بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا

بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2

محمد حسین کریمی
۲۰:۳۶ ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا

Marvel’s Spider-Man 2 مطمئناً یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ بود. مدتی پیش، نقد و بررسی متنی این عنوان را با شما به اشتراک گذاشتیم، اما حالا می‌توانید بررسی ویدیویی بدون اسپویل بازی را مشاهده کنید.

بررسی ویدیویی تدارک دیده شده، شامل اسپویل داستانی نمی‌شود، اما اگر ترجیح می‌دهید که یک بررسی با جزئیات بیشتر را مطالعه کنید، پیشنهاد ما بررسی متنی است. در ادامه بررسی ویدیویی بدون اسپویل Marvel’s Spider-Man 2 را مشاهده می‌کنید:

˝Kianmilad saKuroscactusGhostvenom snake1374silent-man(Dying light edition)Love GameDota2UNCLE ARTHURDARKSIRENاپوزوسیون گیمفاOda nobunagaArcix™ツ`Mohsen bakhtiarimrMHNMajimaحمیدرضا فروزانQUIGGZYmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا
بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ایولا
    چ زود نقد و بررسی ویدئوییش رو قرار دادین
    ممنونیم

    Ali_pxLove GameDota277mrAlucardbaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)S Ghost of SpartaCambyses The ThirdKratosmore
  • شاید باورتون نشه ولی دو ساعت اولشو توی گیم نت بازی کردم😂
    واقعا خفنه.
    عاشق فست تراولش شده بودم😂

    ‌بیل قصابGodTheMKurosDota2Joel Morganvenom snake137477mrCharlie ChaplinMamadi7260more
  • Fume knight گفت:

    این عمق و معنا مد نظر که این تو این سبک گیم پلی میگین توضیح بدین یا یه مقاله برین خیلی ممنون میشم. جفتک انداختن بتمن چه معنا و تفاوتی با اسپایدرمن داره ؟؟

    Alucardbavenom snake137477Arcix™ツ`Charlie ChaplinÆMIRIÆLIمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Royalknightinjaneb
    • به یاد نمیارم داخل بررسی ویدیویی و متنی مقایسه کرده باشم «سیستم مبارزت» رو و گفته باشم مبارزات بتمن که هشت سال پیش نسخه آخرش عرضه شده (!) بهتره یا عمیق‌تره؟ یا گفته باشم بتمن بی نقص ترین مبارزات ممکن رو داره! افراد زیادی از بتمن نام بردن و گفتن اونم همینه ولی انگار فکر میکنن آرکام نایت همین دیروز منتشر شده نه یک نسل پیش و مشابهت و عمق یک بازی در سال ۲۰۲۳ برابر باشه با یک بازی در سال ۲۰۱۵ براشون کافیه! با این وجود،

      ۱- بتمن آرکام نایت سال ۲۰۱۵ اومده! بیش از ۸ سال پیش! یقیناً با گذشت تقریباً یک نسل انتظار نمیره Marvel’s Spider-Man 2 قدم بعدی نباشه و همسطح یک بازی ۲۰۱۵ قرار بگیره از نظر عمق گیمپلی و مبارزات، برای من این قضیه تعجب‌برانگیزه که مبارزات در یک نقطه ایستا باشن در طول ۸ سال اخیر. و تلاش استودیوها برای گسترش یک بازی ویدیویی و پیشبرد یک سبک فقط به ظاهر قضیه محدود باشه تا عمق گیمپلی و سناریوسازی‌ها.

      ۲- عمق سیستم مبارزات صرفاً به حمله و جاخالی محدود نمیشه. بازی حتی پسرفت‌هایی نسبت به نسخه اول داشته که من تعجب میکنم هیچکس بهش اشاره نمیکنه:
      اولاً لباس‌های بازی اول در گیم‌پلی تاثیرگذار بودن (عمق ۱) هر suit ویژگی منحصر به فرد خودش رو داشت. اینجا این موضوع حذف شده. suitها فقط کازمتیک و ظاهری هستند.
      دوماً گجت‌های بازی یک سوم شده، بازی اول سه برابر گجت بیشتر داشت. چرا؟ چون سناریوسازی نتونستن بکنن.
      سوماً از نظر تنوع دشمن‌ها پیشرفت زیادی نکردن من اینو ایراد نگرفتم ولی وقتی تجربه کنید به وضوح متوجه میشید که تنوع دشمن‌ها پیشرفت زیادی نداشته نسبت به بازی اول از نظر الگوی مبارزاتی. بله، شاید لباس افراد کریون شبیه انسان های نخستین باشه، لباس دنبال‌کنندگان فرقه آتش شبیه زندانی‌ها ولی در نهایت از نظر مکانیکال و ساختار مبارزاتی یکی هستن. رنج دشمنان اضافه شده تنوع خاصی نداره به جز دو دشمن رباتیک.

      چهارماً مکانیک Parry اینجا برای عمق دهی کارا نیست چون درست اعمال نشده که کامل توضیح دادم (با پشت سر هم فشردن دکمه معنایی پیدا نمیکنه)

      اما من چه انتظاری داشتم از Marvel’s Spider-Man 2؟ بعد از ۵ سال انتظار داشتم بازی روی suitها و گره زنی اونا با گیمپلی تاکید کنه و اونو از ایدۀ بسیار خوب اما خام نسخه اول بهبود بده که باعث میشد ریسک و پاداش شکل بگیره و با اضافه کردن چندین نوع دشمن بیشتر عمق اول رو به گیمپلی بده، نه این که برای ساده‌سازی و متعادل‌سازی راحت تر گیمپلی و مبارزات، عملاً کل گره‌زنی قابلیت به suitها رو از بازی حذف کنه! گجت‌ها میتونستن سناریوهای تازه به وجود بیارن که عمق دوم رو به گیمپلی بده. این که بازی دوم با ui خودش بیشتر به استفاده از گجت تشویقت میکنه درسته، اما می بایست تعداد گجت ها بیشتر باشه و با توجه به هر سناریو، تصمیم بگیری از چهار تاشون استفاده کنی و همراه خودت داشته باشی. بازی اول اگر اشتباه نکنم ۹ تا گجت داشته که همزمان در اختیار داشتی، اینجا درست مثل ویژگی دیگه حذف شده از گیم‌پلی نصف گجت‌ها. سیستم stealth بازی هم عقبگرد داره چون میتونی تقریباً بی نهایت خطوط وب درست کنی و تعادل گیمپلی رو بهم بریزی.

      همه چیز «جفتک» انداختن نیست، یکم از جوانب به قضیه نگاه کنید متوجۀ قضیه میشید که چه پتانسیل هایی داشته و در چه نقطه هایی هم پسرفت داشته.

      GodTheMvenom snake1374Love GameDota2UNCLE ARTHURJoel MorganHTremblermarioOda nobunaga77more
      • Darksiders/ گفت:

        دقیقا مثلا حالا بخام با بتمن مقایسه کنم تویه اون تو چند جور انمی مختلف داری که هرکدومو نمیتونی با ی روش بزنی با هرکدوم باید با روش خودش مبارزه کنی اما اسپایدرمن اینطوری نیست و مجابت نمیکنه از روش های مختلف امتحان کنی و صرفا فایت بازی به ضربه و جاخالی خلاصه شده و سیستم پری هم اصلا به خوبی جا نگرفته تویه بازی و اصلا برای انمی های معمولی به کار نمیاد حالا شاید یکم تویه باسفایت ها کمک کنه که اونم یادت میره وسط فایت

        Ali_pxDota2HTremblerایمان غلامی مهرآبادیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Tomمحمد حسین کریمی
      • Fume knight گفت:

        من با تمام حرفاتون موافقم ولی موضوع گیم پلی رو نه ! کامنت های قبلیم هم راجب این بازی کاملا هم سو با نقد و نظر شماست و همیشه نظراتتون و نقدتون برای من کاملا درست بوده و هست. بازی صرفا یه آپدیت حجیم بصری و فنی هست نه جهشی به جلو این که حرفی توش نیست.

        سبک گیم پلی بتمن یه دهه قبل معرفی شد و کاملا درسته اما شما به این نکته توجه نکردین آیا تکنولوژی فیزیک و حرکات کاراکترها تو این صنعت و تو این سبک پیشرفتی کرده ؟؟؟ جواب یک نه بزرگه !!! حتی تو صنعت سینما هم که پرده سبز و تکنولوژی های پیشرفته و تکنیک های فیلمبرداری وجود داره حرکات به همین شکل خام و مصنوعی هست. وقتی کسی نمی تونه این ساختارو ارتقا بده نباید انتظاری خاصی در این مورد داشت. بتمن انیمیشن های جفتک اندازی خودشو داره این بازی جفتک اندازی مخصوص خودش، جفتشون صرفا دکمه زدن هستن بسط این قضیه با پرک و درخت مهارت که این موضوع صرفا یه مشت انیمیشن جدید تره که حالا یا دمیج یا رنج متفاوت داره. همون سری بتمن هم هر قسمت افت گیم پلی و نوآوری داشت و صرفا مکانیزم های ناقص اضافه می کرد.

        سیستم پری هم تو این سبک یک المان کاملا تزئیینی هست که بازی ساز حرفی داشته باشه بگه آی ملت من یه یه چیز جدید گذاشتم تو بازی که بازی رو ساده ترم می کنه، اصولا تو سیستم پری باید نوار استقامت باشه و پنجره کوچکی داشته باشه مثل عناوین سولز لایک که در صورت درست زدنش پلیر ثمره این تمرکز و دقتشو با یه دمیج سنگین از حریف بگیره نه مثل این بازی ها که یه زنگوله بالا سر کاراکتر روشن بشه. سیستم پری برای یه پلیر جزئی از یک استراتژی هست نه یک المان ترکیب شده.

        بنظرم باید این مسائل رو در نظر بگیریم و بعد انتظاری داشته باشیم !!!

        AnakinHTrembler
        • از اول هم نوشتم بازی مشکل تزریق مدیریت به گیمپلی رو داره داخل بررسی و ذکر کردم کم عمقه مبارزات! اگر بررسی رو مطالعه کرده باشید، انیمیشن یا مشت و لگد مطرح نشده و اصلا فاقد ارتباطه با این قضیه مشکل اینه که چطوری اینسامنیاک از پیچیدگی های بازی حتی کمتر کرده نسبت به قبل به نفع یه قشر خاص یا ساده‌سازی گیمپلی. من با این ساده‌سازی موافق نیستم. فیزیک حرکات و … رو جایی مطرح نکردم و از Flow مبارزات ایرادی نگرفتم.

          venom snake1374اپوزوسیون گیمفا.مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Fume knight
          • Fume knight گفت:

            منم گفتم به اون مسئله کاری ندارم و حرفتون کاملا درسته و منم با این ساده سازی موافق نیستم و سمت این عناوین نمیرم ولی تمام این مسائل از بیس همین فیزیک و حرکات میاد که گیم پلی سطحی تحویل میده. تو نقد و نکات منفی گفتین سیستم مبازرات سطحی و کم عمق باعث یکنواخت شدن بازی میشه و حرفم اینه اصلا این سبک عمقی نداشته که نکته منفی یا مثبت تلقی کنیم. این سبک گیم پلی اصلا باب سلیقه من و شاید سلیقه شما هم نباشه و بنظرم نباید گاردی یا نقدی راجبش داشت مثل این می مونه مثلا از یه فیلم طنز سطح پایین یا اکشن بی مغز بلاک باستری انتظار تعلیق یا ریزه کاری های فنی و … داشته باشیم.

            HTremblerArcix™ツ`مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)محمد حسین کریمی
            • فرمول‌ها (نه فقط فرمول مبارزات ریتمیک بتمن) برای این که جذابیت خودشون رو حفظ کنن نیاز به بازنگری و بهبود و عمق‌دهی دارن، خیلی از سیستم‌ها و فرمول هایی که الآن منسوخ نشدن، از یک سیستم و فرمول ساده‌تر قدیمی شروع کردن و حالا با بهبودهای معنادار، همچنان قابل برقرار ارتباط و مدرن‌سازی شدن. بدون عمق‌دهی، پیشرفت معنا نداره، صنعت گیم به سمتی میره که لایه‌های بیشتر بگیره و الآن یکی از نقاط جذابیت‌های کلیدی بازی‌های ویدیویی اینه که سناریو بسازی و آزادی عمل بدی تنوع بیشتر دشمنان برای عمق دهی به گیمپلی یا این که ساختار suitهایی که در نسخه اول ارائه دادن تکامل پیدا کنن و بهت ریسک و ریوارد بدن یا گجت‌ها بیشتر باشن، متعادلسازی گیمپلی رو برای سازنده‌ چالش‌برانگیز میکنن نه این که با فرمول تضادی داشته باشن. اما ناراحت سازنده نباشید، سازنده‌ای که قراره در ۲۴ ساعت اول ۲.۵ میلیون بفروشه برای این که فرمول مبارزاتی خودش رو ارتقاء بده باید این ریسک‌ها و این متعادل‌سازی‌ها رو پذیره.

              این سناریوی پسرفت و رفتن به سمت ساده‌سازی (suit و گجت و مخفی‌کاری در اسپایدر من) منو خیلی به یاد Splinter Cell و سیری که تا black list طی کرد میندازه. بازی‌های اول به شکل اعجاب انگیزی عمیق‌تر و قابل احترام‌تر بودن، اما ناگهان تصمیم بر آن شد که برای قشر عام و گیمرهای مدرن و راحتی پروسه ساخت، convictaion و black list المان های stealth خودشون رو ساده‌سازی کنن و به سمت اکشن ادونچر برن که با ریشه‌هاشون در تضاده.

              Arcix™ツ`.مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)amirabbas_psFume knight
              • Fume knight گفت:

                کاملا درسته ولی این مسائل تو این سبک از جنبه ظاهری هیچ وقت فراتر نرفته !!! به جز مسئله فیزیک بخش دیگه ای از این قضیه بخاطر نبود سلاح هست که عملا جلوی تنوع و آزادی عمل، ایجاد استراتژی خاص یا ایجاد یه سبک بازی خاص برای هر پلیر میگیره. البته بازی های زیادی هم هستن که با وجود سلاح عناوین بسیار ضعیفی شدن که برمیگردیم به حرف شما و سازنده یا دچار افت شده یا سبک رو عوض کرده که در ۹۹% مواقع هم ناموفق بودن.

                Anakin
              • Perfect گفت:

                آقای کریمی بهترین بازی سال میلادی تا الان چیه بنظرتون؟

              • اگه بخایم از نظر تجاری بهش نگاه کنیم اینسامنیاک و سونی تصمیم درستی گرفتن که به مبارزات بازی عمق ندادن شخصیت پردازی بازی و داستان بازی عمیق و چند لایه نبوده چون بیشتر خریداران اسپایدر من گیمرهای کم سن و سال هستن و باید بازی براشون قابل فهم باشه مشخصا طیف گیمر هاردکور و کسانی که دنبال به چالش کشیدن خودشون هستن بازار هدف اسپایدر نیستن واسه همینه که به قول خودتون توی ۲۴ ساعت ۲/۵ میلیون میفروشه چون بازار هدف گرفته شده گیمر کم سن و سال و کژوال بوده که برتری عددی خیلی بیشتری نسبت به گیمر هارکور دارن

                AnakinFume knight
      • Mr.Morgan گفت:

        به شخصه فکر میکنم که بهتره یه بازنگری توی فرمول کنونی بازیهای ابرقهرمانی که از سال ۲۰۰۹ شروع شد در آینده صورت بگیره. این فرمول با اینکه هنوزم عالیه اما هنوزم جای پیشرفت داره و سازنده ها نباید به همون فرمولی که دو نسل پیش ابداع شده اکتفا کنند.

        .مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)محمد حسین کریمی
      • Tom گفت:

        اخه مگه بت من تو گیم پلی چقدر تغییر کرده بود بین نسخه اول و اخرش؟
        گیم پلی بتمن ارکامی این جوریه که معلومه شما با این سبک‌گیم‌ پلی مشکل داری

        اپوزوسیون گیمفاvenom snake1374evgeny grinkoHamed.S Ghost of Sparta
        • اگرچه به نظرم بهترین نسخۀ سری آرکام سیتی بود و به طور کلی سری آرکام مادام رو به اوج نبوده بلکه با نسخه دوم به اوج رسیده و با آرکام نایت به اوج قبلی نرسید و ازش فرا نرفت، اما خب، به طور کلی سری آرکام بیشتر برای مبارزات روی تنوع دشمنان تمرکز داشت و از گجت‌ها استفاده‌هایی برای پازل‌ها هم میکرد. همین دشمن سپردار تحت تکامل از آرکام اسایلم به آرکام سیتی اومد و بعدها اسپایدرمن ازش استفاده کرد. اگر سیر تکاملی سری بتمن رو در نظر بگیریم، ایستا نبوده و بیشتر با تنوع دشمن کمبت خودش رو تغییر و عمق میداد. تغییرات هم جالبه که در موردشون صحبت میکنید، اگر صرف تغییر در گیمپلی باشه، combat بتموبیل یا Fear Multi Takedown / استفاده از شنل و مخفی کاری بسیار تا بسیار بهتر و اصولی‌تر … خودشون مباحث جداگانه‌ هستند که البته خوب یا بد بودنش باز جای تحلیل و بررسی داره.

          B-man ( کائن معبد سونی و شوالیه صلح)god of warUNCLE ARTHURvenom snake1374hėřvıň§Tomevgeny grinkoAlucardbanoobe pir.
    • HDMI_DEU گفت:

      واقعاً واسم خنده داره که این بازی رو نه تنها با بازی که سال ۲۰۱۵ انتشار شده بود مقایسه میکنی بلکه سره یه سری مکانیزم بازیش فشارم میخوری؟! نمیدونم یا بتمن رو بازی نکردی یا فن تعصبی هستی که اینطوری کامنت گذاشتی. به هرحال جفتشون بازی های خفنی هستن و بنظر من مقایسه کردنشون بی انصافیه محضه.

      venom snake1374hėřvıň§Oda nobunagaCambyses The Third
      • Fume knight گفت:

        مخاطب من تو نیستی و حرفتم برام اهمیتی نداره دوست من وقتی کوچکترین درکی از حرفم نداری.

        Tom
      • Tom گفت:

        خود بتمن چقدر فرق کرده بود؟
        اولین نسخه بتمن ارکام ۲۰۰۹ اومد
        بتمن ارکام نایت ۲۰۱۵
        تو گیم پلی هیچ فرق با هم نداشتن
        اصلا مزه این سبک همون ” اسپم دکمه” ای هست که تو نقد نکته منفی بود

        Anakinvenom snake1374Love GameMohammad Viperگرگ غرب وحشیevgeny grinko
        • جدا؟ بت موبیل و کلی دشمن جدید و حرکات جدید تو ارکام اسایلم هم بود؟ شما از تعصبی هم رد کردی

          B-man ( کائن معبد سونی و شوالیه صلح)Love Game.TomMohammad ViperJulius Ceasarevgeny grinko
          • Tom گفت:

            بت موبیل خودش با اون گیم پلیش یه نکته منفی بود تو ارکام نایت
            هیچ چیز قشنگی تو بت موبیل نبود
            فقط اسمش خیلی شاخ بود
            حرکت جدید اصلا در حد یه دنباله نبود
            چنتا چیز کوچیک بهش اضافه کردن
            اون چیزای کوچیکو خیلی بزرگ نشون میدی بعد به من میگی تعصبی؟🤣

            Anakin
            • درسته اضافات آرکام نایت کوچیک بود اضافات اسپایدرمن ۲ بزرگه. خیلی هم خوب نیازی به ادامه بحث نیست

              FidoTom
            • Anakin گفت:

              خفن ترین وسیله نقلیه ساخته شده توی ویدئو گیم همین بت موبیل بود. دیگه یه چی بگو بهت نخندن حداقل. مغز نداشتتو بعضی وقتا بکار بنداز از پلاستیک درش بیار خدا اونا نداده دست نخورده نگهش داری

              B-man ( کائن معبد سونی و شوالیه صلح)Tom
              • Tom گفت:

                به بت موبیل میگی بهترین 😐
                تو نه از سرعت بتموبیل چیزی میفهمیدی نه از قدرتش
                از اون طرف یه سری معموریتای مسخره مینداخت جلوت که فقط تیر بزنی
                فهمیدیم معنی مغز چیه 🤣 لازم نیست ادامه بدی

                B-man ( کائن معبد سونی و شوالیه صلح)Anakin
                • Anakin گفت:

                  یه لطفی در حق بشریت کن و بمیر. جهان بدون وجودت جای بهتریه‌واقعا. گوسفند از تو سودش بیشتره حداقل یه پشمی میده

                  Tom
                • Anakin گفت:

                  در ضمن تمامی منتقدای دنیا. حتی ینفرم مخالف این نیس.‌میگن به بت موبیل‌توی‌اون بازی خارق العادس. هم کلی معمای جذاب رو باش میشن حل کرد. هم به شدت خفنه و هر‌چیزیو تقریبا تخریب میکنه. هم تانک میشه. هم میتونی به عنوان بکاپ توی‌ماکوریتا ازش استفاده کنی و یه جای مشرف بذاریش قشنگ دشمنارو تیکه تیکه کنی باهاش. هم کنترل از راه دور داشت و میشد باهاش یه سری جاهارو قبل اینکه خودت بری پاکسازی کنی. بهترین وسیله نقلیه ساخته شده در تمامیه گیماس تو شعور و سحطت در این حد نمیرسه مشکله خودتو. با توهمات خوش باش. خوش بحالت اندازه یه بچه شیر خوار شعور نداری و تلاشیم برای افرایشش نمیکنی همینقد شعور برات کافیه

                  B-man ( کائن معبد سونی و شوالیه صلح)Tom
              • Tom گفت:

                کلی معمای خفن😐
                همون کشیدن اسانسور و درو دیوار؟
                وای چه خفن کنترل از راه دور 🤣🤣🤣
                نه داداش من سطح شعورم در حد تو پایین نیست که به یه چیز مسخره بگم بهترین وسیله نقلیه بین بازیا 🤣
                همین چیزایی که از بت موبیل گفتی کافیه تا بفهمم به چه چرتوپرتایی میگی بهترین

                B-man ( کائن معبد سونی و شوالیه صلح)Anakin
              • Tom گفت:

                بچه جون نذار خورد خاکشیرت کنما
                “گوسفند از تو سودش بیشتره حداقل یه پشمی میده”
                مزایای خودتو به رخ من میکشی ؟
                من گوسفند نیستم که پشم بدم
                حتما اگه صاحبت این دفعه پشماتو کند بگو یه بخشیشو بده من
                من حتما از مزایای گوسفندایی مثل تو استفاده میکنم
                باز یونجه زیاد خوردی به بقیه میپری؟

                Anakin
      • Anakin گفت:

        استارفیلد و با قارچ خورم میشه مقایسه کرد ولی گیمای سونی رو نباید با گیمی که دقیقا هم سبک و هم ژانر باهاشه مقایسه کردی. گیمی که نه سال پیش اومده ولی ده هیچ گیم الانو میزنه. تعصب تا کجا دیگه اخه

        B-man ( کائن معبد سونی و شوالیه صلح)Tom
  • Mehdi_Morgan گفت:

    نقد سختگیرانه ولی تا حدودی منطقی بود

    به امید روزی که نقد ویدیویی همراه با نقد متنی منتشر بشه :))

    𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)Joel MorganCharlie ChaplinAlucardbaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)SackboyHTremblerهادی صفائی
  • به نظرم در ویدیو هاتون یه زیرنویس فارسی هم برای افراد ناشنوا بزارید و به گسترش این کار کمک کنید🙂

    Anakineren jeager(itachi سابق)𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)Joel MorganArcix™ツ`Charlie ChaplinAlucardbaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)v-alkalineDarksiders/more
  • خیلی بخش جالبی بود امیدوارم بیشتر بهش توجه کنید

  • HTrembler گفت:

    این ویدیو که من دیدم باید نمره ۲ به بازی میدادین. مبارزات سطحی، داستان ناکامل، شخصیت پردازی ناقص، باس ها غیرخلاقانه، کارای فرعی بعضیشون حتی ارزش تجربه کردن ندارن. افزایش نقشه شعاری و بدون هیچ تغییر مهمیه
    من حتما یه چیز دیگه رو تموم کردم امروز
    ۱۲۷/۱۰۰۰

    𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)HannaHPerfect.مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)KratosAli_pxFrom Ashes
  • بنده فعلا فقط داستان بازیو میدونم و نمرم به داستانش ۹ هست تقریبا همون چیزی بود که انتظارشو داشتم گرچه هیچوقت انتظار خاصی نسبت به اسپایدی نداشتم ولی میتونم به جرئت بگم در مقایسه با باقی آثار مربوطه به این کارکتر طی یک دهه اخیر(به استثنای انیمیشنای اسپایدرورس) یکی از بهترین داستانای مربوط به این کارکترو شاهد هستیم که حتی گاهن از منابع الهامش یعنی کمیک ها هم پیشی میگیره
    درمورد گیم پلی هنوز بازیو تجربه نکردم که نظر بدم ولی از اونجایی که همون فرمول قبلو گسترش و پیشرفت دادن حدس میزنم همینم برام لذت بخش خواهد بود یا حتی فرا تر
    درکل با ی گیم سوپرهیرویی واقعا سرگرم کننده بعد از گندکاریای اخیر وارنر طرف هستیم

    Hamedvenom snake1374HTremblerTomمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)v-alkaline
  • سلام و درود
    خسته نباشید؛ تشکر بابت ویدیو 👍👌🌹

    saulgoodmanHamed
  • Raw گفت:

    همین امروز تمومش کردم به طور کلی از نسخه قبل بهتر بود مخصوصا مبارزاتش نسخه قبلی به شدت آبکی و آسون بود حتی روی درجه سختی آخرش هم به سختی یادم میاد مرده باشم ولی سر این یکی به واسطه تنوع بیشتر حرکات دشمن ها به خصوص باس ها که مثل قبل فقط زدن دایره نیست بعضی وقتا نیاز به داج بعضی وقتا پریدن و… و ترکیب اینا بعضی وقتا خطرناک میشه و نیازمند دقت و خاطر سپردن ترکیب حرکاته پنجره زمانی پری هم برای همچین بازی مناسبه و این قضیه اسپم کردن پری هم که منتقد گفته من حداقل نتونستم انجامش بدم و هر دفعه L1 اسپم کردم پری خراب شد و ضربه خوردم با فاصله خیلی زیاد مبارزات و طراحی باس فایت ها از نسخه اول بهتره
    در ضمن همین منتقد به آرمورد کور ۶ نمره ۹ داده به عنوان فن سر سخت فرام سافتور میگم که ۷۰ درصد این بازی به طرز مسخره ای آسونه و فقط با اسپم کردن دکمه ها حتی با چشم بسته میشه خیلی از قسمت هارو رد کرد و این برای بازی که اصل گیم پلیش مبتنی بر استفاده از بیلد های مختلفه ایراد بزرگیه چون خارج از چندتا باس فایت مثل باس پایانی اصلا نیازی به تغییر بیلد نیست چون با هر وسیله بالغ بر ۷۰ درصد بازی میشه با اسپم کردن الکی هر سلاحی طی کرد ولی برای این منتقد اینکه اکثر این بازی اسپم بی فکر و بدون مغزه مهم نیست ولی سر اسپایدر من به خاطر اینکه یکی از مکانیک های بازی که استفاده ازش انتخابیه رو تونسته اسپم بدون فکر کنه باید نمره کم کنه و جز نقاط ضعف بنویسه تازه همین مورد هم چک کردم حداقل برای من امکان پذیر نبود اسپم پری شاید به خاطر درجه سختی باشه به طور کلی نقد های سایت در قبال خیلی از بازی های بزرگ منصفانه نمیدونم و حس میکنم یا دنبال دیده شدن و کامنت گرفتن هستن یا زیادی فن بوی بعضی استودیو ها که باعث میشه از ایرادات چشم پوشی کنن مثل همین آرمورد کور که با وجود این مشکلات و همچنین ایراد هایی در بالاس بازی و وجود محیط های تکراری زیاد که بعضا تا ۵ بار از محیط تکراری در ماموریت های بازی استفاده میشه باز هم چنین نمره ای بهش داده میشه

    Anakinvenom snake1374HTremblerFume knightAlucardbaHamed.
    • داخل بررسی Armroed Core 6 ایرادی که مطرح کردم دقیقاً op بودن بعضی از سلاح‌های بازی بود و بابتش نمره کم شد، اما کم عمق بودن سیستم مبارزه، با OP بودن چند سلاح از زمین تا آسمون فرق داره. اولاً که سلاح‌های با اپدیت بالانس میشن ولی کل سیستم مبارزه با آپدیت تغییر نمیکنه همین الان Zimmerman و machine gun فیکس شده داخل ارمورد کور( ۲۵ روز بعد از عرضه فیکس شد) دوماً ساختن یه بازی بیلدمحور و قطعه محور مثل ارمورد کور که بر پایه پارامتر ساخته شده و ریز جزئیات باید با هم بالانس بشن خیلی فرق داره با این که فلسفه ات از طراحی یه چیز کاملاً کم عمق باشه که تغییر ناپذیره. جالبه که چه موارد نامربوطی به هم ربط داده شدن و حتی حاضر نشدین نقد رو بخونید که ببینید دقیقا به این موضوع ایراد گرفته شده.

      البته امیدوارم بقیه هم با «قضیه» چالش موافق باشن، تا اینجا ۹۰ درصد نمرات پایین بازی بخاطر این بوده که بازی به شدت curve سختی بدی داره و مانع ایجاد میکنه شما پوینتی مطرح کردی که universal نیست.

      نکته جالبتر این که این دو ایراد مشابه نیستن، OP بودن دو سلاح برابر نیست با «عمق سیستم مبارزه». به عنوان مثال، اگر زمان داج و پری اسپایدرمن انقدر پایین بیاد که به شدت باید ON TIME باشی تا موفق بشی از پس دشمنان بر بیای، بازی رو چالش برانگیز میکنه اما همچنان بهش عمق نمیده. این که گفتم سیستم مبارزات کم عمقه و سناریوپذیر نیست ارتباط مستقیمی با چالش نداره و به طور غیرمستقیم ربط پیدا میکنه.

      god of warvenom snake1374Fume knight.
      • Raw گفت:

        اصلا بحث من مربوط به op بودن بعضی سلاح ها نیست مشکل اینجاست که دشمن های معمولی بازی و اکثر ac ها که بخش زیادی از بازی رو تشکیل میدن انقد مبارزه باهاشون سادست که عملا هر سلاحی در مقابلشون op حساب میشه و اصلا نیازی به استراتژی یا امتحان بیلد های مختلف نیست تکرار میکنم با هر سلاحی بدون فکر میشه انمی های معمولی این بازی قلع و قم کرد و به شخصه فقط سر چندتا باس که تعدادشون در حد انگشت های یک دسته ترغیب شدم که برم بیلد های دیگه رو هم چک کنم چون تا قبل اون با هر سلاحی با فشردن بیخودی و بدون فکر دکمه ها میتونستم اکثر بازی رو رد کنم و این برای بازی که تمرکزش روی همین بیلد هاس به نظر من ایراد کوچیکی نیست در زمینه اینکه فقط چندتا باس انگشت شمار بازی سخت هستن هم که نظر منه اکثریت موافقن اتفاقا نظر بسیار معمولیه برای همین قضیه هم به بالانس نبودن بازی خیلیا ایراد گرفتن

        Hamedvenom snake1374HTrembler.Fume knight
        • داخل بررسی توضیح دادم چرا دشمن‌های معمولی به این شیوه طراحی شدن، حتماً مطلع هستید که هدفی وجود داره که تنها با یک ضربه نابود میشن اکثریتشون، وگرنه این قضیه بخاطر طراحی نامناسبشون نیست وگرنه افزایش خط hp یا کاهش hp و … برای فرام سافتور کار سختی نبوده، متعادل سازی دقیقاً چشم اندازی پشتش بوده.

          Fume knightvenom snake1374god of war.
        • Anakin گفت:

          من ارکورد کور رو چپتر دوم رفتم و میگم که حرف مفت میزنی. جدای باس ها بعضی مراحلم خیلی سخته. بعضی دشمنای بازی مثه اون اسنایپرای نامرئی که میری نزدکیشون سریع فرار میکنن وقتی از یکی بیشتر باشن کشتنشون عذابه. بازی اگه میخواست خود مراحل رو هم از این سخت تر کنه دیگه اشکت در میومد چون باسا به اندازه کافی سخت هستن

    • Ali khorasani گفت:

      داداش بزار بیاد بعد تموم ش کن
      هنوز سیستم های کد نویس های اینسامیک گیمز گرمهxd

  • هیچکس گفت:

    برسی عالی بود🙂 بازی خدایی خیلی خفنه

    .venom snake1374Arcix™ツ`Alucardba
  • QUIGGZY گفت:

    نقد و برسی مدام با بزرگ نمایی و پر رنگ کردن بیش از حد نقاط ضعف شروع و بعد با لحنی دلسوزانه و ترحم آمیز قبل قبول و مناسب خطاب میشن .
    بازی های انحصاری پلی استیشن و ایکس باکس همیشه درگیر زامبی گیمر ها و جو مریض مخالفان الکی قرار گرفته و بر خلاف نینتندو هیچ وقت در حال هوای سالم و بدون دشمن گیمر ها قرار نگرفتند .
    هرچند بازی هایی مانند لست آف اس اونقدر بی نقض عمل می‌کنند که جای هیچ هیتی باقی نمی‌گذارند اما اسپایدر من دو مدام توسط افراد مختلف به دلایل مختلف بولی و تخریب میشه که چیزی از ارزش هایش کم نمیکنه .
    هرچند که متاسفانه در این مقاله تمامی هیجانات تنوع و گستردگی بازی فقط در دو کلمه زرق و برق خلاصه شده

    HamedAnakin.venom snake1374
  • amirabbas_ps گفت:

    با تشکر از دست اندر کاران برای تدارک این بررسی ویدیویی

    علی غروبیمحمد حسین کریمی
  • Arsham گفت:

    مگه قرار نبود امروز تریلر GTA6 بیاد؟

  • من به تازگی بازیو تموم کردم و میتونم بگم که نقد شما کاملا درسته . بعضی از باگ ها در داخل باس فایت ها که باعث گیر کردن باس میشه واقعا ازاردهنده بود ولی در اون حدی نبود که روی بازی تاثیری بزاره . من کلا در بازی ۳ بار باگ خوردم یکی واسه ابیلیتی و اون دوتای دیگر برای باس فایت ها . اما حالا نکات منفی رو گفتیم یکم هم از جذابیت های بازی بگیم . جذابیت باس فایت ها بشدت بالاست اما بعضی وقت ها کاتسین های بین باس فایت ها یکم جذابیت رو میاره پایین . داستان بازی شوک زیاد داره و غافلگیری های بشدت زیاد داره که واقعا بازیو واسه من خیلی جذاب کرد . سرعت بازی بشدت بالاست و تراولینگ بازی خیلی جذابه . تنها مشکلی که میتونم از داستانش بگیرم این بود که آخرشو خیلی سریع تموم کرد و بجای کار های اضافی میتونست بیشتر به ویلن اصلی بپردازه . در کل واقعا ارزش تجربه کردن داره من بهش ۹/۱۰ میدم

    محمد حسین کریمی
  • 0milad0 گفت:

    گیمفا بین همه سایت های گیم محور یکی از دقیق ترین و بهترین بررسی ها رو انجام میده بدون این که تعصبات بیجا رو وارد این بررسی ها بکنه . درود بر شما

  • طرفدارهای بازی اسپایدرمن: بازی اسپایدرمن اینسامنیاک بهترین بازی ابرقهرمانی تاریخه

    واکنش سری بتمن آرکهام:آیا من برای تو یک شوخی هستم؟

بررسی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 - گیمفا