جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا

جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer

امیر محمد جیریایی
۱۵:۲۱ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا

وب سایت gameinformer که مدتی پیش لیست نامزدهای جوایز برترین بازی های E3 2013 را منتشر کرده بود ، به تازگی لیست برندگان این نمایشگاه را از دید خود منتشر کرد که می توانید این لیست را در ادامه مشاهده فرمایید.

بهترین بازی اکشن :

BATMAN: ARKHAM ORIGINS

سال ۲۰۰۹ و با انتشار Batman: Arkham Asylum استدیوی کم تر شناخته شده ی Rocksteady توانست یکی از بهترین عناوین اقتباسی از کمیک ها را در غالب یک بازی و در نسل مدرن به ارمغان آورد. برای قسمت سوم از این استدیوی موفق خبری نیست و این بار Warner Bros این وظیفه را بر عهده ی شعبه ی مونترال خود گذاشته است.  Batman: Arkham Origins که یک prequel می باشد بتمنی را روایت خواهد کرد که دارای تجربه ی کم تری می باشد و به حفره های ایجاد شده بین او و Joker جوان و دیگر خائنان مانند Deathstroke و Black Mask خواهد پرداخت. مبارزه ها هنوز هم به عنوان قلب تپنده ی این قسمت شناخته می شود و گیم پلی پلیسی جدید بازی هم به بتمن این اجازه را می دهد تا در صحنه های جرم فلش بکی رو به عقب بزند و در تحقیقات کمک شایانی به وی خواهد کرد. Arkham Origins همچنان یکی از بهترین عناوین در سبک خود می باشد و قصد دارد شهرت این سری را هم همچنان حفظ کند.

 

بهترین بازی ماجراجویی :

THE WALKING DEAD: 400 DAYS

Telltale با The Walking Dead: 400 Days قصد دارد که شکافی بین فصل های یک و دو ایجاد کند و به نظر می رسد که در بازی شاهد چیز هایی خواهیم بود که طرفداران The Walking Dead آن را دوست دارند. ۴۰۰ Days پنج داستان مرتبط با هم را در نقاط مختلفی از زمان و از دید بازماندگانی مختلف روایت خواهد کرد. Telltale با این عنوان قصد دارد تا توازنی میان طنز و معظلات اخلاقی ایجاد کند. در پایان باید گفت که Telltale روش شوک دادن به گیمر ها را می داند. در این بازی فقط خبری از گالن گالن خون نیست بلکه این صحنه های احساسی و شکنجه های روانی است که شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

  بهترین بازی MMO

THE ELDER SCROLLS ONLINE

پس از تقریبا دو دهه ماجراجویی ها تک نفره ، بالاخره بازیکنان امسال در E3 شانس کاوش در یک جهان را همراه با دیگر بازیکنان دیدند. Elder Scrolls Online بسیاری از ارکان موفقیت سبک MMO را دارا می باشد که صداگذاری بسیار گسترده و مبارزاتی بهبود یافته جزو این ویژگی ها می باشد. علاوه بر این Elder Scrolls Online علاوه بر pc بر روی کنسول های PlayStation 4 , Xbox One هم خواهد آمد و دوستداران Skyrim بر روی کنسول ها می توانند از تجربه ی این بازی هم بهره مند شوند.

بهترین بازی در بخش مولتی پلیر  :

TITANFALL

بعد از نمایش بخش مولتی پلیر Battlefield 4 در E3 عده ی بسیاری بر این تصور بودند که این جایزه مختص این بازی می باشد ولی نمایش طوفانی titan fall همه ی معادلات را بر هم زد. نیمی از اعضای استدیوی Respawn قبلا در Infinity Ward بودند و بنابر این چندان جای تعجبی نیست که Titanfall از لحاظ گیم پلی و مولتی پلیر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. علی رغم این که این بازی فقط به صورت مولتی پلیر می باشد ، ولی Respawn توانسته در بخش تک نفره هم عناصری به مانند داستان و شخصیت های فرعی هم در هنگام انجام یک مسابقه به بازی تزریق کند.

