اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم

سعید آقابابایی
۰۹:۴۹ ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

وقتی صحبت از سری بازی‌های Resident Evil می‌شود کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از مخاطبان و علاقه‌مندان به این سری نباشد و نسخه‌های قدیمی آن را تجربه نکرده باشد. بر همین اساس و با توجه به محبوبیت سری Resident Evil  و به خصوص بازی Resident Evil 3  تصمیم گرفتیم تا راهنمای اختصاصی و قدم به قدم این بازی را برای شما تهیه کنیم.

مهم نیست از بازی‌بازان قدیمی باشید یا بازی‌بازان جدید کسی نیست که یک نسخه از این سری را تجربه کرده باشد ولی شیفته‌ی داستان این بازی و  شخصیت‌های جذاب، عمیق و فوق العاده‌ای همچون لیان اس کندی، کریس ردفیلد و غیره نشده باشد. با توجه به اینکه بازسازی نسخه‌ی دوم سری resident Evil  موفقیت‌های بسیاری برای کپکام به همراه داشت این شرکت  تصمیم گرفت تا نسخه‌ی دیگری از این سری را بازسازی کند و برای این پروژه برروی یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این سری دست گذاشت. بازسازی بازی Resident Evil 3 در نگاه اول همان چیزی بود که طرفداران از کپکام انتظار داشتند؛ شرکتی که با Resident Evil 7 به دوران اوج خود بازگشت و سپس با Resident Evil 2 Remake بار دیگر تبدیل به همان شرکتی شد که بازی‌بازان در زمان قدیمی بسیار به آن اطمینان داشته و به آن علاقه‌مند بوده‌اند. متاسفانه عرضه‌ی بازی Resident Evil 3 Remake، نتوانست آن طور که باید و شاید انتظارات هواداران را برآورده کند. دلایل زیادی می‌توان برای این موضوع برشمرد اما این دلایل بدین معنی نیستند که بازی Resident Evil 3 Remake بازی بدی است بلکه این بازی به عنوان یک نسخه از سری Resident Evil تجربه‌ی جذاب و هیجان انگیزی به شمار آمده و بسیار سرگرم کننده است. هنگامی که این بازی را تجربه می‌کنید و در مراحل آن پیش‌روی می‌کنید جایی نیست، لحظه‌ای وجود ندارد که ترس را احساس نکنید و بدون شک می‌توان گفت کپکام بار دیگر دست به خلق یک عنوان موفق دیرگ زده و بر همین اساس Resident Evil 3 ترکیبی از ترس، هیجان و اکشن را ارائه خواهد داد که قطعا اگر از هوادران قدیمی این سری باشید از آن لذت خواهید برد.

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered تصمیم گرفتیم  که راهنمای جامع و اختصاصی بعدی را آغاز کنیم و بنا شد تا این راهنما از بازی جدید Resident Evil 3 Remake و به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز باشد. Resident Evil 3 یک تجربه‌ی فوق‌العاده است. هنگامی که این بازی را تجربه می‌کنید و در مراحل آن پیش‌روی می‌کنید جایی نیست لحظه‌ای وجود ندارد که این ترس را احساس نکنید و بدون شک می‌توان گفت کپکام بار دیگر دست به خلق یک شاهکار زده و بر همین اساس Resident Evil 3 ترکیبی از ترس، هیجان و اکشن را ارائه خواهد داد که قطعا اگر از هوادران قدیمی این سری باشید از آن لذت خواهید برد.

  • آغاز راهنما (به قلم سعید حلاجیان)
  • مقدمه 

بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered تصمیم گرفتیم  که راهنمای جامع و اختصاصی بعدی را آغاز کنیم و بنا شد تا این راهنما از بازی جدید Resident Evil 3 Remake و به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز باشد. همان طور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام این مطالب از آن جهت اختصاصی گیمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 3 Remake برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را به صورت هفته ای یک قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست آید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با قسمت پایانی از سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake  به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

در این راهنمای اختصاصی و قدم به قدم، هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ فایلی، هیچ صندوق قفلی، هیچ  ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی بسیاری از تروفی ها را نیز خواهید گرفت… جیل ولنتاین و یک شهر زامبی زده که فرار از آن اصلا آسان نیست..این تصویر خود گویای همه چیز است

در قسمت اول راهنما اشاره کردیم اگر از شکارچیان تروفی باشید و قصد داشته باشید این بازی را پلاتینیوم کنید باید دقت داشته باشید که تنها یک بار تجربه‌ی این بازی کافی نیست و من قبلا هم در خبر فهرست تروفی‌های بازی اشاره کردم که برای کسب تروفی پلاتینیوم بازی لازم است بازی را حداقل ۳ بار و یا بهتر از آن چهار بار  و برخی مراحل آن را نیز دوباره تجربه کنید. خب در این صورت شاید فکر کنید راهنمای اختصصای و قدم به قدم که در پنج قسمت گذشته با آن همراه بوده‌اید، چه کمکی به شما می کند. این راهنما به شما کمک می‌کند تا در بار اول تجربه‌ی بازی تمام آیتم‌ها را به دست آورده و سپس بتوانید در درجه‌های سختی بالاتر تنها برروی داستان بازی و پیش برد مراحل آن تمرکز داشته باشید تا بتوایند تروفی‌های مربوط به درجه سختی بازی را نیز به دست آورید.

در قسمت قبل مراحل داستان بازی Resident Evil 3 Remake را به پایان رساندیم . در راهنمای گام به گام و اختصاصی این بازی سعی بر آن داشتیم تا تمام نکات لازم برای اینکه بتوانید بازی را صد در صد کنید به شما بگوییم. اگر با این راهنما پیش آمده باشید هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ فایلی، و هیچ صندوق قفلی پنهان نمانده و علاوه بر آن تمام سلاح‌های بازی و ارتقاهای مربوط به آن‌ها را دریافت کرده‌اید  و حتی بسیاری از تروفی‌های مهم بازی را نیز به دست آورده‌اید. اما بحث که باقی می‌ماند این است که بسیاری از بازی‌بازان به مانند من تمایل دارند تا بازی را چندین و چندبار تجربه کنند و شاید حتی بخواهند بازی را پلاتینیوم کنند. بنابراین همانطور که به شما قول داده بودیم، ما در این مقاله قصد داریم به طور مفصل در ر ابطه با نحوه پلاتینیوم کردن بازی توضیح دهیم. اینکه باید چه راهی را بریا پلاتینیوم کردن بازی در پیش بگیرید، چه تروفی‌های دیگری باقی مانده‌اند که شما باید آن‌ها را به دست آورید، اینکه اگر در بخش داستانی سلاح یا آیتمی را جا انداخته باشید، چگونه باید آن را به دست آورید و بسیاری از موارد دیگر که می‌خواهیم در بخش پایانی راهنما به طور مفصل و البته ساده در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

شاید فکر کنید این بازی خیلی آسان است و یا اصلا ترسناک نیست اما من بازی را برروی چند درجه سختی متفاوت بازی کردم و به جرات می‌توان بگویم تجربه‌ی بازی حتی در حالت استاندارد نیز ترسناک و تا حدودی سخت است چه برسد به Inferno که اگر بخواهید این بازی را برروی این درجه‌ی سختی تجربه کنید، باید خیلی شجاع باشید زیرا دیگر بازی با شما اصلا شوخی ندارد…

تروفی‌هایی که از این بخش به دست خواهید آورد:

Minimalist-Two For One Deal -I Might Need These Later-Veteran-Conqueror-Sensational Work!-Sprinter و در نهایت تروفی پلاتینیوم بازی با نام So Long, RC

آغاز راهنمای کسب تمام تروفی‌های بازی (پلاتینیوم) Resident Evil 3 Remake (به قلم سعید حلاجیان)

پیشنهاد کلی ما به این صورت است که برای هر تجربه مراحل زیر را دنبال کنید و دقت داشته باشید که مراحل کسب تمام اچیومنت‌های بازی Resident Evil 3 Remake برروی کنسول اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز به همین صورت است:

گام اول: تجربه‌ی بازی برروی درجه سختی Assisted Mode بدون استفاده از آیتم باکس 

ابتدا یک بار بازی را با درجه‌ی سختی استاندارد یا دلخواه تجربه کنید و سپس به سراغ درجه سختی‌های بالاتر بروید. در تجربه‌ی اول تمام صندوق‌ها و قفل‌ها را باز کرده، تمام آیتم‌های بازی را جمع آوری کرده و تروفی‌های داستانی را کسب کنید تا با خیال راحت به سراغ تجربه‌ی دوم و سوم خود بروید. در مجموع بازی دارای ۱۴۴ کالکتیبل یا آیتم قابل جمع آوری است که به شرح زیر هستند:

  • ۵۶ فایل (پرونده)
  • ۲۰ عروسک Mr.Charlie
  • ۲۰ قفل مختلف ( قفل صندوق، ها گاو صندوق،درها و کمد ها)
  • ۴ عدد سلاح. البته در بازی مجموعا ۱۰ سلاح وجود دارد که شش عدد از آن‌ها خودبخورد به تجهیزات شما اضافه می‌شود و جزو تروفی نیستند اما ۴ عدد از این سلاح‌ها در مکان‌های خاصی نهفته هستند که باید با توجه به راهنما پیش بروید تا حتما تمام آن‌ها را پیدا کنید
  • ۱۰ ارتقای مربوط به سلاح‌های بازی
  • ۶ ارتقای منوی تجهیزات ( Hip Pouch)
  • ۲۵ آیتم کلیدی در بازی وجود دارند که باید آن‌ها را پیدا کنید که اگر با براهنما پیش بیایید، این آیتم‌ها نیز به راحتی در بازی یافت می‌شوند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

بنابراین اگر این روش را در پیش می گیرید حتما و حتما قدم به قدم با راهنمای اختصاصی و قدم به قدم بازی که در پنج قسمت تهیه شده است را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

همچنین یادتان باشد که حتما در این دو مرحله بازی را به صورت جداگانه سیو کنید به طوری که پس از پایان بازی بتوانید این ذخیره ها را لود کرده و دوباره این مراحل را تجربه کنید. مراحل مورد نظر به شرح زیر هستند:

  • Hospital / Makeshift Sickroom – Objective: Defend Jill

قبل از اینکه از در اتاق Sickroom خارج شوید  حتما بازی را به صورت جداگانه ذخیره کنید تا حتما پس از پایان بازی به این مرحله بازگشته و آن را تکرار کنیم

  • Underground / OFFICE

برای به دست آوردن یکی از رکوردهای بازی باید سه فیوزی که برای بازگرداندن برق به آسانسور نیاز است را در کمتر  از پنج دقیقه پیدا کنید.

نکته‌ی بسیار مهم: اگر به هر دلیلی در تجربه‌ی اول خود آیتم کالکتیبلی را جا انداخته و یا از دست داده‌اید، اگر فایل‌های ذخیره بازی را داشته باشید می‌توانید مرحله‌ای که آیتم‌های کالکتیبل آن را جا انداختید را از فایل‌های ذخیره بارگذاری و دوباره آن را تجربه کنید زیرا یکی از مزیت‌های بازی Resident Evil 3 Remake این است که آمار مربوط به جمع آوری کالکتیبل‌ها بعد از اتمام بازی ریست نمی‌شوند و شما می‌توانید با خیال راحت اگر چند آیتم را سهوا جا انداخته‌اید به آن مرحله دوباره مراجعه کرده و آیتم‌های مورد نظر را جمع آوری کنید و خیالتان راحت باشد زیرا جزو تروفی‌های شما حساب می‌شوند و دیگر لازم نیست بازی را از اول آغاز کرده و دوباره از اول تمام آیتم‌های کالکتیبل را جمع آوری کنید.

نکته: این نکته کمی تجربه‌ی اول را پیچیده می‌کند. تروفی به نام Minimalist وجود دارد که شما نباید در طول تجربه‌ی بازی به هیچ عنوان از آیتم باکس (Item Box) استفاده کنید. آیتم‌باکس ها در واقع همان جعبه‌های بزرگ سیاه رنگ در بازی هستند که می‌‌توانید آیتم‌های اضافی خود را در آن‌ها ذخیره کنید تا فضای بیشتری برای ذخیره سازی آیتم‌های مهم‌تر داشته باشید. پیشنهاد من این است که شما بار اول به سراغ این تروفی بروید اما در تجربه‌ی اول خود بازی را برروی درجه‌ی سختی Assisted Mode تجربه کنید. مزیت مهم این درجه سختی این است که از همان ابتدای بازی به شما ۴ اسلات اضافه در Inventory می‌دهد. بنابراین دیگر نباید نگران فضای محدود منوی تجهیزات خود باشید؛ به شرط اینکه در این تجربه و در طول بازی شش آیتم ارتقای منوی تجهیزات را نیز دریافت کنید. به علاوه اینکه در خلال راهنما نیز اشاره کردم بخشی از آیتم‌های کلیدی که کاربردشان تمام می‌شود را می‌توانید Discard کنید تا فضای بیشتری برای شما آزاد شود. به علاوه برخی آیتم‌ها نیز قابل ترکیب شدن (Combine) هستند. بنابراین می‌توانید به روش‌های مختلفی منوی تجهیزات خود را مدیریت کنید و در تجربه‌ی اول به هیچ عنوان از آیتم باکس استفاده نکنید. همان طور که گفتم این روش کمی پیچیده است و می‌توانید برای تروفی Minimalist بعدا نیز اقدام کنید.

گام دوم: بارگذاری دوباره فایل‌های ذخیره و جمع آوری امتیاز

پس از اینکه یک بار بازی را به پایان رسانده باشید، به بخش جدیدی در بازی دسترسی خواهید داشت که همان فروشگاه درون بازی است. فروشگاه درون بازی دارای چیت‌هایی است که می‌توانید از این چیت‌ها در تجربه‌های بعدی خود استفاده کنید. چیت‌ها در واقع آیتم‌هایی شامل سلاح، مهمات و موارد دیگر می‌شوند که بازی‌بازان می‌توانند با جمع آوری امتیاز در بازی آن‌ها را خریداری کنند. اما این امتیازات چگونه به دست می‌آیند. بخشی از این امتیازات از طریق تجربه و به پایان رساندن بخش داستانی به دست می‌آیند. به بیان ساده‌تر اگر بخش داستانی بازی را به اتمام رسانده باشید حدود ۱۰ هزار امتیاز به دست خواهید آورد که می‌توانید از آن برای خریداری چیت‌های استفاده کنید. اگرچه خرید چیت‌ها یا همان آیتم‌ها و سلاح‌های قوی‌تر در بازی بسیار جذاب و فریبنده است اما پیشنهاد می‌کنم امتیازات خود را هدر ندهید زیرا به تک تک آن‌ها احتیاج داریم. پس از اینکه بازی را بار اول به پایان رساندید قبل از اینکه به سراغ تجربه‌ی دوم خود بروید یعنی قبل از اینکه بازی را برای بار دوم تجربه کنید، باید به جمع آوری امتیاز یا همان فارم کردن بپردازید تا پس از جمع آوری امتیازات لازم، بتوانید آیتم‌های زیر را خریداری کنید:

  • سلاح آر پی‌جی با خشاب بی نهایت یا همان Infinite Rocket Launcher که  برای خرید آن باید ۶۴۴۰۰ امتیاز داشته باشید
  • دو عدد سکه‌ی ریکاوری یا همان Recovery Coin که برای خرید آن‌ها باید هشت هزار امتیاز داشته باشید. این سکه‌ها را در منوی تجهیزات خود قرار دهید و وقتی اینکار را انجام دهید، سلامتی شما را خودبخود بازیابی می‌کنند.
  • دو عدد سکه‌ی Iron Defense Coin که برای خرید آن‌ها به هشت هزار امتیاز نیاز دارید. این سکه‌ها را در منوی تجهیزات خود داشته باشید میزان آسیبی که از سمت دشمنان به شما وارد می‌شود کاهش می‌یابد.
  • دو آیتم Hip Pouch که برای خرید آن‌ها به ۹۶۰۰ امتیاز نیاز دارید. اگر در تجربه‌ی اول خود از آیتم باکس استفاده کرده‌اید، برای تجربه‌های بعدی این آیتم‌ها را خریداری کنید تا ۴ اسلات اضافی در منوی تجهیزات در اختیار داشته باشید.
  • S.T.A.R.S. Field Combat Manual که برای خرید آن به ۶۴۰۰ امتیاز احتیاج دارید. خرید این آیتم ضروری نیست زیرا تنها باعث می‌شود تا بتوانید بهتر جاخالی دهید که برروی درجه‌ سختی‌های بالا مطمئنا کاربرد دارد.
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

چیت‌ها در واقع آیتم‌هایی شامل سلاح، مهمات و موارد دیگر می‌شوند که بازی‌بازان می‌توانند با جمع آوری امتیاز در بازی آن‌ها را خریداری کنند.

نکته : همان طور که در تروفی‌های بازی مشاهده می‌کنید بازی دارای درجه سختی‌های متفاوتی است که برای کسب تروفی پلاتینیوم باید بازی را برروی درجه‌های سختی مورد نظر به پایان برسانید. البته برای اینکه بتوانید بازی را برروی درجه سختی‌های بسیار بالا به پایان برسانید شاید بهتر باشد از چیت‌های بازی استفاده کنید. دقت داشته باشید در صورتی که بخواهید از چیت استفاده کنید تروفی‌های بازی غیر فعال نمی‌شوند. . اما این آیتم‌ها از طریق آیتم باکس در دسترس هستند و بنابراین باز هم پیشنهاد می‌شود ابتدا بازی را برروی درجه‌ی سختی Assisted Mode و بدون باز کردن آیتم باکس تجربه کنید تا همان اول از شر این تروفی راحت شوید. اما در غیر این صورت حواستان به این موضوع باشد که استفاده از آیتم‌هایی به مانند آرپی‌جی بی نهایت به منزله‌ی استفاده از آیتم باکس است.

 

اما سوالی که پیش می‌آید این است که این امتیازات چگونه به دست می‌آیند؟

بازی دارای بخشی به نام Records است که در این قسمت به شما اهدافی داده می‌شود. به طور مثال به شما گفته می‌شود تا تعداد مشخصی از زامبی‌ها را از پای درآورید تا به شما ۱۰۰۰ امتیاز تعلق گیرد. بازی در مجموع دارای ۵۸ رکورد است که بسیاری از ‌آن‌ها نیز مربوط به بخش داستانی بازی هستند و ما نیز سعی کردیم چنین مواردی را در خلال راهنمای بازی به شما متذکر بشویم. به طور مثال یکی از رکورد ها مربوط به این است که شما وقتی شخصیت داریو روسو را مشاهده کردید او را رها نکنید و به مکالمه با وی ادامه دهید.

از چه طریق می‌توانیم امتیاز مربوط به کشتن زامبی‌ها با تعداد  بالا را به دست آوریم؟
اگر یادتان باشد به شما گفتم که در مرحله‌ی بیمارستان بعد از اینکه جیل را یه بیمارستان منتقل کردید و میان پرده نیز به پایان رسید قبل از اینکه از اتاقی که جیل در آن هست خارج شوید حتما بازی را به صورت جداگانه ذخیره کنید. اگر این کار را کرده باشید می دانید که وقتی از اتاق بیرون بروید با انبوهی از زامبی ها روبرو می‌شوید. بنابراین این مرحله بسیار مرحله‌ی خوبی برای فارم کردن (جمع آوری امتیا از طریق کشتن زامبی ها) است. این مرحله را چند بار می توانید تکرار کنید تا در نهایت رکورد مورد نظر را به دست آورید و امتیاز لازم به شما داده شود.

برای اینکه بتوانید امتیازات لازم را به دست آورید رکوردهای زیر را پیشنهاد می‌کنم :

  •  ۱۰۰ دشمن را با سلاح شات گان از پای درآورید = ۳,۲۰۰P – در مرحله NEST 2 / Storage می‌توانید بعد از اینکه فلش درایو را گرفتید به اتاقی که مملو از  زامبی‌های Pale heads هست بروید و با شات گان فارم کنید)
  • ۱۳۰ دشمن را با سلاح شات گان از پای درآورید =  ۶,۲۰۰P – در مرحله NEST 2 / Storage می‌توانید بعد از اینکه فلش درایو را گرفتید به اتاقی که مملو از  زامبی‌های Pale heads هست بروید و با شات گان فارم کنید)
  • ۲۰ دشمن را با سلاح MAG از پای در آورید=  ۶,۶۰۰P – در مرحله NEST 2 / Storage می‌توانید بعد از اینکه فلش درایو را گرفتید به اتاقی که مملو از  زامبی‌های Pale heads هست بروید و با شات گان فارم کنید)
  • ۸۰ دشمن را با سلاح MAG از پای در آورید=  ۱۰,۴۰۰P – در مرحله NEST 2 / Storage می‌توانید بعد از اینکه فلش درایو را گرفتید به اتاقی که مملو از  زامبی‌های Pale heads هست بروید و با شات گان فارم کنید)
  • ۸۰ نفر از دشمنان بازی را با نارنجک دستی از پای در آورید- ۶,۲۰۰ امتیاز – در مرحله NEST 2 / Storage می‌توانید بعد از اینکه فلش درایو را گرفتید به اتاقی که مملو از  زامبی‌های Pale heads هست بروید و با شات گان فارم کنید)
  • ۱۲۰ نفر از دشمنان بازی را با نارنجک دستی از پای در آورید- ۱۰,۴۰۰ امتیاز – در مرحله NEST 2 / Storage می‌توانید بعد از اینکه فلش درایو را گرفتید به اتاقی که مملو از  زامبی‌های Pale heads هست بروید و با شات گان فارم کنید)
  • ۲۰۰ نفر از دشمنان بازی را با سلاح کلت (Handgun) از پای در آورید- ۵,۲۰۰ امتیاز- Hospital / Makeshift Sickroom- در مرحله بیمارستان هنگامی که واکسن را به جیل رساندید باید با شخصیت کارلوس از Sick Room در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها دفاع کنید. می‌توانید به راحتی با چند بار تکرار این مرحله به راحتی امتیاز مورد نظر خود را فارم کنید.
  • ۲۰۰ نفر از دشمنان بازی را با سلاح مسلسل (Assault Rifle Kills) از پای در آورید- ۳,۴۰۰ امتیاز- Hospital / Makeshift Sickroom- در مرحله بیمارستان هنگامی که واکسن را به جیل رساندید باید با شخصیت کارلوس از Sick Room در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها دفاع کنید. می‌توانید به راحتی با چند بار تکرار این مرحله به راحتی امتیاز مورد نظر خود را فارم کنید.
  • ۴۰۰ نفر از دشمنان بازی را با سلاح مسلسل (Assault Rifle Kills) از پای در آورید- ۸,۴۰۰ امتیاز- Hospital / Makeshift Sickroom- در مرحله بیمارستان هنگامی که واکسن را به جیل رساندید باید با شخصیت کارلوس از Sick Room در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها دفاع کنید. می‌توانید به راحتی با سلاح مسلسل به جان زامبی‌ها افتاده و با چند بار تکرار این مرحله به راحتی امتیاز مورد نظر خود را فارم کنید.
  • ۴۰۰ نفر از دشمنان بازی را با هر سلاحی از پای در آورید- ۵,۲۰۰ امتیاز- Hospital / Makeshift Sickroom- در مرحله بیمارستان هنگامی که واکسن را به جیل رساندید باید با شخصیت کارلوس از Sick Room در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها دفاع کنید. می‌توانید به راحتی با هر سلاحی به جان زامبی‌ها افتاده و با چند بار تکرار این مرحله به راحتی امتیاز مورد نظر خود را فارم کنید. بهترین سلاح مسلسل است. البته می توانید در صورت نیاز از نارنجک‌های دستی نیز استفاده کنید.
  • ۸۰۰ نفر از دشمنان بازی را با هر سلاحی از پای در آورید- ۸,۲۰۰ امتیاز- Hospital / Makeshift Sickroom- در مرحله بیمارستان هنگامی که واکسن را به جیل رساندید باید با شخصیت کارلوس از Sick Room در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها دفاع کنید. می‌توانید به راحتی با هر سلاحی به جان زامبی‌ها افتاده و با چند بار تکرار این مرحله به راحتی امتیاز مورد نظر خود را فارم کنید. بهترین سلاح مسلسل است. البته می توانید در صورت نیاز از نارنجک‌های دستی نیز استفاده کنید.
  • ۱۱۰۰ نفر از دشمنان بازی را با هر سلاحی از پای در آورید- ۱۰,۴۰۰ امتیاز- Hospital / Makeshift Sickroom- در مرحله بیمارستان هنگامی که واکسن را به جیل رساندید باید با شخصیت کارلوس از Sick Room در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها دفاع کنید. می‌توانید به راحتی با هر سلاحی به جان زامبی‌ها افتاده و با چند بار تکرار این مرحله به راحتی امتیاز مورد نظر خود را فارم کنید. بهترین سلاح مسلسل است. البته می توانید در صورت نیاز از نارنجک‌های دستی نیز استفاده کنید.
  • ۱۴۰۰ نفر از دشمنان بازی را با هر سلاحی از پای در آورید- ۱۰,۶۰۰ امتیاز- Hospital / Makeshift Sickroom- در مرحله بیمارستان هنگامی که واکسن را به جیل رساندید باید با شخصیت کارلوس از Sick Room در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها دفاع کنید. می‌توانید به راحتی با هر سلاحی به جان زامبی‌ها افتاده و با چند بار تکرار این مرحله به راحتی امتیاز مورد نظر خود را فارم کنید. بهترین سلاح مسلسل است. البته می توانید در صورت نیاز از نارنجک‌های دستی نیز استفاده کنید.
  • ۲۰۰۰ نفر از دشمنان بازی را با هر سلاحی از پای در آورید- ۱۱,۰۰۰ امتیاز- Hospital / Makeshift Sickroom- در مرحله بیمارستان هنگامی که واکسن را به جیل رساندید باید با شخصیت کارلوس از Sick Room در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها دفاع کنید. می‌توانید به راحتی با هر سلاحی به جان زامبی‌ها افتاده و با چند بار تکرار این مرحله به راحتی امتیاز مورد نظر خود را فارم کنید. بهترین سلاح مسلسل است. البته می توانید در صورت نیاز از نارنجک‌های دستی نیز استفاده کنید.

اگر رکوردهای بالا را انجام داده و امتیازات لازم را دریافت کرده باشید باید مجموع امتیازات شما به حدود ۱۰۰ هزار امتیاز رسیده باشد ( با احتساب ۱۰ هزار امتیازی که از بخش داستانی به دست آورده‌اید). بنابراین می‌توانید به راحتی به فروشگاه بازی رفته و با امتیازات خود آیتم‌ها که در بالا به آن اشاره کردیم را خریداری کنید. همچنین لازم است اشاره کنم هر زمان که خواستید می‌توانید به بخش رکوردها بروید تا ببینید تا به دست آوردن امتیاز مورد نظر چقدر فاصله دارید.

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

بازی دارای بخشی به نام Records است که در این قسمت به شما اهدافی داده می‌شود. به طور مثال به شما گفته می‌شود تا تعداد مشخصی از زامبی‌ها را از پای درآورید تا به شما ۱۰۰۰ امتیاز تعلق گیرد. بازی در مجموع دارای ۵۸ رکورد است که بسیاری از ‌آن‌ها نیز مربوط به بخش داستانی بازی هستند و ما نیز سعی کردیم چنین مواردی را در خلال راهنمای بازی به شما متذکر بشویم. به طور مثال یکی از رکورد ها مربوط به این است که شما وقتی شخصیت داریو روسو را مشاهده کردید او را رها نکنید و به مکالمه با وی ادامه دهید.

نکته: یکی از رکوردهای بازی این است که دو دشمن را با یک بار شلیک از میان بردارید کار سختی نیست و با سلاح Handgun  و یا حتی Shotgun می‌توان این کار را انجام داد. اگر باز هم موفق نشدید کافی است با سلاح RPG  به جایی که دو زامبی در آن‌جا قرار دارند یک بار شلیک کنید تا به راحتی این تروفی را به دست آورید. منتها حتما این رکورد را انجام دهید زیرا در غیر این صورت تروفی Two For One Deal را از دست خواهید داد.

گام سوم: تجربه‌ی بازی برروی درجه سختی Hardcore  و استفاده از تنها یک آیتم سلامتی 

زمانی که حداقل ۹۰  هزار امتیاز جمع آوری کرده باشید می توانید سلاح آر‌پی‌جی بی‌نهایت را خریداری کنید. اگر قصد دارید بازی را پلاتینیوم کنید باید آن را برروی درجه سختی‌های مختلف تجربه کنید که قطعا با سلاح‌های عادی بازی و حتی سلاح هایی که از طریق چیت‌ها به دست می‌آورید تقریبا طولانی و غیرممکن است. بنابراین باید به محض اینکه امتیاز لازم را در اختیار داشتید RPG بی نهایت را خریداری کنید.  اگر با این سلاح شلیک کنید هر موجودی که در بازی هست با یک بار شلیک کشته می‌شود به جز نمسیس که البته خیلی جای نگرانی نیست اگر به صورت پشت سر هم چندبار با RPG به نمسیس شلیک کرده و به او اجازه حرکت کردن ندهید نیز می‌توانید نمسیس را به راحتی متوقف کنید و کار آنچنان سختی نیست. البته باس فایت آخر از این قضیه مسثتثنی است زیرا باید به تاول‌های نمسیس شلیک کنید و نمسیس نیز برروی درجه‌های سختی بالاتر به سختی اجازه این کار را به شما می دهد و با بازو‌های خودش یا پرتاب مواد اسیدی سلامتی شما را پایین می‌آورد.

همچنین دقت داشته باشید که در این تجربه هرگز نباید بیش از یک آیتم سلامتی ( اسپری و یا Herbها ) استفاده کنید. آن یک بار هم باید زمانی استفاده کنید که در همان مراحل اول عنکبوت شما را مسموم می‌کند. البته همان طور که گفتم اگر سکه های ریکاوری را خریداری کرده و در منوی تجهیزات خود قرار داده باشید بسیار مفید هستند. زیرا این سکه ها سلامتی شما را به مرور زمان بازیابی می‌کنند و دیگر نیازی نیست از آیتم سلامتی استفاده کنید. اگر تا آخر بازی دیگر از آیتم سلامتی استفاده نکنید تروفی I Might Need These Later را دریافت خواهید کرد و همچنین با به پایان رساندن بازی برروی درجه‌ی سختی Hardcore تروفی Veteran را نیز به دست خواهید آورد.

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

اگر قصد دارید بازی را پلاتینیوم کنید باید آن را برروی درجه سختی‌های مختلف تجربه کنید که قطعا با سلاح‌های عادی بازی و حتی سلاح هایی که از طریق چیت‌ها به دست می‌آورید تقریبا طولانی و غیرممکن است. بنابراین باید به محض اینکه امتیاز لازم را در اختیار داشتید RPG بی نهایت را خریداری کنید.

نکته: استفاده از چیت‌ها تنها از طریق آیتم باکس امکان پذیر است یعنی هر آیتمی که خریداری کنید باید به آیتم باکس مراجعه کرده و از طریق آن آیتم مورد نظر خود را دریافت کنید. بنابراین اگر هنوز تروفی Minimalist را دریافت نکرده‌اید، حواستان را به این موضوع جمع کنید.

گام چهارم: تجربه‌ی بازی برروی درجه‌ی سختی Nightmare

وقتی که بازی را برروی درجه سختی Hardcore به پایان برسانید درجه‌ی سختی Nightmare باز می‌شود و شما می‌توانید بازی را برروی این درجه‌ی سختی تجربه کنید تا تروفی Conqueror را به دست آورید. دقت داشته باشید که برای تجربه بازی برروی درجه‌ی سختی Nightmare به تمام آیتم‌هایی که در تجربه‌ی دوم استفاده کردیم نیاز داریم. پس یادتان باشد که قبل از شروع بازی حتما دوباره آیتم‌های مورد نیاز را از فروشگاه بازی بخرید.

گام پنجم : تجربه بازی برروی درجه‌ی سختی Inferno با رنک S و اتمام بازی کمتر از دو ساعت

پس از اینکه بازی را برروی درجه‌ی سختی Nightmare تجربه و به پایان برسانید، درجه‌ی سختی Inferno آزاد می‌شود و شما می‌توانید بازی را برروی این درجه‌ی سختی به پایان برسایند تا در نهایت تروفی Dominator را به دست آورید. اگر بتوانید در همین تجربه زنک S را به دست آورده و بازی را نیز در مدت زمان کمتر از دو ساعت به پایان برسانید به ترتیب تروفی‌های Sensational Work! و Sprinter را نیز دریافت خواهید کرد.

Inferno سخت‌ترین درجه‌ی بازی است و برای تجربه‌ی بازی برروی این درجه‌ی سختی بار دیگر به تمام آیتم‌ها(چیت‌) هایی که در تجربه‌ی قبلی از آن‌ها استفاده کردیم نیاز داریم.  برای اینکه بتوانید رنک S را به دست آورید باید بازی را زیر دو ساعت به اتمام برسانید و تنها ۵ بار بازی را ذخیره کنید. اگر بیشتر از ۵ بار بازی را ذخیره کنید این تروفی را از دست داده و مجبور هستید بازی را از اول آغاز کنید. بنابراین فقط قبل از باس فایت‌ها بازی را ذخیره کنید و نیازی به ذخیره سازی دیگر قسمت‌های بازی نیست ( دقت کنید بیش از ۵ سیو نداشته باشید). همچنین هر زمان که کشته شدید به هیچ عنوان دقت کنید به هیچ عنوان Continue نزنید بلکه به منوی اصلی بازی بازگردید و فایل ذخیره خود را دوباره لود کنید اگر Continue بزنید، بازی زمان را از آخرین باری که بازی کردید و در آن کشته شدید حساب می‌کند و در این صورت زمان زیادی را از دست می‌دهید که عملا پایان بازی زیر ۲ ساعت را غیر ممکن می‌کند.

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

پس از اینکه بازی را برروی درجه‌ی سختی Nightmare تجربه و به پایان برسانید، درجه‌ی سختی Inferno آزاد می‌شود و شما می‌توانید بازی را برروی این درجه‌ی سختی به پایان برسایند تا در نهایت تروفی Dominator را به دست آورید. اگر بتوانید در همین تجربه زنک S را به دست آورده و بازی را نیز در مدت زمان کمتر از دو ساعت به پایان برسانید به ترتیب تروفی‌های Sensational Work! و Sprinter را نیز دریافت خواهید کرد

نکته: هیچگونه ذخیره‌ی خودکار یا Autosave برروی درجه‌ی سختی Inferno وجود ندارد.

گام پایانی: تجربه‌ی بازی بدون استفاده از آیتم باکس

اگر در تجربه‌ی اول خود طبق پیشنهاد ما نرفتید پس پیشنهاد می‌کنم در ششمین باری که بازی را تجربه می‌کنید حتی یک بار هم از آیتم باکس استفاده نکنید. در این صورت دیگر نمی‌توانید از RPG بی نهایت و یا چیت‌ها استفاده کنید زیرا همه آن‌ها از طریق آیتم لاکس در دسترس قرار می‌گیرند. می‌توانید اینکار را برروی درجه‌ی سختی Assisted difficulty انجام دهید یعنی ششمین بار بازی را برروی این درجه‌ی سختی تجربه کنید که بازی بسیار آسان است؛ خصوصا اگر آیتم‌های کالکتیبل را قبلا جمع آوری کرده و یا تمام قفل‌های بازی را بازکرده باشید.

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

اگر گام به گام با راهنمای اختصاصی بازی Resident Evil 3 Remake پیش آمده باشید هم اکنون تروفی پلاتینیوم این بازی را کسب کرده‌اید و یه پلاتینیوم ارزشمند دیگر نیز به پروفایل شما اضافه شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دمتون گرم واقعا نوشتن همیچین مقاله هایی کار هرکسی کیست
    اسپم
    دوست دارم نظر نویسنده های گیمفا رو درباره یک مسابقه نبرد شخصیتا بپرسم چون قطعا پربازدید خواهد بود

    • در جواب یه نفر که گفته بود راهنمای ویدیویی بزارین بجای متنی:
      راهنمای ویدیویی نزارین لطفا
      به خدا اینطوری بهتره اگه ۱۰۰ تا راهنمای ویدیویی بم بدن با اینا قابل مقایسه نیست و اینکه راهنمای بازیا بصورت ویدیویی همه جا هست
      لطفا یه نظرسنجی بزارید که ویدیویی یا متنی
      اگه ویدیویی باشه باید کلی پول دانلود بدیم آخرم هیچی به هیچی ولی اونطوری حداقل pdf رو نگه میداریم یا چاپ می کنیم تازه یادگاری هم میمونه برامون
      هر کی موافقه لایک

  • اول قبل خوندن مقاله یه خسته نباشید بگم به حلاجیان عزیز بخاطر به پایان رسوندن راهنما

  • Alimerica گفت:

    با تشکر ویژه از گیم فایی ها
    مثه همیشه عالی فقط این رو بدونین که ما قدردان شما هستیم بازم ادامه بدین و با این کاراتون خوشحالمون کنید روزی روزگاری هم خیلی خوبه اونارم دنبال می کنم مخصوصا بازیهای نوستالوژیش رو، خدا قوت و دمتون گرم

  • آقا سعید من حدود ۱۸ساله دارم گیم می زنم زندگیم دو قسمت بوده درس و گیم توی درس الحمدلله به پزشکی رسیدم و توی گیم بازهم خداروشکر. که هیچ کدوم از شاهکار ها رو از جا نیانداختم به خصوص آثار میازاکی و.reو….تو أین بین افراد مختلفی رو دیدم که نقد و بررسی می کردن و راهنما میزاشتن از زمان مجله ها که حتما یادتونه مجله ی دنیای بازی بود تا سایت ها که اومدن و مجازی شد همه چی به جرأت بگم بهترین راهنما ها و بهترین نقد هایی که تا حالا دیدم متعلق به شخص شما بوده و ازاین لحاظ توی هرسایتی و حتی گروه خودم در تلگرام و گروه گیمفا در تلگرام و …. این رو گفتم واقعا با دل و جان و تمام حواستون می نویسید خیلی خوش حال میشم همین طور به کارتون ادامه بدید و ما رو تو این شرایط مملکت که چیز امید وار کننده ی زیادی مشاهده نمیشه شاد و امید وار کنید تاثیر مقاله شما همین بس که من سیستم رو دوباره روشن کردم واین شاهکار رو نصب کردم .
    در ضمن شنیدم بعضی دوستان عقیده دارن آقای بابایی نقد ها رو سلیقه ای و دلی مطرح می کنه خب از نظر من بهترین نوع نقد همینه چرا ؟چون شما تا زمانی که سلیقه و ضاعقه تون به یک اثر نخوره نمی توانید یک اثر رو نقد کنید چون باهاش ارتباط برقرار نکردید ولی آقای بابایی یا گیمی رو نقد نمی کنند یا اون چیزی رو نقد می کنند که به ضاعقه و سلیقه شون بخوره و بتونم باهاش ارتباط برقرار کند و چون این شیوه رو برای نقد برگزیدند همیشه به بهترین شکل ممکن خطا های اثر رو گفتن که این یکی از نتایج نقد آثار منطبق بر سلیقه ی خود شخص هست . مورد دیگه هم این که سلیقه ی گیمر های دهه ی هفتاد و قبل خیلی متفاوت با نسل های جدید هست چون ما دیدیم گیم از کجا به کجا رسید و شاهکار هایی رو که زمان های خودمون دیدیم که چند نسل جلو تر بود و دیدیم که چه طور آثار آنلاین تاثیرات مخربشون بر صنعت گیم خیلی بیشتر از جنبه های مثبتشون بود و تجاری سازی شدن گیم ها چه ضرر هایی به گیمر ها زد .
    در کل از جناب بابایی بابت این که گرانبها ترین سرمایه زندگیشون یعنی وقتشون رو صرف نوشتن مقاله ها و راهنما های جامع و جذاب برای ما گیمر ها می کنند واقعا تشکر می کنم.امید وارم نقد ها و راهنمایی های بیشتری رو از شما شاهد باشیم.

    أین کامنت رو داخل پست قبل هم گذاشتم ولی چون این تاپیک جدید رو دیدم لازم دانستم همون متن رو اینجا هم بزارم .

    • Psycho0172 گفت:

      خیلی هم عالی داداش منم علاقم پزشکیه سال بعدم کنکور دارم ولی خب تو چیکار کردی سال کنکور با گیم و اینا؟
      کلا تعطیل کردی یا چی؟
      اگرم میشه یه مشاوره ای چیزی بدی ممنون میشم یعنی چیزایی که اگه به خودت میگفتن قبل کنکور،کنکور بهتری رو تجربه میکردی
      مرسی

      • اینجا در مورد گیم صحبت می کنیم رفیق ولی خب چون درخواست کردی چشم ببین عزیز جان من از بچگی بخون بودم البته با چوب پدرولی خب بعدا دیگه خودم علاقه به درس پیدا کردم خوندم همیشه هم گیم می زدم و در عین حال همیشه معدلم ۲۰بود پس این چیزی که پدر مادر ها میگن درس و گیم تناقض داره یه دیدگاه سنتی بی پایس اتفاقا پدرم همیشه می گفت این یک انگیزه ومشوقه که می تونه بهت کمک کنه ولی به اندازش خب پس رسیدیم به دبیرستان تا سال آخر من معدلم بیست بود بچه شهرستان هم هستیم جنوب فکر نکنی امکانات انچنانی بوده رسیدم به غول کنکور پتانسیلم خالی شده بود نتیجش این شد دو سال قید خوندن زدم فقط گیم زدم سال سوم گفتم دیگه بسه چون وقتم هم محدود بود یه سال و کلی کتاب کلفت و قطور لپ تاب و کنسول رو کادوپیچ کردم گفتم تو این یه سال خدافظ فروختمشون شبانه روز خواندم از هفت صبح تا نه شب هر روز فشار که میومد بهم سگا رو روشن می کردمبازی battletoadsبازی می کردم نیم ساعت بعد می رفتم می خوابیدم نتیجش شده رتبه ۲۰۰خلاصه گیم و درس تضاد نداره ولی تو سال کنکور به خاطر کمبود وقت باید بزاریش کنار وگرنه خودش هیچ مشکلی نداره به تبلیغات این موسسات و آزمون ها هم توجه نکن فقط سنجش آزمون بده و کمک آموزشی بخون که پزشکی تو شاخته همچین چیزه سختیم نیست یکم اراده می خواد هیچ ربطی به هوش نداره.جالبه بدونی الگوی من همیشه وقتی نا امید می شدم کریتوس بود که مشکلات اگه اندازه کوهم بودن میشکوندش و جلو می رفت .امید وارم برات مفید بوده باشه درضمن از بقیه عذر می خوام بحث غیر گیمینگی مطرح کردم برای دوستمون بود.

    • سلام و درود خدمت شما. در پست قبلی هم براتون نوشتم پاسخ. اینجا هم دوباره قرار میدم براتون اگر احیانا ندیدین ان پست رو:

      عرض سلام و احترام خدمت شما. واقعا از خوندن نظرتون کیف کردم و لذت بردم. بسیار بسیار برام ارزشمند و باعث افتخاره که یک گیمر تحصیلکرده مثل شما اینقدر لطف و محبت داره نسبت به مطالب بنده. این برام واقعا قوت قلبه و از هر چیزی ارزشمندتره.
      خیلی خوشحالم که مخاطبینی مثل شما دارم. من هم یادمه مثل شما مجلات و دنیای بازی و .. ارشیو همه شون رو دارم. باور بفرمایید که همونطور که فرمودید کاملا با جان و دل می نویسم و شاید به خاطر همینه که گاهی به دل میشینه. این که میدوننم برای افرادی مثل شما می نویسم و مخاطبینی مثل شما دنبال میکنن مطلبم رو، واقعا باعث افتخار منه و سعی میکنم بهترین مطالب رو براتون بنویسم. یک دنیا سپاس از محبت و حمایت شما.
      عرض کنم حضورتون که در مورد نقد نکته خیلی خوبی فرمودید. نگاه ما فرق میکنه به بازی ها. ما بازی ها رو دوست داریم. منتقد نشدیم که کارمون کوبیدن بازی ها باشه فقط. راست و درست عیب و ایراد واقعی بازی رو میگیم و خوبی هاش رو هم میگیم. متاسفانه منتقدین الان که سنشون کمه میگن “همه بازی ها بد هستن مگر خلافش ثابت بشه: ولی من میگم “همه بازی ها خوب هستن مگر این که خلافش ثابت بشه” . این نوع نگاه منه با بازی ها. من ۲۷ ساله بازی میکنم و عاشق بازی ها هستم. قطعا نمیام به خاطر حرف مثلا شخصی که عشق متاس و سن کلیش نصف سن بازی کردن منه، نمره متا بدم به بازی و همه رو بکویم. خیلی خوشحالم که میبینم شما ارطش این رو درک می کنید. برای ما قدیمی ها بازی چیز دیگه ایه. بازی حرمت داره و سازنده هاش ارزش دارن. حق نداریم هر چی میاد دهنمون بگیم در مورد بازی به دروغ. من بازی میکنم و راستش رو میگم. همین. این میشه نقد من. کاری ندارم فلانی چی گفته و چند داده چون راستش فلانی نه اندازه من بازی کرده نه اندازه من نوشته و تجربه داره.
      واقعا از شما ممنونم که با نوشتن چنین نظری و گذاشتن وقت ارزشمندتون به عنوان یک پزشک برای نوشتن این نظر برای من، اینقدر روحیه و انگیزه میدین به من. انشالله که لایق این محبت شما باشم و براتون مطالب خوب قرار بدم. یک دنیا سپاس از شما. سلامت و موفق باشید انشالله

      • من هم یک طرفدار و دنبال کننده ی کوچک از میان طرفداران و دنبال کنندگان کثیر شما هستم من تعریف نکردم وظیفه ی بنده بود حقیقت رو در مورد شما بگم که گفتم چون حس کردم با این تجربه و وقتی که شما برای تاپیک هاتون میزارین اونجور که باید و شاید حمایت نشد و بعضی افراد کم سن و کم تجربه که متاسفانه در اکثر موارد تعدادشون زیاده و نسبت به افراد با تجربه و حرفه ای در کمیت دست برتری رو دارند کامنت های ناپخته و ناشایست مطرح می کنند.در مورد نقد هم کاملا درست فرمودید من رک بگم که یک گیمر متا ستیز هستم و اصلا به متا اندکی هم نگاه نمی کنم . انشاء‌الله همین گونه موفق باشید و در زندگیتان مدارج موفقیت و ترقی را یک به یک طی کنید. باز هم ممنون که وقت گذاشتید.

        راستی از این فرصت استفاده کنم و از همه ی افراد حداقل این سایت خواهش کنم که در خانه بمانند و رعایت کنند اگر هم بیرون می روند بدون ماسک نروند ما پزشکان اینترن شبانه روز شیفت میدیم الان هم به خاطر کرونا نمی توانیم خانه برویم چون عزیزانمان در خطرند خواهشا رعایت کنید تا این مشکل هم رفع بشه و به خوشی ما هم بتونیم عزیزانمون رو ببینیم.

  • Rich Man گفت:

    :yes: :yes: :yes: :heart:
    سخت ترین قسمت پلات نسخه ی دوم برای من دو تا از DLC ها – و ۱۴۰۰۰قدم تا پایان بازی بود .
    فکر میکنم در نسخه ی سوم کار سخت تره چون نبرد با نمسیس آسون نیست .

اختصاصی گیمفا: بخش پایانی راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 3 Remake – راهنمای پلاتنیوم - گیمفا