نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 

نقدها و نمرات Assassin’s Creed Valhalla: The Siege of Paris منتشر شدند

ربین قهرمانی
۰۰:۵۱ ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 

بسته‌الحاقی The Siege of Paris بازی Assassin’s Creed Valhalla امکان ماجراجویی در سرزمینی به اسم Frankia را برای شما فراهم می‌کند، تا بتوانید مدت زمان بیشتری را با شخصیت Eivor به ماجراجویی بپردازید. این بسته‌ی گسترش دهنده، دومین بسته‌الحاقی بزرگ بازی Assassin’s Creed Valhalla به شمار می‌رود. اولین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بزرگ بازی Assassin’s Creed Valhalla که با اسم Wrath of Druids منتشر شد، امکان ماجراجویی در سرزمین ایرلند را برای شما فراهم می‌کرد.

براساس آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده از دومین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla به اسم The Siege of Paris، این بسته‌الحاقی قرار است که در تاریخ ۱۲ آگوست ۲۰۲۱ مصادف با ۲۱ مرداد ماه سال جاری، منتشر شود. براساس تریلر هنگام عرضه‌ی بسته‌ی گسترش دهنده‌ی The Siege of Paris، این بسته‌الحاقی قرار است که امکان ماجراجویی در سرزمینی به اسم Frankia را یرای بازی‌بازان فراهم کند. در این بسته، Eivor پس از سفر به سرزمین Frankia، با شخصیت Charles the Fat روبه‌رو شده و درگیر یک جنگ بزرگ می‌شود. این بسته علاوه بر اینکه بخش داستانی جدید، سلاح‌ها، زره‌ها و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند.

حال نقدها و نمرات بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی The Siege of Paris منتشر شده است که ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

GamingTrend ۹۵/۱۰۰
The Siege of Paris یک گام بسیار لذت‌بخش‌تر از Wrath of the Druids است و به روشی خوب، شما را بیشتر جذب می‌کند. اگر The Siege of Paris قرار است آخرین بسته‌ی توسعه‌ی بزرگ بازی Assassin’s Creed Valhalla باشد، این یک پایان‌بندی عالی می‌تواند باشد. با اینکه من طرفدار ماشین تولید محتوای بی‌نهایت نیستم، اما اینگونه به نظر می‌رسد که توسعه‎‌دهندگان می‌خواهند به هر موضوعی وارد شوند. محتوای داستان عالی است، پاریس و حومه‌ی شهر بسیار زیبا هستند و گیمپلی جدید همه چیز را آنقدر با هم مخلوط می‌کند که احساس می‌کنید شایسته‌ی خرید بسته‌الحاقی پولی هستید.
XGN ۸۵/۱۰۰
با The Siege of Paris کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) یک بسته‌ی گسترش دهنده‌ی عالی را برای بازی Assassin’s Creed Valhalla ارائه می‌دهد. خط داستانی متنوع است و بسیار بیشتر از یک بخش است. پاریس و مناطق اطراف آن به زیبایی طراحی شده اند و رت‌ها (Rats) یک مکانیک جدید جالب هستند – اگرچه همیشه به خوبی اجرا نمی‌شوند.
PCGamesN ۸۰/۱۰۰
بازگشت ماموریت‌های نفوذ کلاسیک Assassin’s Creed، این بسته الحاقی را به یک سفر ارزشمند برای طرفداران قدیمی و همچنین طرفداران اخیر تبدیل میکند. اگرچه همه‌ی ایده‌های جدید آن چندان خوب عمل نمی‌کند.
Windows Central ۷۰/۱۰۰
The Siege of Paris ما را به مکان جدیدی می‌برد و ماموریت‌های فوق‌العاده‌ی black box assassination را از نسخه‌ی Unity باز می‌گرداند، اما عمدتا نمی‌تواند روایتی قانع کننده برای اثبات آن ارائه دهد. چند مکانیک جدید گیمپلی نمی‌تواند مانع شباهت آن با Wrath of the Druids شود.
Wccftech ۶۳/۱۰۰
با داستانی که از حد مشخصی فراتر نمی‌رود و شخصیت‌هایی که از الهام خاصی برخوردار نیستند، Assassin’s Creed Valhalla: The Siege of Paris  نمی‌تواند به قله‌های موفقیت بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Wrath of the Druids دست پیدا کند. در اصل، ارائه‌ی بیشتر از همان در یک محیط تا حدودی جالب نیست. ماموریت‌های نفوذی که یک نقطه‌ی تماس با نسخه‌های قبلی این مجموعه است، برای نجات تجربه‌ای که تنها طرفداران سرسخت Assassin’s Creed Valhalla از آن لذت خواهند برد کافی نیستند.
PC Invasion ۶۰/۱۰۰
Assassin’s Creed Valhalla: The Siege of Paris به شما امکان می‌دهد با یک گروه قوی از شخصیت‌های تاریخی ملاقات کنید. متأسفانه، در بسیاری از ویژگی‌ها و مکانیک‌های آن به شدت کمبود احساس می‌شود. مفاهیمی که سعی می‌کند معرفی کند، در مقایسه با سایر بازی‌ها یا ضعیف اجرا شده اند یا محدود هستند.
IGN ۶۰/۱۰۰
حتی با وجود آزادی خلاقانه رضایت‌بخش نفوذها و ضربات سنگینی که سلاح‌ها به جنگ می‌افزایند، بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی The Siege of Paris به‌عنوان یک بسته‌ی ضروری برای Assassin’s Creed Valhalla به نظر نمی‌رسد. داستان آن تهدیدی به یاد ماندنی در زمان پادشاه چارلز روایت می‌کند، اما در غیر این صورت چندان متمایز از آنچه قبلاً دیده‌ایم نیست، جایگزینی سربازان برتون با سربازان فرانکی. البته Valhalla با توجه به ویژگی‌های خاص خود سرگرم کننده است.
Digital Trends ۴۰/۱۰۰
من در زمان خود تعداد قابل توجهی از بازی‌های نقش‌آفرینی را بازی کرده‌ام و اکثر آنها، بر اساس ویژگی‌های خوب بازی پایه ساخته شده‌اند. چه The Witcher 3’s Blood and Wine و چه New World New Old Old Blues. یک بسته‌الحاقی خوب بهترین جنبه‌های بازی اصلی را در نظر گرفته و آنها را بالا می‌برد در حالی که شامل یک چرخش منحصر به فرد و جدید است. Assassin’s Creed Valhalla: The Siege of Paris بر خلاف آن است. بهترین قسمت‌های بازی، جهان و شخصیت های آن در قفل باقی مانده اند، در حالی که یک حلقه گیمپلی خسته کننده و یک داستان سنگین، محور اصلی قرار می‌گیرند. البته، برخی از بازیکنان از داشتن چیزهای مشابه برای اکتشاف لذت خواهند برد، اما با توجه به اینکه چقدر طول می کشد تا Valhalla به پایان برسد، نمی توانستم تصور کنم که برای چند ثانیه برگردم. وقتی برای اولین بار وارد نسخه The Siege of Paris شدم، زمینی فرسوده و سوخته را دیدم. وقتی آن را ترک کردم، مطمئناً می توانستم همدردی کنم.
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته‌الحاقی The Siege of Paris بازی Assassin’s Creed Valhalla را مشاهده کردیم. حال نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با این نقدها و نمرات چیست؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

آرین

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 
نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Arno گفت:

    خیلی موفق بوده, تو ویدئو های بررسی گفته بودن محتوای بیشتری نسبت به The Witcher 3’s Blood and Wine داشته این بسته الحاقی

  • MrHill93 گفت:

    کپی پیسته بازی اصلی
    رنگ و لعاب مپ انگلیس و برداشتن تغییر دادن
    ب اسم فرانسه دارن میفروشن ب خلق الله

  • Axel.7 گفت:

    مطمئنا لایق یه همچین متایی نیست، بی انصافی در قبال عناوین یوبی سافت تبدیل به یه عادت شده متاسفانه.
    من عادت ندارم در رابطه با عنوانی که تجربه اش نکردم فکت صادر کنم منتها بی انصافی و قدرنشناسی برخی از دوستانه به اصطلاح منتقد بر کسی پوشیده نیست .
    اساسین والهالا گیم پلی بسیارروان و سرگرم کننده ای داره این یه امر ثابت شده هست این DLC هم به تبعیت از نسخه اصلی ساخته شده و مطمئنا دارای چنین شاخصه هایی هست .
    مهم تر از همه نمی تونم درک کنم چطور یه سری ها وسعت نقشه،مناظر چشم نواز ،طبیعت پویا و متنوع ، ساعتها محتوای سرگرم کننده رو نادیده می گیرن، من فرصت تجربه dlcهای اساسین اودیسی رو داشتم به جرات میتونم بگم ساعت ها محتوای سرگرم کننده و باکیفیت که البته ارزش تکرار بالایی هم داشت نهایتا این عنوان رو برام تبدیل به یه عنوان خاطره انگیز کرد.
    مطمئنا متای پائین عناوین مختلف بشخصه برای من نمیتونه ملاک تجربه کردن یا نکردن یه عنوان باشه

    • آرین گفت:

      سلام
      نه دیگه، مپ بزرگ و گیمپلی خوب اراده.
      به صحیت‌های منتقدها و ملت توجه کنید:
      بازی باید یه خطی آسون ۱۰ ساعته باشه که راحت پلات بشه و ما به خودمون افتخار کنیم!
      والهالا خیلی طولانیه، ای وای!

      لامصب! اگه نمی‌خوای ۱۰۰ ساعت بازی نکن! ۴۰ ساعت بازی کن! مگه یوبی مجبورت کرده کوئست فرعی بری؟

      • XERXES گفت:

        آرین جان دوست عزیزم
        بازی نقش آفرینی با مرحله فرعی معنا میشه! اکه قرار بر بازی کردن تنها مراحل اصلی بود بازی خطی چرا نمیسازه؟
        بازی فقط سرگرمی نباید باشه، ارزش مهمه که متاسفانه بازیهای “اخیر” یوبیسافت اونو ندارن

        • آرین گفت:

          سلام برادر
          والهالا واقعا مراحل فرعی خوبی داشت.
          همه نسخه‌ها هم همینطور، منتها بعضی یکم تکراری و خسته‌کننده می‌شدند.
          من خودم خیلی با مراحل سقراط آدیسی حال کردم!
          نقش‌آفرینی مرحله فرعی داره، منتها رفقا می‌گن والهالا مراحل فرعی‌اش خوب نیست پس مرحله اصلی‌ها هم نریم.
          در حالیکه دلیل‌ درستی نیست و واقعا هم مراحل والهالا تکراری نیست.

          • آرین گفت:

            سلام
            مثلا خود ویچر ارزشش به دنیای جذابش و داستانش هست، یکمی هم گیمپلی.
            والهالا از این ۳ تا، همه رو داره! چه دنیا، چه داستان چه گیمپلی.
            دنیا رو همه‌ی بازی‌های یوبی‌سافت دارن، داستان هم همینطور ولی ضعیف‌تر، گیمپلی هم استاندارد.
            فقط به طراوت ویچر نیست ولی هست!
            من می‌گم هر بازی رو تو گور خودش می‌زارن.

        • XERXES گفت:

          همون اوپن ورلد دیگه
          البته خب مس افکت که اپن ورلد نیس هم باز مراحل فرعی خوبی داره ( حالا دور ورنداریا :rotfl: ) یکشو رو گیم پس زدم جالب بود دیروز خواستم بازی کنم گیم پس تموم شده بود 😐

      • Axel.7 گفت:

        دقیقا، با دیدگاهتان کاملا موافقم منطقا تو ۱۰۰ ساعت گیم پلی طبیعیه که مراحل تکراری وجود داشته باشه .
        تو تموم عناوین اپن ورد چنین مسائلی هست حالا یکم بیشتر یا کمتر اهمیتی بشخصه برای من نداره .
        به نظرم هسته اصلی گیم پلی، کمبت استایل ،و همین طور ارتقا شخصیت و آیتم ها ، نقشه وسیع ،گرافیک چشم نواز و قصه جاه طلبی وایکینگ هاوهم پیمان هاشون اونقدری لذت بخش بود که چندتا ساید میشن (تقریبا یه شکل)به تجربه کلی بازیم لطمه نزنه.
        با وجود اینکه اودیسی رو بیشتر می پسندم ولی معتقدم والهالا رویکرد مناسبی رو برای ادامه این فرنچایز در نظر گرفت و تحولی که از اورجین به بعد در سری اساسین شکل گرفت باعث شد تا دوباره اساسین به شکل فوق العاده ای سر زبون بیافته.مطمئنم قبل از اینکه این فرنچایز بخواد خسته کننده و تکراری بشه بازم متحول خواهد شد .

        • Axel.7 گفت:

          کامنت بالا رو در تائید نظر جناب ارین نوشتم اشتباه ریپلی شد

        • خیر
          شما سیصد ساعت میتونی رددد دو یا ویچر سه بازی کنی شاید تنها تکرار های بازی رندوم ایونت هاشن ( همون بندیت کمپ ها که حساب هم نیست )
          یا صد ساعت دراگون ایج اوریجینز بازی کنی و هیچ حس تکراری شدن نده و نصف مرحله تکراری نداشته باشه و کلی بازی دیگه
          از زلدا بگیر که صد و پنجاه شصت ساعت بازیه تا اسکایریم و فالوت چهار ( انصافا خوب بود )

          • آرین گفت:

            سلام استادجان
            اصلا انگار این بازی‌ها، ویچر، دراگون‌ایج و… اینا اصلا وجود ندارند.
            دنیا کلا یه بازی داره، اونم والهالا.
            واقعا خسته‌کننده ست؟ یعنی آدم ترجیح می‌ده سقف رو نگاه کنه تا والهالا بازی کنه؟
            سلامت باشید!

            • XERXES گفت:

              خب عزیز شما آپشن مقایسه رو بگیر همه چی جذاب میشه، مثل اینه بگی صنعت گیم و سینما رو وردار با کرک قالی بازی کردن جذابه اونموقع 😐

              • آرین گفت:

                سلام
                یعنی بهتره همه چی جذاب نباشه؟
                چه کاریه! وقتی می‌تونی لذت ببری واقعا چه کاریه.
                ولی اگه انتظارت خیلی بالا و فضایی باشه، مقایسه‌ای باشه، همون ویچر هم نمی‌تونه دل آدم رو راضی کنه.
                بالاخره باید یه جا رضایت بدی.
                منتها هر چی قانع‌تر، شادتر!

            • ببین اینجوری نگاه کردن وقتی درسته که فقط والهالا باشه و یوبی هم جای ساخت بازی بهتر رو نداشته باشه ( در حالی که با پونزده شونزده هزار کارمند می‌تونه هزاران ساعت بازی بسازن بدون کوچکترین کوئست فیلر )
              والهالا انقدر خوب هست که بخوایم پنج تا جهان باز برتر *نسل* رو نام ببریم پنجمیه ( سه تای اول که مشخصه ، چهارمی هم فالوت چهاره )
              ولی هنوز خیلی تکرار داره ، نه تو جهان بازی ( داره تو جهانشم البته ولی خب نسبت به اسم یوبی که تو اوجش و اساسین دو و فارکرای سه هم اون وورلداش نابود بود ) ، بلکه مین میشن هاش که همش از یه روند مشخص پیروی میکنن

          • Axel.7 گفت:

            دوست عزیز ما تو این نسل ۵ تا اساسین داشتیم ،رد دد و ویچر هر کدوم یک عنوان ریلیز کردن (کاری به بد یا خوبش ندارم) لطفا به این نکته توجه کنید: اساسارویکردی که ناتی داگ یا راک استار در قبال ریلیز بازی هاشون دارن بارویکردی که یوبی سافت یا EA یا اکتیویژن در قبال عناوین شون دارن کاملامتفاوته چه بسا اگر اساسین هم بصورت طولانی مدت در دست توسعه قرار میگرفت میتوانستیم شاهد کیفیت بیشتری باشیم (گفتنیه که همین الانم با عنوان با کیفیتی روبرو هستیم) با توجه به افزایش رویکرد مصرف گرایانه مخاطبین طبیعی هست که یه سری از کمپانی ها بخوان عناوین شون رو یکساله یا دوساله ریلیز کنن
            و اینکه من شخصا ۱۱۰ ساعت اساسین اودیسی رو( به غیر احتساب دی ال سی هاش) مثل زلدا رد دد و ویچر پلی کردم از تک تک ثانیه هاشم لذت بردم خیلی ها رو هم مثل خودم می شناسم که باهام اتفاق نظر دارن و نمیدونم چرا همیشه ِاسرار هست که این با اون مقایسه بشه چرا از خود بازی لذت نبریم.
            بازم من قصد ندارم چیزی رو به کسی تحمیل کنم نظرتون هم برام قابله احترامه

        • آرین گفت:

          سلام، تشکر!
          کلیات کار تب‌وتاب و ریتم درستی داره، خسته‌کننده هم نیست.
          من آدیسی رو نگاه می‌کردم لذت می‌بردم! با دوستم بازی می‌کردیم، دسته دست اون بود من نگاه می‌کردم، همینطور چرخشی.
          اصلا خسته نشدیم!

  • مثل همیشه، پر از محتوای تکراری و خسته کننده :wilt: این یوبی نمیخواد درس بگیره؟ تمامی بازی چندساله محتواش و استایل گیمپلی ش همینه

  • ای کاش دو سه تا دی ال سی دیگ واسه والهالا میداد
    ۲ تا خعلی کمه

  • Rainboy گفت:

    یکی از ملال آور ترین و خسته کننده ترین بازیهایی بود که تو چند سال اخیر تجربه کردم.لعنتی تموم نمیشه که نمیشه با اون کوئست های قناس و تکراری.اسمشونو بذارن شیردوشی و ماست بندی برادران یوبی بهتره

    • آرین گفت:

      سلام
      وای خدا! چی بگم! فقط می‌تونم بگم خداروشکر که همه بازی‌ها رو تکراری نمی‌بینم و خداروشکر که خودم رو فریب نمی‌دم!

      • Skull گفت:

        اتفاقا شما خودتو فریب میدی که تکرار نیست…دیگه واقعا بازیای این شرکت اشغال شدن
        خدا شاهده من حوصله کردم ادیسه رو ۶۰ ۷۰ درصدشو برم ولی اینو ۲۰ درصدم حوصله نکردم انقد حوصله سر بر بود

        • آرین گفت:

          سلام
          خب اگه براتون تکراریه بازی نکنید، ما که برامون تکراری نیست، بازی هم می‌کنیم، سلیقه‌ست دیگه.
          ولی اینکه می‌فرمایید تکراریه، دقیقا کجا؟ اگه پشت سر هم همه رو بازی کنید خب طبیعیه! همینطور پشت هم بازی‌های هم‌سبک رو بازی کنید خب معلومه تکراری می‌شه.
          تکراری نیست بلکه سبیه قبلی‌ هاست، خیلی فرقه! بازی‌ای که هر یال یا سالی دوبار میاد، معلومه نسخه‌ها خیلی شبیه اند.
          باز هنر یوبی‌سافت که محیط‌ها و فضاها رو عوض می‌کنه.
          شما فکر مینی هر اساسینز قراره چه غوغایی کنه! بابا اون رد دد، بین دو تا نسخه‌اش ۸ سال فاصله ست! اساسینز ۱ یا ۲ سال! بعد انتظار دارید والهالا از رد دد متنوع‌تر باشه.
          همین که استاندارد رو رعایت می‌کنه، کلاه‌مون رو بندازیم بالا.

          • Ardalan گفت:

            دوست عزیز چرا باید زیر همه کامنت ها جواب بنویسی و بعد ادعا هم کنی که شما بازی نکنین، ما بازی میکنیم سلیقست دیگه؟ اگه سلیقست پس به سلیقه همه احترام بزار هر کی نظرش رو مینویسه لزومی نداره شما تند تند برداری به همه جواب بدی و گرنه این ادعای شما که سلیقست میشه مغلطه الکی.

            • آرین گفت:

              سلام عزیز
              خب آفرین! من دارم بازی می‌کنم، شما بازی نکن.
              ولی دیگه نیا اینجا حرف بی‌اساس بزن، اینکار دیگه سلیقه نیست.
              ولی باز شما می‌گی بدم میاد از بازی، ما می‌گیم اگه انقدر ناراحتی بازی نکن.
              ما به سلیقه شما احترام میزاریم، اگه شما هم به سلیقه ما احترام میزاری پس نباید بیای اینجا به بازی موردعلاقه من توهین کنی.

              • Ardalan گفت:

                اولا که برادر من تند تند فقط جواب های جفت پوچ مینویسی زیر هر کامنتی همین میشه دیگه، من هیچ اظهار نظری راجب این بازی تا الان نکردم پس کامنت خیلی بی ربطی بود. دوما حتی اگه اظهار نظری هم میکردم راجب بازی به جنابعالی ربطی نداشت که بیای اظهار نظر کنی زیرش و در این صورته که احترام گذاشتی به نظر من. سوما بهتره یبار دیگه کامنت قبلی من رو بخونی و بهش فکر کنی و یدور این بخش کامنت ها رو از بالا تا پایین نگاه بندازی تا شاید حرف من رو متوجه شی…

                • آرین گفت:

                  سلام
                  مسئله‌تون دقیقا چیه عزیز؟
                  حرفم غلطه یا نباید کلا حرف بزنم؟
                  اینطور که شما می‌گید اصلا نباید حرف بزنم.
                  بحث سلیقه رو هم اصلا نمی‌فهمم، من با سلیقه ملت چیکار دارم!
                  من دارم از اثر مورد علاقه‌ام دفاع می‌کنم!
                  با کی حرف بزنم، دیوار؟ شما اصلا خودت برای چی ۲ تا به من ریپلای زدی؟ بی‌احترامی به سلیقهَام نمی‌کنی؟ شما شروع کردی.
                  الآن شما به من ریپلای چرا زدی؟ خب می‌خوای حرفت رو بزنی، منم می‌خوام حرفم رو بزنم، چه ایرادی داره؟
                  اگه ایراد داره پس مقصر شمایی که ریپلای اول رو می‌زنی.

  • از یه بسته الحاقی انتظار متا۸۰دارید؟؟

  • NEON گفت:

    طبق تجربه خودم من ۶۰ ساعت بازیو پلی دادم . بازی اونجوری که بعضیا پیازش رو داغ میکنن اونقدر هم اشغال نیست نه شاهکاره یه چیزی بین اینها هست . بگذارید اول از موسیقی بازی بگم موسیقی بازی که واقعا بدون هیچ تعریفی عالیه . گرافیکش هم خوبه و اون درخت مهارت خیلی خوبه جوری که اسکیل که های کار امدی میده مثلا جابه جایی اسلحه ها یا جاخالی خیلی سریع جوری که وقتی جا خال دادی انگار زمان می ایسته ( البته برای چند ثانیه 😀 ) . اما معایبی که داره که تو تمام بازی های یوبیسافت مشاهده میشه باگ های عجیب غریبه جوری که شمارو مجبور میکنه از بازی برید بیرون و دوباره بری داخل بازی . خلاصه اگر بازیو تجربه نکردید دربارش نظر ندید و الکی نگید بهش اشغال 🙂

  • کلا اساسین کریدا یه خاصیتی داره که بعد یه مدت کوتاه که بازیو شروع کردی دیگه میوفته رو تکرار.دیگه چیز جدیدی نداره فقط هی تکرار میکنه

نقدها و نمرات بسته The Siege of Paris منتشر شد- گیمفا