بازی Red Dead Redemption 2 بیش از ۱۷۵ جایزهی «بهترین بازی سال» را بدست آورده است
بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ به خوبی توانست تمامی رقیبان خود را به چالش بکشد و باری دیگر نام شرکت راکاستار (Rockstar) را به عنوان یکی از برترین شرکتهای بازیسازی جهان بر سر زبانها بیندازد. امروز نیز طبق پستی که در حساب رسمی توییتر این شرکت منتشر شده است، بازی Red Dead Redemption 2 موفق به کسب ۱۷۵ جایزه به عنوان برترین بازی سال شده است.
گاهی اوقات با عناوینی روبرو میشویم که تا مدتها، دیگر بازیها برای ما چندان رنگ و بویی ندارند. به عنوان مثال، بعد از تجربهی بازی The Last of Us یا The Witcher 3 ، دیگر داستانسراییها کمی ضعیف به چشم میآمدند. در سال ۲۰۱۸ نیز از این موارد مشاهده کردیم. بازی God of War با گرافیک و گیمپلی اعجاب انگیز خود تا حدودی انتظارات بازیبازان را از بازیها بالا برد و دیگر عناوین چندان به چشم نیامدند. از طرفی دیگر بازی Forza Horizon 4 کاری کرد که کمتر بازی مسابقهای دیگری به چشم بیاید. این عناوین ذکر شده، در سبک خود فوقالعاده بودند و به طور قطع یکی از بهترینها. اما امروز خبری در رابطه با یک بازی منتشر شده است که نه تنها در سبک خود یکی از بهترینها است، بلکه المانها و معیارهای سبک جهان آزاد به واسطهی این بازی چندین پله ارتقا یافته است. بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بزرگترین عناوین چند سال اخیر (اگر نگوییم یکی از بزرگترین عناوین تاریخ صنعت بازیهای ویدئویی) محسوب میشود.
گرافیک در این بازی بسیار چشمنواز طراحی شده و شما کافی است به چمنزارهای بازی یا کوههای سرپوشیده از برف دقت کنید تا به این حرف ایمان بیاورید. قدم زدن اسبتان در بازی کاملا اثری از خود برروی زمین به جا میگذارد که نشان از دقت بینظیر سازندگان به جزئیات است. مبارزات لذتبخش بازی نیز حرفی برای گفتن باقی نمیگذارند. کافی است تنها ۱ ساعت در بازی Red Dead Redemption 2 به اسب سواری بپردازید و پس از آن به سختی میتوانید با مکانیزم دیگر بازیها در حیطهی اسب سواری کنار بیایید. مراحل داستانی و روایت دیدنی آنان، ماموریتهای فرعی فراوان با داستانهایی شدیدا جذاب و البته گاها خندهدار، موسیقی دلنشین و گوشنواز و در نهایت شخصیتپردازی بینظیر این بازی میتواند کلاس درسی کامل برای دیگر استودیوهای بازیسازی باشد.
بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ با عنوان God of War در رقابت بود تا بتواند مقام بهترین بازی سال را از نظر مراسم TGA بدست آورد. این مقام به بازی God of War رسید که البته قضاوتی نمیتوان در این میان کرد چرا که هر دو بازی در سبک خود جزو برترینها بودند. اکنون شرکت راکاستار اعلام کرده است که بازی Red Dead Redemption 2 موفق به کسب ۱۷۵ جایزهی بهترین بازی سال از طرف دیگر مراسمها و بازیبازان شده است.
شرکت راکاستار این موضوع را با انتشار ویدئویی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است که شما میتوانید این ویدئو را در قسمت زیر مشاهده کنید.
بازی Red Dead Redemption 2 هماکنون برای اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ در دسترس است. شما میتوانید نقد ویدئویی این بازی را در این نشانی، هایلایت مربوط به آن را در اینجا و تحلیل فنی آن را در تحلیل فنی ۲۵# | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Red Dead Redemption 2 مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
استیم فیلتر شد
ای خدااا خودت ظهور کن
واای آره همین الان دیدم از جون ما گیمر ها چی میخوااااااااین 😥 :weep: :weep: 😥 😥 :-(( 😥
ماله من که فیلتر نیست
بازی ابر شاهکار Witcher 3: wild Hunt تعداد جوایزش ۸۰۰ تا هستش و هیچ بازی تا به حال نتونسته ۸۰۰ تا جایزه نصیب خودش کنه به زودی هم Cyberpunk: 2077 میاد و ۱۰۰۰ تا جایزه رو درو میکنه، الحق که سی دی پراجکت رد سخاوتمند ترین و درجه یک ترین استدیو بازی سازی تاریخ است و بس، هر کدوم از بازی های CDPR رو باید جواهر هر نسل خونده بشه از بس که شاهکارن…به غیر از این راکستار هم کارش تو ساخت رد دد خوب بود ولی ازادی عمل های پایینی نسبت به Gta داشت از جمله روابط عاطفی و انتخاب دیالوگ و انتخاب روایت داستان ولی درکل کارش خوب بود و منم نمره ۱۰ از ۱۰ رو بهش دادم.
اگه روابط عاطفی می خواین می تونین یک همسری اختیار کنین 😉 😐
میگم این آخرش برای پی سی نمیاد
اگه لینک خبری چیزی دارین بفرستین
یکی از بهترین های نسل هشت حقش بیشتر از ایناست :yes:
God of War قطعا شاهکار بود ولی از دید کلی Red Dead بهترین بازی سال قبله…به نظرم یه نکته در مورد گوتی وجود داره اونم اینکه داورا به بیشترین “نوآوری” جایزه سال رو میدن
درکل نامزدهای بهترین بازی سال ۲۰۱۸ عالی بودن و امیدوارم هر سال شاهد چنین رقابتی بین بزرگانی مثل سونی و راکستار باشیم :yes:
اگه rdr 2 انحصاری سونی بود شک نکن ۸۰۰ تا گوتی رو شاخش بود.
فساد چن سالی هست که تو دنیای گیم ریشه دوونده و نتیجش شد فورتنایت و أپکس و آنتم و خیلی بازیای بی ارزش دیگه
خیلی جالبه …چطور انچارتد انحصاری سونی بود..بلاد انحصاری سونی بود…هورایزن انحصاری سونی بود…چرا پس اونا ۸۰۰ تا جایزه نبردن… این خزعبلات چطور تو مغزت رخنه کرده؟…
اینام اگه اسمی در کردن بخاطره سونی بود
سونی فن عزیز
حتما که بخاطر سونی بوده ،،،آزادی عمل و سرمایه و بستری بوده که سونی در اختیارشون قرار داده و باعث رشدشون شده در مقابل مزد سیاستهای گیمر پسندش رو هم اینطور مواقع میگیره…هیچ گیمری پیدا نمیشه کیفیت فوقالعاده استدیو هایی نظیر سانتا مونیکا ناتی داگ رو ببره زیر سوال مگر یه ترول گیمر نما…
باعث افتخاره که فن کمپانی هستم که هر ساله آثارش جزو ۵ نامزد برتر سال هس 😉
دوست عزیز خودتو خسته نکن. بحث با اینجور ادما بی فایده هسته. سانتا مونیکا و ناتی داگ و گوریلا گیمز و بازیاشون اثبات شده هستن.
