اشاره کردید …
            من حس میکردم بازی موزیک زیاد نداره یا شما هم همین حس رو داشتید ؟
            جدا از سانترک های بازی و … به نظرم هنوز روی دست سانترک های بازی
            Dragon Age: Inquisition نیومده بازی ایی اصلا فوق العاده بود سانترک های بازی البته اونایی که نوازنده ی داخل (کاباره – قهوه خونه هرچی شما میگید 🙂 ) خودش میخونه رو میگما …

            • Godofwar0385 گفت:

              اره درسته از نظر من اهنگای سه گانه عجیب بود و راحت یه با شنیدنش یه حس حماسی و جنگیدن تو وجودت پیدا میشد گاد جدید اهنگاش بسیار زیباست ولی رو مدت زمان طولانی بازی کم نواخته میشه وگر ن خدایی اهنگاش خیلی قشنگه ولی من خودم بشخصه هنوز حسی که تو سه گانه ی گاد گرفتم و و اون هیجان و تو هیچ بازی ای ندیدم حتی بیست درصد کلا اونا واسم یه چیز عجیب بود و واقعا بین سه گانه نمیتونم بگم کدوم بهتره

      • GraYsoN گفت:

        اسم آهنگش Ashes هست دوست عزیز و بسیار زیباست . بعلاوه اهنگ Echoes of an old life و Memories of mother جزو بهترین ها هستند

  • Godofwar0385 گفت:

    این است قدرت گاد کبیر درود بر سانتای اعظم و سونی درودها بر کریتوس واقعا عالی واقعا عالی درود بر ناتی داگ با انچارتد چهارش

  • سخن بزرگان: «عناوین سینگل پلیر دیگر تاثیر سابق خود را ندارند» :silly:
    اتفاقا بازی های سینگل پلیر بیشتر از گذشته تاثیر دارن (نمونه اش گاد آف وار، زلدای جدید، لست آف آس، ویچر۳ و…) ولی میزان سودآوری بازی هایF2P سرویس محور چشم بعضی ها رو کور کرده.

  • بنظرم فروش خیلی خوبی رو داشته این موضوع روی نسخه بعدیش خیلی تاثیر میذاره از لحاظ کیفیت…امیدوارم کوری بارلوگ دیگه کارگردان بعدی گاد او وار نباشه کوری بارلوگ به شدت پر احساس و عاطفی البته قبلا اینجوری نبود از وقتی صاحب فرزند شده خیلی پر احساس شده و همین موضوع ممکنه به ضرر گاد او وار تموم بشه ترجیحا میخوام کارگردان بعدی گاد او وار یک فرد در عین حال پر احساس و در عین حال بسیار خشن و بی رحم باشه…

  • Mikasa گفت:

    روی ۱ پلتفرم فروشش تقریبا دوبرابر یکی از بهترین مولتی پلتفرمای نسل بوده !!
    feel the true power
    الان باز یکی میاد میگه اون موقع ک ویچر اومد ، تعداد کنسولا کمتر‌بود :/
    منم میگم ویچر جهان بازه و سبک پرطرفدار تریو داره نسبت به یه بازی نیمه خطی

    • Gordon Ramsay گفت:

      اتفاقا ویچر سبکش خاص طلب تر هست نسبت به GOW.سبک RPG وقتگیر هست و مخاطب قبل از تجربه بازی باید با این سبک آشنایی داشته باشه.سیستم crafting پیچیده رو هم در نظر بگیرید که اکثر مخاطبان تازه کار رو زده میکنه.از طرفی بودجه فراوان GOW و Unchartedبرای تبلیغات مزید بر علته.اگر دقت کنید سیاست خیلی از بازی های سونی هم بر همین اصل استواره.بسیاری از عناوین سونی(مخصوصا این اواخر)مخاطب عام رو هدف قرار میدن.نمونش horizon و gowکه با کمتر کم عمق کردن المان های RPG و تمرکز بیشتر روی اکشن سعی در جذب کاربر عام داره.(تصمیم سانتا مونیکا مبنی بر شروع و معرفی دوباره شخصیت کریتوس هم میتونه در راستای جذب مخاطب جدید باشه).این درحالیه که بیشتر بودجه ویچر۳ صرف ساخت بازی شد تا تبلیغات،بازی ادامه ای بر نسخه های قبلی ست و المان های سنگین RPG بخش زیادی از مخاطب عام رو زده میکنه.