بهترین بازی در بخش موسیقی :

FANTASIA: MUSIC EVOLVED

استدیوی Harmonix در زمینه ی ساخت بازی های موسیقی سابقه ی پرباری دارد که از بین آن ها می توان به Guitar Hero و Rock Band و یکی از موفق ترین بازی های Kinect یعنی  Dance Central اشاره کرد. حال این استدیو با همکاری جدیدی که با شرکت Disney داشته در حال خلق یک بازی موسیقی دیگر با نام FANTASIA: MUSIC EVOLVED می باشد. عنوانی که قرار است حتی بهتر از ساخته های قبلی این استدیو باشد و با نمایش جالبش در e3 لایق دریافت این جایزه می باشد.

بهترین بازی پلتفرمر و همچنین بهترین بازی انحصاری wii u :

SUPER MARIO 3D WORLD

در نمایشگاه E3 به غیر از  Rayman Legends و Donkey Kong Country: Tropical Freeze  شاهد رونمایی از یک بازی پلتفرمینگ دیگر با نام SUPER MARIO 3D WORLD بودیم که ثابت می کند این لوله کش قدیمی هنوز هم راه زیادی برای طی کردن دارد. با Super Mario 3D World شرکت نیتندو قصد دارد تا چهار بازیکن را در ماجراجویی های این بازی پلتفرمینگ قرار بدهد و حتی بهتر از آن در این بازی نسخه ی کلاسیک ماریو را هم خواهیم دید.

بهترین بازی ریسینگ :

NEED FOR SPEED: RIVALS

دموی های بخش تک نفره ی Gran Turismo 6, Forza 5, و Driveclub کاملا تحت تاثیر دموی بخش تیمی مولتی پلیر Need for Speed Rivals قرار گرفتند. این بازی همان فرمول پلیس ها در برابر مسابقه دهندگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد و مبارزات ماشین ها با هم در یک دنیای باز همان طوری است که طرفداران Criterion از این استدیو توقع دارند. این بازی وعده ی مخلوط کردن بخش تک نفره و مولتی پلیر را به صورت منسجم داده است و ویزگی های دیگر این بازی باعث می شود که Rivals جایزه ی بهترین بازی ریسینگ را از آن خود کند.

بهترین بازی نقش آفرینی :

THE WITCHER 3: WILD HUNT

روایت داستان سرایی سری The Witcher به همراه شخصیت های چند بعدی باعث شده است که بسیاری از گیمر های rpg شیفته ی این بازی شوند. Wild Hunt هم علاوه بر پتانسیل بالا در داستان ، به بازیکنان جهانی بسیار بزرگ و آزاد را ارایه خواهد داد. در دمویی که CD Projekt Red’ از بازی به نمایش گذاشت شاهد مبارزه با هیولاهای غول پیکر جنگل ها و تصمیم گیری های دشواری بودیم. CD Projekt Red اعلام کرده است که این بازی به گیمر ها ۱۰۰ ساعت گیم پلی را ارایه خواهد داد و همچنین اولین تجربه از یک RPG نسل بعدی را به ارمغان خواهد آورد.

  بهترین بازی ورزشی :

FIFA 14

از قبل از برپایی این نمایشگاه هم می توانستیم تصور کنیم که  FIFA 14 برنده ی این بخش باشد. چرا که نوآوری و پیشرفت ، باز هم حرف اول را در این بازی می زند. به لطف بهبودهایی در بخش های پاس ، شوت و دفاع ،  FIFA 14 توانست در e3 مورد استقبال واقع شود . به علاوه عرضه ی بازی برای نسل بعد شهرت FIFA 14 را دو چندان خواهد کرد.

بهترین بازی استراتژی و همچنین بهترین بازی انحصاری pc :

TOTAL WAR: ROME II

Creative Assembly با بهبود های بسیاری که در قسمت دوم این عنوان محبوب داشته قصد دارد تا پادشاهی خود را در این سبک به اثبات برساند. در قسمت دوم برای این که مدیریت بهتری بر امپراطوری وسیع خود داشته باشید ، Rome II برایتان استخدام نیروهای نظامی ، مدیریت بر روی دولت شهر ، دیپلماسی و تجارت را به ارمغان خواهد آورد. برای بهبود در بخش های سینمایی نیز این بار در میدان جنگ های بزرگتری خواهید بود و باید استراتژی هایی به مانند واقعیت داشته باشید. سازندگان به شما اجازه خواهند داد که با بزرگنمایی بیشتر در دوربین بازی ، در میدان جنگ خودتان را شانه به شانه با پیاده نظام ها ببینید. چنین ویژگی هایی را وقتی با نمایش زیبای بازی در E3 ترکیب می کنیم همگی باعث می شود که Rome II یکی از مورد انتظارترین بازی های استراتژی سال ۲۰۱۳ باشد.

