گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا

گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟

محمد حسین کریمی
۱۷:۱۵ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا

در گپفا فرصتی فراهم می‌شود تا در مورد موضوعات مختلف پیرامون بازی های ویدیویی صحبت کنیم و با رعایت احترام به سلایق یکدیگر نظرات خود را به اشتراک بگذاریم.

در این قسمت از سری آیتم‌های گپفا، قصد داریم در مورد تریلر رونمایی بازی GTA VI صحبت کنیم. نظر شما در مورد اولین نگاه به بازی چیست؟ آیا چه از حیث تم و چه از نظر کیفیت بصری و جزئیات، انتظارات شما را برآورده کرده است؟

صحبت‌ بنیان‌گذار راکستار در مورد بازی:

Grand Theft Auto VI تلاش ما برای فراتر بردن مرزها و محدودیت‌ها برای خلق تجربیات جهان باز داستان‌محور بسیار غوطه‌ورانه است … ما هیجان‌‎زده هستیم تا این چشم‌انداز را با پلیرهای خود در سرتاسر جهان به اشتراک بگذاریم.

Alex MercerBATMANپین هدGhosthoseinmAEOA Slashjoker77DARKSIRENBehzad zargaryПΣGΛП(شیفته عظمت یوبیسافت)人Acker益man人❤GOD OF WAR❤Black SwordsmanmamadiiiMehran.Bavafadarققنوس آسمانPEDroomore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • تم / ستینگ / قالب روایی:
    سری GTA همیشه برداشتی تند و شدید از ۱- دوره (مدرن / گذشته) ۲- ترندهای اون دوره در دنیای واقعی ۳- مکان بوده. GTA راوی سرقت و جنایته اما جهان بازی هیچوقت ثابت نیست، بلکه بازتابی از جهانی محسوب میشه که در اون زندگی میکنیم و جذابیت اثر به همینه. اگر جهان کنونی دیوانه‌وارتر از جهان در سال ۱۹۸۰ باشه یا سال ۲۰۱۳ باشه که هست، بازی GTA هم دیوانه‌وارتر میشه و تمی دیوانه‌وار به خودش میگیره که گرفته، اگر مدرنیته نمای دیگری داشت بازی هم به همون سمت حرکت می‌کرد. ۱۰ سال از GTA V گذشته و بازی به اندازه این ۱۰ سال تغییر لحن داده و همچنان بازتابی از آمریکای سال ۲۰۲۳ در دنیای واقعیه. (یکی از دیوانه‌وارترین کشورهای جهان و در عجیب و غریب ترین نقطه این کشور یعنی فلوریدا)

    «مکان: فلوریدا» «زمان: دنیای مدرن و کنونی» و «ترندها: عصبانیت همه‌گیر، تجمل‌گرایی، سوشال مدیا و بی‌بندوباری» همگی در بازی GTA VI بازتابی از واقعیت هستند. تریلر از حیث لحنی که به تصویر میکشه، دقیقاً مطابق ریشه‌های سری هست، اما ریشه‌های سری چیه؟ به تصویر کشیدن پارودی دنیای واقعی و بازی دقیقاً همین کار رو انجام میده. سوشال مدیا پررنگ‌تر شده، تفریحات تغییر کردن و بازی لحنی به‌روزتر به خودش گرفته، برای همینه که شاید برخی شکاف بین بازی های قبلی رو حس کنن که ضروریه. توجه داشته باشید دلیل تغییر لوکیشن‌ در سری GTA ایجاد تنوع هست. اگر قصد داشتند GTA همیشه یک لحن ثابت داشته باشه با هر نسخه سعی نمیکردن به ایالت‌های مختلف نقل مکان کنن. گذر زمان و تغییر این ایالت‌ها نسبت به دهه ۸۰ و ۹۰ هم باعث میشه بتونن هر چند سال بین لیبرتی سیتی، لوس سانتوس، و لیونیدا تغییر لوکیشن بدن.

    تصویری که راکستار از فلوریدا ارائه داد، دقیقاً مشابه تصاویری هست که در واقعیت از این ایالت ترسیم میکنن، تعدد کروکودیل در حاشیه شهر و گاهی ورودشون به خود شهر، پارتی‌های پر زرق و برق و دیوانه‌وار، خوش‌گذرانی، تنوع فرهنگی و محیطی و انسانی و … راکستار وظیفه داشت این دیوانگی رو برای میامی یا فلوریدا به تصویر بکشه که با موفقیت این کار رو انجام داد.

    میامی با لقب‌های Cpaital of Latin America و Magic City شناخته میشه و تریلر چیزی جز به تصویر کشیدن لوکیشنی با این توصیفات و القاب نیست.

    کیفیت بصری / جزئیات / نسل بعدی!:
    حقیقتاً به نظر من، GTA VI اولین بازی ویدیویی هست که گرافیک in-Game، به طرز قابل توجه‌ای کیفیت بصری‌ و خروجی‌ای نزدیک به CGI داره. پیشنهاد میدم تریلر سینماتیک Cyberpunk 2077 Phantom Liberty و تریلر رونمایی سینماتیک Watch Dogs 2 رو مشاهده کنید که cgi های از پیش رندر شده خارج از موتور گرافیکی هستند. متوجه میشید که gta vi به صورت in game چقدر به یک cgi نزدیکه. اما این که صرفاً CGI هست بحث خیره‌کننده‌ای شاید نباشه، این که یه بازی Open World با جهانی بسیار بزرگ تر از لوس سانتوس به چنین استانداردی نزدیک شده، موضوع بحث برانگیز هست.
    بازی جزئیات خیره‌کننده‌ای داره از واکنش برگ‌ها، گِل و گرد و خاک به تیک‌آف اتومبیل گرفته تا افتادن لیوان آب و پاشیدن ذرات آب خارج از لیوان تا واکنش موهای شخصیت‌ها به باد و اجزای لباس و ….
    تمام موارد بالا با نورپردازی خیره‌‎کننده به توان رسیدن. رفلکشن روی آب، تفاوت قائل شدن برای نور ساطع شده از خورشید (آفتاب) با نور چراغ و لامپ قابل تشخیصه! تعدد و تنوع حتی در نورپردازی آشکاره.
    بازی دورنمای شگفت‌انگیزی داره و تا فاصله‌ای بسیار دور قابل تشخیصه و پوشش گیاهی هم کیفیت قابل توجه‌ای داره.

    ویژگی نسل بعدی بازی اما، تراکم به همراه تنوع هست (ترکیب سرنوشت ساز!). در حقیقت بازی از این حیثه که خیره‌کننده و شوکه‌کننده هست. جمعیت‌ها شامل انواع و اقسام شخصیت‌ها غیرمشابه میشن. همه استایل لباس خاص خودشون رو دارن، همه فیزیک بدنی منحصر به فردی دارن، افراد چاق و لاغر و مابین این‌ها، افرادی با فیزیک عضلانی و هیکل ساخته شده و … این تراکم فقط در تعدد ماشین‌ها و جمعیت‌های انسانی دیده نمیشه، بلکه در یک صحنه هر نقطه از محیط عملی در حال انجامه، هر NPC مشغول عملی منحصر به فرد هست و ترکیب این موضوع با انیمیشن و QUALITY همیشگی راکستار خروجی‌ای فوق‌العاده رو داده. به نظر میرسه برای هر NPC عادی به اندازه یک کاراکتر اصلی در سایر بازی‌ها روی جزئیات کار شده. در نهایت، به نظرم کاراکترهای اصلی، نسبت به فوتیج های لیک شده، چهره‌ها گرم و گیراتری دارن. در کل دنیای اثر رو میشه با این جمله خلاصه کرد: Looks Alive!

    شخصا، کسی نیستم که بیش از حد روی کیفیت بصری حساس باشم یا بخوام تک تک رفلکشن‌ها رو بررسی کنم یا وسواسی روی این قضیه داشته باشم، اما در مورد این بازی، اتمسفر با واقع‌گرایی و کیفیت بصری خلق میشه و به نظرم تریلر خیره‌کننده‌اس و به هدفش مبنی بر ترسیم لوکیشن فلوریدا (لیونیدا) رو به خوبی دست پیدا میکنه.
    نظر دادن در مورد مکانیک‌های گیم‌پلی و داستان زوده و بهتره زمانی که اطلاعات بیشتری منتشر شد در موردش صحبت بشه. اما چیزی که واضح و مبرهنه، اینه که gta 6 قراره بیش از ۱۰ سال صنعت گیم رو تحت تاثیر خودش قرار بده. از نظر فرمولیک و تاثیر روی ساختار بازی‌ها بعید میدونم چنین اتفاقی رخ بده، اما از نظر جابه‌جایی رکوردها، همه‌گیر شدن و تاثیر روی مارکتینگ، قطعاً این اتفاق رخ میده.

    …..𝒪𝓊𝓇 𝒟𝓇ℯ𝒶𝓂𝓈ᚱ.ᚻBATMANK1Love Joel and ArthurA SlashکتلتjokerpejScorpionmore
    • جی تی ای در اوهایو. اینم ایده دیوانه واری میشد

      77Deadshot۸۸DANTE😈🫵🗡️( خداحافظ گیمفا🙂👋 )vitto corleone
    • به نظرم راکستار بین فان بودن جی‌تی‌ای و واقع‌گرایانه بودن رد دد یکیو انتخاب نکرده و سعی کرده هر دو رو با هم داشته باشه
      یعنی جزییات مریض‌گونه و سرسام‌آور در کنار حفظ فان بودن به اندازه
      یعنی شما با ۱۰۰۰۰ تا مینی‌گیم سرگرم میشین ولی الله بختکی نمیتونید یکیو خفت کنید و از ماشینش پرتش کنید بیرون یا از نا کجا آبادتون آرپی‌جی در بیارین

      این خیلی میتونه کار ریسکی و خطرناکی باشه ولی احساس میکنم این مسیرو رفته باشن
      از نظر بازخورد و رکورد هم که از همین الان مشخصه شماره یک میشه

      داستان بازی هم معلومه که خفن از اب در میاد

      در کل در سطح انتظاراتم بود

      gigachad_assaissnمعبد گیمjoker77ПΣGΛП(شیفته عظمت یوبیسافت)人Acker益man人❤GOD OF WAR❤Metallman33Mehran.BaDeadshot۸۸more
      • داخل گپفای قبلی (انتظارات از تریلر) گفته بودم که انتظار دارم روی شمشیر دو لبه (روایتی جدی با محیطی طنزآمیز) حرکت کنن و چیزی بین RDR 2 و GTA V حاصل این پروژه بشه. دلیل انتخاب یک زوج کاپل به عنوان کاراکترهای اصلی هم همین موضوع هست. این رویکرد روابط احساسی خلق میکنه اما این روابط احساسی در پس زمینه‌ای (فلوریدا) عجیب و غریب و طنزآمیز روایت میشه. روابط دو شخصیت اصلی جدیت خاصی داره اما به صورت ایزوله، هر کدوم از شخصیت ها با محیطی عجیب و خنده‌دار و پارودی‌طور تعامل دارن.

        jokerکتلت77Alireza1882Black SwordsmanMehran.BaImmortal_guardianDeadshot۸۸cactusهمسایه ( فن بوی = پنچری )more
    • دیگه چیز برای گفتن نزاشتی
      واقعا جزئیات بازی فوق العاده و با وسواس زیاد خلق شده
      در مورد ذرات پخش شده اب ادم دیوانه می شه یکی از جزئیاتی بود که در بار اول دیدن تریلر خودنمایی می کرد
      ساختار بدنها متفاوت،ماهیچه،موی سر واقعا لذت بردم
      از همه مهم تر به نظر gta vi روی حیوانات چندین لول بالاتر از نسخه قبلی کار کرده و حرکت تمساح خیلی خیلی ریز و دقیق کار شده بود به شخص دوست داشت روی حیوانات مثل سری ردد۲ کار کرده باشه که خیلی امیدوارم کرد
      موزیکش رو پسنددیم
      حجم و ازدحام و تنوع انسانها،حیوانات،اشیاء،ماشین ها فوق العاده بود

      همون طور که گفتید گیم پلی،داستان رو فعلا به طور یقین نمی شه نظر داد
      ولی خیلی خوشبین هستم به داستان بازی چون می تونه رویت از خشم،ترس،طنز و عشق رو در بالاترین سطح انجام بده
      با توجه به اینکه بازی فعلا برای pc تایید نشده و این بازی می خواد رو کنسول اجرا بشه این حجم از جزئیات و زیبایی گرافیک بصری خیره کننده و عالی به نظر می رسه

      واقعا در سطح انتظاراتم و بسا بیشتر بود

      gigachad_assaissnjokerکتلتBlack SwordsmanMetallman33Immortal_guardianیه گیمر سادهcactusهمسایه ( فن بوی = پنچری )گوربه ماهیmore
      • به نظرم روایت بازی پر از توییست و خیانت و … باید باشه. کلمۀ Trust بیشتر کنایی به نظر میاد و اتفاقاً Betray یا خیانت رو پررنگ میکنه. شاید در ازای آزادی از لوسیا چیزی خواسته شده یا … این مدل از روایت‌ها کاملاً با راکستار سازگاری داره.

        ZodiacK1hoseinmjoker𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀ77Black SwordsmanMehran.BaImmortal_guardianPinomore
        • GG گفت:

          فکر میکنم اون بخشش تصمیم خودمون باشه
          یعنی اگه خواستیم میتونیم خیانت کنیم🙄😁

          hoseinmjokerکتلتMehran.Bacactusهمسایه ( فن بوی = پنچری )Brainiac(خداحافظ)I Love GTA (در غم دوری GTA 6)Spider-ManMatin Barkatmore
          • بازی‌های راکستار اصولاً تصمیم‌محور نیستن و سعی میکنن به جای این که گیمر هدایتگر باشه، کارگردان بازی خط داستانی دلخواه خودش رو پیش ببره. پایان بازی شاید گزینه به شما بده، اما اگر تم بازی خیانت و وفاداری باشه و بخوان چنین تمی رو خلق کنن، باید دست بازیکن رو ببندن تا بتونن داستانی که میخوان رو نقل کنن.

            کتلت77Alireza1882Mehran.BaLeon S. Kennedycactusهمسایه ( فن بوی = پنچری )NimaBrainiac(خداحافظ)Ghostmore
          • تنها بازی که دوست ندارم این طوری باشه چون روایت داستانی به این سنگین اگر بخواد به این شکل باشه تمرکز روی سایر بخش ها رو روی بازی به این بزرگ به هم می زنه و زمان زیادی می طلبه
            به هر حال گیمر همیشه دوست داره بهترین انتخاب و روایت تجربه کنه
            به نظرم اخر بازی شاید چنین تصمیمی در اختیار گیمر قرار بگیره

        • bbb103 گفت:

          این روزها کلمه trust تو میامی بیشتر جوک هست :))
          gta همیشه به زمان و مکان مرتبط بوده اگر درست انتخاب بشه بازی هم شاهکار میشه
          در اینکه میامی امروزه دیوانه وار ترین جای ممکن هست چه از لحاظ قوانین چه از لحاظ امنیت و چه از لحاظ فساد انتخاب درسته کاپل بودن هم درسته مخصوصا اینکه به نظر نمیومد از لحاظ مالی هم تو درجه بالایی باشن کراکتر ها و بیشتر کارکتر زن رو داخل خوش گذرونی ها و مرد رو در حال سرقت نشون دادن که نشون دهنده واقعیت امروز جامعه هست
          همه چیز عالی و پرفکت بود فقط یه پادکست آنتی woke میخواد این بازی تا کامل بشه
          یادمون نره که این روزا نصف دنیا پول و محبوبیت از طریق سوشال مدیا میاد پس حتما تو بازی تاثیر بیشتری داره مخصوصا واسه کراکتر زن احتمالا کلی ماموریت برای نزدیک شدن به افراد در سوشال مدیا داریم

          Spider-ManAlex MercerBrainiac(خداحافظ)I Love GTA (در غم دوری GTA 6)Matin BarkatIliyavitto corleone
        • دقیقا خیانت ، یا به نوعی گروگان گیری شخصی چیزی یا ارزشی که باعث خیانت بشه ، تصمیمی عجولانه و پشیمانی ، حس شکست و روایت عاشقانه و… احساس می کنم یک روایت چند لایه و غافلگیر کننده رو داریم – چون خود به خود بودن زن و مرد کنارهم دنیاهای متفاوتی خلق می کنه از دید هر کدام با میزان احساسات و قدرت ها متفاوت
          دقیقا اخر ویدیو همین یک کلمه صدها معنی دربر داره
          اخری تریلر علاوه بر اینکه دوکارکتر دارن می گن Trust – که اکثرا می دونیم پس این اعتمادها چیه
          به نظر خود سازنده هم داره می گه به ساخته ما اعتماد کنید

        • اتفاقا تو سری بازی های gta هم خیانت خیلی رایجه مثلا خیانت بیگسموک به سی جی یا خیانتی که در پایان بازی gtav بود و میشد به کارکترای دیگه خیانت کرد یا خیانت داچ به ارتور اینسری هم خیانت بین این زوجه

    • Fume knight گفت:

      بنظرم حضور یه کاراکتر زن تو داستان تا حد خیلی خیلی زیاد فیتیله لحن تند سری GTA می کشه پایین و فساد و فحاشی و شوخی های جنسی و قومی و اجتماعی هم تا حد زیادی فروکش کنه. قوم ووک امروزه هم قطعا تاثیر شو گذاشته.

      چیزی که تو تریلر دیدم روند ثروتمند شدن و تک رو شدن کاراکتر زن رو بود نمی دونم کسی دقت کرد یا نه و فکر می کنم شخصیت مرد بازی کشته بشه یا از هم جدا بشن و دشمن بشن و کلیت وزن داستانی رو شخصیت زن باشه حالا اینکه موفق میشن یا نه باید دید ولی چیزی که هست با تاکید روی فضای مجازی واقعا نباید انتظار گردن کشی راکستار ضد مسائل دیکته شده امروز آمریکایی داشته باشیم.

      بحث فنی هم اصلا نیازی ب اشاره نداره، راکستار هست و همه می دونیم کم نمیزاره.

      Spider-ManBlack SwordsmanBrainiac(خداحافظ)I Love GTA (در غم دوری GTA 6)Charlie ChaplinTNTحصینalone_in_the_lightMatin Barkat
      • من ترجیح میدم شوخی‌ها هدفمند باشن و دایره‌های هدف رو به طور ویژه مشخص کنن. منظورم اینه که به جای این که «زن» رو هدف قرار بدن به عنوان یک «کل». بیان اون قشرهای افراطی فمنیست یا دایره های کوچک‌تر افراطی‌ها (در هر زمینه) رو هدف قرار بدن. به عنوان مثال، همگی با لفظ «کارن» اشنا هستیم، زن‌های دیوانه‌. در تریلر عملاً یک کارن وجود داره. انتظار دارم بازی به هر دو جبهه راست و چپ حمله کنه و به نظرم حضور شخصیت زن، خیلی مانعی برای این قضیه نیست. بیشتر شوخی‌ها از npcها ریشه میگیره و قراره حسابی پارودی جوامع غربی باشه. در کل، قضاوت در مورد این موضوعات زوده و صرفاً حضور کاراکتر زن چیزی رو اثبات نمیکنه. یه موضوع دیگه هم بگم، کاراکتر زن بازی، لوسیا، خوشبختانه نه دیالوگی داره که red flag باشه نه طراحی‌ای داره که نشانه بدی به نظر برسه.

        Zodiac77Alireza1882Black SwordsmanBioshockSEPEHR EZIOLeon S. Kennedyهمسایه ( فن بوی = پنچری )NimaBrainiac(خداحافظ)more
        • Fume knight گفت:

          من خیلی بعید می دونم جرات کنن نسبت به فمنیسم و لگبت و مسائل نژادی حتی شوخی هدفمند هم بکنن اونم وقتی که خود سیستم و ارازل مجازیش مجری این کار هستن و حتی با یه شوخی هم طرف از کار بیکار می کنن، قضایای کوین هارت سر اسکار و ده ها مثال دیگه رو میشه به عنوان نمونه اورد.

          بازی قطعا دور و بر ۳۰۰ میلیون یا بیشتر بودجه ساخت و توسعش هست و راکستار میخواد یه دهه از این بازی بخوره و بچاپه.

          Spider-Mangigachad_assaissnکتلتBehzad zargaryهمسایه ( فن بوی = پنچری )Brainiac(خداحافظ)Charlie ChaplinAmiralone_in_the_lightMatin Barkat
        • آقای کریمی ممکنه اینبار دیگه اصلا برای پی سی بازی رو منتشر نکنند؟! چه بسا یه نوع همکاری هم با هر دو کمپانی مایکروسافت و سونی برای فروش بیشتر کنسول های نسل نهمی، مثلا من پی سی پلیر هستم و اگر چنین چیزی رخ بده حتی اگر لپ‌تاپ گیمینگ خودمو فروختم یه کنسول نسل نهمی ( احتمالا یه سری اکس به خاطر گیمپس) میگیرم.

    • Amirreza گفت:

      به شخصه دوست داشتم از لحاظ محیطی هم جایی رو انتخاب میکردن که تنوع زیستی داشته باشه ولی ایالت فلوریدا اونجور تنوع نداره
      بازم با این حال هر چه از راک استار رسد نکوست 😂

      Behzad zargaryImmortal_guardianهمسایه ( فن بوی = پنچری )گوربه ماهیViboroalone_in_the_lightSpider-ManMatin Barkat
    • sorena گفت:

      گفتنی ها رو خودتون به خوبی بیان کردین و از این جهت چیز جدیدی برای گفتن نیست.
      تریلر GTA 6 بهتر و کاملتر از انتظارم بود، بخصوص در رابطه با تنوع و گستردگی.
      به نظر منم تریلر رونمایی به اهداف تعیین کننده اش رسید و بسیار موفق بود.

      Spider-ManIliyaBehzad zargaryAVBrainiac(خداحافظ)I Love GTA (در غم دوری GTA 6)محمد حسین کریمیپیشنرو
    • logical man گفت:

      امیدوارم اقای کریمی این پیامم رو ببینن . من فقط روی دوتا چیز که هیچکس بهش اشاره نمیکنه میخوام اشاره کنم که شاید در ظاهر بی اهمیت باشه اما به نظرم به شدت مهم هست تا بازی رو فراتر از انتظارات ببره . اول بحث فیزیک لباس شخصیت ها هست . در تمام بازی ها ما اینو دیدیم که لباس شخصیت ها در حقیقت بخشی از بدن کاراکتر هست مثله لباسی که بعد شستن روی طناب پهن کردی تو هوای سرد و یخ زده . و اصلا حس یه شی جدا از بدن انسان رو منتقل نمیکنه . یعنی وقتی کاراکتر میپره لباس کاملا تکون بخوره کاری که توی فیفای جدید انجام دادن و این خیلی میتونه این بازی رو وقع گرایانه تر کنه . و دوم فیزیک تخریب پذیری ماشین ها هست و امیدوارم فیزیک خوبی داشته باشن چون این بازی رو خیلی از تکرار در میاره چون میدونی هربار که قراره تصادف کنی با یک سکانس فوق العاده ای روبرو میشی . این خیلی مهمه اما کسی اهمیت نمیده

      Matin Barkat
    • گفتنی ها رو گفتی. داستان بازی هم به شدت الهام گرفته از داستان واقعی بانی و کلاید کاپل خلافکار آیکونیک آمریکا هست و اگه فقط چند توییست رو به رابطشون اضافه کنن به راحتی داستان بازی یک شاهکار روایی میشه‌.

      محمدامین حیدری
    • ای کاش هیچ وقت این بازی تریلر نمیداد بیرون همون یهویی خوده گیم رو میدادن الان خدایی چجوری ۲ سالم صبر کنیم

    • Tony گفت:

      چرا تو زمینه ماشین ارتقا نمیکنه؟ داخل GTA v ماشین های GTA iv بود و داخل اینم چندتا از مدلای GTA v و این تو ذوق میزنه

      K1
  • Kratos گفت:

    معلومه بازی شاهکاره. ولی بنظرم توی تریلر بیش از حد به بزن برقص و اون چیزایی که خودتون میدونید اشاره کردن اکثر تریلر کلا همونا بود

    Spider-ManLove Joel and ArthurGhost
  • پس از سالها انتظار
    نمیشه نظر بدی راجبش داشت 😁
    به نظرم خوب بود و انتظارات رو برآورده کرد
    و توقعات رو از خود بازی در حد درست و معقولی نگه داشت 👌

    کتلت
  • snowgirl گفت:

    تریلری بود که بزرگی و تم بازی برام مشخص شد
    میدونین بیشتر به عنوان تریلری میدونمش که خیالمو راحت کرد و ثابت کرد که راکستار مثل همیشه چند لول بالاتر از بازی قبلش کار کرده
    شلوغی npc ها و پویا بودن بازی بعد از گرافیک فک براندازش به چشمم اومد همچنین فعالیت های زیادی که دیگه تو تریلر تابلو بود

    کتلتBlack Swordsmanیه گیمر سادههمسایه ( فن بوی = پنچری )I Love GTA (در غم دوری GTA 6)Rexongigachad_assaissn…..𝒪𝓊𝓇 𝒟𝓇ℯ𝒶𝓂𝓈The Fireflymore
    • جنگ گرافیکی این نسل بر سر جزئیات هست
      راکستار خیلی خوب این موضوع فهمیده و عالی عمل کرده
      من هنوز تو کف یه عده از دوستانم که با واژه نا امیدم کرده کامنت گذاشتن
      دقیقا npc ها متفاوت و تراکمشون خیلی خوب و منطقی بود

      از شانس تریلر تو کنکور و ازمون استخدامی دادن دم به دقیقه مشتری میاد رو مخ نمی زاره گپ و گفت کنیم نصف پیام می نویسم نصفش می مونه

      Black Swordsmansnowgirl
  • تریلر لیک شده رو دیدم و بخاطر کیفیت پایینش کلی زد تو ذوقم تا اینکه تریلر اصلی رو دیدم… ماهیت کلی تریلر فوق العاده بود ، شاید تعجب‌آور باشه ولی با موزیکش زیاد حال نکردم چون حال و هوای موزیکای RDR 2 حسابی بد عادتم کرده ، هنوز که هنوزه شاهکار‌هایی مثل Fleeting Joy از ذهنم بیرون نرفتن! :)))))) جدا از بحث موزیک با اینکه از تریلر کلی لذت برم که میشه ساعت ها راجع بهش تایپ کرد ولی اگه بخوام برم سر اصل مطلب بعضی موارد ضد و نقیض تو تریلر وجود داشت… یه ثانیه با خودم میگفتم فیزیک ماشین ها چرا انقدر شبیه gta v بود و چند لحظه بعد متوجه میشدم دوربین اول شخص بازی چقدر واقع گرایانست… با خودم میگفتم رقص اون زن سیاه‌پوست رو سقف ماشین چه قدر طبیعیه و تو صحنه‌ی آخر میگفتم چرا آستین تی‌شرت کرکتر مرد وقتی اسلحه رو نشونه گرفته انقدر عجیبه… این توجه به جزئیات فقط مخصوص به من نیست ، شاید راکستار بعد از RDR 2 این شکلی بد عادتمون کرده باشه ، نمیدونم! این تریلر اول تمام توجهش به اجتماع کلی وایس سیتی بود و خیلی موارد دیگه هست که نشونمون میده تا دیدمون به بازی کامل تر بشه… در هر صورت چیز‌های خیلی خیلی بیشتری هست که در آینده از بازی میبینم و قضاوت کلی نمیشه کرد… اما در نهایت یقین دارم که کلی خاطره‌ساز میشه!✨

  • A,,sh گفت:

    چیزی که بیشتر از همه توجه منو جلب کرد اون صحنه های لایوی بود که توی مدیای خود بازی پخش شد که نوید این رو میده که احتمالا خود بازی و اتفاقات درون مپ تاثیر دو سویه با مدیای بازی دارن که بنظرم جالب میاد

    jokerScorpionIliyaهمسایه ( فن بوی = پنچری )Brainiac(خداحافظ)Nimathe_butcher🤘Mohsenj74gigachad_assaissnThe Fireflymore
  • hander16 گفت:

    از اون تریلر هاست که باز جا داره ادامه پیدا کنه

  • Oldgamer گفت:

    در کیفیت نهایی این بازی که شکی نیست. اما متاسفانه تریلر تحت تاثیر مسائلی که دنیای مدیای امروز رو داره نابود میکنه قرار گرفته بود. فمینیست ها نیگرا ها ووک ها و …. حتی چهره لوسیا نسبت به کلیپ هایی که قبلا لیک شده بود تفاوت داشت و لاتین شده بود. به هر حال کلیپ جز این مسائل ترند شده چیزی برای عرضه نداشت.شبیه تریلر یه مستند فان بود بیشتر. بعید میدونم داستان شاهکاری مثل gta iv رو لااقل تو این شماره شاهد باشیم. بیشتر بستری برای جی تی ای آنلاین بعدی بود

    K1Matin BarkatکتلتGhaderi64Behzad zargaryTheo
  • من که حال کردم ، نمیدونم بعضی هیترا دیگ دنبال چین 😶
    بابا دیگ چی میخوای انصافا 😐😂 به این خوبی و خفنی
    بازم میگم من خودم بشخصه حال کردم ، نظر بقیه ام رو چشم من جا داره
    فیها خالدونه گرافیکه دیگ بابا 😂
    خداکنه زنده باشیم تا اونموقع

    Matin Barkatjoker
  • خب چون اصطلاحا داریم گپ می‌زنیم شاید بشه این نکته رو هم ذکر کرد..

    با فرض اینکه لیکر تریلر رو از یوتیوب استخراج کرده، اشتباه راکستار دقیقا همین بود که چیز به این مهمی رو سر حساب امنیت یوتیوب گذاشته بود اونجا و زمان‌بندی کرده بود که راس اون ساعت آنلاک بشه! کاش این کار رو نمی‌کرد و می‌دیدیم این صحنه رو که این همه آدم دقیقا در یک زمان یه لینک رو باز کنن چی میشه🥲

    راکستار بنده خدا وقت نکرده بود حتی سایتش رو هم آپدیت کنه اینقدر یهویی شد. واقعا لیکر بد کرد، بنظرم چندساعت زودتر ارزششو نداشت مگه هر چند وقت یه بار یه چیزی چنین طیف گسترده ای از آدما (حتی غیر گیمر ها!) رو از سرتاسر دنیا یک‌باره دور هم جمع می‌کنه؟ ده سال انتظار هم اضافه کنی دیگه هیچی.. به‌هرحال شده ولی خب خیلی دیدنی میشد اون لحظه..

    K1
  • اون دخترای خوشگل و نازی که کنار ساحل دراز کشیدن دارن سلفی از خودشون ، چطور دلم بیاد با ماشین از روشون رد شم🥹🫠 اما خب قطعا این کار میکنم 😹😹 واییییی چقدر خوب بود تریلرش اون ساحل زیبارو قرار حسابی با خون npc ها بشورم و دریاش قرمز شه🥹

    Matin Barkat
  • PeterParker گفت:

    تریلر خوبی بود امیدوارم بازی خوبی بشه فکر کنید مثل رددد ردمپشن ۲ بشه با هر ان پی سی صحبت کرد و سر به سرش گذاشت و… و پیشرفت هایی که توی رددد دیدیم رو حالا تو جهان جی تی ای ببینیم 👌🏻

    jokerکتلتBehzad zargaryیه گیمر سادههمسایه ( فن بوی = پنچری )Brainiac(خداحافظ)I Love GTA (در غم دوری GTA 6)همین چرخو بوکونم تو .......Spider-ManThe Fireflymore
  • Bioshock گفت:

    عالی علاوه بر گرافیک و دنیای بازی که تضمین شدس بنظرم با این شخصیت ها داستان جالبی داشته باشیم

    jokerگوربه ماهیSpider-Manvitto corleoneMatin BarkatAnny
  • ........ گفت:

    داشتم ساعت ۵ صبح ترلیر رو نگاه می‌کردم، با آهنگش تو سالن می‌رقصیدم، بعدش یکهو دیدم مادرم از پشت اومده نگاه می‌کنه فرزند نزدیک به سی سالش داره با آهنگ تریلر داره می‌زنه می‌رقصه؛ با حالتی توام با عاقل اندر سفیه و نا‌امیدی ازم پرسید:
    پوریا! Why you ended up here?
    در پاسخ گفتم:
    Gta Vi…..I guess

    K1jokerکتلتTheoImmortal_guardiansmdRezacactusهمسایه ( فن بوی = پنچری )Brainiac(خداحافظ)more
  • تریلر رو رفتم تو یوتیوب دیدم(بدون سانسور😁)
    اون چیزی که مشخصه اینه که شخصیت اصلی دو بازی طبق اطلاعات همون یه مرد و زن هستش و احتمال زیاد هم حق انتخاب بین این دوتا وجود داره…
    شهر وایس سیتی پر از قانون شکنی ، فساد و گناه هستش(😆)و این تازه تو تریلر اینقدر بود و معلوم نیس تو طول بازی چطوری باشه!!!
    در مورد گرافیک بازی هم بینظیر بود و منو کلی نسبت بهش امیدوار کرد(درمورد عظمتش کافیه که استاد نیل دراکمن اونو تحسین کرده…)و البته نظر خودم اینه که بهبود هم پیدا میکنه و حتی از اینم عالی تر میشه…

    I Love GTA (در غم دوری GTA 6)
  • Daniallox😃 گفت:

    همونطور که ۳۰۰۳ بار رددد ۲ رو پلات کردم این تریلر هم بالای ۷۸۹ بار دیدم و گیم پلیش فوق‌العاده بود

    jokerRezaوزغ ( آنتی لگبت)Spider-ManViboromasoud pc gamerمستر تاپ کاتعلیرضاtothegametime پیج رسمی اینستاگرامMatin Barkatmore
  • از لحاظ گرافیک و محیط و شهرش که با واقعیت یک تار مو فاصله داره. از نظر اتمسفر هم شبیه gta v هست یا حتی ممکنه افراطی تر از اون هم باشه. در کل gta vi همون مسیری هست که gta های قبلی پی ریزیش رو کردن و این بازی هم داره همون مسیر و سبک رو ادامه میده. جی تی ای شاید در مواردی مثل gta iv داستان جدی و فوق‌العاده ای داشته باشه، اما در کلیت و ماهیتش هیچ تغییری نکرده و نخواهد کرد. من فکر میکنم این بازی به لحاظ اتمسفر و واقعیت گرایی تلفیقی از gta v و rdr 2 هست و علاوه بر اینها نوآوری هایی هم خواهد داشت.

  • Ginger گفت:

    خوب بود، رنگ و لعاب دار و مختصر و مفید، امیدوارم تاخیر نخوره و برای ۲۰۲۶، فقط ی نکته یادم اومد ی بنده خدایی تو تلویزیون شبکه ۳ میگفت ۱۰۰ میلیارد بمن بدین من ایران (البته جمهوری اسلامی منظورش بود) رو میکنم قطب اول بازی‌سازی در دنیا و هر بازی ی منبره🤣

  • AEO گفت:

    حالا تا دم اومدن تریلر همه شاعر شده بودن
    آماده سفری بی بازگشت شوید به دل میامی
    وایس سیتی شهر گناه همه آماده اید؟
    واقعا من یکی که بدم میاد اینهمه کلمه های مسخره رو چسبونده بودن به هم
    بازی شاهکاره درست ولی نه دیگه اینهمه چرت و پرت

    پوAEO
  • اولین تریلر جی‌تی‌ای ۶ تمام اونچه که در ذهن متصور میشدم رو برآورده کرد: شهر پر زرق و برق، npc های دیوانه و عیاش، اسلحه، سرقت، ماشین های لوکس و از همه مهم‌تر گرافیک بصری بسیار بسیار خیره کننده که بنظرم قراره کمر کنسول های نسل نهمی رو خُرد کنه!!
    امیدوارم در تریلر های آتی، شاهد نمایش شخصیت هایی که در قصه بازی نقش پررنگی دارند باشیم.
    پ.ن: از تیم گیمفا تشکر میکنم بابت دیشب که تا صبح مشغول کار روی اخبار جی‌تی‌ای ۶ بودن؛ شب خوبی بود D:

    jokerکتلتcactusهمسایه ( فن بوی = پنچری )گوربه ماهیI Love GTA (در غم دوری GTA 6)RexonRezzBig BossSpider-Manmore
  • Master xbox گفت:

    چیزی که من از تریلر فهمیدم این بود راکستار تمامی تجربیات خودشو تو ۲۵سالی که تو این صنعت هست رو تو قالب این بازی گذاشته
    تمام چیزی که انتظار داشتم رو بر آورده کرد و واقعا الان همه منتظرن تا ۲۰۲۵ که بتونن اثر هنری جدید راکستار تجربه کنند
    مرسی از آقای کریمی شما تمامی جزئیات تریلر رو توصیف کردین

  • تریلر خوبی بود اما ترجیحم این بود که یه خورده فضاش جدی تر و دارک تر باشه (نه در حد Gta iv دارک و نه در حد Gta v شاد)

  • بازی فوق العاده بنظر میرسه…جزئیات گرافیکی خیلی خوب کار شده بازی اتمسفر قدیمی وایس سیتی رو خیلی خوب برگردونده
    دو کارکتر جیسون و لوسیا طبق چیزی که فعلا شخصیت های باحالی هستن طبق لیک هایی که قبلا از رونمایی رسمی اومده بود یکم راجب شخصیت لوسیا ترسیده بودم اما بنظرم خوب کار شده
    از نظر داستان امیدوارم شبیه داستان نسخه های قدیمی مثل sa با یک داستان غیرقابل پیشبینی طرف باشیم…
    برای گیم پلی باید دست گیمر رو بصورت انقلابی باز کنن و یه انقلاب جدید در ازادی عمل گیمر پیاده کنن
    یه نکته مهم که ظاهرا میخواستن در تریلر بازی جلوه بدن و برای بیننده مشخص کنن این بود که بازی برروی فضای مجازی تاکید داره و بخش بزرگی از بازی متعلق به فضای مجازیه.
    در کل امیدوارم بازی بتونه موفقیت های نسخه های قبلیو تکرار کنه و صدالبته یه گیم انقلابی دیگه رو از طرف rockstar شاهد باشیم
    با تشکر ارباب گربه ها

    کاکاسنگی
  • Theo گفت:

    همون چیزی که انتظار داشتم همون سوشال مدیا داخل بازی خودش خیلی فک براندازه

  • دنیای بازی که ب شدت پویا بنظر میرسه
    جزئیات بازی ب شدت بالاست
    طراحی چهره NPCها هم دیگه کامل و فوق‌العادست
    موزیک فوق‌العاده باحال تریلر هم نشون دهنده تمرکز راکستار بر بخش موسیقی این فرانچایزه
    گرافیک بازی شاهکار ب نظر میاد و همچین انتظاری هم از این نسخه داشتیم
    ی چی ک برام جالبه اینکه راکستار ظاهرا هم از شبیه‌ساز بودن Rdr2 استفاده کرده و هم سبک آرکید نسخه‌های قبلی!!! حرکت قشنگیه
    دوستان هم ک ب طور کامل در مورد جزئیات تریلر اولیه GTA VI صحبت کردن

    𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀکاکاسنگیهمسایه ( فن بوی = پنچری )I Love GTA (در غم دوری GTA 6)WalleR MaNRezzSpider-Mangigachad_assaissnsorenaMatin Barkatmore
  • بنظرم gta v از چندین لحاظ عامه پسند تر بود؛ مثلا کاراکترهای شیرین تر و حضور سفید پوستان بیشتر در سطح شهر.
    ولی از طرفی هم gta v مضامین تکراری و نخ نما زیاد داشت که باز همونا هم بسیار پر طرفدار و مخاطب جذب کن بود.
    البته منظورم از مضامین تکراری مراحل شبیه هم و حوصله سربر یسری بازیهای جهان باز نیست.
    مثلا داستان بازی از سالهای دورتر شروع میشد ولی حتی بعد از اینکه به زمان حال میرسیدیم کاراکترهای اصلی بازی درگیر یسری مسائل بودن مثل غیرتی شدن مایکل برای دخترش که بیشتر برای دهه های قبل آمریکا بود تا حال حاضر ولی خب شیرین هم بود دیگه.
    کلا این حس و حال دهه ۸۰ و ۹۰ بیشتر از طرف مایکل و ترور تو بازی وجود داشت که شامل یسری موارد کهنه و تکراری از گذشته میشد.
    ولی تو این تریلر که از gta 6 دیدیم بنظر شاهد یک جهان و بازی امروزی تر هستیم.
    در نهایت کیفیت بازی برای طرفداران این فرنچایز و تقریبا کل گیمرهای عالم مهمه 🙂 که این تراکم جمعیت در کنار عظمت بازی که میدونیم دروغ نیست واقعا به قول دراکمن فک براندازه…

    𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀگوربه ماهیI Love GTA (در غم دوری GTA 6)Spider-Man🤘Mohsenj74gigachad_assaissn✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧AmirrezaAnnyعلیرضاmore
  • SiRSiNa گفت:

    خدا ازت نگذره راکستار
    نمیخوای این گیماتو همزمان برا پیسی هم بدی؟

    Rezaژنرال اردکهمسایه ( فن بوی = پنچری )گوربه ماهیI Love GTA (در غم دوری GTA 6)WalleR MaNSpider-Mangigachad_assaissnIliyaMatin Barkatmore
  • جزییات که در حد سینماتیک های یوبیسافت … حالا یه عده هی میان میگن .. نمیدونم چرا بازی اینقدر فان میزنه چرا حس میکنم داستان دارک نیست ( اصلا کسیم نگفت قراره دارک باشه ).. چرا اون قیافش اونجوری بود، چرا وایب یوبیسافتو میده … چرا گرافیک اینجوریه … چرا این همه سیاه پوست تو بازیه … از این گیرای الکی … که فقط با یه تریلر سرو ته بازی فهمیدن رفت. تازه این تریلر اوله بازیه و شاید خود بازی حتی اواسط ۲۰۲۵ بیاد … کم کم آهسته و پیوسته باید جزییاتو به نمایش بزارن قطعا هنوز ما خیلی چیزا ندیدیم اینایی که دیدیم احتمالا چند قطره از دریاس.
    حسن بازیهای راکستار اینه که بازی که پلی میدی رو میفهمی از خود تریلرایی که قبلا پخش کردن بهتره … گرچه از این تریلر نمیشه از بازی برداشت کلی از داستان یا گیم پلی داشت شاید واقعا داستان تلخی داشته باشه … این تریلر اولی هم بیشتر مال همون معرفی حالو هوای شهره …‌ ولی انقلاب راکستار تو کات سین ها که نیست همیشه تو جزییات دیوانه کننده ای که تو بازیش میزاره زبون زد گیمران هست. و صد در صد آزادی عملی گسترده ای که تو گیم پلی خواهیم داشت .و صد البته گرافیک خود گیم پلی. بعد از این‌همه سال هنوزم فکت های جدید از ردد ۲ صادر میشه جزییات جدید که بهشون‌توجهی نداشتیم کشف میشه و …. خلاصه که من خودم فکر میکنم بدون شک رضایت بیشتر گیمران رو به دست آورده
    . و اینکه مطمعنم گیم پلی که نشون بدن، اونایی ام که بی دلیل هیت میدن عاشقش میشن … که البته برامم مهم نیست دوستش دارن یا نه. ۱ درصد هیتر از ۹۹ درصد مشتاق اصلا به چشم نمیاد . در نهایت اینم مثل بازیهای دیگه راکستار میادو جوایزو درو میکنه یه آبم روش گوتی ۲۰۲۵ هم که ماله خودشه فرقی نداره چه گیمی باهاش عرضه بشه … وسلام.

    هادی صفائیI Love GTA (در غم دوری GTA 6)RezzSpider-ManMatin BarkatTNTگیمر دهه شصتیAnnyMaster blademore
  • Vic Boss گفت:

    عالی ، مخصوصا فضا سازی شهری
    فکرش کن چند سالی هست روش gat Vii دارن کار میکنن که واسه سال ۲۰۳۷ منتشر اش کنن.

  • pouriajoker گفت:

    کاملا راضی بودم و بیشتر چیزی که تریلر داشت تاکید میکرد وجود social media آنلاین توی بازی بود.

  • GG گفت:

    تریلر به شخصه بیشتر انتظارات من رو از یک تریلر رونمایی داشت … من نمی‌دونم ی سریا دنبال چی بودن از یک تریلر رونمایی … بنظرم به عنوان اولین تریلر خیلی خوب معرفی کرد بازی رو

    هادی صفائی
  • Uuuuuu گفت:

    اولین چیزی که راکستار بهش دقت کرده و بازی رو تحت همون غالب توسعه داده تراکم و غوطه وری جمعیت و تمام اشیا های داخل بازی هست که بسیار دقیق و هوشمندانه کار شده .

    خیلیا میگن گرافیک بازی کمه . تنها نکته ای که میشه بهش اشاره کرد اینه که اولین تریلر این بازی بزرگ کاملا رضایتمندانه هست . شما برین تریلر اول جی تی ای ۵ رو یا اولین تریلر معرفی اویل ۴ ریمیک رو یه دور دیگه نگاه کنید . این بازی با اینکه تریلر اولشه ولی مشخصه از تریلر اول بسیاری از بازی های بزرگ شدیدا بهتر عمل میکنه و باید اجازه بدیم تا گیم پلی های رسمیش بیاد تا اونموقع راجب گرافیک صحبت کنیم .

    فیزیک آب و جزئیات بصری علی الخصوص چهره لوسیا در اول تریلر با لباس نارنجی رنگ فوق العاده کار شده و چند لول از سایر بازی ها بالاتره . شما فقط بازتاب لباس نارجی لوسیا به دیوار پشتش رو بر اثر آفتاب ببینید . واقعا زیباست

    در کل به نظرم برای تریلر اول این بازی ترکونده . به خصوص وقتی خدای جزئیات صنعت گیم یعنی نیل دراکمن فکش باز مونده دیگه هیچ جای صحبتی باقی نمیمونه

    PinoTNTهادی صفائی
  • چون گپفاست و نظر از من می خواهید:
    به نظر من با لختی ترین npc های سری طرفیم

    gigachad_assaissn𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀهادی صفائیهمسایه ( فن بوی = پنچری )Nimaگوربه ماهیI Love GTA (در غم دوری GTA 6)the_butcherهمین چرخو بوکونم تو .......Ellie terminatormore
  • واقعا تریلر خیلی خوب بود ، تراکم جمعیت بالاس و هرکی مشغول یه کاریه ، گرافیک که واقعا عالیه و انگار داری تریلر CGI میبینی ولی خب اینطوری نیست گرافیک خود گیمه ، و اینکه واقعا بالاتر از این گرافیک نمیشه با وجود وسعت مپ ، جزییات زیاد و تراکم جمعیت بالا و هم اینکه کنسولا باید بتونن ۶۰ فریم اجراش بکنن ، و اینکه درکل بنظرم به اندازه کافی از بازی نشون دادن به تو اولین تریلر ، بعضیا انگار خیلی با راکستار اشنایی ندارن و انتظار داشتن ۵ دیقه تریلر یا گیم پلی بده ، این تریلر اول بود تا سال دیگه که بازی بیاد چند تریلر و گیم پلی از بازی به اشتراک گذاشته میشه خیالتون راحت👍✋️

    هادی صفائی
  • Master blade گفت:

    جزئیات خیلی زیادی داشت
    ولی برای منی که طرفدار gta نیستم زیاد هایپ پر کن نبود
    به شخصه اهمیت red dead برام خیلی بیشتره ولی gta هم باشه بازی میکنم
    این تریلر بیشتر برای طرفداران gta بود تا برای جذب مردم عادی

    .
  • spartan گفت:

    همه چیز عالی از نظر من . اقای کریمی فقط تاریخ انتشارش بنظرتون تاخیر میخوره ؟؟چون همینم دیره

  • جالبه که دیالوگ اول تریلر قشنگ عین تریلر اول جی تی ای ۵ بود .
    Gra v : چرا اومدم اینجا ! فکر کنم به خاطر آبوهواش بوده
    Gta vi : لوسیا ..‌میدونی چرا اینجایی !؟ فکر کنم از بدشناسیمه.
    یه چندجا دیدم جزییاتو درآوردن .. اون پیرزنه با چکش مثل اینکه یه رفرنس تو واقعیت هم بوده و اون یارو پر از تتو‌ با لباس زندانی .. یه شخصیت واقعی بود. خیلی چیزای دیگه هم هست . حالا نمیدونم گیمفا برسی میکنه یا نه ؟! 🤔

    WalleR MaNگوربه ماهیI Love GTA (در غم دوری GTA 6)Spider-ManMatin BarkatAnny
  • Dark Night گفت:

    هر جور حساب کنی بازی یک بنچمارک هست در سبک خودش و رسیدن به این سطح برای شرکت های دیگه اگه غیرممکن نباشه کاری به شدت سخته.خیلی ها توی این نسل به دنبال گرافیک نسل نهمی هستن و این بازی به معنای واقعی کلمه یک گرافیک نسل نهمی داره مشخصه موتور rage نسبت به اخرین اثر این شرکت که ردد۲ بوده چه پیشرفت چشم گیری داشته.این بازی قطعا انتظار ۱۰ سال صبر کردن رو داشته.

  • Porfosor گفت:

    مختصر بخوام بگم
    انگار این بازی قرار تمام قدرت نسل نهم رو تو بحث گرافیک نشون بده و گرافیکش انقلابیه
    شهر سازی به دقت انجام شده
    به نظر میرسه این بار شخصیت های اصلی از شخصیت های جی تی وی بهتر باشن
    جزییات در گوشه گوشه شعر یه چیزی فراتر از بازی مثل هیتمنه
    و در کل انگار بازی دلنشینی خواهد بود

    گوربه ماهیI Love GTA (در غم دوری GTA 6)همین چرخو بوکونم تو .......Spider-Mangigachad_assaissn‌ Johan LiebertMatin Barkat✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧masoud pc gamermore
  • . گفت:

    یک نکته ای که توجه منو جلب کرد این بود که واقعا عجیبه عده ای نسبت به زیاد بودن شخصیت های رنگین پوست و زیاد بودن صحنه های جنسی و برهنگی تعجب کردند!!
    درحالی گذشته GTA رو نگاه کنید، تمام این مواردی که در تریلر GTA 6 بود را داشتند اما نه به کیفیت و جزئیات حالا!
    مثلا تو نسخه San Andreas شخصیت اصلی CJ و اکثر شخصیت های بازی رنگین پوست بودند یا حتی نسخه بعد این موضوع تکرار شده بود.
    تو بحث اینکه جلوه های جنسی تو بازی های GTA سابقه طولانی داره که اکثر دوستان مشاهده کردند از پوستر و صفحه لودینگ بازی بگیر که پر از شخصیت های برهنه بوده یا حتی استفاده از مدل های واقعی پ.و.ر.ن استار تا شخصیت های داخل بازی و کلاب ها و ر.و.س.پ.ی ها!
    اگر بگیم یکی از دلایل جذابیت GTA استفاده کردن از محتوای جنسی و منشوریه، بیراه نگفتیم! خیلی ها به واسطه همین محتوا جذب بازی شدند و خواهند شد. خصوصا کسی که تو دوران بلوغ باشه و زیر سن قانونی، تنها جایی که میتونه خیلی از فانتزی هارو تجربه کنه همین جا تو GTA هستش. البته همه این موضوع رو انکار میکنند و خودشونو یوسف پیامبر میدانند.
    پس تعجب نکنید چرا در تریلر منتشر شده شخصیت های رنگین پوست و جلوه های جنسی پر رنگ تر از موضوعات اصلی بازی بودند. چون تریلر برای جذب مخاطب جدید پخش میشه که بخشی از مخاطبین رو جوامع رنگین پوست (به ویژه مهاجرین) و نوجوانان زیر سن قانونی تشکیل میدهند.
    تنها ایرادی که به نظرم وجود داشت اینکه رده بندی سنی رو تو این نسخه بیارن پایین که با این حجم از محتوای بزرگسال عجیب میشه.
    حتی در توییتر به خاطر همین قضیه که محتوا مناسب اون سن نیست هشتگ #BanGTA6 راه انداختن!

    𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀهادی صفائی
  • Hamed گفت:

    به عنوان کسی که از عملکرد راکستار تو بحث مشتری مداری و ارزش قائل نشدن برای طرفدارا ناراضیه میگم و به عنوان کسی که بهترین نسخه این سری رو نسخه سان آندریاس میدونه میگم
    .
    قبلا هم گفتم در واقع جی تی ای دیگه از نسخه سان آندریاس به بعد برام اهمیت نداشت و پروندش رو بستم و این نسخه جدیدش هم برام اهمیتی نداره و حتی بازی هم نمیکنم فقط تنها آیپی که برام مهمه رد دد هستش در کل مشکلی با کیفیت بازی های راکستار ندارم مشکلم با خود شرکتشه که از نظر من فرقی با یک کلاه بردار نداره الانم فقط میخوام دیدگاهمو راجع به تریلر بگم
    .
    متاسفانه یه سریا تا قبل از انتشار تریلر یک انتظاراتی داشتند که این انتظارها رو فقط میشه برای یک آیپی جدید داشت نه نسخه شیشم یک فرنچایز، جی تی ایه دیگه همون همیشگی همونی که باید باشه خیلیا قبل از رونمایی از تریلر بازی انتظار انقلاب داشتن الان زیر پست تریلر بازی از ۲۶۲ تا کامنت دویستاشون که از قضا تازه گیمر شدن و سنشون هم کمه فقط گفتن اوه چه گرافیکی داره اوه چهره ها چقدر واقع گرایانس چقدر جزییات داره، متاسفانه گیمرای جدید فقط براشون گرافیک مهمه اصلا اهمیتی به گیم پلی، داستان، موسیقی و… نمیدن
    .
    و خب اینو هم که میدونیم راکستار همیشه تو بحث جزییات و گرافیک همینکارارو میکرده تو نسخه قبلی و رد دد دو هم همینطور بود چیز جدیدی نیست که آدم به وجد بیاد فرمول همیشگیشه
    .
    تنها چیزی که میتونم بگم راجع به تریلر بگم یک تریلر سینماتیک که یوبی سافت هم استاد ساختن اینجور تریلراس تریلری که من به شخصه دیدم انگار ترکیبی از فارکرای و دد آیلند بود تازه از آرتور مورگان هم اجازه گرفتن حیوانات رد دد دو هم قرض گرفتن آوردن تو بازی
    .
    در کل با یک تریلر سینماتیک نمیشه نظر کامل داد فقط میشه رو جزییات و گرافیک بازی نظر داد که هرچند اینم تا زمان عرضه بازی بالا پایین زیاد داره، چیزی که اولویت یک بازیه گیم پلیه و همینطور برای من پس صبرمیکنم تا زمانی که گیم پلی بازی رو نشون بدن تا ببینم چقدر نوآوری دادن و چقدر کپی پیست کردن

    Spider-ManH.SONYViboroevgeny grinko
  • Arthur morgan گفت:

    به نظرتون سیاهپوست بیش از حد نبود؟

    S.KViboroهادی صفائیKingLeon S. KennedyUNESISMگوربه ماهیI Love GTA (در غم دوری GTA 6)Charlie Chaplinmore
  • Kingsbounty گفت:

    به نظرمن اگه با بازی نهایی این سطح فرقش کم باشه واقعا شاهکار نیست. من تفاوت زیادی با gta vندیدم. انگار gta v با ماد هست فقط.

    S.KAlireza1882عموی دلها (در شوک ناقلا بودن عمو فیل)Arthur morgan..ژنرال اردکMariomanNimaگوربه ماهیmore
  • خیلی خوب بود از انتظارات من خیلی بهتر بود 🗿❤️

    KingsbountyViboroArthur morganvitto corleoneMatin Barkat
  • Amirhossein گفت:

    کوتاه میگم تا نظر بقیه رو هم بدونم و بعد مفصلا راجبش اطلاعات کسب میکنم… کلیت تریلر واقعا محشر و جذاب هستش اما دقیقا ایندفعه نگرانیم بیشتره که چقدر از این‌ اتمسفرها به بازی نهایی راه پیدا میکنه… وقتی به تریلرهای بازی‌های RDR 2 یا GTA V نگاه میکنیم داخل اون‌ها هم صحنه‌هایی میبینیم که واقعا چشم‌نوازن؛ اما با اون کیفیت در بازی نهایی وجود ندارن… مثل گله گاومیش‌ها که مسیر قطار رو سد میکنند… یا اون صحنه و پویایی NPCها در تریلر ابتدایی GTA V که در حال ورزش کردن و کوهنوردی هستند… مشخصا راجب صحنه‌های شلوغ بازی در تریلر صحبت میکنم… حقیقتش بعید میدونم چند صحنه‌ای که دیدیم مثل قسمت ساحل و اون تنوع عجیب غریب در NPCها و فعالیت‌های لحظه‌ایشون… و یا تراکم و ترافیک خیابون‌ها… مطمئن نیستم که این‌ها با همین کیفیت تریلر در بازی پایانی شدنی باشه… به هر حال حتی راکستار هم نیاز داره که فضاسازی‌هایی انجام بده در تریلراش و صرفا همه چی از خود بازی نباشه…
    حتی در نمای اول که ساحل رو میبینیم از بالا؛ ساحل خیلی خلوت‌تر و کم‌تراکم‌تر هستش… همچنین خیابون‌های شهر…

  • دقیقا چطور کنسولای نسل ۹ همچین تراکمی رو ساپورت کنن؟!
    من حس میکنم باید کنسولا قدرتمند تر بشن

    Viboroollie
  • واقعا اون شلوغی و دیوانگی محیط بازی رو خیلی دوست داشتم ،مثلا تمساح وارد مغازه میشه یا یه مرد خیکی بدونه لباس تو خیابون از دست پلیس فرار میکنه یا اون گروهی که مسابقه موتور سواری تو شهر گذاشته بودن ، مشخصه خیلی بازی زندست

  • ThunderDoom گفت:

    چیزی که خیلی تو این تریار منو جالب کرد واقع گرایی محیط بود انگار واقعا تو اون محیط حضور داشتی و زندگی واقعی رو تماشا میکردی
    به نظر بازی قراره تعادل خوبی مابین نسخه ۴ و ۵ ایجاد کنه

    هادی صفائیollieI Love GTA (در غم دوری GTA 6)vitto corleoneSpider-ManIliya✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧Viboro
  • Ghaderi64 گفت:

    هرچیزی که توی ذهنم بود گفتین ولی آقای کریمی بنظرم gta6 اولین gta با نظر میاد که داستانش جدی گرفته شده و بخاطر همینم زوج بانی و کلاید انتخاب شدن
    راکستار با RDR2 فهمیده باید به چه فرمولی برسه
    گرافیکم که حرف نداره
    واقعا نسل نهمیه و بهترم میشه

  • یکی از انتظارایی که داشتم این بود که تنوع حیوانی بالای داشته باشه که معلومه داره از فلامینگو تمساح و خب فیزیک مو خدا بود و خب تا ۲ سال دیگه صد در صد از اینم بهتر خواهد شد . در کل تریلر بسیار راضی کننده‌ای داشت

    Viboroببعی بازیگوش
  • King گفت:

    خوشحالم که در ساحل دریا یه عالمه سیاه پوست دیدم

  • injaneb گفت:

    من حال کردم
    ولی خب حرفم اینه پویایی تریلر cyberpunk هم شبیه این بود (کاری ندارم که اول کار بازی شبیه تریلرش نبود)
    میدونید میخوام بگم به از نظر من توی یه رده بودن

    Viboro
  • من از هر نظر نسخه ی جدید رو عالی دیدم گرچه تریلر اول کوتاهه و نباید انتظار زیادی ازش داشت. هممون قراره سالیان سال باهاش خاطره بسازیم این بازی صد در صد هیچ کمی از هیچ موردی نسبت به بازی های دیگه نداره. ولی دوس دارم به یک مورد هم اشاره کنم اون هم اینه که تا قبل معرفی نسخه جدید تو فکرم بود که آیا میتونه از نظر اتمسفر شهر بازی مخصوصا تم شب نایت سیتی تو سایبر پانک جلو بزنه یانه. هرکی سایبرپانک رو بازی کرده میدونه دارم چی میگم اتمسفرش با اختلاف بلارقیبه. نور پردازی تیرگی آسمون شب در بین نور های رنگارنگ خیابونا، و صد البته طراحی منحصر بفرد یک آرمان شهر خیالی از دنیایی در آینده واقعا هیچ بازی تا الان حتی نزدیکش هم نبوده. برا درکش حتی نیاز نیست تو بازی کار خاصی انجام بدید فقط با ماوس دور و برتون رو نظاره کنید و ازش لذت ببرید. حالا سوال من اینه که آیا راکساتار میتونه یه اتمسفر خفن تر یا حتی در اندازه ی نایت سیتی بسازه؟

  • SAEIM گفت:

    فراتر از انتظارم بود
    من فکر میکردم یه چیزی شبیه تریلر GTA V ملایم و آروم باشه اما این تریلر بیشتر من رو متعجب کرد . چیزی که دوست داشتم اون دیوونه بازی راکستار بود مخصوصا با اون مانوری که رو شبکه اجتماعی داخل بازی داده بود . از همین اول کار راکستار اون شوخی هاش با سبک زندگی آمریکایی رو شروع کرد . تراکم جمعیت خیلی جالب و وحشتناک بود . شلوغی مردم تو ساحل و دیوونه بازی مردم و دختر های وای سیتی تو کلاب و اون پنت هوس و در کل خوش گذرونی ملت تو شهر ساحلی و تفریحی وایس سیتی مثلا لیبرتی سیتی یا همون نیویورک شهر تفریحی نیست . در کل وایس سیتی شهر زنده ای است . اینکه یکجا میگفتن RDR 2 مقدمه ای بر GTA VI من رو بیشتر از قبل هایپ میکنه . نشون دادن گنگ های مختلف . اخبار . دیوونه بازی مردم مخصوصا تو سوشال مدیا بازی و چیزی که باید از ی شهر میامی طور میساختن
    یکی دو جا چهره ها در حد GTA Trilogy بود که با توجه به تفاوت زمین تا آسمون تریلر و بازی تو آثار راکستار از این صرف نظر میکنیم ( مثل RDR2 و GTA V ) . ولی بازی هنوز حالت کارتونی رو داره تو خودش .
    ولی من چهره جیسون تو لیک ۲۰۲۲ رو بیشتر میپسندیدم مخصوصا با اون تاپ و کلاه و مو های بلند تو این تریلر پیر تر بنظر میرسید . کلا جیسون و لوسیا تو این تریلر سنشون بیشتر بنظر میرسه تا لیک ۲۰۲۲
    لوگو هم خیلی عجیبه . از ی طرف اینقدر لوگو فن مید دیدیم اصلا باورمون نمیشه که این لوگو اصلی باشه . از ی طرف هم لوگو خیلی خوبه . لوگو فن مید به این سبک ندیدم که vi بره پشت grand theft auto و این خیلی سوپرایز بود و یک نشونه هم بود ، چرا ؟ همه بازی های جی تی ای نماد های مثلا V یا IV اون پایین کوچیک بعد لوگو grand theft auto میومد ولی اینجا نماد VI پش لوگو grand theft auto اومده و این نشون از عظمت این بازی و بزرگی این بازی نسبت به بازی خای دیگه سری GTA هستش
    در کل مرسی راکستار . به امید اینکه همه شاهکارت رو بازی کنن

    AVI Love GTA (در غم دوری GTA 6)vitto corleonealone_in_the_lightSpider-ManMatin Barkat
گپفا ۱۸؛ نظر شما در مورد تریلر GTA VI چیست؟ - گیمفا