      • Mikasa گفت:

        ویچر سبک خاص پسند تری داره؟
        پرفروش ترین rpg اسکایریمه با ۳۶ میلیون فروش
        کدوم هک اند اسلشی اینقدر فروخته؟
        الان گیمرا همه دنبال مدت زمان گیم پلین
        و برای همین بازیای جهان باز rpg فروششون بیشتره از بازیای خطی
        ویچر بودجه تولید بازیش ۴۶ میلیون دلار بوده
        ۳۵ میلیون دلارم خرج تبلیغات کرده
        کی گفته کم تبلیغ کرد؟ سونی با ۴۰ میلیون دلار god of war 3. رو ساخت ویچر همینقدر پول رو به تنهایی خرج تبلیغات کرده 🙂
        اتفاقا خرج تبلیغات ویچر ۳ خیلی بیشتر از گادم بوده
        با تبلیغات بیشتر
        روی سه پلتفرم
        بازم سود ماه اولش نصف گاد بوده 🙂

        • Gordon Ramsay گفت:

          همانطور که خودتون اشاره کردید بیشتر بودجه ویچر خرج ساخت شد.این در حالیه که سازندگان GOW حتی بعد از عرضه هم سعی در پرهیز از سکوت خبری داشتند و دارند.پوسترهای بزرگ رو در و دیوار E3و تبلیغات تلویزیونی خود سندیه بر اینکه GOW برای تبلیغات کم نذاشته.
          چطور GOW هک اند اسلش حساب میشه؟
          این نسخه GOW کاملا به اکشن-ادونچر تغییر سبک داد که تاییدیه بر اظهار نظر قبلی بنده ست که اکثر انحصاری های سونی به جهت عام گرایی دارن به این سبک روی می آورند.سبک اکشن ادونچر در قطبی از این صنعت قرار داره که میتونه تو سبد خرید هر گیمری با هر سلیقه ای قرار بگیره چون کاملا انعطاف پذیره و قابلیت پذیرفتن بسیاری از المان های سبک های دیگه رو داره.پس قشر بیشتری از بازیکنان رو جذب میکنه(آنچارتد،GOWوbeyond good and evil با وجود تمرکز روی عوامل متفاوت،اکشن ادونچر ند).کافیه اسم شناخته شده تر GOW هم به این ترکیب اضافه کنید تا فروش اون رو توجیه کنه.

        • Godofwar0385 گفت:

          باور کن اگه‌گاد انحصاری نبود فروشش الان ۲۵ملیون بود

        • 2B گفت:

          Mikasa
          بیخیال فرست پارتیهای سونی متای ۱۰۰ رو هم بگیرن یسری پیدا میشن که ساز مخالف بزنن کلا کوبیدن سونی یا فرست پارتیهاش یه کلاس خاصی میده به ادم، اهمیتی نداره !!! اون چیزی که مهمه *متای بازی و *یوزر اسکور بازی هست که عالی بوده و فروش خیلی خوبش که امیدوارم انگیزه ایی بشه برای سرمایه گذاری بیشتر و ادامه حمایت از بازیهای داستان محور

    • DanteofSparda گفت:

      این فروش ماه اول رو گفته وگرنه فروش کل ویچر خیلی بیشتره.

  • Nima.ZM گفت:

    قطعا بهترین سری دنیا همین عنوان است که تا ابد بهترین بازی در یاد من خواهد ماند هر چقدر هم بفروشه حقشه.قدرت سانتا و سونی میدرخشه کریتوس همیشه دوستت داریم

    یه سوال:
    دوستانی که دوست داشتند این عنوان هم مثل عناوین قبلی هک اند اسلش بود دیسلایک بزنن
    بقیه که میگن همین اکشن ادونچر بهتره لایک بزنن
    خودم شخصا همین سبک رو میپسندم 😉 😉 😉 😉

    • Godofwar0385 گفت:

      من خودم گادای قدیمی و خیلی بیشتر دوس دارم این حرفم ن اینکه اینو دوست ندارم‌من گاد جدیدو میپرستم ولی کلا گادای قدیم واسم حس خاصی داشت که هنوز هیچ بازی ای نتونسته بیست درصد سه گانه بهم حال بده

      • Hasan.n گفت:

        من عاشق اون نسخه های قبلم ولی از وقتی اینو بازی کردم فهمیدم بازی یعنی چی فهمیدم یه بازی وقتی میخواد تغییر کنه باید چطور تغییر کنه فهمیدم موسیقی یعنی چی فهمیدم کات سین و دیالوگ یعنی چی ادم اینو که بازی میکنه دنیای گیم رو پرستش میکنه با اینکه این بازی تقریبا زیاد نسبت به ۳ صحنه حماسی نداشت ولی همونایی که داشت بهترین صحنه های حماسی تاریخ صنعت گیم بودن که تو هیچ گاد اف واریی یا بازی دیگه ایی وجود نداشت. اون صحنه شکستن گردن بالدر و اسلوموشن کردن صحنه و موسیقی بی نظیر بازی و دوربین شاهکار تک پلانی … تو کجای دنیا گیم همچین چیزی وجود داشت :inlove:

