Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا
Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا
Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا
Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا

Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد

مهرداد میرشاهی
۱۷:۳۲ ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا

اگر تاکنون بخش تک نفره و داستانی بازی بسیار موفق Red Dead Redemption 2 را به پایان رسانده‌اید و منتظر تجربه بخش آنلاین این بازی یعنی Red Dead Online هستید، استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، خبرهای خوبی برای شما دارد. وی به تازگی بیان کرده است که بخش آنلاین این بازی جهان بازِ تحسین شده، تا پایان ماه میلادی جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین حداکثر تا دو سه هفته دیگر، می‌توانیم به تجربه این بخش چند نفره و آنلاین بپردازیم.

Red Dead Online در قالب یک نسخه بتا در دسترس قرار خواهد گرفت. شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) قبلاً اعلام کرده بود که با عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف، سعی در بهبود تجربه این بازی خواهد داشت. بنابراین، Red Dead Online نیز همانند Grand Theft Auto Online پشتیبانی خواهد شد و بازی‌بازان می‌توانند از این لحاظ، آسوده خاطر باشند. امیدواریم که Red Dead Online نسبت به GTA Online، مشکلات کمتری داشته باشد و از ابتدا تجربه‌ی بی‌دردسرتری را ارائه دهد.

با این حال، مهم‌ترین سوالی که هنوز پاسخی برای آن نمی‌دانیم این است که محتوای Red Dead Online دقیقاً چیست؟ برخی شایعات حاکی از آنند که این بخش، حاوی یک حالت بتل رویال (Battle Royale) خواهد بود اما راک‌استار گیمز هنوز در این باره صحبت نکرده است. باید دید که آیا Red Dead Online همانند GTA Online موفق خواهد شد یا خیر؟

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً مشخص شده است که این عنوان زیبا توانسته تنها در هشت روز، بیش از ۱۷ میلیون نسخه بفروشد. همچنین مدتی پیش، اطلاعات و جزئیاتی از نسخه‌ی بتای Red Dead Online منتشر شد که از این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری از آن دست یابید.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه و منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید نقد و بررسی منتشر شده از آن در وب‌سایت گیمفا را از این نشانی مطالعه کنید که توسط «مهدی رضایی» به رشته تحریر در آمده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا
Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا
Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا
Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا
Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • General RAAM گفت:

    چه شود :inlove: اگه بتل رویال هم داشته باشه که دیگه بهترین بازى آنلاین محور نسل همین رد دد هست :inlove: :yes: اگه غیر قانونى خریدید بدونید سود نکردید که هیچ ضرر هم کردید :-* :no:چون اون چیزى که تا الان بازى کردید یه مقدمه بوده واسه آنلاینش 😀 :rotfl:

  • تا به الان ۱۷ ساعت و سی دقیقه در حال تجربه بازی رد دد ریدمپشن ۲ بودم، بازی هیچ گونه نقصی بهش وارد نیست به تک تک جزئیات دقت کردن، تک تک مراحل بازی تنوع فوق العاده ای داره و به شدت مهیجه، اسلحه های بازی هم دقیقا مثل تو واقعیت هستن صداشون شلیکشون و لگدشون و حتی خشاب پر کردنشون، طبیعت بازی به شدت خارق العاده هستش و تنوع حیوانات بازی به شدت بالا هستش و همه جور حیوانی توش میشه پیدا کرد از جمله خرس، خرگوس، اهو، گوزن، اردک، ماهی، پرنده، و طوطی و غیره که فعلا کشف نکردم، سیستم اسب سواری هم طبیعی ترین سیستمیه که تا به حال دیدم میتونید به اسبتون غذا بدید و برسش بکشید و نازش کنید و حسابی قربون صدقش برید، بپردازم به شخصیت ارتور مورگان که تا به الان بنظرم یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های صنعت گیمه حتی دوست داشتنی تر از گرالت و به شدت هم منو یاد ترور میندازه، کلا هرچقدر تعریف کنم بازم کمه به هیچ وجه بابت پرداخت ۶۰ دلار برای این بازی شک نکنید که این پولی که پرداخت میکنید هیچی نیست در برابر این همه زحمت شرکت ابر شاهکار سازی راک استار

  • Sony_ps گفت:

    تموم کردمش همین الان
    فقط چند تا جمله در مورد بازی مطرح میکنم بدون هیچ گونه اسپویلی ( میدونم الان منفی ها سرازیر میشن) : رد دد دو ، بهترین بازی بود که توی عمرم بازی کرده بودم ( بهترین توی این چند سال گیمریم) بهترین توی تمامی بازی های جهان باز بهترین توی همچی، اما !
    اما چی؟!
    اما اگر میدونستم بازی چجور پایانی داره که بخواد اینجوری با اعصابم بازی کنه صد سال سمتش نمیرفتم ، خدا ازت نگذره راکستار هنوزم که هنوزه ﺗﻮ شوکم

  • maravess گفت:

    دوستان بازی به باگ عجیب داره. این مطلب را بگم چون ممکنه دوستانی این قضیه اذیتشون کنه
    من دو تا دسته PS4 دارم. با یکی از دسته ها چند تا از اسلحه ها مثل کمان و شات گان و هفت تیر شلیک نمیکنه و خصوصا قضیه اونجا اذیت میکنه که بخوای دوئل کنی. ضمناً دسته هم کاملاً سالمه و هیچ مشکلی نداره و جالبه که دکمه R2 در زمان دوئل وقتی تا نصفه فشار میدی کار میکنه ولی وقتی زمان شلیک میشه و باید تا آخر فشار بدی عمل نمیکنه
    خواستم بگم توی چند تا سایت خارجی هم این قضیه مطرح شده و باید دسته را عوض کنی تا مشکل حل شه!!!

  • maravess گفت:

    حالا که چند تا از دوستان در مورد بازی نوشتن اجازه بدین من هم تجربه ام را از بازی بگم چون من مدت زیادی بود به خاطر قیمت ها بازی جدیدی نخریده بودم و شاید این مطلب بتونه بعضی ها را که توی انتخاب این بازی مردد هستند را راهنمایی کنه
    من این بازی را با احتساب انتقال دیتا ۴۶۰ هزار تومان ناقابل و به صورت شیرینگ خریدم
    برای من گرافیک بازی خیلی اهمیت داره. من این بازی را فقط میتونم با آنچارتد از نظر گرافیک مقایسه کنم البته در بعضی موارد دارای ضعفها و در برخی موارد دارای قوت هایی است.
    در به تصویر کشیدن محیط های بسیار زیبا که هوش را از سر میپرونه به نظر من از آنچارتد یه سر و گردن بالاتره. این محیط ها و پویاییشون اونقدر زیبان که دوست دارین بازی را رها کنین و فقط تو محیط و خصوصاً توی دوردست ها خیره بشین . اگرچه آنچارتد هم گرافیک محیطیش بسیار قوی بود خصوصاً لگسی اما اینجا رد دد۲ بهتر عمل کرده. اما در زمینه گرافیک خود شخصیت ها مسلماً آنچارتد بسیار قوی تره و جزئیاتش هنوز بی رقیبه و من بیشتر توضیح نمیدم.
    من بازی جهان باز را اصلا دوست ندارم اما رد دد۲ به لطف گرافیک و داستان و جذابیت غرب وحشیش واقعا من را راضی کرده. البته بعضی از مراحلش تکراری و یا حداقل شبیه به هم هستن.
    جزئیات توش تا حد بالایی دیده شده. مثلا اگه توی یه محیط سرد اسبتون را بدوونین بعد از ایستادن از بدنش بخار بلند میشه!! یا مثلا بعد از پایان باریدن بارون، از سقف ها قطرات بارون میچکه و همه جا گِل میشه
    گان پلی خیلی هم سطح و فقط یه کم از آنچارتد بهتره. اونم به لطف عکس العمل های بسیار طبیعی افراد بعد از تیر خوردن. وگرنه حتی همون مسیر عبور تیر که توی آنچارتد بود هم اینجا شبیه هم هست.
    در مجموع من خیلی خوشحالم که انحصار شاهکارهای گرافیکی از دست کمپانی مثل ناتی داگ خارج شده و بقیه کمپانی ها هم میتونن تو همون سطح یه بازی جهان باز توی نسل فعلی بسازن. از گفتن ایرادات بازی هم به خاطر کمبود وقت و اینکه با این همه محاسن ، گفتن ایرادات بی انصافیه میگذرم.
    اگه بخواید یه مقایسه از نمره ها هم داشته باشید، من به بازی رد دد۲ از ۱۰ نمره ۹ و به بازی آنچارتد هم ۹ میدم.

  • Mr Hill93 گفت:

    ما هنو کمپین شو بازی نکردیم اواخر نوامبر رد دد آنلاین میاد
    فقط من میخام بدونم چرا ایران به دنیا اومدم
    حاضر بودم افغانستان به دنیا بیام ولی ایران ن

  • JJSTYLE36 گفت:

    باید ی نسخه جدا بگیریم برای آنلاین یا با همین میشه؟

Red Dead Online تا پایان نوامبر امسال عرضه خواهد شد - گیمفا