Gamescom 2018 | ویدئوی ۱۱ دقیقهای از اجرای Shadow of the Tomb Raider با تکنولوژی RTX منتشر شد
به تازگی وبسایت IGN ویدئوی جدیدی به اشتراک گذاشته است که ۱۱ دقیقه از گیمپلی نسخه رایانههای شخصی بازی Shadow of the Tomb Raider را که در رویداد Gamescom 2018 قابل بازی بود، به نمایش میگذارد.
این ویدئو، تکنولوژی رهگیری پرتو (Ray Tracing) را به صورت بیوقفه به تصویر میکشد و نگاهی اجمالی به آنچه میتوانید از اجرای این بازی برروی رایانههای شخصی داشته باشید، میاندازد. همانطور که سازندگان Shadow of the Tomb Raider اعلام کردهاند، این تکنولوژی رو به پیشرفت است و همچنان میتوان انتظار بهبودهای گرافیکی قابل توجهی را از نسخه رایانههای شخصی این بازی داشت. این گفتهها میتواند به این معنا باشد پس از عرضه این بازی، میتوان انتظار انتشار یک بهینهساز را داشت که بهبودهایی در زمینه تجربه Shadow of the Tomb Raider با تکنولوژی RTX اعمال خواهد کرد.
همانطور که مشخص شده، NVIDIA GeForce RTX 2080Ti نمیتواند برروی یک رایانه شخصی که به تکنولوژی RTX مجهز است، یک بازی را با کیفیت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا کند. باید دید که آیا سازندگان بازی Shadow of the Tomb Raider میتوانند تجربه نهایی آن را زیباتر از پیش بسازنند و تجربهای با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه ارائه دهند یا خیر؟
بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ جمعه ۲۳ شهریور ماه (۱۴ پستامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، به تازگی و در جریان رویداد Gamescom 2018، باندل این بازی برای کنسول ایکسباکس وان ایکس رسماً معرفی شد که از این نشانی میتوانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید. در ادامه میتوانید ویدئوی ۱۱ دقیقه از گیمپلی Shadow of the Tomb Raider را از زیر مشاهده و در صورت تمایل آن را دریافت کنید:
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- نارضایتی گیمرها از Stellar Blade به دلیل تبلیغات دروغین
- منبع داخلی: Xbox کاملاً چند پلتفرمی خواهد شد و رویکردی شبیه به استیم را پیش خواهد گرفت
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
- Alan Wake 2 هنوز نتوانسته هزینههای خود را برگرداند
- سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- Stellar Blade بالاترین امتیاز کاربران Metacritic در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد
- ۴۹ درصد بریتانیاییها تمایلی به خرید GTA 6 ندارند
- بازیهای رایگان ماه مه ۲۰۲۴ پلی استیشن پلاس مشخص شدند
نظرات
اول تنظیمات
NVIDIA GameWorks
بعد شد تکنولوژی RTX
برگایی درختا ریخت :giggle:
داداش این ویدیو مال Red Dead Redemption 2 هستش …
اشتباهی ویدیوی مقایسه گرافیک red dead redemption رو گذاشتین :dazed:
ویدئو اشتباهی گذاشتین باز
دوست عزیز فکر کنم اشتباه شده این مقایسه red dead یکو دو هستش
وئدیو red dead آپلود کردی آقای میر شاهی
اصلاح شد دوست عزیز.
ودیو مقایسه نسخه های ردد رو گذاشتین
لطفا اصلاح کنید مرسی
ممنون بابت اطلاع، اصلاح شد.
داداش داری اشتباه میزنی
:rotfl: :yes:
ولی با این وجود گرافیک انچارتد ۴ هنوز بهتره 😐
چه قد خوبی تو اخه نیتی داگ :inlove:
:yes: :yes:
ویدیو اشتباهه
این تکنولوژی واقعا عالی هست اما خدایش گرافیک این بازی از ریشه افتضاح هست اما برای بازی ایی مثل مترو و بتلفیلد عالی هست
صنعتی سنتی با هم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجای این گرافیک اشتباهه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گیم پلی افتضاح تری داره
mamad
کسی که این گرافیک رو خوب میبینه صنعتی و سنتی رو با هم زده جیگر
عالیییییییی
من تامب رایدر ۲۰۱۳ رو بازی کردم اما موفق به بازی نسخه اخریش نشدم
این نمسخه هم عالیه
بدون شک تکنولوژی real-time ray tracing یکی از مهمترین و بزرگترین دست آورد های دنیای تکنولوژی در طول تاریخ real time rendering می باشد.
برای اولین بار در طول تاریخ ، الگوریتم بسیار بسیار پیشرفته و سنگین ray tracing به صورت real time رندر خواهد شد. این معجزه ی تکنولوژی می باشد.
این الگوریتم در دنیای سینما و جلوه های ویژه رایانه ای کاربرد گسترده داره و رندر شدنش به منابع سخت افزاری بسیار زیاد و زمان بسیار زیادی نیاز داره.
ای این همه تکنولوژی که استفاده میکنه
بازم به آنچارتد ۲۰۱۶ اونم روی یک کنسول ۳۰۰ دلاری نمیرسه
خداییش ناتی داگ تو کی هستی
خداییش تو پیسی گیمر و پیسی فن نیستی یه سونی فن عقده ای هستی(از همون گونه هایی که مگفتن به آنچارتد نمیرسه که همشون منقرض شدن تو چطوری تا الان موندی خدا می دونه) :laugh:
لطفا خودتو به ما نچسبون
الان این تنظیمات RTX کارت گرافیک GTX 1080 ساپورت میکنه یا فقط سری ۲۰۰۰ ؟
یعنی چی این چی بود چه گیمپلی داغونی بود نسخه ۲۰۱۳ کجا این کجا انگار یه عروسک رو داری کنترل میکنی نه یه ذره تغییر تو نوع حرکت نه رفتار خشک خشک با این گیمپلی خشک و بی روحی که داره حتا فکر نمیکنم بخوام در موردش فکر کنم واقعا بدون تعصب میگم این عنوان رو با آنچارتد مقایسه کردید نه انصافا با آنچارتد مقایسه کردید من دیگه حرفی ندارم بزنم شخصیت ای که دارید کنترل میکنید عین یه عروسک بود گرافیک بازی هم بد نبود ولی از نورپردازی محیط خیلی خوشم نیومد جالب اینجا تو معبد جاهایی که لارا باید بره از قبل آماده بود دریغ از یه ذره سختی یه مرحله فرار سم و نیتن از موزه تو ایتالیا پدر در میاورد از همه مهم تر مبارزه اش با نیدین و بعدش فرار با ماشین توسط سالیوان آدم مو به تنش سیخ میشه اینقدر قشنگ درست کردن جزئیات صورت شخصیت با هر اتفاق یه ری اکشن نشون میده یا حتا دیالوگ ها به شدت عامیانه و واقعی و احساسی فردی که داره بازی میکنه خودش رو جزوی از بازی احساس میکنه به نظرم نسخه ۲۰۱۳ یه شاهکار بود تا این نسخه
“همانطور که مشخص شده، NVIDIA GeForce RTX 2080Ti نمیتواند برروی یک رایانه شخصی که به تکنولوژی RTX مجهز است، یک بازی را با کیفیت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا کند. ”
اگه بنچمارکی از کارت ۲۰۸۰ ti اومده بیرون لینک بدید، این سری کارتها خوراکشون این تکنولوژی جدیده اونوقت شما برعکسش رو نوشتید.