طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا
طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا
طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا
طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا

طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند

آرین مرادی
۱۹:۳۰ ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا

امروز اخبار جالبی در رابطه با یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پیش رو یعنی The Last of Us Part 2 منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشد.

زمانی که بازی The Last of Us عرضه شد، تمامی بازی‌بازان در عجب بودند که یک بازی با چنان گرافیکی چگونه در نسل هفتم منتشر شده است. به جدای از بحث طراحی هنری و گرافیک فنی بازی که فوق‌العاده بودند، انیمیشن‌های بازی نیز همگی در سطح بسیار عالی قرار داشتند. همین عوامل باعث شده‌اند که انتظارات در این حیطه‌ها از نسخه‌ی دوم بالاتر باشد و با توجه به نمایش‌هایی که تا به حال از این عنوان دیده‌ایم، باید اقرار کنیم که استودیوی ناتی‌داگ (Naughty Dog) به خوبی توانسته‌ است از پس انجام وظیفه‌ی خود برآید.

به احتمال خیلی زیاد با آقای جاناتان کوپر (Jonathan Cooper) آشنایی دارید. آقای کوپر یکی از طراحان بزرگ انیمیشن در صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. او حدود ۱۴ سال پیش به این کار مشغول شد و با استعداد بالایی که داشت، به استودیو‌ها و کمپانی‌های بزرگی همچون بایوویر (BioWare)، یوبی‌سافت (Ubisoft) و نهایتا ناتی‌داگ پیوست و هم‌اکنون مسئول طراحی انیمیشن‌های بازی The Last of Us Part 2 است. با توجه به سطح کاری و تجربه‌ی بالایی که او دارد اگر چیزی بتواند در حیطه‌ی کاری‌اش او را متعجب کند، قطعا موردی اعجاب‌انگیز خواهد بود. حال این اتفاق رخ داده است. او در پستی در شبکه‌ی توییتر چنین نوشته است (شما می‌توانید پست مربوطه را در این نشانی مشاهده کنید):

بابت اینکه این پست کمی برای شما مبهم است، عذرخواهی می‌کنم. من به عنوان یک آدم با تجربه و قدیمی در حیطه‌ی کاری خودم شناخته می‌شوم که مدت زیادی است به طراحی انیمیشن مشغول هستم. به نوعی می‌توان گفت که من به سختی تحت‌ تاثیر قرار می‌گیرم. با این حال یکی از همکارانم موفق به انجام کاری شده که من سال‌ها آرزوی آن را برای بازی‌های ویدئویی داشته‌ام و جالب است بدانید که نتیجه‌، حتی از چیزی که فکر می‌کردم نیز بهتر شده است.

به نظر می‌رسد که باید منتظر انیمیشن‌هایی با سطح کاملا جدیدی در بازی The Last of Us Part 2 باشیم. اما این مورد تنها سورپرایز امروز برای این ساخته‌ی ناتی‌داگ نبود. حتما با خانوم هالی گروس (Halley Gross) آشنایی دارید؛ نویسنده‌ی زبردست نسخه‌ی دوم سری Last of Us. به نظر می‌رسد که خانوم گروس نیز در بازی، دارای یک نقش است. هنوز اطلاعاتی از جزئیات این نقش منتشر نشده است و نمی‌دانیم که باید انتظار یک نقش اساسی و تعیین‌کننده را در طول داستان از خانوم گروس داشته باشیم و یا تنها شاهد حظور کوتاه این نویسنده در بازی خواهیم بود. خانوم هالی گروس حضور خود را در بازی The Last of Us Part 2 با انتشار تصویر زیر در صفحه‌ی رسمی اینستاگرام خود به همگان اعلام کرد:

طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا

بازی The Last of Us Part 2 قرار است که در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. البته حدس و گمان‌هایی مبنی بر عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی وجود دارد. جرقه‌ی این حدس و گمان‌ها توسط ویدئویی زده شد که سونی منتشر و به واسطه‌ی آن اعلام کرد که سال ۲۰۱۹، سالی پربار برای بازی‌بازان خواهد بود (شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید). پس از آن نیز گزارش‌هایی در وب‌سایت IGN یافت شده‌اند که خبر از عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۹ می‌دهد و شما می‌توانید خبر مذکور را در اینجا مطالعه کنید. با این حال هنوز شرکت سونی به صورت رسمی تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا
طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا
طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا
طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا
طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • گوتی و بیگ وینر ۲۰۱۹.الحق و الانصاف سونی سلطان و پادشاه و سرور صنعت گیم است و بس

  • Tlou 1 که همه رو عاشق خودش کرد با اون انیمیشن های فوق‌العاده و احساسی کاراکترها، این دیگه میخواد چی بشه!؟ :weep:

    • لست فقط یه بازی نیست،عشقه،عشق،وقتی عاشق یه بازی باشی حتی اگه ۱۰۰ بار هم تمومش کنی،باز هم ازش سیر نمیشی :inlove:

      • صد در صد همینطوره…
        الآن خود tlou جریان ساز شده و عشق تو خیلی از بازیا راه پیدا کرده. کی فکرشو میکرد کریتوس پدر بشه!!؟ کی فکرشو میکرد یه دختربچه بشه یکی از شخصیت های قابل بازی رزیدنت اویل؟ (تو ۲ revelations) و کلی اتفاق دیگه که بعد از لست شاهدش بودیم…
        الآن قسمت دوم فقط باید فوق‌العاده باشه تا ازش راضی باشیم…

        • Godofwar0385 گفت:

          کریتوس قبلا پدر بوده
          اویل هم نسخه های پی اس وانش شخصیت دختر داشتند :-/

          • چه ربطی داره،رزیدنت اویل شخصیت دختر بچه داشت؟! ?:-) تا قبل از لست ?:-) اونم قابل بازی؟
            در ضمن خود بارلوگ هم گفت که رابطه کریتوس و اتروس رو از لست الهام گرفتن،
            تو هم که هنوز همش دوست داری در مقابل عناوین ناتی داگ جبهه بگیری!!!!!
            کریتوس بله پدر بود،ولی نه اون پدری که تا قبل از گاد جدید باشه،
            در گاد جدید ما شاهد کریتوس(پدر)متعهد هستیم،

            • Mikasa گفت:

              بعضیا خیلی دوست دارن ساید کیک و حمایت از ساید کیکو بچسبونن به ناتی داگ و دلست:)) کلی بازی هستن
              هم ساید کیک هاشون هوش مصنوعی بسیار بهتری از الی دارن
              هم نقش بسیار بیشتری از الی دارن
              هم تو گیم پلی بازی صدها برابر موثر تر از الی هستن
              نمونه ش موریگان تو دراگون ایج سال ۲۰۰۹
              هم قابل کنترل بود و اتفاقا میتونستی از ۰ تا ۱۰۰ بازیو باهاش بری هم هوش مصنوعی فوق العاده داشت هم تو گیم پلی به عنوان میج موثر بود (لااقل هزار برابر الی)
              هم حمایت ازش در طول بازی خیلی مهم بود( هم به دلایل داستانی هم به دلایل گیم پلی )
              هزاران jrpg ده ها سال قبل از تلو اومدن با ساید کیک قابل کنترلتر
              و موثر تر در گیم پلی
              دقیقا الی چیکار کرده اینا نکردن؟
              نوآوری ناتی داگ چی بوده؟
              ساید کیک قابل کنترل ؟ داشتیم خیلی بهترشم داشتیم
              ساید کیک موثر در داستان؟ داشتیم
              ساید کیک دختر؟ اینم داشتیم
              ساید کیک با هوش مصنوعی؟ از الی بهتر ریخته
              این نوآوری کوفتی ناتی داگ تو tlou چی بوده دقیقا؟

              • Unbalance گفت:

                آیفون تا الان هیچ نوآوری از خودش نداشته. هر تغییر جدیدی که میده قبلاً تو گوشی‌های دیگه استفاده شده. از تاچ و ناچ و حذف جک هدفون تاااااا آخر
                اما خیلی از اینا رو اکثر مردم با اپل میشناسن میگن اپل چون این کارو کرد بقیه هم رفتن سمت این…راستم میگن ، اگه اپل نمیکرد موج تو بقیه راه نمیفتاد
                مهم اینه یجوری اون حرکتو اجرا کنی که از اونجا به بعد اون حرکتو با تو به یاد بیارن
                متوجهین دیگه؟

                • Godofwar0385 گفت:

                  مثال خوبی زدید این حرکت و کپکام سال ۲۰۰۵زده دادا اگه تجربش کرده باشید یک ساعت با اشلی باید کلی کار کرد اویل چهار واقعا نواوری با خودش اورد صنعت گیم و از فرش رسوند به عرش

                • Mikasa گفت:

                  اولا بحث من دقیقا اینه
                  نوآوری دلست چی بوده
                  کاری ندارم چیو مد کرد چیو نکرد الان بحث بحث نوآوریهD:
                  همونطور ک گفتم هم ساید کیک های عالی تو گیم قبل دلست کم نبودن
                  همون سالی ک دلست اومدم الیزابت تو بایوشاک جزو ساید کیکای خوب بود
                  تنها بازی ای ک از دلست تو ساید کیک الهام گرفت گاد آف وار بود پس با آیفون مقایسش نکن ک کل دنیا ازش الهام میگیرن
                  و در ضمن
                  آیفون خیلی از مواقع تکنولوژی ای رو ک میاره در اوج کماله
                  اگه تاچ آیدی گذاشت واقعا تاچ آیدیش عالی بود
                  ولی آیا الی به عنوان ساید کیک اوج کمال و کیفیت بود در بین ساید کیکای دنیای گیم ؟ اصلا!
                  پس مقایسه اپل با ناتی داگ کاملا غلطه
                  اپل میاد مسیر کل دنیای تکنولوژی رو تغییر میده
                  دلست تنها چیزیو ک تغییر تونسته بده gow بوده اونم سر رفاقت بارلوگ و دراکمنD:
                  البته ناتی داگ کمپانی تاثیر گذاری بود با کراشش الهام بخش خیلی از بازیا در‌زمینه پلتفرمر سه بعدی بود یا آنچارتد همونطور ک از لارا کرافت تاثیر گرفت تاثیرم گذاشت
                  ولی دلست ؟

              • Godofwar0385 گفت:

                داداش تموم بازیها بلاخره نواوری خودشون و دارند نمیشه که مثلا فقط دوتا شرکت نواوری داشته باشند بقیه تقلید کنند ایشون گفتند دختر بچه قابل بازی نبوده قبلا تو هیچ بازی ای من گفتم هست و بوده شاید شما ندیدید شخصیتهای همراه قابل بازی یا هوش مصنوعی تو خیلی بازیها بوده مخصوصا هوش مصنوعی حتی تو همین گاد سه هم پاندورا با کریتوس یک ساعت همراهشه با هوش مصنوعی و خیلیم کارامد یا انچارتد ما اگه حرفی زدیم و حقیقت و گفتیم ایشون فکر میکنند من با عناوین ناتی داگ مشکل دارم

            • Godofwar0385 گفت:

              به ولله من دارم چیزیو میگم که دیدم بله رزیدنت شخصیت قابل بازی داشت اونم دختر بچه تو رزیدنت اویل جهار حالا اگه شما فکر میکنید حرف من کنایه بود مقصر خودتونید
              تو گاد یک کریتوس خیلی خانودشو دوس داشت به طوری که تموم این اتفاقات هم بخاطر کاری بود که ناخاسته با خونوادش کرد و کابوسهاش ولش نمیکرد پس یعنی پدر بوده و فرزنده شو دوست داشته
              بله در این‌که رابطه ی بین کریتوس و اتروس از لست الهام گرفته هیچ شکی نیست ولی حرفم این بود که قبلش کریتوس پدر بوده و رزیدنت اویل چهار هم شخصیت دختر بچه قابل بازی داشته

          • داداش من دو موردی رو گفتم که خود سازنده ها گفتن از tlou الهام گرفتن… بحث ما بار عاطفی بازی بود که خب تو نسخه ی revelations 2 شخصیت دختر و پدری وجود دارن که از اول تا آخر یک فصل از بازی کنار هم هستن و تأثیر احساسی رو بازی میذارن، تو رزیدنت اویل ۲ فقط یه تیکه ی کوتاه از بازی کنترل شخصیت دختر به عهده ی گیمر گذاشته میشه که بیشتر جهت شبیه سازی استرسی هست که یه بچه ی تنها تو دنیای زامبی میتونه چه بلایی سرش بیاد.
            عشقم کریتوس هم خب معلومه قبلش هم پدر بوده :laugh: ولی منظورم رو احتمالا فهمیدی که در جریان بازی به عنوان یه پدر دلسوز قابل بازی نبود که…

            • Godofwar0385 گفت:

              حرفت درسته و میدونم چی میگی دادا کارت بیسته شما :yes:

            • AXEL STONE گفت:

              خوشم نمیاد جنجالی کنم اینجا به احترام دوستان دوست ندارم یچزی بگم که ناراحت بشن از حرفام و فقط اینو میگم تا بدونی کپکام و راکستار شرکتایی چند گانه هسیتن که در تمامی نقاط مهم دنیا یک استودیو تائسیس کردن! و از همینجاش باید بدونی در مورد چه عظمتی داری حرف میزنی!
              دوست عزیز RE4 اگه بازی کردی میتونی درک کنی احساسی چیه و مواظب یکی باشی اونم به ضرافت و نازیه اشلی باشی یعنی چی! که حتا وقتی میخاستی از یک پله چوبی بیای پایین میبایستی خودت بگیری اون دختربچه رو بیاری پایین با دستای خودت و اون دختربچه چنتا مراحله هم داره که اصلا بلد نیست با اسلحه کار کنه اونم در برابر یک باس فایتی روانی نابینا اما با گوشای تیز و شنوا. داش علیرضا اصلا منظورش رولوشن ۲ نبود بهت گفت رزیدنت اویل۲! سال ۲۰۰۳ توی DMC2 شخصیت دختر داشت که اسمش لوسیا بود اونم در اختیار خودمون بودش RE0 ربوکارو میدیدی ساکت میشدی با اون دوربین قدیمیش. RE رولشون۲ فقط حالت PVP داشت بین بری و انتالیا!
              نگو بازی PVP نبود دراگون اج اگه بازی کردی میتونی با هر شخصیتی که دوست داری بازی رو تا اخر تمام کنی و هر وقت دوست داشتی شخصیت عوض کنی همونجا شخصیت دیگه میذاری و بازی رو ادامه میدی اون با شخصیتای مختلف امیجر و واریور و تانکر و هر وقتم دوست داشتی متونستی بری و کل اکیب رو عوض کنی و باهاشون هم حرف بزنی! (و بهشون عشق بورزی که بیشتر دوست داشته باشن! میتونی بهاشون بد رفتار کنی که ازت بدشون بیاد!)
              منم عاسق TLOU هستم و منتظرشم بازی خیلی خوبیه و برای RE هم سبک خودمه اما بیخودی حرف مسخر نذارید بزرگی شرکتای قدیم ثابت شدس

              • داداش من مگه جنگه؟! 🙂
                داریم در مورد بازیها بحث میکنیم، کجا من راک استار و کپکام رو کوبیدم!؟ 😐
                وقتی خود سازندگان tlou گفتن از re4 الهام گرفتن و خود سازندگان revelations 2 و god of war جدید گفتن از tlou الهام گرفتن دیگه این داد و ستدی هست که تو دنیای گیم واسه پیشرفت وجود داره، نمیدونم چی تو صحبت های من شما رو ناراحت کرد!؟! ?:-)
                بعدم الهام گرفتن به این معنا نیست که کپکام یا ناتی داگ بازی درست کردن بلد نبودن! و کلا از رو دست هم تقلید کردن!
                اینجام بحث ما بالا رفتن بار عاطفی بازیها بود که خب واقعا tlou و “انیمیشن های صورت” و کات سین هاش انقلابی تو صنعت گیم بود و بازم میگم طبق گفته ی خود سازندگان مثلا god of war واسه بالا بردن عمق عاطفی شخصیت کریتوس، اونو همراه پسرش کردن که خب گفتن که با الهام از tlou این خلاقیت رو به خرج دادن.
                _________
                بعدم اگه ما رو نزنی 😀 داداش کامنتا رو از اول بخونی، من منظور علیرضا جان رو فهمیدم و اصلا سوتی ندادم، شما رزیدنت اویل ۲ و revelations 2 رو تو بحث ما قاطی کردی؛ بخونی متوجه میشی.

  • PERSIAN NAZI گفت:

    امروز صبح رفتم مغازه رفیقم و دیسکش رو کرایه گرفتم تا یه حالی بکنم و ببینم که این لستی که اینقدر تعریفش رو میکنید چیه ?:-)
    ولی در کل مطمئنم که بازی کیفیتی عالی رو داره و تو نسل بعد هم که ۱۰۰ % یه مقداری ریمستر میشه کیفیتش هم بهتر میشه ول یچیزی که ذهن منو درگیر کرده اینه که حدس میزنم دیز گان با لست کراس اور بشه چون خیلی شبیه به هم هستن و ناشر هم که یکیه
    حالا یا من توهم زدم و نظر شخصی شخمی خودمو میگم و یا از اینده اومدم و میدونم قراره چی بشه

  • Only-Sony گفت:

    برترین طراحی انیمیشن تاریخ و الحق سونی خدای صنعت گیم است

  • Max.level گفت:

    بازی از اون چیزی که همه فکر میکنیم خیلیییی بزرگتره!!! این انتظار کشیدنا ارزششو داره برای تجربه این فرا ابرشاهکار :yes: :yes:
    ناتی داگ تو زمینه گرافیک و جزیئات با هر بازیش که عرضه میکنه این مورد رو چند لول بالا میبره که خودش واقعا جای تحسین داره
    از اون طرفم که قطعا یک داستان فوق العاده و زیبا پشتش خوابیده درست مثل نسخه اول و بدون هیچ تردیدی این میگم با اینکه اهل پیش بینی کردن متای بازی ها نیستم و متا هم اصلا برام اهمیتی نداره اما اینبار از قرار معلوم اونقدری بازی عالی خواهد بود که حدس من برای متای اون ۹۷ هستش
    هرچند که این بازی بی نظیر ارزشش خیلی بیشتر از ایناس که بشه با اعداد بیان کرد :heart: :heart:
    درود بر ناتی داگ :yes: :yes:

    • AL1K1NG گفت:

      اخرش یکی بهش ۴ میده 😐 (یاداوری انچارتد۴)

      • Max.level گفت:

        میگم که نمره اصلا مهم نیست منم همینطوری یه چیزی رو حدس و گمان گفتم وگرنه قطعا همیشه عوامل یا افرادی هستند که باعث خراب کردن نمره واقعی یک بازی بشن مثل همین آنچارتد ۴ یا حتی رد دد ۲ که اون slant magazine بهش ۷ داد
        هر چیزق ممکنه ولی اصل ماجرا اینه که هیچ کدوم ازین نمرات و جوایز نمیتونن به یک بازی که شاهکاره لطمه ای وارد کنن حالا هر چی که باشه :yes: :yes:

  • اصلا به tlo فکر نمیکنم ، واقعا انتظار کشیدن واسش خیلی سخته امیدوارم resident evil بتونه تا حدی عطشمون رو کم کنه

  • بدون شک جواهر یکی یه دونه نسل هشتم فقط و فقط The Last of Us Part II هستش و بس.

