در The Witcher 3 هیچ گونه باسی وجود ندارد + اطلاعاتی از سیستم مبارزات بازی
خبر های The Witcher 3: Wild Hunt هر روز بیشتر از قبل می شوند و این بار CD Projekt RED اعلام کرده است که در این عنوان بر خلاف قسمت دوم هیچ گونه باس ( همان غول های خودمان ) وجود نخواهد داشت. البته این به معنای یک بازی آسان نیست زیرا دشمنان بسیار خطرناکی در بازی وجود خواهد داشت. همچنین قسمت سوم در مقایسه The Witcher 2 در بخش مبارزات تکامل بسیار خوبی ایجاد کرده است. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.
Pawel Sasko طراح بازی در مورد ویژگی های جدید و حذفیاتی که قسمت سوم داشته اعلام کرده است :
در حال حاضر بازی ما هیچ گونه باسی ( غول های خودمان ! ) نخواهد داشت . اما در عوض برخورد هایی با مقدار زیادی از دشمنان بزرگ و خطرناک در بازی وجود خواهد داشت که نقش مهمی هم در داستان ایفا می کنند. همه ی این دشمنان توانایی ها و حملات منحصر به فرد خود را دارند اما بر خلاف The Witcher 2 ، این بار هر چیزی که در قسمت سوم است بر روی سیستم های RPG متمرکز شده است.
ما به انتقدات و پیشنهاد هایی که طرفداران نسبت به قسمت های گذشته داشتند گوش دادیم و آموختیم که معرفی یک مکانیک جدید برای مبارزه با باس ها تصمیم خوبی نمی تواند باشد.
در حال حاضر گفته شده است که در هنگام مبارزات هیچ گونه QTE ها یا همان بخش های دکمه زنی در بازی وجود ندارد و این همان چیزی است که مردم برای خلق یک RPG عمیق از CD Projekt RED می خواهند. حال Sasko در مورد تسلط Geralt در هنگام مبارزه با گروهی از دشمنان اعلام کرده است :
مبارزات بازی همان چیزی است که بازیکنان در The Witcher 2 با آن آشنایی داشتند و این بار تکامل یافته است. البته ما بخش مبارزات را به طور کامل تغییر نداده ایم ولی تا حد زیادی در بسیاری از زمینه ها باعث بهبودش شده ایم.
در حال حاضر مبارزات بازی بسیار تاکتیکی تر است ، چرا که انتخاب استراتژی مناسب در مقابل حریف یا گروهی از دشمنان می تواند به مبارزات خیلی سریع پایان دهد در حالی که انتخاب استراتژی های اشتباه در هنگام مبارزه ممکن است باعث این شود که مرگ را برای شخصیت اصلی بازی به ارمغان بیاورید.
البته احساس های جدید Witcher ( جادو های بازی ) در بازی بسیار به کار خواهد آمد به عنوان مثال درست در زمانی که مشغول مبارزه با یک اژدهای بالدار هستید ، ممکن است یک بازیکن با استفاده از احساس های Witcher غده ی سمی این اژدها را ببیند و با یک حمله ی سریع خنجر را در این غده ی سمی اژدها فرو کرده و حملات سمی این موجود را غیر فعال کند.
این استراتژی به بازیکن این اجازه را خواهد داد تا از حملاتی که حریف به بدترن شکل ممکن نسبت به او می کند جلوگیری کند ، البته بسیاری از گزینه های مختلف دیگری هم برای استفاده از احساس های Witcher وجود دارد که در کاوش در محیط های بازی نقش مهمی خواهند داشت.
داستان قسمت سوم این مجموعه ، توسط کتابی با همین نام و توسط نویسنده ای با نام Andrzej Sapkowski نوشته می شود. جهان The Witcher 3 در حدود ۳۰ برابر بزرگ تر از عنوان قبلی خواهد بود و Geralt نیز بازگشته است.
موتور جدید RED Engine 3 همچنین این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که بدون هیچ گونه بارگذاری تمامی جهان The Witcher 3 را کشف کنند و به مانند The Elder Scrolls V: Skyrim هر چه قدر که در بازی پیشرفت کنید در گیم پلی و جهان آزاد بازی بهبود هایی را مشاهده خواهید کرد.
The Witcher 3: Wild Hunt که توسط استدیوی لهستانی CD Projekt RED ساخته می شود ، در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۴ برای pc و کنسول های نسل بعد عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
ویچر نیاز به باس نداره 😐 همون دشمنای عادیش کلی داستان داره …حالا اژدهای بالدار جزو باس به حساب نمیاد ؟ 🙄 …خدا به خیر بگذرونه :smug:
ویچر دو هم باس فک کنم سه تا داشت . یه اژدها ، یه هشت پا ، و یه غول که فک کنم از همه سخت تر بود ….
مهم نیست چون دشمنای عادی دهن آدمو سرویس میکردن و خودشون صدتا باس بود …. چیزی از بازی کم نمیشه وقتی آخر مرحله با کسی نجنگی
پس اون غول تو عکس چی ?:-)
حتما فقط هیکل بزرگ کرده :rotfl: :rotfl: :rotfl:
کم مونده بیان بگن گیم پلی نداره 😀 ولی از جهتی چیزای واقعا چرتی رو حذف کردن مخصوصاQTE
اگه counter
داشته باشه خیلی خوب میشه :yes: :yes:
احساس :sweat: باس لازم داره
بازی خوبی میشه ولی بدون باس…….
:no: :no:
بازی RPG باس نداره!!! :reallypissed: این ها باید برند از SQUARE ENIX و سازنده های JRPGساز دیگه بازی ساختن رو یاد بگیرند .آخه چی بگم به این RPGساز های غربی ؟ 🙁 می خواهند کارشون سخت نشه باس نمی گذارند توی بازی خودشون هم خوب می دو نند باس ساختن کار سختی هست و نیاز به ابتکار زیادی داره .شخصا تجربه کردم بازی هایی که باس ندارن هیچ وقت یک بازی اسطوره نمی شند .اصلا بازی هایی مثل RSSIDENT EVIL, DEVIL MAY CRY,BAYONETTA,FINAL FANTASY,DARK SOULS و… به خاطر یک چنین چیز هایی به جایی که الان هستند رسیدند. :shy:
RSSIDENT EVIL گفتی و کردی کبابم
از وقتی وسکر رو کشتن دیگه بازیش برام بی معنی شد :no:
خوب باس نداشته باشه دشمناش زیاد باشه قوی باشه دهن سرویس کن باشه هر چی میخاد باشه فقط باشه خودمونیم چقدر باشه گفتم :rotfl:
:yes: :yes: :yes:
خوبه…! :idk: ممنون بابت خبر جالبت امیرمحمد عزیز… :yes:
بازی rpg و بدون باس……….پ………… :struggle: :struggle: :struggle: :struggle:
بابا این میخواد خودشو بهتر از skyrim کنه. 😀
ولی باس خیلی حال میده که. :reallypissed:
شاید باید مگس بزرگا رو بکشی به جای غول :yes: