رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا

رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز imdb

بهترین فیلم‌های دیوید فینچر امتیازهای بسیار خوبی در IMDb دارند که در این مطلب آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کنیم.

دیوید فینچر یکی از محبوب‌ترین کارگردان‌های حال حاضر دنیای سینما به شمار می‌رود و دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد. این فیلمساز درخشان تاکنون توانسته آثار بسیار تحسین‌برانگیز و درخشانی را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد، آثاری که در گذر زمان ماندگار باقی ماندند و شامل اولین تجربه کارگردانی وی یعنی فیلم Alien 3 می‌شود.

دیوید فینچر همچنین به‌خاطر کارگردانی و ساخت سریال جنایی واقعی شکارچی ذهن (Mindhunter) شناخته می‌شود، سریالی بسیار موفق و برجسته که طرفداران آن را بسیار دوست داشتند. جدیدترین اثر ساخته شده توسط این فیلمساز نیز فیلم آدمکش (The Killer) نام دارد که بسیار بحث‌برانگیز بوده است.

در حقیقت می‌توان گفت که برخی از آثار ساخته شده توسط این فیلمساز چنان سبک و سیاق خاص کارگردانی وی را درون خودشان را دارند که هر بیننده‌ای به‌راحتی می‌تواند آن را تشخیص بدهد. سبک بصری این فیلمساز نیز شامل تصویربرداری ثابت، روشنایی ملایم، رنگ‌آمیزی سبز و استفاده مکرر از سایه است. آثار دیوید فینچر اغلب اوقات روی داستان‌سرایی پرتنش و شدیدی تکیه می‌کنند که بر مضامین اجتماعی مانند گسست و انزوای اجتماعی، انسانیت‌زدایی و حتی فمینیسم متمرکز هستند. این‌ها همه فیلم‌های دیوید فینچر هستند که از حداقل خوب تا حد کمال و بر اساس امتیاز IMDb آن‌ها رتبه‌بندی شده‌اند. همراه با ما باشید.

۱۲. فیلم Alien 3 – محصول سال ۱۹۹۲

فیلم alien 3
فیلم Alien 3

امتیاز IMDb: امتیاز ۶.۴ از ۱۰

همان‌طور که از عنوان این اثر سینمایی مشخص است، فیلم «بیگانه ۳» سومین فیلم در فرنچایز برجسته و نمادین «بیگانه» به شمار می‌رود و این اثر نیز اولین تجربه کارگردانی دیوید فینچر بوده است. در این فیلم، سیگورنی ویور بار دیگر نقشش را به‌عنوان شخصیت قهرمان و نمادین الن ریپلی بازآفرینی می‌کند. او تنها بازمانده‌ای از سقوط در سرزمین بایر و متروکه‌ای است که قبلاً زندانیان سابق زندان امنیتی کره زمین در آن سکونت داشتند.

با اینکه این اثر در بین آثار دیوید فینچر کمترین امتیاز را از کاربران وب‌سایت آی‌ام‌دی‌بی دریافت کرده و هم از نظر منتقدان و هم از نظر مالی نیز عملکرد ضعیفی داشته اما همچنان اثری جالب‌توجه به شمار می‌رود، به‌خصوص اینکه اولین تجربه کارگردانی وی بوده است. با این حال، باید اذعان کرد که فیلم «بیگانه ۳» از فیلم‌نامه ضعیف و همچنین مرحله تولید آشفته خودش رنج برده، تولیدی که در آن چندین و چند کارگردان روی صندلی کارگردانی نشستند و در نهایت نیز دیوید فینچر این کار را برعهده گرفت و حتی بر سر موارد داستانی با تهیه‌کننده‌های فیلم به اختلاف خورد.

۱۱. فیلم Panic Room – محصول سال ۲۰۰۲

فیلم panic room
فیلم Panic Room

امتیاز IMDb: امتیاز ۶.۸ از ۱۰

پس از اینکه سه مرد در جستجوی پولی گمشده وارد یک خانه می‌شود، زنی که به‌تازگی طلاق گرفته با بازی جودی فاستر و دخترش با بازی کریستین استوارت مجبور می‌شوند تا در داخل اتاق امن خانه تازه خریداری شده خود در نیویورک پناه بگیرند. با این حال، مشکلات آن‌ها به اینجا ختم نمی‌شود چراکه آنچه این جنایت‌کاران می‌خواهند در داخل این خانه و در بین آن‌ها است.

