پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد

پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد

محسن رضوی فر
۱۸:۱۷ ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد

استودیوی اینگزایل اینترتینمنت (inXile Entertainment) با توسعه‌ی عناوینی مانند Wasteland و The Bard’s Tale یکی از بهترین توسعه‌دهندگان بازی‌های سبک CRPG به شمار می‌رود. این استودیو یکی از استودیوهای زیرمجموعه‌ی ایکس‌باکس محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که با بودجه و پشتیبانی بیشتر بر روی بازی‌های هیجان‌انگیزی کار کنند. با این حال به نظر می‌رسد هنوز زمان زیادی تا معرفی پروژه‌ی بعدی این استودیو باقی مانده است.

برایان فارگو (Brian Fargo)، رئیس inXile Entertainment، اخیراً در توییتر از هیجان خود برای طراحی و نویسندگی پروژه‌ی بزرگ بعدی این استودیو سخن گفته است. با این وجود وی اشاره کرد که زمان زیادی تا معرفی این بازی باقی مانده است و در E3 2021 خبری از آن نخواهد بود. آقای فارگو در توییتی دیگر اشاره کرد این احتمال وجود دارد پروژه‌ی بعدی آن‌ها حداقل تا یک سال آینده معرفی نشود.

آقای فارگو چند ماه قبل در خصوص بازی نقش‌آفرینی بعدی inXile Entertainment صحبت کرده بود. وی در آن زمان گفت که این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. این بازی با استفاده از موتور Unreal Engine 5توسعه خواهد یافت.

جدا از این موارد، به‌زودی قرار است محتوای جدیدی برای بازی Wasteland 3 منتشر شود. بسته‌ی الحاقی The Battle of the Steeltown در تاریخ ۱۳ خرداد (۳ ژوئن) منتشر خواهد شد. به جز این بسته‌ی الحاقی اشاره شده، دو بسته‌ی الحاقی دیگر نیز برای انتشار در نظر گرفته شده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد
پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شاهرخ گفت:

    معلوم بود آخرین بازیشون ۲۰۱۹ اومد

  • استودیو های اکس باکس همیشه ۱ سر و گردن از بقیه استودیو ها بالاتر بودن حیف همش حسرت بتسدا رو میخورم

  • Ninja Theory گفت:

    یادمه وقتی ۴ تا استودیو فرست پارتی داشتیم فاصله عرضه اثر و معرفی نسخه جدید یک الی دو سال بود. الان تمام استودیوها در آسودگی و تسلط کامل روی پروژه هاشون کار میکنند و هیچ فشاری از سوی مایکروسافت روشون نیست :yes:
    با مدیریت شخص فیل اسپنسر و مت بوتی در جایگاه رئیس استودیوهای جهانیمون خیال همگی از این موضوع راحت هست و بزرگترین حسن هم اینه که Inxile در آینده با حمایت مایکروسافت به بازار بلاک باسترسازان وارد میشود :yes: 😎

    • من جای شما بودم اینقدر خوشبینانه نگاه نمی کردم. اسپنسر این نسل خیلی خیلی بچه خوبی شده. کارش واقعا عالیه. امیدوارم واقعا این خوشبینی که بین طرفدارا ایجاد کردن رو عملی کنن.
      ولی اول اینکه اسپنسر اونقدام بچه خوبی نبوده قبلا. یه تعدادی اظهار نظر بد در مورد بازی ها کرده و کلا یه کارایی کرده نسل قبلی که هنوز خیلیا یادشون نرفته. دوما مایکروسافت خیلی هزینه نجومی ای داده بابت بخش گیمینگش. ۸-۹ میلیارد دادن استودیو خریدن، تقریبا همین قدر (شاید یک کمتر حالا) باید هزینه بدن برای ساخت بازیها. از اونطرف این بازی ها روز عرضه میان رو گیم پس و عملا شانس فروش خاصی خارج از گیم پس رو ندارن.
      با این هزینه ها و سابقه مایکروسافت من یکی که بیشتر بدبینم بهشون تا خوشبین. تا نبینم باور نمی کنم.

      • Sina_2081 گفت:

        یعنی کل مدیران اکس باکس و مایکروسافت که گیم پس رو گسترش دادن ، فکر درآمدش رو نکردن ؟ چند سال دیگه که بیشتر از چندصد میلیون کاربر روی همه پلتفرمها داشت ،دیگه نگران درامد نیستن چون حتی اگه نصف اون جمعیت هم اشتراک رو هر ماه بخرن ، بسیار پول زیادی میشه و اینجاست که کیفیت بازیهایی که روز عرضه روی گیمپس میان افت میکنه ، چون دیگه نگران فروش بالای بازی یا جذب کردن مخاطب برای خرید اون بازی نیستن . به جاش روی کمیت بازیها کار میکنن که مخاطب بیکار نباشه و هر ماه اشتراک رو بخره . تمام این اتفاقات به تدریج و در طول چندین سال که گیمپس فراگیر بشه میافته ، پس فعلا کیفیتها برای جذب مخاطب باید بالا باشه تا مخاطبین گیمپس زیاد بشن و اینجاست که بحث آینده کیفیت بازیها درمیونه و اینجاست که نسل نهم رو جذاب میکنه

        • گیم پس به کیفیت بازی ها لطمه نمیزنه .. حرف های صد من یه غاز نزن …. دلایلشم میخوای بورو یکم تحقیق کن …. گیم پس اگر جهانی بشه و بالای صد میلیون کابر جذب کنه اون وقت دیگه بازی ها هستن که به دنبال گیم پس میدوئن ..‌ نه مایکرو دنبال بازی …. یه مثال کوچیک میزنم .. سرویس استیم رو نگاه کن بازی path of exile از وقتی اومده روی استیم رایگان بوده و کاربرای خیلی زیادی هم داره ، حالا بورو دموی پس اف اگزایل دو رو ببین تا فکت بیوفته و ببین که رایگان بودن و یا پرداخت درون بازی یا استیم و یا گیم پس لطمه ایی به کیفیت بازی ها نمیزنن ….
          همونطور که قبلا هم گفتم ، وقتی گیم پس یه سرویس جهانی بشه ، بازی ها همه کاری میکنن تا روی اون عرضه بشن و این به یک مزیتشون تبدیل میشه ..

          چطور میتونی اینو بپذیری که بازی با کیفیت پایین روی سرویس خودت بیاد اما به کاربرایی که اصلا بازی رو انجام ندادن یا به اون بیشترین ایراد بی کیفیت بودن رو زدن ، همچنان بی توجه باشی … گیم پس اگر بزرگ بشه این پلیرها هستن که اونو اداره میکنن دیگه نه مایکرو سافت ….
          من بعد یکم تحقیق کرده نظر بده و یکم فکر کن و نظرهای من درآوردی نده

        • Wild Rage گفت:

          داداش حالا صد میلیون لازم نیست. به بالای ۴۰ یا ۴۵ میلیون هم برسه احتمالا سود دهی میده. در ضمن در پاسخ به اقا در بالا باید بگم که فروش بازی ها زیاد کم نمیشه. منظورم اینه که Outriders با اینکه روز اول رو گیم پس بود بازم در ۳ بازی پرفروش ایکس باکس بود. اونایی هم که بخوان بازی رو بخرن با همون گیم پس یه تخفیف به ادم داده میشه و میتونه بخره. خوبی گیم پس اینه که ریسک پذیری و خلاقیت رو میاره واسه استودیو ها که زیاد نگران فروش بازی نباشن و بیان و چیزای جدید رو امتحان کنن

        • منطقیش دقیقا همینه. منم واقعا امیدوارم همینطور بشه. منتهی بالاخره عملکرد قبلی یه شرکت هم هست. با توجه به کارای چند سال اخیر ایکس باکس من ترجیح میدم فعلا بهشون بد بین باشم.

