این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا

این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013

قاسم نجاری
۱۰:۵۲ ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا

کنفرانس مایکروسافت پر بود از نمایش های جدید ، Xbox One و البته یک Xbox 360  جدید. در کناره ی این نمایش ها میشد سیاستهای نسل بعدی این شرکت بزرگ را هم مشاهده کرد که بیرحمانه بر گیمرهای کمتر مستعد میتاخت و آنها را دلزده میکرد. از جمله آنها میتوان به سیاستهای آنلاین مایکروسافت برای بازیهایش اشاره کرد. در ادامه گزارش کاملی از کنفرانس مایکروسافت در E3 2013 بخوانید…

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

کنفرانس بی مقدمه با نمایش طوفانی Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain آغاز شد. نمایشی که  Ocelot و Big Boss را این بار بر خلاف تریلرهای پخش شده ی قبلی در دل صحرایی در افغانستان و زیر آفتاب سوزان نشان میداد. سپس در طول نمایش این عنوان از تک تک وعده هایی که قبلا هیدئو کوجیما داده بود پرده برداری شد : Open World شدن MGS ،  سبک جدیدی از مخفی کاری، آب و هوای Real-Time، راههای مختلف برای جابجایی در نقشه ی بزرگ بازی، آزادی استراتژیک فوق العاده و … خیلی چیزهای دیگر که تا پایان این نمایش خودنمایی میکرد. استفاده از عناصر روز و سایه های شبانه روز در که در این تریلر نمایش داده شد میتواند کاملا بر استراتژی مخاطب برای انجام عملیات تاثیر بگذارد و مبارزات پیشرفته ی بازی کاملا مکملی بر بخش اکشن بازی خواهد بود. در کنار این ، میتوان به شخصیت خود اسنیک اشاره کرد به مانند عناوین گذشته کاملا پرابهت و استوار ظاهر شده و نمای سوم شخص بازی که استایل وی را نشان میدهد این مهم را تایید میکند.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 2

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 3

در ادامه ی تریلر شخصیتهای جدید نمایش داده میشوند : Kaz، یک اسنایپر به نام Quiet، یک بچه سرباز به نام Eli، دشمن احتمالا اصلی اسنیک در بازی Skull Face هم دیده میشود ( همان آدم بد تریلر Ground Zeroes از سال گذشته). Ocelot بار دیگر نمایش داده میشود و از او به عنوان “رمزگو” و سرباز قدیمی” یاد میشود. در ادامه دشمنانی نشان داده میشود که اینگونه توصیف میشوند :” آنهایی که وجود ندارند” که احتمالا بر میگردد به توهمات اسنیک در دورانی که در کما به سر میبرده است. و اولین نمایش کنفرانس مایکروسافت با صدای کیفرساترلند در نقش اسنیک که خود را یک شیطان صفت میدهد به پایان میرسد. باید منتظر یک Metal Gear Solid تلخ و تاریک بود…

Xbox 360 

Don Mattrick و Hideo Kojima  به استیج می آیند و متریک با افتخار میگوید که اینجا “همه چیز درباره ی بازی است “. کوجیما که زود صحنه را ترک میکند اما متریک میگوید  با Xbox 360 شروع کنند و به همین منظور Yusuf Medhi را به صحنه میخواند تا برای مخاطبان از چیزهای جدید کنسول نسل هفتمی مایکروسافت سخن بگوید.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 4

Medhi یک مدل کوچکتر، زیباتر و کم صروصداتر از Xbox 360 را معرفی میکند و  اعلام میکند که از همین الان قابل خرید است. این کنسول جدید با نگاهی به مدل طراحی Xbox One  ساخته شده است و از اول جولای تا انتشار کنسول Xbox One دارندگان Xbox Gold میتواننددو بازی رایگان برای Xbox 360 انتخاب کنند که دوتااز آ«ها که در کنفرانس اعلام شد عناوین Assassin’s Creed 2 و Halo 3 خواهند بود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 5

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 6

Medhi به سراغ معرفی عناوین جدید Xbox One رفت و تریلر  World of Tanks به نمایش درآمد. MMo ای که این بار به کنسول مایکروسافت نیز راه یافت.تریلر این عنوان خوب بود و توانست چندتا از قابلیتهای بازی را نمایش دهد. در ادامه Victor Kisley مدیرعامل Wargaming گوشه ای از استیج را گرفت و اعلام کرد که این عنوان Free-To-Play خواهد بود و گیم پلی ان با کنترلر ایکس باکس بهینه شده است. این عنوان تابستان امسال منتشر میشود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 7

عنوان جدیدی که برای اواخر عمر Xbox 360 در نظر گرفته شده است، ادامه ای است بر Max and the Magic Marker به نام Max: The Curse of Brotherhood که در آن مکس باید برادرش را دست قوای شیطانی نجات دهد. این عنوان پلتفرمری خوش رنگ و لعب است که ایده های جالبی هم دارد اما مطمئنا در مقایسه ای گذرا با عناوین ته نسلی (!)  سونی آش دهنسوزی حساب نمیشود.

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (8)

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (9)

اما پس از نمایش رنگارنگ عنوان مکس ، تریلری از Dark Souls 2 نمایش درآمد. حال و هوای بازی اول در آن موج میزند و محیطهای وحشت آور و باس فایتهای ترسناک دوباره بازگشته اند.درست همانطور که هواداران میخواهند.یکی از باس فایتهای بازی یک مجسمه ی بسیار بزرگ بود که با سپری آینه ای به قهرمان بازی حمله میکرد. بایددوباره منتظر این باس فایت اشک درآر بود. نمایش Dark Souls 2 پایانی بود بر معرفی عناوین Xbox 360.

 

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (10)

 

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (11)

 

عناوین Xbox One

Phil Spencer با تی شرت State of Decay به استیج می آید و اعلام میکند که از اینجا به بعد تمامی عناوین برای Xbox One هستند. اسپنسر قرار است عنوانی را معرفی کند که از تمامی امکانات Xbox One استفاده میکند. به معرفی تک تک این عناوین میپردازیم :

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 12

Ryse: Son of Rome

راوی از شهری خراب شده میگوید و امیدهای از دست رفته. معلوم است که با یکی از برگهای برنده ی مایکروسافت و Xbox One طرف هستیم.عنوانی انحصاری وحماسی با گرافیکی عالی. در یک آن صحنه ی ابتدایی این تریلر آدم را یاد ورود سربازان به ساحل نرمندی یا جنگ تروا می اندازد. به نظر میرسد مبارزات بر پایه ی دکه زنی QTE بنا شده است و جلوتر که میرویم فرماندهی و تاکتیک را در عملکرد فرمانده مشاهده میکنیم. Cevat Yerli از Crytek  میگوید که این عنوان انحصاری برای Xbox One خواهد بود.اما سوال اینجاست،مگر قرار نبود این بازی نمادی از قدرت کینکت باشد ؟

