اینسامنیاک گیمز ویدئویی از ساختار داخلی دوباره طراحی شدهی استودیو منتشر کرد
پس از مدتهای طولانی همکاری نزدیک و تنگاتنگ میان سونی و استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) سال گذشته پلیاستیشن بهصورت رسمی از تصاحب توسعهدهندهی خوشنام عناوینی چون Marvel’s Spider-Man و Sunset Overdrive خبر داد؛ تصاحبی که اخیراً مشخص شد ۲۲۹ میلیون دلار برای ژاپنیها آب خورده است.
معمولاً زمانی که یک استودیو به جمع توسعهدهندگان فرست پارتی یک شرکت میپیوندد، آن شرکت موظف است علاوه بر تامین بودجهی مورد نیاز جهت تولید عناوین بیشتر، محیط کاری مناسبی نیز برای اعضای جدید خانواده فراهم کند. سونی و اینسامنیاک گیمز نیز از این قاعده مستثنی نیستند و پس از انعقاد قرار داد همکاری همیشگی، بهعنوان اولین اقدام دست بهطراحی دوبارهی محیط کاری استودیو زدند. اینسامنیاک گیمز نیز با انتشار ویدئویی جدید از فضای داخلی استودیو، تغییرات بهوجود آمده در ساختار آن را با هواداران بهاشتراک گذاشته است. در ادامه شما را به تماشای این ویدئو دعوت میکنیم:
دریافت ویدئو باکیفیت ۴۸۰p | دریافت ویدئو باکیفیت ۷۲۰p | دریافت ویدئو باکیفیت ۱۰۸۰p
لازم بهذکر است اطلاعات موثقی از پروژهی بعدی اینسامنیاک گیمز در دسترس نیست اما شایعات مختلف به تلاش این استودیو برای کار برروی نسخهی جدیدی از مجموعهی Ratchet & Clank اشاره دارند. همچنین صحبتهایی نیز دربارهی دنبالهی عنوان بسیار موفق Marvel’s Spider-Man مطرح هستند که قرار است ماجراجوییهای مرد عنکبوتی را در فصل زمستان و آب و هوای برفی برروی کنسول پلیاستیشن ۵ بهتصویر بکشد. در صورت انتشار اخبار بیشتر وبسایت گیمفا شما را در جریان خواهد گذاشت.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
فکرشو کنین این استدیو ازین به بعد که از دانش بقیه استدیو های سونی میخواد استفاده کنه بازی بعدیشون چقدر از نظر فنی بهتر از حتی اسپایدرمن بشه
توی همچین استودیوهایی کارمند با خیال راحت میتونه کار کنه (از لحاظ امکانات) فقط یکم فشار کاری بالاتره که اونم واسه استودیو هایی در این سطح طبیعیه نتیجش هم بازی های با کیفیتی مثل اسپایدر من میشه خوشحالم که بالاخره فرست پارتی شد و نسخه دوم اسپایدی رو منتشر میکنن
یکی از ارزوهای هر گیمری اینه که یه روزی خودشم عضوی از عوامل ساخت یه بازی بشه
مثل خودم
مطمین باش اگه میدونستیم چه فشار روانی و همچنین کار فیزیکی روی سازنده هاس هیچوقت چنین دعایی نمیکردیم مخصوصا استدیوهایی که بهترین عناوین aaa رو خلق میکنن قطعا شرایط کاری وحشتناک تری دارن تا اونایی که عناوین درجه ۳ ۴ یا عناوین مستقل رو خلق میکنن!
کم نشنیدیم نارضایتی کارکنان استدیو هایی مث راکستار یا ناتی داگ یا خیلی استدیو های دیگه ای که به قول شما ارزومونه یه روزی اونجا کار کنیم
شما فقط ببین چه زمان سختی رو سازنده ها طی چند سال برای عنوان های بزرگ تحمل میکنن بعد با وجود تمام زحماتشون چهارتا منتقد همینجوری دو تا عدد کنار هم میزارن و علاوه بر اینکه کاری میکنن قشنگ خستگی شون در بره (!!) رو فروش بازی هم تاثیر میزارن
برعکست من باز فقط به بازی کردن علاقه دارم
اگ خیلی عشقه بازی ساختنی دریمز رو امتحان کن حرف نداره
من این طور فکر نمی کنم .. اگه تو همین گیمفا یه نظر سنجی بزاریم مشخص می شه که بیشترشون فقط به بازی کردن علاقه دارن
خب عزیزان همشون میدونم
بنده خودم عاشق گیم هستم و بدون گیم کارم گیره اصلا نمیتونم ولی به بازی ساختنش هم خیلی علاقه دارم اما دلیلی برام نمیشه که بیشتر از بازی کردن بدونمش
و بله سختی هاش رو هم میدونم خبراش کم نیومدن تو سایت
:yes: :yes: