بررسی احتمالات بستههای گسترشدهنده Cyberpunk 2077
بازی Cyberpunk 2077 با عرضه ناقص خود بسیاری از گیمرها را ناامید کرد، اما استودیوی سیدی پراجکت رد هنوز فرصت بازگرداندن این اعتماد از دست رفته را دارد.
سابقه استودیوی لهستانی سیدی پراجکت در ساخت بستههای الحاقی بسیار درخشان است. آنها در گذشته با عرضه دو بسته گسترشدهنده عظیم برای بازی خوشنام The Witcher 3: Wild Hunt، توانستند بسیاری از جنبههای بازی را ارتقا دهند و محدود مشکلات بازی اصلی را از بین ببرند. با توجه به شرایط بازی Cyberpunk 2077، بستههای گسترشدهنده نقش بسیار موثری در رساندن بازی به کیفیت وعده داده شده خواهند داشت. امروز قصد داریم؛ احتمالات و حدسهای پیرامون این بستههای الحاقی را بررسی کنیم.
توجه داشته باشید که هیچکدام از موضوعاتی که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت توسط استودیوی سیدی پراجکت تایید نشده است و صرفا حدسها و احتمالاتی است که با توجه به سابقه استودیو، داستان و لور بازی Cyberpunk 2077 و نظر شخصی بنده مطرح میشوند.
اکسپنشن اول: هاناکو باید بیشتر منتظر بماند
اکسپنشن نخست بازی احتمالا به تکمیل داستانهای بازی اصلی خواهد پرداخت، به این دلیل توضیحات مربوط به این بسته گسترشدهنده، دارای اسپویلهایی از مراحل فرعی مهم بازی و یکی از پایانهای آن است.
نخستین بسته گسترشدهنده، به مانند Hearts of Stone، احتمالا مکان جدیدی به بازی اضافه نکرده، و به افزایش محتوای نقشه کنونی بازی کمک خواهد کرد. با توجه به مشکلات جهانباز بازی، این بسته کار سنگینی بردوش میکشد. اما سوال اصلی این است که وقایع این بسته درچه بازه زمانیای رخ خواهند داد؟ با توجه به پایانها و سرنوشتهای متفاوتی که V در پایان بازی دارد، قرار دادن این بسته پس از پایان بازی چندان منطقی به نظر نمیرسد. پیشینه V، از احتمالات جذاب است ولی به دلیل وجود پیشزمینههای داستانی (Lifepaths)، ساخت چنین ایدهای بسیار پیچیده خواهد بود. در نتیجه، بهترین بازه زمانی برای اکسپنشن نخست، اکت دوم و سوم است.
اما، اولین بسته گسترشدهنده، به چه خواهد پرداخت؟ با توجه به بسته Hearts of Stone، تکمیل مناطق نقشه کنونی و پاسخ به سوالات و رازهای مراحل فرعی و اصلی، در این بسته محوریت خواهد داشت. از سری مناطقی که احتمال اضافه شدن آنها به بازی بالاست، کازینوی دیده شده در تریلرها، جزیره غرب نایتسیتی و گستردهتر شدن پاسیفیکا (Pacifica) و بازگشت خطهای داستانی که در این منطقه وجود داشته ولی به دلیل کمبود وقت توسعه کنار گذاشته شده میباشد.
درباره داستان نیز، حدسهای بسیاری وجود دارد. بازگشت کاراکتر جکی ولز (Jackie Welles) یکی از حدسهای محبوب بود که با ابراز علاقه صداپیشه این کاراکتر تا حد زیادی محتمل به نظر میرسید، اما با صحبتهای اخیر طراح سینماتیک بازی، این تئوری تا حد زیادی بیاعتبار میشود.
ادامهی داستان Dream On
حدس دوم، بسیار جذابتر به نظر میرسد. برای تحلیل این تئوری، ابتدا روند چندین مرحله فرعی و اصلی را روایت میکنیم.
در ماموریت Dream On که مربوط به کاراکتر جفرسون پارالز (Jefferson Peralez)، عضو شورای نایتسیتی میباشد، شما در انتهای ماموریت متوجه میشوید علت اتفاقاتی که برای پارالز و همسرش میافتد، کنترل شدن ذهن آنها توسط گروهی مرموز است، آنها میکروچیپهایی در سر دارند که به صورت تدریجی کنترل تصمیمگیری و حافظه را میگیرد.
در انتهای این ماموریت هنگامی که باید به پارالز اطلاعات بدهید، تماسی نامعلوم دریافت میکنید که باعث اختلال Relic میشود، شخصی که تماس گرفته، میگوید که از وضعیت V خبر دارد، و چه به پارالز واقعیت را بگوید یا نگوید، چیزی تغییر نخواهد کرد.
در اینجاست که به آقای چشمآبی (Mr. BlueEyes) میرسیم. به این فرد مرموز، بارها در طول بازی اشاره میشود ولی او را تنها یکبار در طول جریان ماموریتهای اصلی میبینیم و یکبار هم در ماموریت فرعی. او در پایان The Sun به بار افترلایف (Afterlife) مراجعه میکند و به V ماموریت میدهد تا به کازینوی فضایی آراساکا (Arasaka) رفته و مدارکی را بدزدد.
اما حضور او در در ماموریت فرعی بسیار مرموزتر است، او در مرحله Dream On، هنگام صحبت پایانی با پارالز از ساختمان مجاور درحال گوشدادن به مکالمه است! او را حتی با ایمپلنت کیروشی (Kiroshi Implant) میتوانید اسکن کنید. حضور مخفیانه آقای چشمآبی در این مرحله، او را به مشکوکترین و محتملترین فرد پشت شستشوی مغزی پارالز تبدیل میکند. اما سوالی میآید، آقای چشمآبی کیست؟
درباره هویت واقعی او، اطلاعاتی وجود ندارد و صرفا چندین حدس و گمان وجود دارد. این موضوع، آقای چشمآبی را بسیار شبیه گانتر اودیم (Gaunter O’Dimm)، شخصیت منفی Hearts of Stone میکند.
تئوریهای مربوط به آقای چشمآبی
اولین تئوری درباره آقای چشمآبی، این است که او شاید هوش مصنوعی یاغی باشد. این نظر را جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) در انتهای ماموریت Dream On بیان میکند. آبی بودن چشمهای او تا حدودی به واقعی بودن این فرضیه کمک میکند، در جهان Cyberpunk 2077، افراد با استفاده از بدن دیگران، میتوانند صحبت کنند، در مراحل اصلی نیز هاناکو آراساکا (Hanako Arasaka) اینکار را انجام میدهد. در هنگام استفاده از پراکسیها، چشمهای اشخاص به رنگ درخشان در میآید. شاید دلیل آبی بودن چشمهای آقای چشمآبی، پراکسی بودن او و استفاده یک هوش مصنوعی از آن بدن است.
نکته جالب دیگر این است که در مرحله Automatic Love که با انجل (Angel) یا اسکای (Skye) صحبت میکنید و هنگامی که میگویند از وضعیت V خبر دارند، رنگ چشمانشان درخشان است، این موضوع صرفا حدس است ولی ممکن است آقای چشمآبی، نقشی بسیار مهمتر داشته باشد، ولی بازی به ما “فعلا” اطلاعات چندانی نمیدهد.
تئوری دوم: آدم فضاییها؟!
برای احتمال دوم ابتدا باید به گریِ پیامبر (Garry the Prophet) بپردازیم. او بیرون مطب ویکتور وکتور (Viktor Vektor) میایستد و با مردم صحبت میکند، او درباره شرکتهای بزرگ به مردم هشدار میدهد مردمانی با چشمهای آبی که از فضا آمدهاند، قصد کنترل سیاست و ذهنها را دارند.
این موضوع از جایی جالبتر میشود که در انتهای ماموریت Dream On و مکالمه با جانی، هنگامی که میگوید احساس میکند اینکار را انسان انجام نمیدهد، V با طعنه میگوید شاید کار آدم فضاییها باشد! پس از انجام ماموریت گری نیز، به گفته جانشینش موجودات چشمآبی، او را به سیاره خود بردهاند!
تئوری سوم: نایتکورپ
آخرین تئوری که منطقیترین نیز میباشد، به نایتکورپ (NightCorp) مربوط میشود. نایتکورپ، شرکتی تاسیس شده توسط میریم نایت (Miriam Night) همسر موسس و پایهگذار نایتسیتی یعنی ریچارد نایت (Richard Night) است. متاسفانه در لور و Cyberpunk 2077 چندان اطلاعاتی درباره این شرکت وجود ندارد. هدف اصلی برای شرکت، سازندگی و توسعه نایتسیتی است و نقش مهمی نیز در بازسازی شهر پس از فاجعه اتمی AHQ در سال ۲۰۲۳ داشتند.
در Cyberpunk 2077، کاراکتر سندرا دورست (Sandra Dorsett) برای این شرکت کار میکند. پس از نجات او از اسکونجرها (Scavengers) و در اکت دوم، او با V تماس گرفته و ماموریت Full Disclosure را میدهد. در این مرحله شاردی را باید برگردانید که با هک کردن آن، اطلاعات جالبی بدست میآورید. در شارد گفته میشود که نایتکورپ تکنولوژیای ساخته است که ذهن را با استفاده از هوش مصنوعی کنترل میکند. با استناد به این شارد، میتوان نایتکورپ را عامل اتفاقات مرحله Dream On دانست و آقای چشمآبی، احتمالا مامور این شرکت است.
اکسپنشن دوم؛ بازگشت اسطورهها
شاید بتوانیم با حضور V در اکسپنشن نخست کنار بیاییم، ولی باید قبول کنیم که احتمال بازگشت او در دومین اکسپنشن صفر است.
دومین بسته گسترشدهنده بازی، وسیعتر و پرمحتواتر از قبلی خواهد بود و احتمالا شاهد مکانی کاملا جدید به مانند Blood and Wine خواهیم بود.
با توجه به تغییراتی که سیدی پراجکت در لور بازی برای خود ایجاد کرد و مسیری که پیش گرفته است، محتملترین کارکتر برای اکسپنشن دوم، مورگِن بلکهند (Morgan Blackhand)، سولوی افسانهای است که بارها در طی بازی به او اشاره شده است.
احتمالا برایتان سوال است که بلکهند کیست و چرا معتقدیم او در بازی حضور خواهد داشت؟ برای پاسخ به سوال لازم است به لور نگاهی بیندازیم.
مورگن بلکهند کیست؟
مورگِن بلکهند، مزدور وفادار به میلیتک (Millitech) و نویسنده بود. لقب بلکهند به دلیل سایبرآرم سیاهرنگی است که جایگزین دست چپ او شده است.
او در دهه ۸۰ میلادی در ارتش آمریکا خدمت میکرد، پس از جدا شدن ارتش به یک مزدور تبدیل شد. او در طی یک درگیری با رئیس یکی از گنگهای نایتسیتی، توسط یکی از کارمندان رده بالای میلیتک به عنوان مزدور تحت فرمان آنها برگزیده شد.
او در منظر عموم، رقیبی برای ادام اسمشر (Adam Smasher)، مزدور تحت فرمان آراساکا (Arasaka) محسوب میشد. بلکهند برخلاف او، به انسانیت اهمیت میداد و جلوه عمومی خوبی داشت.
درطی سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ جنگ چهارم شرکتها (Fourth Corporate War)، بین دو شرکت آراساکا و میلیتک رخ داد که فرصتی بود تا اسمشر و بلکهند، روبهروی هم قرار بگیرند. در بمبگذاری AHQ سال ۲۰۲۳، بالاخره این اتفاق رخ داد ولی نتیجه مبارزه، به دلیل فروپاشی کامل برج آراساکا هرگز مشخص نشد و سرنوشت آن دو مبهم باقی ماند.
آیا بلکهند هنوز زنده است؟
در Cyberpunk 2077، اسمشر را زنده میبینیم و حتی شواهدی از زنده ماندن بلکهند داریم. محکمترین آنها، حضور او در گوشه یکی از کانسپتآرتهای بازی است، در آن محل دفن زبالهها نشان داده شده، که در دوردست فردی با مشخصات بلکهند میبینیم.
مدرک دیگرمان، خبری در وبسایت World’s News Service است که نوشته شده طی یک درگیری در منطقه JapanTown، چندین مامور وابسته به میلیتک کشته شده و تنها بازمانده، مردی با سایبرآرم مشکیرنگ توصیف شده است.
با توجه به علاقه سیدی پراجکت به اقتباس آزاد، بلکهند ۱۰۰ ساله بهترین انتخاب برای ساخت داستانی درگیرکننده است.
It used to be that being a ‘Solo’ meant something. You were a breed apart, a lone hunter in the depths of nighted city streets. Now, every gonk with a big gun and a chipped-in attitude thinks he’s a Solo.
Morgan Blackhand
اکسپنشن سوم؟
قبل از عرضه بازی و حتی بعد از آن در ویدیوی عذرخواهی، سازندگان به مشابه بودن وضعیت عرضه محتوا برای Cyberpunk 2077، به بازی قبلی خود یعنی The Witcher 3 تاکید داشتند. اما در یک سال گذشته، همه اتفاقات طبق انتظار پیش نرفت و سیدی پراجکت، بدلیل وضعیت داخلی و نارضایتی کارمندان شرکت مجبور به تغییر رویه کاری شد تا برنامه عرضه محتوا، تا حد زیادی تغییر کند.
چندی پیش نیز، رئیس سیدی پراجکت آقای کیچینسکی اعلام کرد بازی Cyberpunk 2077 تا زمانی که به کیفیت لازم و وعده داده شده برسد، محتوا دریافت خواهد کرد و نسخه نسل نهمی اکسپنشن دوم پایان کار این بازی نخواهد بود. با کنار هم گذاشتن تمام این موضوعات، حتی به احتمال خیلی کم، ممکن است بسته گسترشدهنده سومی عرضه شود.
اگر اکسپنشن سومی ساخته شود حدسها و احتمالات زیادی حول اتمسفر و داستان آن میتوانیم داشته باشیم، اما بخش آنلاین، از احتمالات قوی برای این بسته خواهد بود.
سیدی پراجکت اخیرا اعلام کرد که قصد ندارد به صورت ناگهانی وارد ساخت بخش آنلاین شود، بلکه با ساخت المانهای کوچک مانند ایونتهای آنلاین، وارد این عرصه شده و در صورت رضایت داشتن گیمرها، این بخش از بازی را گسترش دهد.
اما بخش آنلاین برای Cyberpunk 2077 چگونه خواهد بود؟ منبع اصلی الهام این بخش، احتمالا GTA Online خواهد بود که با المانهایی مشابه با بازیهای Fallout 76 و Elder Scrolls Online همراه است. ازین رو، میتوان نقش گنگهای نایتسیتی را در این بسته بسیار مهم دانست و شاید دوباره بخش کاستومایز کاراکتر با انتخاب پیشزمینه داستانی (انتخاب گنگ برای عضویت) را ببینیم. البته این فرضیه کمی بلندپروازانه است و احتمال اینکه برای بار دیگر V را بعنوان کاراکتر قابلبازی ببینیم وجود دارد.
انتظاراتی که از نسخه نسل نهمی و بستههای الحاقی Cyberpunk 2077 داریم
۱۰. ارتقای درخت مهارتها و عمیقتر شدن نقشآفرینی
بازی پایه نقشآفرینی نه چندان پیچیده، ولی جذابی دارد. با اضافه شدن شاخه جدید مهارت و ایمپلنتهای جدید، المانهای نقشآفرینی میتوانند بیشتر در مبارزات تاثیر بگذارند. کمتر شدن پرکهای درصدی و اضافه شدن قابلیتهای جدید نیز نقش بسزایی در ارتقای بخش نقشآفرینی خواهد گذاشت.
۹. بهبود سیستم تعقیب و گریز پلیس
از ایرادات اصلی بازی که پس از عرضه بسیار با آن شوخی شد، هوش مصنوعی پلیسها و سیستم تعقیب و گریز است. پیش از عرضه سیدی پراجکت اذعان داشت که سیستم تعقیب و گریز Cyberpunk 2077 متفاوت از بازیهایی مانند GTA V، و دارای عواقب خواهد بود که متاسفانه واقعیت چنین نبود.
این بخش، از پایه ایرادات اساسی دارد و بعید است با آپدیت و ارتقای ساده، بهبود یابد و احتیاج به تغییر کلی دارد که امیدواریم در نسخه نسل نهمی بازی و یا بستههای الحاقی، این مورد اصلاح شود.
۸. اضافه شدن مینیگیم
مینیگیم گونت (Gwent) که در بازی Witcher 3 قرار داشت، توانست به شدت در میان گیمرها محبوب شود به طوری که سیدی پراجکت دو بازی Gwent و Thronebreaker را براساس این مینیگیم ساخته و عرضه کرده است. همین موضوع باعث ایجاد توقع در گیمرها شد که Cyberpunk 2077، دارای چنین مینیگیمی باشد که اینگونه نبود.
اضافه شدن گونت با تم سایبرپانکی از ایدههای بسیار جذابی است که ممکن است رخ دهد، وجود شرکتهای بزرگ و گنگها در نایتسیتی و جهان Cyberpunk 2077، پتانسیل بسیاری برای ساخت نسخهای ارتقا یافته از گونت به وجود میآورد.
۷. اضافه شدن انتخابهای داستانی به بازی اصلی
در طول بازی اگر با ترتیبهای مختلفی مراحل را انجام دهید، انتخابهای دیالوگ جدیدی ممکن است دردسترس قرار بگیرند. درصورتی که در اکسپنشن نخست V حضور داشته باشد، انتخابهای جدیدی شاید به مانند Hearts of Stone و Blood and Wine در بازی اصلی قرار بگیرد.
بعید نیست که با عرضه بستههای الحاقی، حتی شاهد پایانبندی جدیدی نیز در بازی باشیم.
۶. اضافه شدن قابلیت تغییر چهره و مدل مو
بخش ساخت و کاستومایز کاراکتر V، از نقاط قوت بازی Cyberpunk 2077 به حساب میآید اما عدم تغییر آن در طول بازی، از بدترین ایرادات است. اگر بعد از ساخت کارکتر خود قصد تجدید نظر در ظاهر دارید، تنها راه انجام اینکار، شروع دوباره بازی است.
در بازی Witcher 3 استودیوی سازنده پس از عرضه، بسته الحاقی رایگانی عرضه کرد که قابلیت تغییر مدل مو را به بازی اضافه کرد و Cyberpunk 2077 هم احتمالا چنین محتوایی دریافت خواهد کرد.
۵. اضافه شدن قطعههای بیشتر از گروه Samurai
گروه ریفیوزد (Refused) با جان دادن به آوای سیلورهند و کری یوریداین (Kerry Eurodyne)، قدرت ویژهای به ماندگارترین بخش بازی Cyberpunk 2077 یعنی موسیقیهای آن دادند.
گروه سمورای (Samurai) دو آلبوم و چندین قطعه مستقل در کارنامه خود داشتهاند که در Cyberpunk 2077، میتوانیم ۵ قطعه و بخشی از قطعه Archangel را بشنویم. بازگشت دوباره سمورای در بستههای الحاقی، برای هرکسی که Cyberpunk 2077 را تجربه کرده است، قطعا هیجانانگیز خواهد بود.
۴. پویاتر شدن نایتسیتی
شهر نایتسیتی از لحاظ جلوههای بصری و فضاسازی واقعا عالی است، ولی نمیتوان این صفت را برای NPCها و رفتارهای آنها بیان کرد. سطح تعاملات با آنها حتی از بازی قبلی سیدی پراجکت پایینتر است و بسیار سطحی طراحی شده است. مارک شدن تمامی مراحل و کالیکتبلها نیز به این موضوع دامن میزند و باعث میشود که شهر مرده به نظر برسد. این مشکل با طراحی ماموریتهای مخفیتر که به عنوان مثال با گوشکردن به صحبتهای NPC باز بشوند، ارتقای هوش مصنوعی کاراکترها و روایت نیمهداستانها توسط آنها و افزایش دستفروشها در سطح شهر، تا حد بسیاری از بین میرود.
۳. اهمیت بیشتر پیشزمینههای داستانی
پیشزمینههای داستانی بازی (Lifepaths) از وعدههایی بود که سازنده آن طور که باید نتوانست آن را در بازی اجرا کند. تمام تفاوتهایی که لایفپثها اعمال کردند، به بخش آغازین متفاوت، چندین انتخاب دیالوگ و یک مرحله فرعی محدود شده است. بستهالحاقی نخست، نقش پررنگی در برآورده کردن این انتظار میتواند داشته باشد و اینکار را با اضافه کردن مراحل بیشتر مختص به پیشزمینههای متفاوت و دیالوگهای تاثیرگذارتر این بخش، میتواند انجام دهد.
۲. اهمیت بیشتر به لور
بازی در مراحل اصلی و فرعی خود، صرفا به بخشهای محدودی به لور میپردازد که مورد هدف داستان اصلی و روند آن هستند و سایر مطالب لور را به صورت خلاصه در دیتاشاردها (Data Shards) بیان میکند که اینکار باعث از بین رفتن پتانسیل فوقالعادهای میشود. درصورت بازگشت شخصیتهای قدیمی که در بالا ذکر شد، شاهد پرداخت بهتر لور خواهیم بود.
۱. بازگشت جانی سیلورهند
مهمترین اصل برای موفقیت یک ادامه و دنباله، حفظ نقاط قوت است. بدونشک، حضور راکر افسانهای با هنرنمایی عالی کیانو ریوز (Keanu Reeves)، از بهترین بخشهای بازی Cyberpunk 2077 بوده است.
حضور او در هر سه بسته الحاقی ممکن است، اگر V کارکتر اصلی اکسپنشن نخست و سوم و بازه زمانی طبق آنچه پیشبینی شد باشد، احتمالا شاهد حضور سیلورهند خواهیم بود و اگر بلکهند نیز وارد اکسپنشن دوم شود، از آنجایی که او و سیلورهند از دوستان قدیمی یکدیگر بودهاند، شاید در قالب فلشبکهایی، مرد نفسگیر Cyberpunk 2077 را باری دیگر ببینیم.
آیا سیدی پراجکت از اشتباهات Cyberpunk 2077 درس گرفته است؟
سیدی پراجکت در یکسال اخیر تمام اتفاقاتی که شرکتی از آنها ترس دارد را تجربه کرده است. هک شدن اطلاعات و دزدیده شدن کامل سورسکدهای رد انجین (RedEngine)، برداشته شدن بازی Cyberpunk 2077 به مدت ۶ ماه از استور پلی استیشن، خروج اعضای خلاق استودیو، سقوط بیسابقه سهام و ضرر ۱ میلیارد دلاری دو بنیانگذار استودیو و نمرات نسخه کنسولی ناامیدکننده، گوشهای از پیامدهای عرضه افتضاح Cyberpunk 2077 هستند.
اما آینده برای سیدی پراجکت، امیدوارکننده است. تغییر سیاستهای مدیریتی در قبال کارمندان، نوید این را میدهند که دیگر شاهد عرضه اجباری بازیها به مانند Cyberpunk 2077 نخواهیم بود. افزایش نمرات استیم بازی و رکورد بیشترین گیمر ۹ ماه اخیر بازی، خرید دو استودیوی Digital Scapes Studios و The Molasses Flood، استخدام بیش از ۱۰۰ نفر کارمند و تغییر سیاستهای معرفی و عرضه بازیها از جمله تغییرات و اتفاقات مثبتی بودند که برای سیدی پراجکت پس از عرضه Cyberpunk 2077 رخ داده است.
اگر سیدی پراجکت بتواند با نسخه نسل نهمی، DLCهای رایگان و بستههای گسترشدهنده، تجربه Cyberpunk 2077 را همانطور که آقای کیچینسکی ادعا کرد به تجربه وعده داده شده نزدیک کند، شاید دوباره بتوانیم این استودیوی لهستانی را یکی از بهترین استودیوهای صنعت گیم بدانیم.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
عالی لذت بردم فوق العاده
خوشحالم که راضی بودید، ممنون بابت نظرتون❤
عالی خیلی کامل توضیح دادی 🙌
خسته نباشی نادری
زحمت سایبر فنا افتاده روت😁🌹
خیلی ممنون سموئل گل، شاید خودت ندونی ولی توی نوشتن مقاله خیلی بهم کمک کردی😉 ممنون که خوندی و نظر دادی❤
خواهش میکنم وظیف بود😁
خسته نباشی امیر جان
عالی نواختی😁
فدایی داری علیرضا جون❤🤝 ممنون که خوندی
خسته نباشی آقا امیر،عالی بود (:
خودم دوست دارم درباره نایت کورپ بسازن،ولی همه موارد این لیست هم پتانسیلش رو دارن
پ.ن : تعجب کردم که عکس آخری رو سانسور نکردی D:
اونکه کمربندشه شلوارش اون رنگیه😐😂
درود عزیز، ممنون که خوندی و نظر دادی❤
تئوری نایتکورپ از چندین جهت محتملترینه که توی مقاله گفتم ولی یه دلیل دیگش باز برمیگرده به علاقه سیدی پراجکت به اقتباس آزاد، که نایتکورپ خوراک اینکاره😁
دمت گرم امیر جان عالی بود 👌
ممنون که خوندی رفیق❤
عالی نواختی امیر
ممنون که خوندی❤🤝
انشالله با این بسته الحاقی دهن هیترا بسته میشه
ممنون از نویسنده خیلی عالی مینویسی
ممنون که خوندی رفیق و نظر دادی❤
یدونه Blood and Wine سایبرپانکی ختم کلامیست بر هیتها🗿🤝
جوری نواختی که خود موسیقی دوباره تعریف شد امیر جون !!عالی بود عزیز دل ام
تعصبتو میکشم رفیق❤🤝 دمت گرم که خوندی و نظر گذاشتی
نوکرم سلطان
مقاله خوبی بود حتما مطالعه میکنم
❤✌
خیلی پتانسیل بالایی داره این بازی اگه حتی فقط ۵۰ درصد مواردی که گفتید رو انجام بده یه بازی بهیادماندنی دیگه از cdp خواهیم داشت
ممنون که خوندی عزیز❤
با سابقهای که سیدی پراجکت در زمینه پشتیبانی از بازیهاش داره، حتما حرف شما درست درمیاد✌