نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا

نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند

محسن رضوی فر
۱۲:۳۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا

استودیوی ناتی داگ در طول چند روز گذشته محفل بحث‌های گوناگونی بوده است. مدتی پیش، جیسون شرایر (Jason Schreier)، سردبیر وب‌سایت کوتاکو، گزارشی را در خصوص وضعیت کاری سخت کارمندان این استودیو منتشر نمود و در آن با برخی از اعضای سابق ناتی داگ به گفتگو پرداخت. در طول این گزارش اشاره شد که فشار کاری بالا موجب جدایی برخی از اعضای کلیدی استودیو شده و ناتی داگ برای پر کردن جای آن‌ها مجبور به استخدام افرادی کم‌تجربه شده است. به‌تازگی، نیل دراکمن (Neil Druckman)، کارگردان عنوان The Last of Us Part 2، در توییتر خود به تحسین تیم انیمیشن این بازی پرداخته و آن‌ها را جزو بهترین‌های این صنعت دانسته است.

وی در توییتر خود گفت:

حتی پس از گذشت سال‌ها کار برروی The Last of Us Part 2، هنوز هم انیمیشن‌های بازی مرا غافل‌گیر و هیجان‌زده می‌کند. ما اگر نگویم بهترین اما یکی از بهترین‌ تیم‌های انیمیشن‌سازی را در صنعت بازی‌های ویدئویی در اختیار داریم که در دانش فنی توانایی‌های بالایی دارند. نمی‌توانم بیشتر از این برای به اشتراک گذاشتن کارهای آن‌ها صبر کنم.

صحبت‌های نیل دراکمن را می‌توان به نوعی پاسخی برای گفته‌های جاناتان کوپر (Jonathan Cooper)، انیماتور سابق ناتی داگ دانست. کوپر پیش‌تر در توییتر خود، از سیاست‌های ناتی داگ در رابطه با تحت فشار قرار داشتن برخی از کارمندان این استودیو انتقاد کرده بود. وی در بخشی از رشته توییت‌های خود اشاره کرد که به علت شرایط کاری سخت، استخدام انیماتورهای بازی تقریباً غیرممکن شده بود و آن‌ها مجبور به استخدام انیماتورهای مربوط به فیلم‌سازی شدند.

بازی The Last of Us Part II در روز جمعه ۹ خرداد ماه ۱۳۹۹ (۲۹ می ۲۰۲۰ میلادی) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی اولین نگاه به این بازی و همچنین ویدئوی تحلیل فنی آخرین دموی منتشر شده از این عنوان را نیز مطالعه و مشاهده بفرمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا
نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ozhan گفت:

    این خبر مربوط میشه به همون توییتش که توی ترجمه مصاحبه جیسون شرایر هم ذکر کردید و فک نکنم لازم باشه بازم به صورت جدا کار کنیدش ولی بازم ممنون از اطلاع رسانیتون
    درضمن همه میدونن نقطه قوت بازی های ناتی داگ همیشه انیمیشن های رون و خوبشونه

  • lastofus2 گفت:

    بیا که با برنده شدن گوتی اصلی ( بیگ وینر ) و حروم شدن دسته چک های بعضی ها برای پایین اوردن نمرت خیلی ها رو زخمی می کنی 😀 خدایا ما رو تا روز تموم کردن این ابرشاهکار تاریخ از دست کرونا زلزله گرونی و … در امان نگه دار :pain:

    • داداش این بازی باید مثل گاد آو وار ۲۰۱۸ هم گوتی بشه هم بیگ وینر تا دهن همه بسته بمونه 😀
      یعنی گاد با بیگ وینر و گوتی شدن چنان ضربه ای به هیترا زد که هنوز بلند نشدن حتی خیلیاشون از سایت رفتن 😀

      امیدوارم همونجوری که پر افتخارترین بازی نسل ۷ لست هست
      پرافتخارترین بازی نسل ۸ هم لست۲ بشه تا دیگه جاویدانه بشه 😎

  • همونجا که الی چکش رو توی دستش چرخوند بعد زد تو کله طرف فهمیدیم 😀

  • Clara گفت:

