سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا
سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا
سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا
سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا

سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است

آرین مرادی
۱۱:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا

استودیوی سانتامونیکا (Santa Monica) در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است. در این میان شاهد اعلامیه برای شغل‌های تازه‌ای نیز در این استودیو هستیم. برای اطلاع از جزئیات این خبر با گیمفا همراه باشید.

سال ۲۰۱۸ برای استودیوی سانتامونیکا یک سال تاریخی محسوب می‌شود. این استودیو چند سال پیش بازی God of War را معرفی کرد و چندی پس از آن تریلری از گیم‌پلی بازی را به همگان نشان داد. دیگر خبری از دوربین ایزومتریک و شمشیرهای آشوب کریتوس (Kratos) نبود. خبری از خدای بی اعصاب جنگ نبود که اهمیتی به اندازه و قدرت دشمنانش نمی‌داد و فقط آنان را یکی پس از دیگری سلاخی می‌کرد.

با کریتوسی مواجه شدیم که اکنون پا به سن گذاشته، ریشی بلند دارد و نقش پدر و الگو را برای پسر کوچکش یعنی آترئوس (Atreus) دارد. اکنون دیگر اولویت اول کریتوس نابودی دشمنانش نیست بلکه اول از همه چیز سلامتی آترئوس برای او اهمیت دارد. در بسیاری از صحنه‌های بازی شاهد آن بودیم که در تقابل با دشمنی قدرتمند کریتوس خود را جلو می‌کشد و نا خودآگاه آترئوس را با دست به پشت خود هدایت می‌کند. فریادهای بلند و از روی خشم کریتوس در نسخه‌های قبلی در این بازی کم‌تر نمایان هستند و تنها زمانی آن‌ها را می‌شنویم که آترئوس در خطر باشد و کریتوس تمام قدرت خود را برای حفاظت از فرزندش به میان می‌گذارد.

تمامی این تغییرات نسبت به نسخه‌ی قبلی تا حدی بعضی از هوادران این بازی را دل‌سرد کرد. ولی استودیوی سانتامونیکا و در راس سازندگان آن، کوری بارلوگ (Cory Barlog) از تصمیم خود بازنگشتند و به توسعه‌ی این بازی ادامه دادند. پس از عرضه‌ی بازی هرگونه نگرانی که در رابطه با تغییرات داشتیم به کلی از بین رفت. God of War قطعا یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شد و در انتهای سال نیز موفق به کسب مقام برترین بازی سال از نظر مراسم TGA 2018 و بسیاری مراسم‌های دیگر شد.

اکنون که کار استودیوی سانتامونیکا با این نسخه به پایان رسیده است، زمان آن رسیده که به سراغ پروژه‌ی بعدیشان بروند. استودیوی سانتامونیکا در صفحه‌ی رسمی توئیتر خود پستی قرار داده است که در آن از افراد با استعداد در زمینه‌های خاصی دعوت به همکاری می‌شود. از این زمینه‌ها می‌توان به طراح مبارزات و طراح انیمیشن‌های مختلف اشاره کرد. شما می‌توانید پست مربوطه را در قسمت زیر مشاهده کنید.

سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا

هنوز هم مشخص نیست که پروژه‌ی بعدی استودیوی سانتامونیکا قرار است چه باشد. گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که بیان می‌کنند شاهد ادامه‌ای بر بازی God of War خواهیم بود. ولی تا زمانی که خود این استودیو به صورت رسمی موضوع را تایید نکند نمی‌توان نظر قطعی داد.

بازی God of War هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌اسیتشن ۴ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان خدای جنگ یا خدای نسل هشتم؟! | نقد و بررسی بازی God of War که به قلم سعید آقابابایی است را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا
سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا
سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا
سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا
سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • aliusa گفت:

    نسخه ۳ خیلی خوش ساخت بود گیمرها تحت تاثیر قرار داد
    بچه اویل همش تاریک هست نور خورشید نداره ریمکه
    https://www.youtube.com/watch?v=nALiMmgtP3A
    من دارم گیمشو میبینم از یوتیوب ولی پول دیدن خیلی ها ندارن ایرانسل ۷۰گیگ سالانه میده
    خیلی گرون شده اینترنت تازه پول کریو باید بدیم
    کوری بارلوگ نسخه بعدی به ۳ برگردونه باز بر میگرده به قبل
    اویل اسلحه لیزری هم نداره کات سینسش هم یک ساعت خوردهایی بیشتر نیست

  • Godofwar0385 گفت:

    یا خدا یعنی عشقم میخاد چی بسازه الله و اکبر
    کاش فقط نسخه ی دوم گادو بسازه که دارم دیوونه میشم

  • z for zack گفت:

    هرچه از سانتا مونیکا اید خوش اید………

  • Hala madrid گفت:

    ابن ویدیو رو تو تلگرام دیدم خیلی خوب بود :rotfl:
    Gow بعدی ?:-) :-/

  • سانتامونیکا عشقه… از برترین و خلاق ترین توسعه دهنده ها
    حالا هرچی میخواد بسازه قطعا باید شاهکاری بی همتا مثل گاد باشه.. اگر هم دنبال ip جدید باشن که عالی میشه ، البته در کنار ساخت نسخه ی جدید گاد.. برای من که از همه مهم تر ساخت گاد جدید هست که مطمئنم دوباره قدرت نمایی میکنه..
    ..
    ..
    الان گاد ۱۷۴ تا گوتی داره و از رد دد ۵۱ تا جلوتره.. سانتامونیکا یکی از ۵ بازی پرافتخار نسل و تاریخ گیم رو ساخته … چه نعمتی هستند ناتی و سانتا برای سونی ، تا وقتی سونی اینا رو داره هیچ شکی در موفقیتش نیست

  • AXEL STONE گفت:

    درود بر سانتای کبیر ما منتظریم خدایی یه طراحی چیزی بده لطفا :rose: :heart: میخام بدونم راجب چی دارم انتظار میکشم :rose: :heart:
    https://twitter.com/i/status/1088211736853991425
    هخ وای یعنی پاره شدم از خنده

  • مطمئنن نگارش و داستان نویسی فصل دوم god of war داره به خوبی پیش میره و احتمالا چن ماهی میشه که با جدیت بر روی بازی کار میکنن . خوشحالیم از اینکه با جوایزی ک بازی دریافت کرده سونی بیشتر از قبل حامی کوری بارلاگ و استدیو سانتا مونیکا میمونه تا اینبار شاهد god of wari بسیار پر هزینه تر و با باس های عظیم تری روبرو باشیم

  • احساس میکنم با توجه به پروژه ی gow که یه بازی با محیط های سندباکس بود، حالا سانتامونیکا میخواد یه بازی open world بسازه :inlove:

  • NAJI گفت:

    هر کاری میخواین بکنین فقط مثل سری های قبلی خدای جنگ رو بسازین.این به درد نمیخوره.

  • Sackboy گفت:

    دمتون گرم از این همه وقت و انرژی ای که برای نگارش متن اخبار می ذارین.
    ولی یه پیشنهاد. بهتر نیست یه بخش “اخبار کوتاه” به سایت اضافه کنین که خبرهای اینچنینی رو در اون قالب منتشر کنین؟ چون الان از کل این خبر، فقط ۲ خط و نیمشه که ارزش خبری داره. بقیش نگارش زیبای نویسنده ست که مروری بر موارد گذشته ست، مواردی که ده ها بار مرور شده و همه ازش مطلعیم. نمی خوام ارزش متن نگارش شده رو زیر سوال ببرم، ولی من خواننده هم برام فقط قسمت خبری متن مهمه و حتی خیلی وقتا ممکنه چند تا پاراگراف اول رو نخونم، که زودتر برسم به اصل خبر!
    این جوری هم نویسنده برای نگارش متن کمتر اذیت می شه، هم من خواننده زودتر به مطلبی که براش رو لینک کلیک کردم می رسم. هم شاید فرصت بیشتری ایجاد بشه که اخبار بیشتری پوشش داده بشه. و البته باعث می شه خبرها سریع تر منتشر بشه تا سایت هم به روزتر باشه.
    منظورم اینه که نگارش متن به این طولانی برای یه اخبار سه خطی خیلی کار سخت و زمان بریه. اگر همون وقت و انرژی صرف گزارش اخبار دیگه بشه به صرفه تر نیست؟
    البته من اصلا نویسنده ی حرفه ای نیستم که بخوام نظر کارشناسی بدم. شایدم واقعا اشتباه می کنم. این فقط یه پیشنهاده و امیدوارم زحمات نویسندگان سایت رو زیر سوال نبرده باشم!

    • سلام دوست من.
      اول از همه, جا داره از شما تشکر کنم بابت اینکه نظراتتون رو با ما در میون میذارید و مواردی که به نظرتون باعث پیشرفت سایت میشه رو مطرح میکنید.
      حرف شما کاملا درسته و خبرنگاران هم دقیقا برای اینکه میدونن وقت گران بهای کاربران گیمفا چقدر ارزش داره, در ابتدای خبر یه توضیح کوتاه یا به اصطلاح مقدمه ای از خبر رو مینویسن. اون مقدمه دقیقا همون کاری رو میکنه که از “اخبار کوتاه” شما مد نظر دارید. شما با خوندن همون مقدمه میتونید به صورت کامل به موضوع و محتوای خبر پی ببرید ولی اگر مایل بودید که وارد جزئیات بشید میتونید ادامه ی خبر رو مطالعه کنید.
      در انتها دوباره از شما دوست عزیز تشکر میکنم بابت اهمیتی که به سایت میدید.

سانتامونیکا در حال جذب نیرو برای پروژه‌ای جدید است - گیمفا