        • gow dmc ps4 گفت:

          من خودم واقعا برام سخته بگم کدوم بهتره چه سه گانه چه ۲۰۱۸ واقعا عالین البته من خودم تو سه گانه نسخه ۲ رو بیشتر دوست داشتم که کارگردانشم بارلاگ بود در کل گاد فرانچایزی هستش که هیچوقت پستی بلندی نداره و همه شاهکر هست :inlove: :inlove: :inlove:

    • از نظر من گاد جدید در کل برتری داره نسبت به قبلی ها. به خصوص در زمینه داستانی و شخصیت پردازی گاد جدید پیشرفت های زیادی نسبت به قبلی ها داشته.
      مورد دیگه اینه که این فرانچایز برای موفقیت و شاهکار شدن نیاز شدیدی به این تغییرات گسترده داشت و در غیر این صورت به هیچ وجه نمیتونست موفقیت گاد های قبلی رو تکرار کنه. در واقع باید این کار بارلوگ رو ستایش کرد که دست به این تغییرات زده و باعث خلق چندگانه شاهکار دیگری شد

  • Senatorbigy گفت:

    The best hack & slash game ever :inlove: واقعا هر چی بفروشه حقشه :inlove: موسیقی های حامسی :inlove: گیم پلی و گرافیک محشر و تک :inlove: داستان فوق العاده پیچیده و خارق العاده :inlove: tnx sony :inlove:و البته فروش بازی هایی هم مثل uncharted 4 و the last of us هم محشر بوده اینم از این god of war:inlove:tnx

  • Y PS گفت:

    والا حقشه…بیشتر از اینم حقشه :yes:
    سونی و سانتامونیا به کارگردانی استاد بارلوگ شاهکار ساختن 😎
    حالا اونایی که تو این نسل یه بازی داستان محور به درد بخور نداشتن بیان از بی اهمیت بودن داستان و کمپین بازی ها بگن :rotfl:

  • اخ که من گیمپلی این بازی رو مرحله اولشو دیدم اشک تو چشام شد 😥 واقعا عجب خاطراتی واقعا لایقه

  • Cell گفت:

    عمو فیل کجایی :rotfl: :yes: :evilgrin:

  • Cell گفت:

    خدایی پشم ریزی عمو فیل تمومی نداره :yes:
    بار اول با دیدن نمایش god of war در E3
    بار دوم با دیدن نمایش موسیقی اصلی god of war
    God of War 4 – Main Theme Orchestra
    بار سوم گیم پلی بازی
    بار چهارم این گرافیک روی PS4 هست
    بار پنجم چرا one X همچین گرافیکی نداره
    بار ششم فروش رویایی این بازی :yes:

  • H.SONY گفت:

    God of war دهن خیلی ها را بست :yes: :yes:

  • Pejman hasani گفت:

    خوشم میاد مایکرو فنا تو این پستا لال میشن 😉 😉

  • Classified گفت:

    اگه بخوایم واقع بینانه بگیم
    من به عنوان یه ایکس باکس فن
    خیلی قبطه ی این بازیرو میخورم
    چون شاهکاره
    هیچ اتفاقی برا منو مایکرو نمیوفته از گفتنه حقیقت
    اما این لعنتی شاهکاره
    اما هر مایکرو لنی دلایل خودشو داره برا خریده ایکس باکس
    من خودم به شخصه عاشقه گیرز و فورزام
    اما این لعنتیییی فوق العادس

  • preity گفت:

    زبانم بند آمده از وصف انحصاری های ابر شاهکار سونی مخصوصا سلطان تمام بازی ها یعنی گاد کبیر

  • ShahinSky گفت:

    این بازی اگه انحصاری نبود مثه gtav همه میگرفتنش
    کافیه یکی گیم پلی بازیرو یا جنگ اولشو ببینه امکان نداره ازش بگزره، قسمتای بعدش چه کیفیتی داشته باشه کاش یه قسمت دیگه رو پلی ۴ بیاد نمیشه که تو کل نسل فقط یه قسمت بدن بیرون

  • Parham.ps گفت:

    این بازی همه چیز داشت، همه چیز

    اگر میخواید با بازی های دیگم حال کنید اینو بازی نکنید، چون کریتوس میشه خدای بازیهایی که تا الان بازی کردین، بقیه بازیام میشن بندگانش

درآمد دیجیتالی ۱۳۱ میلیون دلاری God of War در ماه نخست عرضه - گیمفا