  • MasterDriver گفت:

    اینا رو ول کنی یه تاریخی چیزی بده لعنتی

  • Be taraf گفت:

    انقدر نگید گوتی بیطرفانه نظر بدین هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه حکایت هایپ الکی که سازنده ها به گیمرا تحمیل میکنن

  • Oracle گفت:

    واقعا اونچه که سونی داره حاصل سالها برنامه ریزیه.
    بخش گیمینگ خصوصا سانتا مونیکا و ناتی داگ دارای بهترین زیرساخت و سرمایه گذاری هست از جانب سونی.
    ای کاش مایکروسافت هم عوض اینکه سعی کن استدیو بخره حدافل دوتا استدیو رو بصورت زیرساختی(منظورم انجین اختصاصی یا حداقل ابزار اختصاصی هستش)سرمایه گذاری کنه نتیجه ش رو میگیره.
    الان مراسم GDC که تو این حوزه قرار میگیره اصن زیاد مورد توجه گیمرا و رسانه ها نیست اما اگه بیشتر بهش بپردازن سایتا همه میفهمن موفقیت از کجا نشات میگیره.
    هرساله من میبینم بهترین ابزار و برنامه ها و تکنولوژی ها رو استدیو های ناتی داگ،سانتا مونیکا و راک استدی رونمایی میکنن.

  • Lord-Sega گفت:

    گرافیک و طراحی ۳ بعدی بازی ها دیگه به حد کمال خودش رسیده و در واقع گرافیک بالاتر امکان پذیر نیست چون بالا تر میشه بازی زنده! از نسل بد گیم پلی،داستان و پشتیبانی مناسب هست که حرف اول رو میزنه

  • h00man گفت:

    برترین سونی فقط انیمشین کنسول تاریخ صعنت و سلطان بشر انیمشین فقط

  • الحق بهترین بازی جحان نزدیک است و سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود و بس..

  • X1 no PS4 yes گفت:

    هیچ چیزی تو این دنیا به اندازه تاریخ انتشار این بازی برای من شیرین نیست.
    روی ps3 هشت بار روی ps4 پنج بار این بازیرو تموم کردم هنوزم برای من تازست.
    من مطمئنم این بازی روزی که بیاد صنعت گیمو چندین پله از این چیزی الان هست بالاتر میبره. :yes: :yes: :yes:

  • NFrealmusic گفت:

    نسخه یک که عملا یه عنوان نسل هشتی تو نسل هفت بود قضیه این نسخه هم همینطوره :yes:
    فقط کافیه برید تریلری که از بازی تو E3 امسال منتشر شد رو ببیند تا هوش از سرتون بپره!

  • Inside 1990 گفت:

    با اون تریلری که من دیدم شما همین الانم به دست آورد های بزرگی رسیدین فقط امیدوارم تو نسخه ی نهایی همه چیز مثل تریلر و حتی بهتر باشه

  • فقط من هر موقع خبری از این بازی میاد
    ذوق زده می شم یا یه احساس مشترکه ؟
    دوستان این بازی قراره کولاکی کنه که اون سرش ناپیداست .. اینا هنوز خودشون ساخته خودشون رو نمی تونن باور کنن اونوقت ما چی ؟
    مدتی پیش بود که یکی دیگه از سازنده ها گفت این بازی شگفت انگیزه ..
    تا الان در شاهکار بودن موارد زیر می تونم شرط ببندم :
    گرافیک فنی
    گرافیک هنری
    موسیقی
    صدا گذاری
    گیم پلی
    اما داستان رو من نمی تونم تضمین کنم ( به خاطر یکسری علل از جمله حرف خودشون که گفتن برخی از طرفداران خوششان نخواهد آمد و از قافله ما جدا خواهند شد )
    اما در جای دیگه گفته شده که داستان حرف مهمی برای گفتن داره و همچنین گفتن که اگر ایده قوی نداشتیم به سراغ ساختش نمی رفتیم
    ، و صد البته از سابقه درخشان ناتی داگ می شه اطمینان داشت که در زمینه داستان هم با شاهکاری مثال زدنی طرف خواهیم بود …

  • sarfaraz گفت:

    اصلا کاورگیری ها بازی و جاخالی دادن ها توی تریلر جوری بود که اولش فک کردم فیلمه ناتی همیشه گل سرسبد استدیوهای سونی بوده و هست لست دو مطمئنن حداقل دو و نیم برابر قبلی میفروشه

  • Hala madrid گفت:

    بی صبرانه منتظرشم که پیش خریدش کنم :inlove:

  • Taylor89 گفت:

    من الان نمیبینم دست اورد بزرگی که تیتر خبر هستش برای چیه الان؟ مثلا یعنی چی؟ خیلی خوبه باشه ولی دست اوردش چیه؟؟؟؟ منظورم اینه که تیتر خبر نمیخونه باهاش!!!

    اقا من نمیگم بازی بدیه ها!!! پنکه های افراطی خواهشن جواب ندن!! ازادی نظر هستش منم مال خودمو میگم و اصلا به نظر هیچکس دیگه کارندارم پس وقت خودتونو هدر ندین!

    ولی اونکه میگه بهترین بازی تاریخ چیز گفته چون این فقط یه سبک بازی بیشتر نیستش پس متال گیر و رزیدنت و ویچر و جی تی ای… هویجن اینجا؟؟

    ما یه پنکه داریم سونیه خیلی جنسش خوبه اقا!!!

  • ShahinSky گفت:

    یعنی چجور انیمشینیه که از هرچی از لست ۲ نشان دادن بهتره
    فقط چند ثانیه مبارزه نزدیک مادر الی یا جوئل با زامبیارو نشون بدن کافیه، بغیر از خدای جنگ ک فرق داشت سیستم گیم پلی لست ۱ هنوز اعتیاداور ترینه و رو دستش نیومده

  • از همان اول که تریلر گیمپلی بازی رو دیدم با خودم گفتم همچین چیزی مگه میشه، به خصوص اون قسمتی که الی داشت فرار میکرد و هم زمان اون شیشه رو برداشت پرت کرد که از نظر فنی همچین کاری غیر ممکنه که به این طبیعی و نرمی شخصیت بازی این کار رو بکنه. لامصب سونی بهترین افراد رو پیش هم جمع کرده.

    • AL1K1NG گفت:

      این دست اورد ی شبه ناتی داگ نیس
      این روند از انچارتد۱ شروع شد
      تو انچارتد۱ اصن عذاب بود سیستم انیمیشن و پلتفرمینگ
      مثلا بخای از ۱ متری ی سکو بپری بهش یا بپری ازش پایین اصن قوانین فیزیک زیر سوال میرفت
      بعد رفت انچارتد ۲ و ۳ ک یکی از یکی جواهر تر بودن و تو تلو ک اصن سیستم موشن مچینگ و گرافیک رو تو نسل۷ ی پله جلو برد ی تنه
      و بعد هم انچارتد۴ و dlcش
      توی انیمیشن چهره و تعامل شخصیت و تکسچر و محیط فراتر از قدرت سخت افزاری پلی۴ واقعا عمل کرد وحتی برترین بازی های دیگه هم تو بهترین تنظیمات بعضا جلوش کم میارن
      و الان هم ی بار دیگه میخوان استاندارد های خودشونو جلو ببرن و پرز سخت افزار پلی۴ رو یبار دیگه جابه چا کنن

  • Y PS گفت:

    اینه که میگیم ناتی داگ هنر گیم رو ارتقا میده همینه :yes:

  • mo1234 گفت:

    من صبر میکنم بازی رو وقتی ریمستر شد برای ps5 میخرمش

  • AL1K1NG گفت:

    چرا نیل دراکمن قیافه رو همچی کرده :laugh:
    این فناوری ک انیمیشن های صورت رو کپچر میکنن اسمش چیه؟

  • Hala madrid گفت:

    وقتی میگیم صنعت گیم یه هنره و بازیساز ها هنرمند هستن منظورمون همچین شرکت هایی هست.اینه تفاوت شرکت ها(خوب میدونین منظورم از اون شرکتا دقیقا چیه.اصلا هم منظورم اکتیویژن نیستااااا)

  • 2B گفت:

    ناشر فقط تیک تو و سونی باقی سعی میکنن که ادای این دو رو دربیارن! امیدوارم بانجی از یه سوراخ دو بار گزیده نشه ،میتونه در کنار این دو به اونچه که استحقاقش رو داشته برسه… 😎

  • AXEL STONE گفت:

    :lashes: از چهری نیل دارکمن و اون بارش معلومه یک سوپرایز و سوپرایزایی در راهن :heart: :rose:

  • Sackboy گفت:

    اگر تجربه ی کار انیمیت برای گیم رو داشته باشین، (تاکید می کنم، برای گیم، چون خیلی فرق می کنه!) متوجه می شین که چقدر چیزی که ناتی داگ توی تریلر قبلی نشون داد شگفت انگیز بود! همه چیز یه طرف، انیمیت ها هم یه طرف. شاید در نگاه عامه گرافیک تریلر E3 بیشتر توجهات رو به خودش جلب کنه، ولی شرط می بندم علت اصلی ای که کارگردان توم رایدر تریلر e3 رو غیر واقعی توصیف کرد، انیمیت کار بود، و این که شما هیچ کجای گیم پلی، اثری از loop های انیمیشن نمی بینین. با سیستم عادی، برای این کار تعداد انیمیشن های هر کارکتر به صورت دیوانه واری باید زیاد باشه تا خروجی انقدر طبیعی و سینمایی در بیاد. قطعا هوش مصنوعی هم توی این انیمیت ها و البته نحوه ی blend شدنشون نقش موثری داره.
    اصلا علت اصلی ای که تا الان هیچ کدوم از بازی ها تو گیم پلی انقدر حالت سینمایی نداشتن، و رفتار کارکتر ها هم (نسبت به سینما) خیلی خشک به نظر میاد، محدودیت های انیمیت گیم بوده. هم از نظر کمی، هم کیفی.

  • rezayisina9 گفت:

    TELL A DAMN RELEASE DATE :reallypissed: :reallypissed:

  • دوستان اون خانم محترم همون مادر الی نیست به نظرتون ?:-)

  • Be_haan گفت:

    عالیه یعنی فکرشو بکن گرافیکش از اینی که بود بالاتر رفته یا خدا :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • ps4lover21 گفت:

    چرا هنوز بخش موشن مپشر تموم نشده
    دارم کم کم میشم نگران .
    توی اینستال گرام خاله اشلی ازش سوال پرسیدم(DIRECT) منتظر جوابش هستم . بهتون خبر میدم

  • SLλYER #2077 گفت:

    حتی نگفتن چیشده، عجب بازاریابی و هایپ خوبی

  • mehrdadPS گفت:

    این بازی محکوم به خارق العاده بودنه

  • Animals گفت:

    حاضرم این بازی با گرافیک سی و دو میگ بازی کنم این بازی پر از معناس… :yes:

طراحان انیمیشن بازی The Last Of Us Part II به دست‌آوردی بزرگ رسیده‌اند - گیمفا