بازی Assassin’s Creed Origins از حالت 60 فریم پشتیبانی خواهد کرد

30 اردیبهشت 1401 - 21:57

بازی Assassin’s Creed Origins هفته آینده طی یک پچ، پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه را روی کنسول‌های نسل فعلی دریافت می‌کند.

همانطور که PlayStationSize، یک حساب توییتر که داده‌های PSN را نظارت می‌کند، مشاهده کرد، به‌روز‌رسانی 1.60 برای Assassin’s Creed Origins شامل موارد زیر است:

  • اضافه شدن منوی فرنچایز
  • فعال شدن فریم‌‌ریت بالاتر هنگام اجرا روی کنسول پلی استیشن 5

یوبی‌سافت در ابتدا برنامه‌های خود برای به‌روزرسانی ۶۰ فریم را ماه دسامبر فاش کرد، زمانی که چنین توییتی منتشر شد:

ما همچنین به دنبال اضافه کردن پشتیبانی ۶۰ فریم بر ثانیه برای Assassin’s Creed Origins هستیم، پس با ما همراه باشید.

در آگوست گذشته، یوبی‌سافت پشتیبانی ۶۰ فریم بر ثانیه را به بازی Assassin’s Creed Odyssey اضافه کرد. طبق گزارش‌ها، یوبی‌سافت قصد دارد یک بازی Assassin’s Creed با مقیاس کوچک‌تر و المان‌های مخفی‌کاری را در اواخر امسال یا سال 2023 منتشر کند. رسانه بلومبرگ ادعا می‌کند که این عنوان با نام رمزی Rift در دست ساخت قرار دارد و شخصیت قابل بازی، یکی از شخصیت‌های Assassin’s Creed Valhalla به نام بسیم (Basim) است. این پروژه در ابتدا به عنوان یک بسته الحاقی برای Assassin’s Creed Valhalla در دست ساخت بود که در نهایت به یک نسخه فرعی تغییر یافت.

بر اساس گزارش‌ها، این بازی روی گیم‌پلی مخفیانه تمرکز خواهد داشت و از نظر وسعت، کوچک‌تر از نسخه‌های اخیر فرنچایز خواهد بود‌؛ به این معنی که با یک RPG بزرگ طرف نیستیم. طبق دیگر گزارش‌ها، Assassin’s Creed Rift قبل از Assassin’s Creed Infinity که به طور رسمی معرفی شده است، منتشر خواهد شد. این یک همکاری بین یوبی‌سافت کوک (Ubisoft Quebec) و یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal) خواهد بود. ادعا شده است که Assassin’s Creed Infinity یک بازی آنلاین عظیم خواهد بود که در چندین دوره تاریخی اتفاق می‌افتد و در طول زمان به عنوان یک اثر سرویس‌محور، تکامل می‌یابد.

alinerdJin sakaiSametmajidamگیمری عادیP.morganFlochamiklovLittle∞Godاتزیو آدیتورهEMPEROR NIMA SHAMSMengo

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید