فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت
فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت
فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت
فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت

فروش Detroit: Become Human از ۶ میلیون نسخه گذشت

حسن اکرامی
۲۱:۳۶ ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
detroit

اخیرا استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) در جدیدترین گزارش مالی خود به میزان فروش بازی Detroit: Become Human اشاره کرد و اعلام نمود این عنوان اکنون تبدیل به پرفروش‌ترین بازی این مجموعه شده است.

عنوان Detroit: Become Human نخستین بار در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و در نهایت در دسترس بازی‌بازان پلتفرم رایانه‌های شخصی هم قرار گرفت. حال به گفته‌ی استودیوی کوانتیک دریم، میزان فروش این عنوان از ۶ میلیون نسخه گذشته است.

از این میزان فروش، حدود ۵ میلیون نسخه به کنسول پلی‌استیشن ۴ و یک میلیون نسخه فروش به رایانه‌های شخصی تعلق می‌گیرد. همچنین Detroit: Become Human به عنوان پنجمین بازی با بیشترین مدت زمان استریم از طریق سرویس PlayStation Now در فصل بهار سال ۲۰۲۱ میلادی شناخته می‌شود.

طبق این آمار منتشر شده، بازی Detroit: Become Human اکنون پرفروش‌ترین بازی مجموعه‌ی کوانتیک دریم به شمار می‌آید و عملکرد آن بسیار فراتر از دو عنوان محبوب Beyond: Two Souls و Heavy Rain بوده است. با این حال به نظر می‌رسد تعداد افرادی که به تجربه‌ی بازی Detroit: Become Human پرداخته‌اند بیشتر از ۶ میلیون نفر باشد؛ چرا که این بازی تا مدت‌ها بر روی سرویس پلی‌استیشن پلاس (PlayStation Plus) در دسترس علاقه‌مندان قرار داشته است.

در راستای عملکرد عالی بازی Detroit: Become Human در زمینه‌ی فروش، اخیرا آقای Guillaume de Fondaumiere، جانشین مدیر عامل شرکت کوانتیک دریم در یک بیانیه اظهار داشت:

با وجود بحران بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، سال ۲۰۲۰ از نظر میزان رشد اقتصادی برای مجموعه‌ی ما فوق‌العاده بود. در واقع سال ۲۰۲۰ مجموعه‌ی کوانتیک دریم موفق شد از نظر درآمد رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

لازم به ذکر است که مجموعه‌ی کوانتیک دریم دیگر به صورت انحصاری با بخش پلی‌استیشن شرکت سونی همکاری نمی‌کند. علاوه بر توسعه‌ی یک بازی AAA معرفی نشده، این مجموعه وظیفه‌ی انتشار محصولاتی به مانند Sea of Solitude: The Director’s Cut برای کنسول نینتندو سوییچ را بر عهده گرفته است. علاوه بر این، استودیوی کوانتیک دریم تامین هزینه‌ی لازم جهت توسعه‌ی بازی Dustborn توسط استودیوی Red Thread Games و انتشار آن را بر عهده دارد.

بازی Detroit: Become Human هم‌اکنون بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را از طریق این نشانی مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت
فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت
فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت
فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت
فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • همین دو سه روز پیش بازی رو برای بار اول تموم کردم و اولین بازی ای بودش که توی این سبک پلی میدادم
    واقعا تجربه لذت بخشی بودش
    به هر کی این بازی رو تجربه نکرده پیشنهادش میکنم :yes:

    • دقیقا
      به نظرم اگه طرفدار آثار کیج هستید و یا تمایل دارید تجربش کنید بهترین بازی برای ورود به آثارش همین دیترویت هستش
      چرا اینو میگم
      بابت داشتن رنگو لعاب بیشتر و گرافیکی که هنوز بعد‌ از ۳ سال توو سبک خودش زبان‌ زد هستش
      امیدوارم با ناشر جدیدی که دارن همکاری میکنن هم موفق باشن و فقط خدا کنه بتونن به همین سبک بازی‌سازیشون ادامه بدن چون سبک تعاملی رو بزرگ کردن اونقدر که ۶ میلیون نسخه بفروشن حالا داستان پی‌اس‌نو به کنار
      خیلی‌خیلی‌‌ لذت میبردم از تجربه‌ی این آثار هر چند سال یکبار
      داستانشون همیشه توو ذهنم باقی میمونن
      انتخاب بین بد و بدتر
      اونم تصمیم گرفتن توو چند ثانیه
      یادش بخیر

    • Mateus گفت:

      بازی واقعا آندرریتد بود و شاهکار خالص ( در سبک خودش ) :inlove:
      .
      حیف کوانتیک دریم و حیف دیوید کیج و حیف سونی 😥
      ایکاش کوانتیک دریم خریداری میشد تا به این روز نمی افتاد :-((

      • TzzzT23 گفت:

        همه بازی های quantic dream underrated هستند , مشکل اصلیشون دیده نشدن و فروش کم بود , خودشون راضی به همکاری با سونی نشدن (به طور حتم مطمن نیستم ولی اینطور به نظر میاد) . الانم که میخوان برای جبران فروش کم روی همه پلتفرم ها انتشار بدن بازی هاشون رو , امیدوارم از مسیرشون دور نشن و مثل قبل بازی های با کیفیتی بسازن .

    • رو پلتفرم چند قیلیاردی فقط یه میلیون فروخته! چرا؟؟؟ چون فقط بیست میلیونش ذغالی نیست و میتونه اینجور بازیا رو بالا بیاره، درست مثه رد دد ۲

      • چون بازی زبالس و به سلیقه ی پیسی گیمر جماعت نمیخوره چطوره؟

        Matin Barkat
        • به عنوان یه pc گیمر واقعا از این حرفت ناراحت شدم
          بازی زبالس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 😐
          من تا همین دو سال پیش حتی یه بازی هم تو این سبک بازی نکرده بودم تا این که تصمیم گرفتم با heavy rain استارت بزنم
          اولش مطمئن نبودم که بتونم با این سبک ارتباط برقرار کنم ولی بعد از تجربه heavy rain عاشق این سبک شدم
          خب طبیعیه که خیلیا نتونن با این سبک ارتباط برقرار کنن گفتم حتی خودم قبل از تجربه این آثار مطمئن نبودم اما نکته مهم اینجاست که این سبک با چیزی که در مجموع از گیم دیدیم متفاوته و احتمالا به همین دلیله که ارتباط برقرار کردن باهاشون برای عموم گیمرا سخته و بنظرم این در مورد تو هم صدق میکنه

          Matin Barkat
          • Dr.Who گفت:

            سطح درگیری با گیم پلی پایین است به مولا بازی بسیار سلیقه ای…

          • درباره ی هوی رین حرف نمی‌زنم
            مخلصشم هستم
            مشکلم با دیترویت و بیانده
            جفتشون بازی های به شدت کلیشه ای و شعار زده این ( تنها دلیل متاشون هم همینه بنظرم!) با دیالوگ های کرینجی ، تعداد زیادی انتخاب مسخره ( تقریبا کل انتخاب های بازی بین خوب و بدن و این قضیه مشخصه ، کم پیش میاد یه انتخاب سخت باشه ) و تعداد زیادی شخصیت پردازی کاغذیه!
            و اینکه داستان بازی شاید در مقایسه با آشغال هایی مثل اودیسه و اوریجینز خوب باشه ، ولی در مقایسه با فیلم و سریال و حتی بازی های هم داستان ، حرفی برای گفتن نداره
            این رو هم کار نداریم که بازی باید با فیلم ها مقایسه شه چون میشه گفت یه interactive movie عه نه یه بازی

  • Old Hater گفت:

    ابرشاهکاره :inlove: داستان انسانیت

  • reza.mhp گفت:

    چنان محو بازیش شدم انگار خودم بین کارکترا بازی میکردم واقعا عالی بود داستانش :yes:

    Matin Barkat
  • Star1 گفت:

    فروشش خیلی خوب بوده و اگه رو ایکس‌ باکس هم بیاد بازیای این استودیو تا ۱۰ میلیون هم میرسه.
    فروش نسخه ویندوزش هم به ۱ میلیون رسیده که نشون میده این سبک طرفدار زیاد داره.

    Matin Barkat
  • ERFAN103079 گفت:

    انصافا بازی فقط یک بروزرسانی نسل نهم روی PS5 رو کم داره ولی خداییش بازی همینجوری هم کیفیت عالی داره :yes:

  • 30nabhl گفت:

    تو این وضعیتی که بازیای پیسی اکثرا نقش آفرینی و اوپن ورلد و اینان (از نظر من دیگه کسل کننده شده ان) یه همچین بازی ای نعمته
    واقعا لذت بردم
    کسانی که این سبکو بازی نکردن شدیدا توصیه میکنم امتحانش کنن
    پشیمون نمیشن
    یه ذره زبان بلد باشین صد در صد خوشتون میاد
    طراحی شخصیتا داستان فضاسازی موسیقی … عالیه

  • GrandWarden گفت:

    ۵ میلیون نسخه فروش فقط روی ps4 در عرض ۳ سال شدیدا قابل قبوله.
    وقتی خبر جزئیات بازی بعدیشون رو خوندم حقیقتا قلبم به درد اومد.چرا سونی دیگه با این استودیو همکاری نکرد؟
    دوستانی که بازی رو تجربه نکردن به هیچ عنوان در تجربه این شاهکار درنگ نکنن.داستان و روایت به یاد ماندنی، شخصیت های کاملا پرداخت شده و ملموس، آلبوم موسیقی متن بی نظیر و گرافیکی که شدیدا چشم نوازه.
    به امید موفقیت بیشتر این استودیوی دوست داشتنی.

    Matin Barkat
  • MahyarMsm گفت:

    من توی سبک بازیای اینتراکتیو مووی دیترویت رو به بقیه بازی های توی این سبک ترجیح میدم.
    حتما تجربش کنید هم یه داستان زیبا و گیرا داره و هم شخصیت های جالب و خوبی داره
    اگه میخواین یه بازی این سبکی و دارای داستان جذاب بازی کنید بهتون دیترویت و هوی رین رو پیشنهاد میکنم

  • واقعا بازی فوق‌العاده ای هستش
    حتما تجربه‌ش کنید دوستان

  • xbox and halo گفت:

    سلام دوستان.
    به نظرم توی سبکش به پای the walking dead نمیرسه.

  • Black Knight گفت:

    بزرگ ترین مشکل بازی های دیوید کیج شعار زدگی های بیش از اندازشونه که باعث میشه مخاطب نتونه کامل با بازی ارتباط برقرار بکنه هر چند تو Heavy Rain و Fahrenheit این موضوع وجود نداشت ولی تو Beyond: Two Souls و به خصوص تو Detroit: Become Human میشد میشد به وضوح دید جدای از اون شدیدا آدم متعصبیه و میخواد عقایدش رو به خورد مخاطب بده اگه Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human بازی کرده باشید چند بار متوجه حرفم میشید
    امیدوارم بازی بعدیش این مشکلات رو بر طرف کنه چون کارگردان با استعدادیه و بازی های خوبی میتونه بسازه

  • آرین گفت:

    سلام
    بسی عالی فروش کرده‌اند! مبارک باشد!

فروش Detroit: Become Human از شش میلیون نسخه گذشت