بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا

بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز

تام هالند در فیلم‌های برجسته و موفقی بازی کرده و بهترین فیلم‌های او بر اساس راتن تومیتوز نیز شامل فیلم‌های مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول می‌شود.

تام هالند به‌سرعت به یکی از برجسته‌ترین بازیگران هالیوود در سال‌های اخیر تبدیل شد و بیشتر آن نیز به‌خاطر نقش‌آفرینی‌اش در نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول بوده است. اما تام هالند ثابت کرده که توانایی‌های بیشتری به جز این نقش دارد و استعداد خودش را در فیلم‌های مختلفی به نمایش گذاشته است.

از درام‌های مستقل تا بلاک‌باسترهای پر هزینه، تام هالند بارها و بارها ثابت کرده که او بازیگری است که باید مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. چه طرفدار سرسخت تام هالند باشید و چه به دنبال آن هستید تا فیلم‌های خوبی را مشاهده کنید، در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز بپردازیم.

۱۰. فیلم The Impossible – محصول سال ۲۰۱۲

فیلم the impossible
فیلم The Impossible

امتیاز راتن تومیتوز: ۸۱ درصد

به دنبال یکی از مرگبارترین فجایع طبیعی در تاریخ مدرن، فیلم «غیرممکن» بینندگان را به سفری جذاب و گیرا از بقا و استقامت می‌برد. اتفاقات این اثر سینمایی در هنگام سونامی اقیانوس هند در سال ۲۰۰۴ میلادی جریان دارد و داستان خانواده‌ای را بازگو می‌کند که در تایلند در حال گذراندن تعطیلات خودشان هستند و به‌خاطر این سونامی و نیروی طاقت‌فرسای طبیعت از هم جدا شده‌اند.

با اینکه تام هالند امروزه بازیگری سرشناس و مشهور است اما اولین تجربه سینمایی او در فیلم «غیرممکن» بوده است، فیلمی که در آن، او در کنار نائومی واتس و ایوان مک‌گرگور نقش‌آفرینی کرده است. با اینکه او در آن زمان تنها ۱۴ سال سن داشته اما توانسته در کنار هم‌بازی‌های با تجربه‌تر خودش به‌خوبی از پس نقشش بربیاید و نقش پسر بزرگ خانواده به نام لوکاس را به‌خوبی به نمایش در بیاورد. فیلم «غیرممکن» یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده بر اساس رویدادهای واقعی و دلخراش به شمار می‌رود و دلیل عمده آن نیز بازی بازیگران متعهد و درخشانش بوده است.

۹. فیلم Avengers: Infinity War – محصول سال ۲۰۱۸

تام هالند
فیلم Avengers: Infinity War

امتیاز راتن تومیتوز: ۸۵ درصد

در فیلم بلاک‌باستری «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» بزرگترین تهدید بشریت و کل جهان از راه می‌رسد. تانوس که بهترین شخصیت شرور دنیای سینمایی مارول تا به امروز است، جستجویش برای به دست آوردن تمام شش سنگ ابدیت را شروع کرد. سرنوشت جهان در خطر قرار داشت و همین نیز سبب شد تا قدرتمندترین قهرمانان زمین با یکدیگر متحد شوند تا بتوانند با قدرتمندترین دشمن خودشان مقابله کنند. شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند نقش مهمی در این اثر سینمایی دارد و همراه با مرد آهنی به فضای بیرونی سفر می‌کند اما بعداً به‌خاطر بشکن تانوس ناپدید می‌شود.

فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» از نظر منتقدان بسیار تحسین شد و از نظر تجاری نیز موفقیت‌آمیز بود و همین نیز سبب شد تا تام هالند و دیگر بازیگران این اثر سینمایی در کنار درون مایه جالب و داستان پرخطر این فیلم بسیار ستایش شوند. پایان‌بندی بسیار شوکه‌کننده و پر از تعلیق این اثر سینمایی همچنان یکی از قدرتمندترین لحظات در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

۸. فیلم The Lost City of Z – محصول سال ۲۰۱۶

فیلم the lost city of z
فیلم The Lost City of Z

امتیاز راتن تومیتوز: ۸۶ درصد

فیلم «شهر گمشده زد» بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گران ساخته شده و اثری حماسی و ماجراجویی به شمار می‌رود که بر اساس کاوش‌های واقعی کاوشگر بریتانیایی پرسی فاوست ساخته شده است. نقش پرسی فاوست را در این اثر سینمایی، چارلی هانام بازی می‌کند و اتفاقات فیلم نیز در اوایل قرن بیستم میلادی جریان دارد. این فیلم داستان فاوست را دنبال می‌کند که به درون اعماق جنگل آمازون سفر می‌کند و به دنبال آن است تا تمدنی باستانی را بیاید، تمدنی که گفته می‌شود درون بخش‌های کاوش نشده قرار دارد. در این فیلم، تام هالند نقش پسر پرسی به نام جک را بازی می‌کند که همراه با او در این سفر است.

اگرچه نقش تام هالند در این اثر سینمایی کوتاه است اما حضورش در موفقیت فیلم حیاتی بوده است. فیلم «شهر گمشده زد» توانست نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کند و منتقدان به ستایش کارگردانی جاه‌طلبانه جیمز گری و همچنین ایده‌های تأمل‌برانگیز این اثر سینمایی پرداختند. متأسفانه این اثر کمتر مورد توجه مخاطبان و بینندگان قرار گرفت و همین نیز سبب شد تا در میان فیلم‌های کمتر دیده شده استودیو آمازون قرار بگیرد.

۷. انیمیشن Onward – محصول سال ۲۰۲۰

انیمیشن onward
انیمیشن Onward

امتیاز راتن تومیتوز: ۸۹ درصد

انیمیشن «به پیش» اثری فانتزی است که در دنیایی مدرن و متفاوت جریان دارد، دنیایی که در آن، موجودات جادویی وجود دارند اما به‌تدریج و به‌خاطر راحتی تکنولوژی قدرت‌های خودشان را از دست داده‌اند. این انیمیشن داستان دو برادر الف به نام ایان و بارلی لایتفوت را دنبال می‌کند که راهی سفری می‌شود تا متوجه شوند آیا جادویی در دنیای باقی مانده است یا خیر. این در حالی است که آن‌ها تلاش دارند تا یک روز دیگر را با پدر مرحوم خودشان سپری کنند.

با اینکه مرد عنکبوتی با بازی تام هالند و استار لرد با بازی کریس پرت در دنیای سینمایی مارول تنها دو بار و آن هم در فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame یکدیگر را ملاقات کردند اما هالند و پرت در این انیمیشن با یکدیگر همکاری داشتند و نقش دو برادر یعنی ایان و بارلی را صداپیشگی کردند. انیمیشن «به پیش» توانست نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کند و این در حالی است که انیمیشن‌سازی، صداپیشگی و پیام دلگرم‌کننده آن مورد ستایش قرار گرفتند. این اثر سینمایی ممکن است بهترین فیلم پیکسار نباشد اما همچنان اثری خوب و جذاب در میان فیلم‌های مدرن در حال افزایش این استودیو به شمار می‌رود.

۶. فیلم Captain America: Civil War – محصول سال ۲۰۱۶

فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی captain america civil war
فیلم Captain America: Civil War

امتیاز راتن تومیتوز: ۹۰ درصد

تنش‌ها در بین انتقام‌جویان زمانی به نقطه جوش رسید که فشارهای سیاسی برای مسئول نگه داشتن ابرقهرمانان در قبال اعمالشان افزایش پیدا کرد. در حالی که دولت‌ها در سراسر جهان درخواست آن را دارند که انتقام‌جویان توسط یک نهاد حاکم بین‌المللی کنترل شود، تیم بر سر اینکه آیا باید به مقامات پاسخگو باشند یا استقلال خودشان را حفظ کنند، دچار اختلاف می‌شوند. این شکاف ایدئولوژیک عمیق باعث می‌شود تا این گروه از هم بپاشد و در نهایت، جرقه نبردی حماسی بین قهرمانان را بزند.

تام هالند در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نقش مرد عنکبوتی را بازی می‌کند که اولین تجربه‌اش در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و پس از آن نیز در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کرده است. این فیلم نقدهای بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کرد و به‌خاطر درون مایه سیاسی و تأثیرش روی داستان کلی دنیای سینمایی مارول تحسین شد. شروع تام هالند در نقش مرد عنکبوتی نیز بسیار مورد ستایش قرار گرفت و بسیاری نیز او را یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های فیلم می‌دانستند.

۵. فیلم Spider-Man: Far From Home – محصول سال ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
فیلم Spider-Man: Far From Home

امتیاز راتن تومیتوز: ۹۰ درصد

پس از رویدادهای فاجعه‌بار فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی»، پیتر اندوهگین تلاش دارد تا با فقدان مربی خودش یعنی تونی استارک کنار بیاید. او که به طور ناامیدانه به دنبال آرامش و عادی بودن است، با هم‌کلاسی‌هایش به یک اردو به سراسر اروپا می‌رود، به امید اینکه از زندگی خودش به‌عنوان یک ابرقهرمان فاصله بگیرد. اما وقتی پیتر با موجودات عنصری غیر قابل توضیحی روبه‌رو می‌شود که در سراسر قاره ویرانی به پا می‎‌کنند، باید علی‌رغم ترسش از برآورده کردن میراث تونی، با این چالش بزرگ مواجه شود.

این اثر سینمایی دومین قسمت از فیلم‌های مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که بسیار محبوب است و در آن، هویت مرد عنکبوتی برای جهانیان آشکار شد و همین نیز زندگی او را برای همیشه در معرض خطر قرار داد. فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» توانست نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کند و بسیاری از افراد نیز آن را دنباله بسیار خوب و شایسته‌ای برای فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» می‌دانستند. نقش‌آفرینی جیک جیلنهال در نقش شخصیت شرور و همچنین جذبه او با تام هالند نیز از جمله برجسته‌ترین جنبه‌های فیلم بود.

۴. فیلم Locke – محصول سال ۲۰۱۳

فیلم locke
فیلم Locke

امتیاز راتن تومیتوز: ۹۱ درصد

فیلم «لاک» توسط استیون نایت کارگردانی شده و اثری مهیج، تأمل‌برانگیز و متفاوت است که به طور کامل درون یک خودرو جریان دارد. این فیلم داستان ایوان لاک با بازی تام هاردی را دنبال می‌کند که یک مدیر محترم ساختمانی است و با تصمیمات دشواری روبه‌رو می‌شود که زندگی او را برای همیشه تغییر خواهند داد. همان‌طور که او به رانندگی شبانه خودش از بیرمنگام به لندن ادامه می‌دهد، زندگی ایوان به‌تدریج از طریق مکالمات تلفنی شدیدی با شخصیت‌های مختلف آشکار می‌شود.

ایوان لاک تنها کاراکتری است که جلوی دوربین دیده می‌شود اما او در طول فیلم ۳۶ تماس تلفنی برقرار می‌کند که شامل تماسش با پسرش به نام ادی با بازی تام هالند است. در حالی که تام هالند نقش بسیار بزرگی در این اثر سینمایی ندارد اما با این وجود، توانسته در این نقش خودش بدرخشد. تام هاردی توانسته یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های خودش را در فیلم «لاک» ارائه کند و تمام بار فیلم را به دوش بکشد و مطالعه کاراکتری تأمل‌برانگیزی را به ارمغان بیاورد که از جمله بهترین موارد در کارنامه هنری وی است.

۳. فیلم Spider-Man: Homecoming – محصول سال ۲۰۱۷

فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه spider man homecoming
فیلم Spider-Man: Homecoming

امتیاز راتن تومیتوز: ۹۲ درصد

فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» توانسته برداشتی تازه و برجسته از این شخصیت نمادین را به نمایش در بیاورد و داستان مشکلات پیتر پارکر برای تعادل برقرار کردن بین زندگی عادی‌اش در دبیرستان و همچنین توانایی‌های فوق‌العاده‌اش به‌عنوان مرد عنکبوتی است. این فیلم به بررسی رشد پیتر به‌عنوان ابرقهرمانی نوجوان و تحت هدایت و راهنمایی تونی استارک یا مرد آهنی می‌پردازد. با این حال، شخصیت شرور جدیدی به نام ولچر با بازی مایکل کیتون ظهور می‌کند و به تهدیدی بسیار بزرگ و خطرناک علیه مرد عنکبوتی و همه عزیزانش تبدیل می‌شود.

فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» توانست تام هالند را برجسته کند و به‌خوبی ماهیت و روحیه مرد عنکبوتی را به تصویر بکشد. این ابرقهرمان دوست‌داشتنی و قدرتمند از کتاب‌های کمیک به‌خوبی با حضور بازیگران فوق‌العاده به تصویر کشیده شده و این در حالی است که شامل سکانس‌های اکشن مهیج و داستانی دلگرم‌کننده از به بلوغ رسیدن است. فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» توانست نقدهای بسیار خوبی را دریافت کند و بسیاری از افراد نیز آن را جزو بهترین و جذاب‌ترین فیلم‌ها در دنیای سینمایی مارول می‌دانند.

۲. فیلم Spider-Man: No Way Home – محصول سال ۲۰۲۱

فیلم مرد عنکبوتی ۴ spider man 4
فیلم Spider-Man: No Way Home

امتیاز راتن تومیتوز: ۹۳ درصد

فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» به کارگردانی جان واتس است و داستان عواقب شوکه‌کننده آشکار شدن هویت پیتر پارکر به جهانیان در پایان فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» را بررسی می‌کند. همان‌طور که پیتر با بدنامی جدید خودش دست و پنجه نرم می‌کند و با نظارت عمومی روبه‌رو می‌شود، از دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ کمک می‌گیرد تا تأثیرات فاجعه‌بار این افشاگری بر زندگی خودش را خنثی کند. با این حال، تلاش آن‌ها برای بازنویسی تاریخ باعث ایجاد هرج و مرج در ابعاد مختلف می‌شود که منجر به برخوردهای غیرمنتظره با شخصیت‌های آشنا از دنیاهای سینمایی مرد عنکبوتی متفاوت می‌شود.

این اثر سینمایی پایانی بر فاز سوم دنیای سینمایی مارول بود و سه مرد عنکبوتی تام هالند، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در آن حضور داشتند. فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» به مفهوم مولتی‌ورس پرداخت و فن سرویس بسیار بزرگی نیز بود که توانست جایگاه مرد عنکبوتی در بین مخاطبان و طرفداران را تثبیت کند.

۱. فیلم Avengers: Endgame – محصول سال ۲۰۱۹

فیلم avengers endgame
فیلم Avengers: Endgame

امتیاز راتن تومیتوز: ۹۴ درصد

فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» نگاهی اجمالی و وسوسه‌انگیز از طرحی پیچیده را وعده می‌دهد که بیش از یک دهه داستان‌سرایی را به اوج می‌رساند. این اثر سینمایی پس از وقایع فاجعه‌بار فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» را دنبال می‌کند و داستان قهرمانان ناامید باقیمانده را به تصویر می‌کشد که به دنبال آن هستند تا فجایع ویران‌کننده بشکن تانوس را معکوس کنند. تام هالند در اکت سوم فیلم در نبرد مشهور آن حضور دارد، نبردی که در آن، انتقام‌جویان گرد هم جمع می‌شوند تا با نیروهای تانوس مقابله کنند.

این اثر سینمایی بسیار تحسین شد و از نظر مالی نیز بسیار موفق عمل کرد. فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» بدون شک بهترین فیلم مارول است. این اثر به زیبایی یک دهه داستان‌سرایی را با پایانی حماسی و بزرگ به پایان رساند که بینندگان را به گریه وا داشت. این اثر سینمایی همچنان نقطه عطف فرهنگی‌ای است که مارول هنوز نتوانسته است با آن مطابقت کند و توانسته هر قهرمان اصلی را در یک سکانس کامل و جذاب گرد هم بیاورد که در تاریخ سینما ماندگار شده است.


در این مطلب به معرفی بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز آن‌ها در وب سایت راتن تومیتوز پرداختیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

منبع: collider

Scorpionsamessi007سهند نظریوقتی برگشتی واسم از دریا بگو ... از دشت پروانه ها بگوOrincactusاپوزوسیون گیمفاollie.SepehrmrArshamابومسلمMaster ChiefmarioisfahanwebsiteDaniallox😃meysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا
بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین فیلم‌های تام هالند بر اساس امتیاز راتن تومیتوز - گیمفا