موفق باشی دوست عزیز
بله شما راست میگید . گیم اوارد که پارتی بازی بود بازی سازا هم هیچی نمیفهمن چون اکثرشون ردد رو هم جزو پنج بازی برترشونم نبود . بیگ وینر هم الکی بود مگه ای جی ان و پالی گان و گیم اینفرمر چیزی هم میفهمن از گیم.؟ فقط ما یه عده نخبه تو ایران میفهمه گیم چیه . یوزر اسکورم همه pc فن بودن که این نمره بد رو دادن بش وگرنه مگه کسی خره به ردد نمره کم بده جالب اینجاس برید نظر یوزر های متاکرید رو بخونید همه با منطق نمره دادن اما برید نمرات گاد رو ببینی همه یا ۱۰ دادن یا صفر . عامو یکم از جهالت بیایین بیرون. یه بنده خدایی اونده نظر داده گفته چون این بازی سازا نمیتونن بازی در حد ردد بسازن نیومدن جزو بهترین بازیاشون انتخاب کنن
داداش گلم گاد یه شاهکار بی ماننده و هر بار بازی رو تموم کردم بیشتر به این پی بردم که واقعا حق این رو داشت که هم گوتی بشه و هم بیگ وینر و به حقشم رسید :yes: :yes:
خوب یه عده هم این وسط هیتر هستن فرقی هم نداره بعضی رد دد فنا و بعضی گاد فنا در مواقعی همه دیدیم که چطور کور کورانه تعصب به خرج دادن و دیگر بازی رو کوبیدن اینا هیچ کدوم به بازی که لقب شاهکار رو به دوش میکشه لطمه نمیزنه جون نهایتا حرفه
سانتا مونیکا نه با این نسخه بلکه از هموت نسخه اول گاد ثابت کرد که توانایی این رو داره تا یک بازی فوق العاده رو خلق کنه و حالا هم که بعد از گذشت این همه سال اونو به تکامل رسوند و تغییرات بجایی رو درش ایجاد کرد تا این تکامل رو ثابت کنه و به حق واقعی خودشم رسید
با حرف هیچکس حقایق تغییری نمیکنه داداش عزیزم نه گاد و نه رد دد ذره ای از اون بزرگی و ارزششون کم نمیشه :yes: :yes:
موفق باشی داداش :rose: :heart:
عزیزی داش من والا قصد بی احترامی به ردد و ردد فن ندارم اتفاقا خودم عاشق بازیش هسم فقط حرفم با اونایی هست که میگن گاد حقش نبود گوتی بشه وگرنه همون قد که حق گاد هس که گوتی بشه حق ردد هم بود :heart:
بابا جواب اینارو ندین عقده شده بنده خداها واسشون یه بار اسم بازی هاشون تو بهترین ها باشه
در مورد بیگوینر هم همین قضیه نوآوری صدق میکنه؟ چون بیگ وینرم گاد شد :rotfl:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
دوست عزیز اینکه میفرمایید گاد به خاطر خلاقیت و نواوری بهترین بازی سال شد کاملا باهاتون موافقم ولی با اینکه میفرمایید “از دید کلی” رد دد بهترین بازی ساله باهاتون مخالفم. تو هرزمینه ای چه فیلم چه سریال چه موسیقی چه بازی و یا هر زمینه دیگه ای بهترین ها وجود داره ولی بهترین رو نظر و سلیقه شخصی تعیین میکنه حتی اگه یه عنوان بیشترین جوایز و بالاترین متا رو ببره باز از دید کلی نمیشه گفت بهترینه. الان فیلم پدرخوانده که از هرلحاظ ترکونده و از لحاظ جوایز و متا و مردم و منتقدا بالاترین جایگاه رو داره رو میشه بهش گفت بهترین؟ به ویچر ۳ میشه گفت بهترین؟ الان بین سریال های سوپرانوز و مد من و برکینگ بد و گیم اف ترونز و وست ورلد و ترو دیتکتیو (فصل اول) و شرلوک میشه گفت کدوم بهترینه؟ “به طورکلی” خیر. الان شما بین بازی های لست و ویچر و گاد و رد دد و اویل و زلدا و اسکایریم و انچارتد و جی تی ای و متال گیر و… هرکدوم رو انتخاب کنی از نظر شما میشه بهترین ولی به طور کلی خیر. همه جزو بهترین ها هستن ولی بهترین خیر. میخوام اینو بگم که طبق نظر شما رد دد از گاد بهتره ولی اینکه به طور کلی بگید بهتره جالب نیست. از لحاظ سطحی هردو در یه سطح هستن و بهتر رو سلیقه و علاقه و نظر تعیین میکنه. الان که شما میفرمایید به طور کلی بهتره از چه لحاظ؟ گاد از لحاظ داستانی کمتره یا گیم پلی؟ شخصیت پردازی؟ فضاسازی؟ موسیقی؟ صداگذاری؟ اگه شما از هرلحاظ بفرمایید بهتره نظر شخصیتونه. جهان باز بودن و جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی دلیل بهتر بودن نیست چون هر بازی سبک و موضوع و فضا و پیش زمینه داستانی خودشو داره. یکی وسترنه یکی اخرالزمانیه یکی افسانه ای و باستانی و اسطوره ایه یکی علمی تخیلیه یکی زمان حاله یکی خطیه یکی جهان بازه یکی جهان نیمه بازه و… اینم که میفرمایید به خاطر خلاقیت اولا اینکه خلاقیت و نواوری “صرفا” برای گرفتن جایزه کافی نیست و بازی باید از هرلحاظ شاهکار و کامل باشه که گاد هست. ثانیا انتخاب به خاطر خلاقیت و نواوری شاید از دید منتقدا و کارشناسا و داورا مهم و درست باشه ولی بازیبازا بیش تر از روی سلیقه و نظر شخصی و علاقه انتخاب میکنن و خیلی کاری به داشتن و نداشتن خلاقیت ندارن و جالبه اگه به سایت gotypicks مراجعه کنید گاد حتی از لحاظ مردم هم دو برابر رای اورده ( تا این لحظه گاد ۷۰ تا رد دد ۳۶ تا ) این نشون میده گاد صرفا به خاطر خلاقیت و نواوری از رد دد پیشی نگرفته بلکه از هرلحاظ شاهکار هسته و دست کمی از رد دد نداره. الان خیلیا شاید حتی شما بهترین بازی زندگیشون لسته اگه من بگم رد دد “از دید کلی” از هرلحاظ برتر از لسته براتون قابل قبوله؟ من خودم به ترتیب گاد ۲۰۱۸ و لست و رد دد ۲ و ویچر ۳ و اویل ۴ و… رو دوست دارم ولی ایا ترتیب من باید با ترتیب شما یکی باشه؟ ایا ترتیب من فکته و به طور کلی درسته؟ صددرصد خیر. این ۵تایی که تو لیستم اوردم همگی در یه سطح از لحاظ فنی و هنری و تکنیکی هستن (گرچه اویل ۴ انقلابی ترینشونه ) ولی خب این ترتیب بندی براساس سلیقه و نظر شخصی و علاقه منه. درکل منظورم اینه که تو هر زمینه ای از جمله بازی بهترین ها وجود داره ولی بهترین وجود نداره و بهترین براساس نظر و سلیقه و علاقه فرد تعیین میشه.
شرمنده که خیلی حرف زدم امیدوارم سوءتفاهم نشده باشه و اگه حرف بدی زدم و شما رو رنجوندم عذر میخوام
امیدوارم همیشه پیروز و موفق و سلامت باشید. :rose: :rose: :rose: :yes: :yes: :yes:
حرفت حقه داداش منطقی تر از اینی که شما فرمودین نمیشه توضیح داد واقعا لذت بردم :yes: :yes: :rose: :heart:
بزرگواری دوست عزیز. فقط منظور کلیه حرفم این بود اگه کسی میگه لست یا رد دد یا ویچر یا گاد یا هر بازیه دیگه ای بهترینه نگه به طورکلی بلکه بنویسه “نظر شخصی” چون اساسا به طور کلی معنی نمیده و زیاد درست و جالب نیست. حتی همونطور که گفتم افتخارات هم بهترین رو تعیین نمیکنن الان گاد ۲۰۱۸ چون بیگ وینر شده از رد دد ۲ بهتره؟! هرگز! ویچر بهترینه؟ لست بهترینه؟ گاد بهترینه؟… خیر! پدرخوانده بهترین فیلمه؟! خیر. تو تمام زمینه ها این قضیه صدق میکنه مثلا من عاشق برکینگ بدم و برکینگ بد رو از هر سریال دیگه ای از جمله گیم اف ترونز بیشتر دوست دارم ولی ایا اینکه بگم برکینگ بد از دید کلی بهتر از گیم اف ترونزه یا اینکه بگم از دید کلی بهترین سریال تاریخه ایا درسته؟ قطعا کار جالب و درست و پسندیده ای نیست. هر دو در یک سطح هستن و نظر شخصی و سلیقه و علاقه “من” میگه بهترین چیه. من تو موسیقی به قطعات سمفونیک و پاپ و راک علاقه دارم و از متال و هوی متال خوشم نمیاد. ایا میتونم بگم این سبکا بهترن؟ هرگز. من عاشق فارست گامپ هستم یکی عاشق فایت کلابه یکی عاشق ارباب حلقه ها یکی عاشق پدرخوانده و… همه حزو بهترین ها هستن ولی بهترین خیر. باید خود شخص اینو تعیین کنه. و تو هر زمینه دیگه ای مثل خودرو و گوشی و…
دوست عزیز همیشه با شما موافق بودم و هستم و خواهم بود که واقعا کی روزی میرسه که بحثای بیهوده و ترول کردنا تموم شه؟؟؟!!! بیایید در راه رضای خدا هم که شده “صرفا” بازی کنیم و لذت ببریم!
دوست عزیز برای افرادی که هنوز ابرشاهکارهایی مثل رد دد رو با مزخرف گفتن و ایراد الکی گرفتن و سخن بی دلیل و بی منطق ترول میکنن تنها راه مقابله “نادیده گرفتنشون” هسته. :no: :no: :no:
امیدوارم روزی همه به هم و سلایق هم احترام بذاریم. :yes: :yes: :yes:
امیدوارم همیشه و در همه جا موفق و پیروز و سلامت باشی. :rose: :rose: :rose: :heart: :heart: :heart:
کدوم نواوری ؟ دقیقا ؟
گیم پلی از دارک سولز prince of persia 2008 بگیری با نسخه های قبل ترکیب کنی میشه نواوری ؟
یه گیم پلی از prince of persia 2008 ببین که یوبی سافت ۱۱ سال پیش چقد از نواوری های god of war استفاده کرده :laugh:
داستانی که بر پایه یک حفره شکل میگره
خود کریتوس به چه شکلی وارد نورس شد ؟
بردن خاکستر زنی هیچ وقت در بازی نمی بینیم و هدف این کار هیچ وقت در بازی مشخص نمیشه
میشه نواوری ؟
نظریه زیاد اما مگه gow دارک سولز که داستانش با نظریه کامل بشه ؟
قرار نبود با یه سه گانه طرف باشم کوری بارلاگ می خواست یه شاهکار یگانه در دنیای نورس بسازه اما بعد از E3 2016 و استقبال ملت تبدیل تصمیم گرفتن تبدیل به سه گانه بشه
به همین دلیل همون طور که خود بارلوگ گفت بسیاری های از غول اخر ها از بازی حذف شدن تا در نسخه های بعد استفاده بشن
بازی بر خلاف کل سری از یه عنوان گیم پلی محور به داستان محور تبدیل شد
این به نظر شما خوب بی نظیر
اما من به عنوان کسی که اولین بازی که خریدم god of war 2 بود و این ابر شاهکار زندگی من تغییر داد
یه اشکال بزرگ به وجود اورده
ارزش تکرار
god of war 2 بالای ۲۰ بار از اول تا اخر رفتم
god of war 1,3 بالای ۱۰ بار
هیچوقت خسته نشدم تجربه هر بار بازی کردن بی نظیر بود
اما gow 2018 دیگه اون حس بی نظیر نداره :-((
منطق شما در مورد بازیا ستودنیست اگه کل دنیا بخواند مثل شما فکر کنن الان روز به روز پسرفت میکردن
Godofwar0385
داداش گل گفتی :rotfl: :yes: :rotfl:
ممنون عزیز
ایشون میگند من گاد ۱ و ۲ و ۳ رو ده بار رفتم ولی گاد جدید ارزش تکرار نداره من برعکس این حرفارو یا از این حرفا زیاد شنیدم
دیگه همه میدونن من چقدر عاشق خدای جنگم به عنوان فن سرسختش میگم گاد یا باید دیکه ساخته نمیشد یا این تغییرات واسه ادامه لازم بود صددرصد چون یونان و خدایانش تو سه داستان اصلی و سه نسخه ی فرعی به زیبایی به تصویر کشیده شد وقت این بود که همه چی تغییر کنه ولی یه عده خاستار این تغییرات نیستن مشکل خودشونه ن بازی
تو خودت پارسال تا قبل انتشار نمرات گاد،به دشمنان میگفتی ازشون آب دوغ میاد بیرون :rotfl: ،مواد مذاب،میگفتی که دیگه خبری از دل و روده بیرون اوردن نیست،خشونت نداره،
به تروول ها گفتی دلقک،دقیقا حرفات یادمه،چون گاد تا این حد گند زده بود،میخواستی کنسولت رو بفروشی،
بعدش که نمرات گاد اومد،رنگ عوض کردی،
ولی من از همون اولش با گاد۲۰۱۸ مخالف بودم
😉