بهترین بازی دانلودی :

TRANSISTOR

Supergiant Games سازنده ی یکی از بهترین بازی های دانلودی این چند سال اخیر یعنی Bastion می باشد و حال این بار این استدیوی قصد دارد تا با ساخت یک عنوان دانلودی دیگر با نام Transistor کیفیتی به مانند بازی قبلیش را برای طرفداران به ارمغان آورد. مبارزه های هیجان به همراه مراحلی زیاد باعث شده است که این بازی گیم پلی کاملی را در اختیار داشته باشد. داستان نیز در Transistor به همان اندازه مهم است و شما در بازی از مناظر شهری و برج های علمی تخیلی گرفته تا متحدانی مرموز و دشمنان مرگبار روباتیک را مشاهده خواهید کرد. Transistor را می توان یک بازی ساده ولی برجسته برای نسل بعدی دانست.

 

بهترین بازی انحصاری پلی استیشن :

INFAMOUS: SECOND SON

Delsin Rowe فردی است که قهرمان جدید بازی Infamous: Second Son می باشد ، ولی او یک تفاوت اساسی با مردمان عادی دارد و این تفاوت در مورد قدرت های عجیبش می باشد. او در آینده ای سرکوبگر زندگی می کند که داشتن قدرت های عجیب خلاف قانون به حساب می آید. سیاتل شهری است که او در آن جا به مبارزه خواهد پرداخت و قدرتش با استفاده از مخلوطی از آتش و توانایی هایش بر پایه ی دود می باشد. دموی به نمایش درآمده از بازی در E3  با ذرات فوق العاده گرد و خاک و برخی از بهترین ابرهای دودی که تا به حال دیده ایم قدرت چشم گیر ps4 را به همگان نشان می داد. این نمایش هیجان انگیز باعث شد تا Infamous: Second Son از بین دیگر بازی های انحصاری فوق العاده ی سونی ، لقب بهترین نمایش انحصاری پلی استیشن را از آن خود کند.

 

بهترین انحصاری Xbox :


DEAD RISING 3

مایکروسافت در جریان کنفرانس خود در e3 اعلام کرد که جدیدترین قسمت از سری Dead Rising در انحصار Xbox One می باشد و پس از آن بود که کپکام اعلام کرد که این بازی از قدرت این کنسول نسل بعدی به خوبی استفاده خواهد کرد. Capcom Vancouver وعده داده است که جهان آزاد این بازی بسیار بزرگ تر از دو قسمت اول Dead Rising می باشد و سلاح های بیشتر ، استفاده از وسایل نقلیه به همراه تنوع بالا در چهره ی دشمنان از برخی دیگر از ویژگی های این بازی است. شاید زامبی ها چهره ی تاریکی به این بازی بدهند ، ولی هنوز هم مقدار زیادی از لباس های مسخره در بازی وجود خواهد داشت تا به شما اجازه ی احمق بازی در آخرالزمان زامبی ها را بدهد !

  بهترین شوتر و همچنین بهترین نمایش E3 2013 :

TITANFALL

از وقتی که سازندگان سابق Call of Duty استدیوی Respawn را تشکیل دادند ، در ابتدا بر روی اصلاح موتور اختصاصی Valve’ کار کردند و سپس از یک محیط نظامی مدرن به داستان های علمی و تخیلی نقل مکان کردند. نتیجه این اتفاقات هم ساخت Titanfall بود که در نمایشگاه E3 با دستی پر وارد شد. این بازی به هیچ وجه شباهتی به Battlefield 4, Killzone: Shadow Fall, . Call of Duty نداشت چرا که استدیوی  Respawn قصد دارد با ترکیب بخش تک نفره و مولتی پلیر نوآوری دیگری در میان بازی های شوتر به وجود آورد. تنوع بالا در بخش گیم پلی که به شما اجازه سوار شدن بر ربات ها ، پرواز در آسمان ها و انجام دادن بخش های پلتفرمینگ را خواهد داد همگی دست به دست هم دادند تا این بازی که قرار است برای پلتفرم های pc ، xbox 360 و xbox one عرضه شود ، بهترین نمایش E3 2013 امسال را هم از آن خود کند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا
جوایز بهترین های E3 2013 از نگاه سایت Game Informer - گیمفا