سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا

سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند

سریال‌های متعددی هستند که پس از پخش یک یا چند فصل خود کنسل می‌شوند اما برخی از آن‌ها همچنان ارزش دیدن دارند.

چه به‌خاطر میزان بیننده کم باشد و چه به‌خاطر بودجه تولیدی بسیار بالا، سریال‌های زیادی وجود دارند که طرفداران قابل‌توجهی در سراسر جهان داشتند ولی به دلایل مختلف کنسل شدند، مسئله‌ای که مطمئناً به طور گسترده بینندگان را ناامید کرده است، به‌خصوص درباره سریال‌هایی که در بین مخاطبان از محبوبیت خوبی برخوردار بودند و پتانسیل آن را داشتند که در فصل‌های بعدی خود بسیار موفق و جذاب باشند.

در حقیقت، پایان زودهنگام یک سریال خبر تعجب‌آوری در این روزها نیست. سرویس‌های آنلاین همچون نتفلیکس بیشتر از قبل در حال کنسل کردن سریال‌ها به دلایل مختلف است و بسیاری از طرفداران نیز نمی‌توانند این موضوع را درک کنند و ناراحتی خودشان را از این موضوع به شیوه‌های مختلف بیان می‌کنند. با این حال، برخی از سریال‌های کنسل شده همچنان ارزش دیدن دارند که در ادامه و با توجه به نظرات کاربران ردیت، در ادامه برترین آن‌ها آورده شده است. همراه با ما باشید.

۱۰. سریال کربن تغییر یافته (Altered Carbon)

سریال altered carbon
سریال Altered Carbon

اتفاقات سریال «کربن تغییر یافته» در آینده‌ای دور جریان دارد و اثری اکشن، علمی تخیلی و پیچیده به شمار می‌رود که توسط لائتا کالوگریدیس خلق شده است و امتیاز بالایی در وب سایت آی‌ام‌دی‌بی دارد. داستان این اثر درباره یک زندانی با بازی جوئل کینامن (فصل دوم با بازی آنتونی مکی) است که در بدنی تازه زنده می‌شود و حالا باید برای به دست آوردن آزادی خودش معمای قتلی را حل کند.

سریال «کربن تغییر یافته» یکی از سریال‌های کنسل شده‌ای است که همچنان می‌توان از تماشای آن لذت برد. فصل اول سریال واقعاً تماشایی و عالی است و فضای آینده محور بسیار خوب و جذابی دارد. با این حال، فصل دوم سریال به دلایل متعدد نسبت به فصل اول پسرفت داشته است ولی همچنان ارزش دیدن دارد و تقریباً لذت‌بخش است. مطمئناً اگر سریال همان روند فصل اول را در فصل دوم نیز در پیش می‌گرفت، می‌توانست به اثری موفق تبدیل شود.

۹. سریال سنس۸ (Sense8)

سریال سنس‌8 sense8
سریال Sense8

سریال «سنس۸» یکی دیگر از سریال‎‌های علمی تخیلی تأمل‌برانگیز و عالی به شمار می‌رود که داستان هشت فرد غریبه از گوشه‎‌های مختلف جهان را روایت می‌کند. آن‌ها ناگهان متوجه می‌شوند که از لحاظ ذهنی به هم متصل شده‌اند. در این میان، شخصیت‌ها یاد می‌گیرند که چطور از دست کسانی که آن‌ها را به‌عنوان یک تهدید می‌دانند، جان سالم به در ببرند.

سریال «سنس۸» ساخته لانا و لیلی واچوفسکی است، کسانی که فیلم‌های برجسته و نمادین ماتریکس (The Matrix) را کارگردانی کرده‌اند. این سریال یکی از سریال‌های برجسته به شمار می‌رود که طرفداران بسیار مصمم و زیادی داشته است، کسانی که اصرار زیادی کردند تا سریال ادامه داشته باشد یا حداقل پایانی مناسب توسط سازندگان برای آن ساخته شود. همین تلاش‌های طرفداران سبب شد تا پس از کنسل شدن سریال، فیلمی سینمایی از آن ساخته شود و داستان آن به پایان برسد. مطمئناً سریال «سنس۸» برای همه افراد مناسب نیست و همه از تماشای آن لذت نمی‌برند اما کسانی که با آن ارتباط برقرار می‌کنند، مطمئناً از تماشای آن به هیجان در می‌آیند.

۸. سریال جایزه‌بگیران نوجوان (Teenage Bounty Hunters)

سریال teenage bounty hunters
سریال Teenage Bounty Hunters

سریال «جایزه‌بگیران نوجوان» داستان دو خواهر دوقلوی ناهمسان ۱۶ ساله به نام استرلینگ با بازی مدی فیلیپس و بلیر با بازی آنجلیکا بت فلینی را دنبال می‌کند که پس از پیوستن به یک شکارچی جایزه‌بگیر کهنه‌کار با بازی کادیم هاردیسون وارد یک ماجراجویی می‌شوند.

این سریال ساخته کتلین جردن است و تماشای آن مطمئناً برای مخاطبان سرگرم‌کننده و دلنشین خواهد بود و حس خوبی به آن‌ها خواهد داد. بسیاری از افراد این سریال کنسل شده را دوست داشتند و این تعداد فراتر از انتظار بوده است. با اینکه سریال «جایزه‌بگیران نوجوان» تنها یک فصل دارد اما همچنان ارزش دیدن دارد.

۷. سریال او ای (The OA)

سریال the oa
سریال The OA

سریال «او ای» با بازی بریت مارلینگ در نقش اصلی است، کسی که مغز متفکر این سریال نیز به شمار می‌رود. او در این سریال نقش فردی به نام پراری را بازی می‌کند که قبلاً نابینا بوده و حالا پس از سال‌ها گم بودن، به خانه‌اش باز می‌گردد. داستان سریال «او ای» مدام در زمان به جلو و عقب می‌رود و مخاطبان را با داستانی عجیب‌وغریب و دیده نشده آشنا می‌کند که بسیاری از افراد آن را یک معجزه می‌دانند و این در حالی است که برخی دیگر، آن را یک تهدید می‌بینند.

سریال «او ای» توسط برخی از کاربران ردیت به‌عنوان یکی از بهترین سریال‌‎های علمی تخیلی و درام ساخته شده معرفی شده است. این سریال طرفداران و تحسین‌کنندگان بسیار زیادی دارد و آن‌ها بر این باور هستند که این سریال به شکلی نامناسب به پایان رسیده و سزاوار پایانی مناسب و منطبق با داستانی است که سازندگان در نظر داشتند.   

۶. سریال دیزی‌های جسور (Pushing Daisies)

سریال pushing daisies
سریال Pushing Daisies

سریال «دیزی‌های جسور» اثری کمدی و درام ساخته برایان فولر به شمار می‌رود که پیرامون زندگی و مرگ است. این سریال جذاب داستان یک شیرینی‌پز با بازی لی پیس را دنبال می‌کند که می‌تواند مرده‌ها را زنده کند و با یک کارآگاه خصوصی بدبین با بازی چی مک‌براید، یک پیشخدمت با بازی کریستین چنووث و عشق دوران کودکی‌اش آنا فریل همراه می‌شود تا قتل‌های مختلف را حل کند.

بسیاری از کاربران ردیت اظهار داشتند که از تماشای سریال «دیزنی جسور» بسیار لذت بردند و این در حالی است که آن‌ها از دیگر ساخته‌های برایان فولر نیز خشنود بودند، ساخته‌هایی که شامل مرده مثل من (Dead Like Me)، سریال Wonderfalls، سریال هانیبال (Hannibal) و غیره می‌شود. سریال «دیزی‌های جسور» یک اثر فوق‌العاده مبتکرانه است و از لحاظ بصری نیز جذاب بوده و ارزش تولید فوق‌العاده‌ای داشته است و احتمالاً یکی از دلایل کنسل شدن زودهنگام آن، اعتصابات نویسندگان در سال ۲۰۰۸ بوده است.

۵. سریال فایرفلای (Firefly)

سریال firefly
سریال Firefly

داستان سریال «فایرفلای» حدود پانصد سال در آینده جریان دارد و اثری درام و ماجراجویی به شمار می‌رود که با نقش‌آفرینی نیتن فیلیون در نقش اصلی است. این سریال داستان یک فضاپیمای کوچک را روایت می‌کند که حامل خدمه‌ای شورشی است، کسانی که در تلاش هستند تا در مناطق ناشناخته کهکشان سفر کنند و در عین حال، از مقامات و گروه‌های متخاصم دوری کنند.

سریال «فایرفلای» یکی از سریال‌های ارزشمند و جذاب برای علاقه‌مندان به کهکشان و سریال‌های علمی تخیلی فضایی به شمار می‌رود که مطمئناً از تماشای آن لذت می‌برند، حتی با وجود اینکه این سریال پس از پخش تنها یک فصل کنسل شد. خوشبختانه همانند سریال «سنس۸» پس از کنسل شدن سریال، اثری سینمایی تحت عنوان فیلم سرنتی (Serenity) محصول سال ۲۰۰۵ میلادی ساخته شد که توانست داستان این اثر را به یک نقطه مناسب برساند.

۴. سریال من با این وضعیت راحت نیستم (I Am Not Okay With This)

سریال i am not okay with this
سریال I Am Not Okay With This

سریال «من با این وضعیت راحت نیستم» در میانه همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ میلادی پخش شد. با اینکه میزان بیننده این سریال خوب بوده و بینندگان نیز از تماشای آن لذت برده بودند اما ظاهراً هزینه‌های تولید آن بالا بوده و همین نیز سبب شده تا این سریال بیش از یک فصل ادامه نداشته باشد.

سریال «من با این وضعیت راحت نیستم» با بازی سوفیا لیلیس در نقش اصلی است و اثری از جاناتان انتویستل و کریستی هال به شمار می‌رود؛ این سریال داستان دختری ۱۷ ساله را روایت می‌کند که یک سال پس از مرگ پدرش در حال گذراندن زندگی خودش است. این در حالی است که او متوجه می‌شود قدرت‌های فرابشری دارد.

سریال «من با این وضعیت راحت نیستم» یک اثر فوق‌العاده و جذاب به شمار می‌رود که تنها یک فصل کوتاه داشته است. با اینکه کنسل شدن این سریال برای بسیاری از طرفداران ناامیدکننده بوده اما همچنان تماشای آن برای علاقه‌مندان به سریال‌های ابرقهرمانی، درام تینیجری و ترسناک ارزشمند است.

۳. سریال رژیم غذایی سانتا کلاریتا (Santa Clarita Diet)

سریال santa clarita diet
سریال Santa Clarita Diet

سریال «رژیم غذایی سانتا کلاریتا» یک اثر ترسناک و کمدی به شمار می‌رود که در آن، درو بریمور و تیموتی اولیفانت نقش‌آفرینی می‌کنند و از جمله سریال‌های موردپسند مخاطبان و طرفداران بوده است. این سریال داستان دو مشاور املاک متأهل را روایت می‌کند که در سانتا کلاریتا زندگی می‌کنند. با این حال، وقتی یکی از آن‌ها می‌میرد، تغییرات غیرمنتظره‌ای در اتفاقات ایجاد می‌شوند.

برخی از کاربران در ردیت به‌شدت نسبت به کنسل شدن سریال «رژیم غذایی سانتا کلاریتا» پس از پخش سه فصل ناراحتی خودشان را بروز دادند و این سریال را به‌عنوان یکی دیگر از سریال‌های کنسل شده‌ای معرفی کردند که همچنان ارزش دیدن دارد. بنا بر گزارش‌ها، کنسل شدن این سریال به‌خاطر مدل تازه هزینه و بودجه سرویس آنلاین نتفلیکس بوده است.

۲. سریال فریکس اند گیکس (Freaks and Geeks)

سریال freaks and geeks
سریال Freaks and Geeks

سریال «فریکس اند گیکس» یک سریال تینیجری خاطره‌انگیز از اواخر دهه ۹۰ میلادی به شمار ‌می‌رود که داستان دو گروه را در یک دبیرستان نشان می‌دهد. در این حین، دختری با بازی لیندا کاردلینی سعی دارد تا خودش را در این مدرسه جا بیندازد و از همین رو، با گروهی از سرکش‌ها معاشرت می‌کند و این در حالی است که برادر کوچکترش با بازی جان فرانسیس دیلی سال اول تحصیلی خودش را با نزدیک‌ترین دوستانش سپری می‌کند.

به گفته بسیاری از کاربران ردیت، سریال «فریکس اند گیکس» که از جمله سریال‌های بسیار محبوب به شمار می‌رود، لیاقت فصل‌های بیشتری را داشته است. این در حالی است که این سریال نقطه آغازی برای بسیاری از ستاره‌های بزرگ حال حاضر سینما بوده است.

۱. سریال شکارچی ذهن (Mindhunter)

سریال mindhunter
سریال Mindhunter

اتفاقات سریال «شکارچی ذهن» ساخته دیوید فینچر در اواخر دهه هفتاد میلادی جریان دارد و اثری پیچیده، جذاب و برنده جایزه به شمار می‌رود که بر اساس داستان واقعی نحوه شکل‌گیری واحد علوم رفتاری اف‌بی‌آی و تحقیق آن‌ها روی افراد روان‌پریش بوده است. این سریال داستان دو مأمور اف‎‌بی‌آی با بازی جاناتان گراف و هولت مک‌کالانی را دنبال می‌کند که سعی دارند به بررسی روان‌شناسی قاتلین بپردازند و همین نیز باعث می‌شود تا آن‌ها به قاتل‌های سریالی وحشتناک بسیار نزدیک شوند.

سریال «شکارچی ذهن» بدون شک یکی از سریال‌های برتری است که توسط بسیاری از افراد پیشنهاد شده است. این سریال اثری درخشان به شمار می‌رود که تنها دو فصل از آن ساخته شده و احتمالاً هرگز فصل سوم آن نیز ساخته نخواهد شد و دلیل آن نیز هزینه‌های زیادی بوده که ساخت این سریال برای سرویس آنلاین نتفلیکس به همراه داشته است.  


در این مطلب به معرفی سریال‌های کنسل شده‌ای پرداختیم که بنا به نظر کاربران ردیت همچنان ارزش دیدن دارند. نظر شما درباره این آثار چیست و شما کدام سریال کنسل شده را پیشنهاد می‌کنید؟

منبع: کولایدر

DARKSIRENParsa.Big Bossvergil2maxStalkerAli_pxThunderDoom𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻v-alkalineunitedmrmeysambMR.BADGUYHaj_Hosseinپین هد🤘Mohsenj74هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)marioDrakemore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا
سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سریال‌های کنسل شده‌ای که همچنان ارزش دیدن دارند - گیمفا