بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 
بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 
بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 
بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 

به نظر می‌رسد که استودیوی InXile Entertainment در حال ساخت یک عنوان نقش‌ آفرینی است

محمدمهدی روح‌الامینی
۰۹:۴۴ ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
inxile entertainment

بر طبق سخنان توسعه دهندگان این استودیو، InXile Entertainment در حال کار بر روی توسعه‌ی یک عنوان عظیم و جاه‌ طلبانه‌ی  نقش‌ آفرینی می‌باشد که مطمئنا خبر خوبی برا بازی‌بازان محسوب می‌شود.

سال گذشته، برایان فارگو (Brian Fargo)، رئیس استودیوی توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی InXile از طریق حساب توییتری (Twitter) خود تایید کرد که این استودیو در حال کار بر روی یک عنوان جاه‌ طلبانه و بلندپروازانه‌ی نقش آفرینی است. البته که این خبر برای این استودیوی مشهور در زمینه‌ی ساخت عناوین داستانی و نقش آفرینی که خودش را با ساخت و توسعه‌ی عناوینی مانند The Bard’s Tale و Wastetland 3 به مخاطبین ثابت کرده است، تعجب آور نیست. با این حال، تا به امروز از بازی در دست توسعه‌ی این استودیو اطلاعات چندانی نداشتیم که خوشبختانه به نظر می‌رسد که جزئیاتی از آن به زودی منتشر خواهد شد.

به لطف اشاره‌ای که از سمت این استودیو در حساب توییتری خود صورت گرفته، می‌دانیم که بازی مورد نظر احتمالا یک عنوان شوتر اول شخص و نقش آفرینی است. این خبر در حقیقت در پاسخ به توییت رسمی ایکس‌باکس در توییتر منتشر شد، که در آن یک gif برای کمک به بازی‌بازان برای تصمیم‌گیری در انتخاب ژانر بازی بعدی مورد علاقه‌ی خود قرار گرفته بود. در پاسخ به این توییت بود که حساب کاربری استودیوی InXile با NEW + FPS + RPG پاسخ داد و خب به احتمال بسیار زیاد این اشاره‌ای مبنی بر بازی در دست ساخت این استودیو می‌باشد که بی تردید در حال توسعه قرار دارد.

لازم به ذکر است که InXile قبلا اعلام کرده بود که آن‌ها از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 برای پروژه‌ی بعدی خود استفاده خواهند کرد و همینطور این استودیو اخیرا در حال استخدام توسعه دهندگان و طراحان جدیدی برای ساخت عناوین خود بوده است. بنابراین احتمال می‌رود که زودتر از این‌ها اطلاعات بیشتری درباره‌ی پروژه‌ی بعدی آن‌ها ببینیم. این پروژه هرچه که باشد، با توجه به اینکه InXile بخشی از استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس است، هنگام انتشار در سرویس ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) نیز منتشر خواهد شد.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این باره چیست؟ به نظرتان این اثر عنوان موفقی خواهد شد یا خیر؟ با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 
بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 
بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 
بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 
بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • آفرین به مایکرو که نقطه هدف خودشو نقش‌آفرینی و شوتر اول شخص و ریسینگ(هیلو اورد گیرز فیبل فورزا پرفکت دارک)قرار داده و یه جورایی داره میگه سبک مورد علاقت اگه ایناس خونه‌ی‌ تو گیمر ایکس‌باکس یا پی‌سی هستش
    سونی هم اکشن ماجراجویی سوم شخص و بازیهای خاص و هاردکور(دث یا آنیل‌داون و دیترویت و شدو اف کلوسس دیمون‌سولز بلادبورن) و بازیهای جهان باز(هورایزون گوست دیزگان دث)
    حالا این وسط انتخاب با شماس
    هر دو عالی استارت زدن

  • pegasus گفت:

    دیگه از اول شخص تو rpg ها بکشین بیرون
    اصلا با اول شخص راحت نیستم ای کاش مثل اسکایریم گذینه سوم شخص هم باشه
    خوشحالم که استدیو های اکس بالاخره روی بازی های واقعا بزرگ کار میکنن و مایکرو مثل نسل هفت ریسک پذیر شده
    همه استدیوهاش این نسل حداقل دو تا بازی بده برای فناشون رویایی میشه رقابتو هم هات تر میکنه
    درضمن خواهشا یکی تلفظ اسم این استدیو هم بگه ممنون میشم

    Hitasep
  • مایکرو تبدیل به بهشت نقش افرینی شده :inlove:

    Hitasep
  • عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای محمدمهدی روح‌الامینی . امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشید . در مورد موضوع ستون فوق با عنوان ” به نظر می‌رسد که استودیوی InXile Entertainment در حال ساخت یک عنوان نقش‌ آفرینی است ” باید به عرض رساند این مهم صرفاً به نظر نمی رسد بلکه حقیقت دارد منتهی در کم و کیف نوع اثر جای ابهام است . خواننده ی متن خوب دقت کند . یک استودیوی ۱۰۰ نفره ، یک عنوان FPS با المان های RPG ( با استاندارد های InXile ) و کار بر روی یک عنوان جاه طلبانه و بلند پروازانه ( این عبارت جهت استفاده برای خلق عناوین AAA کاربرد دارد) فقط یک مسیر را پیش روی این شرکت قرار می دهد . برای ساخت یک چنین عنوانی امروزه نیاز به بیش از ۳۰۰ نفر نیروی کار مستقیم ( چیزی بیش از سه برابر ظرفیت کنونی این شرکت ) می باشد . مشخص نیست این عنوان یک عنوان با دنیایی محدود ( همچون سری Deus Ex ) خواهد بود یا تا حدودی دارای جهانی باز باشد ( همچون عنوان Cyberpunk 2077 ) . حال شاید خواننده ی متن از خود بپرسد چرا این دو عنوان را برای مثال نام بردم که در جواب باید گفت ژانر هر دو عنوان Science Fiction می باشد که البته این استودیو نیز تبحر به شدت بالایی در خلق اتمسفر Science Fiction داشته و دارد . علی ایحال با توجه به اخبار رسمی پیرامون این استودیو و فعالیت ایشان باید گفت اگر با یک چنین اثری مواجه شویم نباید انتظار عرضه ی این عنوان را به این زودی ها داشت و باید برای دیدن این اثر کمی بیش از ۲ سال دیگر منتظر باشیم . لازم است این شرکت جهت پیش برد اهداف خود در خلق یک عنوان AAA با موتور بازی سازی قدرتمند Unreal Engine 5 باید با شرکت های دیگر زیرمجموعه ی مایکروسافت که تبحر بالایی در کار با این موتور بازی سازی داشته اند همچون The Coalition نیز همکاری نزدیکی داشته باشد . علی ایحال قطع به یقین و با توجه به تجارب شخصی و سابقه ی کاری این استودیو می توان به راحتی گفت بازی آتی ایشان از ژانرهای Science Fiction و Apocalyptic و Post-Apocalyptic Fiction تشکیل خواهد شد . در انتها دو عنصر Gameplay و داستان سرایی برای خلق هر چه بهتر این اتمسفر به خوبی پیاده سازی خواهند شد و همچون سایر آثار ایشان عنصر داستان سرایی در خدمت Gameplay جهت پیشبرد بازی می باشد . پیروز و پایدار باشید .

  • Hasan0930 گفت:

    ویستلند سه تنها بازی نقش آفرینی بود که حتی لباسی که برای خودت انتخاب می کردی روی دیالوگ ها و پیشنهاد ها و انتخاب هایی که مردم بهت میدادن تاثیر داشت… واقعا به عنوان یک بازی aa خیلی خفن بود حالا حساب کنید aaa چی میشه

    تازه برخی دیگه گفتن جهان باز هم هست… تمام

بازی بعدی استودیوی InXile Entertainment - گیمفا