        • Yato گفت:

          همیشه برای چیزی که خارج شدن از آن برای مخاطب هزینه نداره مثل سرویس ها نگهداری مخاطب هم سخت تر و هم مهم تره چون اگر مخاطب راضی نباشه بیرون میره و ماکرو بیشتر از سود ورود یک فرد جدید ضرر میکنه از این مسئله ، پس ماکرو تلاش میکنه محتوای با کیفیت زیاد برای مخاطبش تولید کنه نه تنها زیاد و برای همین هم هست که تلاش میکنه استودیو هاش را گسترش بده تا مخاطب همیشه از بودن در سرویس راضی باشه و دوباره تمدید کنه ، بازی های آنلاین یا گیم پلی طولانی هم برای سرویس جواب نمیده بلکه ساخت عناوین با چند قسمت به شدت با کیفیت چیزه که واقعا برای این سرویس جواب میده

      • Ninja Theory گفت:

        آره اظهار نظرهای زیادی داشت. مثلا به کم رنگ شدن بازی های تک نفره اشاره میکرد ولی حرفش را سال بعد گرفت و طی این سال ها هم دستور ساخت این عناوین را داد و چندین و چند بازی تک نفره AAA در راه Xbox هست. گرچه آدم اشتباهاتی زیادی انجام میده ولی باید سعی در جبران کردن آنها داشته باشه و اسپنسر طی این سال ها خیلی کارها برای درخشش Xbox و خوشحالی طرفداران کرده است. امیدوارم کمتر مصاحبه های جنجالی در این باب داشته باشه :yes:

  • T800 گفت:

    میدونین چه کسایی تو این استدیو کار میکنن؟
    .
    طراح مبارزات گاد ۲۰۱۸
    -انیماتور ارشد Max Payne 3, GTA V و Red dead Redemption 2
    -طراح شخصیت Max Pyane 3, GTA V و Red Dead redmeption 2
    -هنرمند محیطی سه بعدی Jack and Daxter, Uncharted, Uncharted 2, Uncharted 3
    -طراح ارشد Resistance 3
    -برنامه نویس گیمپلی Ready At Dawn, Obsidian و Rockstar
    -انیماتور ارشد Retro نینتندو

  • Black Knight گفت:

    هنوز معرفی نشده که بخواد اصلا عرضه بشه 😐

  • این که طبیعیه تا چند سال دیگه خبری از بازی جدیدشون نباشه.
    امیدوارم بعدی رو یک real time تر بسازن. با ویست لند، با وجود تبلیغات زیاد دوستم، هر کاری کردم نتونستم کنار بیام.

    • Wild Rage گفت:

      ویست لند CRPG بود. پروژه ای که اینا الان دارن کار میکنن روش به گفته شایعات یه بازی RPG استیم پانکی هست که خب بودجه AAA خواهد داشت. استودیو هم برای افراد حرفه ای زیادی رو جذب کرده که بازی مشکلات زیادی نداشته باشه. برای مثال بنده نگران بخش کامبت نیستم چون کامبت دیزاینر ارشد گاد اف وار ۲۰۱۸ رو اوردن تو این استودیو. همونطور که دوستمون بالا گفتن برنامه نویس ها و گیم پلی دیزاینر های راکستار و ابسیدین و… رو برای گیم پلی اوردن. انیماتور ارشد ردد ۲ و جی تی ای وی و مکس پین ۳ رترو رو اوردن. انوایرمنت ارتیست انچارتد ۱و۲و۳ و جک اند دکستر رو اوردن.
      این استودیو نیازمند یه سری نیروهای تازه بود برای بخش های مختلف که به دست اوردن. خوشبختانه اقای برایان فارگو بعد از خریده شدن این استودیو حاضر شدن تو این استودیو بمونن. ایشون از سازندگان اولیه فال اوت بودند و در استودیو Black Isle حضور داشتن. ایشون با ساخت بازی های RPG اشنا هستن و میتونم بگم برای کسی که از سال های ۱۹۸۱ وارد صنعت گیم شدن و در ساخت بازی های ار پی جی بسیار زیادی حضور داشتن واقعا خوشحالم که بودجه ساخت یه بازی AAA رو دارن. ایشون قصد داشتن از استودیو برن و بازنشست بشن ولی وقتی مایکروسافت این استودیو رو خرید ایشون بالاخره گفتن که میتونن یه بازی بزرگ بسازن.
      انجینشون هم قراره خدا رو شکر انریل ۵ باشه. اگه بتونن با بستدا و ابسیدین همکاری کنن میتونه خیلی خیلی خوب باشه براشون و میشه از تجربه اون ها استفاده کرد.

  • عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای محسن رضوی فر. امیدوارم شب خوبی را سپری کرده باشید. چون ستون فوق مربوط به یکی از شرکت های مورد علاقه ی اینجانب بود تصمیم گرفتم تا بخشی از تاریخچه ی این استودیوی خوش ذوق را برای دوستان بازگو کنم شاید جالب باشد. استودیوی بازی سازی inXile Entertainment یک شرکت توسعه دهنده ی بازی های ویدیویی امریکایی است که هم اکنون به نوعی زیر مجموعه ی شرکت بزرگ مایکروسافت نیز می باشد. مقر اصلی این شرکت در شهر Tustin ایالت California می باشد. این شرکت با تمرکز بر روی ساخت بازی هایی در ژانر Epic-Fantasy و RPG در سال ۲۰۰۲ توسط Brian Fargo افسانه ای تاسیس گردید و از همان ابتدا توانایی بی بدیل خود را در ساخت عناوین با کیفیت به همگان ثابت نمود این استودیو در سال ۲۰۱۲ وظیفه ی توسعه و نشر عنوان نام آشنای Wasteland 2 را بر عهده داشت ، عنوانی که از همان ابتدا بخش زیادی از بودجه ی خود را از کمپین Kickstarter تامین نمود. لازم به ذکر است این استودیو تا قبل از ملحق شدن به شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ بخش زیادی از بودجه ی خود برای ساخت بازی ها را از طریق همین کمپین و توسط طرفداران خود تامین می کرد. این استودیو تا به امروز پذیرای چیزی نزدیک به ۱۰۰ نفر بوده که به طور مستقیم مشغول به فعالیت در شرکت می باشند. در راس شرکت شخص Brain Fargo به عنوان CEO و آقای Chris Keenan به عنوان مدیر عامل شرکت قرار گرفته اند که از ابتدای تاسیس این استودیو آقای Fargo در این سمت قرار داشته اند و اعضای تیم ارتباط تنگاتنگی با ایشان داشته و دارند که دلیل آن تخصص ایشان و همچنین قرار گرفتن در بخشی از تیم توسعه به همراه سایر کارمندان جهت ساخت بازی های ویدیویی از بدو تاسیس این شرکت بوده. دو سال بعد از تاسیس این استودیو یعنی در سال ۲۰۰۴ اولین عنوان این توسعه دهنده با نام The Bard’s Tale برای پلتفرم های کنسول های خانگی و تلفن های همراه و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. جالب است بدانید ناشر اثر فوق خود استودیوی توسعه دهنده می باشد. علی ایحال عنوانی که این توسعه دهنده را همگی با آن می شناسیم چیزی نیست جز عنوان Wasteland. این عنوان در ژانر Science Fiction یا همان به اختصار sci-fi می باشد که گمان می کنم خواننده ی متن حال دلیل علاقه ی نویسنده ی پیام به این استودیوی بازی سازی را متوجه شده است. این عنوان اولین بار در سال ۱۹۹۸ توسط شرکت Interplay Productions توسعه و توسط غول دنیای بازی های ویدیویی یعنی شرکت بزرگ EA منتشر گردید. لازم به ذکر است کارگردان این اثر نیز شخص Brian Fargo می باشد. پوستر تبلیغاتی این بازی در سال ۱۹۹۸ یکی از بهترین و زیباترین طراحی های زمان خود را داشته است که به زیبایی بیانگر حال و هوای بازی است. این عنوان نیز همانند اولین عنوان استودیوی Naughty Dog برای پلتفرم Apple II منتشر گردید و بعدا برای سایر پلتفرم ها به نوعی Port شد. حال این استودیو که زیر مجموعه ی شرکت عظیم مایکروسافت است ، امیدوار است به جای نگرانی جهت تامین منابع مالی خود از طرق مختلف ، تمام تمرکز خود را معطوف به ساخت عناوینی نماید که در آن زبان زد خاص و عام است. مالک این استودیو یعنی آقای Fargo معتقد است با این همکاری در آینده ای نه چندان دور بتوانند بر روی پروژه های بزرگ یا در اصطلاح AAA با بودجه های بالا کار نمایند. بی صبرانه منتظر دست پخت این کارگردان و بازی ساز و مدیرعامل دوست داشتنی این استودیوی توانمند هستم. پیروز و پایدار باشید.

  • نقش افرینی های خفنی که دارن ساخته میشن واسه مایکرو چقدر زیادن :inlove:

پروژه‌ی بعدی استودیوی inXile به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد