GDC 2019: بازی Control از فناوری رهگیری پرتو استفاده میکند + تریلر
تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Control، جدیدترین ساخته استودیوی رمدی (Remedy)، طی کنفرانس GDC 2019 منتشر شده است. رمدی، که در کارنامه خود بازیهایی همچون Max Payne و Alan Wake را دارد، در این تریلر پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) را به نمایش میگذارد. در این تریلر میتوان به وضوح قدرت گرافیکی این بازی را مشاهده کرد.
رهگیری پرتو فناوری در حال توسعهای از Nvidia است که تعاملی واقعگرایانه از برخورد نور با سطوح و اجسام در محیط را شبیهسازی میکند. چنین پردازشی قطعا برای اکثریت رایانهها پردازشی سنگین و سخت است و تنها برخی از بازیهایی که اخیرا منتشر شدهاند، همچون Shadow of the Tomb Raider و Metro Exodus، از چنین فناوری استفاده میکنند.
در تریلر منتشر شده از Control میتوانید عملکرد این فناوری را در دستان پرتوان رمدی مشاهده کنید و به چشم ببینید که چطور با استفاده از رهگیری پرتو، سازندگان محیط بازی را بیش از پیش به واقعیت نزدیک میکنند. با این وجود باید توجه داشت که طبق گفته رمدی، این فناوری همچنان در حال توسعه است و ممکن از نسخه نهایی تفاوتهای بسیاری با نسخه کنونی داشته باشد.
بازی Control در تاریخ نامعلومی امسال بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر میشود.
در ادامه میتوانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید:
دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
واقعاً شاهکاره
کوانتم بریک ۲