بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا
بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا
بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا
بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا

بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G

مهدی ملکی
۲۱:۱۸ ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
بررسی سامسونگ گلکسی a53 5g

گلکسی A53 5G تقریباً تمام نقاط قوت محصول پیشین این خانواده را گرفته و به سطح بالاتری انتقال می‌دهد. اگرچه میان‌رده جدید سامسونگ بی‌نقص نیست اما فاصله چندانی هم با برآورده کردن هدف خود ندارد و می‌دانیم که نیاز نیست همیشه ترکیب برنده را دست‌کاری کرد.

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ نیز با عرضه گلکسی A52 5G نشان داد که تحت یک قیمت مناسب و همچنین پشتیبانی طولانی مدت، چطور قصد دارد بیشترین مقدار کاربر ممکن را به سمت خود جذب کند. با این حال تغییرات چندانی در گلکسی A53 5G به چشم نمی‌خورد. سامسونگ به هر روش و طریقی قصد دارد سری A خود را جذاب‌تر جلوه دهد و چه چیزی بهتر از کاهش ۵۰ دلاری قیمت این دستگاه، قادر به انجام این کار است؟

شما می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمت با ۶ گیگابایت رم، به قیمت ۴۴۹ دلار تهیه کنید. مدل ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم هنوز در بازارهای چندان زیادی در دسترس قرار نگرفته است. خوشبختانه فارغ از مدلی که تهیه می‌کنید، امکان وارد کردن کارت میکرو اس‌دی (microSD) وجود دارد.

شما با تهیه این گوشی می‌توانید از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد (AMOLED) با رزولوشن فول HD پلاس ۱۲۰ هرتز لذت ببرید. سامسونگ بخش جلویی آن را به گوریلا گلس ۵ مجهز کرده با این وجود، در بخش پشتی گوشی خبری از این فناوری نیست. این گوشی همچنین دارای گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

یکی دیگر از بهبودهای A53 5G در مقایسه با گوشی پیشین سری، استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی که با نرخ ۲۵ وات شارژ می‌شود. دوربین‌ها تفاوت خاصی با مدل پیشین ندارند و باز هم شاهد لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم. این میان‌رده همچنین لنز ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۵ مگاپیکسل ماکرو و ۵ مگاپیکسل عمق را هم در پشت خود جای داده است.

شاید یکی از معدود پسرفت‌های این مدل، حذف آداپتور شارژ از درون جعبه باشد. سامسونگ دیگر درون هیچ یک از جعبه گوشی‌های میان‌رده خود، شارژر قرار نمی‌دهد، بنابراین با تهیه این گوشی، یک کابل USB-C و سوزن خروج خشاب سیم دریافت خواهید کرد.

Big Bad Wolfmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا
بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا
بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا
بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا
بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بنظرم هنوزم تو میان‌رده های سامسونگ، گوشی A52s 5G میدرخشه!

    علیtedonyAshen undead the bearermeysambsam snake 47
    • tedony گفت:

      من به مبحث sRGB یعنی دقت رنگ صفحه نمایش خیلی اهمیت میدم اگر شما هم اهمیت میدید این گوشی رو انتخاب نکنید ! نکات منفی که ذکر کردم عین واقعیت هستن :

      صدای صاف

      روان

      خوش دست بودن

      رابط کاربری قوی

      فقط دوربین اصلی خوب عکس میگیره

      sRGB دقیق ندارد

      رنگ قرمز صفحه نمایش به نارنجی میزنه

      رنگ سفید صفحه نمایش به خاکستری میزنه

      صدای قوی ندارد

      پلاستیکی بودن پشت

      دوربین های نه چندان قوی

      هادی صفائی
  • دقیقا ارزش خرید نداره هادی جان..البته این با ای ۵۲ مدل استاندارد باید مقایسه بشه که بازم در حد همن توی ۹۹ درصد مشخصات….ای ۵۳اس باید با ای ۵۲اس مقایسه کرد…توی گوشی های الان سامسونگ ای ۵۲ اس با اس ۲۰ فن ادیشن فایوجی
    این دوتا ارزش خرید دارن

    هادی صفائیtedony
  • Not fanboy گفت:

    اکثر گوشیهای میان رده سامسونگ جنس ضعیف و سخت افزار مناسبی نداره درست اسمش میان رده اما دلیلی نمیشه پول زیاد رو به کیفیت میان رده داد که مشکل داخلی اما حداقل شئایومی سیاست بهتری برای افراد متوسط و ضعیف داره میشه در بعضیها مدلها با همون پول میان رده سامسونگ یک گوشی در حد پرچم دار شئایومی گرفت هم در شارج نگهداشتن هم سرعت شارج و هم قدرت سخت افزار، من سرعت عملکرد ونگهداشتن شارج بینf3وa52sتماشا کردم هردو با باطری یکسانa52sطی چند ساعت کار زودتر ازf3باطری تموم کرد صفحهf3بزرگتر انرژی مصرف بیشتر درست سخت افزار بهتری داره اما قیمت این چند اون چند

    Redm0ndy.xbox
بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G - گیمفا