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (13)

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (14)

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (15)

Killer Instinct

فیل اسپنسر عنوان انحصاری دیگری را معرفی میکند. یک عنوان مبارزه ای که مطمئنا با مزاج طرفداران این سبک خوش می آید.Jago ،  Glacius  و Sabrewulf در گیم پلی بازی نشان داده میشوند. یک چندضرب طولانی هم زده میشود که تماشاگران را به وجد می اورد. گفتنی است که جاگو تنها کاراکتری است که در این بازی رایگان است و برای بازی با دیگر کارکترها باید به سازندگان دلار بدهید.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 16

Sunset Overdrive

Ted Price از Insomniac بازی جدیدشان را معرفی میکند. از قرار معلوم این بازی هر ۲۴ ساعت تغییر میکند! استدیو میتواند هر وقت دلش خواست اسلحه و امکانات جدید به این شوتر اضافه کند. تریلر پخش شده از این عنوان یک نمایش کارتونی بود که فردی رادر حال جست و خیز در یک شهر و کشتن هیولاها نشان میداد.تریلر جذابی بود! طراحی اش یک جورایی به Overstrike میماند ، التبه قبل از اینکه به Fuse تبدیل شود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 17

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 18

Forza Motorsport 5

یک خودروی مک لارن گران قیمت بر روی استیج میتواند نشانگر چه چیزی باشد؟ بله، همکاری Turn 10 و  McLaren عنوانی را بوجود می آورد که هواداران مایکروسافت حتما انتظارش را میکشیدند : Forza 5.  وقتی دن گرینوالت روی استیج آمد از المانهای انسانی در بازیشان سخن گفت. از تجربه ی صندلی های چرم، برق رنگ اتومبیل ها و خیلی چیزهای دیگر. او اضافه کرد که سیستم ابری میخواهد به هوش مصنوعی پایان دهد وجایشان را به رقیبانی پویا میدهد که از سرعت و نقشه ی شما آگاه هستند! پس از نمایشی از بازی،‌گفته شد که این عنوان با سیستم ‘Driveatar؛ خواهد آمد که رفتار و مسابقات شمارا ضبط خواهد کرد. برای واقعی کردن هرچه بیشتر رقیبان ،‌حتی وقتی شما آنلاین نیستید آنها میتوانند مسابقه هایشان را بدون شما انجام دهند. البته بدیهی است که از این کارکرد باید اطلاعات بیشتری منتشر شود تا بتوان عمل دقیقش را فهمید.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 19

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 20

Minecraft

ماینکرافت به Xbox One میرود. انتظار گرافیک نسل بعدی دارید ؟!

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 21

Quantum Break

خالق مکس پین و آلن ویک، سم لیک به استیج می آید تا اولین تریلر شفاف و قابل بررسی از بازی جدیدش را رو کند. توضیحات زیادی نمیدهد و فقط میگوید  برایات یک اکشن انفجاری را در کنار یک سریال تلویزیونی دلهره آور برایتان به ارمغان خواهیم آورد. این بازی هم یک عنوان انحصاری برای کنسول Xbox One است. تریلر نمایش داده میشود. جک، قهرمان اصلی بازی را میبینیم که در یک صحنه ی آهسته شده میخواهدیک زن را از حادثه ی تصادف ماشین نجات دهد. مقداری شبیه به فیلم Source Code است!  وقتی جک زن را نجات میدهد، به نظر میرسد همه چیز از اسلوموشن بودن در میآید و پا به فرار میگذارند …

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 22

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 23

D4

درست بعد از اینکه نمایش قبلی تمام شد ،‌نشد D4 آغاز شد. فیل هریسون از مایکروسافت این بازی را نشان از تعامل Xbox One با نقاط مختلف دنیا میداند.  SWERY65 خالق Deadly Premonition این عنوان اپیزودیک را در باب ماجراهای جنایی و رازآمیز میسازد. گرافیک یادآور عنوانی چون borderland است…

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 24

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 25

Project Spark

Dave McCarthy از Microsoft Game Studios عنوان جدیدی را معرفی میکند.یک ایده ی تازه ! در این بازی میتوانید بازی بسازید.عنوان Project Spark تعامل بالایی با Kinect خواهد داشت و  SmartGlass هم کار خواهد کرد. در تریلر نمایش داده شده میتوانید با استفاده از یک دستگاه تاچ،  هر آبجکتی رادر دنیای بازی زنده کنید. برای مثال در تریلر دیده شد که یک تکه سنگ که در گوشه ای افتاده شد،‌زنده شد و پس از دقایقی قهرمانی بود که داشت با دشمنان بازی میجنگید! با Project SPark میتوان داستان ها و بازیهای جدیدی خلق کرد. این عنوان یکجورایی ماینکرافت است اما با لبه های گرد!

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 26

SmartGlass Next-Gen

smartglass برای Xbox One ساخته شده است. بوسیله ی آن میتوانید بازیها را شروع کنید، مولتی پلیر را سازماندهی کنید،  در میان اچیومنتها جست و جو کنید، اضافاتی برای بازیهایتان بخرید و خیلی کارهای دیگر. Smartglass میتواند نتایج بازیهای شمارا با دوستانتان مقایسه کند و در هنگام بازی کردنتان اگر در پس زمینه اجرا شود میتواند بهتان تیپ و کمک هم بدهد. بوسیله ی Smartglass میتواند در خلق مچ های مولتی پلیر هم کمکتان کند و در این راه با یک اپلیکیشن خاص میتواند بر اساس نتایج بازیها رفتار آنلاین شما را داشته باشد. مثال نمایش داده شده در کنفرانس نشان داد که Ryse اجرا شد و در شاخه ای دیگر مسابقه ای در Killer Instinct ترتیب داده شد. هر وقت خواستید میتوانید بین دو بازی وسویچ کرده و بازی مورد نظرتان را انجام دهید.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 27

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 28

 Xbox Live

‘Game DVR تکنولوژی جدیدی است که بهتان اجازه میدهد ویدئوهایی از گیم پلی بازی خود ذخیره کنید، ادیت کنید و به اشتراک بگذارید. ادغام این تکنولوژی با Twitch میتواند در به اشتراک گذاشتن گیم پلی شما با دوستانتان به کمکتان بیاید. این یکپارچه سازی با Twitch و پخش گیم پلی در دنیای مجازی به کمک فرمان کینکت ‘Xbox Broadcast’ صورت میگیرد.

و بالاخره Microsoft point به پول واقعی تبدیل شد. با Xbox Live Gold هرکسی در خانه ی شما میتواند از مولتی پلیر و مزایای مختص Gold داران بهره ببرد وقتی که logged on نباشید. و در نسل جدید دیگر با لیست ۱۰۰ نفره ی دوستانتان محدود نخواهید بود. واقعا تمهیدات ایکس باکس برای نسل آینده تعجب برانگیز است! فقط همین؟

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 29

Crimson Dragon

حالا وقت نمایش بی صدای بازی جدید خالق   Panzer Dragoon است. این بازی مدت زیادی است در دست ساخت است و حالا برای X One انحصارا منتشر میشود. این عنوان شبیه مجموعه های قدیم بر روی Sega ست. اما اینکه مثل آن سری موفق باشد …

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 30

Dead Rising 3

جاش بریجز و مایک جونز به صحنه می آیند تا سورپرایزی برای علاقه مندان به زامبی کشی داشته باشند ،‌ بله. Dead Rising 3 … استدیو Capcom Vancouver این عنوان را انحصارا برای Xbox One میسازد و قهرمان جدیدی به نام  Nick Ramos در آن زامبی میترکاند، در حالیکه از سعی میکند از یک شهر زامبی زده فرار کند. راموس یک مکانیک است و وقتی به شهر برمیگردد زامبی هایی را میبیند که از سرو کول خانه ی او بالا میروند. حالا او با آچاری در دست، راهش را تا مرکز امن در مرکز شهر با این زامبی ها میجنگد اما زامبی ها خیلی زیادند … خیلی!

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 31

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 32

در جابجایی های بین شهری هیچگونه صفحه ی لودی نخواهد بود و سیستم ترکیب کردن اشیا هم وجود خواهد داشت. نمایش گیم پلی بازی نشان دهنده ی راموس است که به یک ساختمان تاریک سقوط میشود،‌پس راموس تصمیم میگیرد که اسلحه اش را با یک چراغ قوه ترکیب کند و اسلحه ای جدید بسازد. در ادامه ی راهش تیربارش را روی این نامرده ها که یک بزرگراه را از آن خود کرده اند خالی میکند و …

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 33

Capcom تایید کرد که در دنیای بازی صدها اسلحه وجود خواهد داشت و شما میتوانید سوار اتومبیل های رها شده در شهر شوید و در حالی که زامبی ها را زیر چرخهایتان له میکنید راه خودتان را بروید. التبه زامبی ها هم آنطور که در تریلر نمایش داده شد به ماشین شما میچسبند و سعی در بیرون کشیدن شما از داخل ماشین هم دارند اما باید زرنگ باشید. بازی همچنین از  SmartGlass هم استفاده میکند. مثلا راموس در اواخر نمایش با کمک از صفحه ی لمسی توانست نیروی پشتیبانی را صدا بزند و موجی از بمب بر سر زامبی ها خراب شد.

The Witcher 3: Wild Hunt

جان مامیاس به روی صحنه می آید. به قول خودش افتخار بزرگی است که بر روی استیج مایکروسافت بایستد و اوست که تایید کننده ی عنوان witcher 3 برای کنسول نسل بعدی ماکیروسافت است.  CD Projekt RED قول مبارزاتی عمیق، گرافیکی با DX11، داستان غیرخطی و ۱۰۰ ها ساعت گیم پلی را میدهد.استفاده از کینکت و smartglass هم برای این عنوان تایید شد. تریلرهایی که در ادامه از بازی پخش شد نشان از سرزمین چندکشوری بازی و نگاهی سریع به امکانات بازی بود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 34

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 35

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 36

Battlefield 4

قرار است Battlefield 4 پخش شود اما ما که چیزی نمیبینیم! خب، مثل اینکه درست شد. نمایش مثل همیشه برای EA فوق العاده است. تصاویر خیره کننده ی BF4 نشان دهنده ی جنگی رئال-تایم در یک کشتی است. گرافیک ذره ای است و مختص نسل بعد.

تایید شد که Xbox One این بازی را روی ۶۰FPS اجرا میکند و نقشه ی  Assault Map برای اولین بار بر روی این کنسول قابل دسترس خواهد بود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 37

اختلال در اجرای بازی و سرگردانی این شخص

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 38

Halo 5

معرفی بسیار جذاب نسخه ی جدیدی از فرنچایز محبوب Halo بسیار عالی پیش رفت. ۳۴۳ Industries تایید کرد که عنوان در دست ساخت برای X One آن Halo: Spartan Assault شایعه شده نیست بلکه halo 5 است. این عنوان هم با  ۶۰FPS اجرا خواهد شد و این را هم بگویم که نامش halo 5 نیتس! اما مسترچیف دارد و مبارزات قرار است کاملا پیشرفته شود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 40

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 41

IP جدید Black Tusk

برای یک لحظه تصور کردم دارم آن مرحله ی اسطوره ای شانگهای در Splinter Cell Double Agent را تماشا میکنم! استدیوی داخلی مایکروسافت Black Tusk  شوتر جدیدی را در دست ساخت دارد که در تیزر نمایش داده شده در کنفرانس مردانی را میبینیم که از ساختمان آویزانند و به هم شلیک میکنند. باید منتظر اطلاعات بیشتر بود.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 39

 

تاریخ انتشار کنسول و قیمت آن ! 

در بخشی دیگر مایکروسافت از تاریخ انتشار کنسول XboxOne پرده برداشت.این کنسول در ماه نوامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن فقط ۴۹۹ دلار خواهد بود !

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 43

Titanfall

vince Zampella به استیج می آید تا آخرین عنوان را در کنفرانس E3 مایکروسافت رونمایی کند. Titanfall هرچه باشد ،‌حاوی حال و هوایی است که MW داشت و امیدها به این شوتر از سازندگان یکی از برترین شوترهای تاریخ بسیار زیاد است. در تریلر،‌میتوان مقدار زیادی دوی آزاد و جت پک را مشاهده کرد! یک سرباز مکانیکی در ادامه جنگی را روی زمین های سبز با ماشینهای دیگر  شروع میکند و آنها را به آتش میکشاند. این عنوان بر روی  PC, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد. برای ارتقای تجربیات بازی، این عنوان از ویژگی های کلود XBL هم استفاده میبرد.Xbox One میتوانند سال ۲۰۱۴ عنوان جدید استدیو Respawn را تجربه کنند.

microsoft confrance e3 2013 review gamefa 42

در اینجا کنفرانس E3 مایکروسافت به پایان میرسد. بدون خبرهای خوب برای علاقه مندان به آفلاین بازی کردن و پر از خبرهای خوب برای کسانی که عاشق بازی کردن در فضای مجازی و وابسته به نت هستند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا
این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • God Of Game گفت:

    من تصمیمامو گرفتم و وقتی بازیهای انحصاری مایکرو رو دیدم دوباره فن مایکرو شدم و به جمله ی رایدن هم توجه کردم و فهمیدم که واقعا من به ایکس باکس علاقه ای دارم که اگه هزار تا پلی استیشن هم جلوم بذارین بازی ایکس باکسمو بر میدارم

    فنهای سونی هم برن همون انحصاریهای خوبشون رو بازی کنن : دی … همچین میگن انگار ما انحصاری نداریم

  • arena94 گفت:

    شما بهتره فن مایکروسافت باشی…
    دم به ثانیه اعلام وضعیت میکنه. نه مایکرو دوست داره فنش باشی نه سونی خیالت راحت کنم :no:

  • R3DR4N9ER گفت:

    من نمیدونم چرا تو این سایت با عظمت و بروز چرا خبر استفاده ی سونی از DRAM رو نمیزارن.
    لینک:
    http://www.vg247.com/2013/06/11/sony-reiterates-any-drm-on-used-games-will-be-left-up-to-the-publisher/
    تصور دوستان از DRAMمس تصور یه غوله !این سیستم اجباری نیست و به اختیاره ناشره که استفاده کنه مسلا EA گفته از این سیستم چه در XBOX ONE و در PS4 استفاده نخاهد کرد.
    این قضیه ی ۲۴ ساعت یه بار آنلاین بودن مربوط به DRAM ه که مسلمن سونی هم خاهد داشت .ولی عزیزان اگه آنلاین لازی نمیکنید یه اینترنت ۵۱۲ یا ۲۵۶ هم واسه ی این چک آنلاین کافیه و کسایی هم هستن که سینگل پلیر بازی میکنن ولی کنسولشون ۲۴ آنه تو اینترنت.
    این چیز عجیبی نیست و بیشتر یه هایییپپپ خیلی بزرگ بود و گرنه نوعی از DRAM هم روی ۳۶۰ وجود داره هم روی پی اس ۳ (مس آنلاین پس که به اختیاره ناشره)

    • dram دیگه چیه؟منظورت drm ـه؟اون که زیاد مسئله ای نیست.بشتر بازیهای دست دوم اشکتون رو در خواهد آورد 😉 شما نسل قبل کنسولتون کپی خور بود و بازی میخریدید ۱۵۰۰ تومن ولی الان وقتی یه بازی خریدید ۲۳۰ تومن و صاحب اول و آخرش خودتون بودید اونوقت میفهمید من چی میگم!

    • شما خودتو **** کردی از دیروز ! این سیستم اصلا رو پلتفرمهای سونی نخواهد بود و اگر هم باشه به تمایل ناشر بازی هست و سونی دخالتی نداره ! در کنفرانس رسما اعلام شد که PS4 نیاز به چک کردن ۲۴ ساعته نداره حالا شما هی میخوای بگی داره داره …DRM هم امتحاناش رو بد پس داده ! یه سیستم داغون که همه فرارین و هر شرکتی این سیستم رو گذاشته بعد مدتی با ضرر و زیان شدید مواجه شده ! مثل شرکت یوبیسافت مثل بازی Simcity مثل مقابله CD Projekt با این سیستم و … !انگلسییت اگر خیلی خوبه اون خبر رو بخون که سونی مسئولیت این سیستم رو با ناشر بازیها سپرده و خود سونی و بازیهای سونی این سیستم رو نخواهند داشت !بقیه هم بخوان بذارن به اختیار خودشونه که …

      • R3DR4N9ER گفت:

        منم که دارم حرف شما رو میزنم که این سیستم به اختیاره خود ناشره و اجباری نیس!
        در مورد ۲۴ ساعت چک آنلاین اگه حرف شما باشه گفتم که اگه نخاین آنلاین بازی کنین یه اینترنت معمولی هم بسه و اشکالش چیه که وقتی هم که داری سینگل بازی میکنی کنسولت تو اینترنت آن باشه.
        اگه مشکلشم هکه که نهایتا مس JTAG کردن ۳۶۰ و کپی خور کردن PS 3 که اصلن باهاشون یه لحظه هم آن بشی بن میشی هک میشه که خوراک آفلاین بازاست .
        کان اینقدر این سیستم رو غول نکنید
        در ضمن این برای کپی بازا خیلی مهمه واین شرکت (چه سونی چه مایکرو) واسه ی کپی بازا اهمیتی قایل نمیشن چرا که نه سودی بهشون میرسه و تازه خیلی از بازی ها به خاطر کرک و کپی شدن کلی ضرر میکنن و به فروش مورد نظر دس پیدا نمیکنن مس کرایسیس ۲ و این برای اورجینال باز ها و اونایی که اینترنت قوی دارن هیچ مشکلی نیست(که تو خارج کلا این مسله خیلی مهم نیس)

      • مرسی آقا دانیال گل :yes: :yes: :yes:

        خوب موضوع رو براش روشن کردی :rotfl: :rotfl: فکر کنم سوخت :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

      • R3DR4N9ER گفت:

        آقا دانیال عزیز شما هنوز جواب خیلی از سوال های قبلی منو که تو یه تاپیک دیگه گفته بودم ندادی . میشه جواب بدی؟؟!!

    • 201095 گفت:

      برادر من اطلاعات غلط به مردم نده!
      سرعت پیشنهادی مایکروسافت برای چک کردن xbox1 حداقل ۲ میگ بر ثانیه است.
      اونوقت چطوری با سرعت ۲۵۶ یا ۵۱۲ میشه چک کرد؟؟؟؟؟!!؟!؟!؟!؟؟؟؟!!!!!!!

      ***** لطفا عزیزانی که اطلاعات کافی در زمینه game ندارند وارد سایت نشن ****

      :heh: :heh: :heh:

      • R3DR4N9ER گفت:

        عزیز دلم اگه خبر رو درس خونده باشی فیل اپنسر گفته:
        برای استفاده از تمام قابلیت (تاکید رو ی تمام قابلیت ها !) نیاز به اینترنت حداقل ۱.۵ مگ و ۳ مگ هم بهترین حالته ممکنه(که این سرعت ها تو کشوری مس آمریکا مس فحش میونه چون نت ها خیلی قوی ه)
        همون اطلا عات شما که چشم و چراخ دنیا رو روشن کرد بسه.

