نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد

نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد

ابوالفضل مناف زاده
۲۰:۱۸ ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد

آدام کیچینسکی از استودیوی سی‌دی پراجکت رد در مصاحبه‌ی اخیرا خود چنین اظهار داشت که تاکنون تاریخ معینی برای انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 در نظر گرفته نشده است، اما این نسخه می‌تواند جو منفی پیرامون بازی را از بین ببرد.

بدون شک بازی Cyberpunk 2077 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین عناوین نسل پیشین کنسول‌های بازی قلمداد کرد که متاسفانه سرانجام خوشی نصیبش نشد. این بازی به دلیل مشکلات فراوان فنی خود در زمان عرضه، باعث شد تا نمرات فاجعه‌ای در کنسول‌های نسل هشتمی دریافت کند. اما از طرفی دیگر، کاربرانی که رایانه‌های شخصی قدرتمند را در دسترس خود می‌دیدند، جز باگ‌ها سایر ایراداتی که گریبان‌گیر دارندگان کنسول‌ها بودند را تجربه نکرده و توانستند تا از اتمسفر فوق‌العاد‌ه‌ی نایت سیتی، داستان جذاب بازی، گرافیک بصری و چند مورد دیگر آن لذت فراوانی ببرند.

در واقع، شاید بتوان مدعی شد که بخشی از مشکلات کنسول‌های نسل هشتمی در این بازی به دلیل بهینه‌نبودن Cyberpunk 2077 و بخشی دیگر به قدرت سخت‌افزاری پایین آن‌ها بازمی‌گردد؛ موضوعی که بلا استثنا در کنسول‌های نسل نهم نسبتاً وجود ندارد و با توجه به فاصله‌ی زمانی انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی و زمان عرضه‌ی اولیه‌ی آن، می‌توان انتظار داشت که این نسخه از بازی بتواند دیدگاه بازی‌بازان کنسولی را نسبت به آن تغییر دهد.

از همین رو، مدیر سی‌دی پراجکت یعنی آقای آدام کیچینسکی (Adam Kiciński) در آخرین مصاحبه‌ی خود با یکی از نشریه‌ها به نکته‌ی فوق اشاره کرد، اما این را نیز افزود که فعلاً تاریخ معینی برای انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی درنظر گرفته نشده است. وی چنین اظهار داشت که:

بدون شک انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی تأثیر قابل توجه‌ای در آمار فروش و مثبت کردن جو پیرامون بازی خواهد شد. به طور کلی، بیشتر مشکلات بازی به سخت‌افزارهای ضعیف پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان مربوط می‌شد. بنابراین، فکر کنم که نسخه‌ی نسل نهمی بازی بتواند قدمی بزرگ در جهت رشد بازی بردارد.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ (فقط به صورت فیزیکی) و ایکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Yato گفت:

    امیدواریم همین طور باشه 😕

    • ۱۰۰٪ احساس گناه یا بی‌شعوری مدیران و یا هنوز کت تنه کیه باعث بشه سی‌دی پراجکت از تمام انرژی‌شون استفاده کنن و نسخه‌ی نسل نهمیشون بدون باگ و یا افت‌فریم و یا هر چیزی که به ضرر تجربه گیمر باشرو از بین ببره

    • Vahid3333 گفت:

      خاک بر سر سرشون با این بازی ساختنشون به امید منحل شدن cdpr

      • یواش یواش داره ازت خوشم میادا :rotfl:

      • Emmat گفت:

        منحل شدن این استودیو هیچ کاری رو پیش نمی بره باید درسی باشه برای کلا بازیساز ها که وعده های مفت و الکی ندن.
        یاده ام یبار نمی دونم معلم پیامم بود یا کس دیگه گفت :
        بار اول گناه می کنی حس بدی داری بار دوم حس به مراتب بهتر می شه و همین طور بهتر می شه که دیگه حس نمی کنی گناه هست.
        این دقیقا شرایط سایبر بود دروغ اول رو گفت دید چیز خاصیتی نشد تا همین طور پیش رفت که دیگه عادت شد براش ، الان هم داره دروغ می گه اون فضا سمی که ساخته با نسخه ای نسل ۹ ام هیچ کاری نمی کنه تا الان هم داره مشکلات رو به کنسول ها ربط می ده شاید دلیل منطقی باشه ولی وقتی TLOU:P2 تونست از قدرت ضعیف PS4 استفاده کنه چرا CDPR نتونه با اینکار فقط بیشتر کنسول دار ها رو عصبانی می کنه تا خوشحال.

        • Emmat گفت:

          اقا یه چیزی اشتباه شده جای زبون درازی لطفا : P بذارید.

        • نکته‌ای که هست اینه که قبل‌تر وقتی میخواستیم در مورد رابطه بین سخت‌افزار و بازی صحبت کنیم میگفتیم یا cpuمحور هست یا gpuمحور و درباره اکثر گیم‌ها هم صدق میکرد الان هم از این گیم‌ها داریم ولی کم‌کم داریم میریم به سمت جفتش یعنی gpu و cpu محور با هم “اصطلاحا cpu intensive یا gpu intensive” (به جفتشون فشار میاد) سایبر هم دقیقا همینه هم cpuمحور هست و هم gpuمحور حالا gpu رو میشه یه کاریش کرد مخصوصا تو کنسولای میان‌نسلی اما این cpu intensive بودن هست که داستان رو خراب میکنه چون پردازنده جگوار پردازنده ضعیفی هست و نیاز هست وقت زیادی براش گذاشته بشه.متاسفانه بازی یک سال زودتر عرضه شد.

      • bravo6 گفت:

        به امید منحل شدن coilition
        خوبه الان من اینو بگم ؟
        شما فنبوی ها مرگتون چیه ؟خب نخرید بازی نکنید
        منم از بازی های اسساسینز خوشم نمیاد تا حالا دیدی بگم کاشکی یوبیسافت منحل شه ؟

  • ASHEN ONE گفت:

    امیدوارم اینطوری باشه :yes: :yes:

  • متای نسخه نسل نهمی این سوپر ابر فراشاهکار در بدترین حالت ۹۷ خواهد بود
    ایزی بوووووووم ۴K Native
    عزیزان دل همچنین بدانید که این ها باگ نیستند
    بلکه ایستراگ هایی به بازی های بسزدا هستند
    سیدی پراجگت=ناجی گیم

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    من هم همین توقع رو دارم و امیدوارم تا اخر تابستون حداکثر اپدیت نسخه نسل ۹ رو منتشرش کنن …..

  • ادامه جنگ جهانی پست پایینی اینجا رخ میده ….

  • با بهینه سازی ای که این استودیوی درجه هفت داره احتمالا ۷۲۰ و سی فریم اجرا بشن رو سری اکس و ps5
    ولی خیلی دلم میخواد بدونم روی اقتصادی ترین کنسول تاریخ یعنی سری اس قراره چجوری اجرا بشه :kissed:

  • farshadx گفت:

    والا اینقدر جو دور این بازی منفی هست فکر نکنم با پرت نسل نمهمی هم این جو مثبت بشه
    اما امیدوارم بتونه
    اینکه تموم شد ما منتظر بازیهای بعدی از CDPR هستیم :yes:

  • Witcher گفت:

    مطمئنا !! همون فروشش علاوه برجو منفی حال مثبت فن بوی های بعضی پلتفرمارو هم از بین برده 😀

  • NEON گفت:

    ببخشید یک سوال داشتم . الان به نظزتون نسخه نسل ۸ سایبر الان قابل بازی هست ؟؟؟ با این اپدیت هایی که داده ؟؟

  • با تمام احترام تا وقتی که Cut content های بازی برنگرده و بازی به یه RPG خالص که قولشو دادن برنگرده، پرفورمنس و رفع باگ مهم نیست برام. بازی خوبیه ولی اون چیزی که قولشو دادن و هایپش کردن نبود 😥

    • G.LN گفت:

      اره این قبول اما اکثرش به خاطر ضعیف بودن کنسولهای نسل هشت و همچنین وقت کمی که تیم سازنده داشتن بود و البته به خاطر جاه طلبی و بلندپروازی بسیار زیادشون بود.
      بخدا این دوره همین استودیو یه غنیمته.

      • نه عزیز. غنیمت استودیویی ه که پای حرفش بمونه. ضعیف بودن کنسول ها همش بهونه ست. ابسیدین و لاریان قول RPG میدن. همون RPG رو هم ده برابر بهتر تحویل میدن.

        وقتی توی تمامی تریلرها اشاره میشه که Cyberpunk is an RPG at it’s core من انتظار یه RPG دارم نه یه اکشن ادونچر با چندتا انتخاب و یه اسکیل سیستمی که نصفش کار نمیکنه :idk:
        شاید شما و خیلی های دیگه راضی باشن از بازی ولی من RPG فن که این همه هایپ کردن بازی رو برام، ناراضیم

        • G.LN گفت:

          خداییش حق انتخاب نصفه نیمه ش کجا بود .
          این بازی rpg کامل نیست؟ واقعا؟
          پس ویچر هم اصلا rpg کامل نیست به نظرم؟
          من اصلا کاری به ویچر ندارم مثل بعضیها کشته مرده ی این بازی نیستم اما بازم میگم لطفا از هر pc گیمری که اینو بازی کرده بپرس این بازی چطور بوده؟
          پ.ن:منظور این نیست شما pc ندارید اشتباه برداشت نکن.

          • با سلام و عرض ادب خدمت شما
            این نظر من بعد از تقریبا ۲۰۰ ساعت تجربه بازی هست
            در جواب سوال اول شما باید بگم که بستگی به دیدگاه و تعریف شما از RPG یا نقش آفرینی داره
            اگه دیدگاه شما از نقش آفرینی این هست که المان‌های مربوط به اون در گیمپلی رعایت بشه. باید بگم که سایبرپانک یه نقش آفرینی هست
            ولی اگه المان‌های داستانی، تصمیمات و عواقب رو در نظر بگیرید، باید بگم که نه تنها نقش آفرینی کامل نیست، بلکه اصلا نقش آفرینی نیست!
            انتخاب ها دو مدل هستن، یا موفق به ایجاد توهم انتخاب در بازی باز می‌شن یا همون توهم انتخاب رو هم نمی تونن به وجود بیارن.
            مدل اول در اوایل بازی زیاد هست
            مدل دوم از اکت اول بازی تا اوایل اکت پایانی فراوان وجود داره.
            یه جورایی ۹۰ درصد انتخاب‌های شما تهش به یه نتیجه می‌رسه.
            بذارید مثال بزنم.
            شما می تونی بین کوبیدن کله یه نفر یا نکوبیدنش به ماشین انتخاب کنی.
            ولی فرقی نمی کنه کدوم رو انتخاب کنی
            اگه کله طرف رو نکوبی خود راننده ماشین طرف رو زیر می‌گیره.
            درباره ویچر هم باید بگم که اون هم یه نقش آفرینی تمام عیار حساب نمی‌شه و بازی در عین حال اکشن هم هست.
            ولی سایبرپانک از ویچر هم اکشن تر شده و المان‌های نقش آفرینی در اون به صورت ساده تری پیاده شدن
            مثلا کرفت کردن کار ساده تری شده
            لول زدن کار ساده تری هست.
            آیتم‌های مورد نیاز رو راحت تر می شه خرید.

            • G.LN گفت:

              داداش من ۲۰۰ ساعت بازی نکردم ولی کم هم بازی نکردم برای من تایم پلی مهم نیست این دیدگاه شماست نه من.
              من انقدر بازی کردم که مطمئنم این بازی rpg هستش منظورتون از rpg فقط تصمیمها و عواقبشونه؟
              این کرفت کردن لزومی نداره مثل ویچر بشه
              و اتفاقا باعث میشه بازیباز زیاد روی کرفت کردن فوکوس نکنه.
              اینکه این بازی یه rpg تمام عیار نیست قبول ولی قرار نیست بگیم کرفت کردن رو ساده تر کردن بدتر شده.
              بزار یه چیزی بگم فاینال فانتزی هفت نسخه اصلی با اون پیچشهاش نیاز به این داشت بازیکن با چه متریایی و چطور و در ترکیب با کدام جادو و نحوه استفاده از لیمیت بریک … که طولانی میشه توضیحشون تازه بتونه داستان رو پیش ببره ولی توی نسخه ریمیک کاملا مدرنش کردند و تغییرش دادن و اتفاقا ساده تر کردن بازی رو اونم با کاربرد متریا و تحمل و لیمیت بریک ولی محدود به اینا نشد حتی لول آپ کاراکتر رو خیلی ساده تر و اتفاقا بهتر کردن.
              به هر حال اینا رو گفتم تا دوستان دیگه متوجه منظورم بشن.
              ممکنه همین سایبر بهترین بازی یه نفر باشه و یا ممکنه حتی از ویچر هم براش جالبتر باشه که در مورد دومی نمونه اش خود من.
              ممنون از جوابتون.

          • 🤘Mohsenj74 گفت:

            هم ویچر و هم سایبر پانک اکشن ادونچر هستن و نقش افرینی غربی محسوب میشن و به نظر من بسیار هم موفق هستن ویچر ۳ که نقش افرینی غربی رو تعریف و جان تازه ایی بهش بخشید و سایبر پانک بسیار در این زمینه عالی کار کرده اگر یک موقعی دچار شک شدی شک نکن اصلا ، حالا این نظر منه بقیه دوستان نظر خودشونو دارن ولی من شخصا اکشن ادونچر و نقش افرینی غربی رو خیلی خیلی بیشتر میپسندم تا rpg خالص و کلاسیک و اصلا نقش آفرینی غربی ژانر مورد علاقم هست و کلی شاهکار داریم تو این ژانر مثل عکس پروفایلت و بسیار برای بازیساز دست باز تری میزاره چون تم اکشن و یه بازی اکشن ادونچر هم کاملا باهاش همراه هست مخصوصا که بازی سلاحش شمشیر نباشه و تفنگ باشه و سایبر پانک از اول هم قرار نبود rpg خالص باشه بازی در سال ۲۰۷۷ جریان داره و یک دنیای رباتیک تم بازی نباید هرگز فراموش بشه …..

          • نه سایبر آرپیجیه
            نه ویچر که از سایبر بدتره!
            من از یه آرپی‌جی انتظار دارم از هر لحاظی که می‌تونه من رو داخل بازی قرار بده
            حالا هر بازی ای رو یه بخشش تمرکز میکنه
            مس افکت تا ماموریت آخر مس افکت سه رو اینکه هر تصمیمی میگیری عواقبی داره تمرکز کرده بود
            اسکایریم هم یه کاری کرده بود بیشتر از همیشه حس کنی تو اسکایریمی ( اینم خیلی آرپی‌جی نبود حالا برای مثال گفتم )
            ویچر که نه اسکیل تریش مناسبی داشت ، نه ماموریتا رو میشد به روش های مختلفی رفت ، نه تنوع بیلد داشت ، فقط یه دیالوگ تری داشت که همونم خیلی درست نبود و نصف تصمیمامون عملا ظاهری بود ( نصفش که نه نود درصدش!)
            سایبر از لحاظ اسکیل تری خیلی بهتره ولی خب هنوز اونطوری نیست
            شما توی یه بازی حتی اگه لایت باشه مثل اسکایریم یه پرک اشتباه بگیری کلی باید توش سگ دو بزنی تا جبران کنی⁦:-D⁩
            ولی سایبر پرکاش جوری نیست که تو بازی تاثیر مستقیم بزاره
            عملا بی مصرفن اکثر پرک ها
            ما سه روش داریم برای اتمام مراحل
            اگر از یکی از روش ها استفاده کنیم اتفاقی نمیفته که تشویق شیم برای استفاده ی دوباره از اون روش یا بازی کردن با یه روش دیگه!
            ووو

  • old gamer b گفت:

    این بازی به قدری زباله هستش که نمیدونم با خوب پورت کردن و آپدیت کردن و حل مشکلات فنی و این چرندیات مشکلش حل نمیشه . قشنگ باید بشینند دوباره بسازنش … برید توی اینستاگرام کلی ویدیو از مقایسه این بازی با هر گیم و ناگیمی گذاشتند ببینید واقعا آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه . مساله اینه که بازیش آشغاله نه فقط مشکلات فنی و …

  • Mhdi442 گفت:

    امیدوارم این بار حرفشون درست باشه ؛ فقط یه سوال مگه سایبرپانک انحصاری ایکس باکسه چرا نصف سونی فنا می کوبنش و ایکس باکس فنا دفاع می کنن 😐 ، هیچ بازی مولتی همچین جوی پشتش نبود .

    • چون ایکس باکس فن ها و پی سی فن ها که خودشون رو طرفدار ماکروسافت میدونن از سال ۲۰۱۰ به بعد یک بازی هم نامزد بازی سال نداشتن ( برنده شدن بماند )
      به همین خاطر بازی ردد ۲ رو دکل کردن و ازش بالا میرفتن ولی بعد از سقوطشون از دکل ردد و شکسته شدن استخون هاشون مدتی در بیمارستان غار گیمفا بستری شدن
      بعد که بازی سایبرپانک رو دیدن با خودشون گفتن خب این دکل دیگه محکمه رو دست لست بلند میشه و این بازی رو به عنوان انحصاری خودشون و دکل انتخاب کردن از قضا سی دی پروجکت میدونست حریف سونی و لست ۲ نمیشه به همین خاطر بازیش رو تاخیر زد. زمانی که ما سونی فن ها گفتیم این به خاطر ترس از لست تاخیر زده گفتن نه میخوان بازی رو کامل بدون بیرون گفتیم باشه
      بعد که بازی اومد بیرون نشون داد کامل که نیست بهینه هم نیست هوش مصنوعیش هم در حد نسل ۵ پر از باگ و خلاصه داغون ( این رو مدیران سی دی پروجکت هم میدونستن به همین خاطر تاخیر زدن به لست نخورن )
      خلاصه این دکلشون هم فرو ریخت ولی هنوز از دکل این بازی بالا میرن
      به اینکه شما نگاه کن مثلا هیچ وقت زیر هیچ پستی سونی فنی با ایکس باکس فنی سر بازی های یوبی سافت الکترونیک آرتز کپ کام و … کل کل نمیکنه چون اون ها معمولا نمیتونن نامزد سال یا برنده بشن و نمیتونن ازش به عنوان دکل استفاده کنن 😀

    • Zgamer گفت:

      از اونجایی که ایرانی ها بسیار انسان های مسئولیت پذیری هستند برای همین وجدانشون اجازه نمیده که کسی فکرکنه سایبر یا ویچر بهتر از بازی های سونی هستند حتی با نظر شخصی برای همین فقط دنبال اینن که مارو از این جهل و نادانی نجات بدن و دنبال اینن همه قبول کنن که هیچ استودیو ای بجز استودیو های سونی نمیتونه بازی خوب و با کیفیت بده

    • Emmat گفت:

      چون به طور معمول PS فن ها با PC فن ها مشکل دارند البته این قضیه بیشتر رو گیم ها هست تا قدرت ولی XBox فن ها دفاع می کنه چون بزار با یه مثال بگم :
      دشمن ، دشمن من ، دوست من هست.
      همین دیگه این فقط یه مورد از سو استفاده های دو طرف هست که وارد شده تو زمین PC شده ، شبیه جنگ سگ ولگرد هست.
      اگر اطلاعات بیشتری خواستید بگید.

  • چطور قراره جو منفیو از بین ببره وقتی که رو ps4 و xbox one مشکل داره؟

  • بیا دوباره هایپ کرد یعنی میمیرن حرف نزنن مثل سونی نشون بدن چند مرده حلاجن

  • SiRSiNa گفت:

    اونایی که تو یوتیوب دوتا ویدیو دیده بودین میگفتین بده
    حالا برید تو اتاقتون گریه کنین

  • امیدوارم! قبل از عرضه بازی امید زیادی به بهینه بودن اثر داشتم و واقعاََ تیم بازاریابی اثر کار خودش رو به بهترین شکل انجام داده بود. با بیانیه‌هایی مثل اجرای بهترین حالت ممکن بر روی نسل هشتم و پولیش بودن در حد و اندازه RDR 2 واقعاََ فکر می کردم بازی کم نقص عرضه میشه، هر چه از لانچ گذشت بیشتر وضع بدتر شد و وقتی بخش هایی از بازی رو تجربه کردم، به افتضح بودن اثر پی بردم.
    نمی دونم ربط پلی‌استیشن و سایبرپانک چیه که دو جبهه به وجود آمده و واقعاََ هم اکثراََ میبینم طرفداران پلی‌‎استیشن ضد بازی هستند، اما نمیدونم این وسط چه ارتباطی میان پلی استیشن و سایبرپانک وجود داره، ولی من به دلیل اعتماد بیش از حد به بازی و بازاریابی عجیب و غریبی که داشتند از اثر انتقاد می‌کنم. قبل از ۱۰ دسامبر و انتظار بازی پست‌های اثر رو چک کنید، متوجه میشین که چقدر دید من نسبت به سی دی پراجکت و بازی مثبت بود و واقعاََ برای بازی هایپ بودم و قبل از انتشار هیچ نظر منفی پیرامون بازی نداشتم و بعضاََ ازش دفاع هم می‌کردم، اما دلیل بحث من پیرامون بازی چیز دیگریست به طور کلی.
    اصولاََ خیلی خوب می تونم بازی ها رو از دیدگاه کیفیت نهایی پیشبینی کنم و در اکثر مواقع بازی‌ها چیزی هستند که قبل از انتشار در ذهن مجسم می‌کردم، اما Cyberpunk 2077 و تیم بازاریابی واقعاََ تونست گمراهم کنه. در هر صورت همچنان منتظر نسخه نسل نهمی هستم.

    • دلیلش رو بالاتر به صورت طومار توضیح دادم
      خلاصش این هستش که ایکس باکس فن ها و پی سی فن ها که خودشون رو طرفدار ماکرو میدونن از سال ۲۰۱۰ به بعد یک نامزد برای بازی سال نداشتن و اینطوری با دکل نوردی این بازی یا ردد ۲ سعی میکنن سونی رو بکوبن و این بازی ها رو انحصاری معنوی خودشون میدونن و برنده شدن این بازی ها در بازی سال بعنی برنده شدن اون ها ولی دکل هاشون همیشه جلوی سونی فرو ریخته
      حتی مشاهده شده از دکل زلدا هم بالا میرن 😀

      • saman گفت:

        دوستان ریپلای نکنین.
        فقط رد شید.

      • حالا با جعبه فنا کار ندارم ولی پیسی فنا خدای دکل نوردین!
        از بازیی مایه میزارن که حتی انحصاری پلتفرمشون نیست صرفا فقط بهینه سازی بهتری نسبت به کنسول توی پلتفرمشون دارن
        بعد دارن فروششو به رخ میکشن و باهاش رجز میخونن :rotfl:
        البته بنده های خدا تقصیر ندارن پلتفرمشون یدونه بازی درست حسابی نداره مجبورن دست به دامن این و اون بشن :rotfl:

        • Zgamer گفت:

          میگم شما چجوری جرات میکنید اصلا راجب پیسی نظر بدید چه برسه بخواید بکوبیدش یک زمانی پیسی مقدس بود الان برو لیست بازی های استیم رو با استور کنسول ها مقایسه کن تمام انحصاری های سونی که ارزش بازی دارن بزور بیست تا میشن بخاطر همین بیستا دارین به پلتفرم مادر توهین میکنید آها یادم نبود شما کمبود توجه دارین و فقط دنبال ریپلای هستید

        • داداش تو و اون یکی که اسمش دکل فنه خدای خلاقیت هستین به خدا دارم یک ساعت به عکس اکانت و اسمای اکانتاتون میخندم ….
          خیلی فانین ایولا :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

        • bravo6 گفت:

          یعنی بخاطر انحصار فقط کنسول سونی ارزش داره ؟هیچ خاصیت دیگه ای نداره ؟
          میدونی چند تا برتری داره pc ؟ما تو ایران نمیتونیم بخریم وگرنه بهترین پلتفرم pc
          همه استریمرا و یوتیوبرا برا گیم pc میزنن
          نهایت تکنولوژی و آزادی عمل تو pc
          کسی که ۳۰۶۰ میخره کل نسل ۹ رو بهتر شما بازی های فرست پارتی و ثرد پارتی خودشو بازی میکنه
          در افتادن با pc مثل اینکه بگی دلقکی پس خاهش میکنم حرف مفت نزن

      • پشتکار خوبی داری بخدا، از زمانی که ترول می کنی و کامنت میذاری، طرفداران اکس باکس بخدا چند نسل عوض شدن!! اینا همونایی نیستن که قبلاََ باهاشون درگیری داشتی! از ما گفتن بود.

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      اقای کریمی کامنتای شما ۹۹٪ واقعیت هست اون ۱٪ هم من ندیدم فک کنم 😀 دغدعه شما در مورد این بازی و بعد از انتشارش کاملا تو کامنتاتون قابل درک بود حداقل برای من :yes: 😎
      .
      .
      فقط امیدوارم نسخه نسل نهش همینطور باشه که میگن به قول یکی از دوستام که گفت سیدی پروجکت تو هایپ کردن رسما پادشاهه اخه کدوم شرکت میتونه گیمرا رو برای یه اپدیت انقدر هایپ کنه :laugh: خلاصه این نسخه نسل ۹ خیلی برای من مهمه بیشتر برای خودم چون جوابمو میگیرم که ارزش این همه عشق و انتظار به سیدی رو درست داشتم و یا نه رسما فقط خودمو سر کار گذاشتم ، البته بگم بازی رو کنسول نسل ۹ واقعا بی نظیره ولی بازم صبر میکنم تا اون اپدیت نسل ۹ لعنتی ایکاش برا نسل ۸ منتشرش نمیکردن تقریبا تا حجم زیادی این جو براشون پیش نمیومد و کلا بازی رو برا نسل ۹ منتشر میکردن خدا وکیلی بازی و تیم بازیسازی تو بدترین دوره زمانی بود بازیش چون یوهو کرونا منتشر شد و تقریبا چندین ماه جهان تو شوک بود هنوزم هست بعدشم خورد به تغییر نسل از اونور اسم نسل ۸ رو اوردن برا بازی و به گفته خودشون هر چی جلوتر رفتن سخت افزار قویتری میطلیبد بازی و ایده هاش اخرشم خیلیاش رو حذف کردن چون دیگه شاید منوی بازی هم رو نسل ۸ بالا نمیومد و علنا به عقیده من سخت افزار کنسولای پایه نمیتونه بازی رو بصورت بصری کاملا زیبا نشون بده و خب این خیلی بده ،،، خیلی مسائل پیچبده ایی اتفاق افتاد و اشتباهات خودشون ، به قول اقای چمنی علی ایحال 😀 امیدوارم نسخه نسل ۹ همه رو راضی کنه ، من همین الانشم رو کنسول نسل ۹ ازش راضیم و کلا ۱۸۰ درجه کیفیت با کنسول نسل ۸ فرق داره ولی صبر میکنم همچنان ….

  • MrHill93 گفت:

    به طور کلی، بیشتر مشکلات بازی به سخت‌افزارهای ضعیف پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان مربوط می‌شد

    خب میدونستید ضعیفن مجبور بودید بازی و منتشر کنید اونم به دروغ ؟ واقعا درک نمیکنم این حرکت و

    • ردد ۲ و لست ۲ سلام میرسونن و نشون میده سی دی پروجکت چقدر راستگو هستش

      • تو این که بازی بهینه نیست اصلا شکی نیست اون هیچ
        اما مشخصه کمبود زمان داشتند تیم توسعه، خلاصه دیوونه نیستن که عمدا بازی رو ناقص تحویل بدن
        اما اون عناوینی هم که مثال زدین اختصاصی برای کنسول ها ساخته شدن، سپس یکیشون پورت شد برای پی سی که وضعیتش چندان بهتر از سایبربانک نبود اوایل

        • MrHill93 گفت:

          اصلا بهینه سازیش هیچی با اون کاری ندارم
          هیچ بازی ایی بدون مشکل نیس اونم از نظر باگ و افت فریم
          کلا انگار ی بازیه دیگه تبلیغ کردن و ی بازی دیگه منتشر کردن
          کلی روی لایف پث ها مانور دادن ولی بعد از ۱۵۰ ساعت پلی دادن و تجربه هر سه لایف پث غیر از نیم ساعت اول هرکدومشون دیگه تغییری ندیدم فقط برا هرکدومشون ی دیالوگ جداگونه موجود بود ک برا اون یکی لایف پث نبود ک در کل بود و نبودش مهم نبود چون انتخاب ها پیش فرض بود و هرچی انتخاب میکردی اخر سر ب ی چیز میرسیدی
          اینم ب کنار بازی اصلا RPG نیس بیشتر شبیه کالاف دیوتیه
          نصف ابیلیتی های بازی کلا ب کار نمیان
          اون کریت چنس و کریت بونس رو ایتما استک نمیشد
          کلی کات کانتنت دیگه و الا ماشالله
          حتی نسخه های نسل ۹ ایی ام فوق العاده باشن از نظر گرافیک ۴k بده ۶۰ فریم
          و افت فریم هم نداشته باشه
          بازی بازم اون چیزی نخاهد بود ک تبلیغ شو کردن این بازی از ریشه مشکل داره
          مگر اینکه تو این مدت تمام این مشکلات و رفع کنن ک بعید میدونم
          وقتی تو ۴ پنج سال نتونستن چجوری تو ی سال ی سال و نیم میخان این کار و بکنن

  • saman گفت:

    امیدوارم بتونه جو منفی رو از بین ببره و یک اثر دیگه مثل ویجر خل کنه.

  • عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای ابوالفضل مناف زاده. امیدوارم شب خوبی را پیش رو داشته باشید. متن ستون خبری فوق که بخشی کوتاه از مصاحبه ی بلند مدیر عامل شرکت CDPR یعنی آقای Adam Kicinski ( بخوانید ادام کیشینسکی ) با برخی از رسانه های کشور لهستان است یادآور استراتژی بازاریابی ” دان پاشی ” می باشد. این استراتژی به نوعی پایه و اساس سیاست کاری و خط مشی مجموعه ی CDPR می باشد که با عرضه عنوان موفق و فوق العاده محبوب The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ شدت گرفت و در فروشگاه GOG.com به اوج خود رسید جایی که مجموعه ای از عناوین کوچک و بزرگ با قیمت هایی به شدت پایین و مناسب بودجه ی مردم اروپای شرقی در اختیارشان قرار می گرفت. این روند کاری حاصل سال ها برنامه ریزی و مدیریت دقیق زیر نظر همین شخص یعنی جناب آقای Adam Kicinski بود و نتیجه ی آن کسب بالاترین میزان رضایت و مشتری مداری و محبوبیت به نوعی افسار گسیخته برای این شرکت بود تا جایی که برخی از طرفداران این شرکت به نوعی جلوتر از خود شرکت در حرکت بودند. حتی در برهه ای از زمان این مجموعه به با ارزش ترین شرکت در حوزه ی بازی های ویدیویی بدل گشت و گوی سبقت را از شرکت بزرگ و چند ملیتی Ubisoft ربود. علی ایحال این سیاست دیری نپایید تا با لحظه ی عرضه ی یکی از مورد انتظار ترین عناوین نشل هشتم ( نه نسل نهم ) به پاشنه ی آشیل این شرکت بدل گشت و جمع زیادی از مخاطبین و طرفداران این شرکت به جمع منتقدین سرسخت و گاها به افراطی بدل گشتند. این شرایط در حالی گلوی شرکت CDPR را فشرده بود که نارضایتی و نابسامانی از درون شرکت و نیرو های کاری ایشان باری مضاعف را بر دوش این شرکت نهاد. یک درس را همیشه به یاد داشته باشید : اگر در مدیریت استراتژیک به روش ” دان پاشی ” شرکتی با شکست مواجه شود باید بلافاصله روش بازاریابی اول یا سنتی یا همان محافظه کاری را اتخاذ نماید. کاری که شرکت CDPR به خوبی مشغول پیاده سازی آن می باشد. این روند دو جبهه داشته. جبهه ی اول ، مدیریت درونی نیروی کار و منابع مالی است که کاری نسبتا زمان بر و البته هزینه بر است. اما جبهه ی دوم ، مدیریت بیرونی می باشد ، جایی که شخص مدیرعامل شرکت یعنی Adam Kicinski آن را به بهترین وجه ممکن بر عهده گرفته است. این مدیریت همان مدیریت اصحاب رسانه و اقناع افکار عمومی است. بخش زیادی از بازی بازان و طرفداران دیگر هیچ محصولی از این شرکت را در آینده پیش خرید نخواهند کرد یا شاید اصلا خریداری ننمایند. بخشی دیگر هرگز در اصطلاح یقه ی شرکت را رها نکرده و تا همیشه با آن گلاویز می شوند و در نهایت جمع اندکی از طرفداران و مصرف کنندگان هستند که وفاداری ایشان نسبت به این شرکت پایدار است. پایان کلام : مدیریت استراتژیک پیش روی شرکت CDPR به نوعی است که ممکن است بازی بازان با خود فکر کنند الان بهترین شرایط برای جبران گذشته است اما بگذارید با شما صادق باشم. این شرکت با توجه به گستردگی بالای کارکنان و منابع کاری و مالی که در اختیار داشته و همچنین سهام داران شرکت که بخشی متعلق به دولت لهستان می باشد به این زودی ها نمی تواند بر روی پروژه ای جدی متمرکز شود. اگر بخش دوم مدیریت که مستقیما بر دوش شخص Adam Kicinski می باشد را دنبال کنید متوجه خواهید شد که اطلاعات عنوان شده صرفا برای اقناع افکار عمومی و اصحاب رسانه به کار گرفته شده و صرفا جنبه ی اطلاع رسانی را داشته. خطاب به طرفداران این شرکت بزرگ عرض می کنم : هوشیار باشید و گوش به زنگ اما عجله نکنید. پیام فوق از طرف کسی برای شما نوشته می شود که محبوب ترین ژانرش در مدیوم بازی های ویدیویی Science Fiction یا همان به اختصار sci-fi می باشد. پیروز و پایدار باشید.

    • آرین گفت:

      سلام عزیز، ممنون.
      دون‌پاشی که خیلی مرسوم است و نمی‌شود خیلی هم بهش خرده گرفت، بنظر منم این نتیجه cd project نتیجه دون‌پاشی نیست، حداقل کاملا.
      مسلما سعی می‌کنند با رسانه هم کار کنند و صدالبته که احتمالا سعی می‌کنند دوباره جای پای خودشون رو سفت و محکم کنند و بعدا یک پروژه بزرگ رو شروع کنند.
      یا علی

  • Vaultboy گفت:

    هر موقع دیدم باور میکنم :cute:

  • EverSinn3r گفت:

    در اصل نسخه نسل نهمی بازی نسخه اصلیه

    امیدوارم BF6 برای نسل ۸ منتشر نشه

  • MahyarMsm گفت:

    امیدوارم توی نسخه نسل نهمی بازی بهتر بشه من که با راهنمایی بعضی دوستان به این نتیجه رسیدم تا هر موقع نسخه نسل نهمی بازی اومد اونو بازی کنم چون من میخوام اولین تجربم از این بازی بهترین تجربم ازش باشه.در کل امیدوارم مشکلاتش حل بشه :-))
    به نظر خودم با این همه تعریف از نایت سیتی خیلی صبوری کردم بازی نکردم 😀
    البته برای بازی کردن نسخه نسل نهمی این بازی نیاز به کنسول نسل نهمی هست و برای تهیه کنسول نسل نهم نیاز به پول است 😐 :struggle:

  • ERFAN103079 گفت:

    امیدوارم که همینطور باشه چون هنوز بازی رو تجربه نکردم و منتظر نسخه نسل نه و یک کنسول نسل نهمیم تمام امیدمون دیگه روی این نسخه از بازیه ببینیم چه میکنه 😎

  • آقای مناف زاده خبر بودن گرن توریسمو بهترین شبیه سازی ریسینگ زیر نظر فیا در المپیک رو کار کنید مرسی

  • Devil گفت:

    من نقد آقای سعید آقابابایی رو قبول دارم نه دوتا تازه کار نوب پلیر که حتی از کارهای غیر اخلاقی هم دفاع میکنن و تا کم میارن برچسب هیتر به آدم میزنن

  • A.R.Akbary گفت:

    سایبر از ناب ترین اکشن rpg هاست که باید تجربه کرد. هیترای سایبر لست ویچر رد دد لطفاً با مقایسه های بیخود حال افرادی مثل من که عاشق همشونم رو خراب نکنین :rose:

نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد
نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 جو منفی پیرامون بازی را از بین خواهد برد