تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید
تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید
تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید
تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید

تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید

مرصاد قدیری
۲۲:۵۸ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید

اگرچه بازی Resident Evil Village قرار است علاوه بر کنسول‌های نسل فعلی، برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر شود، اما کپکام (Capcom) اخیراً تایید کرده که این نسخه‌ی جدید Resident Evil به عنوان یک بازی نسل بعدی توسعه یافته است. با این حال، خبر خوب این است که بازی‌بازان کنسول‌های قدیمی سونی و مایکروسافت نیاز نیست نگران این موضوع باشند.

سویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda)، تهیه کننده‌ی Resident Evil Village، در طی مصاحبه‌ای با IGN در مورد دلیل توسعه‌ نسخه‌ی نسل هشتم بازی و کیفیت آن صحبت کرد. این طور که به نظر می‌رسد، کپکام پس از معرفی رسمی Resident Evil Village در رویداد پلی‌استیشن تصمیم گرفت آن را برای کنسول‌های قدیمی نیز عرضه کند.

ما Village را به عنوان یک بازی برای سخت افزار نسل بعدی توسعه دادیم، اما برای این که بتوانیم آن را در دسترس بازی‌بازان بیشتری قرار دهیم، آزمون و خطا‌های زیادی انجام دادیم تا به نحوی بتوانیم تجربه‌ای قابل مقایسه را بر روی سخت افزار نسل قبل ارائه دهیم. در نهایت، ما موفق شدیم یک محصول با کیفیت را برای سخت افزار نسل قبل نیز ارائه دهیم. با این وجود، اگر کیفیت محصول نهایی به اندازه‌ی کافی بالا نبود، فکر نمی‌کنم که آن را منتشر می‌کردیم.

اگر اختلاف بزرگی در کیفیت گرافیکی یا نرخ فریم وجود داشت، نمی‌توانستیم آن را به بازی‌بازان ارائه دهیم. پس ما تمام تلاش خود را کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه‌ی بازی بر روی هر پلتفرمی رضایت بخش باشد.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید
تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید
تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید
تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید
تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ASHEN ONE گفت:

    نمیخوام ترول کنم.
    ولی علت این همه تعریف و تمجید چیه؟
    آخه یکی از نشونه های گند زدن بازی همین تعریف و تمجید متوالی سازندگان هستش.

    • @ASHEN ONE
      تعریف و تمجید نکردن اومدن گفتن بازی از لحاظ کیفیت فنی و اجرا شدن روی هر کنسول به بهترین شکل هست یعنی مثلا اگه PS4 معمولی داری نگران نباش فکر کن قراره قضیه CYBERPUNK 2077 تکرار بشه

    • NEON گفت:

      اره پتن خبر رو که خوندم این پست منو یاد سایبرپانک خیلی میندازه فقط عاقبتشون عین سی دی پراجکت نشه حیفه کپکام . کپکام :heart:

    • CARNAGE گفت:

      دوست عزیز تعریف تمجید الکی نیست…
      با کاری که سایبرپانک کرد گیمر ها نسبت به بازی های جدید که برای نسل ۸ هم منتشر میشن کمی بدبین شدن! و قطعا روی فروش بقیه بازی های جدید که علاوه بر نسل ۹ برای نسل۸ هم منتشر میشن تاثیرگذار هست و اینا میان با بیان اینکه بازی روی کنسول های نسل ۸ هم به خوبی اجرا میشه این نگرانی رو برطرف میکنن اگر اخبار دنبال کنی باید بدونی که این اولین بازی نیست بعد از سایبرپانک که داره خیال مخاطباشو از نسخه نسل ۸ راحت میکنه

    • Black Knight گفت:

      ببین ۹۹ درصد بازی هایی که شاهکار هستن باید براشون تبلیغ زیاد بشه و خیلی زیاد ازشون خبر بیاد نمونش هم همین Resident Evil 8: Village این خیلی توی بازار گرمی تاثیر داره و میتونه به بازی کمک شایانی بکنی جدای از اینا باید گیمرا رو هم با محیط و خیلی چیزای دیگه بازی هم آشنا بکنه

    • ShinjiMikami گفت:

      به روز عرضه ی بازی نزدیک شدیم و یه عده میان و همش ایرادای الکی میگیرن. همین مونده که تعریف و تمجید یه شرکت از بازی خودش رو ایراد بگیریم برای بازی.
      شما اینقدر بدون منطق داری بازی رو میکوبی اصلا اینجاشو فکر نمیکنی که اگه بازی عرض بشه و متای بالایی بگیره چیکار میکنی؟! واقعا چرا بدون فکر یه نظری میدی؟ مگه از داستان بازی خبر داری؟
      من شخصا کل لیکارو دیدم ولی هنوز داستان بازی رو نمیدونم. چرا با دروغ و حرفای الکی هیت ایجاد میکنید؟ داستان ایول ویلیج به قدری پیچیدس که این همه دمو اسپویلش نمیکنه.
      واقعا ازتون سردرنمیارم و بازم میگم که بازی بالای ۱۵ ساعت گیم پلی داره و کمتر از یه ساعتش نشون داده شده و اینکه همه ی تریلر های بازیا قسمت هایی از اوایل و اواسط و اواخر بازی رو نشون میده ولی خیلی جزئی که معلوم نمیشه و این ایراد نیست.

      • ASHEN ONE گفت:

        والا نمیخوام بلایی که سر سایبرپانک اومد سر رزیدنت اویل ویلیج بیاد.
        اون همه تعریف و تمجید سی دی پراجکت رو یادمون نرفته که آخرش یک بازی پر باگ رو دادند بیرون و تازه به زور نصف باگ ها رو جمع و جور کردند

        • ShinjiMikami گفت:

          خب برای همین کپکام میاد اینارو میگه برادر. اینارو میگه تا بدونی ایول ویلیج مثل سایبرپانک نیست و کیفیت مناسبی روی کنسول های نسل هشت داره.
          بعدشم سایبر جریانش زیاد بود. سایبر هنوز ناقص بود و بخاطر خواست کاربران زود منتشرش دادن وگرنه اگه یکی دو سال روش کار میکردن مطمئنم باگ نداشت یا خیلی کم داشت و متاشم ۹۰ یا بالای ۹۰ میشد. تنهای ایراد سیدی پراجکت اعلام تاریخ اشتباه بود. درسته که سیدی کلی تریلر و گیم پلی از بازی داد ولی این تعداد زیاد تر از مال ایول ویلیج هست و همچنین سایبرپانک دو سه سال قبل از انتشار کلی تریلر و گیم پلی داد نه در نزدیکی های انتشار. کپکام مراحل ساخت بازی رو کامل تموم کرده و بهینه کرده و آماده ی انتشاره. کپکام زمان مناسبی برای انتشار بازی برنامه ریزی کرده و اینکه شما از بازی های کپکام مثل ایول ۷ و ایول ۲ ریمیک و dmc v خبر دارید که آیا باگ دارن یا ندارن و یا بهینه هستن یا نه. سیدی تا به حال فقط دو آیپی ویچر و سایبر رو ساخته ولی کپکام شرکت قدیمیه و بازیای زیادی داره و میدونه باید چیکار کنه.
          درمورد دمو ها هم باید بگم کمتر از یه ساعتش نشون داده شده برادر و کل بازی بیشتر از ۱۵ ساعته یا حتی ۲۰ ساعته و هیچی از بازی معلوم نمیشه و اون اهالی روستا اصلا مهم نیستن. البته در مورد گیم پلی اگه گشت و گذار کنید و در معما ها گیر کنید میزان ساعتش شایدم بیشتر بشه. در مورد تریلر ها هم باید بگم هیچ چیزی از بازی مشخص نمیکنن و کپکام خوب تونسته با این تریلرا بعضیارو منحرف کنه تا بگن اون نقابدار جیله و فلان و ‌…

    • آقا بابا اینهمه دمو داده منم دمو هاش میدیدم حال میکردم بعدشم اینا گفتن نگران نسل هشت نباشید

  • Black Knight گفت:

    نمیدونم چرا ولی این جمله منو یاد یه چیزی انداخت فکر کنم خودتون منظورم رو فهمیدید 😀
    ولی جدای از شوخی امیدوارم کیفیتش روی کنسول های نسل هشت هم خوب باشه
    منتظر شاهکار جدید Capcom هستم :inlove:

  • KAGAN گفت:

    من دمو این بازی با ری تریسینگ بازی کردم
    واقعا کیفیت خودشو بهم نشون داد بود
    خیلی برای بازی هایپم
    چیزی نمود تا نقداش بیان

  • MahyarMsm گفت:

    من که میخوام رو ps4 بازی کنم این خبر خوبی بود امیدوارم نسل هشت به این زودیا تموم نشه 😀
    مرسی واقعا کپکام :inlove:

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    بازی های بین نسلی که رو دو کنسول منتشر میشن واقعا کار سختی دارن چون علنا باید روی ۲ نسل و چندین پلتفرم بسازن تصور کنید اونم تو دوران کرونا ، و نامردی اونجاست با نرخ و فریم و باگ به راحتی دست رنجشون زیر تیغ تیز انتقادات میره ….. کار سختیه توسعه بازی اینطوری و اگر یک شرکت باشه که بتونه از پس این داستان بر بیاد کپکام هست با اون تجربه غنی که داره تجربه ایی به اندازه چند دهه افتخار ، کپکام که از خودش مطمئن هست و عالیه ولی اگر بازی اندک ایرادات فنی داشت امیدوارم گیمر ها شرایط رو درک کنن ، این تعامل داشتن در نهایت به نفع ویدیو گیم میشه

  • دوستان فقط لطفا روزی که بررسی میشه بازی
    لطفا اسپویل نکنید حتی اگه فاصله بزارید چون خیلیا مثل من نمیتونن روز عرضه بازی کنن

  • MrHill93 گفت:

    عملا بازی ایی نیست ک نتونه با کیفیت خیلی خوب رو کنسولای نسل ۸ اجرا شه
    ینی ن ساختمون های خیلی زیاد داره
    ن مکان های شلوغ
    پس عملا کار سختی نبوده براشون
    و اینکه نسل ۸ هنوز تموم نشده

  • شما رونمیدونم ولی من براش خیلی هایپم ۷ قسمت نشد بازی کنم امیدوارم اینو بشه

  • ShinjiMikami گفت:

    تازگیا یه بچه به اسم آرت پرو گیمر رو اعصابمه. اکثرا بچه ها و کسایی که منطقی سرشون نیست باهام جور درنمیان. دلیل اینکه اینجا جوابتو میدم اینه پیج قبلی رفت عقب.
    من دفعات قبلی گفتم وقتی کامنتمو میبینی دیس لایکتو بده رد شو و چرند نگو. اول برو ادب یاد بگیر نحوه ی حرف زدنتو درست کن بعد بیا اینجا. تو وقتی خبر نداری که من دمو رو بازی کردم یا نه نیا و ….
    من دو سه تا تریلر ندیدم من کل لیکای بازی رو دیدم و از ۵۰ درصد بازی خبر دارم و با این همه دیدنم باز نمیگم اسپویل شدم با اینکه خیلیا با کمتر از یه ساعت دمو میگن کپکام کل ایول ویلیج رو اسپویل کرد و فلان که حرفشون کاملا بی منطقه و میخوان جو منفی ایجاد کنن.
    اینکه گفتی این بازی بالای ۹۰ نمیگیره رو هم چند روز بعد معلوم میشه و ضایع شدنتو خواهیم دید. وقتی بچه ای نیا و جلو من حرفای بچگونتو نزن. تشریف ببر همون ریترنتل رو بازی کن لذت ببر. اینقدرم نسوز.

    • Bh گفت:

      دموی ویلج رو رفتم، بازی به شدت فوق العاده بود یکم ازش ناامید شده بودم که کلا برطرف شد. ترسش مثل ۷ زیاد نیست ولی فضاسازیش خیلی قوی تره، با توجه به اون صبحتایی میکردی و چیزی که الان پلی دادم هایپم رسیده سقف واسه این که ببینم داستانش چطور پیش میره.
      بهینه سازیش هم حرف نداشت رو ۱۰۵۰ و ۸ گیگ رم فریم خوبی میگرفتم روی med-high
      به شدت منتظرم نمراتش بیاد اگر ایراد بنی اسرائیلی نگیرن باید همون ۸۸ تا بالای ۹۰ بشه

      • Bh گفت:

        ممنون بابت جواب، آره هم اون روستا و هم قلعه، امیدوارم ترسش خیلی بیشتر باشه، نباشه هم زیاد مهم نیست برام چون این چیزی که رفتم خیلی خوب ترکیب اکشن و ترس داشت. دوک هم خیلی چیزای جالبی داشت هر چند کلا ۲ تا سلاح باز بود و مطمئنم مثل ایول های قبلی کلی اسلحه های متفاوت خواهیم داشت و چند تا هم مخفی به همراه پازل های عالی. بعد این دمو ها واقعا حیفم میاد کرکی بزنم صبر میکنم یکم تخفیف بخوره میگیرمش حتما
        امیدوارم در حقش کم لطفی نشه و نمرات عالی بگیره

  • کپکام کم کم قیافه ش داره شبیه سیدی پراجکت رد میشه

  • مهدی گفت:

    آدم کامنت ها رو میخونه فقط یاد سایبر میفته
    سایبر عجیب گیمر ها رو بد بین کرد عجیب

  • Amir1 گفت:

    یه حسی بمن میگه که کلر یه کلیده تو اویل ۸ چون بعیده کریس بمیره و ایتنم حقش مرگ نیست بنظرم کریس میارو گشته منظورم اینکه اگه میا آلوده به مالد باشه با اون اسلحه وسکر که تو دست کریس بود قطعا مرده و کریس با ایتن مذاکره میکنه که دختر ایتن در مقابل کلر بنظرم اینطوری میشه

    • ازنظر من کریس یه دلیل داشته برای کشتن میا که خب توبازی میفهمی شاید هنوز برای امبرلا کار میکنه وازشون دستور میگیره. دررابطه باکلرخیلی بعیده توبازی باشه شاید لیان بیارن ولی کلر ربطی نداره ولی بازم باید صبرکرد

  • تو نسخه ۷ و ۸ خیلی مستقیم و شیک دارن از سایلنت هیل اسکی میرن و برای هیچکس هم مهم نیست
    هرچند داستان آبکی و نخ نمای رزیدنت کجا داستان فلسفی سایلنت هیل کجا
    حیف ۶۰ و ۷۰ دلار که برای این بازی خرج بشه

تهیه کننده‌ Resident Evil Village از کیفیت بالای بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌گوید