ویدیو: ماموریت‌های Red Dead Redemption 2 تا چه حد از نظر تاریخی صحیح هستند؟

۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

بازی Red Dead Redemption 2 به طور حتم برای بسیاری از بازی‌بازان یکی از بهترین تجربه‌های نسل هشتم به حساب می‌آید. شرکت سازنده یعنی راکستار گیمز (Rockstar Games) تاکید زیادی بر روی جزئیات و واقع‌گرایی داشته است، اما آیا اتفاقاتی که در ماموریت‌ها رخ می‌دهند از نظر تاریخی صحیح هستند و یا این که راکستار تغییرات گسترده‌ای را در آن‌ها به وجود آورده است؟

تیم سازنده زمان زیادی را صرف دیالوگ‌ها و روایت کرده است. متن داستان اصلی بازی و همچنین ماموریت‌های جانبی آن در مجموع بیش از ۲ هزار صفحه می‌شود. با وجود آن‌که نزدیک به سه سال از انتشار این بازی می‌گذرد، اما همچنان نکات جالبی از آن کشف می‌شود. در ویدیوی زیر قصد داریم بررسی کنیم که تا چه میزان اتفاقات رخ داده در ماموریت‌های بازی Red Dead Redemption 2 از نظر تاریخی صحیح هستند:

دانلود با کیفیت ۷۲۰pدانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

63
3
برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mr.a.h.a گفت:

    بار اول که تمومش کردم خیلی برام قشنگ نبود و حس یه داستان خیلی سطحی رو بهم‌منتقل کرد
    بار دوم تصمیم گرفتم با همه ی جزیات و ماموریت های فرعی و ماموریت های کمپ تمومش کنم
    و اون موقع بود که تغیر کردن آرتور مورگان رو کاملا حس میکردم
    یه آدم خشن و متعصب تبدیلش به یه شخص پشیمون و به شدت نگران نسبت به آینده یکی از قشنگ ترین شخصیت پردازی های صنعت گیم بود
    پیشنهاد میکنم دوستانی که مثل بار اول من دلیل بی نظیر بودن بازی رو درک نکردن
    بار دوم با جزئیات تمومش کنن

    40
    2
    • Witcher گفت:

      بار اول که تمومش کردم جز یه شاهکار چه در داستان چه در گیم پلی ندیدم از بازی
      حتی مراحل فرعیشم نرفته بودم …
      بار دوم یه چیزی فراتر از شاهکار بود وقتی مراحل فرعیو رفتم تازه فهمیدم یه گیم درجه یک چطوری میتونه باشه

      40
      8
    • Ruiner گفت:

      دقیقا بهترین کار رو انجام دادی برای بار دوم
      این بازی رو باید با حوصله و صبر پیش برد تا عمق و ظرافت به کار رفته توش رو متوجه شد
      تیر خلاص RDR2 برای کسایی هست که عجله دارن و مدام به دنبال سکانس های بزن بهادری هستن

      26
      1
    • P.morgan گفت:

      بنظرم یک بازی ای که باید director cut ش ساخته بشه، همین rdr2 ه.
      اگه اشتباه نکنم، راکستار بخاطر اینکه بازی طولانی نشه، یک بخش هایی رو حذف کرده.
      خب اون بخش ها که آماده اند ، من اصلا درک نمیکنم چرا نباید الان منتشر کنن.
      حالا به صورت dlc یا همین director cut…
      .
      حیفن واقعا.
      نسل نه که rdr دیگه نمیاد، امیدوارم نسخه نسل نهمیش این ها بهش اضافه شه. Clover

      9
      0
  • MahyarSam گفت:

    برام خیلی جالب بود
    ایول راک استار ایول واقعا
    اینهمه جزئیات جالب و مهم نشون میده که چقدر تحقیق کردن و زحمت کشیدن دمشون گرم
    از اقای کریمی و گیمفا هم ممنونم بابت قرار دادن این ویدیو جذاب Rose

    12
    1
    • MahyarSam گفت:

      راستی اینم بگم توی این بازی کلی ایستراگ هست که توی گذشته واقعا بودن مثلا یه زن که در گذشته با بشکه توی رودخونه میرفت و یه بار نمیدونم جریانش چی بوده که میخواسته بره توی بشکه و خودشو بندازه توی رودخونه ولی انگاری بعدش دیگه پیداش نشده و همه گفتن مرده اما توی این بازی در کنار یه رودخونه یه بشکه چوبی شکسته میبینیم که احتمالا به اون داستان اشاره کردن. فکر کنم در کنار اون بشکه یه جنازه زن هم بود

      4
      0
  • legendboy گفت:

    وقتی از شخصیت پردازی صحبت می کنیم، آرتور مورگان بارزترین مثالی هست که میتونه الگو واسه بازیسازها باشه ، کنتراست فوق العاده این شخصیت یکی از بهترینهاس
    شخصیت پردازی و داستان رد دد۲ یادآور آثار شاهکار کلاسیک سبک وسترنه و آرتور مورگان هم شباهت با نقش های کلینت ایستوود داره

    27
    2
    • Mhdi14 گفت:

      من سه گانه دلار رو خیلی دوست داشتم مخصوصا خوب بد زشت ولی به نظرم خیلی توش اغراق شده بود و شبیه افسانه های وسترنه و زیاد واقعی یا رئال نبود به نظرم برعکس ردد۲ که همه شخصیت هاش قابل درک بودن
      . جفت شخصیت ها عالین ولی آرتور مورگان اصلا شبیه کلینت ایستوود ( بلوندی ) نیست
      ولی عجب موسیقی داشت به نظرم بهترین موسیقی متن رو داره خوب بد زشت حتی بالاتر از گاد فادر …

      10
      1
      • Mikasa گفت:

        چون سه گانه ی دلار وسترن اسپاگتیه
        خود امریکاییا نساختن صرفا برداشت ایتالیایی ها از ژانر وسترن بوده (مثل برداشت ژاپنی ها از فانتزی های غربی که نتیجه ش یکم اغراق شده بنظر میرسه )
        همین اغراق شده بودن و غیر عادی بودنش هم هست که جالبش کرده
        خیلی از تروپ های وسترنای امروزی مدیون وسترن اسپاگتی هاست وگرنه وسترنای قدیمی رو ببینی خیلی خشک تر بودن
        البته رد دد تو بعضی مواقع میره در فاز وسترن اسپاگتی مثل اون نبرد braithwaite manor
        و اون موزیکش
        بعضی مواقع هم حال و هوای وسترنای کلاسیک جان فورد مثل stagecoach رو داره

        6
        0
        • Mhdi14 گفت:

          آره دقیقا احتمالا یکی از دلایل اغراق آمیز بودنش برداشت سرجیو لئونه ( نویسنده و کارگردان سه گانه دلار ) باشه که اهل ایتالیاست و خب تو این کار هم موفق بوده و اثر جالبی خلق کرده و اغراق آمیز ترینشم خوب بد زشت بود که موفق ترین کارشه
          ولی کلا فضای ردد ردمپشن واقع گرایانه هست مثلا سنت دنیس شاید حتی نزدیک تصور عموم از یه شهر تو دوران وسترن نباشه !
          و فقط شاید اشاره های کوچیکی از اغراق آمیز بودن توش تو بازی هست مثل مرحله دزدی قطار
          درکل ، کل حرفت درسته Yes

          3
          0
  • last of gand گفت:

    ممنون از سایت گیم فا برای ترجمه این شاهکار

    8
    1
  • AriaPersis گفت:

    یکی از ماموریت ها جایی بود که آرتور با چارلز برای کمپ به شکار بوفالو ها میرن و از قضا میبینن که تو محوطه شکارشون بوفالو های مرده و تیر خورده زیاده. رد بوفالو هارو میگیرن و به شکارچی ها میرسن و متوجه میشن که شکارچیا مامور بودن هر موجود زنده ای که شکارش باعث میشه بومی های آمریکا و سرخ پوستا رو زنده نگه داره از بین ببرن و این یکی از تراژیک ترین اتفاقات آمریکاست که سفید پوستای مهاجر چه بلایی های که به سر بومی ها نیاوردن. و این فقط یکی از این بی رحمی های تاریخ بشره.
    عکس های جمجمه ها و استخون های بوفالو ها رو میشه گوگل کرد و دید که روی هم انبار شدن.

    20
    1
  • این شاهکار رو حداقل۵بار تموم کردم و بالای۵۰۰ساعت پلی دادم و بدون شک بهترین بازی عمرمه Cool

    از داستان دارک با پیچش های با کیفیت که بدون شک بین سه تای نسله!و از شخصیت پردازی تک تک کاراکتر های بازی چه اصلی چه فرعی و روایت یکپارچه و متعادل که سرعتش بسته به شرایط تغییر میکنه

    تو این بازی باید فقط بری بگردی و زندگی کنی صد ها کار میشه تو دنیای پویاش که هرکاری یه واکنشی داره انجام داد

    از قتل ها متنوع تا اتفاقات تصادفی و پیدا کردن ایستراگ ها و گنج ها و اسلحه های لجندری تا شکار و ماهیگیری شاهکارش از لباس ها و اسلحه های متنوع تا غذا های متنوعش که میتونی بخوری حتی میتونی سیگار هم بکشی و کباب کنی حیوانات رو

    مثل زندگی واقعی باید واسه زنده موندن تلاش کنی البته تو نقش مجرمی که من از۱۰۰تا قهرمان بیشتر دوستش دارم

    اینا فقط۱۰درصد از زیبایی های ردد۲هستش

    21
    4
  • last of gand گفت:

    این گیم خیلی قویه اصلا رو دستش نیست و حقش خیلی بیشتر از ایناست که بهش پرداخته بشه و اینو کسی که واقعا اطلاعات کافی داشته باشه متوجه میشه نه افراد بی سوادی که این گیمو با هر اثار مزخرفی مقایسه میکنن این اثر ماندگار خاهد ماند و جایزه و این چیزا اصلا ربطی به بزرگی و کوچیکی یک اثر نداره و کاملا مشخص بود که سال ۲۰۱۸ حقش در گرفتن جایزه گوتی گرفته شد و چشمشون رو روی این همه جزعیات بستن واقعا فقط هنر رو هنرمند میشناسه

    18
    7
    • pegasus گفت:

      خب داری میگی جایزه و متا و اینا مهم نیس
      بعد میگی تو جوایز سال حقشو خوردن
      شما اکس فنا عجب آدمای منطقی هستین
      حتما به چیزی میدونستن گوتی گیم اواردز دادن به گاد
      اینکه گاد حتی بیگ وینر ۲۰۱۸ شده اصلا لطمه ای به رد دد نمی زنه
      اگه برعکسم‌ میشد همین بود

      9
      22
  • Hamed گفت:

    بله ممکنه که اشیاء نحوه لباس پوشیدن منطقه جغرافیایی نمادها دیالوگ ها و آداب و رسوم بر اساس
    وقایع تاریخی باشه اما اصل داستان اسمها و همین طور اشاره به همه سطوح جامعه اون زمان غیرواقعیه والبته اینا رو به خاطر جذاب کردن بازی میکنن اما اتکا به داستان بازی به عنوان درس تاریخ کاملا اشتباه شایدم احمقانه س البته مقصود من فقط ردد نیست بلکه همه بازی‌ها خود ردد که برا بازی کردن عالیه

    1
    3
  • ممنون، ترجمه عالی بود ولی برای خودنمایی هم که شده ی ایراد ریز بگیرم:
    احتمالا متوجه d توی واژه‌ی powder نشدین و عبارت noble blasting powder رو به جای پودر انفجار نوبل، قدرت انفجار نوبل ترجمه کردین.

    0
    1
  • P.morgan گفت:

    سلام خسته نباشید
    ترجمه بسیار روانی بود.
    خواهشمندم که، بی زحمت قسمت بعدی هم ترجمه کنید، و در سایت قرار بدید.
    خیلی ویدئوی جالبی بود. اطلاعات آدم رو بیشتر، و دید آدم رو وسیع تر کرد.
    باز هم تشکر Beer

    0
    0