Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد
Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد
Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد
Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد

بخش Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد

حسن اکرامی
۲۱:۵۰ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
ghost of tsushima

در سال گذشته‌ی میلادی بود که استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) یک حالت کاملا جدید، چند نفره و آنلاین را برای بازی Ghost of Tsushima تحت عنوان Legends معرفی و منتشر نمود که با استقبال بالای بازی‌بازان همراه شد.

حال به تازگی استودیوی ساکر پانچ در کنار انتشار یک ویدئوی جدید که به محتویات آینده‌ی بخش Ghost of Tsushima: Legends اشاره دارد، به هواداران اعلام نمود که این بخش آنلاین قرار است در تاریخ ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ (۳ سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی) به صورت یک بازی مستقل در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

هزینه‌ی خرید عنوان مستقل Ghost of Tsushima: Legends برای کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ حدود ۲۰ دلار خواهد بود. این عنوان از قابلیت کراس‌پلتفرم و انتقال پیشرفت بین دو نسل پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است که بخش آنلاین Legends در قالب نسخه‌ی Director’s Cut عرضه نخواهد شد و خریداران این بازی مستقل قادر خواهند بود با پرداخت ۴۰ دلار بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ یا پرداخت ۵۰ دلار بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵، بازی خود را به نسخه‌ی Director’s Cut ارتقا دهند.

در قالب محتویات جدید، عنوان Ghost of Tsushima: Legends قرار است حالت جدید Rivals را دریافت نماید که این به‌روزرسان کاملا رایگان خواهد بود. Rivals در واقع یک حالت ۲ در مقابل ۲ به شمار می‌آید که در آن بازی‌بازان با موج‌های عظیمی از دشمنان مبارزه خواهند کرد و به جمع‌آوری Magatama خواهند پرداخت.

بازی‌بازان می‌توانند از آیتم Magatama برای جلوگیری از اقدامات تیم حریف به مانند فعال شدن نفرین‌ها و طلسم‌ها، کم کردن میزان سلامتی آن‌ها یا جلوگیری از دسترسی آن‌ها به آیتم‌های دیگر استفاده نمایند. در این میان بازی‌بازان می‌توانند با جمع‌آوری و هزینه‌ی Magatama به مقدار کافی، امکان مبارزه با آخرین موج از دشمنان را به دست آورده و از این طریق پیروز رقابت شوند.

علاوه بر این موارد، Ghost of Tsushima: Legends یک سیستم Gear Mastery جدید نیز اضافه خواهد شد که به بازی‌بازان امکان دسترسی به Mastery Challengeهای جدید را می‌دهد. همچنین این سیستم جدید امکان ارتقا تا سطح ۱۲۰ Ki به همراه یک جایگاه جدید برای اضافه کردن پرک دوم در کنار قابلیت‌ها و تکنیک‌های مبارزه‌ای جدید را شامل خواهد شد. به گفته‌ی استودیوی ساکر پانچ، سیستم Gear Mastery قرار است در کنار حالت Rivals در دسترس بازی‌بازان Ghost of Tsushima: Legends قرار گیرد.

در کنار انتشار نسخه‌ی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ (۲۰ آگست ۲۰۲۱)، بخش آنلاین Legends یک به‌روزرسان جدید برای متعادل‌سازی مجدد حالت Survival دریافت خواهد کرد. در این به‌روزرسان چالش‌های هفتگی جدید در قالب Survival Nightmare به همراه لباس و موارد شخصی‌سازی برای بازی‌بازانی که بخش New Game Plus را کامل کرده‌اند، وجود خواهد داشت. در نهایت استودیوی ساکر پانچ اعلام کرد که از تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱) تا پایان ماه میلادی قرار است به صورت مرتب و هفتگی محتویات جدیدی به بخش آنلاین Legends اضافه گردد.

سایر محتویات آینده‌ی Ghost of Tsushima: Legends شامل یک نقشه‌ی جدید برای بخش Rivals، حالت Trials of Iyo که در واقع نسخه‌ی دشوارتر حالت Raid به شمار می‌آید به همراه سیستم رده‌بندی آنلاین جدید و نقشه‌های گوناگون برای بخش Survival که بر اساس جزیره‌ی Iki و قلمرو Iyo ساخته شده‌اند، خواهد بود.

در پایان شما می‌توانید تریلر بخش Rivals بازی Ghost of Tsushima: Legends را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد
Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد
Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد
Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد
Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Ghost of Tsushima: Legends به صورت بازی مستقل عرضه خواهد شد