هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم
هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم
هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم
هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم

زمستان برای ایتن فرا می‌رسد؛ هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم

محمد حسین کریمی
۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم

چند ماه پیش، در جریان رویداد معرفی پلی‌استیشن ۵ شاهد نسخه‌ی جدید سری Resident Evil بودیم که با پسوند Village شناخته می‌شود. دوباره قرار است بازی به زاویه دید اول شخص بازگردد و احتمالاََ حس غوطه‌وری در این اثر نقش مهمی را ایفا کند. بازی Resident Evil: Village یکی از مهم‌ترین عناوین سال آینده خواهد بود و لازم است که یک جمع‌بندی از اطلاعات منتشر شده پیرامون آن داشته باشیم.

ما در رویداد “آینده‌ی گیمینگ” (Future of Gaming) کنسول پلی‌استیشن ۵ شاهد اولین تریلر از Resident Evil Village بودیم که شخصیت‌ها و محیط مرموزی را به نمایش می‌گذاشت. این بازی هشتمین اثر اصلی از سری Resident Evil به حساب می‌آید و با هدف عرضه بر روی کنسول‌های نسل بعدی توسعه پیدا می‌کند. مطمئناََ نسخه‌ی هفتم و هشتم این سری یک دو دستگی میان طرفداران ایجاد می‌کنند، چرا که برخی از افراد، زاویه دید سوم شخص را ترجیح می‌دهد و عده‌ای نیز با تغییرات موافق بودند و آن را الزامی می‌دانستند.

کپ‌کام (Capcom) قصد دارد با ترکیب المان‌های مختلف، یک تجربه‌ی تکرار نشدنی و خاص را به ارمغان بیاورد، اما باید دید در این راه موفق خواهد شد یا خیر. در این مقاله قصد داریم قبل از اتمام سال ۲۰۲۰، نگاهی به اطلاعات منتشر شده از Resident Evil: Village داشته باشیم.

بازی resident evil village

کپ‌کام (Capcom) قصد دارد با ترکیب المان‌های مختلف، یک تجربه‌ی تکرار نشدنی و خاص را به ارمغان بیاورد، اما باید دید در این راه موفق خواهد شد یا خیر. در این مقاله قصد داریم قبل از اتمام سال ۲۰۲۰، نگاهی به اطلاعات منتشر شده از Resident Evil: Village داشته باشیم.

تاریخ عرضه‌ی بازی Resident Evil: Village

کپ‌کام هیچ تاریخ دقیقی را برای عرضه‌ی Resident Evil: Village مشخص نکرده است و ما تنها می‌دانیم که بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. با این وجود، اگر یادتان باشد مدتی پیش هکرها به اطلاعات داخلی شرکت کپکام نفوذ کرده و با دسترسی به سرورها، حجم زیادی از اطلاعات داخلی این شرکت را فاش کرده بودند. بر اساس این اطلاعات فاش شده، بازی Resident Evil Village در ماه آوریل ۲۰۲۱ میلادی (فروردین تا  اردیبهشت سال ۱۴۰۰) برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تریلر Resident Evil: Village

تریلر بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

در این تریلر شخصیت کریس ردفیلد (Chris Redfield) را مشاهده می‌کنیم که احتمالاََ نقش کلیدی در Village خواهد داشت. به غیر از شخصیت کریس ردفیلد، ما در این ویدیو شاهد سکانس‌هایی پیرامون شخصیت اصلی بازی یعنی ایتن وینترز (Ethan Winters) و همسر او یعنی میا (Mia) نیز هستیم. همچنین می‌توان تشریفات و آداب خاص مذهبی را در فضای روستایی بازی مشاهده کرد که به القای حس ترس و فضای مخوف آن کمک فراوانی می‌کند.

کریس ردفیلد باز می‌گردد

همان‌طور که متذکر شدیم، کریس ردفیلد نقش بسیاری مهمی را در بازی Resident Evil: Village ایفا می‌کند. اخیراََ طرفداران به دنبال برخی جملات نامفهوم درون تریلرها، تئوری‌هایی را به وجود آورده‌اند. درون یکی از تریلرها شاهد جمله‌ی “داستان او به پایان خود نزدیک می‌شود.” هستیم که هنوز مشخص نیست این جمله به کدام یک از شخصیت‌ها مربوط می‌شود. برخی از طرفداران حدس می‌زنند که شخصیت کریس ردفیلد به پایان داستان خود نزدیک می‌شود و برخی مخاطب جمله را ایتن وینترز می‌دانند. همچنین این موضوع توسط کارگردان بازی تایید شده که کریس ردفیلد شخصی است که ایتن را به روستا، محل بازی، آورده است، اگرچه علت این کار هنوز مشخص نیست.

بازی resident evil village

محیط بازی Resident Evil: Village چگونه است؟

محیط بازی بیشتر به سمت معماری‌ها و فضای گاتیک (Gothic) رفته است، مکانی برفی که دشمنان عجیب و غریبی را در خود جای داده است. از طرفی با توجه به سکه‌ای که در طول یک تریلر به نمایش در آمد، به نظر می‌رسد این روستای مرموز در کشور رومانی قرار داشته باشد. از طرفی در تریلرهای بازی شاهد نمای درونی یک قصر نیز بودیم که شباهت زیادی به عمارت Spencer در بازی چهارم دارد. جزئیات بیشتری در مورد محیط اثر در دست نیست.

چگونه عنوان Resident Evil: Village با بازی‌های قبلی سری Resident Evil ارتباط پیدا می‌کند؟

Village داستان ایتن وینترز و میا را دنبال می‌کند که در نسخه‌ی قبلی به سختی توانستند از دست خانواده‌ی بیکرز نجات پیدا کنند و حالا به نظر می‌رسد که هر دوی آن‌ها دوباره در دردسر بزرگی قرار گرفته‌اند. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چرا و چگونه کریس ردفیلد، شخصیت قابل بازی نسخه‌ی قبلی سری Resident Evil یعنی ایتن را به روستایی برفی آورده است. اگرچه تئوری‌هایی وجود دارد مبنی بر این که کریس ردفیلد در بازی جدید یک شخصیت منفی و آنتاگونیست است، اما تا زمانی که اثر را تجربه نکنیم، نمی‌توانیم از این موضوع مطمئن شویم.

همچنین نمادی از یک جنین در سرتاسر تریلرهای منتشر شده از بازی دیده می‌شود که گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون آن وجود دارد. به گفته‌ی کپ‌کام، این نوزاد که در تریلر به نمایش در آمد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به طوری که آن‌ها در ابتدا مطمئن نبودند که آیا آن را در تریلر نشان بدهند یا خیر. با این حال، نمی‌توان در حال حاضر معنای دقیق آن را مشخص کرد. نزدیک‌ترین موردی که در دنیای Resident Evil می‌توان به این نماد تشبیه کرد، جنین G-Embryo از Resident Evil 2 است که بازی را به G-Virus ربط می‌دهد، اگرچه دشمنی مانند هیولای G-Virus در این تریلرها مشاهده نشده است.

بازی resident evil village

نمی‌توان در حال حاضر معنای دقیق این نماد را مشخص کرد. نزدیک‌ترین موردی که در دنیای Resident Evil می‌توان به این نماد تشبیه کرد، جنین G-Embryo از Resident Evil 2 است که بازی را به G-Virus ربط می‌دهد، اگرچه دشمنی مانند هیولای G-Virus در این تریلرها مشاهده نشده است.

آیا Resident Evil: Village شامل یک حالت آنلاین نیز می‌شود؟

چندی پیش صفحه‌‌ای با نام GamingLeaksAndRumors در ردیت (Reddit) اعلام کرد که بر اساس اطلاعات فاش شده، بازی Resident Evil Village شامل حالت آنلاینی با نام Village Online خواهد شد. در این بخش شاهد شخصیت‌های مختلف سری، پوسته‌ها (Skins) و پک‌های Boost خواهیم بود، اگرچه هنوز کارایی هر یک از آن‌ها به طور واضح مشخص نیست. همچنین نکته‌ی مهم پیرامون اطلاعات فاش شده این است که بخش آنلاین Village ارتباط مستقیمی با عنوان Resident Evil Outrage خواهد داشت که بر اساس شایعه‌ها اسم رمزی برای Revelations 3 محسوب می‌شود.

اگر جزئیات منتشر شده دقیق باشند، به نظر می‌رسد که شرکت کپ‌کام قصد دارد رویکردی مشابه با اکتیویژن (Activision) پیش بگیرد چرا که آن‌ها هم در بازی‌های اخیر خود ارتباطاتی را به وجود آورده‌اند و Warzone با نسخه‌ی جدید Call of Duty مرتبط است. از طرفی شواهد نشان می‌دهند که نسخه‌‌های بعدی سری Call of Duty نیز Warzone را گسترش دهند و ما شاهد حضور ثابت آن باشیم.

گیم‌پلی Resident Evil: Village چگونه خواهد بود؟

همان‌طور که می‌دانید بازی یک اثر اول شخص ترس بقاء به شما می‌رود که البته این‌بار تمرکز بیشتری بر روی المان‌های اکشن دارد. ایتن وینترز تمرین‌های لازم نظامی را ندیده است و به همین دلیل باید بیشتر مراقب اعمال خود باشید. طبق اطلاعات منتشر شده در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۰، در Resident Evil: Village بازی‌بازان می‌توانند از همان ابتدای کار با کشتن دشمنان سکه و مواد اولیه‌ی کاربردی را برای ساخت و ساز آیتم‌های بهتر یا ارتقای اسلحه‌ها استفاده نمایند. همچنین تیم سازنده قصد دارد تمرکز بیشتری بر روی تعامل بازی‌باز با محیط داشته باشد و غوطه‌وری در اثر را دوچندان کند. همچنین باید در نظر داشت که به مانند نسخه‌ی هفتم، بسته‌های سلامت و مهمات در این محیط‌ها به فراوانی موجود نخواهند بود و بازی‌بازان همواره باید به مدیریت منابع خود بپردازند. همچنین می‌توان از اشیای محیطی به منظور ایجاد یک سرپناه یا مسدود کردن درب ورودی یک ساختمان و جلوگیری از هجوم دشمنان استفاده نمود.

از طرفی بر اساس صحبت‌های یک منبع داخلی، بازی تمرکز زیادی بر روی جست‌وجو در محیط و اکتشاف خواهد داشت. اگرچه این اثر ترکیبی از مناطق خطی و فضاهای باز را به مخاطب ارائه می‌دهد، اما این‌بار کپ‌کام تمرکز بیشتری بر المان‌های اکتشاف دارد. جالب است بدانید، حتی بازی شباهت‌هایی به سری Dark Souls خواهد داشت؛ به شکلی که بازی‌باز می‌تواند از همان ابتدا به مناطق سخت‌تر وارد شود و به مبارزه بپردازد. با این وجود، بازی سینمایی بودن خود را حفظ کرده است و همچنان شاهد سکانس‌های از پیش نوشته شده خواهید بود.

شاهد چه دشمنانی در Resident Evil: Village خواهیم بود؟

به نظر نمی‌رسد که کریس ردفیلد در بازی Village دوست شما باشد، اما از طرفی هنوز به طور واضح اهداف او مشخص نیست و نمی‌دانیم تا چه اندازه نقش یک شخصیت منفی را ایفا می‌کند.

چندی پیش یک دموی خصوصی از بازی منتشر شده بود و برخی از بازی‌بازان توانسته بودند بخش‌هایی از این اثر را تجربه کنند. بر اساس ادعای برخی منابع داخلی، یک باس فایت جذاب برای قسمت قلعه تعبیه شده است که البته یادآور باس‌های نسخه‌ی هفتم خواهد بود. با توجه به توضیحات، باس مذکور شباهت زیای به یکی از شخصیت‌های منفی نسخه‌ی هفتم دارد، همانی که مارگارت (Marguerite) نام داشت و  از حشرات برای حمله استفاده می‌کرد. ظاهراََ در دمو دشمن دیگری نیز وجود داشت که مشخص نیست باس به حساب می‌آید و یا این که یک مینی‌باس است. این موجود عجیب‌الخلقه با نام گوریلا-من (Gorilla-Man) به شخصی که دمو را تجربه می‌کرد معرفی شد و سلاحش تبر و زنجیر بود. این باس (یا مینی باس) صدایی از خود به وجود می‌آورد که گویا درد می‌کشد، اما با این صدا دشمنان دیگری را به مبارزه فرا می‌خواند. سایر دشمنان که با صدای گوریلا-من به مبارزه محلق می‌شدند، تبری کوچک‌تر در دست داشتند. از طرفی برخی زنان با ظاهر ویکتوریایی در بازی دیده می‌شوند که توانایی کنترل موجی از حشرات را دارند.

بازی resident evil village

در تریلرها زنانی با ظاهر ویکتوریایی دیده می‌شوند که توانایی کنترل موجی از حشرات را دارند.

بازی Resident Evil Village  بیش از ۳٫۵ سال است که در دست ساخت قرار دارد

مدتی پیش سازندگان Resident Evil: Village در مصاحبه‌ای اعلام کرده بودند که بازی برای مدتی بیش از ۳٫۵ سال در دست ساخت قرار دارد. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر بگوییم، فاز برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی درست ۴ سال پیش آغاز شد و حالا در مراحل پایانی ساخت قرار گرفته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در سال گذشته، در ابتدا قرار بود این تیم Resident Evil Revelations 3 را توسعه دهد، اما پس از مورد قبول واقع شدن Resident Evil 7 و اظهار علاقه‌ی طرفداران نسبت به این عنوان، کپ‌کام تصمیم گرفت همان سبک جدیدی که پیش گرفته‌ است را ادامه دهد.

مراقب اسپویل‌های داستانی Resident Evil: Village باشید

موضوعی که جدیدا باعث ناامیدی برخی از هواداران شده، این است که به نظر می‌رسد نسخه‌ای از بازی Resident Evil Village به بیرون درز پیدا کرده و در نتیجه اسپویل‌هایی از این عنوان به صورت آنلاین در اینترنت پخش شده است. بنابراین تا انتشار بازی از فروم‌ها و صفحات هواداری این عنوان دوری کنید.

امکان عرضه‌ی Resident Evil: Village بر روی کنسول‌های نسل هشتم نیز وجود دارد

به نظر می‌رسد شرکت کپ‌کام در مورد عرضه‌ی Resident Evil; Village بر روی کنسول‌های نسل هشتمی مردد است. در سال ۲۰۲۰ منابع داخلی مختلف بارها به عرضه‌ی بازی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان اشاره داشته‌اند، اما کپ‌کام تا به این لحظه چیزی را تایید نکرده است، اگرچه مدتی پیش آن‌ها اعلام کردند که این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد. داسک گالم (Dusk Golem)، منبع داخلی مشهور، مدتی پیش در این باره گفته بود:

یادتان است که قبل از شیوع ویروس کرونا گفته بودم بازی به صورت میان-نسلی در ژانویه‌ ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد؟ بگذارید حالا به شما بگویم که ۱۰۰ درصد می‌توانم تایید کنم که بازی همچنان یک اثر میان‌-نسلی بوده و تاریخ عرضه نیز برای نیمه‌ی اول ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

کدام یک از جزئیات منتشر شده پیرامون بازی، شما را برای تجربه‌ی اثر بیشتر هایپ می‌کند؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم
هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم
هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم
هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم
هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mateus گفت:

    کلیییییییییییییر ؛ کجایی که داشتو کشتن……

  • طرح داستان لو رفته و پایانش رو می‌دونم.
    فکر کنم از نسخه های جالب ایول باشه به‌شدت منتظرش هستم

    • اسپویل
      این تیتر که زدید خودش اسپویل عه اگر کسی پایان بازی رو بدونه میفهمه قضیه چطوره

      • این تیتر یکی از شعارهای تبلیغاتی اصلی کپ‌کام برای بازی هستش، چطور می تونه اسپویل باشه؟

      • ShinjiMikami گفت:

        سلام.
        بازی کامل اسپویل نشده دوستان.
        پایانی رو هم که دیدید وسط بازیه من کامل بررسی کردم هنوز پایان بازی و باس اخر معلوم نیست به هیچ وجه و همش حدس و گمان هستش. مثل همین دوستمون که پایین گفته ایتن میمیره یه حدس و گمانی بیش نیست ولی اسپویلای یوتیوب یه باس مهم و همچنین سرح کلی داستان رو گفته که اونم از تریلر من همون اولش تشخیص داده بودم.

        • خداکنه همینطور باشه که تو میگی اولش خوندم حالم گرفته شد که اسپویل شد آخرش…

          • ShinjiMikami گفت:

            سلام دوست عزیز.
            ببینید این مطالب وفیلم های هک شده ممکنه مربوط به سال های اوایل ساخت بازی باشه مثلا مربوط به دو سال قبل باشه که به نظر منم مال اوایله. بعدشم فقط طرح کلی داستان معلوم شده برای مثال ما توی ایول ۵ میدونستیم کریس دنبال دوستش جیله درحالی که کل داستان نبود و فقط بخشی از آن بود، توی این اسپویل ها هم همینطوره و اما بقیه ی موارد فقط حدس و گمانه و ممکنه عوض بشه یا اصلا غلط باشه من شحصا خیلی سوالا از یوتیبر هایی که فیلمارو گذاشته بودن پرسیدم و خودشونم میگفتن که این مطالب هک شده به احتمال زیاد مربوط به دوران اول ساخت بازیه و شاید عوض بشه ولی چند روزه خودمم زیاد دیگه سر نمیزنم چون میخوام برای اولین بار خودم تجربه کنم.
            در آخر هم نگران نباشید داستان بازی پیچیده هست و هرچیزی که به ذهنتون میاد ساده تر از این حرفاس مطمئن باش.

      • بابا این اسپویل چی بود کردی حداقل یکم فاصله میزاشتی بینشون.
        الان که میبینم داستان برام لو رفته :pain: امیدوارم دقیقا همون چیزی که فکر میکنم نباشه

      • کال اف دیوتی فن من اصلا فکر تیتر هم نکردم الان که گفتی یه حدسایی اومد تو ذهنم بابا کسی براش مهم نیست که تو میدونی یا نه :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

  • NEON گفت:

    خدا کنه برا نسل هشت بیاد چون با توجه به این شرایط دلال ها حلال خوار کنسول های نسل نهمی رو با قیمت نجومی به فروش میگذارند که حتی نزدیک به قیمت واقعیشون هم نزدیک نیست

  • Inspody گفت:

    فکرشو بکن رزیدنت ایول۴ ریمیک بشه. با اینکه میدونم کپکام جرات همیچین کاری رو نداره ولی فکرشم ترسناکه چه برسه بازیش. کلا یه افسانه بود اون نسخه.
    کمتر از یک درصد گیمرا بازی ترسناک بازی میکنن…

  • ShinjiMikami گفت:

    سلام و خسته نباشید. من اسپویل نمی کنم خواهشا دقت کنید.
    مورد انتظار ترین بازی من. عاشقشم و میدونم قراره شاهکار و گوتی سال بشه و رقیب سرسختی برای بازیای دیگه هست.
    من از یوتیوب بعضی اسپویلارو رو خوندم و اونجور که معلومه داستان بازی بسیار پیچیده،عجیب و خاصه که مطمئنم شاهکار خواهد شد،حتی با اسپویلا هم نمیشه چیزی فهمید و هرکسی یچیز متفاوتی درمورد بازی گفته و فکر نکنم درست دربیان و در کل ۳۰ یا ۲۰ درصد بازی اسپویل شده در کل به یوتیوب نرید و اما اینم بگم ساخت مراحل اخر بازی هنوز تموم نشده شاید کپکام عوضم بکنه و اما اسپویل های بیشتر از نیمه ی اول بازیه که معلوم نیست درسته یا نه.
    صدبار گفتم و الانم میگم این بازی مارو به دوران ایول ۴ میبره با داشتن فروشگاه،روستا،قصر،انمی و باس های متفاوت و متنوع و شبیه به ایول ۴ و ۵ که در ایول ۷ اینچنین نبود و انمی و باس ها تنوع خیلی کمی داشتن و اصلا زامبی و اینا نبودن و اما خیلی جزئیات شبیه ایول ۴ داره و اینکه پیچیده ترین داستان و تاریک ترین محیط سری ایول رو داره.
    اول شخص شدن بازی تنها ایرادشه که البته ترسناک ترشم میکنه و من مشکلی ندارم و مهم گیم پلی هست که کپیه ایول ۴ هست و اما درمورد گرگینه ها هم بگم که شاید ویروسی باشه که مردم رو به گرگینه تبدیل کرده.اصلا در ایول ۴ زامبی نداشتیم و مردم روستا بودن که حتی میتونستن حرف بزنن و اسلحه استفاده کنن بنابراین درمورد گرگینه و جادوگر و اینچیزا از بازی ایراد نگیرین.
    پیش بینی متای ۹۰ تا ۹۵ . ممنون که خوندین.

  • به شدت منتظر اولین بازی نسل نهمی واقعی هستم! احتمالا اولیش همین باشه.

  • بدون شک بعد نسخه۴بهترین رزیدنت اویل میشه. ازنظره منم داستان ایتین به پایان نزدیک میشود. وبیشتربازی هم باکریس خواهیم بود. وایتن هم ازنظرمن میمیره دراین نسخه

  • Amo Hamed گفت:

    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
    هایپ شدم براش :yes: :-*

  • ممنن برای مقاله.
    این بازی واقعا عالی میشه قراره بترکونه.هیچ صبر براش ندارم.داستان بازی میدونم عالیه امیدوارم به بهترین شکل ممکن بهش پرداخته باشن.شخصیت های بازی رو هممون میشناسیم اصلا نیازی به توضیح درمورد ندارم.در کل بازی با توجه به قسمت ۷ میتونه یه شاهکار عالی بشه و بعد از قسمت ۴ تا به الان میتونه بهترین نسخه سری بشه (بدون در نظر گرفتم ریمیک ۲)
    البته دوستانی که همش به اول شخص بودن بازی گیر میدن ببنید بازی درسته از اولش سوم شخص بوده و حسابی تو دل گیمر ها جا باز کرد بعد ها بیشتر رفت سمت جنبه اکشن و ترس بازی کمتر شد ولی بازم از جذابیت بازی چیزی کم نشد دوباره بعد ها بازی برگشت به ریشه اصلی خودش یعنی ترس (قسمت ۷) و یه تعغیری هم درش ایجاد کردن و اونو اول شخص کردن که به ترسناک تر شدن بازی خیلی خیلی کمک کرد ولی این دلیل نمیشه که کپ کام تا اخرش بخواد اول شخص بسازه پس نگران نباشید
    فقط تنها مشکلی این وسط دارم اینه که ترس از این دارم کریس به پایان داستان رسیده باشه امیدوارم بر عکس بشه چون واقعا حیف کریس از بازی کنار زده بشه ما هنوز کلی کار باهاش داریم و کم کم دلم میخواد تو یه نسخه دیگه همراه با لیان و کلر و جیل (البته نه فقط این ۴ تا) شاهدشون باشیم شاید اونجا بشه یه پایان برای یکی دوتا از شخصیت های اصلی در نظر گرفت که بازم دلم نمیخواد

  • یجا خوندم توی نسل نهم برای ایکس باکس و پلی استیشن هر دو میاد ولی به دلیل پایین بودن قدرت کنسول های نسل هشتم ایکس باکس. نسخه نسل هشتمی فقط برای ps4 میاد.
    درسته؟

  • Amir گفت:

    سلام رزدینت اویل ۸ کامل هک نشده و نمیدونیم چرا کریس میا را کشته و میدونم که بازی عالی میشه و بهترین بازی سال ۲۰۲۱ میشه.

هر آنچه که در مورد بازی Resident Evil: Village می‌دانیم