این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا

این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013

قاسم نجاری
۱۰:۵۲ ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا

کنفرانس مایکروسافت پر بود از نمایش های جدید ، Xbox One و البته یک Xbox 360  جدید. در کناره ی این نمایش ها میشد سیاستهای نسل بعدی این شرکت بزرگ را هم مشاهده کرد که بیرحمانه بر گیمرهای کمتر مستعد میتاخت و آنها را دلزده میکرد. از جمله آنها میتوان به سیاستهای آنلاین مایکروسافت برای بازیهایش اشاره کرد. در ادامه گزارش کاملی از کنفرانس مایکروسافت در E3 2013 بخوانید…

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

کنفرانس بی مقدمه با نمایش طوفانی Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain آغاز شد. نمایشی که  Ocelot و Big Boss را این بار بر خلاف تریلرهای پخش شده ی قبلی در دل صحرایی در افغانستان و زیر آفتاب سوزان نشان میداد. سپس در طول نمایش این عنوان از تک تک وعده هایی که قبلا هیدئو کوجیما داده بود پرده برداری شد : Open World شدن MGS ،  سبک جدیدی از مخفی کاری، آب و هوای Real-Time، راههای مختلف برای جابجایی در نقشه ی بزرگ بازی، آزادی استراتژیک فوق العاده و … خیلی چیزهای دیگر که تا پایان این نمایش خودنمایی میکرد. استفاده از عناصر روز و سایه های شبانه روز در که در این تریلر نمایش داده شد میتواند کاملا بر استراتژی مخاطب برای انجام عملیات تاثیر بگذارد و مبارزات پیشرفته ی بازی کاملا مکملی بر بخش اکشن بازی خواهد بود. در کنار این ، میتوان به شخصیت خود اسنیک اشاره کرد به مانند عناوین گذشته کاملا پرابهت و استوار ظاهر شده و نمای سوم شخص بازی که استایل وی را نشان میدهد این مهم را تایید میکند.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 2

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 3

در ادامه ی تریلر شخصیتهای جدید نمایش داده میشوند : Kaz، یک اسنایپر به نام Quiet، یک بچه سرباز به نام Eli، دشمن احتمالا اصلی اسنیک در بازی Skull Face هم دیده میشود ( همان آدم بد تریلر Ground Zeroes از سال گذشته). Ocelot بار دیگر نمایش داده میشود و از او به عنوان “رمزگو” و سرباز قدیمی” یاد میشود. در ادامه دشمنانی نشان داده میشود که اینگونه توصیف میشوند :” آنهایی که وجود ندارند” که احتمالا بر میگردد به توهمات اسنیک در دورانی که در کما به سر میبرده است. و اولین نمایش کنفرانس مایکروسافت با صدای کیفرساترلند در نقش اسنیک که خود را یک شیطان صفت میدهد به پایان میرسد. باید منتظر یک Metal Gear Solid تلخ و تاریک بود…

Xbox 360 

Don Mattrick و Hideo Kojima  به استیج می آیند و متریک با افتخار میگوید که اینجا “همه چیز درباره ی بازی است “. کوجیما که زود صحنه را ترک میکند اما متریک میگوید  با Xbox 360 شروع کنند و به همین منظور Yusuf Medhi را به صحنه میخواند تا برای مخاطبان از چیزهای جدید کنسول نسل هفتمی مایکروسافت سخن بگوید.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 4

Medhi یک مدل کوچکتر، زیباتر و کم صروصداتر از Xbox 360 را معرفی میکند و  اعلام میکند که از همین الان قابل خرید است. این کنسول جدید با نگاهی به مدل طراحی Xbox One  ساخته شده است و از اول جولای تا انتشار کنسول Xbox One دارندگان Xbox Gold میتواننددو بازی رایگان برای Xbox 360 انتخاب کنند که دوتااز آ«ها که در کنفرانس اعلام شد عناوین Assassin’s Creed 2 و Halo 3 خواهند بود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 5

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 6

Medhi به سراغ معرفی عناوین جدید Xbox One رفت و تریلر  World of Tanks به نمایش درآمد. MMo ای که این بار به کنسول مایکروسافت نیز راه یافت.تریلر این عنوان خوب بود و توانست چندتا از قابلیتهای بازی را نمایش دهد. در ادامه Victor Kisley مدیرعامل Wargaming گوشه ای از استیج را گرفت و اعلام کرد که این عنوان Free-To-Play خواهد بود و گیم پلی ان با کنترلر ایکس باکس بهینه شده است. این عنوان تابستان امسال منتشر میشود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 7

عنوان جدیدی که برای اواخر عمر Xbox 360 در نظر گرفته شده است، ادامه ای است بر Max and the Magic Marker به نام Max: The Curse of Brotherhood که در آن مکس باید برادرش را دست قوای شیطانی نجات دهد. این عنوان پلتفرمری خوش رنگ و لعب است که ایده های جالبی هم دارد اما مطمئنا در مقایسه ای گذرا با عناوین ته نسلی (!)  سونی آش دهنسوزی حساب نمیشود.

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (8)

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (9)

اما پس از نمایش رنگارنگ عنوان مکس ، تریلری از Dark Souls 2 نمایش درآمد. حال و هوای بازی اول در آن موج میزند و محیطهای وحشت آور و باس فایتهای ترسناک دوباره بازگشته اند.درست همانطور که هواداران میخواهند.یکی از باس فایتهای بازی یک مجسمه ی بسیار بزرگ بود که با سپری آینه ای به قهرمان بازی حمله میکرد. بایددوباره منتظر این باس فایت اشک درآر بود. نمایش Dark Souls 2 پایانی بود بر معرفی عناوین Xbox 360.

 

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (10)

 

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (11)

 

عناوین Xbox One

Phil Spencer با تی شرت State of Decay به استیج می آید و اعلام میکند که از اینجا به بعد تمامی عناوین برای Xbox One هستند. اسپنسر قرار است عنوانی را معرفی کند که از تمامی امکانات Xbox One استفاده میکند. به معرفی تک تک این عناوین میپردازیم :

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 12

Ryse: Son of Rome

راوی از شهری خراب شده میگوید و امیدهای از دست رفته. معلوم است که با یکی از برگهای برنده ی مایکروسافت و Xbox One طرف هستیم.عنوانی انحصاری وحماسی با گرافیکی عالی. در یک آن صحنه ی ابتدایی این تریلر آدم را یاد ورود سربازان به ساحل نرمندی یا جنگ تروا می اندازد. به نظر میرسد مبارزات بر پایه ی دکه زنی QTE بنا شده است و جلوتر که میرویم فرماندهی و تاکتیک را در عملکرد فرمانده مشاهده میکنیم. Cevat Yerli از Crytek  میگوید که این عنوان انحصاری برای Xbox One خواهد بود.اما سوال اینجاست،مگر قرار نبود این بازی نمادی از قدرت کینکت باشد ؟

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (13)

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (14)

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (15)

Killer Instinct

فیل اسپنسر عنوان انحصاری دیگری را معرفی میکند. یک عنوان مبارزه ای که مطمئنا با مزاج طرفداران این سبک خوش می آید.Jago ،  Glacius  و Sabrewulf در گیم پلی بازی نشان داده میشوند. یک چندضرب طولانی هم زده میشود که تماشاگران را به وجد می اورد. گفتنی است که جاگو تنها کاراکتری است که در این بازی رایگان است و برای بازی با دیگر کارکترها باید به سازندگان دلار بدهید.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 16

Sunset Overdrive

Ted Price از Insomniac بازی جدیدشان را معرفی میکند. از قرار معلوم این بازی هر ۲۴ ساعت تغییر میکند! استدیو میتواند هر وقت دلش خواست اسلحه و امکانات جدید به این شوتر اضافه کند. تریلر پخش شده از این عنوان یک نمایش کارتونی بود که فردی رادر حال جست و خیز در یک شهر و کشتن هیولاها نشان میداد.تریلر جذابی بود! طراحی اش یک جورایی به Overstrike میماند ، التبه قبل از اینکه به Fuse تبدیل شود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 17

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 18

Forza Motorsport 5

یک خودروی مک لارن گران قیمت بر روی استیج میتواند نشانگر چه چیزی باشد؟ بله، همکاری Turn 10 و  McLaren عنوانی را بوجود می آورد که هواداران مایکروسافت حتما انتظارش را میکشیدند : Forza 5.  وقتی دن گرینوالت روی استیج آمد از المانهای انسانی در بازیشان سخن گفت. از تجربه ی صندلی های چرم، برق رنگ اتومبیل ها و خیلی چیزهای دیگر. او اضافه کرد که سیستم ابری میخواهد به هوش مصنوعی پایان دهد وجایشان را به رقیبانی پویا میدهد که از سرعت و نقشه ی شما آگاه هستند! پس از نمایشی از بازی،‌گفته شد که این عنوان با سیستم ‘Driveatar؛ خواهد آمد که رفتار و مسابقات شمارا ضبط خواهد کرد. برای واقعی کردن هرچه بیشتر رقیبان ،‌حتی وقتی شما آنلاین نیستید آنها میتوانند مسابقه هایشان را بدون شما انجام دهند. البته بدیهی است که از این کارکرد باید اطلاعات بیشتری منتشر شود تا بتوان عمل دقیقش را فهمید.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 19

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 20

Minecraft

ماینکرافت به Xbox One میرود. انتظار گرافیک نسل بعدی دارید ؟!

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 21

Quantum Break

خالق مکس پین و آلن ویک، سم لیک به استیج می آید تا اولین تریلر شفاف و قابل بررسی از بازی جدیدش را رو کند. توضیحات زیادی نمیدهد و فقط میگوید  برایات یک اکشن انفجاری را در کنار یک سریال تلویزیونی دلهره آور برایتان به ارمغان خواهیم آورد. این بازی هم یک عنوان انحصاری برای کنسول Xbox One است. تریلر نمایش داده میشود. جک، قهرمان اصلی بازی را میبینیم که در یک صحنه ی آهسته شده میخواهدیک زن را از حادثه ی تصادف ماشین نجات دهد. مقداری شبیه به فیلم Source Code است!  وقتی جک زن را نجات میدهد، به نظر میرسد همه چیز از اسلوموشن بودن در میآید و پا به فرار میگذارند …

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 22

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 23

D4

درست بعد از اینکه نمایش قبلی تمام شد ،‌نشد D4 آغاز شد. فیل هریسون از مایکروسافت این بازی را نشان از تعامل Xbox One با نقاط مختلف دنیا میداند.  SWERY65 خالق Deadly Premonition این عنوان اپیزودیک را در باب ماجراهای جنایی و رازآمیز میسازد. گرافیک یادآور عنوانی چون borderland است…

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 24

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 25

Project Spark

Dave McCarthy از Microsoft Game Studios عنوان جدیدی را معرفی میکند.یک ایده ی تازه ! در این بازی میتوانید بازی بسازید.عنوان Project Spark تعامل بالایی با Kinect خواهد داشت و  SmartGlass هم کار خواهد کرد. در تریلر نمایش داده شده میتوانید با استفاده از یک دستگاه تاچ،  هر آبجکتی رادر دنیای بازی زنده کنید. برای مثال در تریلر دیده شد که یک تکه سنگ که در گوشه ای افتاده شد،‌زنده شد و پس از دقایقی قهرمانی بود که داشت با دشمنان بازی میجنگید! با Project SPark میتوان داستان ها و بازیهای جدیدی خلق کرد. این عنوان یکجورایی ماینکرافت است اما با لبه های گرد!

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 26

SmartGlass Next-Gen

smartglass برای Xbox One ساخته شده است. بوسیله ی آن میتوانید بازیها را شروع کنید، مولتی پلیر را سازماندهی کنید،  در میان اچیومنتها جست و جو کنید، اضافاتی برای بازیهایتان بخرید و خیلی کارهای دیگر. Smartglass میتواند نتایج بازیهای شمارا با دوستانتان مقایسه کند و در هنگام بازی کردنتان اگر در پس زمینه اجرا شود میتواند بهتان تیپ و کمک هم بدهد. بوسیله ی Smartglass میتواند در خلق مچ های مولتی پلیر هم کمکتان کند و در این راه با یک اپلیکیشن خاص میتواند بر اساس نتایج بازیها رفتار آنلاین شما را داشته باشد. مثال نمایش داده شده در کنفرانس نشان داد که Ryse اجرا شد و در شاخه ای دیگر مسابقه ای در Killer Instinct ترتیب داده شد. هر وقت خواستید میتوانید بین دو بازی وسویچ کرده و بازی مورد نظرتان را انجام دهید.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 27

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 28

 Xbox Live

‘Game DVR تکنولوژی جدیدی است که بهتان اجازه میدهد ویدئوهایی از گیم پلی بازی خود ذخیره کنید، ادیت کنید و به اشتراک بگذارید. ادغام این تکنولوژی با Twitch میتواند در به اشتراک گذاشتن گیم پلی شما با دوستانتان به کمکتان بیاید. این یکپارچه سازی با Twitch و پخش گیم پلی در دنیای مجازی به کمک فرمان کینکت ‘Xbox Broadcast’ صورت میگیرد.

و بالاخره Microsoft point به پول واقعی تبدیل شد. با Xbox Live Gold هرکسی در خانه ی شما میتواند از مولتی پلیر و مزایای مختص Gold داران بهره ببرد وقتی که logged on نباشید. و در نسل جدید دیگر با لیست ۱۰۰ نفره ی دوستانتان محدود نخواهید بود. واقعا تمهیدات ایکس باکس برای نسل آینده تعجب برانگیز است! فقط همین؟

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 29

Crimson Dragon

حالا وقت نمایش بی صدای بازی جدید خالق   Panzer Dragoon است. این بازی مدت زیادی است در دست ساخت است و حالا برای X One انحصارا منتشر میشود. این عنوان شبیه مجموعه های قدیم بر روی Sega ست. اما اینکه مثل آن سری موفق باشد …

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 30

Dead Rising 3

جاش بریجز و مایک جونز به صحنه می آیند تا سورپرایزی برای علاقه مندان به زامبی کشی داشته باشند ،‌ بله. Dead Rising 3 … استدیو Capcom Vancouver این عنوان را انحصارا برای Xbox One میسازد و قهرمان جدیدی به نام  Nick Ramos در آن زامبی میترکاند، در حالیکه از سعی میکند از یک شهر زامبی زده فرار کند. راموس یک مکانیک است و وقتی به شهر برمیگردد زامبی هایی را میبیند که از سرو کول خانه ی او بالا میروند. حالا او با آچاری در دست، راهش را تا مرکز امن در مرکز شهر با این زامبی ها میجنگد اما زامبی ها خیلی زیادند … خیلی!

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 31

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 32

در جابجایی های بین شهری هیچگونه صفحه ی لودی نخواهد بود و سیستم ترکیب کردن اشیا هم وجود خواهد داشت. نمایش گیم پلی بازی نشان دهنده ی راموس است که به یک ساختمان تاریک سقوط میشود،‌پس راموس تصمیم میگیرد که اسلحه اش را با یک چراغ قوه ترکیب کند و اسلحه ای جدید بسازد. در ادامه ی راهش تیربارش را روی این نامرده ها که یک بزرگراه را از آن خود کرده اند خالی میکند و …

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 33

Capcom تایید کرد که در دنیای بازی صدها اسلحه وجود خواهد داشت و شما میتوانید سوار اتومبیل های رها شده در شهر شوید و در حالی که زامبی ها را زیر چرخهایتان له میکنید راه خودتان را بروید. التبه زامبی ها هم آنطور که در تریلر نمایش داده شد به ماشین شما میچسبند و سعی در بیرون کشیدن شما از داخل ماشین هم دارند اما باید زرنگ باشید. بازی همچنین از  SmartGlass هم استفاده میکند. مثلا راموس در اواخر نمایش با کمک از صفحه ی لمسی توانست نیروی پشتیبانی را صدا بزند و موجی از بمب بر سر زامبی ها خراب شد.

The Witcher 3: Wild Hunt

جان مامیاس به روی صحنه می آید. به قول خودش افتخار بزرگی است که بر روی استیج مایکروسافت بایستد و اوست که تایید کننده ی عنوان witcher 3 برای کنسول نسل بعدی ماکیروسافت است.  CD Projekt RED قول مبارزاتی عمیق، گرافیکی با DX11، داستان غیرخطی و ۱۰۰ ها ساعت گیم پلی را میدهد.استفاده از کینکت و smartglass هم برای این عنوان تایید شد. تریلرهایی که در ادامه از بازی پخش شد نشان از سرزمین چندکشوری بازی و نگاهی سریع به امکانات بازی بود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 34

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 35

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 36

Battlefield 4

قرار است Battlefield 4 پخش شود اما ما که چیزی نمیبینیم! خب، مثل اینکه درست شد. نمایش مثل همیشه برای EA فوق العاده است. تصاویر خیره کننده ی BF4 نشان دهنده ی جنگی رئال-تایم در یک کشتی است. گرافیک ذره ای است و مختص نسل بعد.

تایید شد که Xbox One این بازی را روی ۶۰FPS اجرا میکند و نقشه ی  Assault Map برای اولین بار بر روی این کنسول قابل دسترس خواهد بود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 37

اختلال در اجرای بازی و سرگردانی این شخص

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 38

Halo 5

معرفی بسیار جذاب نسخه ی جدیدی از فرنچایز محبوب Halo بسیار عالی پیش رفت. ۳۴۳ Industries تایید کرد که عنوان در دست ساخت برای X One آن Halo: Spartan Assault شایعه شده نیست بلکه halo 5 است. این عنوان هم با  ۶۰FPS اجرا خواهد شد و این را هم بگویم که نامش halo 5 نیتس! اما مسترچیف دارد و مبارزات قرار است کاملا پیشرفته شود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 40

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 41

IP جدید Black Tusk

برای یک لحظه تصور کردم دارم آن مرحله ی اسطوره ای شانگهای در Splinter Cell Double Agent را تماشا میکنم! استدیوی داخلی مایکروسافت Black Tusk  شوتر جدیدی را در دست ساخت دارد که در تیزر نمایش داده شده در کنفرانس مردانی را میبینیم که از ساختمان آویزانند و به هم شلیک میکنند. باید منتظر اطلاعات بیشتر بود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 39

 

تاریخ انتشار کنسول و قیمت آن ! 

در بخشی دیگر مایکروسافت از تاریخ انتشار کنسول XboxOne پرده برداشت.این کنسول در ماه نوامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن فقط ۴۹۹ دلار خواهد بود !

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 43

Titanfall

vince Zampella به استیج می آید تا آخرین عنوان را در کنفرانس E3 مایکروسافت رونمایی کند. Titanfall هرچه باشد ،‌حاوی حال و هوایی است که MW داشت و امیدها به این شوتر از سازندگان یکی از برترین شوترهای تاریخ بسیار زیاد است. در تریلر،‌میتوان مقدار زیادی دوی آزاد و جت پک را مشاهده کرد! یک سرباز مکانیکی در ادامه جنگی را روی زمین های سبز با ماشینهای دیگر  شروع میکند و آنها را به آتش میکشاند. این عنوان بر روی  PC, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد. برای ارتقای تجربیات بازی، این عنوان از ویژگی های کلود XBL هم استفاده میبرد.Xbox One میتوانند سال ۲۰۱۴ عنوان جدید استدیو Respawn را تجربه کنند.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 42

در اینجا کنفرانس E3 مایکروسافت به پایان میرسد. بدون خبرهای خوب برای علاقه مندان به آفلاین بازی کردن و پر از خبرهای خوب برای کسانی که عاشق بازی کردن در فضای مجازی و وابسته به نت هستند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • R3DR4N9ER گفت:

    از الان من جواب نوب ها رو نمیدم.تا الانشم اشتباه کردم که جوابشونو دادم .
    هر وقت دیدم یکی یه چیزی بارشه و منطقی حرف میزنه جوابشو میدم نه به خاطر اینکه از بچگی با سونی بوده.والالله ما هم با سونی بودیم از PS1 تا PS 3 و VITA حتی تلویزینمم سونی ه ولی باید قبول کرد که سونی دیکه یکتاز نیست و داره یواش یواش تو رقابت عقب میفته.

    • الان یکی از دوستان تو یاهو بهم پیام داد گفت بحث کردن باتو گناه کبیرست
      ولی آخرین جوابت.تو این نسل که ایکس باکس یک سال زودتر اومد(چون خیلی عجله داشتن تا جیبتون رو بزنن)همون اولش همشون سه چراغ میشدن.اونجایی که اینارو تعمیر میکرد گفته بود که دیگه حجم تعمیریا پر شده.اونم بخاطر این بود که چیپای کنسول رو خود ماکرو بخاطر اینکه سود بیشتری کنه زده بود و اینجوری پول مردم رو به فنا داده بود
      ps3 یک سال بعدش اومد و cell (فکر نکنم در حد فهمت باشه چیه) انقدر بازیهارو خوب جواب میده که تا سال ۲۰۱۷ هم بزرگان گیم گفتن بازیهارو جواب میده
      الانم اختلاف فروششون یک میلیون نسخست
      بعد از معرفی این دو کنسول تو همه ی سایتهای معتبر نظر سنجی گذاشتن و بیشتر مردم دنیا هم سونی رو بیشتر پسندیدن

  • cpt mc t4vish گفت:

    ((این شرکت بی رحم))بی رحم اون شرکتی هست که میخواد توی عصر تکنولوژی ملت رو شبکه دور نگه داره البته این طبیعیه هست چون شبکه ps network یه شبکه شکست خورده بوده توی این چند سال در برابر جامعه عظیم live سونی هم خوب طبیعیه که بگه کنسول ما اینترنت نمیخواد چون انقدر شبکه داغونی داره میخواد کاربراش یه بار هم نبینن ما تا جایی که یادمون هست همش مورد حمله هکرا قرار گفت یا اکانت های ملت هک شود پوست ملت رو کندن با ps3 خوب معلومه دیگه در برابر یه شبکه کاربر محور کم اورده که سازندگان انقدر دارن روی این قضیه مانور میدن بیچاره فن های سونی آینده ps4 معلوم نیست دیگه چه آینده شومی براشون پیش بیاد با کنسول بعدی سونی همون سونی خوبه نوب ها رو شبکه دور نگه داره تا شبکه رو به گند نکشن بازی توی ps network لیاقت میخواد به قول دوستمون :laugh:

  • Playstation گفت:

    خفه د بابا اون موقع که من آنلاین بازی میکردم تو داشتی تیله بازی میکردی

  • Playstation گفت:

    بچه جون با من کل کل نکنا . عقده ای بدبخت . ………. داره میسوزه . خدا خر رو شناخت که بهش شاخ نداد

  • amir nakhaee گفت:

    ولشون کنین بابا این بدبختا رو شما ۵۰ تومن پول نداشتین برین ps3 بگیرین بخاطر این که xbox هک شده رفتین گرفتین بعد با این وضعیت میخوان xbox one بگیرین بزارین بابا تو خیال خودشون باشن تو فکر این باشن چجوری سر بابا ها رو شیره بمالن تا واسشون کنسول بگیره

    الان باز همه میگن ما بالای ۲۰ سال سن داریم :rotfl:

  • Playstation گفت:

    تو کار بزرگتر ها هم دخالت نکن برو قارچ خورت رو بازی کن

  • God Of Game گفت:

    من فقط گرافیک و مولتی بتل رو دوست دارم وگرنه کالاف :yes:

  • Playstation گفت:

    god of ps ما که یه عمره فن سونی هستیم .داریم یه گروه ۶ نفره راه میندازیم با رفیقامون که هرکی یه بازی بخره و با هم عوض کنیم تا بتونیم از پس هزینه های بازی های اورجینال ps4 بربیاییم . اینا بچه ها فکر کردن . میتونن از پس هزینه های اورجینال بربیان . مگر اینکه مایه دار باشند

  • xbox infinity گفت:

    مگه مدل های مختلف داره؟ ممنون میشم اگه بگی

  • A.M.A. گفت:

    حرف دهنتونو بفهمید کم آوردید چرا فحش میدید بد بختا :reallypissed:

  • شما چقدر دعوا میکنید…بسه دیگه.اون یکی میاد میگه رو X1 بازی های مولتی پلتفرم راحت تره چون برنامه نویسی براش راحت تره…جوک!انگار نه انگار که بازی سازا گفتن بازی ساختن برای PS4 عین قدم زدن تو پارکه…یکمی اطلاعاتتون در مورد پردازنده Cell و دلیل ضعف بازی های مولتی پلتفرم در اوایل نسل رو PS3 رو بالا ببرید بعد بیاید بگید PS4 هم مثل PS3 اونجوریه…اینا میان با بیشرمی تمام جلو فن های سونی حرف از انحصاری میزنن که خوبشون رایزه که ساخته دست کرایتکه و همه این شرکت رو میشناسن که چه بازی هایی میسازه(کرایسیس گند بزرگ در گیم پلی).در ضمن همین رایز که میگید قرار بود رو ۳۶۰ بیاد و از کینکت استفاده کنه ولی بعد فرستادنش رو وان و وعده گیم پلی با کینکت ۲ رو دادن ولی حالا تبدیل شد به یه بازی معمولی…سونی تو هرچی بخواد کم بزاره(که تو هیچی کم نمیزاره!) در زمینه انحصاری هیچ وقت کم نمیزاره…ایسک باکس قفل منطقه ای داره و چک آنلاین که این یعنی بی احترامی به حقوق مشتری…بیشتر ایکس باکس فن ها رو ۳۶۰ هک شده بازی ۱۵۰۰ تومنی بازی میکردن ولی الان که مجبود شدن ۲۵۰ تومن بازی بخرن و اول و آخر برای خودشون بود میفهمن…ضعف سخت افزاری رو با کلوود گیمینگ جبران میکنن انگار تا به حال اسم گایکای رو نشنیدن…قیمت بالا رو با کینکت که یه وسیله غیر ضروری و مسخره برای بازی های کژواله جبران میکنن در حالی که نمیدونن آی ۶۹ دلاره و بازم PS4 ارزون تر در میاد(همین که مشتری رو مجبور به خرید کینکت میکنن خودش بی احترامی به مشتریه) …حرف از دسته میزنن انگار دسته جفت کنسولای نسل بعدی رو دستشون گرفتن…حرف از مولتی پلیر میزنن انگار PSN و XBL نسل بعد رو دیدن…
    حالا بیاید با من با همین منطقی که دارم بحث کنید و توهین و بی احترامی نکنید…فقط حرف از انحصاری نزنید که سونی هنوز معرفی نکرده و تجربه ثابت کرده سونی در زمینه انحصاری برای رقبا حرفی برای گفتن نمیزاره…فقط تا زمان انتشار کنسولا صبر کنید تا ببینید…

  • A.M.A. گفت:

    درود به هرچی فن مایکرو با شعور و فهمیدس و برین تو دهن خودت وبگرد ببین کی بزرگت کرده و یادت نداده کجا باید چه حرفی رو بزنی

  • R3DR4N9ER گفت:

    عزیزم من خودم ps 3 هم دارم حتی اینم آیدی م تو psn:R3D R3SISST
    من یه بارهم گفتم که ۳ تو انحصاری خیلی خو ب عمل کرد ولی تو این نسل کم میاره .
    آنچاتد ۲ ۳ لیتل بیگ پلنت و کیلزون ۳ و هوی رین و گرن توریسمو ۵ رو بازی کردم و بغیر از آنچارتد ها که واقعن عالی بود و تا حدودی لیتل بیگ پلنت بخاطر ایدش بقیشون بازی های معمولی بودن و هیلو اینقدر افسانه ای و خفن طرفدار دو آتشیه داره که من نخام ازش دفاع کنم فقط بدون این بازی های انحصاری هیچ کدوم مس TLOUS حتی اجازه ی مقایسه شدن ندارن چون هر دو تای این بازی ها افسانه ای ان.

  • R3DR4N9ER گفت:

    بابا عزیز دلم من دوس دارم اورجینال میگیرم تو مشکلی داری اصلن دوس دارم ۱۰۰۰۰۰$ واسه ی DVD 9 بدم شما مشگلی داری؟

  • xbox infinity گفت:

    ول کنید بابا این دو -سه تختش کمه از یه ادمی که از
    امین آباد فرار کرده چه انتظاری دارید

  • R3DR4N9ER گفت:

    ولش کن
    شخصیت نداشتشو نشون داد :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    حرفاشو دایورت کن به دسته ی PS4 با اون جک هدفون زیرش که اسکی رفته رو ۳۶۰! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • R3DR4N9ER گفت:

    حیف PS که طرفدارایی مس این یارو داره :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    تو بورو فن کنسول ایرانیه امپراطور شو ای چیزا بهت نمیومده!
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • R3DR4N9ER گفت:

    جالبه تعداد نظراتی که تو تاپیک های مایکروسافت هست چن برابر نظر هایی که تو تاپیک سونی هست!
    دلیلشم اینکه اکثر فن های مایکرو شعور دارن نمیرن تو تاپیک اون نظر بدن ولی بعضی از این فن های سونی که خودشونو نشون دادن میان تو تاپیک های مایکرو شاخوشونه میکشن بعد کم میارن فحش میدن میرن!
    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • A.M.A. گفت:

    خوشم میاد بعضی از فن های مایکرو مثل شیر وایستادند و هر اتفاقی هم بیفته کنار نمیکشند

  • God Of Game گفت:

    آره واقعا … بهترین کنفرانس به نظر من ماله مایکروسافت بود بعد شما میزنید این شرکت بی رحم ؟ ?:-) :reallyangry:

  • God Of Game گفت:

    اصلا هزار تا از بهترین بازیهای جهان هم برای ps بیاد من هیچ وقت با شاهکار هیلو عوض نمیکنم :smug:
    R3DR4N9ER داداش خیلی خوب گفتی معنی فنو … حیف که من کار داشتم رفتم ولی حالا اومدم 😉

  • cpt mc t4vish گفت:

    اصلا من موندم کجای کنفرانس بی رحمی کرد ماکروسافت یکی نیست دقیقه و ثانیشو به ما بگه الکی حرف درمیارن دوستان :reallypissed:

  • H.Saboor گفت:

    ryse با titan fall بیشتر از همه به دلم نشست :yes: 🙂
    ممنون بابت مطلب :yes:

  • R3DR4N9ER گفت:

    من از شما و همه ی کاربر های سایت اگه حرف زشتی زدم عزر میخام ولی خدایی همه شاهدن که این یارو کم اوورد شروع کرد به فحش دادن.
    🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

    • R3DR4N9ER گفت:

      میشه بگی تقصیر من چیه ؟
      من فحش دادم؟
      من باهاش منطقی بحث کردم کم اوورد وایساد به فحش دادن.
      خاهشا این اتفاق و گردن من نداز چه را که خیلی شاهد بودن که من دعوا رو شروع نکردم تازه یه جا که نزدیک بود یکی از کاربرای دیگه هم کنترلشو از دس بده جلوشو گرفتم و نزاشتم اونم فحش بده یا دعوا کنه!
      خاهشا شاوغ کاری نکن.