علاوه بر خط داستانی بسیار جذاب که بینندگان را در لبه صندلی‌هایشان نگه می‎‌دارد و کاری می‌کند تا در طول فیلم جذب آن شوند، برجسته‌ترین چیز درباره فیلم «اتاق وحشت» این است که نقش‌آفرینی درخشان و خارق‌العاده جودی فاستر در کنار کارگردانی عالی دیوید فینچر بسیار خوب بوده است. این اثر سینمایی یک فیلم مهیج بسیار خشن و گرافیکی است و ارزش دیدن دارد اما با بهترین اثر این فیلمساز فاصله زیادی دارد.

۱۰. فیلم Mank – محصول سال ۲۰۲۰

فیلم mank
فیلم Mank

امتیاز IMDb: امتیاز ۶.۸ از ۱۰

فیلم «منک» اثری بیوگرافی و کمدی است که در دهه سی میلادی جریان دارد و اثری است که به‌خوبی نوشته شده و از بازی خوب بازیگرانش نیز بهره می‌برد. این فیلم مخاطبان را به شخصیت هرمن جی منکویتس با بازی گری اولدمن معرفی می‌کند، فیلمنامه‌نویسی باهوش و از خودبی‌خود که تلاش دارد هر چه زودتر فیلم کلاسیک و بسیار ارزشمند Citizen Kane به کارگردانی اورسن ولز را به پایان برساند و در عین حال نیز هالیوود را از نگاه خودش دوباره بررسی می‌کند.

قبل از اینکه دیوید فینچر فیلم «آدمکش» را بسازد، او فیلم «منک» را به روی پرده سینماها آورده بود و این اثر سینمایی برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و فیلم نیز چیزی تقریباً شبیه به یک نامه عاشقانه است. اگرچه ممکن است این اثر سینمایی باب میل همه افراد نباشد اما شکی نیست که فیلم «منک» توانسته است جوهر صنعت فیلم را به تصویر بکشد. مطمئناً پس از تماشای فیلم «شهروند کین» ساخته اورسن ولز، این اثر نیز ارزش دیدن دارد.

۹. فیلم The Killer – محصول سال ۲۰۲۳

فیلم the killer
فیلم The Killer

امتیاز IMDb: امتیاز ۶.۹ از ۱۰

فیلم «آدمکش» با بازی مایکل فاسبندر در نقش شخصیت اصلی داستان است و بر اساس مجموعه رمانی گرافیکی فرانسوی به همین نام نوشته الکسیس نولن ملقب به ماتز ساخته شده است. این فیلم نوآر و وحشیانه به شکلی شیک و جذاب داستان آدمکشی حرفه‌ای را روایت می‌کند که متوجه می‌شود در دنیایی بدون اخلاقیات گم شده و حالا با سلامت عقلی خودش دست و پنجه نرم می‌کند.

با اینکه برخی از افراد اظهار داشتند که فیلم «آدمکش» به جای اینکه جوهره داشته باشد، بیشتر از سبک بهره می‌برد اما برخی دیگر از افراد بر این باور هستند که این اثر فیلمی لذت‌بخش و جذاب از این فیلمساز تحسین شده است. در حالی که مطمئناً این اثر سینمایی از بهترین فیلم دیوید فینچر فاصله زیادی دارد اما بدترین فیلم وی نیز نیست. فیلم «آدمکش» همچنین دارای سکانس‌های اکشن بی‌عیب‌ونقص و نقش‌آفرینی بسیار خوب از مایکل فاسبندر است.

۸. فیلم The Game – محصول سال ۱۹۹۷

فیلم the game
فیلم The Game

امتیاز IMDb: امتیاز ۷.۷ از ۱۰

فیلم «بازی» اثری رازآلود و مهیج محصول سال ۱۹۹۷ میلادی است که با بازی مایکل داگلاس در نقش بانکدار ثروتمندی از سانفرانسیسکو است، کسی که فرصت آن را به دست آورده تا در یک بازی مخفی شرکت کند. با این حال، وقتی او متوجه می‌شود که نقشه‌ای مخفی برای از بین بردن او وجود دارد، این بازی زندگی او را دگرگون می‌کند.

این اثر سینمایی از دیوید فینچر فیلمی پیچیده و پرتنش است، صفاتی که به دیگر فیلم‎‌های کارنامه هنری این فیلمساز نیز داده می‌شود. پس از ۲۶ سال از اکران فیلم «بازی»، این اثر سینمایی همچنان اثری جذاب و غافلگیرکننده با نقش‌آفرینی عالی است و مسلماً یکی از بهترین آثار این فیلمساز محسوب می‌شود.

۷. فیلم Zodiac – محصول سال ۲۰۰۷

فیلم زودیاک zodiac
فیلم Zodiac

امتیاز IMDb: امتیاز ۷.۷ از ۱۰

فیلم «زودیاک» بر اساس کتابی به همین نام نوشته رابرت گری‌اسمیت ساخته شده و خود این کتاب نیز با الهام از قاتلی نابغه از دهه هفتاد میلادی نوشته شده است. این فیلم داستان قاتلی سریالی در خلیج سانفرانسیسکو را روایت می‌کند که از طریق پیام‌های عجیب و نامه‌هایش نیروی پلیس را به چالش می‌کشاند. بینندگان در این اثر سینمایی با کارآگاهان و خبرنگارهایی همراه می‌شوند که روی این پرونده کار می‌کنند و به دنبال دستگیری این قاتل هستند.

این اثر سینمایی با نقش‌آفرینی درخشانی از مارک رافلو، رابرت داونی جونیور و جیک جیلنهال همراه شده و همچنین داستانی تأمل‌برانگیز دارد و همین نیز سبب شده تا این فیلم درباره قاتلی سریالی از جمله بهترین فیلم‌های ژانر جنایی واقعی باشد. مطمئناً بیننده‌ها با تماشای این اثر سینمایی سعی دارند تا معمای پیچیده داستان را حل کند و همین نیز جذابیت این اثر را دو چندان می‌کند.

۶. فیلم The Girl With the Dragon Tattoo – محصول سال ۲۰۱۱

فیلم the girl with the dragon tattoo
فیلم The Girl With the Dragon Tattoo

امتیاز IMDb: امتیاز ۷.۸ از ۱۰

فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» اثری روان‌شناختی، مهیج و نئو نوآر است که بسیار تحسین شده و بر اساس کتابی به همین نام نوشته نویسنده سوئدی استیگ لارسون ساخته شده است. این فیلم با بازی رونی مارا و دنیل کریگ در نقش‌های اصلی است و داستان تلاش میکائیل بلومکویست را دنبال می‌کند که سعی دارد با کمک هکری به نام لیسبث متوجه شود چه اتفاقی برای دختری از خانواده‌ای مرفه افتاده که چهل سال پیش ناپدید شده است.

این اثر مهیج، مرموز و روان‌شناختی تاریک به همان اندازه که جذاب است، وحشیانه نیز به نظر می‌رسد و همین نیز سبب شده تا چشمان بیننده غرق تماشای این اثر سینمایی باشد. فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» علاوه بر اینکه به زیبایی فیلم‌برداری شده و کارگردانی ماهرانه‌ای دارد، کار بسیار خوبی در بررسی آزار و اذیت وحشیانه زنان انجام می‌دهد و همچنین به کاستی‌های دولتی اشاره دارد که وجود چنین کارهایی را ممکن می‌سازند.

۵. فیلم The Curious Case of Benjamin Button – محصول سال ۲۰۰۸

فیلم the curious case of benjamin button
فیلم The Curious Case of Benjamin Button

امتیاز IMDb: امتیاز ۷.۸ از ۱۰

فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» از جمله درام‌های بسیار برجسته دیوید فینچر به شمار می‌رود که در آن، برد پیت نقش مردی را بازی می‌کند که روند سنی‌اش برعکس است. این فیلم داستان غیرمتعارف این شخصیت را به تصویر می‌کشد، درست از لحظه‎‌ای که او به دنیا می‌آید و شبیه به مردی مسن است تا زمانی که در کودکی در گهواره می‌میرد.

هیچ شکی نیست که این اثر سینمایی از دیوید فینچر محصول سال ۲۰۰۸ میلادی اثری فلسفی است به‌خصوص اینکه این اثر این موضوع را نشان می‌دهد که چطور سن بر هویت غلبه می‌کند و این پیام را منتقل می‌کند که چطور سن بیشتر با ذهنیت سروکار دارد تا با جنبه‌های فیزیکی.

۴. فیلم The Social Network – محصول سال ۲۰۱۰

فیلم the social network
فیلم The Social Network

امتیاز IMDb: امتیاز ۷.۸ از ۱۰

فیلم «شبکه اجتماعی» حول محور شکل‌گیری شبکه اجتماعی فیسبوک جریان دارد و با بازی جسی آیزنبرگ در نقش مارک زاکربرگ است و داستان او از دورانش در هاروارد و همچنین تقابلش با دوقلویی با بازی آرمی همر را روایت می‌کند، دوقلویی که ادعا داشتند مارک زاکربرگ ایده آن‌ها را به سرقت برده است و به همین خاطر نیز وقتی این شبکه اجتماعی به موفقیت بسیار بزرگی تبدیل شد، از او شکایت کردند.

این فیلم بیوگرافی و درام محصول سال ۲۰۱۰ بدون شک اثری جذاب و جالب‌توجه به شمار می‌رود و در نهایت نیز بینندگانی که در تمام مدت داستان را دنبال کنند، از تماشای آن شگفت‌زده خواهند شد. علاوه بر این، فیلم «شبکه اجتماعی» همانند دیگر فیلم‌های دیوید فینچر از کارگردانی درخشان و هنرنمایی عالی بازیگران بهره می‌برد.

۳. فیلم Gone Girl – محصول سال ۲۰۱۴

فیلم دختر گمشده gone girl
فیلم Gone Girl

امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۱ از ۱۰

فیلم «دختر گمشده» اثری معمایی و درام با بازی رزمند پایک در نقش اصلی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیلین فلین ساخته شده است. این اثر سینمایی داستان ناپدید شدن همسر فردی با بازی بن افلک در آستانه پنجمین سالگرد ازدواجشان را روایت می‌کند. با این حال، با گذر زمان رسانه‌ها این ایده را مطرح می‌کنند که شاید شوهر وی یعنی نیک دان کاملاً بی‌گناه نباشد و در ناپدید شدن وی نقشی داشته باشد.

دیوید فینچر در این اثر سینمایی محصول سال ۲۰۱۴ بار دیگر با پیچش‌های داستانی پیچیده توانسته بینندگان را غافلگیر کند و هوش و ذکاوت آن‌ها را به چالش بکشاند. بسیاری از عناصر هستند که باعث شدند این اثر سینمایی فیلمی فوق‌العاده و تکان‌دهنده باشد اما پیام آن درباره معنای واقعی تعهد چیزی است که بیش از همه خودنمایی می‌کند.

۲. فیلم Se7en – محصول سال ۱۹۹۵

فیلم se7en
فیلم Se7en

امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۶ از ۱۰

اتفاقات فیلم «هفت» در شهری خیالی و پر از جنایت رخ می‌دهد و داستان قاتلی سریالی با بازی کوین اسپیسی را روایت می‌کند که از هفت گناه کبیره استفاده می‌کند تا مرتکب قتل شود و در همین حین نیز دو کارآگاه یکی تازه‌کار با بازی برد پیت و یکی کهنه‌کار با بازی مورگان فریمن به دنبال دستگیری او هستند.

مطمئناً کسانی که از تماشای فیلم Zodiac لذت بردند، از این اثر سینمایی نیز لذت خواهند برد، فیلمی که مطمئناً یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده توسط دیوید فینچر تا به امروز به شمار می‌رود. فیلم «هفت» اثر مهیج و روان‌شناختی جذابی است که غالباً یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ محسوب می‌شود و از کاراکترهای پیچیده و فیلم‌نامه پیچیده‌تر بهره می‌برد.

۱. فیلم Fight Club – محصول سال ۱۹۹۹

فیلم fight club
فیلم Fight Club

امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۸ از ۱۰

فیلم «باشگاه مبارزه» یکی از فیلم‌های درخشان دیوید فینچر به شمار می‌رود و داستان کارمندی بی‌خواب با بازی ادوارد نورتون را روایت می‌کند که به یک باشگاه رزمی زیرزمینی می‌پیوندد، باشگاهی که توسط صابون‌سازی شرور با بازی برد پیت تأسیس شده است.

جدای از اینکه فیلم «باشگاه مبارزه» از کارگردانی خارق‌العاده‌ای بهره می‌برد، کار بسیار خوبی نیز در انتقال پیام خودش انجام می‎‌‌دهد و به همین خاطر است که این اثر سینمایی تا به امروز چنان محبوب باقی مانده و یکی از بهترین فیلم‌های دیوید فینچر است. سرمایه‌داری موضوعی برجسته در این اثر تحسین شده دیوید فینچر است و رهایی از جامعه‌ای مصرف‌گرا را برجسته می‌کند.


در این مطلب به معرفی بهترین فیلم‌های ساخته شده توسط دیوید فینچر و رتبه‌بندی آن‌ها بر اساس امتیاز آی‌ام‌دی‌بی آن‌ها پرداختیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

منبع: collider

DADDY PARTiSANDARKSIRENOld_axeجان قماربازJoel MorganYohanaMahdi_hawkعلی عبداللهیcactusAlirezaCambyses The Thirdunitedراستین کولهMatin BarkatDaniallox😃meysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا
رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شاید شما هم مخالف نظر من باشید، اما از دیدگاه من عالی ترین فیلم فینچر The Game 1997 هستش، چون بیننده را میخکوب تماشا میکنه و یک پایان غیرقابل پیش‌بینی هم در انتظار بیننده هستش…حتما ببینید اگر ندیدید…👌👌👍👍

    DADDY PARTiSANYohanaMahdi_hawkcactusCambyses The Third
  • Fume knight گفت:

    تو ۴ تا فیلم اول فینچر که ب حق بهترین هم هستن، فیلمنامه دلیل اصلی موفقیتشون هست موضوعی که تو آثار دیگش تبدیل به نقطه ضعف میشه.

    Yohana
  • okh گفت:

    باشگاه مشت زنی کتابش به قلم پوریا خاکساری ترجمه شده بد نیست اگه دوست داشتید بخونیدش . قسمتی از نقد این کتاب رو که فکر کنم خود نویسنده نقد کرده براتون کامنت می زارم
    کتاب در کنار داستان خود یک اعتراض به زندگی پوچ مدرن است، زندگی که در آن فقط افراد به فکر مصرف کردن هستند، صابون هایی که از بدن مردم تولید میشود و دوباره مردم آن را به خود میمالند و بابتش پول میدهند بیماری چاق و لاغر شدن یا زیبا بودن باعث میشود که جلوی چشم های مردم را نسبت به واقعیت بگیرد و نگذارد که زندگی را واقعا درک کند. دلیل راحت بودن و پذیرش باشگاه مشت زنی به این دلیل است آن ها مشت هایی که به طرف حریف خود میزنند، در نظر خود به آنچه نفرت دارند مشت خود را پرتاب میکنند نه انسان هایی که در مقابل آنها هستند، مشت هایشان و قدرتشان برخواسته از عقده هایی ست که در درون خود سرکوب کرده اند به همین دلیل است که بعد از باشگاه بسیار راحت تر با مشکلات کنار می آیند، آن ها درد را مزه و تجربه میکنند، آن ها وابستگی خود را از این دنیا قطع میکنند و همین باعث میشود که به راحتی با مرگ روبرو شوند.
    در کل بعضیا کتابشو بیشتر از فیلمش دوست دارن .

    Armanunitedneo loyed
  • okh گفت:

    البته نام مترجم پیمان خاکسار هست من اشتباه نوشتم

    Yohana
  • Daniallox😃 گفت:

    چرا نمرات این سایت همیشه کمه ؟

    YohanaCambyses The ThirdMahdi Samجول دوست داشتنیJoel Morganراستین کوله
  • Arman گفت:

    پایان فیلم هفت و باشگاه مشت زنی، ذهن و روان ادمو قشنگ تا چند روز شایدم چند هفته درگیر خودش می‌کنه از بست شوکه کننده هستن،فیلم مورد عجیب بنجامین باتن هم واقعا یک ایده ناب بود و قشنگ

    wolfKieblackDADDY PARTiSANYohanaunitedGodfather4224جول دوست داشتنیحق گوی همه جانبه گیمفا( Klaus سابق)Joel Morganراستین کولهmore
  • Perfect گفت:

    Fight Club با Pulp Faction همیشه اشتباه میگیرم 😅

    Ashil
  • Zabi گفت:

    Gone Girl شاهکاریست تکرار نشدنی، نزدیکترین فیلم نه از لحاظ داستانی، بلکه از لحاظ اثرگذاری و به بازی گرفتن مخاطب در اثبات موضوع قضاوت اشتباه، فیلم سیزده مرد خشمگین است.

    DADDY PARTiSANokh
  • HannaH گفت:

    قبل از حرف زدن درباره فینچر باید توجه داشت نظر منتقدین سینما با این لیست کاملا متفاوته. مظر منتقدین (متا) به ترتیب زیر هست،
    بیگانه ۳ – ۵۹
    بازی – ۶۳
    هفت – ۶۵
    اناق امن – ۶۵
    باشگاه مبارزه – ۶۷
    بنجامین باتن – ۷۰
    دختری با خالکوبی اژدها – ۷۱
    آدمکش – ۷۴
    منک – ۷۶
    زودیاک – ۷۶
    دختر گمشده – ۷۶
    شبکه اجتماعی – ۹۵
    که به نظر من به کیفیت فنی و هنری فیلمها نزدیک تر از لیستی هست که بالا منتشر شده. شخصا بی توجه به منتقدین، بازی رو بسیار دوست دارم. هفت رو چندین بار دیدم و فکر می کنم باشگاه مبارزه از معدود فیلمهایی هست که از کتاب منبع بسیار بهتره (مثل پرتقال کوکی). این فیلم آخر، قاتل رو هم خیلی دوست داشتم. از تناقض زیبای نریشن و اتفاقات، تا انتخاب گروه اسمیتس برای موسیقی متن (و آگاهانه انتخاب نکردن ترانه ای که به شدت به فضای فیلم رو توضیح می داد) تا بازگشت لیوان استارباکس، بعد از باشگاه مبارزه در معنایی دیگر.
    کلا ترکیب فینچر/واکر فوق العاده است و چقدر حیف که پیت مدتی هست از این مجموعه عالی خارج شده.

    neo loyedYohanaAmo Hamed
  • esmaaiel_63 گفت:

    The Game
    Fight Club
    Se7en
    Panic Room
    بهترین فیلمهای فینچر هستن و The Killer ضعیف ترینشون.

    DrogonDADDY PARTiSANFume knight
  • united گفت:

    خیلی هارو باید ببینم ولی سون و فایت کلاب عالی بودن
    بابت تیک ابی ممنونم❤

    okhJoel MorganYohana
  • Mahdi_hawk گفت:

    ۲ تا فیلم اولش خدان fight club, se7en , جز بهترین فیلمایی هستن که توی عمرم دیدم ، انقد تمیز بودن کارکترا و فیلم غیر قابل باوره 🔥، این دو تا فیلم انتهاش که با روان ادم بازی میکنه ، و خب میدونین به شخصه زیاد تعصبی نیستم رو فینچر که خیلی کارگردان خفنیه ولی در حد متوسطه چون حتی این فیلم ها با توجه به انتخاب بازیگر و فیلمنامه قوی هستن

    DADDY PARTiSANokh
  • REZA_ISS گفت:

    ۱‌‌و ۲ درسته ولی gone girl واقعا رو‌مخ بود بنظرم سومی the game بود عالی و‌ کار درست تا لحظه اخر نمیفهمیدی چی به چیه

    okh
  • فیلم Seven فیلم جالبی بود. موضوع داستان های پلیسی و قتل های سریالی موضوع تکراری است. فقط اینکه داستان بر اساس ۷ گناه کبیره ساخته شده و اوج فیلم با آخرین گناه . به نظر من یک فیلم شاهکار نبود. فقط داستانی تاریک داشت و آخرین قتل ارتباط کاملی با فلسفه قتل های قبلی قاتل نداشت.

    DrogonDADDY PARTiSANokh
  • lie?no گفت:

    زودیاک و فایت کلاب واقعا بهترین فیلم هاشن از نظر من

رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های دیوید فینچر بر اساس امتیاز IMDb - گیمفا