  • بازهم خبر از مایکروسافت :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

  • مایکرو با این انحصاریاش اشک آدمو درآورد…!! :yes: :yes:
    XBOX One رو باید بگیرم…!! :yes:

  • hadi گفت:

    این شرکت بی رحم رو خوب اومدی :yes: :rotfl: :silly: 😎

  • ممنون قاسم جان … توضیحات کامل … دیگه نیازی به دیدن کنفرانس این شرکت … نیست ….
    زیاد جالب نبود کنفراسش .. به جز متالگیر و ویچر و دارک سویلز انحصاری کوانتوم دیگه باقی جالب نبودن … یعنی نسل بعد مایکرو فقط قرار یه کوانتوم باشه ؟؟
    Ryse هم که قرار بود با کینکت باشه حالا تبدیل شده به یه بازی عادی … دیگه چیش قشنگه … من نمی دونم اون همه قول و قرار در مورد استفاده ی بالا از کینکت ۲ و اون قابلیت جدید واسه تبدیل اتاق به محیط بازی چی بود …
    فقط یه چی می پرونن … وگرنه
    کار هر کس نیست خرمن کوفتن | گاو نر می خواهد و مرد کهن …

  • old wanted گفت:

    ممنون بابت مقاله . بازی ها بیشتر بچه گانه بودند . و Dead Rising 3 هم اصلا هوش مصنوعیش واقعا آشغال بود . نه زامبی ها بالای ماشین می آمدند نه از چند روش برای کشتن استفاده میکردند و وقتی هم با ماشین به ۳۰ تا زامبی میزنی از سرعت ماشین خیلی کم کم میشد در صورتی که زامبی ها هم مثل ادم ها وزنشون زیاده و اگه یه ادم به یه ماشین بخوره هم ماشین داغون میشه هم سرعتش کم میشه . ولی تو این بازی های بچه گانه من از spark خوشم اومد چون ازادی عمل زیادی داره . و کلا من بازی ندیدم که به تونه قدرت یه کنسول نسل بعد رو در برسونه و برعکس تو کنفرانس سونی پر بود از این بازی ها .

  • R3DR4N9ER گفت:

    اون هیلو و کوانتوم بریک و فورتزا و تایتان فال رو ببین که چه اون وسط میدرخشن.
    من کنفرانسو آنلاین دیدم و وقتی دیدم واسه ی معرفی فورتزا یه مک لارن واقعی رو صحنه س کف کردم خیلی با حال بود.

  • پس زیاد مالی هم نبوده!
    ممنون بابت این …چی بهش بگم؟!!نقد کنفرانس؟گزارش کنفرانس؟ 😀

  • old wanted گفت:

    آقایون ببخشید اگه اسپم هست . این دو بازی ایرنی که قرار بود تو نمایشگاه شرکت کنند . شرکت کردند ؟ چی شد ؟ اصلا بخش بازی های مستقل کجا بود ؟ یا شاید خراب کردن شما نمیگید . 😉

    حالا برای اینکه اسپم نشه .The Witcher 3: Wild Hunt با چند فریم بر روی ایکس باکس ۱ اجرا میشه ؟

  • k1 گفت:

    خلاصه ولی کامل :yes:

    مرسی 🙂

  • ای کوجیمای خاعن از پشت به سونی خنجر زد حالا دیگه میره توی کنفرانس رقیب

  • 201095 گفت:

    دوستان عزیزی که مایل به خرید ps4 یا xbox1 هستند از الان حداقل ۲.۵ میلیون کنار بذارن. :disdain: :disdain:

  • Black One گفت:

    به نظر من هم کنفرانسش زیاد جالب نبود :yes:
    ولی هیج جوری راضی نمیشم PS4 بگیرم..نمیدونم چرا..این مایکرو ولمون نمیکنه 😀
    قاسم جان مرسی
    ولی بی شک برنده این نسل سونی هست..مطمئنم
    ولی ما همچنان XBOX ONE 😀
    :yes:

  • cpt mc t4vish گفت:

    آقا این حرفا بهانه ای بیش نیست شبکه دایم خیلی هم خوبه البته نه برای ما ایرانی ها که میخوایم کپی بازی کنیم چون روز اول اخراج میشیم من خودم ۱ بار از xobx live بن شدم رفتم اسلیم ۲۵۰ گیگ فروختم یه الایت دسته دوم خریدم ۱۵۰ تومان هم خسارت خوردم با کلی پوینت و گلد از دست رفته اینا گفتم که بگم اگه کسی مثل خودم ایکس باکس لایو رو فهمیده باشه میفهمه لذت شبکه لایو یعنی چی من که سال دیگه انشالله یه xbox one میگیرم چون عاشق ماکروسافتم با اینکه ps3 هم دارم ولی سیاست های ماکروسافت رو خیلی قبول دارم اگه شده ۳ ماه یه بار یه بازی بخرم برای کنسول بدی اگه هک هم بشه من یکی هک نمیکنم چون از شبکه آدم بن میشه مثل این نسل ولی این نسل کمتر مشکل بن کردن داشت تا نسل بعدی تازه مگه x360 توی طول این همه سال بد بوده انقدر میکوبیدش شماها !!! اگه اینترنت دایم میخواد تازه شده مثل steam که اگه اینترنتت قطع باشه نمیشه بازی کرد درود بر ماکروسافت xbox one که سحله اگه xbox two هم بیاد ۱۰ سال دیگه بازم میخرم 😀 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • من مدت ها در خصوص این ویژگی فکر کردم،بازهم Xbox One اولویت اول من خواهد بود.

  • این Xbox 360 جدید هم خیلی جلب طراحی نشده!!شبیه به XO می مونه :yawn:

  • ولی انصافا RYSE مایکرو بهترین انحصاریش بود :yes: :yes:

  • R3DR4N9ER گفت:

    ۳۶۰ جدید خبر خوبیه یعنی حالا حالا ها مایکرو ازش پشتیبانی میخاد بکنه.

  • alireza aj گفت:

    قاسم جان ممنون.از این شرکته بی رحم خیلی خوشم اومد :rotfl: :rotfl: ولی بازیه ryseچشمو گرفته :inlove: 😉

  • Black One گفت:

    R3DR4N9ER عزیز
    اره عزیز من دیدم…من فن مایکرو هم هستم
    واقع بینانه کنفرانسش نسبت به سونی در درجه ی پایین تری قرار میگیره
    ولی من با همه این تفاسیر XBOX ONE میگیرم…چه کنسولش خوب باشه چه بد
    چه اینترنت میخواد داشته باشه چه میخواد نداشته باشه…من با ۳۶۰ حال کردم..کلی هم بهم فاز داده تا الان
    انتخاب اول و آخرم XBOX ONE هست :yes:

  • ... گفت:

    Ryse به نظرم جالب نبود ولی کوانتوم بریک و froza فوق العاده بودن !…و متال گیر هم که بهترین نمایش رو داشت ! :yes: …هر چه زودتر متال گیر بیاد از استیم پیش خرید کنیم :دی…

  • joorchin گفت:

    علاقه ای به داشتن این کنسول ندارم!ولی بدم نمیاد Quantum Break رو بازی کنم

  • C0ldplay گفت:

    به غیر از هیلو!!! بقیش رو از TV می بینیم :rotfl: :rotfl:

  • GOD OF WAR گفت:

    ولی خدایی هیچ چیز XONEاز PS4بهتر نبود درست نمیگم؟؟؟

  • kurosh گفت:

    فقط قسمت اول!متال گیرکبیر!خسته نباشی قاسم جان

  • Mehran گفت:

    حیف کوجیما که خودشو داده دست مایکروسافت 😐 :no:
    باید از این شرکت دوری کنه.

  • A.M.A. گفت:

    حالا چون تو ایران نمیشه از ایکس باکس ۱ استفاده کرد مایکروسافت بی رحم شد
    در صورتی که در ایران هم میشه ولی کسی نمیخواد وقتشو واسه اینترنت و آپدیت این دستگاه و پول های تو جیبشو واسه بازی اصل بده برای فن های مایکرو متاسفم که اینقدر زود تسلیم شدند :smug:

    • R3DR4N9ER گفت:

      کی تسلیم شد؟؟؟!!
      هر کی تسلیم شد بگین خودم برم باهاش صحبت کنم روشنش کنم!
      این فنای دیگه ذهن آدمو مسموم میکنن.
      پرچم مایکرو با فناش همیشه بالاس هیچ وقت پایین نمیاد مس پرچم بعضی شرکتا و فنا نیس که هی بالا و پایین بره.
      این خبر ها و مقالات با عنوان های عجیب غربشون (این شرکت بی رحم مایکروسافت و این شرکت مهربان سونی) که همش بوی فن بازی و انداختن فنا به جون هم رو میده همش هایپه و ذهنا رو مسموم کرده.

    • cpt mc t4vish گفت:

      ای بابا کو گوش شنوا دوستان خیال کرده بودند که میشه مثل x360 با بازی های ۵ هزار تومانی تا ۱۰ تومان حداکثر توی نسل بعدی هم میشه اینجوری بازی کنند توی xbox one حالا چون نمیشه انجوری نسل بعد شود بی رحم براشون توی دنیا که برای کسی فرق نداره اون که میخواد شبکه بازی کنه اینترنت هم داره ماها چون پول برای خرید بازی اورجینال نمیدیم بهمون بر میخوره اگه بگن توی xbox one بیا بازی ۲۵۰ تومانی اورجینال بخر تازه آپدیت کلا ۵ تا ۱۰ mb میشه هزینه ی بازی آنلاین هم توی لایو خیلی کمه مال من که انجوری العان از چرخیدن توی اینترنت هم کم هزینه تره live
      اینا رو که میگی اصلا فن ماکروسافت نبودن تا حالا والا من از سال ۲۰۰۸ تا حالا ۳ تا ایکس باکس عوض کردم که یک بار به خاطر بن شدن بود اگه من هم اورجینال بازی میکردم مثلا ۵۰۰ هزار تومان خسارت نمیدادم به خاطر اخراج از شبکه دیگه ترس از اخراج هم هیچ وقت نداشتم 😀

  • منتظر نقد سونی هستم از ۳ Dead ricing حوشم اومد محیط های جالبی داشت… هنوز نمیدونم چرا کوجیما رفت سمت مایکروسافت. 😐

  • xbox infinity گفت:

    کی گفته تسلیم شدیم حتی اگه به من ps4 مجانی با ps eye و ده تا بازی انحصاری
    هم بدن عمرا برش دارم
    فقط ایکس باکس وان

  • darksiders II گفت:

    بازی های خیلی توپی معرفی کرده و هنوزم بازی های توپش پایان ندارد. :yes: :yes:
    عشقست ماکروسافت. :inlove: :inlove:

  • cpt mc t4vish گفت:

    بعضی دوستان فک کردن که مثلا ماکروسافت یه روز میگه کنسول ما اینترنت میخواد سونی سریع میره میپره میگه کنسول ما اینترنت نمیخواد یا میگن ماکروسافت از بعضی بازی های دست دوم پشتیبانی نمیکنه سونی می یاد میگه مال ما پشتیبانی میکنه این هنر کنسولش هست تازه جالب میگن ps4 100 دلار ارزون تر خوب در عوضش xbox one با کینکت هست موقع خرید چون نسل بعدی کینکت اجباری هست به خاطر کینکت ۱۰۰ دلار گرون تر هست شماها هم که برید move بخرید همون میشه قیمتش چرا خودتون رو گول میزنید تازه قطعا کوجیما از نسل بعدی xbox one یه چیزی از قدرت هاش یا مسایل دیگه چیزی دیده که رفته براش متال گیر ساخته :evilgrin:

  • ما که نه دیدیم کنفرانس رو نه بالا رو میخونیم
    تو ایکس باکس فقط کوانتوم اونم بخاطر رمدی
    ماکرو هم بره به درک
    فقط طرفداراش خواهشا دوباره زبون وا نکنن
    تا دیروز فن سونی شده بودن

  • s666m گفت:

    عزیز Steam مال PC هست کلا قضیش فرق میکنه پایه PC رو توی بحثاتون باز نکنید

    • cpt mc t4vish گفت:

      اتفاقا اصلا فرق نمیکنه من خودم استیم دارم تا حالا گرون ترین بازی که خریدم براش
      black ops 2 بود ۲۴۰ t استیم هم اگه اینترنت نباشه کلا بازی تنهایی یا همون آفلاین هم خبری نیست خوب دیگه ماکروسافت هم دقیقا داره سیاست های والو رو پیاده میکنه مگه غیر از اینه والو خیلی ساله استیم رو داره خبرهایی بود که خودشون دارن کنسول میسازن ولی هنوز که خبری نیست در هر صورت کار ندارم اگه من مقایسه ای هم کردم مقایسه بازی اورجینال ها با هم بود یعنی در بدترین حالت بازی های xbox one میشه ۲۵۰ تومان که کم تر هم خوب میشه ولی قیمت هاشون با بازی های اورجینال استیم توی ایران یکی میشه البته فرق ایران با کشورهای دیگه اینه که وقتی چند ماه از ریلیز بازی توی جهان میگذره همه جای دنیا بازیه ارزون میشه ولی توی ایران توی اون مقطع نه تنها ارزون نمیشه بلکه مثل بازی های انحصاری گرون تر هم میکنن فروشنده های سودجو ایرانی ولی خوب ۲ الی ۳ سال بعد شاید ارزون بشه وقتی همه توی ایران بازی رو خریدن تازه جالبه تر اینه که میرن بازی های با امتیاز پایین و پست رو اورجینال می یارن که خارج ارزون تر هست و با قیمت بالا میندازن به ملت مثل ps3 فعلی فن های سونی بهتر میدونن اگر هم فروشنده های ایرانی ps3 رو برتر از x360 میدونن به خاطر ریختن بازی کپی رو هارد هست که در واقع فروشنده یه بار دانلود میکنه یه بازی رو به صد نفر هم میده این یه خصوصیت یکی دیگه هم بازی های پست خارجی رو ارزون تر میارن با قیمت بالاتر میفروشن خوب اینم علت هایی که به ملت ps3 میندازن که خودم هم گول خودردم یه مرتبه تعمیرکار دستگاه های بازی باهاش حرف زدم گفت ps3 که عشقه من رفتم خریدم بعد از ده ماه هم رفتم فروختم دیدم اصلا خبری نیست همش میخوان از آدم پول در بیارن هر روز کار به انحصاری هاش هم ندارم کلا ps3 توی ایران یا ps4 در آینده که هک خواهد شود شوده پول خرج کردن نه بازی کردن.

  • God Of Game گفت:

    مایکروسافت رو عشقه … ایکس باکس رو عشقه …
    ما فنهای مایکروسافت همین ۳ تا بازی انحصاری Halo و Forza و Quantum Break رو هم داشته باشیم برامون یه عمر بسه … همشون بهترینان تو سبک خودشون :yes: :smug:

  • R3DR4N9ER گفت:

    raiden عزیز تا واقعا چه رویی داره ! واقعا عجب رویی داری یعنی همه خفه شن چون شما میگی.
    شما کی باشی؟!استیو جابز ؟ بیل گیتس ؟
    بعضی ها چه اختیاراتی واسه خودشون قایلن !
    خداشم این حرفا رو نمیزنه که بعضی ها میزنن!!!!!!!!!! :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:
    همین واست کافیه: :yes: امید وارم منظورمو گرفته باشی!

  • بچه ها فن بازی بزاری کنار مخصوصا بعضیا که دیگه شورش در اوردن :smug:

    هرکی بری سوی خودش فنای xbox برن xboxone بگیرن :yes:

    فنای سونی هم برن ps4 بگیرن :yes:

    اگه ببینم شخصی هم بخواد یکی از کنسولش دل زده کن برخورد میکن :pissedoff:

  • God Of Game گفت:

    آقای رایدن من یه اشتباه کردم چون اعصابم از اینترنت ۳ میگ خرد شده بود … اما حالا دوست خوبم آقای R3DR4N9ER قانعم کرد و واقعا هم همینطوره … شما برید ایستگاه مترو حال کنید :rotfl: :silly:

  • God Of Game گفت:

    یه خبر خوب …. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    فیل اسپنسر گفته : چک کردن «ایکس باکس وان» در هر روز حجمی چند کیلوبایتی نیاز دارد … تو سایت دیبازی دیدم …
    ایکس باکس بهترین کنسول جهان :smug: اصلا این مسعله اینترنت چیز عجیبی نیست اینا همه با کامپیوتر اینترنتیم ۵ دقیقه هم با ایکس باکس :yes: :smug:

  • R3DR4N9ER گفت:

    raiden عزیز تا واقعا چه رویی داره ! واقعا عجب رویی داری یعنی همه خفه شن چون شما میگی.
    شما کی باشی؟!استیو جابز ؟ بیل گیتس ؟
    بعضی ها چه اختیاراتی واسه خودشون قایلن !
    خداشم این حرفا رو نمیزنه که بعضی ها میزنن!!!!!!!!!!
    همین واست کافیه: امید وارم منظورمو گرفته باشی!
    آره میبینم هر چی نوب ان انی و فن فنی که آفلاین بازی میکنن طرفدار سونینن!
    راس میگه نوب بودن هم در هر صورت لیاقت میخاد که vet ها این لیاقتو ندارن چون شان نشون اجازه نمیده نوب باشن.
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
    آقای ali 10 ایستگاه مترو نه پله برقی ایستگاه مترو.

  • R3DR4N9ER گفت:

    یا رو تا حالا ۶ ماه آنلاین بازی نکرده حلا واس من شده گیمر رو فن! :pissedoff:
    راهش نمیدن تو لابی های آنلاین اومده میگه آنلاین مضخرفه منم گیمرم :pissedoff:

  • Amir گفت:

    آقای Ali10 شما یه روز این وری یه روز اون وری یه روز نخودی

    قیمت کمتر PS4 و سخت افزار قوی ترش و بازی ها با متاهای بالا و قیافه ی شیکشم اگه می تونی توجیه کن

  • Amir گفت:

    کاش فقط توهین کرده بود سونی آخرای سال میلادی کلا تو جهان عرضه میشه Xbox One سال ۲۰۱۴ برای آسیا اونم معلوم نیست کدوم ماهش عرضه میشه
    عمرا هم که هک بشه با این وضع

    نتیجه میگیریم ما میریم با قیمت کم تر یه PS4 که سخت افزار قوی تری داره میگیریم بازی های دست دوم میخریم ۱۰ تومن شما واسه اون سه بازی ۶۰۰ تومن میدی 😛
    مایکروسافت هم با قانون کپی رایتی که ایران نداره به ایران بازی نمیده حالا شما با قفل منطقه ای چطور میخوای بازی کنی خدا میدونه

    • R3DR4N9ER گفت:

      منظورت از طراحی شیک پله برقی ؟!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      باز لااقل مال ما ساده و شکیله
      فرمول سونی واسه ی طراحی ps 4:
      ps2+ps2=ps4
      در نتیجه اگه فاکتور بگیریم میشه:
      ps2(1+1)=ps4
      که میشه:
      ۲ps2=ps4
      :rotfl: :rotfl:

      • ایکس واکس خوبه
        بابات نبوده سونی این شکلی بوده اونوقت تو ازش ایراد میگیری
        تحلیلگر ign که از تو شعورش خیلی خیلی بالاتره گفته بود این محصول به اصل و نصبش نزدیک بوده و ازش حمایت کرده

        • اگه اینترنت ملی بشه که باید کنسولت رو بزاری رو سرت بندری برقصی که.اینجا ایرانه نه لس آنجلس که انقدر به آنلاین مینازی
          کنفرانس ماکرو هم دو هفته قبل از e3 بود.یعنی میگی سونی با اون همه دم و دستگاه نشسته بوده کنسول ماکرو رو ببینه بعد از روش بسازه
          نخندون مارو نوب

      • Amir گفت:

        آقا اصلا قیافش مزخرفه
        به این سوال من جواب بده چطور میخوای تو ایران با قفل منطقه ای بازی کنی؟
        مگه مایکروسافت برای ایران بازی هم میسازه ?:-)

        به فرض شما رفتی یه Xbox از کشور همسایه گرفتی خواستی بازیهای اون کشورو بگیری شب میگه آنلاین شو باید با VPN همون کشور وصل بشی 😛 تا نفهمه از اون کشور نیستی اگه بتونی این کارارو بکنی نوش جونت خیلی هم عالیه
        یه چیز دیگه میتونی پاسپورت بگیری بری آمریکا دیگه لازم نیست این کارارو بکنی :rotfl:

    • God Of Game گفت:

      مطمعن باش هک میشه … 😉
      حرف پله برقی هم نزنید 😉
      مایکروسافت خب بازی نمیفرسته به ایران مردم از سایتهای خارجی دانلود میکنن میریزن رو DVD9 و اینم بازی :yes:

  • این فنای xbox نمیدونم چه شون مایکروسافت بهشون تو روز روشن فوش میده میگه برید گمشدی xbox 360 بگیرید

    براتون قفل مطقه ای گذاشته که نزاره بازی کنین

    از اونورم باید ۱۰۰ دلار ۱۰۰ دلار بریزید به جیبشون

    بازی هم تازه کم میاد براش

    از اون ور ما حال میکنیم 😀

  • A.M.A. گفت:

    ایول هنوز هم فن های مایکروسافت بالاست عالیه

  • R3DR4N9ER گفت:

    تقصیره منه که با نوب هایی مس تو سر و کله میزنم
    تو چی داری ؟ دو تا کنسول که هر دوتاشون تا حالا رنگ اینترنت ندیدن جفتشونم هم شدن.
    باز لااقل ما مردونه میریم بازی میکنیم بازی های اصل واسه ی ps3 و xbox 360میگیریم
    آدم هایی مس تو نه تنها به سونی سود نمیرسونن بلکه ضرر هم میزنن.
    باز هم ازت میپرسم:
    شما؟استیو جابز یا بیل گیتس؟
    تو خفن
    آقا همه بدونن این یارو خیلی خفنه کنسولاش هک ان و داره آفلاین بازی میکنه.
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Playstation گفت:

    R3DR4N9ER زیاد زر میزنی حواست به خودت باشه

    • چه حقیقتی
      به خدا فقط ذرت و پورت میکنی
      بازی میخوای ps4
      قیمت میخوای اونم با ps eye اونم ps4 میشه ۴۷۰ دلار
      قدرت قطعات میخوای بازم ps4
      بازی دست دوم میخوای بازم ps4
      احترام به مشتری میخوای بازم ps4
      به علی بازم هست ولی من دیگه دستم نمیکشه تا بنویسم
      انقدر هم ننویس شما کی باشی جواب بده
      من که دیگه جوابت رو نمیدم و میدونم هم که بن میشی
      پس بای

  • Playstation گفت:

    نزار دهنمو وا کنم یه چی بگم بن بشما

  • navida90 گفت:

    بچه ها واقعا براتون متاسفم هر کی هر چی میخاد بخره من فقط اینو میدونم سونی با داشتن ۳ پلتفرم خیلی خوب از پس بازی سازی بر اومده اما ماکروسافت چی کرده تا الان ؟ یه مورد خوب نمیشه ذکر کرد. از این بازیا فقط quantum break مورد قبولمه و فقط یه تیزر دیدم ازش .هیلو هم که تیزر بود .کلن مردم زود گول میخورن و هر بار اشتباه پشت اشتباه 😐

  • A.M.A. گفت:

    اینایی که الان رفتند به سمت PS4 فکر خودشونند چونکه میخواند بازی هک بازی کنند واسه اینکه دیگه نمیتونند سر مایکرو رو شیره بمالنند حالا دیگه با مایکرو در افتادند ولی اینو بدونید که X1 فروش خودشو بصورت رضایت بخش میکنه و بعضیا میگند مایکرو داره شما رو کوچیک میکنه بله چون ما گیمرهای بدبخت داریم با خرید بازی هک بهش ضرر میرسونیم اونم مجبوره که X1 رو طوری بسازه که با آپدیت از طریق اینترنت جلوی هک بازی کردن ما رو بگیره
    اگه شما هم بودید همین کارارو میکردید هم اینترنت هم قفل منطقه ای و…….

  • cloud رو که سونی هم داره
    ببین منم میتونم مثل تو به ایکس باکس توهین کنم ولی فرهنگ من در حد و اندازه های تو نیست.پس انقدر پله برقی نگو هیچی نمیگم
    مرد اگه مرد باشه اراده داره نه اینکه یه روز طرفدار لیلی باشه یه روز طرفدار مجنون
    خوبه حالا من دوباره به ماکرو برت گردوندما
    بحران هویت داشتی

    • R3DR4N9ER گفت:

      منظورت آدم های بالا هستن آره آدم هابپیی که خیلی پایینن نمیتونن با بزرگتر ها حرف بزنن!
      یه چیزی نگو که هم به خودت بی احترامی بشه هم به دیگران چرا که همیشه اگه این کارو کنی بازنده خودتی.
      بازم میپرسم : شما کی باشی؟رییس جمهور آمریکا ؟

  • R3DR4N9ER گفت:

    اکه زره ای گیمر بودی میفهمیدی که این گیمرتگم تو لایوه
    این چیز رو تو نمیتونی درک کنی چون تا حالا یه دیقه هم آنلاین بازی نکردی :laugh:

  • Amir گفت:

    آقایان طرفدار Xbox برین با دست خودتون خودتونو بدبخت کنید
    اگه کسی بتونه کنسولی که تو سیستمش تایین شده هر ۲۴ ساعت به یه بخش معیینی رجوع کنه و مثل این باشه که مثل کارمندا هر ۲۴ ساعت کارت بزنی
    همون آدم میتونه همه چیزشو هک کنه از جمله کینکت که اگه نباشه نمیتونی بازی کنی
    من نمیدونم اگه شما فقط واسه ۳ تا بازیه Halo ، Forza و Quantum این کارارو میکنی باید بگم که خیلی … :sweat:

    ما که بخیل نیستیم شما برو با ۶۰۰ تومن بازی بخر ۴۹۹ دلار کنسول که محدودیت داره بعدش بشین به قفل منطقه ای لعنت بفرست

  • God Of Game گفت:

    شما فنهای سونی لیاقت ایکس باکس رو ندارید … ایکس باکس دوست داشتن کار هر کسی نیست … اگه هزار تا دلیلم بیاریم بازم خریتتون جلوتونو میگیریه من که دیگه بحث نمیکنم … فایده ای نداره … دوستان اگه خواستین شما ادامه بدید :smug:

    در ضمن اینم اضافه کنم که شما فنهای ps خیلی خدایی عقده ای هستید … اون یکی play stations که میگه نذار دهنمو باز کنم (خب عزیزم تو که عرضه کاری رو نداری چرا میخوای با فحش حالی کنی ؟ ) اون رایدن که فک میکنه خداست و عالم ترین تو جهان :shutmouth:

این شرکت بی رحم | نقد و بررسی کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2013 - گیمفا