  • REZA.L گفت:

    خخخخخ :rotfl:

    بابا جون هرکی دوست دارین فوش ندین :yes:

  • دیگه همه خفشن فهمیدید خفه :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :reallypissed: :sweat: :pissedoff: :pissedoff: :reallypissed: :reallypissed: :pissedoff: :pissedoff:

  • Amin X1 گفت:

    PLAYSTATION واقعا برای شما متاسفم :no: :no:

  • H.Saboor گفت:

    دوستان احترام هم دیگرونگر دارید :idk:

  • H-PC Gamer گفت:

    کاربرایی مثل PS که هر چند تازه وارد هم هستن نشون دادند که هر کسی لیاقت آزادی نداره اگه مثل سایت های دیگه هزار جور سانسور سرتون دربیارن خوبه ؟؟؟

    واقعا ی شرکتی که چند برابر قیمت واقعیش و بدون پشتیبانی و با هزار جور بامبول کنسولش رو به ما میفروشه ارزش داره که این جوری ارزش های جامعه تون رو زیر پا میزارید و با هم در میوفتید

    حتی به نظر من هر کی تو ایران ارجینال میخره به نظر من کار اشتباهی می کنه چون اون قیمتی که رو بازی ها گذاشتن باری کشور های مثل US و UK هست

    ما الان تو تحریم هستیم و ارزش پولمون هم داره روز به روز کم تر میشه یعنی من برم ی بازی بگیم که ۶ – ۷ برابر قیمت اصلیش هست رو بگیرم تازه بیام بگم که دست شرکت سازنده درد نکنه که بازی رو ۷ برابر قیمت واقعیش به من فروخته و من رو هم آدم حساب نمیکنه کار عاقلانه ای هست ؟؟؟

  • kurosh گفت:

    دوست عزیزبنده کاره ای نیستم!فقط قابل توجه فنای محترم۲کنسول که بنابه گفته ی آقای رسول خردمندی تمامه پست هاهر۲۴ ساعت مانیتورینگ میشن!اگه کسی ساعت ۳نصف شب اومدآشوب به پا کرد صبح الاالطلوع رسیدگی میشه وکاربرخاطی بن میشه!چرا آدم باید اونقد عقده ای باشه که وقتی کم بیاره فوش بده؟آقا من اصلا فن هیچکدوم نیستم اما پی اس رو بیشتر دوست دارم.یا یکی ایکس باکس رو بیشتر دوست داره!جرمه؟ د ن د برادرا.هرکنسولی و هرمحصولی طرفدارای خاصه خودشرو داره.میخواید بحث کنید عاقلانه عادلانه برادرانه دوستانه.آخه عزیزمن سونی شیرت داده آبت داده نونت داده که داری واسه طرفداری ازش به هم وطن هم جنس خودت توهین میکنی؟چراکاری میکنید که بگن ملت ایران بی فرهنگن!؟چراکاری میکنید که شعورتون وخانوادتون زیرسؤال بره؟بابا منم فوش میدم منم داد میزنم اما به جاش.آدم تو حمام میتونه لخت بشه اما توخیابون نه!نمیگم میشه فوش داد ن اصلا کاردرستی نیست اما کلا واسه هرچیز باید جای خاصیرو ملاک قرار داد!افسوس واسه یک عده که باعث میشن که غیرازشخصیت خودشون شخصیت خانوادشون زیرسؤال بره؟بسه آقا بسه!فهمیدیم شعورتون از سگ که وقتی صاحبشو میبینه وسرشومیندازه پایین کمتره امادیگه فهمیدیم بیش تراز این رم نکنید خواهشا!

  • H-PC Gamer گفت:

    بله درست میگی کورش جان امید وارم برخورد بشه

    ی نویسنده میتونه که PS4 یا One رو دوست داشته باشه ولی تو مطالبی که منتشر میکنه باید ب دور از تعصب و نظر شخصی بنویسه

  • kurosh گفت:

    دوستان اگر دقت کنید بالای شروع کامنت ها نوشته درصورت مشاهده خلاف مشاهده قوانین به قسمت تماس با مامراجعه کنید.با اینکه کامنت ها مرتب چک میشن اما لأقل اینجور نظارت بهترمیشه.یاحق

  • kurosh گفت:

    مشاهده دوم اضاف بود!اعصاب نمیذارن واسه آدم که . . .

  • SE7EN گفت:

    فوش برادر …………….!من کاره ای نیستم اما یه برادر دارم دوم دبستانه میاد تو سایت فقط نظر میخونه {قابل توجه بعضیا خوندن بلده}شما که اینقدر فوش میدی برادرم اومد به من گفت ******* این معنیش چیه ؟!تو رو خدا فوش ندین ..تنها سایت خوب گیم هم میخواین دو روز دیگه چیل*تر بشه ////////////////////// بچه اومده دو تا فوش یاد گرفته امده نوشته /.#!

  • من به مدیران گذارش دادم اونای که این ماجرارو شروع کردن تاوان سختی پس میدن :pissedoff: :reallypissed: :shout: :pissedoff:

  • SE7EN گفت:

    تو فقط دعا کن سایت چیز نشه !!؟ بقیش پیش کش !!!رسیدگی شود>؟>

  • من به ایمیل مدیران فرستادم دیکه حالا کی ببیننش و رسیدگی کنن؟ :sidefrown:

  • kurosh گفت:

    بابادوستان تمام شدرفت دیگه نظرات خودتون نسبت به موضوع بگید وسلام.بحث اینطور کش دارترمیشه :yes: درودبرآواتارم:دی

  • kurosh گفت:

    دوستان شماهم دیگه ادامه ندید.اتفاقیه که افتاده وسلام :yes:

  • mj666 گفت:

    چه خبر شده اینجا! ما نبودیم سایتو ترکوندن!

  • یا بس کنید یا دانیال همتونو از سایت میریزه بیرون… :reallyangry: :-X :teeth: :shout:

    لطفا :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet:

  • آقا دانیال محترم پس چرا کسایی که سایت رو به گند کشیدن بن نمیکنی ?:-) ?:-) :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

    اگه سایت فیلتر شه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • mohsen-SS گفت:

    من تمام کامنتا رو از اول تا آخر خوندم
    واقعا برا بعضیا باید تاسف خورد که فرهنگ لازم برا کامنت دادن در یک وب سایت عمومی رو ندارن
    در ضمن دو تا شرکت رقیب دو تا کنسول ساختن برا سوددهی خودشون بعد ما اینجا نشستیم هی می زنیم تو سر و کله هم که کدوم بهتره و کدوم بدتر مطمئن باشید این دو تا شرکت جایی نمی خوابن که زیرشون آب بره و حتما سود خودشونو می برن و جنگ و دعواهاش می مونه واسه شما
    پس خواهشا اخلاق و رعایت کنید

  • من همین الان رسیدم و فقط کامنت ها رو دیدم. نمیدونم چرا فکر کرد این کاربر مثلا محترم و بدون فرهنگ که بعد از دادن فحش سالم در میره. ایشون از IP بن میشن تا یاد بگیره تربیت خانوادگیش رو برای خودش نگه داره. با هر گونه ترول از این زمان به بعد برخورد خواهد شد !

  • R3DR4N9ER گفت:

    اگه میشه نویسنده ی عزیز نظر سنجی این تاپیکو ببنده تا بازم دعوا نشده اون سر تیتر رو هم درس کنه و دیگه از این عناوین شر برانگیز و جانبدارانه نزاره.
    :pissedoff: :reallypissed: :reallyangry:

  • R3DR4N9ER گفت:

    اگه میشه نویسنده ی عزیز نظر سنجی این تاپیکو ببنده تا بازم دعوا نشده اون سر تیتر رو هم درس کنه و دیگه از این عناوین شر برانگیز و جانبدارانه نزاره.
    :pissedoff: :reallypissed: :reallyangry:
    اگه این کامنتو قبلن دادم ببخشید
    کامنتها بهم ریخته.

  • H-PC Gamer گفت:

    باز شروع شد تمومش کنید ای بابا R3DR4N9ER ول کن دیگه (آخه این چه اسمیه گذاشتی آدم پدرش درمیاد تا بنویسه)

    به نظر من کنسول ی امر سلیقه ای هستش مثل Intel و AMD و یا بحث انتخاب مرورگر اینترنت . هر محصولی مخاطبان خاص خودشو داره پس بهتره به نظر هم دیگه احترام بزاریم و هر کس با خوبی و خوشی بره پلتفرم مورد علاقه اش رو بگیره اینطور بهتر نیست ؟؟؟

    ممنون بابت این مقاله مفید برای من که نتونستم کنفرانس های E3 رو ببینم خیلی مورد استفاده قرار گرفت خدایی Micro تو انحصاری سنگ تموم گذاشت
    Dead Rising 3
    Ryse : Son of Rome
    Halo 5
    Forza
    انحصاری ها XBox خیل بهتر شدن عالی

    در ضمن جا داره تشکر کنم از برخورد شما با افرادی که جنبه ابراز نظر ندرند
    امید وارم دیگه شاهد از این دست اتفاقات نباشیم

  • A.M.A. گفت:

    اشکال نداره دیگه همه ی فن های SONY به نمایندگی PLAYSTION خودشونو نشون دادند

  • FluS7teR گفت:

    من ثبت نام کردم تو این سایت تا اینو بگم

    کنسول ماله دو شرکت دیگس
    پولش میره تو جیبه ۲ شرکت دیگه
    پوله بازیاش میره تو جیبه شرکت های دیگه

    حالا شما گیمر هستید ؟
    چرا طرفداری کنسول رو میکنید جا بازی ؟
    کنسولی که هنوز نیمده – هنوز هم مشخص نیست قدرت کنسول ها چه جوریه ! چون به نوشته های رویه کاغذ نمیشه اطمینان کرد
    چه بسا نحوه ی انتقال داده ها تویه ایکسباکس بهتر باشه حالا هر چه قدر نوشته هایه رویه کاغذ ps4 بهتر باشه

    با این دعوا ها چی گیرتون میاد ؟
    آخه شما کنسول رو خریدید ؟ اصلا بزارید ببینید میاد تو ایران یا نه !!
    جمش کنید بابا مثل بچه ها افتادید به جونه هم :no: :no: :no: :no: :no:

  • در کنفرانس مایکروسافت به شخصه از عنوان Titanfall بسیار خوشم اومد . متاسفانه برای کنسولهای سونی نمیاد . من که x360 دارم ! 😀 :laugh: . اما کنفرانس سونی پر بار تر بود .

  • dexter123 گفت:

    ای بابا انگار نمی گذارن نفس راحت بکشیم

    باید این نسل هم دو تا کنسول رو بخرم

    به خاطر کوانتوم بریک و دد رایزینگ ۳ هم که شده باید ایکس باکس وان رو بخرم

    ای جان داداشمونی سم لیک

    خداروشکر عقلشون کار کرد اون لودینگ های طولانی وسط دد رایزینگ رو برداشتن دو اش که خیلی فاز داد

  • spiderman2007 گفت:

    لطفا نقد و بررسی کنفرانس سونی رو هم قرار بدین
    مرسی

این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا