اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با سی و ششمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

  • ادامه راهنما

دوباره از بونفایر سوار آسانسور شوید و برگردید بالا. قبل از این که به سمت پله های سمت راست بروید به چپ بپیچید و از پله ها بالا بروید. دور این سقف دایره ای شکل به جهت عقربه های ساعت بچرخید و Soul of a Crestfallen Knight را بردارید. همین مسیر را ادامه دهید و در آن سمت سقف دایره ای شکل، به برجی که سمت راست و روبرویتان است نگاه کنید. ۳ مجسمه بزرگ را می بینید که بالای برج هستند؟ اینها ۳ عدد Gertrude’s Knight هستند که خیلی مشابه  Winged Knight ها هستند با این تفاوت که پرواز می کنند و آن یکی که دو تبر دارد می تواند آن ها را به سمت شما پرتاب کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

اینها Gertrude’s Knight هستند که خیلی مشابه Winged Knight ها هستند با این تفاوت که پرواز می کنند و آن یکی که دو تبر دارد می تواند آن ها را به سمت شما پرتاب کند.

یک زره سبک بپوشید و spook را اگر دارید آماده برای استفاده کنید. به سمت برج بروید تا ۳ شوالیه به پایین بپرند و سریعا برگردید به دور سقف دایره ای شکل. ۲ تای آنها همان جا می ایستند ولی آن که دو تبر دارد می َآید شروع به گشت زنی در جهت خلاف عقره های ساعت می کند. آن دوتا که ثابت هستند را یکی یکی به سمت سقف دایره ای شکل بکشانید و دور سقف بچرخید تا توجهشان را به شما از دست بدهند و سپس از سمت مخالف آنها بروید و از پشت (با spook) به آنها ضربه بزنید و همین روند را تکرار کنید تا کشته شوند. سومی هم می تواند به همین روش در دور برجی که گشت زنی می کند کشته شود. همچنین می توانید بروید به برج و از پله ها و نردبان وسط برج بالا بروید و سپس بیایید بیرون روی یک سقف که دور برج است و از آن بالا شوالیه سوم را اسنایپ کنید. وقتی هر ۳ آن ها را بکشید Titanite Slab می گیرید که از ارزشمند هم ارزشمندتر است! در دور برج بچرخید و به آن سمت برج بروید و آنجا می توانید یک  Estus Shard پیدا کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

یک زره سبک بپوشید و spook را اگر دارید آماده برای استفاده کنید. به سمت برج بروید تا ۳ شوالیه به پایین بپرند و سریعا برگردید به دور سقف دایره ای شکل. ۲ تای آنها همان جا می ایستند ولی آن که دو تبر دارد می َآید شروع به گشت زنی در جهت خلاف عقره های ساعت می کند.

حالا به داخل بخش وسط برج بروید (همان جایی که گفتیم می توانید شوالیه سوم را از بالایش اسنایپ کنید) و از پله ها و سپس نردبان بالا بروید و Hunter’s Ring را بردارید. در داخل برج در طبقه کف می توانید بپرید پایین روی میله های سقف در بالاترین نقظه کتابخانه. از آنجا هم می توانید بپرید روی قفس فرشتگان و معجزه Divine Pillars of Light را بردارید. سپس روی یک سری میله دیگر در پایین بپرید و مسیر را روی این میله ها به سمت مقابل ادامه دهید تا Blessed Gem را بردارید. البته مراقب maggot man mage در زیرتان باشید. سپس بپرید پایین روی یک ردیف دیگر از میله ها و دوباره بپرید پایین تا روی بالاترین بالکن کتابخانه برسید. بهتری است برای این پرش ها از Spook یا Silvercat Ring استفاده کنید. دوباره برگردید به همان مسیر اول راهنمای این قسمت یعنی جایی که از آسانسور کنار بونفایر بالا رفتیم و حالا این بار به پله های سمت راست رفته و و بالا بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

می توانید بروید به برج و از پله ها و نردبان وسط برج بالا بروید و سپس بیایید بیرون روی یک سقف که دور برج است و از آن بالا شوالیه سوم را اسنایپ کنید.

اینجا کلی grunt و یک تیرکمان دار پشت این بخش هستند که آنها را بکشید و سپس بیرون بروید و در این منطقه ۴ عدد cathedral knight حضور دارند. آنها را یکی یکی بکشید عقب و از پای در آورید. سپس وقتی هر ۴ تا را کشتید مسیر دویار سمت راست برا ادامه دهید تا یک آسانسور ببینید. این آسانسور دقیقا شما را می برد به بونفایر Dragonslayer Armour bonfire. حتما یک بار سوارش شوید تا فعال شود. دیگر کاری نمانده است جز این که به سراغ آخرین لرد سیندر برویم که البته آخرین باس نیست. این را بدانید که بهتر است قبل از این باس بروید و هر ماموریت و کاری که با شخصیت ها و خط داستانی آنها دارید انجام دهید و در خط داستانیشان تا حد ممکن و تا جایی که در راهنما تا به اینجا اشاره کرده ایم پیش بروید. اگر ارتقا و .. دارید هم انجام دهید و سپس دوباره به با آسانسور بونفایر Dragonslayer Armour bonfire برگردید همین بالا بیایید و اگر شوالیه ها دوباره ظاهر شده اند کمی صبر کنید تا شروع به گشت زنی کنند و بتوانید راحت بدوید به سمت درب منطقه باس. البته در این منطقه تا وقتی که از پله های انتهای این سالن بالا نروید باس فایت فعال نمی شود.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

در داخل برج در طبقه کف می توانید بپرید پایین روی میله های سقف در بالاترین نقظه کتابخانه. از آنجا هم می توانید بپرید روی قفس فرشتگان و معجزه Divine Pillars of Light را بردارید.

  • باس فایت Lorian, Elder Prince and Lothric, Younger Prince

خبر خوب اینجاست که در این باس فایت کلی قابلیت احضار کمک دارید و حتی اگر آفلاین هم باشید می توانید Sirris of the Sunless Realms را احضار کنید که البته خیلی زنده نمی ماند ولی باز هم به درد بخور است! خبر بد هم اینجاست که این مبارزه در واقع ۲ باس فایت است. البته اگر قبلا سولز بازی کرده اید برای شما زیاد مهم نیست چون اصلا به گرد پای Ornstein and Smough هم نمی رسند!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

بعد از برداشتن معجزه روی یک سری میله دیگر در پایین بپرید و مسیر را روی این میله ها به سمت مقابل ادامه دهید تا Blessed Gem را بردارید. سپس بپرید پایین روی یک ردیف دیگر از میله ها و دوباره نیز بپرید پایین تا روی بالاترین بالکن کتابخانه برسید.

ابتدا Lorian, Elder Prince مبارزه را آغاز می کند که یک شمشیر زن قدرتمند است ولی یافتن الگوی حملاتش آسان تر از برخی باس هایی که تا اینجا با آنها روبرو شده اید است و مثلا با این که حملاتش خیلی سریع است ولی قابل پیش بینی تر از مثلا حملات Dancer of the Boreal است. وی نسبت به یخ و لایتنینگ ضعف دارد. در کل این باس برای شکست دادن زیاد سخت نیست، البته فقط وقتی که الگوی حملاتش را دقیقا بفهمید و به موقع غلت بزنید که غلت زدن به سمت راست بهترین گزینه است. موضوعی که کمی نبرد را دشوار تر می کند تلپورت شدن او به نقاط مختلف به لطف جادوی برادرش است و وقتی وی این کار را می کند سریعا غلت بزنید تا وی دقیقا روی سرتان ضربه را فرود نیاورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

ابتدا Lorian, Elder Prince مبارزه را آغاز می کند که یک شمشیر زن قدرتمند است ولی یافتن الگوی حملاتش آسان تر از برخی باس هایی که تا اینجا با آن ها روبرو شده اید است و مثلا با این که حملاتش خیلی سریع است ولی قابل پیش بینی تر از مثلا حملات Dancer of the Boreal است. وی نسبت به یخ و لایتنینگ ضعف دارد.

فاز دوم نبرد خیلی سخت تر است زیرا Lothric, Younger Prince هم اضافه می شود و روی دوش برادرش سوار می شود! وی از جادو استفاده می کند و جادوهایی مانند Soul Spear و Homing Soul Mass را به سمتتان روانه می کند. در واقع شما باید هر دوی این دو نفر را با هم جاخالی دهید که کار آسانی نیست. Lorian در اینجا ضعیف است ولی برادر لعنتی اش مدام او را احیا می کند. در حقیقت شما باید خط سلامتی Lothric را خالی کنید و تمرکزتان روی این باشد. وقتی او دارد برادرش را احیا می کند خیلی وسوسه انگیز است که بدوید به سمتش و کلی وی را بزنید ولی جادوی احیا یک دامنه اثر بالا دارد و باید سعی کنید بعد از چند ضربه زود از آنها دور شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

خبر خوب اینجاست که در این باس فایت کلی قابلیت احضار کمک دارید و حتی اگر آفلاین هم باشید می توانید Sirris of the Sunless Realms را احضار کنید که البته خیلی زنده نمی ماند ولی باز هم به درد بخور است! خبر بد هم اینجاست که این مبارزه در واقع ۲ باس فایت است. البته اگر قبلا سولز بازی کرده اید برای شما زیاد مهم نیست چون اصلا به گرد پای Ornstein and Smough هم نمی رسند!

آسان ترین روش برای پیروزی در این نبرد زدن Lorian از پشت است. زیرا وقتی این کار را می کنید به Lothric هم همزمان ضربه می زنید. مراقب یک حمله وی با شمشیر باشید که تمام پشت سرش را پوشش می دهد. اگر نیاز به پر کردن خط سلامتی یا استراحت دارید بهتر است که بروید به پشت ستون هایی که اینجا هستند که البته باید مراقب تلپورت شدن و ضربات شمشیر که از پشت کاور هم به شما می خورند باشید. این مبارزه برای کسانی که فقط تمرکز بر مبارزه از راه دور دارند خیلی سخت تر است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

این باس برای شکست دادن زیاد سخت نیست، البته فقط وقتی که الگوی حملاتش را دقیقا بفهمید و به موقع غلت بزنید که غلت زدن به سمت راست بهترین گزینه است.

بعد از شکست این دو باس Soul of Twin Princes را می گیرید و بونفایر  Twin Princes bonfire را روشن نمایید. حالا دیگر آمده رفتن به سمت پایان واقعی بازی هستید. اکنون می توانید یک منطقه انتخابی بسیار چالش برانگیز را امتحان کنید که Archdragon Peak نام دارد و البته بعد از باس آخر هم در دسترس است یا این که به فایرلینک شراین بروید و به سمت نبرد نهایی رهسپار شوید. از آن جایی که من در این راهنما تمام مناطق انتخابی را شرح دادم و می خواهم که این راهنما بدون جا افتادن حتی یک نقطه از بازی باشد و صد در صد بازی را فتح کنید، ابتدا به سراغ Archdragon Peak می رویم که یکی از سخت ترین مناطق بازی است. ولی نگران نباشید من و راهنما اینجا هستیم تا همه چیز را برایتان آسان تر کنیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

شما باید خط سلامتی Lothric را خالی کنید و تمرکزتان روی این باشد. وقتی او دارد برادرش را احیا می کند خیلی وسوسه انگیز است که بدوید به سمتش و کلی وی را بزنید ولی جادوی احیا دامنه اثر بالایی دارد و باید سعی کنید بعد از چند ضربه زود از آن ها دور شوید.

  • از Irithyll Dungeon به سمت Archdragon Peak

این بخش که می خواهیم برویم یکی از دشوار ترین مناطق بازی است و باسش که یک اژدهاست جزو یکی دو باس سخت این عنوان است ولی اگر بخواهید قابلیت تبدیل شدن به اژدها را به دست آورید باید این منطقه را بروید. برای رسیدن به  Archdragon Peak باید حتما منطقه  Consumed King’s Garden را رفته باشید و باس  Oceiros, the Consumed King را کشته باشید (که در این زاهنما رفتیم) تا ایموت  the Path of the Dragon emote را از راهرویی که به Untended Graves می رود گرفته باشید که ما خوشبختانه گرفتیم و در راهنما شرح دادیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

وقتی به لب این صخره رسیدید (اگر پیدا نکردید بخش راهنمای Irithyll Dungeon را بخوانید) بروید کنار مجسمه سنگی اژدها مانند و اینجا ایموت Path of the Dragon Gesture را اجرا نمایید. کمی که منتظر در این حالت بنشینید می بینید که رفقا می ایند و شما را به Archdragon Peak می برند!

حالا به منطقه  Irithyll Dungeon بروید و مسیرتان را به سمت منطقه صخره ای که بین چندین زندانبان پرتعداد که گشت می زدند و یک اسانسور میانبر که باز کرده بودیم دنبال کنید. همان منطقه صخره ای که چند مجسمه و جسد از جمله یک مجسمه اژدها مانند عجیب و سنگی لب آن صخره نشسته بود و گفتیم اینجا را یادتان باشد.  وقتی به لب این صخره رسیدید (اگر پیدا نکردید بخش راهنمای Irithyll Dungeon را بخوانید) بروید کنار مجسمه سنگی اژدها مانند و اینجا ایموت Path of the Dragon Gesture را اجرا نمایید. کمی که منتظر در این حالت بنشینید می بینید که رفقا می ایند و شما را به Archdragon Peak می برند!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

اینجا منطقه ای عالی برای لوت کردن است و البته با نبردهایی دشوار و باسی که می تواند خیلی سخت باشد یا خیلی آسان.

  • Archdragon Peak

خیلی زیباست، نه؟ اینجا منطقه ای عالی برای لوت کردن است و البته با نبردهایی دشوار و باسی که می تواند خیلی سخت باشد یا خیلی آسان. در حالی که جلو می روید در سمت چپتان Soul of a Weary Warrior را بردارید. مقداری جلوتر در مسیر دو عدد dragon hybrid در حال گشت زنی هستند و یکی به راست و یکی به چپ می رود. هر دو را بکشید. در محل تقاطع آنها کمی بالا بروید و  Lightning Gem را بردارید و دوباره برگردید پایین. هر دو مسیر به یک نقطه می رسند ولی ابتدا مسیر سمت راست که پایین می رود را دنبال کنید و می توانید پشت کاورها برای دوری از حملات اتشین یک dragon hybrid که از بالا آتش می زند پناه بگیرید و یک آسانسور هم می بینید که بعدا فعالش خواهیم کرد. از اینجا می توانید دشمن را اسنایپ کنید. یک dragon hybrid اسنایپر دیگر هم اگر به انتهای منطقه سمت چپ که بالاتر است بروید و Homeward Bone ها را بردارید فعال می شود و شروع به حمله می کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

Ancient Dragon Greatshield

کمی به سمت او بروید و پشت چند سنگ پناه بگیرید و از اینجا او را اسنایپ کنید. وقتی که مسیر را بالا بروید یک dragon hybrid که از نزدیک مبارزه می کند به شما حمله می کند و یکی دیگر هم از پشت چندین سنگ سمت چپ می آید. هر دو را بکشید و Titanite Chunk را از منطقه دورتر از سنگ ها بردارید. همن مسیر را ادامه دهید و بی خیال سنگ های سمت راست که می بینید شوید تا یک امبر را بردارید و بونفایر Archdragon Peak bonfire را هم روشن کنید. از پله ها بالا بروید و Soul of a Nameless Soldier را از راست و Titanite Chunk را از چپ بردارید. مسیر را ادامه دهید تا به یک پله های باریک برسید. dragon hybrid که پشت به ما است را می بینید؟

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

بهترین سپرتان در برابر آتش را بردارید و یک زره سبک برای راحت دویدن بپوشید و به مه باس فایت بروید. وقتی از پله ها بالا بروید و کمی جلوتر، ناگهان یک اژدهای بسیار عظیم Ancient Wyvern فرود می اید. نترسید. بدوید به سمتش و یک مسیر در سمت چپتان می بینید که به آنجا بروید

گول نخورید و زود ندوید سمتش زیرا یکی دیگر هم آنجا مخفی شده است و تازه اینها از نوع معمولی نیستند و بسیار بزرگترند و دشوارتر و تازه باهوش تر هم هستند و سخت است که آنها را یکی یکی به سمت خود بکشانید و بکشید. اگر با یک فاصله تقریبا دور از او باشید وی کاری به شما ندارد و حتی اگر  Titanite Chunk را از منطقه زیر وی از روی جسد بردارید حمله نمی کند. بهتر است که این دشمن را فعال کنید تا به سمتان بیاید و سپس بدوید به جایی که او ایستاده بود و Ancient Dragon Greatshield را بردارید و بدوید به سمت بونفایر. به هر شکل این دشمنان را بکشید یا ندید بگیرید و مسیر را به سمت دروازه بروید ولی بی خیال آن شوید و به منطقه ای که از سمت چپ آن پایین می رود و یک dragon hybrid دارد گشت می زند بروید. آن را بکشید و بعد از وی Lightning Clutch Ring را بردارید. برگردید به سمت دروازه و دستگیره را بکشید و آماده باس فایت باشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

از روی این بخش های چوبی می توانید بپرید پایین روی یک بخش سنگی که حتی اگر آفلاین باشید هم یک پیام روی آن می بینید. اینجا از دامنه اثر آتش باس در امان هستید ولی می توانید با خیال راحت باس را اسنایپ کنید و بهتر است به سر او بزنید. همچنین اگر حوصله دوباره برگشتن کل این مسیر را دارید می توانید از plunge attack استفاده کنید و بپرید از بالا باس را بزنید و فرود بیایید.

  • باس فایت Ancient Wyvern

بهترین سپرتان در برابر آتش را بردارید و یک زره سبک برای راحت دویدن بپوشید و به مه باس فایت بروید. وقتی از پله ها بالا بروید و کمی جلوتر، ناگهان یک اژدهای بسیار عظیم Ancient Wyvern فرود می اید. نترسید. بدوید به سمتش و یک مسیر در سمت چپتان می بینید که به آنجا بروید و dragon hybrid که جلوی آن جاست را رد کنید. دوباره به چپ بپیچید و ۲ تای دیگر را هم رد کنید و کمی بعد که به یک تقاطع رسیدید بپیچید به راست و پایین پله ها کمی بایستید تا اگر دشمنی تعقیبتان کرده تا اینجا را بکشید.در انتهای این اتاق از آتش باس در امان هستید. دو دشمن دیگر وقتی به پله ها بروید جمله می کنند و انها را با خیال راحت بکشید. در بالای این بخش هنوز هم از آتش باس در امان هستید و باید یک دشمن دیگر که حمله می کند و یکی دیگر که از بخش سمت چپ بیرون می اید و تیر می زند را بکشید. پلی که جلویتان است سخت ترین بخش است. یک دشمن اسنایپر در پشت سر و بالای شماست و یکی دیگر هم به همراه یکی از نوع غول پیکرشان روبروی شما روی پل هستند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

مراقب این نوع بزرگتر دراگون هیبریدها باشید که خیلی خیلی وحشی و قدرتمند هستند و یکی از منفورترین و قوی ترین دشمنان بازی محسوب می شوند

اگر هم خیلی نزدیک پل شوید آتش باس به شما می خورد. بهتر است تیر بزنید و دشمنان را بکشانید سمت خودتان و با دقت و تمرکز از بین ببرید و سپس بدوید روی پل و از آتش باس و تیرهایی که دشمن از پشت سر می زند جاخالی دهید و غلت بزنید و مسیر را به آخر برسانید. در آن سمت پل یک دشمن دیگر هست که ان را هم بکشید و از نردبان بالا بروید. وقتی که باس شروع به اتش زدن می کند بایستید و سپر را بالا نگه دارید و وقتی تمام شد بدوید زوی پلتفرم چوبی. از روی این بخش های چوبی می توانید بپرید پایین روی یک بخش سنگی که حتی اگر آفلاین باشید هم یک پیام روی آن می بینید. اینجا از دامنه اثر آتش باس در امان هستید ولی می توانید با خیال راحت باس را اسنایپ کنید و بهتر است به سر او بزنید. همچنین اگر حوصله دوباره برگشتن کل این مسیر را دارید می توانید از plunge attack استفاده کنید و بپرید از بالا باس را بزنید و فرود بیایید. بعد از کشتن باس Soul of Ancient Wyvern را می گیرید و به یک منطقه جدید منتقل می شوید. در اینجا بونفایر Dragon-kin Mausoleum bonfire را فعال نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

بعد از کشتن اژدها Soul of Ancient Wyvern را می گیرید و به یک منطقه جدید منتقل می شوید. در اینجا بونفایر Dragon-kin Mausoleum bonfire را فعال نمایید.

  • گنج یابی انتخابی

قبل از این که بخش بعدی برویم، بهتر است برگردید به بونفایر Archdragon Peak و منطقه باس فایت را جستجو کنید. البته می توانید بعدا هم این کار را بکنید زیرا از بونفایر بعدی این منطقه برگشتن و رسیدن به این بخش راحت تر است. اگر می خواهید اکنون انجام دهید بروید به دروازه باس و جلو بروید مستقیم به جایی که باس بود و از وسط این منطقه Soul of a Weary Warrior را بردارید. بروید به سمت راست و دو عدد امبر و چندین Dung Pie بردارید. برگردید به سمت دیگر و نزدیک جایی که دشمنی دم درب ایستاده است Large Soul of a Nameless Traveller را بردارید. در سمت چپ قبل از این که وارد شوید چند Lightning Urn بردارید. در داخل دو عدد دشمن دیگر را بکشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

و در اینجا یک cobra summoner یک دشمن NPC قدرتمند را احضار می کند و به سمت شما می فرستد اگر می خواهید می توانید او را بکشید ولی اخضار کننده دوباره یکی دیگر احضار می کند و بهتر است که کلا به سمت احضار کننده بروید و او را از پای درآورید.

بروید جلو و مراقب دشمن اسنایپر در بخش دایره ای شکل سمت چپ باشید. او را بکشید و Titanite Chunk را بردارید و دنبال یک نردبان بگردید که پایین می رود و Twinkling Titanite را بردارید. برگردید بالا و از پله ها بالا بروید. دو دشمن را که یادتان هست دوباره بکشید. در بالای پله ها یک دشمن که حمله می کند و یکی که از سمت چپ بیرون می آید را بکشید. حالا به همان مسیری بروید که دشمن سمت چپی از آن بیرون آمد و از پله های چپ بالا بروید. اینجا یک هیبرید از نوع غول پیکر و دو تای دیگر از نوع معمولی هستند که یک دفعه نروید به وسط تا همه با هم بیایند. وقتی با دقت منطقه را پاکسازی کردید می توانید ۲ عدد Titanite Chunk و ۱۲ عدد Lightning Bolt بردارید. مسیر را برگردید و از روی پلی که قبلا رد شدیم بروید و دشمنان را بکشید و از نردبان بالا بروید و به جایی بروید که اژدها را از روی آنجا با تیر زدیم و از انتهای آن چند Twinkling Titanite بردارید. خب حالا وقتش است که برگردید به بونفایر Dragon-kin Mausoleum bonfire.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

وقتی که وارد این اتاق می شوید بلافاصله بپیچید به راست و از پله ها بالا بروید و بپیچید دوباره به راست و مسیر را تا انتهای یک بالکن دنبال کنید و احضار کننده را می بینید و سریع او را بکشید. وقتی او را کشتید حالا باید تنها با یک NPC بجنگید و او را بکشید و اولین این دشمنان بعد از کشتن به شما Dragoncrest Sword را می دهد.

  • از Dragon-kin Mausoleum به سمت Great Belfry

از درب بعد از بونفایر وارد شوید و در اینجا یک cobra summoner یک دشمن NPC قدرتمند را احضار می کند و به سمت شما می فرستد اگر می خواهید می توانید او را بکشید ولی اخضار کننده دوباره یکی دیگر احضار می کند و بهتر است که کلا به سمت احضار کننده بروید و او را از پای درآورید. نگران بقیه مجسمه ها نیز نباشید زیرا همگی مرده اند یا مجسمه واقعی هستند و کاری به شما ندارند. وقتی که وارد این اتاق می شوید بلافاصله بپیچید به راست و از پله ها بالا بروید و بپیچید دوباره به راست و مسیر را تا انتهای یک بالکن دنبال کنید و احضار کننده را می بینید و سریع او را بکشید. وقتی او را کشتید حالا باید تنها با یک NPC بجنگید و او را بکشید و اولین این دشمنان بعد از کشتن به شما Dragoncrest Sword را می دهد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

جلوی یک محراب که کمی از درب ورودی که از بونفایر آمدیم فاصله دارد بایستید و ایموت Path of the Dragon emote را اجرا کنید تا Calamity Ring را بگیرید.

حالا بروید به درون همان اتاق اول و جلوی یک محراب که کمی از درب ورودی که از بونفایر آمدیم فاصله دارد بایستید و ایموت Path of the Dragon emote را اجرا کنید تا Calamity Ring را بگیرید. بالای پله ها Soul of a Crestfallen Knight را از یک گوشه این بخش بردارید و در گوشه دیگر آسانسور را فعال کنید که می رود به منطقه ابتدای Archdragon Peak که قبل تر گفته بودم این آسانسور را بعدا فعال خواهیم کرد. در همان طبقه بالا از دربی که می شود روبروی دربی که از پایین وارد این اتاق شدیم بروید. از اینچا پلی که قبلا از روی آن رد شدیم هنگام مبارزه با باس را می بینید.  Titanite Scale را بردارید و پایین پله ها وارد بخش هلالی شکل سمت چپ شوید. اینجا می توانید به بونفایر برگردید و استراحت کنید تا در قمست بعدی ادامه مسیر را پیش ببریم.

در قسمت بعدی ادامه مسیر را پیش خواهیم برد. به لطف و حمایت شما عزیزان که از شروع این راهنما به بنده داشتید، در ۲ الی ۳ قسمت آینده پرونده این راهنمای عظیم را خواهم بست تا یک کار ماندگار دیگر برای گیمفا و برای گیمرهای عزیز هم وطنم باقی بماند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • FIRE KNIGHT گفت:

    آقای آقابابایی کارتون خیلی درسته.
    بعد از مدت ها دوباره لاگ این کردم تا این همه تلاش و روحیتون رو تحسین کنم.
    راهنمای بلادبورنتون اینقدر عالی بود که رفتم یه کپی ازش گرفتم و ثانیه به ثانیه بازی رو با اون جلو رفتم.
    امیدوارم این راهنما هم سریعتر تموم بشه تا تو کار دارک سولز هم برم :laugh:

    • سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما. واقعا خیلی خیلی باید به خودم ببالم که باعث شدم شما زحمت بکشید و وقت عزیزتون رو بذارد و لاگین کنید در سایت تنها برای این که این نظر زیبا رو برای من بنویسید. بعد بعضی ها به من میگن چطوری خسته نمیشی از این همه کار؟ خب دلیلش همین پیام شماست و این محبتی که دارید به من و ارزش قائل می شید برای کاری که سعی میکنم به خوبی انجام بدم براتون. واقعا ازتون متشکرم به خاطر این لطف و بزرگواری شما. لطف می کنید اگر استفاده کنید از راهنما و خوشحالم اگر بلادبورن به دردتون خورده. من باید از شما متشکر باشم به خاطر ارزش نهادن به این مطالب. انشالله به زودی تموم میشه و بتونید استفاده کنید. یک دنیا سپاس از محتتون.
      https://t.me/Gametal
      https://www.twitch.tv/saeedslayer

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان واقعا انتخاب عکسای این راهنمای قدم به قدمتون فوق العادن (البته همه عالی هستن ولی خدایش این سری معلومه یه وسواس خاصی تو انتخاب عکسا هست) مرسی :yes:
    Lorian, Elder Prince یکی از جذاب ترین باس های این سری هست (نظر شخصی) و قسمت بعدم که باس محبوبم تو کل سری رو می خواهین معرفی کنین(nameless king)
    Calamity Ring هم خاطره خوبی برای من بود چون با گرفتن اون تروفی حلقه و پلات بازی رو گرفتم

    • سلام خدمت مهرداد عزیز و گل. خیلی ممنونم از شما مهرداد عزیز که توجهتون به همه چیز هست. به خدا قسما پیدا کردن ۲۰ تا عکس فقط برای یه قسمت راهنما کار خیلی خیلی سختیه و باید با لحظه لحظه حرفات توی راهنما بخونه ولی خب من با عشق انجام میدم براتون جدا از زمان زیادی نوشتن راهنما. مرسی که حواستون به تک تک این نکات هست. انشالله اگر بشه این پی دی اف سولز رو با تصویر میذارم براتون که دیگه مثل یه ویدئو کامل باشه.
      مرسی از نظر زیبات مهرداد جان و نکات جذابی که همیشه مطرح میکنی
      https://www.twitch.tv/saeedslayer
      https://t.me/Gametal

  • iM.SinneR گفت:

    وقتی به لب این صخره رسیدید (اگر پیدا نکردید بخش راهنمای Irithyll Dungeon را بخوانید) بروید کنار مجسمه سنگی اژدها مانند و اینجا ایموت Path of the Dragon Gesture را اجرا نمایید. کمی که منتظر در این حالت بنشینید می بینید که رفقا می ایند و شما را به Archdragon Peak می برند!
    واسه اولین بار توی ds3 واسه این تیکه چون گیر کرده بودم رفتم تو نت walkthrough دیدم اینو که دیدم پشمام ریخت … تازه فک کنم باید یه Gesture خاص هم میزدی وگرنه هیچ اتفاقی نمی افتاد …

  • ASSADullah گفت:

    سلام خسته نباشید به داش کریتوس آقابابایی :inlove:
    واقعا گیمفا با تک بودن مقاله هاش چند گام از بقیه سایت ها بالاتر هست خدا قوت به همه زحمتکشان گیمفا :jump: :waving: :inlove:
    _______
    داش سعید با اجازه
    این لینک رو حتما حتما حتما دوستان ببینند
    فاجعه بلیزارد ببینید
    https://youtu.be/lUkPkOq4BdY
    لطفا

    • درود بر شما. سلامت باشید انشالله. خیلی متشکرم ازتون.. اقا من که در حد و اندازه های نزدیکیای کریتوس که نیستم ولی خب عاشقش قطعا هستم!! این بزرگوار دلیل اصلی خرید کنسول های پلی استیشن ۲ و پلی استیشن ۳ من بودن.
      گیمفا کاربراش هم ده سر و گردن از بقیه جاها با محبت تر و بزرگوارتر و با معرفت تر هستن. خیلی ازتون ممنونم.
      https://www.twitch.tv/saeedslayer
      https://t.me/Gametal

  • 09380750938 گفت:

    سلام سعید اقا نه به اون چند هفته که هیچ خبری نشد نه به الان البته دارک بازا همینتورین یه دفعه میرن تو شکم جریان ولی خوب خسته نباشی

    • سلام و درود خدمت شما. خیلی معذرت می خوام به خاطر اون دو ۳ هفته. واقعا شرمنده م که به خاطر مشغله های دیگه نتونستم راهنما رو زود بذارم. ولی قول میدم خیلی خیلی زود و در ۲-۳ قسمت دیگه که ظرف ۱۰ روز منتشر میکنم پرونده اش رو ببندم تا جبران اون مدت بشه. از لطف و حمایتتون خیلی ممنونم. سلامت باشید انشالله.
      https://www.twitch.tv/saeedslayer
      https://t.me/Gametal

  • mehrdad65 گفت:

    بازی که نیاز به دفترچه راهنما داره یه جای کارش میلنگه

    • درود بر شما. مرسی از نظرتون که مطرح کردید.
      والا ما بازیبازهای قدیمی تر که توی کلوپ ها مدام دفترچجه و رمز دستمون بود و از توپخونه کتابچه های رمز و . می خریدیم دقیقا برعکسیم و از نظر بنده بازی که اینقدر ساده و سحطی باشه که هرگز حتی یه راز هم نداشته باشه و کل وجودشو دار و ندارشو توی همون تصویر که ازش می بینی یهت نشون بده خیلی خسته کننده اس. بازی که دفترچه راهنما و گشتن توی نت برای یافتن کل رازهاش رو نخواد مشکل داره قطعا لااقل برای ما. نمی دونید چه حسه وقتی از توی نت می فهمید که “وای باید برم لب اون صخره فلان ایموت رو اجرا کنم و چهارزانو بشینم تا بیان منو ببرن به یه منطقه کلا جدید” چه حس و حالی داره و چقدر کیف میکنید همونطور که دوست عزیزی در پیام های قبلی گفتن. بازی یعنی این.
      https://www.twitch.tv/saeedslayer
      https://t.me/Gametal

      • farhad357 گفت:

        حرف شما کاملا درست هست اقا سعید . به نظر من هم بازی که احتیاج به دفترچه راهنما و یا کمک از یوتیوب نداشته باشه یه جای کارش میلنگه . اما تو دارک سولز قسمت great hollow فکر کنم یه جا هست که ضربه میزنی و دیوار کاذب میریزه و پشتش یه صندوق با ایتم هست . خدایی کی به عقلش میرسه که پشت اونجا باز هم یه دیوار دیگه هست که میریزه . یا اونجا که برای خرید پایرومنسی از مستخدم عنکبوت سفید که فایر کیپر هست باید بری تو دمون روینز صبر کنی تا بیان نیشت بزنن بعد بری تو بون فایر تا از کله ات تخم در بیاد اونوقت شبیه فروشنده میشی و بهت ایتم میفروشه . خدایی کی میتونه حدس بزنه این چیزا رو بدون راهنمایی ؟؟

  • دستت درد نکنه سعید جان
    منتظرم راهنما کامل بشه بعد با همین راهنمایی ها اولین تجربه سولزم رو با نسخه سوم و راهنمایی هات شروع کنم
    راستی یه سوال به نظرت اساسین کرید اودیسه قشنگ بود؟ ارزش داره بخرم؟
    ماموریت های اصلی و جانبیش قشنگن؟ ?:-) ?:-) ?:-)

    • درود بر شما. خیلی متشکرم ازتون. نظر لطف و محبتتونه. انشالله که استفاده کنید و به دردتون بخوره راهنما. باعث افتخاره که استفاده می فرمایید از راهنما. یک دنیا ممنون.
      عرض کنم حضورتون که توی نقد بازی و نقد ویدئویی بازی زیر و بم ادیسی رو ریز ریز توضیح دادم ولی اگر میخواید خیلی کوتاه بگم براتون “ادیسی در ۲۵ سال بازی کردن بنده جزو حدودا ۱۰-۱۵ تا بازی برتر کل زندگیمه و قطعا برای من کاندید بازی سال ۲۰۱۸ کنار گاد او وار و شونه به شونه اون. بازی که بهش ۹.۵ بدم مطمئن باشید که خیلی منو نشونده پای خودش و خیلی شگفت زده م کرده که ۱۴۰ ساعت بازیش کردم .و پلاتش کردم. خیلی حرفه یه بازی این توان رو داشته باشه که ۱۴۰ ساعت، دقت کنید “۱۴۰ ساعت” از عمر شما رو با رضایت خودتون صرفش کرده باشید. منتقد ای جی ان جمله خوبی در مورد بازی گفت. “اساسین کرید در بهترین جایگاهی که تا به حال قرار داشته”. ادیسی بازی هیا خوب و عالی سری رو رد میکنه و می چسبه به نسخه دوم سری چون بازی خوب و فوق العاده خوب و خیلی عالی و . نیست بلکه یک شاهکار بزرگه. یک شاهکار تقریبا بی نقص.
      https://www.twitch.tv/saeedslayer
      https://t.me/Gametal

  • فرشاد گفت:

    درود و عرض ادب به آقا سعید گل و عزیز دوست عزیز این بار من میخوام کامنتی بزارم که درواقع مربوط به این مقاله نابت نیست بلکه یک گله است چون متاسفانه ایمیلی مبنی بر تماس با اعضای سایت پیدا نکردم امروز متاسفانه بنده در یکی از پست های جدید آقای آرین مرادی کامنتی مبنی بر عذرخواهی از کاربران گیمفا ثبت کردم که امروز متاسفانه وقتی اومدم چک کنم کامنتم رو دیدم که به صورت کامل اصن حذف شده و این دفعه چندم که این نویسنده گیمفا کامنت من و خیلی های دیگه رو پاک میکنن اونم به صورت سلیقه ای گیمفا مدت قبل سیستمی رو طراحی کرد به خاطر فحاشی در بخش نظرات که هر نظر اول بررسی بشه و در صورت نبود توهین و الفاظ رکیک ثبت بشه الان من سوالم اینه کامنتی که مضمون عذرخواهی و پشمانی داره باید نه تنها تایید نشه بلکه پاک بشه الان ساعت ۴ صبح به قدری ناراحتم که این کامنت رو اینجا مطرح میکنم و تو سایت پلیس فتا خیلی عذرمیخوام اما از این آقا و اعمالشون یه شکایت ثبت کردم و تا این فرد کارش رو درست نکنه حقیقتا نمیتونم آروم بشینم لطفا سعید جان این مورد زشت و ناپسند رو از شما که سردبیر تحریریه هستی میخوام بررسی و درستش کنی

    • سلام به شما فرشاد عزیز و گل. فرشاد جان راستش باید بگم که قبل از شکایت از گیمفا بهتره کامنتتون رو ببینید که ایا مشکلی داره یا نه؟ من کامنت شما رو الان رفتم دیدم و منم بودم پاکش می کردم میدونید چرا؟ چون یک اسپویل وحشتناکه از داستان بازی که ۳ روزه اومده!!! اصلا این خلافه قوانینه که در کامنت نصف داستان بازی رو شرح بدین و اسپویل کنید ا.نم جدیدترین بازی روز دنیا که هنوز ۹۹ درصد بازیش نکردن. من خودم الان دو خط کامنت شما رو خوندم زود رهاش کردم چون دیگه رسما داشتید همه چیز رو لو می دادید. تا به امروز خودم ۱۰۰ ها نظر مثل این رو حذف کردم و تا نظر اسپویل ببینم پاک می کنم همیشه. یعنی شما با این همه سابقه متوجه نشدید که این کامنت غلطه و به جاش از گیمفا به پلیس فتا شکایت می کنید!!!!‌ نمیدونم چی بگم والا

      • فرشاد گفت:

        سعید جان عرض درود و ادب مجدد با توجه به حرفت فرضا کار من اسپویل باشه آیا تو این چند روز اخیر که تو پست های دیگه دوستان اومدن بازی از اول تا آخر اسپویل کردن و حتا شات های اخر بازی رو با جزئیات قرار دادن اشکال نداشته فقط برای من بوده که اشکال داشته سعید جان من آدم منطقی هستم اگر خطایی ازم سر بزنه نه تنها عذرخواهی میکنم بلکه در جهت رفع اون مشکل در خودم هم تلاش میکنم تا به امروز حقیقتا من از اینکه اسپویل کردن اشکال داره اطلاعی نداشتم البته جالب این اتفاق چون بارها در زمان عرضه گاد آف وار دیدم که دوستان اول نظراتی که ثبت میکردن مینوشتن حاوی اسپویل و چند خط پایین تر شروع به نوشتن نظرشون میکردن و جالب تر اینجاست که نظرشون ثبت میشد

        • فرشاد جان بنده هر گاه که ببینم کسی در نظرش حتی یک خط فقط یک خط اسپویل کرده پاک میکنم نظر رو. اگر کسی پاک نکرده و تایید کرده دلیل نمیشه کار درستی کرده بلکه اون اشتباه کرده. نظر اسپویل تازه باز وقتی مال یه بازی قدیمی باشه و اولش هم بنویسه اسپول و بره ۱۰ خط پایین تر شروع کنه شاید فقط شاید بشه منتشر کرد ولی نظر اسپویل از بازی خیلی خیلی جدید اونم بدون هیچ هشدار و .. قطعا نباید منتشر بشه. وگرنه باور کن دلیلی نداره که کسی نظر محترمانه و همیشه درست شما رو پاک کنه چون کسی پدرکشتگی نداره ابدا و اونم با شما که هیچ وقت حتی یه بار کسی ازتون حرف بیجا نشنیده. این بار هم نظرتون هیچ مشکلی نداشت جز اسپویل که پاک شدنش واقعا واجب بود و حتی منم نخوندمش بعد از یک خط. اما میدونی این که بری از جایی که چند ساله برات اونحا شده منبع اخبار و مقالات گیم و یه جورایی مثل خونه ته شکایت کنی به پلیس فتا اونم به خاطر یک نظر!!! این فقط من توش میتونم منفی محض ببینم و هرگز و هرگز و هرگز به هیچ وجه هیچ توجیهی نداره. هرگز

          • فرشاد گفت:

            سعید جان درود بنده به نوبه خودم از شما و سایت گیمفا عذرمیخوام اون شکایتی رو هم که عرض کردم خدمتت از سایت گیمفا نکردم بلکه دقیقا اسم شخص آرین مرادی رو بردم من با گیمفا هیچ مشکلی ندارم و در هر زمان که بتونم دوست دارم چه مادی و چه معنوی پشت سایتی که سالهاست باهاش هستم باشم اما چون ایشون قبلا هم نظرات بنده رو پاک کرده در پست های دیگه نظراتی که به هیچ عنوان نه اسپویل بوده نه بی احترامی و بنده هم به آقای نراقی ایمیل زدم و ترتیبی صورت نگرفت خواستم بالاخره این مشکل رو به نتیجه برسونم اما واقعا یک بار به نظراتی که ایشون ثبت و پاک میکنه نگاه بکنی بد نیست چون واقعا تو این مسئله سلیقه ای و انتخابی مثل اینکه عمل میکنن و جالب تر اینجاست که فردی که با اکانت های فیک و با اسم بی طرف میاد بازی رو میکوبه نظرش تایید میشه از سالها قبل از زمانی که دانیال نورزی و سعید نیکبخت تو گیمفا بودن همیشه در بخش نظرات مشکلاتی بوده و هست که کاملا ازش اطلاع دارم اما در گذشته نمیومدن نظرات رو همینجوری پاک کنن یادمه سر نمایش E3 سال ۲۰۱۱ یا ۲۰۱۲ بود که تو یکی از پست فحاشی شد و کلا بخش نظرات اون پست بسته شد که واقعا کار قشنگی بود اما نه مثل الان که ایشون نظرات رو پاک میکنن آیا من از باقی نویسندگان عزیز سایت حرفی زدم نه به هیچ وجه حتا من خودت رو به عنوان یه دوست در گیمفا میدونم و این مشکلم رو باهات مطرح کردم که حل بشه وگرنه گیمفا اصن مشکلی نداره که بخواد برطرف کنه

  • عرض سلام و ادب دارم خدمت داداش سعید عزیز.من خودم این بازی را به کمک راهنماهای انگلیسی تموم کرده‌ام اما،هنگامی که،مقالات شما را در زمینۀ راهنمایی این بازی دیدم،بازهم بازی را از نو نصب کردم و بر طبق راهنمایی شما پیش‌رفتم و لذتی که،از راهنماهای شما دریافت میکردم،از هیچ یک از مقالات راهنمایی دیگر،دریافت نمیکردم و راستشو بخوایید،از این که،این سری مقالات به پایان میرسند،بسیار ناراحتم.امیدوارم بعد از این سری راهنمایی‌ها،بازهم به انجام این کار ادامه دهید.بازهم سپاسی فراوان برای شما و ببخشید دیر کامنت گذاشتم و دلیلم این است که،یه مدتیه در فروم کار میکنم و فعالیتم اونجا بیشتره. 😎
    با سپاس.

  • dk_forever گفت:

    سلام برادر بابایی بزرگ عاشق نقداتونم فقط من این کار رو میکنم باز کردن گیمفا و راهنمای شما دوم باز کردن برنامه cheat engine سوم بینهایت کردن استامینا و پاور یکمم میزان hp بالا میبرم و در نهایت حمله

  • Alireza_yoo گفت:

    چ جاها و npc هایی ک جا گذاشته بودم خسته نباشید واقعا اقای اقابابایی، نیملس کینگ هنوز ک هنوزه با لول هفتصد میزنتم اصلا موندم چرا این باسه اینقدر سخت و دل چسبه
    امیدوار بودم بلادبورن دو. بیاد ولی اینجوری ک معلومه یک طرح مثل دیمن سولز هست واقعا حیف ای کاش میومد

  • خسته نباشید آقا سعید
    بعد از این راهنما دوباره راهنما مینویسید؟؟؟
    اگه شد حتما یه بازی سخت و جذاب رو انتخاب کنید .ممنونم

  • dl گفت:

    با تشکر از سعید عزیز که مدت زمان خیلی زیادی رو به این راهنمایی اختصاص دادید کار شما خیلی ارزشمند و امیدوارم همیشه موفق باشید و به راهنمایی های تحسین برانگیز که باعث میشه بیشتر به شما افتخار کنیم ادامه …

  • NOSOUL گفت:

    با اجازه استاد آقابایایی یه نکته من پیدا کردم .. چهارمین لرد سیندر کنار محلش یه آسانسور هست وقتی یک بار با اون پایین رفتید دوباره غلت بزنید رو آسانسور تا بره بالا و شما پایین بمونید میبینید که آسانسور دوتایی هستش با دومی برید پایین اون پایین فقط یه شکاف دیوار هست که اونجا titanic slab هستش که جزو بهترین آیتمای بازیه.. از آقای آقابابایی هم ممنونم که این همه زحمت بی پایان شما امیدوارم سری سولز هیچوقت از یادها پاک نشه

  • Orphan Of Kos گفت:

    سلام آقا سعید.نمیدونستم کجا دیگه پیام بدم بهتون ولی گفتم اینجا می ذارم شاید لطف کردین جواب دادین
    میخواستم بدونم شمشیرتون چیه تو دارک سولز که میگی با ۴-۵ ضربه باسو میکشتمو اینا؟ والا من هیچ شمشیر انققد غولی سراغ ندارم.خوشحال میشم بگین که منم داشته باشمش شاید نگرفتمش

  • مثل همیشه عالی و زیبا اقای بابایی.
    مرسی بابت وقتی که میزارید و این راهنما های کامل و سرشار از دقت رو برای ما فراهم می کنید.
    فقط یه مطلب رو خواستم بگم در مورد مکان یکtitan slab هست در dark souls lll قبل از باس فایت Lorian, Elder Prince and Lothric, Younger Prince که از منطقه grand archivesبه اون دست پیدا می کنیم.
    قبل این باس فایت یک اسانسور هست که فعالش می کنیم تا یه میانبر به بونفایرDragonslayer Armour bonfireباز کنیم که اقای بابایی در راهنمای قدم به قدم و جامع dark souls lll در قسمت ۳۶ به اون اشاره کردن وقتی که اسانسور رو فعال کردید و به پایین رفتید دوباره باید برید رو دکمه وسط اسانسور و سریع بیرون بپرید تا اسانسور بالا برود و اسانسور دیگری جایگزین ان شود که این بار شما رو به پایین می برد و از رو جسد باید titan slabرو برداریم.
    گرچه مطمئنا خود اقای بابایی این مسئله رو می دونستم ولی خب چون حجم تایپیک واقعا زیاد بوده ایشون دیگه این یه تیکه از قلمشون افتاده. امید وارم که به کار دوستان هم بیاد
    بازهم تشکر از اقای بابایی

  • احسان گفت:

    سلام آقای آقابابایی
    راهنما فوق‌العاده است این سومین باره که دارم بازی میکنم و این دومین باره که از راهنمای شما استفاده میکنم
    دوتا آیتم جا افتاده تو راهنما اینا رو لحاظ کنید کامل میشه دفعه قبل یادم رفت بگم این دفعه چون رسیدم به این منطقه یادم اومد
    آسانسوری که از Dragonslayer Armour bonfire فعال میشه و به باس twin princes میرسه این آسانسور وقتی میره بالا دقیقا یک کفی دیگه از زیرش میاد بالا جای اول، وقتی بری روی این میره پایین و یک slab میگیری

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و ششم - گیمفا