نسخه فیزیکی Psychonauts 2 بهزودی منتشر خواهد شد
نسخههای فیزیکی بازی Psychonauts 2 در حال حاضر در آمازون فهرست شدهاند که به عرضه آن در اواخر سال جاری اشاره دارد.
طبق لیست آمازون آلمان، جدیدترین بازی دابل فاین (Double Fine) به صورت فیزیکی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز X/S و پلی استیشن ۴ در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. نسخه Psychonauts 2: Motherlobe ظاهراً ۶۹.۹۹ یورو قیمت دارد و توسط اسکایباوند (Skybound) منتشر خواهد شد. چندی نگذشت که سازندگان Psychonauts 2 تایید کردند که نسخه فیزیکی بازی به طور رسمی در ماه سپتامبر منتشر میشود. اولین تریلر نسخه کلکسیونی Motherlobe هم منتشر شد.
دنباله Psychonauts که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده بود، در مراسم The Game Awards 2015 معرفی شد. شرکت دابل فاین برای کسب بودجه برای انتشار این عنوان روی کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، بیش از ۳.۸ میلیون دلار در پلتفرم سرمایهگذاری Fig جمعآوری کرد. پس از تاخیرهای متعدد، بازی Psychonauts 2 در نهایت به صورت دیجیتالی برای رایانههای شخصی و کنسولها در آگوست ۲۰۲۱ منتشر شد و بازی برای کنسولهای نسل نهمی ایکس باکس نیز بهینهسازی شد. نسخه های مک و لینوکس در ماه مه ۲۰۲۲ منتشر شدند.
در حالی که هیچ نسخه فیزیکیای برای بازی وجود نداشت، برخی از حامیان Fig توانستند زمانی که پروژه به صورت جمعی تامین میشد، یک نسخه فیزیکی را به صورت اختصاصی از سازنده سفارش دهند. دایل فاین که در سال ۲۰۱۹ توسط مایکروسافت خریداری شد، پس از انتشار Psychonauts 2 روی چندین پروژه جدید کار میکند. این شرکت در دسامبر گذشته گفت:
استودیو در حال حاضر به تیمهای مختلف تقسیم میشود و پروژههای مختلفی را شروع میکند که فکر میکنیم از آنها لذت خواهید برد. ما چالش را در دابل فاین دوست داریم. هر بازی فرصتی است برای کشف ایده های جدید، سبکهای بصری جدید، احساسات جدید و موارد دیگر.
تیم شفر (Tim Schafer)، رئیس دابل فاین طی سال گذشته گفت که استودیو می خواهد روی چیزی بدیع و کاملا غافلگیرکننده کار کند.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات