اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا
اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا
اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا
اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا

اختصاصی گیمفا: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6

مهدی ملکی
۲۰:۰۴ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا

همان‌طور که مطلع شدید ساعاتی پیش ویدیوها، تصاویر و فایل‌های مرتبط بسیاری فاش شدند که گمان می‌رود مربوط به GTA VI (بخوانید GTA 6) یا به عبارت دیگر، ورودی ششم سری Grand Theft Auto باشند.

مسلماً پرداختن به شایعات و موارد غیررسمی چندان مورد قبول نیست ولی وقتی رویدادی در این ابعاد و اندازه رخ می‌دهد، مخصوصاً درباره یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ سرگرمی، به سختی می‌توان به آن بی‌تفاوت بود.

گیمفا تا زمان نگارش این مطلب به ۹۰ ویدیو و ۱۰/۰۰۰ خط کد منبع بازی دست یافته است، همان‌طور که هر کاربری می‌تواند آن‌ها را مشاهده و دانلود کند. در ادامه به صحت این ویدیوها و کدها می‌پردازیم.

(توجه: مطلب در سال گذشته منتشر شده و با توجه به اتفاقات اخیر، به‌روزرسانی آن را شاهد هستید)

۹۰ ویدیو، ۱۰ هزار خط کد

طبق ادعای افشاگر فوتیج‌های حاضر در این فایل مربوط به بخش توسعه پری آلفای بازی (Pre-Alpha) GTA 6 هستند. این فایل فشرده به فرمت rar دقیقاً ۹۰ فوتیج را به حجم ۳.۳ گیگابایت شامل می‌شود که اساساً به طور قطع امکان تایید صحت آن‌ها وجود ندارد. این ۹۰ ویدیو مجموعاً ۵۲ دقیقه فوتیج را تشکیل می‌دهند.

با این حال اگر ویدیوهای لو رفته حقیقتاً مربوط به ورودی بعدی مجموعه GTA باشند، این افشاگری با قرارگیری در کنار فایل‌هایی که در سال ۲۰۰۳ میلادی از Half-Life 2 منتشر شدند، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین لیک‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی می‌شود.

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

در همین مدت کوتاه، این موضوع تبدیل به یکی از ۳ ترند برتر در آمریکای شمالی شده است. جالب است بدانید در زمان انتشار فایل‌ها، در آمریکای شمالی جمعیت عظیمی از مردم مشغول استراحت شبانه بودند؛ زیرا به سادگی ساعت هنوز ۵ بامداد را رد نکرده بود!

به هر نحو افشاگر این فایل‌ها که آن‌ها را روی GTA Forums در دسترس قرار داده، ادعا می‌کند نه تنها این فوتیج‌ها مربوط به مراحل توسعه GTA 6 هستند بلکه شاید به زودی کد منبع، Assetها و بیلدهای تست بیشتری را از دو نسخه اخیر این فرانچایز (GTA 5 و GTA 6) منتشر کند.

در نگاه اول به نظر می‌رسد این فایل‌ها از روی یکی از حساب‌های Slack شرکت راک‌استار استخراج شده‌اند. فرضیه‌ای وجود دارد مبنی بر این که شخص منتشر کننده ویدیوها، همانی است که اخیراً اوبر (Uber) را هک کرده بود. طبق معمول تایید کردن این مورد هم امکان‌پذیر نیست.

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

مورد دیگر ۱۰ هزار خط کد است که هکر یاد شده آن را روی سرویس Paste.ee منتشر کرده است. مشخص نیست این کدها دقیقاً برای کدام نسخه هستند اما ظاهراً به نسخه ششم اشاره دارند.

برای مثال در بخشی از این کدها می‌توان ردی از جت‌پک را هم دید. گیمفا به این کدها دسترسی دارد اما هنوز آن‌ها را بررسی نکرده است. گفتنی است ما این کدها را منتشر نخواهیم کرد اما شما می‌توانید روی اینترنت به آن‌ها دست پیدا کنید. اکیداً پیشنهاد می‌شود که این کار را انجام ندهید. با در نظر گرفتن ابعاد این افشاگری به نظر می‌رسد راک‌استار با دردسری بزرگی مواجه خواهد شد.

واقعی یا غیرواقعی؟

فرضیه‌ها بدون وقفه از هر گوشه و کناری بر می‌خیزند. هنوز هیچ‌کس نمی‌تواند باور کند که بخش‌هایی از بازی بعدی راک‌استار افشا شده باشد. اگرچه همه شرکت‌ها با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما پروتکل‌های راک‌استار و روند کار استودیوهای این شرکت طی دو دهه گذشته به گونه‌ای تثبیت شده تا هیچ چیزی «سهواً» و خارج از برنامه منتشر نشود.

این شرکت پیش‌تر در سال ۲۰۰۶ پیش از عرضه GTA IV با مسئله‌ای یکسان مواجه شد. برخی از فوتیج‌های توسعه GTA IV دقیقاً روی همین انجمن یعنی GTA Forums فاش شدند. بعدتر در سال ۲۰۱۱ هم شاهد تکرار جریان مشابهی برای GTA V بودیم. حال کاربران از خود می‌پرسند آیا این بخشی از برنامه‌های ثابت و همچنین غیرمنتظره راک‌استار برای بازاریابی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ است؟

بعید به نظر می‌رسد با چنین برنامه‌ای مواجه باشیم. مسلماً به کسی بر نمی‌خورد اگر تاکید کنیم امروز نهمین سالگرد عرضه GTA V است اما از طرفی هم وضعیت کلیپ‌ها بیشتر از آن که برای بازاریابی مناسب باشند، برای بدبین کردن افراد کارآمد خواهد بود.

اگر کلیپ‌ها و مهم‌تر از آن، کدهای منبع شرکت حقیقتاً در این ابعاد باورنکردنی هک شده باشند، نه گیمرها و نه این شرکت با وضعیت مطلوبی رو به رو نیستند. هر چند گیمفا در ادامه مقاله، در ارزیابی دقیق این واقعه نظری ارائه نمی‌دهد و صرفاً شواهد را تشریح می‌کند اما توسعه چنین نسخه‌ای و طراحی مواردی که در ادامه می‌بینید، در بهترین حالت نیازمند بودجه، زمان، مهارت بالا و یک تیم کامل است که وجود همزمان آن‌ها در کنار همدیگر صرفاً برای شوخی معقول نیست.

داستان، شخصیت‌ها و جهان‌سازی

داخل ویدیو‌ها می‌توان به دفعات نام دو شخصیت اصلی بازی Jason Randolph و Lucia Velazquez را مشاهده کرد. البته در نسخه GTA V نیز شخصیت‌ها با اسم دیگری نسبت به نسخه اصلی نام‌گذاری شده بودند و شاید شاهد تغییر آن‌ها باشیم.

اگر گزارش‌های غیررسمی پیشین یعنی حضور یک شخصیت اصلی مرد و زن را ملاک قرار دهیم، این دو شخصیت می‌توانند همان‌ها باشند. برخی به رابطه عاشقانه آن‌ها و دیگران به رابطه خواهر و برادری (ناتنی) اشاره کرده‌اند. این دو در یکی از ویدیوها دست به سرقت از یک رستوران می‌زنند.

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

با توجه به کادر راهنمای نمادین سری که در سمت گوشه بالای چپ تصویر نمایش داده می‌شود و در ویدیو سرقت از رستوران نحوه کنترل شخصیت‌ها را آموزش می‌دهد، می‌توان گفت در این صحنه با بخش ابتدایی بازی مواجه هستیم.

در برخی از تصاویر هم به Vice City اشاره شده و احتمالاً جزئیات فاش شده پیشین مبنی بر جریان داشتن بازی در میامی واقعی هستند. راک‌استار سال‌ها پیش اولین نسخه از شهر Vice City را با الهام از میامی طراحی کرد. عبارت Vice City روی یکی از قطارها و همچنین ساختمان‌های نقشه بازی به چشم می‌خورد. در این ویدیو چندین بار به مناطق زیر اشاره می‌شود که بخش‌های مختلف میامی هستند:

  • Malibu Club
  • Ocean View
  • North Miami
  • South Beach

توجه به تصویر زیر هم خالی از لطف نیست. یکی از کاربران صحنه تعقیب گریز موجود در یکی از ویدیوها را با نمونه واقعی آن در میامی مقایسه کرده است. بازسازی این نقطه از میامی با چنین جزئیاتی برای کاربران عادی ساده نیست.

همچنین یکی از ساکنان میامی، با پست کردن تصویر زیر نشان داده که ایستگاه‌های متروی کاملاً یکسانی را با Miami Beach شاهد هستیم:

کاربران سعی کرده‌اند با جداسازی بخش های قابل مشاهده از مینی مپ و البته یک نقشه بزرگ‌تر که در یکی از ویدیوها به تصویر کشیده شده است، بخش‌هایی از نقشه بازی را بازسازی کنند. این نقشه‌ها بر اساس اشاره به جهت شمال جغرافیایی (North یا همان N) چیده شده‌اند:

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

سرقت از رستوران در بخش‌های ابتدای بازی اشاره‌ای مستقیم به داستان بانی و کلاید به شمار می‌رود. نه تنها این فرض ما نیست بلکه در یکی از ویدیوها، رابط توسعه دهنده بازی به نام این ماموریت و چند ماموریت دیگر اشاره می‌کند:

  • Bonnie and Clyde Mystery – Barn Find
  • Abandoned Hovercraft
  • Swole Couple Workout Challenge
  • Lucia’s Friends
  • Warehouse Torture
  • Warehouse Haunted
  • Warehouse S*x Robots
  • Bait and Tackle Shop – Gang
  • Spiritual Journey – Port Gellhorn
  • UFO Animal House/Pen
  • Swamp Safari Crazy Golf

برخی از کاربران با یافتن مکان واقعی بخش‌های مختلف نقشه بازی، تایید کرده‌اند که با محیطی به شدت عظیم مواجه خواهیم شد و بخش‌های گسترده‌ای از فلوریدا هم در بازی گنجانده شده‌اند.

در بخشی از مکالمه دو NPC به مرگ جی نوریس (Jay Norris) اشاره می‌شود. کاربران این شخصیت را از GTA V به یاد دارند. او در نسخه پنجم سری مدیر عامل اجرایی موسسه Life Invader بود که بعداً توسط مایکل کشته شد. به این ترتیب تایید می‌‌شود که اتفاقات بازی بعد از سال ۲۰۱۳ رخ می‌دهند و یک دنباله مستقیم برای نسخه پنجم در دست توسعه است.

در بخشی از بازی به شبکه اجتماعی WhatUp هم اشاره می‌شود که ارجاعی آشکار به واتساپ (WhatsUp) است. همانند نسخه پنجم، بار دیگر سازندگان به استفاده از برند E-Cola مبادرت ورزیده‌اند. این یک برند نوشیدنی فرضی الهام گرفته شده از کوکا کولا است. سازندگان در نسخه پنجم هم به چنین جزئیاتی توجه کرده بودند و سه شخصیت اصلی از گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز فون استفاده می‌کردند.

گرافیک، فیزیک و صداگذاری

سازندگان بازی‌های ویدیویی برای توسعه یک اثر چندین مرحله را پشت سر می‌گذارند و بازی به تدریج وارد فازهای متعددی می‌شود. نسخه‌های آلفا و بتا در جهان توسعه نرم‌افزار برای فعالین این حوزه موارد آشنایی هستند. وقتی درباره فوتیج پری آلفا (پیش از آلفا) سخن می‌گوییم، به این معناست که ویدیوهای منتشر شده مرحله‌ای از توسعه بازی را نمایش می‌دهند که فاصله زیادی تا محصول نهایی دارد.

البته که مشخص نیست روند توسعه بازی در حال حاضر چطور سپری می‌شود و چه فازی را پشت سر می‌گذارد اما احتمالاً پیشرفته‌تر از چیزی است که در حال حاضر به آن خیره شده‌ایم.

در مراحل این‌چنینی تمرکز توسعه دهندگان صرفاً روی کلیت کار معطوف می‌شود و استفاده از Assetهای پیشین و … کاملاً عادی است. برای مثال می‌توان در همین ویدیوها صحنه‌های Placeholder بسیاری را دید که فقط برای اهداف توسعه بازی و نتیجه به کار می‌روند و قرار نیست هرگز آن‌ها را در نسخه نهایی شاهد باشیم. توجه کنید که بافت، مدل و حتی فیزیک و انیمیشن خیلی از شخصیت‌ها و اشیا در این فاز موقتی است.

از طرفی بحث‌های عمده‌ای بین طرفداران در خصوص کذب بودن این فوتیج‌ها منتشر شده است. برخی باور دارند با یکی از مادهای GTA V مواجه هستیم یا در بهترین حالت یکی از کاربران بازی فرضی خود را روی Unreal Engine پیاده کرده است.

موضوع قابل توجه حضور ادیتور رسمی راک‌استار در این ویدیوها است. ادیتور مذکور پیش‌تر حین ارائه این شرکت در رویداد Game Developer Conference در خصوص روند طراحی واقع‌گرایانه اسب‌های Red Dead Redemption 2 رویت شده بود.

در یکی از طولانی‌ترین‌ ویدیوهای فاش شده، دو شخصیت اصلی در حال سرقت از یک رستوران هستند. در این صحنه پلیس‌ها در برابر بازیکن واکنش نشان نمی‌دهند. حدس زده می‌شود تیم توسعه دهنده هوش مصنوعی را برای اهداف خود تغییر داده است یا به هر دلیل دیگری بیلد پری آلفا فاقد این ویژگی است.

گویا پلیس‌ها برخلاف نسخه قبلی تنها شخصیت‌های ساده‌ای نیستند که با هدف کشت و کشتار جلوی شما سبز شوند. هوش مصنوعی زیر و رو شده و در نتیجه آن‌ها قبل از شلیک، به شما فرصت می‌دهند که خودتان را تسلیم کنید. پلیس‌ها در این نسخه از GTA مدل خودرو و شماره پلاک شما را به خاطر می‌سپارند.

تغییرات هوش مصنوعی باعث ایجاد جزئیات متعددی حتی در یک دستبرد و سرقت کوچک شده‌اند. NPCها به کوچک‌ترین اتفاقات واکنش نشان می‌دهند و پلیس‌ها به ناگهان وارد مکان مورد دستبرد نمی‌شوند. آن‌ها با در نظر گرفتن شرایط، آن مکان را محاصره می‌کنند.

راک‌استار در این نسخه از سنگرگیری پویا استفاده کرده است. در نتیجه شخصیت اصلی هنگام سنگرگیری با توجه به شرایط از حالت ایستادن کامل تا حالت دراز نشست، تغییر موضع می‌دهد. دراز نشست تا به حال در هیچ کدام از نسخه‌های GTA به کار گرفته نشده بود.

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

NPCها حالا دیالوگ‌های دقیق‌تری دارند. برای مثال آن‌ها بعد از رسیدن پلیس‌ها به صحنه، زیر لب از عملکردشان تمجید می‌کنند. واکنش شخصیت‌های فرعی به کارهای شما نیز منطقی‌تر و دقیق‌تر شده است. رویدادهای تصادفی مثل توریست‌هایی که در راه گم شده‌اند یا موارد مشابه، در نسخه ششم حضور دارند. این رویدادها انعطاف و تعدد بیشتری خواهند داشت و پویاتر خواهند بود.

بالاتر به Red Dead Redemption 2 اشاره کردیم. سیستم هدف‌گیری و انتخاب سلاح‌های بازی هم به آخرین ساخته راک‌استار بی‌شباهت نیست. در بخش Weapon Wheel جایگاه مخصوص سیگار، دارو و … همانند بازی قبلی راک‌استار تعبیه شده است.

احتمالاً واقع‌گرایی بیشتری را در این نسخه تجربه خواهیم کرد و برای مثال قادر به حمل چندین سلاح به طور همزمان نخواهیم بود. NPCها هم‌راستا با پیشرفت هوش مصنوعی، اکنون می‌توانند بدون نشانه‌گیری، با تخمین از پشت دیوار به شما شلیک کنند.

نحوه نشانه‌گیری، شلیک و انیمیشن‌ها نه تنها پیشرفت کرده‌اند بلکه هم‌تزار با Red Dead Redemption 2 قرار می‌گیرند. همانند بازی وسترن راک‌استار می‌توانید حین نشانه گرفتن اسلحه روی NPCها، با استفاده از گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شوند، با آن‌ها تعامل کنید. امکان انتخاب یکی از دوربین‌های اول شخص و سوم شخص مهیاست.

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

تا زمانی که از جریان Red Dead Redemption 2 خارج نشده‌ایم، بهتر است به شباهت ابرهای این بازی و فوتیج‌های افشا شده اشاره کنیم. در یک مقایسه کاملاً بدیهی ظاهراً ابرهای یکسانی برای طراحی آسمان دو بازی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

همچنین می‌توان شخصیت اصلی را نظاره کرد که یکی از NPCها را روی دوش خود حمل می‌کند. نباید فراموش کرد که راک‌استار نسخه بعدی GTA را بر مبنای Red Dead Redemption 2 و آخرین به‌روزرسانی موتور RAGE می‌سازد. در بخش‌هایی از بازی به کلمه Horse هم اشاره شده است که فرضیه ما را تایید می‌کند. در سوی دیگر نمی‌توان چندان درباره فیزیک خودرو نظر داد اما به هر حال به نظر می‌رسد فیزیک بی‌نظیری را مشاهده خواهیم کرد و خودروها حین تصادف آسیب می‌بینند.

یکی از جزئیات متمایز خودروها، ماژولار بودن آن‌هاست. در یکی از ویدیوها می‌بینیم که ارتفاع و محل قرارگیری فرمان، پدال‌ها و … خودروها به صورت مجزا تغییر می‌کنند و شخصی‌سازی آن‌ها استثنائی است. احتمالاً بخش‌های مختلف اتومبیل‌ها مثل آینه، صندلی‌ها و … جزئیات قابل تعامل زیادی خواهند داشت. به هر حال فیزیک موتور، قایق، لباس و … در بازی مورد اشاره قرار گرفته‌اند.

داخل بازی گزینه‌ها و ویژگی‌های زیادی برای انبار کردن تجهیزات وجود دارد. در یکی از ویدیوها می‌توان کانتینری را مشاهده کرد که شخصیت اصلی موتور سیکلت خود را در آن نگه‌داری می‌کند. در بازی مهمات و سلاح‌های متعددی وجود خواهند داشت که برخی از آن‌ها را در زیر فهرست می‌کنیم؛ وجود این سلاح‌ها در ویدیوها تایید شده‌اند:

  • Spear Ammo
  • Grenade
  • Flashbang
  • Torch Flashlight
  • Smoke Grenade
  • Speargun
  • Golf Ball
  • Compact Submachine Gun
  • Tracker Jammer
  • Immobilizer Bypass
  • USB Drive
  • Auto Dialer
  • Golf Wedge
  • Lockpick
  • Micro Submachine Gun
  • Polymer Pistol
  • Soda
  • Knife
  • Wine
  • Fruit

دوربین‌های CCTV در بخش‌های مخلتفی از نقشه وجود دارند و برخلاف بازی پیشین سری واقعاً کار می‌کنند. احتمال می‌رود اگر جلوی این دوربین‌ها دست به انجام کارهای غیرقانونی بزنید، پلیس‌ها شما را تعقیب کنند. امکان قفل کردن و دریل کردن بخش قفل درب‌ها هم ظاهراً وجود دارد.

شخصیت‌های اصلی (که شاید بیش از دو نفر باشند) می‌توانند وارد مکان‌های داخلی بیشتری شوند. متل‌ها، رستوران‌ها، مرکز حیوانات خانگی، سوپر مارکت و … بعضی از مکان‌های داخلی هستند که از امکان ورود به آن‌ها اطمینان داریم. عناصر نقش‌آفرینی به طرز مناسبی در بازی جا گرفته‌اند. غذا، نوشیدنی، شیرینی، عرق کردن، رام کردن حیوانات و … بخشی از ویژگی‌های جدید GTA 6 هستند.

از جمله موضوعاتی که می‌تواند ادعای کذب بودن ویدیوهای لو رفته را زیر سوال ببرد، صداگذاری بازی است. در یکی از صحنه‌ها، شخصیت اصلی مرد با دو NPC دیگر تعامل می‌کند و صداگذاری آن‌ها شنیده می‌شود. صداگذاری سلاح‌ها و خودروها هم بر دامنه این استدلال می‌افزاید. در یکی از ویدیوها نیز می‌توان صدای رادیو را برای مدت بسیار ناچیزی متوجه شد.

پلتفرم‌های مقصد و سال عرضه

زمان ثبت فوتیج‌ها متغیر است و این می‌تواند نشان دهنده ثبت فوتیج‌ها از نمونه‌های واقعی باشد. با توجه به نوشته گوشه تصویر این ویدیوها می‌توان نام کارت‌های گرافیک مختلف انویدیا را مشاهده کرد.

برخی از ویدیوها اجرای بازی را روی انویدیا GTX 1080 و برخی روی RTX 2080 و حتی RTX 3090 نشان می‌دهند. بسیاری از کارت‌های گرافیک سری RTX انویدیا برای اجرای نسخه مورد توسعه، استفاده شده‌اند.

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

یکی از نکته‌های عجیب که البته ربطی به ماجرا ندارد، تنظیم نادرست تاریخ کامپیوتر یکی از کارمندان راک‌استار روی عدد ۱۹۰۹ میلادی است. برخی دیگر از فوتیج‌ها نشان می‌دهند که مرحله پری آلفای بازی در سال ۲۰۱۹ در جریان بوده است.

نکته دیگر اجرای برخی ویدیوها روی کیت توسعه دهنده پلی استیشن ۴ یا همان Dev Kit این کنسول نسل هشتمی سونی است. همچنین نباید فراموش کنیم کیت توسعه دهنده پلی استیشن ۵ از رابط کاربری پلی استیشن ۴ استفاده می‌کند. در مجموع بعید به نظر می‌رسد که راک‌استار نسخه بعدی GTA را روی نسل هشتم عرضه کند اما اگر ماجرا به آن سمت پیش برود، محدودیت‌های فنی متعددی پیش روی این شرکت قرار خواهد گرفت.

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

در این ویدیوها خبری از اجرای بازی روی کنسول‌های ایکس باکس نیست اما بدون شک راک‌استار بازی را برای دو پلتفرم نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد کرد. اصلاً منطقی نیست که در این برهه درباره نسخه سوییچ پیش‌بینی کنیم اما احتمالاً اگر نینتندو کنسول قوی‌تری را برای عرضه برنامه‌ریزی نکند، کاربران این پلتفرم قادر به تجربه GTA 6 نخواهند بود.

تا به این‌جا سوال طلایی بی‌جواب مانده است؛ نهایتاً ما چه زمانی می‌توانیم نسخه بعدی GTA را تجربه کنیم؟ در حال حاضر هیچ چیزی معلوم نیست. پیش‌تر پیش‌بینی می‌شد که راک‌استار طی ماه‌های آینده از بازی رونمایی کند و نهایتاً در سال ۲۰۲۴ الی ۲۰۲۵ آن را به دست مشتریان برساند. راک‌استار قبلاً در ماه اکتبر از GTA V و Red Dead Redmeption 2 رونمایی کرده بود.

حالا با نشت ویدیوها، اطلاعات و کدهای منبع در شرایط متفاوتی قرار داریم. ظاهراً هکر مورد نظر به موارد بسیار بیشتری دست یافته و هر لحظه امکان انتشار آن‌ها وجود دارد. اصلاً بعید نیست راک‌استار سیاست‌های خود را تغییر دهد. امکان رونمایی زودتر از موعد بازی یا تاخیر طولانی آن وجود دارد. ماه اکتبر که بالاتر هم به آن اشاره کردیم، امسال پتانسیل دیگری هم دارد: بیستمین سالگرد عرضه نسخه اول.

ارزیابی اطلاعات منتشر شده از gta 6

اگرچه همه موارد برای معرفی نسخه بعدی GTA مهیا بودند، ولی احتمال تغییر برنامه‌ها بسیار زیاد است. GTA V در زمان عرضه یکی از پرهزینه‌ترین بازی‌های صنعت بود و همان‌طور که مستحضر هستید، تا سالیان سال درآمدزایی کلانی را رقم زد. حتی احتمال عملکرد ضعیف GTA 6 هم برای مدیران راک‌استار گیمز و تیک تو اینتراکتیو (Take Two Interactive) یک فاجعه به تمام معناست.

در انتها لطفاً نظر خود را درباره ویدیوهای فاش شده از GTA 6 با ما به اشتراک بگذارید؛ به نظر شما این بازی چه زمانی و در چه شرایط کیفی منتشر خواهد شد و راک‌استار چه واکنشی نشان خواهد داد؟

milad saدکتره گیمفا77babakmamadiiiپیشنروCambyses The ThirdHitassگیمرِ روان شناسAMOGUSGhostAli 0zadeعقرب پیرکاکاسنگیMohsen bakhtiariBlack Swordsman❤GOD OF WAR❤𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥PotgS.I.N.Amore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا
اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا
اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا
اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا
اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی: ارزیابی و تحلیل ویدیوهای لو رفته GTA 6- گیمفا