خیلیها همینطوری بودن،تا قبل انتشار نمرات گاد همش گاد میکوبیدن،بعدش که نمراتش اومد شروع کردن به تحسین کردن بازی،به به گفتن،
ولی من کامنتی که میزارم،میدونم که واقعا نظر خودمه،به خودم دروغ نمیگم،
نظرم توی پست دیزگان هم بهت گفتم،
میدونم که از گاد جدید بدت میاد،
بهتره کامنتی رو بزاری که واقعا نظر خودت باشه ;-)،
نظر خودت و به من منتقل نکن اگه بدم میومد تو ۱۱ماه ۱۴بار بازیش نکرده بودم الانم بعد از اتمام بازی اوردر۱۸۸۶باز میرم سراغش
کامنتامم همه نظر خودمه ن نظر شما و ن نظر دیگران من از بازی ای که عاشقشم طرفداری میکنم نباشم نمیکنم از هیچکسم ترس یا خجالتی نمیکشم
اقا پسر
بله خوب یادمه ولی الان بزار واست بگم وقتی من اولین بار ۱۴سال پیش گاد یک و بازی کردم و دیوونه و محو بازی شدم که هوش و ذهن و فکرم شد گاد و فقط و فقط منتظر نسخه های بعدش بودم و با هر نسخه داستان حماسی تر و گیم پلی سریعتر و خشونتش میرسید به اوج طوری که تموم نسخه هاشو رو هم بالای صدبار تموم کردم اینجا میشه عادت و اون ارتباطی که با بازی گرفتم یعنی تو ذهنم از گاد خشونت و دادو فریاد و خون و خونریزی کشت و کشتار و قتل عام خدایان بود حالا تو گاد جدید اینا نیست اون خشونت نیس دراگرا رو که میکشم خون ازشون بیرون نمیریزه ولی خوندم ببین دادا رفتم داستان و دل و روده ی نورس و ریختم بیرون و مطالعه کردم دیدم دراگرا به کلی خون ندارند یا الفها از روشنایی تشکیل شدن و نباید خون داشته باشن اینجاس که فهمیدم من اشتباه فکر میکردم بعدش که بازی اومد و پلی کردم دیدم بازی حتی خیلی بهتر از اون چیزی که من فکر میکردم ظاهر شده مثلا میگفتم این تبر واسم نمیتونه جایگزین زنجیرا بشه ولی الان بازی و ۱۴بار تموم کردم چون تبر معتادکننده ترین سلاحیه که در کنار زنجیرها دیدم
در مورد نمرات عکس خاستی واست میفرستم من اولین بازی ای که تو این نسل خریدم اوردر ۱۸۸۶بود الان بعد از چار پنج سال باز خریدمش و دارم میرم مگه متاش ۶۳ نیس؟بله هست ولی من باهاش کیف میکنم چون این نمره و جایزه نیست که به من حال میده این اصل بازیه
بخام توضیح بدم زیاد میشه ولی من واقعا واقعا با گاد جدید حال کردم و به نظرم تموووم تغییرات مثبت بوده و سانتا درست ترین کار ممکن انجام داد :yes:
دقیقا :yes: ،با تک تک حرفات موافقم،
منم این حرفا هزار بار زدم(اونم به عنوان نظر شخصی)
ولی بازم فنای گاد میان بهم میپرن،هزارتا منفی بارم میکنن
یه کامنت نوشتی که کاملا
غلطه.. چرا باید به حرفات توجه کنیم؟؟ حقیقت رو تغییر که نمیتونی بدی.. بالای ۱۹۰ سایت دنیا به این نکات اشاره کردن ، یعنی اونا همه اشتباه می کنند ؟؟؟
دوربین کاملا بدون کات ، نخستین بازی بدون لودینگ ، سیستم فوق العاده پرتاب تبر ، وجود همراه در بازی که هم هوش مصنوعی داره و هم خودمون قادریم که کنترلش کنیم ، سیستم کمبو زنی بی نظیر ، حالت ریج ، رونیک اتک ها و…
گیم پلی بازی توسط تمامی مراجع به شدت تحسین شده ، و سیستم combat هم همچنین..
ارزش تکرار نداره ؟؟ من بالای ۱۰ مرتبه رفتم ، همچنین دوستان دیگری هم در همین سایت وجود دارند که بالای ۱۰ بار به اتمام رسوندن… وجود زره های فراوان در بازی ، نیوگیم پلاس به زره ها و آیتم های مختلف که هرکدوم قابلیتی دارند ، اینا همه ارزش تکرار رو بالا برده.. اگر هم از نسخه های قبل کمتره بخاطره تغییر سبک بازیه که بیشتر حالات اکشن ادونچر گرفته
کدوم نو آوری؟ دوربین بدون کاتی که تو کل تاریخ مدیا (جمع سینما گیم و سریال) هیچ اثر اکشنی با این حد از عظمت و صحنه های بزرگ نتونسته بدون کات باشه
نوآوری یعنی ساخت یک نورس جدید بدون کوچکترین شباهت به تمام نورس هایی که قبلا دیدیم
نوآوری یعنی الفهایم و میدگاردی که نظیرش تو هیچ جای دنیای گیم و سینما دیده نشده
این یه نوآوری در کارگردانیه و اتفاقا “آرزوی” هر کارگردانیه بتونه بدون کات و تداخل یه تجربه رو منتقل کنن و گاد تونست ۴۰ ساعت گیم پلی رو بدون کات به گیمر منتقل کنه اینه نوآوری 🙂
اینکه هاب مرکز بازی (میدگارد) وسط بازی به طور کلی دیگرگون میشه این یعنی اوج کارگردانی و اوج گیم دیزاین
داستان بر پایه حفره؟ خود کوری بارلوگ گفته بود تو مصاحبه هایی که این مسائل گفته نشده درنسخه های بعدی گفته خواهند شد
نکنه فکر کردی داستان اول کار قراره همه چیزو توصیح بده؟ تلو هم دقیقا همینطور بود هیچوقت توضیح داده نشد مقاومت به بیماری الی از کجا اومده و جواب این سوال تو نسخه ی جدید داده خواهد شد
یعنی اونقدر تو مطالعه ی فیلمنامه مبتدی هستی که فکر میکنی نسخه ی اول سه گانه باید جواب تمام سوالات ذهنتو بده بعد با غرور بهش میگی” حفره ” که مثلا خفن به نظر بیای؟ 🙂
ژانر بازی از هک اند اسلش تغییر کرده به چی ؟ اکشن ادونچر
اکشن ادونچر هیچوقت قابلیت تکرار پذیری که یه هک اند اسلش داره رو نداشته و نخواهد داشت چون تو خون این نوع گیم تکرار پذیری نیست!
