گیمفا این‌بار به انگلیسی؛ برای کسانی که متفاوت فکر می‌کنند - گیمفا
گیمفا این‌بار به انگلیسی؛ برای کسانی که متفاوت فکر می‌کنند - گیمفا
گیمفا این‌بار به انگلیسی؛ برای کسانی که متفاوت فکر می‌کنند - گیمفا
گیمفا این‌بار به انگلیسی؛ برای کسانی که متفاوت فکر می‌کنند - گیمفا

گیمفا این‌بار به انگلیسی؛ برای کسانی که متفاوت فکر می‌کنند

مهدی ملکی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 17:57
گیمفای انگلیسی نسخه انگلیسی گیمفا

بی‌تعارف ۱۳ در فرهنگ عامه عدد محبوبی نیست اما به هر حال این موضوع را نمی‌توان به عموم مردم تعمیم داد. پس بد نیست که بازگردیم و کلمه «عامه» را از استدلال خط پیش حذف کنیم. شاید هم بهتر است بدون آن مقدمه‌چینی‌های عجیب و غریبی که ما را از خلاقیت تهی کرده‌اند، درباره ادامه روند سیزدهمین سال فعالیت گیمفا سخن بگوییم.

۱۳ به خودی خود، فقط یک عدد است. همان‌قدر که نام هر یک از ما، هیچ ارتباطی به ماهیت‌مان ندارد، ۱۳ هم با تاریخچه خرافاتی‌اش تعریف می‌شود. اگر سکان را به دست ما بدهند، این تاریخچه را از آن می‌گیریم و یک تاریخچه شخصی را به نام «گیمفا» به آن اختصاص می‌دهیم. غریبه که نیستید، ما حتی به خود ۱۳ هم نرسیده‌ایم اما غیرمتعارف بودن را دوست داریم.

دقیقاً ۱۲ سال را گذرانده‌ایم و ۱۳ را پیش روی خودمان می‌بینیم. کم و بیش ۱۳ سال گذشته و حالا گیمفا هم می‌تواند از دیدگاه خود، سال‌های جاری شده را بازگو کند؛ هر چند همه ما از آن زمان با گیمفا نبوده‌ایم اما ظاهراً الان با آن هستیم. نگارش این متن نشان می‌دهد که من در کنارش هستم و خواندن آن، نشان می‌دهد شما در مقابلش نشسته‌اید. نشسته‌اید، راسخ، برای خواندن، دیدن و شنیدن درباره چیزی که گاهی اوقات وادارتان می‌کند که از هیجان به‌پا خیزید: ویدئوگیم.

البته ایستادن‌های این‌چنینی در هیچ صنعتی از جمله صنعت بازی زیاد نیستند. مخاطبان به ندرت می‌ایستند اما وقتی به پاهایشان تکیه می‌کنند، دوست ندارند به سمت زانوهایشان بازگردند. غریبانه می‌دانیم که نشستن‌ها تمام نمی‌شوند و خستگی را پایانی نیست. پایان تنها برای خواندنی‌ها، دیدنی‌ها و شنیدنی‌ها است.

حال چرا به کسانی که اصرار دارند بیشتر بایستند، یک صندلی ندهیم؟ البته که همچنان خستگی پابرجا خواهد بود اما نه از نشستن، بلکه از خواندن، دیدن و شنیدن بیشتر و بیشتر. گیمفای انگلیسی برای لذت بردن از محتوایی که در نیمه خاص این صنعت جا می‌گیرد، این‌جا است و باشد هنگامی که «۱۳» برای گیمفا شروع شد، ما پیش از آن آماده شده باشیم. بدون توضیحی بیش از همین توضیحات اضافه، شما را به نسخه انگلیسی گیمفا دعوت می‌کنیم.

فریدAHCمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻BehzaadVisible 6-tigh manهیچFashandodojupiterQUIGGZYوایکینگ کپنهاگA Slash77🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉DARKSIRENSARDSIDERSaref44iSiavashRezzmore

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید