تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!

تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!

پست گیمفا
۲۱:۰۰ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!

گسترش اینترنت انجام بسیاری از کارها را آسان‌تر کرده است و یکی از مهم‌ترین این موارد تحصیل و آموزش است. در حال حاضر می‌توان با جستجویی ساده در رابطه با هر موضوعی درسطح اینترنت انواع آموزش‌های متنی، تصویری، صوتی و… را درباره آن پیدا کرد. پلتفرم‌های متعددی در رابطه با آموزش مهارت‌ها و دروس مختلف در حال فعالیت هستند و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این مطالب قصد داریم فیلیمو و بخش فیلیمو مدرسه را معرفی کنیم تا به کمک آن بتوانید آموزش پایه‌های تحصیلی مختلف را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت همراه با انواع کد تخفیف دریافت کنید.

معرفی فیلیمو

پلتفرم فیلیمو اولین سامانه سینمای خانگی یا همان VOD محسوب می‌شود که از اواخر سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. فیلیمو در این سال‌ها پیشرفت چشم‌گیری داشته و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. دلیل این موفقیت را می‌توان ارائه محتواهای باکیفیت، اشتراک‌هایی با قیمت مناسب، در نظر گرفتن تخفیف‌های متنوع برای کاربران، آرشیو بسیار بزرگ و جذاب و همچنین افزایش روزافزون خدمات و امکانات برنامه به‌حساب آورد. در این مقاله یکی از جدیدترین امکانات فیلیمو که از زمان شیوع کرونا فعالیتش را آغاز کرد معرفی خواهیم کرد.

سامانه فیلیمو مدرسه

آموزش آنلاین دروس و مهارت‌های مختلف از زمان شیوع کرونا گسترش چشم‌گیری داشت و فیلیمو یکی از پرچم‌داران این حوزه بود. این بخش از پلتفرم فیلیمو با هدف آموزش آنلاین، چه بسا دقیق‌تر و جذاب‌تر از آموزش‌های حضوری در مدرسه شروع به کار کرد. یادگیری به سبک مجازی مزایای بسیار زیادی دارد که فیلیمو مدرسه آن‌ها را چندین برابر کرده و موقعیت بسیار مناسبی را برای دانش‌آموزان و کودکان در سنین مختلف ایجاد کرده است.

چرا از فیلیمو مدرسه استفاده کنیم؟

اگر در رابطه با خرید اشتراک و استفاده از محتواهای موجود در فیلیمو مدرسه تردید دارید، با ما همراه باشید تا به طور کل این تردید را کنار گذاشته و هرچه سریع‌تر نسبت به خرید اشتراک آن اقدام کنید. اگر شما در دسته افرادی هستید که به واسطه کد تخفیف اسنپ پی به استفاده از آن ترغیب می‌شوید، مطمئن باشید با قابلیت‌های خاص و کدهای تخفیف فیلیمو مدرسه شوق زیادی به تحصیل پیدا خواهید کرد!

تنوع محتوای موجود در فیلیمو مدرسه

در حال حاضر بیش از ۱۵۰ معلم خلاق و باتجربه، ۱۳۰ هزار دقیقه محتوای آموزش کاربردی و بالای ۱۵ هزار سوال تستی و تشریحی را در این سامانه به‌اشتراک گذاشته‌اند. به این ترتیب برای تمامی دانش‌آموزان با هر سطح تحصیلی مطلبی برای یادگیری عمیق وجود خواهد داشت.

این پلتفرم کلیه دروس پیش دبستانی تا پایه نهم را در کنار تعداد زیادی آموزش مهارتی و کاربردی تحت پوشش قرار داده است. یکی از مزایای مهم این پلتفرم این است که اگر دانش‌آموزی با نحوه تدریس یک معلم ارتباط برقرار نکرد، می‌تواند از تدریس معلمان دیگر استفاده کند. این کار علاوه بر ترغیب دانش‌آموزان به تماشای ویدیوهای آموزشی، امکان استفاده از تجربیات و دانش دبیران مختلف را نیز فراهم می‌کند.

اردوهای مهارتی فیلیمو مدرسه

در فیلیمو مدرسه بخشی با عنوان اردوهای مهارتی وجود دارد که در آن حرفه‌های متنوع درسی و غیردرسی آموزش داده می‌شود. انواع دانستنی‌ها، معماها، بازی‌های فکری و هوشی، زبان‌های خارجی، مهارت برنامه‌نویسی و… با بهترین کیفیت و متفاوت‌ترین متدها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این بخش می‌تواند نقش مهمی در کشف استعداد دانش‌آموزان، تعیین هدف و مسیر زندگی و آینده آن‌ها داشته باشد.

تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!

در نظر گرفتن بخش مخصوص والدین در فیلیمو مدرسه

با توجه به نگرانی دائمی والدین از سطح تحصیلی فرزندانشان فیلیمو فضایی را برای آن‌ها در نظر گرفته است. در این قسمت والدین می‌توانند همیشه در جریان پیشرفت تحصیلی فرزند خود و شرایط تحصیلش در هفته گذشته، ماه گذشته و به‌طور کل باشند.

ایجاد فضایی تعاملی با دانش‌آموزان در فیلیمو مدسه

در فیلیمو مدرسه تلاش شده تا تمامی فضاها شبیه به یک کلاس درس پویا و زنده طراحی شود تا اشتیاق دانش‌آموزان برای آموزش بیشتر شده و حوصله آن‌ها سر نرود. ارائه سوال‌های مفهومی، استفاده از ابزارهای نوین آموزشی، رعایت اصول آموزش و… از مهم‌ترین اقدامات این پلتفرم در این حوزه است.

فیلیمو مدرسه؛ مشاوره و آزمون علاوه بر تدریس!

در فیلیمو دانش‌آموزان علاوه بر دریافت انواع آموزش می‌توانند به کمک مشاوران تحصیلی برنامه هفتگی دریافت کنند، به کمک بخش آزمون‌ها انواع سوالات تستی و تشریحی را بررسی کنند، خلاصه دروس مختلف را دریافت و یا در صورت نیاز درس‌های قبلی را مرور کنند. کلیه این موارد به فهم بهتر دروس کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

آموزش در فیلیمو مدرسه بدون محدودیت زمانی و مکانی!

اپلیکیشن فیلیمو مدرسه را می‌توان در دستگاه‌های مختلف اعم از تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر نصب و استفاده کرد. به این ترتیب شما هر زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید به کمک یکی از این وسایل آموزش ببینید و محدودیت زمانی و مکانی حداقلی را تجربه خواهید کرد.

تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!

خرید اشتراک فیلیمو مدرسه

برای استفاده از خدمات مختلف فیلیمو مدرسه دانش‌آموزان و محصلین باید ابتدا نسبت به خرید اشتراک اقدام کنند. اشتراک تهیه شده جهت تماشای تمامی ویدیوهای آموزشی موجود در فیلیمو مدرسه، استفاده از تمامی کتاب‌های درسی و فراگیری تمامی مهارت‌ها مانند رباتیک، نقاشی، زبان‌های خارجی و… است. علاوه بر این موارد، دسترسی‌هایی که با خرید اشتراک فیلیمو مدرسه در اختیار شما قرار می‌گیرد به شرح زیر است:

  • دسترسی به تمامی محتواهای پایه درسی از پیش دبستانی تا پایه نهم
  • امکان استفاده از یک اشتراک به‌طور همزمان برای سه دانش‌آموز
  • ارائه بیش از ۸۰۰۰ دقیقه محتوای آموزشی غیردرسی اما کاربردی و جذاب
  • ارائه دوبله اختصاصی از ویدیوهای آموزشی معتبر و پرطرفدار جهانی
  • استفاده از اشتراک در دستگاه‌های مختلف

قیمت اشتراک‌های فیلیمو مدرسه

در حال حاضر (اردیبهشت ۱۴۰۳) اشتراک یک ماهه فیلیمو با قیمت ۷۹ هزار تومان و اشتراک سه ماهه فیلیمو با قیمت ۱۹۹ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. فیلیمو بسته‌ای به عنوان بسته فضایی برای خرید اشتراک یک ساله فیلیمو مدرسه و لرنیتو را نیز ارائه کرده که قیمتی معادل ۸۶۹ هزار تومان دارد. شما می‌توانید تمامی این اشتراک‌ها را با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر و حتی به‌طور کاملا رایگان دریافت کنید، اما چگونه؟!!

طرح‌های مختلف تخفیف فیلیمو مدرسه

امروزه تمامی پلتفرم‌ها از خدمات روزانه اسنپ اکسپرس گرفته تا خرید بلیط و رزرو هواپیما و… با ارائه تخفیف سعی در جذب بیشتر مشتری دارند. فیلیمو نیز در این حوزه فعالیت چشم‌گیری دارد. تخفیف‌های فیلیمو مدرسه و اشتراک آن را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. یکی تخفیف‌هایی که این پلتفرم به‌طور سراسری روی اشتراک‌ها در نظر می‌گیرد و در بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند تغییر کند. دیگری کدهای تخفیفی که فیلیمو مدرسه از طرق مختلف به کلیه کاربران یا گروهی خاص از آن‌ها ارائه می‌دهد. تخفیف‌های فعال خرید اشتراک فیلیمو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای اشتراک سه ماهه و در نظر گرفتن ۲ ماه اشتراک اضافه به‌طور رایگان، به عبارتی دریافت اشتراک ۵ ماهه فیلیمو مدرسه تنها با ۹۹ هزار تومان
  • ارائه ۴۰ درصد تخفیف روی بسته فضایی و دریافت اشتراک یک ساله لرنیتو و فیلیمو مدرسه تنها با ۴۹۹ هزار تومان

مصرف اینترنت نیم‌بها در فیلیمو مدرسه

شاید برایتان جالب باشد که به‌واسطه داخلی بودن پلتفرم فیلیمو، مصرف اینترنت شما در تمامی بخش‌های آن به‌طور نیم‌بها محاسبه می‌شود. این امر موقعیتی بسیار مناسب را برای محصلان و والدین جهت پیشرفت تحصیلی ایجاد کرده است.

فیلیمو برای ایجاد تنوع و نشاط برای دانش‌آموزان فعال در فیلیمو مدرسه در بازه‌های زمانی مختلف جشنواره‌های متعددی را برگزار می‌کند. مواردی مانند جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه باعث می‌شود تا دانش‌آموزان در کنار درس شرایط مناسبی برای تفریح نیز داشته باشند و بتوانند با شرکت در رقابت‌های مختلف و دریافت جوایز انگیزه بیشتری جهت ادامه مسیر دریافت کنند.

تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!

طرح اشتراک رایگان فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموزان مناطق محروم

با کمی دقت می‌توان فهمید که هدف فیلیمو از راه‌اندازی بخش فیلیمو مدرسه چیزی فراتر از کسب درآمد است. این پلتفرم تمامی محتواهای آموزشی خود را برای ۱۲۰۸ شهر دور از مرکز و کم‌برخوردار به‌طور رایگان ارائه می‌دهد. به‌عبارتی موقعیتی بسیار مناسب را برای دانش‌آموزان محروم ایجاد کرده است تا بتوانند در سطح بالا آموزش دیده و قدمی برای موفقیت خود بردارند. دانش‌آموزان ساکن زاهدان، سیستان و بلوچستان و… شامل این طرح خواهند شد.

علاوه بر این دانش‌آموزانی که در مناطق نیمه محروم مشغول به تحصیل هستند می‌توانند با ثبت کد ملی و شماره موبایل خود در این سامانه و اهراز حویت، تخفیف‌های ویژه‌ای را جهت خرید اشتراک دریافت کنند و با قیمتی بسیار پایین به تمامی امکانات فیلیمو مدرسه دسترسی یابند.

تخفیف اشتراک گروهی فیلیمو

با افزایش تعداد فیلم‌های آموزشی فیلیمو و تاثیرگذاری زیاد آن در روند تحصیلی دانش‌آموزان بسیاری از مدارس و معلمان نسبت به استفاده از محتواهای آموزشی این پلتفرم ترغیب شدند. با توجه به محدودیت استفاده سه نفره از اشتراک فیلیمو، قیمت خرید آن بسیاری از افراد را از این اقدام پشیمان می‌کرد. خوشبختانه فیلیمو برای این موضوع نیز راهکاری اندیشیده است.

معلمان و مدارس مختلف می‌توانند با برقراری تماس با واحد پشتیبانی فیلیمو مدرسه، درخواست خود را برای خرید گروهی اشتراک ثبت کنند. در این راستا، پشتیبانان فیلیمو مدرسه پس از بررسی شرایط درخواستی و تعداد افرادی که قصد خرید اشتراک دارند، تخفیف‌های ویژه و جذابی را در نظر خواهند گرفت. این کار می‌تواند یک دستیار آموزشی خاص را برای معلمان و مدارس به وجود آورد و امر آموزش را شیرین‌تر سازد.