حالا اینکه شما میای این بازی که حتی ژانرش با بازیای قبلی تو سری فرق دارهرو از نظر تکرار پذیری مقایسه میکنی یعنی مشکل خودته چون یه بازی ۴۰ ساعته رو داری با یه بازی ۱۰ ساعته و یه هک اند اسلش رو با یه اکشن ادونچر مقایسه میکنی:)
اگه به ارزش تکرار باشه پس یعنی فیفا ۱۹ م چون میلیون ها بار ارزش تکرار داره از ویچر ۳ بهتره:)
مزخرف ترین دلیل همین ارزش تکراره
من تمام گاد هارو دوبار بازی کردم
این یکی رو هم دوبار بازی کردم و برام فرقی نداشت
اتفاقا اینکه شما یه بازی با بیلد های مختلف رو فقط یبار بازی میکنی یعنی دو درصد از گیم پلی بازی رو هنوز نفهمیدی 🙂
احسنت :yes:
شما دوست داری این ها نواوری به حساب بیاری نظر شماست
اما نواوری از نظر من یعنی ایده یا مکانیزم جدیدی به وجود بیاری که سایر بازی ها بعدا از اون استفاده کنن و الهام بگیرن
مثل ico که شخصیت همراه تعریف کرد gow 2018 ازش الهام گرفته
re4 که دوربین روی شانه رو تعریف کرد باز هم gow 2018 ازش الهام گرفته
Prince of Persia که پارکور وارد صنعت گیم کرد
BONFIRE های دارک سولز
استاد کوجیما که داستان گویی سینمایی رو به وجود اورد
gta 3 که کلا صنعت گیم دگرگون کرد
و خیلی شاهکار های دیگه
اگه به خلق دنیای جدید میازاکی بزرگ و بتزدا و نینتدو و زلدا و فینال فانتزی ها و ………. :laugh:
در بازی بزرگی باید دنیای خودش خلق کنه انتظار داشتی از دیگران کپی کنه ؟
اون سولاتی که قرار شده جواب بدن در مورد فرزندان لوکی که اینجا و در این زمان چی کار می کنن ؟
هدف اودین چیه ؟
نه چیزی که داستان بر پایه اون شکل گرفته مثل اینکه کات سین مرگ خانواده کریتوس از god of war 1 حذف می کردن و وعده قسمت دوم می دادن :laugh:
این یکی رو هم دوبار بازی کردم و برام فرقی نداشت
اتفاقا اینکه شما یه بازی با بیلد های مختلف رو فقط یبار بازی میکنی یعنی دو درصد از گیم پلی بازی رو هنوز نفهمیدی ?:-) یعنی چی ؟
نظر من ؟ از کارگردانی اگه چیزی بدونی
ایجاد یه تجربه بدون کات و بدون distraction رویای هرکارگردانیه!! گاد آف وار چنین چیزیو تو یه عنوان اکشن عظیم ممکن کرده! این نظر من یا تو نداره
به صورت fact یه گام بسیار مهم در زمینه کارگردانی برداشته شده
دقیقا عین دوربین رو شونه ی رزیدنت اویل ۴
اتفاقا اینکه تو اینو نوآوری نمیدونی مشکل خودته وگرنه از نظر هنری خیلیم نوآورانه ست!!
در مورد دنیای بازی
این تویی که میگی بازی نوآورانه نیست!! وگرنه من اتفاقا انتظار دنیای نوآورانه داشتم که بازی در یک یک موارد خلق دنیاش نوآورانه عمل کرد و عملا گفته ی شمارو که بازی نوآوری نداره بی معنی کرده 🙂
دقیقا جواب سوالاتت رو در قسمت های بعدی میگیری و برای بار هزارم
قسمت اول یه سه گانه تنها وظیفه ای که داره دنیا سازیه!
قسمت دوم بست دادن اون دنیا
قسمت سوم پایان بندی و سایر مسائل
اینکه جواب سوالات رو تو قسمت اول نگرفتی طبیعیه چون بازی داره دنیاسازی انجام میده!!
گاد آف وار ۱ اگه داستانش اونطور بود دلیلش اینه که قرار نبوده از اول سه گانه باشه
این یکی از همین اول با تفکر سه گانه بودن ساخته شده 🙂
البته اون سوالاتی که تو پرسیدی نصفشون تو بازی جواب داده شدن شما دقت نمیکردی مثلا هدف اودین کاملا واضحه! مبارزه با تیر و giant ها و نابودی آخرین اونها که فی بود
اینکه برای مقایسه گاد آف وار از شاهکار های گیم مثل رزیدنت اویل۴ مایه میذاری همین ثابت میکنه گاد آف وار چقدر سطحش بالاستD:
اظهارات جالبی داری شما.. نظرت در مورد مفهوم نوآوری درست ، اما اینکه اگر توسط یک بازی دیگه الهام گرفته نشه دلیل نمیشه که نوآوری به حساب نیاد..چطور بنفایر های سولز میشه باشه اما دوربین بدون کات و سراسر بدون لودینگ بودن بازی اون هم با وجود گرافیک بالا و گیم پلی زیادش نمیشه ؟؟ اینکه تناقض داره.. گیریم که این عدم کات و یکسره بودن سینمایی و گیم پلی روی هیچ بازی دیگه ای اعمال نشه ، اونوقت باید گفت که فاقد نوآوری بوده ؟؟ مسلما خیر.. نمیشه زحمت سازندگان رو برای عملی کردن چنین چیزی برای اولین بار در این صنعت نادیده گرفت ، بخصوص وقتی که کلی به لذت بازی هم اضافه میکنه… در ضمن پیاده سازی چنین ترفندی سخت تر از هرچیز دیگه ای هست ، به ویژه برای عنوانی با گیم پلی و کاتسین بالا.. که در گاد به بهترین نحو عملی شد
وجود همراه در بازی الهام گرفته شده ، این درست.. اما همراهی مثل آترئوس که خودمون کنترل تیر هاشو داریم و از طرفی دیگه هوش مصنوعی هم داره – چیزی که نظیرش پیدا نمیشه – نوآوری محسوب نیست ؟؟ آترئوس یکی از پرکاربرد ترین – اگر نگیم بهترینشون – همراه های این صنعت هست..
داستان گویی محیطی گاد چی ؟؟ داستان گاد از وسیع ترین های چند سال اخیره ، و برای روایت تمام و کمال او نمیشه صرفا به کاتسین اتکا کرد ، چون حوصله سربر میشه. سازنده میاد از شخصیت ممیر و لحظات قایقرانی استفاده میکنه و با یک تیز دو نشون میزنه. اولا کلی داستان حول دنیای بازی با صدای دلنشین ممیر رو تعریف میکنه ، دوما لحظات قایقرانی رو از بی هدفی خارج میکنه تا بازیباز از بخش بخش بازی لذت ببره. همچنین وجود علائم مختلف در محیط بازی که بخشی از داستان رو بازگو میکنند.این شیوه های داستان گویی یکی از برترین هاست
..
..
شما واقعا جواب این سوالاتی که درباره ی داستان گاد مطرح کردی نمیدونی ؟؟ تعجب برانگیزه.. جواب هردوی این سوالات در طول بازی لابه لای دیالوگ های ممیر گفته میشه تا حفره ای باقی نمونه.. اینکه شما توجه نکردی دلیل بر ضعف نمیشه.. این خودش یک شیوه ی داستان گویی خاص هم هست که اتفاقا جذابیت زیادی هم داره.. برای شما اینطور نیست دیگه شخصیه
..
..
در باره با طراحی محیط.. گاد عملا هیچ منبع الهام تصویری نداشت و دست سازندگان برای خلق دنیا از هر بازی دیگه ای کوتاه تر بوده.. خیلی از بازی های بزرگ در طرح محیط از واقعیت و یا سایر منابع موجود الهام گرفتن.. برای مثال یارنام بلادبورن از لندن ویکتوریایی .. و...
اما گاد خیر .. شما به من بگو که هلهایم ، یا الفهایم یا همون tyr temple الهام گرفته شدست ؟؟ .. در نهایت نتیجه شد یکی از بهترین دنیاهای فانتزی خلق شده در تاریخ..
.
.
.
در نتیجه ما اینجا یک فکت داریم : GOD of WAR یک عنوان کاملا نوآورانست !!!
کلمات در وصف این شاهکار راکستار عاجزند..
مگه میشه یه بازی انقدر خوب باشه،redemption 2 فقط یک بازی نیست خود زندگیه و عشقه :heart: :heart:
لحظه پایانی بازی با اون موزیک دیوانه کننده،با اون اتفاق دردناک و شوکه کننده،اون لحظه ای که آرتور به داچ با مظلومیت تمام میگه”من همه وجودمُ صرف تو کردم” 😥
ثانیه های پایانی و طلوع آفتاب از دوردست و موزیک آرام و در آخر…
TROPHY EARNED::::REDEMPTION
به معنای واقعی این جوایز اصلاً نمیتونن عظمت این عنوانُ به مفهوم کامل نشون بدن،این بازی لقب بهترین بازی سال براش کمه…در اصل بهترین بازی نسل هست. :heart: :rose:
#نظر_شخصی
یک نکته خیلی جالب در مورد گوتی
سال ۲۰۱۲
The Walking Dead: The Game – 75
Journey – 57
Far Cry 3 – 51
بقیه بازی ها ۲۰۲ در مجموع ۳۸۵
۲۰۱۳
The Last of Us – 249
Grand Theft Auto V – 160
Bioshock Infinite – 43
بقیه بازی ها ۶۵ در مجموع ۵۱۷ ?:-)
۲۰۱۴
Dragon Age: Inquisition – 134
Middle-earth: Shadow of Mordor – 49
Mario Kart 8 – 28
بقیه بازی ها ۱۹۹ مجموع ۴۱۰
۲۰۱۷
The Legend of Zelda: Breath of the Wild – 189
Horizon Zero Dawn – 52
Super Mario Odyssey – 26
بقیه بازی ها ۶۶ مجموع ۳۳۳ 😯
به نظر میاد یه سری سایت به وجود اومدن که فقط به tlou جایزه بدن بعدا کلا ناپدید شدن :rotfl:
البته اوجش ۲۰۱۵ بوده ۵۴۶ تا جایزه!!! 😯 😯 😯 😯 😯
موفق باشی دوست عزیز
The Witcher 3: Wild Hunt – 257
Fallout 4 – 58
Bloodborne – 31
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – 29
Life Is Strange – 12
Super Mario Maker – 8
Undertale – 8
Rocket League – 7
Rise of the Tomb Raider – 5
Batman: Arkham Knight – 4
Her Story – 3
Assassin’s Creed Syndicate – 2
Splatoon – 2
Axiom Verge – 1
Call of Duty: Black Ops III – 1
Cibele – 1
Digimon Story: Cyber Sleuth – 1
Everybody’s Gone to the Rapture – 1
Kerbal Space Program – 1
Massive Chalice – 1
Ori and the Blind Forest – 1
Prune – 1
Star Wars Battlefront – 1
Sunless Sea – 1
Tales from the Borderlands – 1
Until Dawn – 1
=
۴۳۹
شرمنده اشتباه محاسباتی از بنده بود ولی خب بازم به هرحال زیاده (هنوز از ۲۰۱۴ بیشتره چرا؟!) همونطور که قبلش پایین تر گفتم از ۲۰۱۱ شروع شده ۲۰۱۳ به اوج رسیده از ۲۰۱۶ افت شدیدی پیدا کرده و تا الان ثابت مونده (حرف اولم درست بود!)
موفق باشید
AEM
اخه ۲۰۱۵ ویچر مولتی پلت گوتی شده ، دیوار کوتاه تر از انحصاریهای سونی پیدا نمی کنن
چرا از ۲۰۱۴ پریدی ۲۰۱۷
:rotfl: محاسبات جالبی بود …
چرا واقعا ؟ 😀
الآن باز یک عده فن بازی در میارن زیر این پست و یک ایکس باکس فن میگه رشوه دادن به tga یا از اون طرف یک سونی فن میاد میگه کریتوس اعظم آرتور رو زد زمین و…
ولی جدا از اینا tga امسال منو خیلی یاد ۲۰۱۳ میندازه اون سال the last of us برنده بیش از ۲۰۰ تا جایزه بهترین بازی سال شد ولی gta گوتی شد.
امسال هم red dead 2 برنده ۱۷۵ تا جایزه بهترین بازی سال شد ولی god of war گوتی شد.
البته گاد هم بیگ وینر شد هم گوتی.. سال ۲۰۱۳ گوتی به gta رسید ولی لست بیگ وینر شد.. اما رقابتشون منو یاد ۲۰۱۳ میندازه ، یک طرف سونی و طرف دیگه راکستار
عزیزم گاد الان با احتلاف بیگ وینر هم هست اگه ایطور که راکستار گفته که ردد ۱۷۵ تا جایزه برده گاد الان بیشتر ۲۳۰ تا جایزه برده
به نقل از gotypicks.
* The Winners of this year *
God of War – 193
The Critics’ Picks – 123
The Readers’ Picks – 70
.
Red Dead Redemption 2 – 132
The Critics’ Picks – 96
The Readers’ Picks – 36
:-*
با این حساب گاد قطعا بالای ۲۰۰ و چه بسا حدود ۲۵۰ جایزه برده باشه ، چون که از یک سالی به بعد gotypicks همه ی سایت ها رو ثبت نمیکنه.. رد دد ۲ هم زیاد جایزه برنده شده ، ولی در نهایت موفق به شکست گاد نشد.. امسال یکی از زیباترین و جذاب ترین رقابت ها رو شاهد بودیم
دقیقا دوست عزیز :yes: :yes: :yes:
از سال ۲۰۱۱ تعداد جوایزی که ثبت میکردن زیاد شد اوجش ۲۰۱۳ بود ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ یه ذره کمتر شد از ۲۰۱۶ به شدت کم شدن و تا الان ثابته.
اگه رد دد ۱۷۵ تا داره پس گاد بالای ۲۰۰ تا و حدود ۲۵۰ الی ۲۶۰ تا داره چون هرچی جوایز بیشتر میشه اختلافشون هم بیشتر میشه هم امسال اینطوری بود هم ۲۰۱۳ مثلا امسال اولش از ۱۰ تا اختلاف شروع شد و کم کم زیاد شد تا به اینجا رسید.
الان که محاسبه کردم اوجش ۲۰۱۵ بوده ۵۴۶ سال ۲۰۱۴ یه ذره کم شد و از ۲۰۱۶ خیلی!!! 😯
موفق باشی دوست عزیز.
شرمنده دوباره مزاحم میشم :laugh: احساس کردم ممکنه از حرفم نادرست برداشت بشه ریپلای کردم که اصلاح کنم. ۲۰۱۳ تعداد جوایز زیاد بود و ۵۱۷ تا بود سال ۲۰۱۴ احتمالا به خاطر رقابت کمتر تعداد جوایز کاهش پیدا کرد و به ۴۱۰ تا رسید. ۲۰۱۵ دوباره رفت تو اوج و به ۵۴۶ تا رسید. یه جورایی اومدن به ویچر و لست رای بدن و دوباره رفتن!!! :rotfl: (شوخی)
ولی خودمم نمیدونم چرا به ترتیب ۲۰۱۵ و ۲۰۱۳ به ترتیب تعداد رای ها تو اوج بوده و بیشترین مقدار ممکن بوده ولی ۲۰۱۴ که بینشونه کمتره؟؟؟!!! :rotfl: ?:-)
هرکی فهمید به منم بگه!!!
شرمنده ظاهرا اشتباه محاسباتی از بنده بوده دوباره محاسبه کردم همونطور که دوست عزیز فرمودن ۴۳۹ تا هسته (بازم از ۲۰۱۴ بیشتره!!!) به هرحال همون کامنت اولم درست تر بود.
دقیقا همینطوره
ممنون که به بنده لطف دارید. بزرگوارید دوست عزیز :rose: :rose: :rose: :heart: :heart: :heart:
کلی حساب کردن که انقدر شده
اون بلاگه از ۲۰۱۵ به بعد فقط جایزه سایتای معتبر رو میذاره وگرنه gow هم بیشتر از ۱۹۳ تا جایزه برده
این ممکن نیست داش عزیزم :heart: :heart:
ابر شاهکار راک استار است دیگه توقعمون همین بود ازش :inlove: :inlove: :inlove:
راکستار برای این بازی از عشق مایه گذاشت و اونو به فناش تحویل داد اگر راکستارم فقط میخواست از اسمش سوء استفاده کنه نیازی نداشت برای یه بازی ۷ سال وقت بذاره و نهایتا بهترین محصول خودش رو عرضه کنه میتونست سالی ۴ تا بازی بده و از اسمش برای فروش خوب و نقد های خوب و جوایز استفاده کنه ولی خداروشکر راکستار کارش درست تر از این حرفاس
در کل اینکه rdr2 ابرشاهکاریه که نمونه اون رو فقط راکستار میتونه تکرار کنه و چه بسا اونو ارتقا بده و هر کسی هم ازین بازی لذت برد که معلومه درکش رو داشته هر کی هم نتونه درکش کنه ایرادی نداره سلایق متفاوته ولی برای اینکه خودش رو قانع کنه که بازی ایراد داره نه شخص خودش و سلیقش میاد بازی رو میکوبه حالا به هر دلیل
مگه بازی کردن چیزی جز لذت بردنه؟؟ یه بازی باید چی رو در خودش داشته باشه تا بهش گفت بازی خوب و شاهکار؟؟ از هر جهت به این موضوع نگاه کنید میبینید که این بازی دقیقا همون چیزیه که فنای راکستار توقع داشتن باشه
طرف میره بازی میکنه میاد میگه خسته کننده بود خوب کسی نیست به این بشر بگه مگه تو قبل از اینکه بازی رو تهیه کنی دربارش نمیدونستی که از چه المان ها و محتوایی بهره میبره؟؟ مگه این همه مراجع مختلف برای تحقیق درباره بازی ها وجود نداره که مجبوری بری بازی کنی؟؟ که بعد بیای بازی رو بنا به اینکه با سلیقت یکی نبوده بکوبی؟؟ اصلا اگر کسی رد دد ۱ رو بازی کرده باشه و خوشش اومده باشه از نسخه دوم به مراتب بیشتر لذت میبره و چنانچه کسی از نسخه اول لذت نبرده باشه از نسخه دوم متنفر میشه خوب در هر صورت این شمایید که انتخاب میکنید چه چیزی رو بازی کنید بار ها گفتم بازم میگم بازی هایی که از دید اکثر سایت ها و منتقدین و افراد گوناگون و گیمر های عادی به حدی مورد تحسین قرار میگیرن اگر نتونستید با اون بازی ارتباط برقرار کنید این بازی نیست که مشکل داره بلکه شما هستید :yes: :yes:
راکستار تا به الان بازی متای زیر ۹۰ کم نداشته میتونید برید ببینید مثل مکس پین۳ و the warriors و manhunt و حتی نسخه اول رد دد با نام red dead revolver، اینایی که گفتم همشون متا های زیر ۹۰ و چه بسا پایین تر تا حد ۶۰،۷۰ هستند و اگر راکستار از طریق اسمش نمره میگرفت الان تمام این عناوین باید بالای ۹۰ میبیودن ولی نیستن، ما تو ذهن خودمون برای هر چیزی یه داستان میسازیم تا باهاش برای سوالات بی مفهوم خودمون دنبال یه توجیه بگردیم :yes: :yes:
رد دد به چیزی که حقش بود رسید چه از نظر متا و چه جوایز و… من رد دد رو دوست دارم چون به اتمسفر غرب وحشی بینهایت علاقه مندم و راکستار دقیقا همون چیزی رو خلق کرد که من ازیه بازی با این مشخصات انتظار داشتم :rose: :heart:
درود بر راکستار :rose: :heart:
فوق العاده نوشتی داداش،کاملاً باهات موافقم :yes: :rose:
به خدا یه عده جوری میان از رد دد صحبت میکنن هر کی ندونه انگار یه بازی بی ارزش رایگان برای موبایله!!!
وقتی خود کوری بارلوگ عزیز اذعان میکنه که ساخت بازی با استاندارد های redemption 2 کاری بسیار سخت و طاقت فرساست وهر استدیویی از پسش بر نمیاد دیگه برو تا آخرش…
گوتی و بیگ وینر شدن گاد کبیر هیچ لطمه ای به ارزش رد دد نمیزنه،همینطور اگر برعکسش اتفاق میفتاد و رد دد گوتی وبیگ وینر میشد هیچی از ارزش های گاد کبیر کم نمیشد چون هر دو جز برترین های این نسل هستند.
منتها یه سری افراد بد جور رد دد بی ارزش میکنن که با این کار فقط کلاه بزرگی سر خودشون گذاشتن،چون عظمت این عنوان میبینن ولی انکار میکنن.
دقیقا همینطوره داداش ما که هر دو رو بازی کردیم و از هردوشونم بی نهایت لذت بردیم حالا هر کی میخواد از سر فن بازی یا لجبازی لذت یکی رو از دست بده اون دیگه مشکل خودشه اما اگر به واسطه این فن بازی بیاد توهینی بکنه ما ام حاضر جواب اینجاییم تا از این دوستان با الفاظ خودشون پذیرایی کنیم هر چند من هیچوقت هیچ بازی رو نمیکوبم و مستقیما ترجیه میدم به خود اون شخص تذکر بدم واقعا بعضیا تو این بازه زمانی از عرضه رد دد تا بعد از مراسم گیم آوارد جوری با بی شخصیتی تمام و کمال شروع به کوبیدن رد دد کردن گرچه افرادی هم مثل رد دد فن ها بودن که اومدن و چندین توهین کردن اما در کل همونطور که میبینیم این دو بازی با قدرت به کار خودشون ادامه میدن حالا در این بین یه عده میان دنبال یه میدون میگردن برا تخلیه عقده هاشون که جز مسخره کردن خودشون کاری انجام نمیدن و در علاقه ما تغییری رو به وحود نمیارن :yes: :yes:
بله اون افراد بزرگی این بازی رو انکار میکنن در حالی که خودشون هم به حقیقت ماجرا آگاه هستن 😉 😉
گاد هم واقعا به چیزی که حقش بود رسید و ما هم از این بابت خوشحالیم ولی این دلیل بر ضعف رد دد نبود و نیست و نخواهد بود :yes: :yes:
موفق باشی داداش :rose: :heart:
من حقیقتش بخش داستانی gta v در حد قبلیا منو تحت تاثیر قرار نداد و بیشتر بازی به بخش انلاین تمایل پیدا کرده بود انگار و با فروش عالی این نسخه جی تی ای نسبت به قبلیا دیگه از شاهکار داستانی سازی راکستار ناامید شده بودم ولی رددد ۲ با این که نسخه اولشو موفق نشدم بازی کنم واقعا منو تحت تاثیر قرار داد.
وقتی میگیم اورریتد ینی از چی صحبت میکنیم ۱۷۵ تا جایزه برده :rotfl:
ی دونه جایزه هم از سرش زیاده اون ی جایزه هم فقط به خاطر محیطش همین و بس
این ۱۷۵ تا برده پس گاد چندتا جایزه برده ؟ اصلا همچین پستی برای گاد زدید ؟ ن چون اورریتد نیست
باشه :yes: :yes:
چرت و پرت ترین کامنت پست با اختلاف :rotfl:
جنابعالی وقتی میای اون فکت و فتوای درخشان رو درمورد داستان بازی میدی انتظار دیگه ای هم ازت نمیره! :no:
وقتی کل منتقدا این بازیو ستایش کردن, وقتی بروس استرلی با اون عظمت,از بازی تعریف کرده, وقتی کوری بارلوگ که ساختش هم گوتی شده و هم بیگ وینر میاد میگه رد دد ۲ یه خط زمانی جدید ایجاد کرده و اونو انقلابی در سبک بازیای جهان باز میدونه
این نظر گوهربارت در رابطه با بازی پشیزی ارزش نداره :no:
برو با همسن خودت شوخی کن این بازی بدردت نمیخوره تو پست های رد دد هم از این چرت و پرتا نگید چون ارزش رد دد بیشتر از اونیه که باهات بشینیم بحث کنیم
مهم اینه که گوتی نشد. :laugh:
مهم اینه که ما ازش نهایت لذت و بردیم فدای سرش که گوتی نشد :yes: :yes:
چطور سال ۲۰۱۶ اورواچ گوتی شد گوتی مهم نبود الان گوتی مهم شد؟
منظورت چیه ؟!!!!! 😐
کموندم فازتون چیه دوباره بحث ها رو درباره ی رد دد و گاد شروع کردید بسه دیگه گندشو در اوردید 😐 اقا کسی نیاد تو پستای رد دد بگه حق گاد نبود باز یه بحث ایجاد میشه ولش کنید :heart: :rose:
نه داداش اینا فقط میخوان بگن که هستن مثلا، میگه رد دد اورریته خوب خندم میگیره انقدر بعضیا درگیر جو این کاربرای خارجی مغز فندقی یوتیوبن والا داداش هر کی از راه میرسه یه فکتی صادر میکنه چقدر دیگه آخه خداوکیلی به قول شما دیگه گندش در اومده والا سال ۲۰۱۸ تموم شد گیم آوارد تموم شد اینا هنوز درگیرن 😐 😐
طرف میگه مهم اینه که گوتی نشد ببین به کجا رسیدیم که ملت برای تشخیص یه بازی خوب و شاهکار مجبورن دست به دامن این منتقدا و مراسمات دوزاری بشن
آقا والا اصلا گاد از رد دد بازی بهتریه گوتی و بیگ وینرم نوش جونش دیگه چند بار باید بگیم والا فارسی داریم حرف میزنیم :-)) :-))
یه جوری شده که بعضیا فکر میکنن هر کی فن سونیه باید از رد دد متنفر باشه آخه این چه منطقیه؟؟ من اگر رد دد رو هم قد تمام انحصاری های فوق شاهکار سونی دوست داشته باشم یعنی فن سونی نیستم؟؟ اتفاقا برعکس من و امثال من فن واقعی هستیم ما فن بوی نیستیم خیلی فرق هست بین سونی فن و سونی فن بوی و مایکرو فن و مایکرو فن بوی،
داداش من از اینکه بدون اینکه هیچ بی احترامی به کسی کنم و کسی به من و عقیده و سلیقه من بدون در نظر گرفتن هیچی توهین کنه متنفرم من احترام میذارم تا وقتی که احترام ببینم غیر از این باشه منم بلدم بیام اینجا انواع اقسام ترول کنم و شخصیت بقیه رو مورد توهین قرار بدم ولی آخه چی بدست میارم اینجوری؟؟ ولی نهایتا هیچ بازی لایق این الفاظ مسخره مثل اورریت و اینا نیست، نظر یه نفر در جایی معنی شخصی داره که بدون توهین و الفاظ مسخره باشه اگه غیر از این باشه یعنی علنا داره به یه تعداد کثیری از طرفدارای یک بازی توهین میکنه
والا داداش باز گیمفا که گل سرسبد تمام مراجع گیمینگ ایرانه والا کاربرای خوب و گلش خیلی بیشتر از اون چند نفر آدم غیرمنطقین فقط کافیه یه سر به سایت محترمی مثل پردیس بزنید تا دیگه خودتون ببینید که این چه وضع خنده داریه اونجا طرف کافیه بیاد رد ددو بکوبه و برا سونی دست بزنه همینطور لایکه که پارو میکنه به خیال خودشونم فکر میکنن که چقدر بارشونه
داداش گلم بار ها گفتم بازم میگم گیمفا تا وقتی کاربرای گلی مثل شما رو داره همیشه سربلنده و همین هم انگیزه ای میشه تا اشخاصی مثل من همیشه با شور و اشتیاق وارد سایت بشیم و کامنت بذاریم :yes: :yes:
این افرادی هم که اینطور دارن واسه کوبوندن رد دد و حتی گاد تلاش میکنن خودشونو خسته میکنن بذاریم راحت باشن :yes: :yes:
موفق باشی داداش گلم :rose: :heart:
(تایید لطفا)
نه اینا من میدون دردشون چیه دیدی کسایی که میخوان بزور یه چیزی یا حرفی رو اشتباه دربیارن به هر کسی و هر منبعی استناد میکنن ولی وقتی تو میخوای ثابت کنی معتبر ترین و بزرگ ترین منبع دنیا هم براشون بیاری باز انکار میکنن به عبارت دیگه دوست دارن به هر روشی رد دد رو بکوبونن ولی ما عشقمون رو از بازی کردیم و راضی هستیم :inlove: ما بازیمون رو کردیم بهشون توجه نکنیم 😉 (سو تفاهم نشه دوباره منظورم با همه گاد فن های عزیز نیست)
Kratos:god of war is game of the year boy
Arthur:hold my beer boah