تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد
تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد
تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد
تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد

تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد

ابوالفضل مناف زاده
۱۹:۵۶ ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
psychonauts 2

یکی از اعضای تیم توسعه‌ی بازی Psychonauts 2 در مصاحبه‌ی اخیر خود اذعان داشت که استودیوی دابل‌فایل، به لطف پشتیبانی مایکروسافت توانست تا سطح کیفی باس‌ها و دشمنان این بازی را افزایش دهد.

پروژه‌ی ساخت بازی Psychonauts 2 چندین سال پیش و به امید جمع‌آوری شدن هزینه‌های ساخت آن در کمپین حمایتی بازی‌بازان کلید خورد. اما طولی نکشید تا شرکت مایکروسافت با خرید استودیوی دابل‌فاین، به کلی معادلات را تغییر داد و به‌نظر می‌رسد که هم‌اکنون تنها چیزی که این استودیو نیاز ندارد، پول است. در واقع، به نظر می‌رسد که این استودیو هم‌اکنون شرایط مشابه‌ای با استودیوی این‌اگزایل (InXile) به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی Wasteland 3 دارد و پشتیبانی مالی ابرهولدینگی به نام مایکروسافت باعث شده تا پروژه‌ی ساخت بازی Psychonauts 2 بیش از پیش جاه‌طلبانه باشد.

در واقع، لورن اسکات (Lauren Scott) به عنوان طراح ارشد استودیوی دابل‌فاین پروداکشنز (Double Fine Production)، اخیراً طی مصاحبه‌ای اظهار داشت که پیشرفت روند ساخت بازی Psychonauts 2 پس از تصاحب شدن این استودیو توسط مایکروسافت، با پشتیبانی مالی قابل توجه‌ای روبرو شد و این مساله باعث شد تا تیم توسعه‌دهنده به هیچ عنوان دغدغه‌ی مالی در قابل ساخت آن نداشته باشد. وی افزود:

یک ضرب‌المثل قدیمی است که می‌گوید “وقت طلا است”. ما پس از تصاحب شدن استودیو توسط مایکروسافت فرصت آن را یافتیم که سطح کیفی دشمنان و باس‌های بازی را ارتقا دهیم. پتانسیل بسیاری از آن‌ها بیش از چیزی بود که طراحی شده بودند. و در واقع تنها به اندکی توجه و زمان بیشتر نیاز داشتند. در واقع، پس از پشتیبانی مایکروسافت پتانسیل برخی از باس‌های بازی به خوبی نمایان شد.

از طرفی دیگر، این اولین باری نیست که توسعه‌دهندگان بازی Psychonauts 2 در مورد تغییر چشم‌انداز خود از بازی پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت صحبت می‌کنند و بارها شاهد چنین مصاحبه‌هایی از سوی استودیوی دابل‌فاین بوده‌ایم.

همچنین، اخیراً جزییاتی از کیفیت اجرایی این بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شد که بر این اساس، کنسول ایکس باکس سری ایکس بازی Psychonauts 2 را با نرخ فریم ۶۰ و وضوح ۴K در حالت Quality، نرخ فریم ۱۲۰ و وضوح ۱۴۴۰p در حالت Performance اجرا خواهد کرد. همچنین، این بازی در کنسول ایکس باکس سری اس با نرخ فریم ۶۰ در وضوح ۱۶۲۰p و نرخ فریم ۱۲۰ در وضوح ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. از طرفی دیگر، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ با نرخ فریم ۳۰ و وضوح تصویر ۱۰۸۰p، پلی‌استیشن ۴ پرو با نرخ فریم ۳۰ و وضوح ۱۴۴۰p و پلی‌استیشن ۵ (با استفاده از بکوارد) این بازی را با نرخ فریم ۶۰ و وضوح ۱۴۴۰p اجرا خواهند کرد.

بازی Psychonauts 2، در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۰ (۲۵ آگست) در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس  و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین، این عنوان به‌وسیله‌ی قابلیت بکوارد پلی‌استیشن ۵، بر روی این کنسول قابل اجرا خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد
تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد
تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد
تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد
تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • RARE گفت:

    نه اینا که راست نمیگن فقط ترول های این سایت راست میگن

    • amazon گفت:

      دوست من یه جوری میگی انگار ماکروسافت زیر سوال بوده و الان کل صنعت گیم دارن میان میگن نه اینطور نیست! این استودیو زیر مجموعه ماکروسافته.الان انگار خود ماکروسافت اومده گفته ماکروسافت خوبه. این واقعا جای خوشحالی داره برای شما؟ :laugh:

      حالا خوبه تمام خرده گیری ها به ماکروسافت برای کنترلر تکراری و نبود لانچ و نمایش بد پارسال بازی هیلو (گرافیک به شدت پایینش) رو خود ماکرو فن ها گرفتن! (بله میگم ماکروفن ها گرفتن چون ماکروسافت هم برای هیلو تاخیر داد و هم تایید کرد که دارن رو کنترلر جدید کپی از ویژگی های دوالسنس کار میکنن. اگه این موارد هیت بیخودی از سونی فن ها بود قطعا نباید ماکروسافت ترتیب اثر میداد.)

      • Star1 گفت:

        تو کنفرانس قبل شروع نسل گفتن چه بازی کی عرضه میشه، عملکرد مایکروسافت تو نسل ۸ هم همه دیدن هرکی مث من راضی بوده الان هم اومده ایکس باکس نسل ۹ خریده. بهونه ای نداره کسی جز هیترایی مث شما جوری حرف می‌زنید انگار سر مردمو زیر گیوتین میزارن که ایکس باکس بخرن.

      • اخ جون باز امازون کامنت گذاشت بهش بخندیم
        ۱_منظور دوستمون افرادی مثل شما بود که انگاری تو مایکرو کار میکردن و نظرات کارشناسی میدادن مثل سازنده ها از مایکرو راضی نیستن
        ۲_خود سونی نیتندو مایکرو همه ی کمپانی های تاریخ از رو هم الهام گرفتن چه سر بازی یا محصولی یا وقتی یه ویژگی خوب دیدن آوردن الانم مایکرو داره اینکار رو میکنه و از قابلیت های خوب استفاده میکنه نمیدونم چرا اسمش شده کپی احتمالا دلیلش فشاری شدن شما باشه
        ۳_ جقدر جالب شما انقدر از سونی و سونی فن ها دفاع میکنی و ۲۴ساعته داری مایکرو هیت میدی واقعا چه مایکرو فن جالبی

        • انسان گفت:

          گل گفتی . البته از لوک خوش شانس انتظار دیگری هم نمی رود .

        • amazon گفت:

          درست میگی دوست من کاملا مشخصه کدام ساید داره خنده دار عمل میکنه. یکی از کاربران مولتی اکانت این سایت خود شما هستی که به جای تعمل در کامنت بنده، به شکل عصبی کامنت میزاری و تلاش میکنی ماکروسافت رو توجیح کنی و بنده هم فقط به این اکانتت که اصلی هستش پاسخ میدم. دودش تو چشم خودت میره فقط دوست من. زمانی که کنسول خریدی، ۲ سال صبر کردی تا یک بازی نسل نهمی براش عرضه بشه و دوسال هم صبر کردی تا کنترلر مشابه دوالسنس عرضه بشه تا با یک هزینه جداگانه اون رو هم تهیه کنی تا روی کنسولی که سرورهاش به روت بستس بازی کنی! زیبا و کمدی نیست؟ :rose:

          • انسان گفت:

            توجیح !!! توجیه درست هست.
            تعمل !!!! تأمل درست هست.
            ساید ؟؟؟ اون که یخچال های دو دره هست .
            ۲ سال صبر کردی ؟؟ باید فعل مضارع به کار ببرید.
            شما بروید فارسی تون رو بخونید بعد بیایید کامنت دهید . بعد هم همون دوال سنس برو نگاه کن عمر مفید خیلی کمی دارد و باید بعد از گذشت مدتی اون قابلیت ها رو خاموش کنی چون هرچی سفت کنه ما هم بیشتر فشار می دهیم.
            به شخصه باید باید ۲ سال صبر کنم تا بتونم xbox 360 بخرم. و می دونم که توی ایران تنها نیستم .
            با تشکر از دورویی شما.

          • ۱_من گفتم مولتی اکانتی اینطوری داری خودت رو به آب و آتش می‌زنی که بگی مولتی اکانت نیستی :laugh:
            ۲_حرفات یه جواب منطقی تو حرف های من نبود حالا اونو بیخیال بگذریم
            ۳_والا من کنسول خریدم دارم راحت بازی می‌کنم مشکلی هم توش ندیدم تا الان مثل قطع سرور و اینکه تا کمتر دو هفته داره چند تا بازی مختلف میاد و واقعا دو سال صبر نمیکنم نمیدونم اینا رو از کجان در آوردی ولی کمدی زیبایی بود

      • Hasan0930 گفت:

        یادت رفته اچیوپمنت و تروفی ها رو پلی سه از رو ایکس باکس سیصد و شصت کپی کرد

      • انسان گفت:

        یک سوال : مگر آن ویژگی های دوال سنس را سونی اختراع کرد که می گویی مایکروسافت دارد کپی می کند ؟ خوب معلومه دیگه . سونی که اختراع نکرده. بلکه فقط از اونها استفاده کرده. حالا مایکروسافت هم می خواهد استفاده کند . اشکالی دارد ؟ فکر کنم قبلش باید با شما کاربر آمازون و آقای جف بیزوس مشورت کنند برای قیمت گذاری اون کنترلر جدید.
        منافقان به جایی نمی رسند .

    • مدلین گفت:

      چون فکر میکنن فقط سونی هست که از بازی ها پشتیبانی میکنه و نمیخوان حقیقتو قبول کنن که مایکروسافت هم همچین کاری میکنه:disdain:

  • amazon گفت:

    امیدوارم موفق ظاهر بشه این بازی و متای خوبی بگیره. یکی از نقاط ضعف ماکروسافت که باعث میشه متای بازی هاش سوژه فن های پلتفرم رقیب بشه این هست که بازی شاهکار که متای بالای ۹۰ براش قطعی بشه به شدت کم داره (زیر ۳تا) برای همین هر بازی معمولی که برای ایکس باکس تایید میشه از سمت فن های ماکروسافت در موردش در حد انحصاری های غول سونی مثل گاد و لست و … بزرگنمایی میشه و وقتی که عرضه شد و مثلا متای ۷۰ گرفت، سوژه فن های رقیب میشه. نمونش همین بازی هستش. این بازی یه بازی معمولیه و متای ۷۰ هم بگیره از ارزشش چیزی کم نمیکنه ولی چون در حد یه انحصاری غول بزرگش کردن، باعث میشه متای ۷۰ خود بازی رو بکوبه زمین در نظر جامعه گیمری. امیدوارم ماکروسافت فن ها به این مورد دقت کنن تا بهونه کمتری برای هیت کردن دست سونی فن ها داده باشن :rose:

    • متاسفانه نسخه ی اول ۸۸
      بازی بازی تیم شیفر
      رو چه حسابی هفتاد میگیره؟⁦:-|⁩⁦:-|⁩

      • saman گفت:

        برادر اینو ولش کن،میگه یه بازی معمولیه 😐

        • amazon گفت:

          بالاتر توضیح دادم ولی متاسفانه به جای اینکه از روی کامنت بنده آموزش ببینین باز همون اشتباه رو میکنین. این بازی هیچوقت در حد انحصاری های غولی مثل گاد یا لست نخواهد بود (و نبوده!) و یک بازی معمولی هستش، ولی این بزرگنمایی شما باعث میشه یک غول از این بازی ساخته بشه و نمره ۷۰ هم بگیره باز کوبیده بشه و این ضربه دوباره برمیگرده به خود شما به عنوان یک ایکس باکس فن که مجبورتون میکنه دو سه هفته ای غیبتون بزنه! مثل مدیوم که یک بازی به شدت ضعیف بود ولی از سمت شخص شما و سایر ایکس باکس فن ها ازش به عنوان یه شاهکار ترسناک که میتونه با سایلنت هیل مقایسه بشه معرفی میشد و در آخر هم به همونقدر سوژه خندیدن شد!

          • Xbox+Bethesda گفت:

            مدیوم حالا که انحصاری نیستو برا پلی۵ هم میاد. :laugh:
            راستی فورت نایت کیلر هم یادم نرفته شما سونی فنا بزرگش کردین و اخر سر گند زد.

          • K_R12 گفت:

            کی اینو با گاد اف وار لست اف اس مقایسه کرده که تو اینو نوشتی؟ ی اسکرین بگیر بفرست که مقایسه کرده باشن با اینا . اگر هم اینا ترشحات مغز خودته که داری این بازی رو با بازی های مثل گاد اف وار و لست مقایسه میکنی من دیگه حرفی ندارم با تو چون تا تهشو خوندم که تو مغزت چی میگذره اونموقع میشه وقت هدر دادن سر آدمی که معلوم الحاله.

            در ضمن بهت بگم تیم شفر سازنده همین بازی معمولی اندازه موهای سرت سابقه داره تو صنعت گیم و خدای ساخت بازی های پلتفرمره . فقط خواستم اینو بگم که نمرات و نتیجه بازی اگه ی روز اومد غیب نشی ها

          • saman گفت:

            از شما آموزش ببینیم؟
            از یه فرد دورو که خودشو فن مایکرو جا میزنه؟
            پس هر بازی مثل لست و گاد نباشه یه بازی معمولی و کوچیکه؟
            بعضی وقتا همین بازی های معمولی (که شما میگی) میتونن رقیب این غول های بزرگ باشن و حتی میتونن از اونا هم بهتر باشن.
            اصلا وقتی مدیوم اومد من هنوز تو سایت ثبت نام نکرده بودم،بعد چجوری ازش تعریف میکردم؟ :rotfl:

      • XERXES گفت:

        نسخه اول: ۱۵ سال پیش
        متاسفانه زمان تاثیر زیادی میزاره نمونش بایوور 😉

        • متاسفانه فرق این با بیاووراین هستش که بیایوور اعضا مهمش رو از دست داده و اینکه رفته زیر یه ناشر که گند زده بهش بر عکس اینا که کارگردان هست استدیو هنوز خفن مونده و بازی های خیلی خوبی داده و از ناشر بسیار راضی

        • Xbox+Bethesda گفت:

          چرا ۱۵سال پیش میری همین ۶سال پیش ویچر شاهکار اومد ولی پارسال سازندش با بازی سایبرپانک کارنامه خودشونو سیاه کردن. 🙁 😥

          • انسان گفت:

            اون تقصیر پول پرستی رییس هاشون بود .

          • XERXES گفت:

            اگه اینطوره که با سایبر کارنامه اونا سیاه شد سلدان مایکرو با تر های شاهکارش تو نسل ۸ باید میرفت زیر گل :rotfl:
            .
            .
            .
            کامنتو اسکرین گرفتم یه مایکرو فن دوباره دکل نوردی کنه آبرو نمیزارم براش

            • Xbox+Bethesda گفت:

              مایکروسافت بخاطر کمبود استودیو و مدیریت بد نسل۸ گند زد ولی سی دی پراجکت بعد ۸سال ساخت بازی جوری گند زد که هیچکس باورش نمیشد اینا ویچر۳ ساختن. :rotfl: (البته به جز فنای متعصبش مثل تو)
              رد دد ۲ هم ساختش ۸سال طول کشید با سایبر مقایسه کن به نتایج جالبی میرسی :laugh:
              (کامنتو اسکرین گرفتم یه مایکرو فن دوباره دکل نوردی کنه آبرو نمیزارم براش)
              وای خدا ترسیدیم نکن این کارو با ما‌. :))

              • Xbox+Bethesda گفت:

                یادم رفت بگم تازه ۴ ۵ بار هم تاخیر زدن فکر کن اگه همون تاریخ اول که اعلام کرده بودن منتشر میشد چه فاجعه ای بود تازه بعد ۵ بار تاخیر شده این. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

              • XERXES گفت:

                مایکرو بخاطر مدیریت بد بود؟ اوکی خب سایبر چی بود پس؟ 😐 سایبر از لحاظ اهدافی که سیدی پراجکت توی بازیاش داره یه بازی فوق العاده موفقه، بازی روی پیسی و کنسول که یه محتوا داره، اختلافش بخاطر فنیشه نمره پیسی اصل بازی رو نشون میده
                راکستار رو با سیدی مقایسه میکنی؟ تعداد تیم و نفراتشونو مقایسه کن و ببین تو این ۸ سال چه فعالیت های دیگه ای داشتن سیدی تا آخر ۲۰۱۶ تمرکز اصلیش رو ویچر بوده راکستار بین فاصله رد دد ۲و gta چیکار کرد؟
                باشه من فن متعصب، تقریبا هزار بار من همچین کامنتی میزارم از موقع ریلیز که همینا رو میگم ولی امثال تو که حرف تو مغزشون نمیره
                ادم خندش میگیره کسایی مث تو به اینو اون میگین متعصب، برادر شما فشار خوردی که بحثو میبری به سایبر 😀
                دیه کسی مث تو باید این حرفا رو بزنه البته از خودتون هیچی ندارین هی باید دست به دامن مولتی بشین و دکل نوردی…. جالبیش اینه بعضی وقتا برا کوبیدن یه بازی سونی از دکل یه بازی دیگه سونی بالا میرید خب اگه این حقارت نیست پس چیه خدایی :rotfl:

                • Xbox+Bethesda گفت:

                  تو یه دم داری زیر زیرکی مایکرو ترول میکنی تو اون کامنت هم سایکوناتس ترول کردی و گفتی چون نسخه اولش برا ۱۵سال پیشه متاش خوبه این جدیده گند میزنه. منم فهمیدم رو سی دی پراجکت غیرت داری از اون راه فشاریت میکنم. :rotfl:
                  اره ما از خودمون هیچی نداریم بتسدا رو خرید مایکروسافت که چیز دار بشیم تو هم برو سایبرباگتو پلی بده و بگو هیچ مشکلی نداره و شاهکاره(منتظر پچ نسل۹ باش که بهتر بشه :rotfl: ) منم منتظر استارفیلد میمونم . :laugh:
                  شو خوش. :-*

                • XERXES گفت:

                  @xbox+bethesda
                  والا اون ترول نبود حقیقته
                  استارفیلدتون هم میاد یه فال‌اوت ۷۶ دیگه پا به عرصه ظهور میزاره 😉 همین بتزداتون ۲۰۱۵ جلو ویچر سر خم کرد دیه استارفیلد کیلو چند؟

          • اگه اینجوریه بازی ماکرو ی چیزی بدتر از کارنامه سیاهه :rotfl: :rotfl: بتسدا که ماشالله از همه نظر سیاهه 😉

    • مدلین گفت:

      ترول کردن هم حدی داره
      چون شکل و شمایل ایندی داره یعنی متاش کم میشه؟ :razzmad:
      میتونم کلی بازی ایندی مانند بیارم که متاش از لست هم بیشتره :disdain:

    • Wild Rage گفت:

      باور کن سنت به نسخه اول این بازی قد نمیده اگه فک میکنی متای این بازی ۷۰ میشه!!!

    • یکی از دلایلی که فن های دو رو شناسایی و مورد تمسخر از سوی همه میشه سوتی های بدی که میدن هستش

    • arm4nii گفت:

      اخه amazon
      تو چجوری روت میشه توی یک پست همزمان هم هیت کنی هم ابراز ارزوی خوب به ظاهر کنی و هم ادای بیطرفهارو در بیاری با کامنتات.
      والا تو خیلی خوبی بس که کامنتات سینوسی هست و معلوم نیست دقیقا چند چندی.
      به ترولات
      به هیتات
      به ارزوهای خوبت
      به زیر پوستی تحقیر کردن رقیبت و…
      کدومو باور کنیم.
      اخه وقتی نمیدونی یه بازی چی بوده و نسخه قبلش چجور بوده و بخاطر ندونستن خودت متای ۷۰ میبندی به بارش؟
      الان چی کار کنیم به گفتت،؟
      بازی معمولیه با متای ۷۰ یا یه بازی به ظاهر غولیه در حد لست و گاد با متای ۷۰؟
      من ندیدم کسی از ماکرو فنا بیاد این بازیو بزرگ کنه و بگه در حد گاد و لسته و خودت داری میگی این حرفارو.
      این یه بازی فان و مفرح هست و سبکش مشخصه و زیبایی ها و گرافیک هنری زیبای خودشو داره و فهمش راحته.

  • Mr.Tooru گفت:

    درود بر سلطان مایکرو و حضرت فیل اسپنسر :hugleft: :hugright:

  • Hasan0930 گفت:

    برایان فارگو و اینگزایل هم امیدوارم بعد ملحق شدن به مایکرو بترکونن :inlove:

  • xbox and halo گفت:

    سلام دوستان واقعاً با ابراز واقعیت میتونم بگم طی این ۳ سالی که گیمر شدم و کنسول ایکس باکس رو به عنوان اولین کنسول انتخاب کردم واقعاً پشتیبانی خیلی قوی داره چه از نظر نرم افزار چه سخت افزار واقعاً عالیه.

  • فقط استودیو سازنده که ۴ ساعت گیم پلی گذاشتن :silly:

  • جناب pegasus که دور ور داشتی فکر کردی اون بالا بالا ها هستی هزار تا اکس فن داریم که ارزش یه کامنتشون از کل تاریخچه ات تو این سایت بیشتره بچه جون . فقط یه بچه ۷-۸ ساله اس که هنگامی که فشاری میشه شروع میکنه به توهین به یه قشر . اگه اکس باکس فنا حق بحث راجب صنعت گیم رو ندارن لابد تو داری :laugh: :laugh: یاد بگیر بتونی جواب یه نفر رو منطقی بدی وقتی اون ترول میکنه تو تو جواب میگی اکس فن و بحث راجب صنعت گیم خب خیلی راحت نشون میدی بد کم اوردی جوابی نداری بدی شروع کردی به مسخره کردن . خیلی خیلی دیدم تو هر کامنت جوری راجب اکس باکس فنا حرف میزنی انگار یه مشت موجود پستن . ارزششون کمتر از بقیه اس . من اکس باکس فنی میشناسم که شرف داره به سر کل فنبوی های متعصب و غیر منطقی .

    دوستان شرمنده کامنتم لحن تند داره ولی از یه جایی به بعد باید اینطوری جواب داد

    تایید لطفا

تیم توسعه‌ی Psychonauts 2 از پشتیبانی مایکروسافت ابراز رضایت کرد