    تو کوتاکو ( که خبر ترجمه شده ش رو هم گیمفا گذاشت) خیلی ساده گفته شده بود مشکل از مدیریت ه درست تو ناتی داگ ه وگرنه هیچ اجباری برای سخت کار کردن نیس ؛ یه مثال خیلی قشنگ زده بود که تیمی که رو بخشی از مراحل آنچ ۴ کار کرده بود تازه بعد از سه هفته متوجه شدن اون بخش از بازی حذف شده و این یعنی ۳ هفته کار بیهوده! یعنی کسی واقعا توانایی هماهنگ کردن بخش های مختلف رو نداره؟!
    یه مورد دیگه ای که قشنگ گفته بودن این بود که ساعت کاری ناتی داگ عین همه جای دنیا ۱۰ صبح تا ۶ شب ه ولی هیچ اجباری به موندن و اضافه کاری نیس و کسی شمارو اجبار به این کار نمیکنه ولی بعد سال ها اصلا انگار فرهنگ شده که باید اونجا بیشتر کار کرد و مثلا اگه شما اضافه کاری نکنید با اینکه هیچی بهتون نمیگن اما نگاه هاشون طوری هست که: بخاطر تو ما مجبور شدیم بیشتر کار کنیم
    در کل تیم انیمیشن سازی استدیو که معلومه برترین ه از تریلر های بازی هم کاملا مشخصه اما ناتی داگ باید ساختار مدیریتی ش رو عوض کنه چون مدام داره افراد با تجربه ش رو از دست میده و مدام خبر استخدامی جدید برای افرادی که هیچ تجربه ای تو این استدیو ندارن
    کوتاکو به این هم اشاره کرده بود که اگه همون تیمی که با شروع ساخت بازی همراهمون بودن از استدیو نرفته بودن بازی سال پیش عرضه میشد ؛ یعنی عملا شما فردی رو که میتونسته بخشی از مراحل بازی رو تو ۳ ساعت تموم کنه حالا باید با فردی سر و کله بزنی که اونو تو ۳ روز تموم میکنه

  • من که به شخصه ناتی داگ رو قبول دارم
    از لحاظ انیمیشن و فیزیک همیشه توی بالاترین سطح بوده چه الآن و از زمان uncharted drake’s fortune
    ولی اون انیمیشن بطری بلند کردن الی توی تریلر E3 2018 کجا؟
    و اون بطری بلند کردنی که توی گیمپلی تریلری که چند ماه پیش نشون دادن کجا؟؟
    توی تریلر E3 2018 میدیدم که در حالی که الی در حال فرار هست با یک جزئیات دقیق اون بطری و ببند میکنه و پرت میکنه
    ولی توی گیمپلی دیدیم که مثل نسخه اول بطری از روی زمین به دست الی یکجورایی تلپورت میشه

  • PS4EVER گفت:

    به نظر شما اگه بهشون فشار نیاد و این حجم ساعت کار در هفته نداشته باشن بازی هایی با این کیفیت هر چند سال یکبار ارائه میشه ؟ اگه قراره مثلا روزی پنج ساعت کار کنن و شکایتی نداشته باشن احتمالا باید هر هفت یا هشت سال یک بار منتظر بازیشون باشیم . واقعیت تلخیه که فشار کاری بالاست ولی مسئله اینه راه دیگه ای نیست . یه استودیو مثل ناتی داگ و راک استار و .. از این رویه پیروی میکنه و شاهکار میسازه یکی دیگه مثل همینایی که میگن ساعت کاری زیاده رفتار میکنه و چرت و پرت میسازه که یک ماهه بازیش فراموش میشه . برای رسیدن به موفقیت های بزرگ کار و تلاش بسیار زیادی واجبه و رسیدن به اون مخصوصا توی این دنیای کنونی واقعا تلاش فوق العاده ای میخواد . من با شرایط کاری چنین استودیوهایی واقعا موافقم و مطمئن باشین اگه چنین شرایطی نباشه باید سال های سال واسه یه بازی صبر کنید و تازه خیلی از استودیوها هم کافیه با یه بازی که شکست خورده پروندشون راحت بسته بشه . دوستان نظرتون چیه شما هم با شرایط کاری ناتی داگ موافقین یا مخالف؟

    • lastofus2 گفت:

      با فشار زیاد روی کارمند ها موافق نیستم ولی نابرده رنج گنج میسر نمیشه و کسی که به استخدام یک جایی در میاد صد در صد در قرارداد شرایط کاری ذکر شده مثل ایران به هم ور نیست اونجا قانون دارن اگر نداشتن مثل ما میشدن

      • من می گم اگه راهه دیگه ای باشه چی ؟
        سختی و مشقت در هر کاری هست خصوصا اگه اون کار بخواد اثری رو به وجود بیاره که در مقیاس جهانی مورد ستایش قرار بگیره .. در این بحثی نیست ..
        ولی اگه بشه شرایط رو با برنامه ریزی درست سران ناتی معتدل تر کرد..اگه راه داشته باشه خب چرا که نه ؟
        در واقع اگه بشه که “نه سیخ بسوزه نه کباب” بهترین حالت ممکن خواهد شد .. هم ما مصرف کننده ها راضی هستیم هم کارمندا و سازنده ها و هم بالا سریاشون ..

    • اگه اشتباه نکنم اسمت صدرا بود…داداش کاملا با حرفات موافقم و دیروزم سر مقاله آقای نصرتی…همین چیزارو گفتم….ببین صنعت گیم تا به حال جوری پیش رفته که…شرکت‌هایی مثل یوبی‌سافتو اکتیویژنو ایی ایو و…نیاز باشن تا هر سال ۲-۳ تا بازی خوب بیرون بدن با هزارتا دی ال سی و…از اونورم وجود ایندی سازا غنیمت به شمار میادو اگه قبول کنیم دریمز و اوری تا حدودی ایندی حساب میشن و ترکوندن…اما چند تا شرکتی که اسم بردم…مجبورن که شاهکار تولید کنن به همون مقدار که کیفیت آثارشون بالا میره خب طبیعی هست که تعدادشون کمو کمتر بشه…شما از راکستار یه رد دد۲ دیدی…اما چه بخوای چه نخوای عظیم‌ترین گیم از نظر جزییات توی اون دنیای بزرگ حساب میشه…سانتامونیکا یه گاد ۲۰۱۸ داد که نیازی به توضیح من نداره گوتی سال خودش در برابر رد دد۲ شد…سی دی پراجکت رد به ویچر۳ داد و افتخاراتو شستو برد! ناتی داگم آنچارتد۴ داد که فوق‌العاده بود…
      نتیجه گیریم اینه که حضور همه شرکتا لازمه…فقط یه شرکت هستش که صحبتای منو نقض میکنه…یعنی هم کمیت و هم کیفیت…فرام سافتور..

  • آقای دراکمن این موضوع نیاز به گفتن نداره…
    همیشه وقتی میخواد صحبت از بهترینا باشه…اسم چند تا شرکت و استدیو زودتر به ذهن آدم میرسه…
    ناتی و راکستار و سی دی پراجکت و سانتا….اما….هممون میدونیم که توی موضوع انیمیشن‌ها و لحظات سینمایی هیچ تیمی قدرت کافی در مقابل ناتی داگ نداره( داریم در مورد انیمیشن و میمیک و طراحی چهره و صحنه‌های‌سینمایی صحبت میکنیم…کل بازیو جمع نزنید)
    قطعا مولف اصلی‌ توی این زمینرو ناتی داگ میدونم…چند ماه پیش هم طراح انیمیشن‌های بازی در ناتی به دستاوردی توی لست پارت۲ رسیدن که انقلابی توصیفش کردن و اعلام کردن برای اولین بار در لست۲ این موضوع عملی میشه…
    البته این معنی ضعیف بودن توی قسمتای دیگه نیست…اما توی قسمتای دیگه رقیبای سر سختی داره…
    به نظرم مهمترین فاکتور موفقیت ناتی داگ..تعادل در گیم‌پلی و صحنه‌های سینمایی هستش…

    • البته LA Noire (( نمی دونم بازی کردید یا نه )) انیمیشن هاش خیلی واقع گرایانه بودن به طوری که می تونم بگم از خیلی بازی های AAA یوبیسافت و … که الان عرضه میشه انیمیشن های بهتری داره و تیمش خیلی حرفه ای روی میمیک بازیگر ها کار کردند (( لازمه اشاره کنم بازی مال حدود ۹ سال پیش هست ! )) امیدوارم TLOU 2 هم بترکونه …

  • fan گفت:

    بابا چقدر تعریف و تمجید یادمه دوستان سونی فن اون اوایل که کلی خبر از سایرپانک(برترین بازی ۲۰۲۰) اومد شاکی شده بودن ولی الان… :rotfl:

  • bi.taraf گفت:

    هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه
    خودش از خودشون تعریف میکنه اینجوری کسی هایپ نمیشه اگه یکی غیر سونی بود باز حرفش خریدار داشت

  • siamak4731 گفت:

    دوستان پیشنهاد میکنم از همین حالا بازی رو از playstation store پیش خرید کنید چون وقتی بازی منتشر بشه قیمتش تو ایران از ۲ میلیون کمتر نمیشه اونم حداقل واسه ۶ ماه بعد نگید نگفتی! در نهایت مجبور میشید بازی رو هکی و با هزار عیب و ایراد و ترس بازی کنید.

    • داداش الان من خودم دلار کافی تو حسابم دارم از قبل خورد خورد با انواع مختلف نرخ ارز ۱۰ دلاری خریدم و میتونم پیشخرید کنم ولی کسی که ذخیره نداره ۹۷۷۰۰۰ تومن باید پیاده بشه که خیلی سنگینه ولی بازم در کل می ارزه الان دیجیتالی بخری تا این که از دلال های پول پرستِ بی شرف فیزیکی تهیه کنی.الانم نرخ دلار به شدت داره میره بالا. قیمت جنس هایی که به دلار بستگی دارن و همینطور گیفت کارت دیجیتالی به صورت فضایی داره میره بالا.واقعا کسی الان در توانش رو داره پیش خرید کنه که با این وضعیت کرونا و لیست سیاه فکر نکنم دلار روند نزولی داشته باشه متاسفانه.

  • ببخشید دوستان بابت اسپم ولی واجبه:
    من یه لپ تاپ asus n552vx دارم گرافیکش gtx 950m میخواستم ببینم چطوری گرافیکمو تو بازی ببرم بالا میشه تعویضش کرد یا یه چی بست بهش قوی شه خواهشن دوستان جواب بدن واجبه

    • دوست عزیز من تو گوگل تحقیق کردم ولی چیزی بر این مبنا پیدا نکردم که بشه gpu لپ تاپ رو عوض کنی.همینطور اطلاعاتی مبنی بر سازگار بودن این مدل با کارت گرافیک اکسترنال هم پیدا نکردم پیشنهاد میدم با یکی از وبسایت های تخصصی مثل مقداد آی تی یا لیون کامپیوتر تماس بگیری و باهاشون در میون بذاری سوالت رو.انشالله که مشکلت حل شه. :rose:

  • بدون شک ناتی داگ جز بهترین شرکتهای بازیسازیه وتیم انمیشن سازیش هم بی نقص وبسیار باکیفیت کار میکنن،در مورد بحث کاری هم بالاخره هر شرکت چارت سازمانی وسیاست مشخصی داره که بتونه بازی کیفیت بسازه خب هر نیرو نتونه خودشه با این شرایط آداپته کنه یا خودش میره یا عذرشو میخوان

  • siamak4731 گفت:

    تذکر: کسانی که نمیخوان داستان لست۲ واسشون اسپویل شه این مطلب رو نخونن!
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    شخصیت های قابل بازی در این نسخه: ۱- الی ۲- جول ۳- تس ( دختر الی (همون دختری که در تریلر دوم بازی آویزونش کرده بودن))
    داستان: در اوایل بازی به دینا و الی تجاوز جنسی میشه ( که در پی این اتفاق الی حامله و دینا کشته میشه ) بعد از این اتفاق انتقام الی از این فرقه رو شاهد خواهیم بود. در ادامه داستان دشمنی و نفرتی از جنس خون بین الی و جول پیش خواهد آمد ( چون جول عامل اون اتفاق بوده البته بصورت نا خواسته ) که در این قسمت بازیباز باید از بین این ۲ شخصیت یکی را انتخاب و دیگری را فدا کند ( این قسمت بسیار احساسی و حماسی خواهد بود ) – بازی در ۲ بازه زمانی اتفاق خواهد افتاد که در یکی از انها کنترل شخصیت TESS (دختر الی) رو دردست خواهید گرفت و در بازه زمانی دیگر کنترل الی و جول را.
    منبع: سایت روسی هکرها…

  • بی شک جز برترین ها هستن
    لعنتی خیلی به واقعیت نزدیک هستن

نیل دراکمن: تیم انیمیشن‌سازی The Last of Us Part 2 از بهترین‌های این صنعت هستند - گیمفا