پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰

پست گیمفا
۱۲:۳۵ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا

صنعت بازی های ویدیویی به شکل ناباورانه ای درحال پیشرفت است؛ در سال های گذشته، با خرید آتاری دستی، بخش قابل توجهی از ساعت های روزانه خود را به بازی کردن مشغول بودیم و حالا با خرید کنسول بازی و خرید بازی ایکس باکس ۳۶۰ از عناوین کلیدی و شناخته شده این صنعت لذت می بریم.

ایکس باکس ۳۶۰ موفقیت بزرگی برای مایکروسافت محسوب می شود و با فروش بیش از ۸۰ میلیون کنسول  تا سال ۲۰۲۱، نشان دهنده موفقیت مایکروسافت در زمینه گیمینگ است. یکی از دلایلی که موجب موفقیت ایکس باکس ۳۶۰ شد، بازی های خوش ساخت واز آن دسته بازی هایی است که نظر علاقمندان حوزه گیم را به خود جذب کرده و در این مطلب قصد داریم تا به معرفی پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ بپردازیم.

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰:GTA IV

نسخه چهارم GTA، یک قدم بزرگ در موفقیت و پیشرفت این فرنچایز است که در کنار داستان جدید، گرافیک و مکانیک‌های بهبود یافته، محبوبیت خود را بین گیمرهای کنسول و رایانه ثابت کرد و با  استقبال طرفدارن و خرید بازی ایکس باکس ۳۶۰ به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ تبدیل شد.

داستان این نسخه درباره شخصی با نام Niko Bellic است که بدنبال زندگی جدیدی است، اما طبق معمول با اتفاق های جدیدی روبرو می شود که زندگی او را متحول می کند. اگرچه نسخه پنجم GTA گوی موفقیت را از GTA IV گرفت، اما GTA IV همچنان یکی از بازی های موفق راک استار محسوب می شود و با فروش ۱۱.۱ میلیون نسخه، از آن دسته بازی هایی است که در فهرست خرید بازی های شما قرار می گیرد.

HAlo 3

هیلو، از عناوین شناخته شده صنعت گیم و بخصوص ایکس باکس است؛ از اینرو، عجیب نیست که نسخه سوم این بازی را در فهرست پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ ببینیم. گیم پلی این بازی تیراندازی نسبت به عناوین هم رده خود در سطح بالایی قرار گرفت و می توانستید نقشه های مورد علاقه خود را بسازید و با دوستانتان به شکل چند نفره بازی کنید. هیلو یکی از عناوین مهم و انحصاری ایکس باکس محسوب می شود که بعضی از گیمرها به خاطر تجربه آن، تصمیم به خرید کنسول بازی ایکس باکس می گیرند.

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰: COD: Modern Warfare 2

کال آف دیوتی از عناوینی است که نام آن طی سال ها، ورد زبان علاقمندان بازی های تیراندازی و اکشن است و در فهرست بازی های پرفروش جهان نیز قرار گرفته است. در این بخش، با داستان فوق العاده مهیج و مملو از لحظات شوکه کننده روبرو خواهید شد که شما را از دسته بازی جدا نمی کند و نظر شما را به تجربه دوباره آن جلب می کند.

نسخه دوم مدرن وارفر، یکی از بازی هایی است که بین دوست داران کال آف دیوتی از اهمیت بالایی برخوردار است و شخصیت هایی که در این بازی حضور دارند، جای مخصوصی را در قلب آن ها به خود اختصاص می دهند. در زمان عرضه و خرید کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰، حدود ۱۳.۴۹ میلیون نسخه از این بازی به فروش رسید و کاربران را نسبت به خرید کنسول بازی ترغیب کرد.

Elder Scrolls V

پس از گذشت ۱۲ سال، اسکایریم همچنان با بروزرسانی نسل نه در دسترس طرفداران بازی های بتسدا قرار گرفته و با متای ۹۴ در فهرست یکی از بهترین و پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ حضور دارد.

 بازی اسکایریم عرضه شد تا بازیکنان در جهانی گسترده به گشت و گذار بپردازند و شخصیتی را کنترل کنند که برای دریافت نیروهای مختلف، با اژدها مبارزه می کند.

با عرضه این بازی، اسکایریم به فروش ۱۳.۷ میلیون نسخه رسید تا جای پای خود را در بخش محبوبیت سفت کند.

Black Ops 2

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا

با موفقیت نسخه اول بلک اوپس، نسخه بعدی این بازی نیز با استقبال قابل توجهی روبرو شد که داستان جدید و بخش رقابتی که برای آن در نظر گرفته شده بود، توانست این بازی را به فروش ۱۳.۷ میلیون نسخه برساند.

پرفروش ترین بازی ایکس باکس ۳۶۰: BlackOps

درحالیکه نسخه دوم بلک اوپس در زمینه فروش موفق شد، اما نسخه اول گوی سبقت را از لحاظ داستان و گیم پلی از نسخه دوم گرفت: چون بسیاری از طرفداران پس از پایان نسخه سوم مدرن وارفر، انتظار بازی با داستان غنی داشتند که بلک اوپس توانست ماموریت خود را با موفقیت به پایان برساند و خرید کنسول بازی را برای مردم واجب کند.

با بازگرداندن بخش زامبی و سایر قابلیت های جدید، نسخه اول بلک اوپس به فروش ۱۴.۵۵ میلیون نسخه دست یافت و به دومین اثر کال آف دیوتی در فهرست پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ تبدیل شد.

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰: MW3

مدرن وارفر ۳، آخرین اثر از فرنچایز مدرن وارفر است که در حال حاضر، ریمیک آن امسال معرفی خواهد شد و یکی از شاهکارهای فراموش نشدنی عنوان «کال آف دیوتی» است.

خوشبختانه، داستان این نسخه به بخش های قبلی نیز مرتبط است و با فروش ۱۴.۷۲ میلیون نسخه، در تالار افتخارات دنیای «کال آف دیوتی» می درخشد.

ماینکرفت

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا

ماینکرفت نیازی به معرفی ندارد و برای اولین بار برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شد و با فروش بالای ۲۱ میلیون نسخه، به یکی از موفق ترین بازی های تاریخ و تا به الان تبدیل شده است.

ماینکرفت یکی از بازی های خوش ساخت صنعت گیم است که چهارچوب سنی برای آن تعیین نشده و به لطف گرافیک، گیم پلی و سایر المان های مهم، به اثری تبدیل شده است که حتی خانواده ها هم از آن استقبال می کنند و از تجربه آن لذت می برند.

شهرت ماینکرافت به حدی است که حتی دسته بازی انحصاری آن نیز ساخته شده و به فروش می رسد.

GTA V

با اینکه به پایان این فهرست نزدیک می شویم، ولی نمی شود آن را بدون نام موفق ترین بازی راک استار به پایان رساند.

بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه از بازی GTA V در تمامی پلتفرم ها به فروش رسیده و طرفداران، با جان و دل منتظر هستند تا نسخه ششم این بازی را تجربه کنند. در این بین، ۲۲.۹۵ میلیون نسخه نیز در پلتفرم ایکس باکس به فروش رسیده است.

علاوه بر بخش داستانی، بخش آنلاین نیز جذابیت بخصوصی دارد و اگرچه راک استار در ابتدا تصور می کرد که بخش آنلاین به زودی شکست می خورد، اما حالا به اصلی ترین منبع درآمد راک استار از این بازی تبدیل شده است که جای تحسین دارد.

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰: Kinect Adventures

درست است؛ پرفروش ترین بازی ایک باکس ۳۶۰ متعلق به بخش Kinect Adventures است که اگرچه در ابتدا کمی شوکه کننده به نظر می رسد، اما کینکت یکی از سرگرمی های نوآورانه‌ی ایکس باکس در آن زمان بود که طیف قابل توجهی از گیمرها و مخصوصا خانواده ها را به خود جذب کرد و حالت های مختلف و همچنین بخش آنلاین دارد.

با خرید کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ و دسته بازی کینکت، می توانستید همراه دوستان و خانواده، بازی های گروهی را تجربه کنید و لحظات مفرحی را به ارمغان بیاورید.

S.j.dDark GamerDARKSIRENDota2یه گیمر سادهIlyaBehzad zargarymeysambشاه اتابکی ( سالخورده بر اثر GTA VI )sky reaperSv_69Daniallox😃𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻Ashen undead the bearer3doMohsen bakhtiariهادی صفائیKhafiCameraManjustgamexbmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا
پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پرفروش ترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ - گیمفا