مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا
مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا
مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا
مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا

مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند

امیرحسین نصرتی
۱۱:۳۰ ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا

امروزه لوت باکس‌ها نقل محافل شده‌اند و همه جا شاهد بحث‌هایی درباره‌ی درستی یا نادرستی وجود آن‌ها در دنیای بازی‌های ویدئویی هستیم.

آقای مایکل پکتر به عنوان شاید پرحرف‌ترین و شناخته شده‌ترین تحلیلگر صنعت بازی، اخیراً درباره‌ی لوت باکس‌ها و دلیل وجود آن‌ها در بازی‌های ویدئویی ابراز نظر کرده‌اند :

چرا لوت باکس‌ها وجود دارند؟ به این خاطر که مصرف کنندگان آن احمق هستند و هزاران دلار صرف این می‌کنند تا تلاش کنند آیتمی که به‌دست آوردنش سخت است را به‌دست آورند. اگر شما آن آیتم را به قیمت ۵۰۰$ دلار به فروش بگذارید، کسی آن را نخواهد خرید. در واقع فکر می‌کنم که راه حل چینی‌ها بهترین راه حل باشد؛ به این شکل که  شانس شما در لوت‌ باکس‌ها برای به‌دست آوردن آیتم مورد نظر ۱ به ۲۵۰ خواهد بود، یا اینکه شما باید برای بدست آوردن آن ۲۵۰$ دلار بپردازید. آیا من باید ۶۰۰$ خرج خرید ۲۵۰ عدد لوت باکس کنم تا بتوانم آن آیتم را به‌دست آورم؟ خب ترجیح می‌دهم “تنها آن آیتم” را بخرم.

همچنین آقای پکتر درباره‌ی تلاش‌های انجام شده برای قانون‌گذاری‌ علیه لوت باکس‌ها در هاوایی که با شکست مواجه شد صحبت کردند:

احتمال کمی وجود دارد که کسی در ایالات متحده قانونی درباره‌ی لوت باکس‌ها تصویب کند. قانون‌گذاران حاضر در هاوایی یک مشت احمق هستند. آن‌ها نه تنها باید از کار خود استعفا دهند، بلکه باید خودشان را بُکُشند. به یاد دارم که یکی از آن‌ها می‌گفت “الکترونیک آرتس استودیو موردعلاقه‌ی من را در سال ۲۰۰۵ تعطیل کرد و من از آن زمان تاکنون از این شرکت متنفرم.” او این حرف را هنگام صورت‌جلسه می‌زد! با این وضع انتظار دارید بتوانیم علیه لوت باکس‌ها قانون تصویب کنیم؟

در کنار این‌ها، دلیلی که این افراد برای تصویب قانون علیه لوت باکس‌ها آوردند، قمار بودن لوت باکس‌ها بود. این درحالی است که در هاوایی قمار برای افراد بالای ۲۱ سال مانعی ندارد و قانونی است. با وجود این افراد، هرگز قانونی علیه لوت باکس‌ها تصویب نخواهد شد.

نظر شما در رابطه با سخنان آقای پکتر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا
مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا
مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا
مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا
مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مایکل دیگه قرار نشد بی ادبی کنه . اصلا ازش انتظار نداشتم

  • UNESISM گفت:

    یه بار یه حرف بدرد بخور از روده این مایکل پچ پچ تراوش کرد بیرون
    والا ما یه زمانی واسه یه اسکین لباس یا اسلحه یا حتی خودش می زدیم زیر و بم نقشه بازی رو بیرون می آوردیم و ماموریت و کلی ترفند ریز و درشت رو با اصول وقواعدی خاص پیگیری می کردیم یعنی کیفی که داشت وقتی بدستش می آوردی اصلا قابل هضم نیست بعد جلو دوستت که پزشو میدادی حالشو میگرفتی خیلی کیفور میشدی
    واسه مولتی هم عالی بود ۱۰۰ تا هدشات یه اسلحه گولاخ با اسکین خفن الانه یا ۳۰۰ ساعت بازی یا ۱۰ دلار پرداخت درون برنامه ای بعد که میری پیگیرش میشی و کسبش میکنی تا بیای خودی نشون بدی میبینی یارو تازه از لول ۱ بیرون اومده اسکینی که تو با بدبختی بدستش آوردی رو چسبونده
    حالا جوری شده که هر بچه مامانی با جیب پول ددیش میره یه ۲۰ دلار میده واسه یه پک رنگ رو رفته اسلحه ،بعد میاد میگه من خدای جنگ نمی خرم آخه گرونه پولشو ندارم .
    قبلا هدف از بازی لذت بردن بود از ناشناخته ها و خاص بودن هاش اما الان دیگه هدف خاصی نیست اولویت ها فرق کردند
    اما خوب با کلیت لوت باکس مشکلی ندارم تا زمانی که در بالانس شدن یک بازی خلل ایجاد نکنه اما اگه باعث بشه که یکی سریع پیشرفت کنه با پولاش یکی با کلی عذاب باید جلوشو بگیرند و قانونی تصویب بشه که جلو این قمار گرفته بشه

  • ........ گفت:

    نظر من بسیار به نظر پکتر نزدیکه.
    ببینید لوت باکس ها به هیچ وجه تصادفی و شانسی نیستند. اینکه احتمال دریافت یک آیتم یک به ۲۵۰ هست، خوش خیالیه گه فکر کنیم با ۲۵۰ عدد لوت باکس خریدن میشه اون آیتمو بدست آورد. چون اولاً بازی ها بصورتی برنامه ریزی میشن که چندین بار اول آیتم های کم خواهان رو بهتون میدن، و بعدش با زیاد شدن ساعت بازی،‌ بازهم خوش خیالیست که فکر کنیم که اسکین های کم یاب و لجندری رو به شما میده. چرا که پدیده احمقانه و توهین آمیزی به اسم داپلیکیشن وجود داره و اسکین های شمارو به دوباره به خودتون میده و بدتر و احمقانه تر اون که قیمت تمام شده داپلیکیشن ها به مراتب کمتر از قیمت لوت باکس هاست. جتی اگر‌لوت باکس ها نرمال باشن. پس‌ بنابراین قضیه خیلی روشنه. لوت باکس ها دقیقاً دزدی ساعت ها و دقایق شما هستن.

  • Alireza_yoo گفت:

    دقیقا حرفش درسته اگه خریداران لوت باکس نبودن اینقدر درامد سنگین از راه اسکین و … عاید کمپانی ها نمیشد که بجای درست کردن محتوای جدید توی اپدیت ها اسکین پولی بدن نمونه خیلی بارزش نسخه بتلفیلد جدید ک صد در صد سیزن پس رو بردن ک اسکین پولی بیارن و یه ارتش منظم رو به یچیزی مثل فورتنایت بدل کنن نمیگم بده ولی اوج حماقته که جای ده تا بازی پول یه اسکین ک توی دنیا واقعی پولش یک دهمه کسی بده برای یچیز دیجیتالی (خودم ک فقط یه شخصم با فروش اسکین و لوت باکس ک خود بازی بهم میده ماهیانه ده دلار عایدم میشه ک واقعا مسخرس البته بنفعمه بازی میخرم جاش) لوت باکس ها هم شاید مسخره باشه ولی معتاد کنندست برای کسی که فقط یک بار ایتم خوب گیرش میاد ک معمولا دفعه های اول هم همینطوره

  • EZEL گفت:

    مایکل پکتر: روز ها خورشید در آسمان است.

  • اسطوره ی صنعت گیم تحلیلگر برتر قرن زنده باشی :rose:

  • STAR1 گفت:

    با اینکه خیلی از تحلیل هاشو قبول ندارم ولی با این حرفش موافقم.

  • Wheelchair 3 گفت:

    دوستان موافق و مخالف لطف کنن حرفی بزنن که در مخیله آدم بگنجه.جالبه کسانی از لوت باکس متنفرن که تا حالا از هزار فرسخی بازی اورجینالم رد نشدن چه برسه لوت باکس تهیه کنن.
    والا لوت باکس در برابر پرداخت های درون برنامه ای بازی های موبایل مثل سرماخوردگی میمونه در برابر ایدز :دی جالبه هیچکسم مخالفشون نیست در حالیکه گردش مالیش هزار برابر پر سود تر از لوت باکسه.واقعا سیاست های EA و Activision در مقابل چیزی که مطرح میکنم سوءتفاهمی بیش نیستن.لینک زیر و نگاه بندازید این فرد ۷۰۰۰۰ دلار صرف بازی Fate/Grand Order کرده.بازی که توسط شرکت تابعه ابرشرکت سونی که جزو پاک دست ترین و شریف ترین شرکت ها در زمینه گیم از نظر فدائیان و طرفدارهاش هست ساخته شده.آرمان های شرکتی که فقط ساخت عناوین داستانی و مخالفت با رواج بازی های تمام آنلاین که عین سم مهلک برای صنعت گیم هست و هزینه های میلیونی ساخت و تبلیغات بازیشو رو هم از نون شب کارمنداش میزنه تا مخاطب بازی هاش لذت ببرن.
    http://comicbook.com/gaming/2018/03/18/fate-grand-order-ios-android-man-spends-70-000/
    مطمئن باشید فردا روز جار و جنجال لوت باکس بخوابه سونی تو تمام بازی های انحصاریش هزار هزار لوت باکس میچپونه همه سونی فن ها هم به به و چه چه میکنن چون لوت باکس های سونی بسیار خلاقانه هست 😮 :silly:
    فکر میکنن نه فقط سونی بلکه مایکرو و نینتندو و تمام بازیسازان چطور باید دخل و خرجشون رو با هم یکی کنن که نه ضرر بینن بلکه هم هزینه ساخت بازی هاشون دربیاد هم سود کنن تا استریو سازندشو بخاطر ضرر ده بودن نبندن؟لوت باکس یکی از راه های فرار از ضرره و نیازش برای گیم کاملا ضروری و واجبه.برخلاف شما که هر حرفی این پکتر میزنه مسخرش میکنید در حالیکه شما هنوز متولد نشده بودید ایشون تحلیل گر صنعت گیم بودن (نزدیک ۳۶ سال) اما من بدلیل با ایشون مخالف نیستم بلکه میگم لوت باکس نباشه سودی هم برای ساخت بازی های AAA نیست و سودی نباشه جایی برای کارمندای استدیو های بازی ساز نیست که نتیجه اش میشه تعطیلی visceral games.

    • UNESISM گفت:

      دوست عزیز ما والا کنسولمون PS4 هستش تا الان هم نزدیک ۹۰۰ دلار خرج بازیهای ارجینال دیجیتالیش کردم و تنها دیسک فیزیکی که خریدم MGSV بود پس فکر کنم یه چیزی از دیدگاه شما باید حالیم باشه
      درکل بحث و مخالفت ما با لوت بوکس در غیرعادلانه شدن بازی و سرعت دادن به پیشرفت بازیکنان تازه وارد نسبت به بازیکن های دیگه هستش اما اگه کسی می خواد یه اسکین تهیه کنه ما مشکلی با این موضوع نداریم و کسی نمی خواد جلو دار این مسئله باشه با مبحث سخت شدن ساخت بازیها و گرون تموم شدن هزینه این جور بازی پای سازنده ها واقعا موافقم وکسی نیست که منکرش بشه حتی عذاب بخش بازاریابی و فروش بازی هم که اصلا حرفشو نزن به قیمت اخراج کارمندهای خوب و تعطیلی یه شرکت خوب تموم میشه اون مقاله شما هم جالب بود و چنین هزینه ی رو میشه پای فن واقعی بودن این بازی گذاشتش وگرنه من هم بازیهای مورد علاقه بسیار زیادی دارم اما تا الان به سمت این موارد نرفتم چون نیازی به خرید این موارد در بازی نمیدیدم و بیشتر ضعف خودم رو در نوب بودنم میدونستم وگرنه رنگ وشکل تاثیری در بازی نداره (مخصوصا رنگهای شاد سری ندای وظیفه که تو دید میزنه کاراکترتو واسه کشتن نمیشه تاکتیکی رفت)

    • Mikasa گفت:

      فیت گرند اوردر بازی رایگان موبایله
      میخوای لوت باکس نداشته باشه ؟
      همون فیت گرند اوردر داستان داره همون فیت گرند اوردر طراحی هنری داره
      فیت گرند اوردر شخصیت داره
      از ۱۰۰۰ کیلومتری بازی رد نشدی اصن نمیدونی در مورد چیه
      بازی رایگان مثل دوتا ۲ لیگ اف لجندز و همین فیت گرند اوردر باید لوت باکس داشته باشن
      کاملا عادیه چون” رایگانن”
      بازی AAA هست که نباید لوت باکس داشته باشه
      چون ۶۰ دلار قیمتشه
      لوت باکس نباشه سودی برای سازنده هایAAA نیست ؟
      پس بلادبورن چیه
      هورایزن چیه
      پرسونا چیه
      لست گاردین چیه
      گاد آف وار چیه
      رتچت اند کلنک
      شادو آف کلوسس
      لجند اف زلدا
      ماریو ادیسی

      اینا لوت باکس دارن ؟ 🙂
      همشونمAAA
      سونی ۴۰ میلیون دلار خرج دیترویت کرده
      برو بیین لوت باکس داره یا نه
      لوت باکس مزخرفی بیش نیست
      برای بازیای رایگان خوبه
      برای بازی ۶۰ دلاری نه

    • A Player گفت:

      لوت باکس ها واقعا خیانت بزرگی هستند که البته بر کسی پوشیده نیست
      بنده خودم یادمه داشتم تو Forhonor با هزار بدبختی بازی می کردم یه کم پول در آوردم با اینکه از لوت باکس بد شنیده بودم گفتم بینم چیه و خب اولاش زیاد خرید کردم ولی دیدم فقط وقتم داره میره پس دیگه ولش کردم و بعد دیدم با همون پول هایی که در میارم میتونم کاراکتر جدید و ایتم هایی مثل Xp boost بخرم
      مسلما بازی های انلاین بخاطر خدمات و سرورهاشون هزینه زیادی صرف میکنند اما دلیل نمیشه که نابرابری تو بازی هاشون به وجود بیارن و با اینکارشون بدتر بازی کن هارو از بازی زده میکنند
      خداییش خریدن یه ایتم خیلی بیشتر می ارزه تا اینکه مث یه …… کلی وقت بزاری برای .. باکس

    • 13eauty گفت:

      من که بازیایی دوس داشته باشم تو استیم میخرم میتونی پروفایلمو ببینی و توی بازیایی که خریدم nier واقعا بهم حال داد چون برای رسیدن به هرچیزی داخلش باید تلاش کنی. حتی دی ال سی ای که لباس اضاف میکنه هم بهت نمیده اونو باید بری دهن خودتو اسفالت کنی تا اونو بدست بیاری. اینجور بازیا واسه گیمر خیلی دلچسبن اما بقول شما شاید واسه سازنده های AAA خوش نباشه
      اکانت استیمم : http://steamcommunity.com/id/13eauty/

  • خدایی نسل هشت و گیمرایی که همراه خودش اورد و منتقدا و یوتیوبرهای حال بهم زن و زیر ۱۸ سالش به همراه میلیاردها میلیارد تلف شدن شاهکار بخاطر همین بچه سالا بس نبود لوت باکسم اضافه شد! حالا بازیای آنلاینی مثل فورتنایت میان میگن ما واسه اینکه به تجربه ی شما بخاطر پول داشتن نداشتنتون لطمه وارد نشه و برابر باشید با همدیگه لوت باکس ایتم نذاشتیم ولی بجاش اسکین میفروشیم. خب آخه چی بگم به شما؟ کسی که پول میده اسکین بخره واسه یه بازی مثل فورتنایت کجاش با من برابره؟ نه تو بگو کجای همچین شخصی با من برابره؟ نه آخه این مگه عقل درست درمون داره با این خرید کردنش که میگی با من برابره؟ به قول پکتر احمقن اینا احمق به تمام معنا! بعد با من برابرن؟!

    • Kh-88-k1ng گفت:

      تو احمق بودنشون که شکی نیست ولی اسکینش باعث میشه تفنگاش قوی تر شن؟؟؟ یا اینکه هیلثش دو برایر شه؟؟؟ باو فقط اسکین داره همین
      این یه جور بازی با ذهنه تو فک میکنی چون یارو اسکین داره حرفه ایه ولی گ* بارش نیست

      اپیک گیمزم واقعا تو هر موردی بد باشه تو ارائه خدمات یکه فک کن انجینش کاملا مجانیه هیچ خودشون میان تو یوتیوب هر هفته به صورت لایو استریم اموزششم میدن این دوتا بازیه اخرشونم که مجانی بوده

      • نه منظورم این نبود که رو بازی تأثیر میذاره… ولی بنظرم کسایی که پول میدن ظاهر شخصیتشونو عوض کنن خب نباید قاطی کسایی بشن که میخوان واقعا حرفه ای بازی کنن حالا همه ی اسکین بخرا هم **** نیستن ولی اکثر کسایی که میان ایتمای تزئینی رو فله ای میخرن بعدش میان پز میدن که اره من خریدم من دارم مرفهم (اون اوایل که ماینکرفت انلاینش تو ایران مد شده بود هرکی اسکین غیر استیو داشت میومد تو سرورا پزشو میداد) واسه همین بنظرم گیمینگ واسه این ادما نیست

    • MS GAMER گفت:

      داداش به نظرم تا وقتی پرداخت درون برنامه ای رو گیم پلی تأثیر نزاره مشکلی نیست حالا یکی مثل ما نمیخره یکی هم دوست داره مثلا تفنگش خوشگل تر بشه میخره ولی پرداخت درون برنامه ای از اونجایی بد میشه که مستقیم روی گیم پلی تأثیر بزاره مثلا شما یا باید ۵۰ ساعت بازی کنید تا فلان اسلحه رو بدست بیارید یا ۱۰ دلار خرج کنید این نامردیه و اینه که به نظره من کاملا محکومه

  • Smoking Alien گفت:

    تا جایی ک خود بازی بده اوکیه ولی اگ بخای بخری نه اصلا

  • AAACE گفت:

    حرف خوبی میزنه منم میگم احمقن….
    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • Nathan گفت:

    فکر کنم این قرصاشون نشسته خورده چون یبار حرف درستی زد ،، درست عکس پیشبینی هاش که همیشه به قول ما یزدیا پسکی از اب در میاد
    والا نامردیه دهن خودمونو جر میدیم ایتمو بدست میاریم بعد یکی با پول میخره از اول بازی هم داره

  • DoomGuy گفت:

    بازی های f2p خب باید داشته باشن ولی بازیی که ۴۰$ه دیگه نباید loot box بفروشه

مایکل پکتر: مصرف کنندگان لوت باکس‌ها احمقند - گیمفا