مسابقه هفتگی فیلیمو مدرسه

یکی از اقدامات جذاب فیلیمو اجرای طرحی در راستای تشویق محصلان به درس خواندن بوده است. در طرح “درس بخوان، امتیاز بگیر و جایزه ببر” فیلیمو به ازای اقداماتی نظیر تماشای ویدیو، پاسخ دادن به سوالات هر درس و… امتیازی را به دانش‌آموزان می‌دهد. در پایان هر هفته فیلیمو به پرتلاش‌های آن هفته جوایزی را اعطا می‌کند.

این مسابقه هر جمعه ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در طول هفته به کسب امتیاز مشغول باشند. این رقابت می‌تواند سطح سواد و ساعات مطالعه محصلان را به‌طور چشم‌گیری افزایش دهد.

موپُن مرجع کد تخفیف!

تا اینجا روش‌های متعددی را برای کاهش هزینه خرید اشتراک فیلیمو بررسی کردیم اما این موارد کلیه راهکارهای تخفیفی محسوب نمی‌شود. فیلیمو در زمان‌های مختلف و با اهداف متفاوت کدهای تخفیف متعددی را برای کاربران ارسال می‌کند. این کدهای تخفیف از طریق وب‌سایت فیلیمو، پیامک، ایمیل و… برای کاربران فرستاده می‌شود. به نظر شما اگر فضایی برای جمع‌آوری و ارائه کلیه تخفیف‌های موجود بود، بهتر نبود؟

موپُن دقیقا همین فضا است. اپلیکیشن و وب‌سایت موپُن با هدف جمع‌آوری و ارائه تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین ایرانی شروع به کار کرده است. این مجموعه سال‌هاست با برندهای مختلف همکاری کرده است و در حال حاضر هزاران تخفیف را به کاربران خود ارائه می‌کند. پلتفرم فیلیمو نیز یکی از پلتفرم‌هایی است که کلیه تحفیف‌های خود را در سایت موپُن منتشر می‌کند و کاربران به کمک آن می‌توانند خرید اشتراک با را قیمت کمتری انجام دهند. روی لینک زیر کلیک کنید تا کدهای تخفیف فعال این سامانه را مشاهده نمایید:

https://www.mopon.ir/کد-تخفیف-فیلیمو/موسیقی-تئاتر-سینما/کوپن

مزایای استفاده از پلتفرم موپُن

در ادامه برخی از مزایای مهم پلتفرم موپُن را مشاهده می‌کنید. این مجموعه تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های خرید آنلاین شما خواهد داشت.

  • ارائه کلیه خدمات و تخفیف‌ها به‌طور کاملا رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک
  • دسته‌بندی دقیق و کاربردی کلیه تخفیف‌ها جهت دسترسی سریع به آن‌ها
  • رابط کاربری آسان سایت و اپلیکیشن این مجموعه
  • همکاری با برندهای معروف و ارائه کدهای تخفیف پرطرفدار و کاربردی مانند تخفیف اسنپ فود جدید، تخفیف فیلمو، تخفیف دیجی کالا و…
  • پشتیبانی پیگیر و دائمی این مجموعه در صورت بروز هرگونه مشکل در استفاده از تخفیف‌ها
  • جدا کردن تخفیف‌های جدید و فعال از تخفیف‌های منقضی شده
  • ارائه کلیه شرایط و محدودیت‌های هر کد تخفیف
  • اطلاع‌رسانی درباره انواع جشنواره‌ها، قرعه‌کشی‌ها و پیشنهادات جذاب فروشگاه‌ها علاوه بر کد تخفیف
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!

جمع‌بندی

دانش‌آموزان به‌کمک انواع آموزش رایگان می‌توانند مشکلات تحصیلی خود را برطرف کرده و با انجام آزمون‌های مختلف ایرادات خود را پیدا کنند. پلتفرم فیلیمو مدرسه، یکی از زیرمجموعه‌های فیلیمو در راستای آموزش آنلاین دروس پیش دبستانی تا پایه نهم فعالیت می‌کند و علاوه بر دروس مدرسه مهارت‌ها و آموزش‌های کاربردی دیگر را نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. در این مقاله در رابطه با روش‌های استفاده از خدمات این مجموعه با کمترین قیمت و تخفیف ویژه صحبت شد تا هر فردی، در هر جای کشور بتواند سطح تحصیلی خود را بالا برده و یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر شود.

Pinocchio

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!
تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تا ۱۰۰% تخفیف فیلیمو مدرسه؛ آموزش آنلاین با جوایز هفتگی!