همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا
همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا
همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا
همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا

همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست

truth seeker
۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا

با وجود اخبار و شایعاتی که اخیرا درباره‌ی انتشار عنوان Red Dead Redemption 2 برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است، به نظر می‌رسد همچنان خبری از عرضه‌ی این عنوان برای این پلتفرم نیست.

این مسئله که یکی از مورد انتظارترین و محبوب‌ترین عناوین پیش‌رو یعنی Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه نمی‌شود، بسیاری را نگران و طبیعتا ناراحت کرده است. با این وجود در طول چند هفته‌ی اخیر شایعات، اخبار و اسناد جدیدی مبنی بر انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

جدیدترین خبر منتشر شده از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، مربوط به یکی از فروشگاه‌های اروپایی است. اخیرا تصویر یکی از شعب اروپایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای MediaMarkt منتشر شد که در آن نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Red Dead Redemption 2 برای عرضه لیست شده بود. فروشگاه یاد شده این عنوان را برای عرضه در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ لیست کرده بود و با توجه به اعتبار این فروشگاه زنجیره‌ای، بسیاری به این باور رسیدند که شرکت راک‌استار (Rockstar) در حال کار برروی این نسخه است.

با این وجود فروشگاه Meidamarkt رسما اعلام کرده است که تاریخ ذکر شده در لیست این فروشگاه تنها حالت رزرو داشته و صرفا براساس باور خود فروشگاه به لیست اجناس اضافه شده است. این فروشگاه اعلام کرده است که این تاریخ را با توجه به انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Grand Theft Auto 5 و فاصله‌ی زمانی انتشار آن با نسخه‌های کنسولی انتخاب کرده است. در بیانیه‌ی این فروشگاه آمده است:

این موضوع که ما نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Red Dead Redemption 2 را لیست کرده‌ایم، کاملا صحت دارد. ما درباره‌ی این موضوع با مسئولین بازی‌های رایانه‌ای در شعبه‌ی مرکزی مشورت کردیم و آن‌ها به ما گفتند که این تاریخ را رزرو کنیم؛ چرا که به احتمال زیاد (همانند عنوان GTA V) این نسخه نیز در آینده معرفی خواهد شد. با این وجود این نسخه دیگر در فروشگاه ما قابل پیش‌خرید نسیت.

عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در تاریخ جمعه ۴ آبان ماه سال ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تحلیل فنی تریلر گیم‌پلی این عنوان را مطالعه کنید. همچنین هایلایت اختصاصی وب‌سایت خبری گیمفا شما را با ۱۵ نکته‌ای که پیش از خرید این عنوان باید بدانید، بیشتر آشنا می‌کند. اگر هنوز برای پیش‌خرید این عنوان تصمیم نگرفته‌اید، می‌توانید پیش نمایش آن را به قلم مصطفی زاهدی مطالعه کنید. همچنین کسانی که این عنوان را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند نسبت به پیش‌دانلود آن اقدام کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا
همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا
همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا
همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا
همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Masterpiece گفت:

    پی سی بازا بخدا گرافیک بیشتر ارزش محروم موندن از یه سری عناوین کنسولی رو نداره

    • shadowwarior گفت:

      فریم بیشتر ارزششو داره :yes:
      تخفیف های فوق العاده steam ، gog ارزششو داره :yes:
      بازیهای استراتژی فوق العاده ارزشش رو داره :yes:
      star cityzen ( هیچوقت درست ننوشتمش ) ارزشش رو داره :yes:
      کرک مفتی ارزششو داره ( برای بعضیا ) :yes:
      موس و کیبرد ارزشش رو صد در صد داره :yes:
      دیگه حس تاثپ نیست خواستی بعدا میگم برات .

      • Godofwar0385 گفت:

        نداره داداش
        من خودم و بخاطر فریم و رزولیشن بیشتر از شاهکارهای مانند گاد و رددد و لست و انچارتدو خیلی چیزای دیگه محروم نمیکنم اون موس و کیبرد هم لرزش نداره چون واقعا تو بازی لرزش دسته خیلی مهمه و یه حس بسیار لذت بخش تری میده حالا شایدم شما با پی سی راحتتری ولی من یا خیلیا از بچه گی با کنسول بودیم و راححتریم :yes:

        • shadowwarior گفت:

          همین شاهکارهایی که میگی داداش من ، من خودم میرم توی گیمنت و راحت تموم میکنم از ساعت ۹ تا ۹ شب ۱۰ تومن میدی راحت بازی میکنی گاد و لست و انچارتد رو همرو توی گیمنت تموم کردم خیلیم حال دادن دم سونیم گرم .
          توی pc هر بازی عشقت خواست با موس و کیبرد میزنی هر چیم نخواست دسته وصل میکنی راحت ! این اخرشم خودت گفتی هر کسی هر جوری راحته من تمام بازیها رو فقط با موس کیبرد بازی میکنم بغیر بازیهای ورزشی .

        • PERSIAN NAZI گفت:

          تمام کنترولر ها روی پی سی استفاده میشه .بیام سونی ۴ بخریم باهاش کوجیما ببینیم؟ استالکر رو ول کنم گروه قهرمانان رو ول کنم برای چی ؟سونی سیاستهاش کثیفه از فوتبال p.e.s هم حمایت نمیکنه.این بازی رو نسخه دیوید بکهام رو با انویدیا اکسس ۳۵ دلار گرفتم در حالی که روی سونی ۷۵ دلاره.باید مرد و انویدیا رو ول کرد چرا سیی یو ۱۲ هسته رو ول کنم ؟چرا ۲۴ گیگ رم ۴۲۰۰ رو ول کنم؟وقتی witch fire اومد میفهمین که شاهکار چیه و چرا ما سیستم جمع میکنیم.سرعت + قدرت+امکانات بالا+پشتیبانی عالی+کیفیت عالی+انحساری های معتاد کننده-عناوین کنسول=انتخواب من pc قدرتمند

          • قیمت pes چه ربطی به سیاست های سونی داره آخه؟
            چرا خودتونو با این حرفا کوچیک میکنید…. ای خدا…

            • PERSIAN NAZI گفت:

              رو سونی ۷۵ دلار بود روی سیستم با انویدیا اکسس ۳۵ دلار.بازی یه سرور ادمانه نداره روی سونی اما رو سیستم غول اخره اینقدر سروراش قوی هستن.سونی ازش حمایت نمیکنه و فروشش هم خیلی ناچیز شده رو سونی که گفتن از سال بعد ممکنه روی سونی نیاد یا نسخه فیزیکی حذف بشه اما تو سیستم فروشش خیلی بالاست و سرورهای شخسی مستر لیگ هم روز به روز بیشتر میشن .این دست چپه انویدیاست و سونی با ای تی ای کار میکنه.شما خودتونو کوچک نشون میدید با دانش اندکتون اقا یکم مطالعه کسی رو نمیکشه یکم تحقیق جرم نیست

      • موس و کیبور فقط تو بازی شوتر اول شخص حال میده بشدتم حال میده 😀

      • فرشاد گفت:

        دم Shadow Warior گرم یه کامنت منطقی دیدم بالاخره ازش البته این چیزایی که گفت یه بخشش هستش ولی به عنوان فردی که همه پی سی و هم کنسول رو دوست دارم جا داره شفاف سازی کنم رد دد واسه پی سی بیاد نیاد اتفاق خاصی نمیفته کسی نمیمیره نه اینکه رد دد بد باشه نه اون که شاهکار و امیدوارم بیاد واسه پی سی ولی خوب دنیای پی سی آقایون محدود به یه بازی نیست حالا میخواد رد دد باشه میخواد زولا باشه دنیای پی سی یه دنیای عجیب غریب و خاصه با اینکه تعداد پلیرهاش رسما از تعداد پلیر های سونی و مایکرو باهم بیشتره و میتونن غورت بدن هممون رو از بس زیادن اما قشنگی دنیای پی سی به سیستم جمع کردنشه یعنی اینقدر حالت کاستوم در اجزای مختلفش وجود داره که آدم حتا کیس رو وقتی جمعش کرد و روشنش کرد کیف میکنه من خودم به شخصه کیس های دست ساز رو که جدیدا هم تو ایران داره جا می افته بیشتر دوست دارم در های کیس رو شیشه ای میزاری تا داخلش مشخص باشه بعد میای مادربردت رو از هر برندی با هر قیمتی که دلت بخواد میخری به شخصه به گیگابایت و ایسوس ارادت خاصی دارم بعد میای سی پی یو میخری که اونم باز فقط AMD سری رایزن بعد از اون میری رم میخری حتما ۲تا رم ۱۶گیگ ۴ کاناله و هیت سینک دار Gail باشه که مادربرد دلش قند بزنه بعد از اون هم میرسیم به آقا سلطان گرافیک اینجا مقوله خیلی خفن تر میشه دستت واسه خرید گرافیک بدجور بازه به شخصه تا قبل از RTX2080 ارادت خاصی به آقا سلطان ۱۰۸۰ تایتان داشتم که انویدیا باز خراب کرد کارمون رو البته بماند که عزیز دل AMD خیلی ریلکس داره کار خودش رو میکنه و صد البته دیده شده خروجی های بهتری هم ارائه نسبت به انویدیا و حتما زیر ۲ تا کارت گرافیک نخرید حیف نیست آدم از تکنولوژی SLI بگذره بعد میرسیم به پاور به شخصه تا به امروز برند مورد علاقه ام در این قسمت فقط فقط کولر مستر هست که یه پاور ۱۵۰۰ واتی فکر کنم کارمون رو راه بندازه و در آخر میرسیم به فضای ذخیره سازی مورد استفاده یه اس اس دی ۲۴۰ گیگ با ۴ ترابایت حداقل هارد و در آخر سیستم کولینگ کیس این قسمت رو کاملا دوست دارم دست ساز جمع کنم کلا از فن خنک کننده سی پی یو استفاده نکنید به درد اورکلاک نمیخوره به جاش مجددا از یه فن حرفه ای کولر مستر با قابلیت خنک کنندگی مایع بخرید شروع کنید به لوله کشی تو کیس در آخر مایع خنک کننده رو بریزید که مجددا اینجا هم باز انتخاب های زیادی دارید از آبی و قرمز و سبز و زرد گرفته تا بنفش و صورتی و غیره حالا وقتی کیس رو روشن میکنید همین که نگاهش میکنید کیف میکنید حالا این یه بخش بعد از اون به بخش گیم میرسیم پی سی اصن با استراتژی تعریف میشه پی سی باز باشی سمت ورلد آف وارکرفت – سلطان آقا استارکرفت اونم ۱ و ۲ و ۳ – بعد دوتا بعد کانتر نرفته باشی داریم مگه بعد میری استیم اصن تمومی دنیای استیم بازی میفروشه عین میوه فروشی سره کوچه حاجی ارزونی واسه خودش مفت مفت بازی میده پول نداری اصن مهم نیست ۲۵۰ تا بازی رایگان اونم چه بازی هایی دوتا ۲ – تیم فورترس ۲ در انتظارتون یعنی گور بابای فورتنایت و پابجی خلاصه بگم دنیای پی سی عجیب خفنه حرمت داره باهاش شوخی نکنید در صمن همه اینا به کنار میتونید با ماینینگ ازش پول هم در بیارید

        • ShahinSky گفت:

          😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
          پیسی اصلش برای بازی نیست اگه بود یه استدیو مثل ناتی داگ و راکستار واسش بازی میساخت نه با کلی ام تاخیر و کرکو دردسرای خودش، بهترین بازی های کنسول اصلا افت فریم ندارن و گرافیک بالایی دارن پس ظاهرا برای بازی کردن خیلی از پیسی راضی کننده تره، لست و رد دد برای پیسی نیاد اتفاق خاصی نمیوفته کسی ام نمیمیره ولی دردش برای گیمرا خیلی شدیده فقط یه گیمر میفهمه این بازیرو از دست دادن یعنی چی :

        • javoonearyayi گفت:

          کامنت دوستتون کلا بی معنی بود اگه به گیم نت رفتنه که همیشه ادم میرن پس چه نیازیه به خرید پی سی اصلا .

          دوما بازی تو گیم نت کجا و بازی تو خونه در حال که لم دادی و هروقت بخوای بازی نمیکنی کجاااااا . اونجا چوب بالا سرته که هرچی بیشتر بشه پولش بیشتره . و هر بازی که تازه میاد بخای بازی کنه تقریبا تقریبا ۴۰ ساعت وققتو بگیره همون ساعتی ۳ تومن هم میشه ۱۲۰ تومن .

          در مورد حرف خودت هم اینکه کسی شک نداره پی سی قویتره ولی مزایای کنسول بازیهاش همه بهینه ست و ارزونه خود کنسول . در حالی کسب که گیمر باشه فقط بازی براش مهمه و همون بازی رو با همون کیفیت بخواد روی پی سی بازی کنه ‌‌‌‌‌‌باید چند برابر هزینه کنه .

          اینی هم که میگی عشق کاستوم و سیستم جمع کردن مثله ماشین بازاست و ربطی به گیم نداره شما عشقتون سیستمه نه بازی عشقتون قدرت سیستمه نه بازی .

          و در اخر به نظرت چند در صد ملت ما یه کیس میتونن الان جمع کنن که تا چند سال بازیهای جدید رو راحت بازی کنن ؟؟؟؟

      • فریم بیشتر به چه قیمت؟ بازیهای استراتژی خب تا کی میخوای استراتژی بازی کنی؟
        کرک هم که اصلاً مزیت نیست بلکه یه ضعف محسوب میشه
        در کل بحث سر اینه که در کنار پی سی یه کنسول هم داشته باشید

        • mas گفت:

          Dante Son Of Angel
          تا ابد استراتژی
          دوتا ۲ رو خود من نزدیک ۴ ساله دارم بازی میکنم بماند قبلش چقد دوتا بازی کردیم
          از اون ور wow که فکر کنم کم کم ۱۰سالی هست ملت بازی میکنن همین الان بری ببینی بازی ۱۰ سال پیش کلی پلیر داره نه به خاطر گر افیک(همه چی پس تو پی سی گرافیک نیست)
          و یکی از بهترین استراتژی های دنیا جنرال۲ که ۱۰ سال دیگم ماین بازیرو بازی کنی سیر نمیشی
          و ار همه مهم تر مود
          که هنوز بازی مثل skyrim سر پا نگه داشته
          یا مودهای gtav که کلی از کاستی های بازیرو پوشنده مثل ماشین ها که لگو واقعی شرکتا نیست تا کلی چیز دیگه
          به چیزی برام سوال شده چرا راکستار لگو واقعی ماشینارو نمیزنه؟؟(میدون باید پول بده ولی شرکت با این همه بازی پر سود.نکنه خسیسن؟؟)

    • ما نه بخاطر بازی خاصی رفتیم سمت PC و نه گرافیک.بلکه بخاطر اینه که PC رو دوست داریم بازی کرمی دوست داریم موش و کیبورد دوست داریم ایمیل سیستم رو دوست داریم .تغییر تمام تنظیمات بازی ها رو دوست داریم و….
      راستش تا جایی که من می‌دونم تو خرید PC نه بازی انحصاری برای ما اولویت بوده و نه گرافیک.کلا تفکر ما با شما فرق می‌کنه.
      حتی اگه رد داد برای PC بیاد باز هم فقط در صورتی که کرک بشه و پولش باشه و وقت زیاد بیارم باز هم حوصله بازی کردنش رو ندارم. :laugh: وسترن هفت تیرکشی طرفدار آنچنانی نداره. مهمترین بازیها شوترها هستن و اکشن ماجرایی.
      شاید رد داد بازی بزرگی باشه ولی در برابر استار سیتیزن یک پشه هم نیست.البته من به هیچکدوم علاقه ای ندارم. :laugh:

    • mas گفت:

      فقط بخاطر گرافیک نیست
      pc هم انحصاری خودشو داره

    • Last Of Us گفت:

      فقط گرافیک نیست
      فریمم هستش
      + کلی انحصاری خود کامپیوتر
      + عدم سرویس آنلاین مثل گلد و پلاس. مخصوصا برای بازی مجانی مثل جعبه نیازی به گلد نیست
      + پشتیبانی از بازی های همه نسل های گذشته از هر کنسولی
      + انحصاری های معنوی جعبه
      + هزاران کار دیگه
      .در کنار پی سی یک پلی ۴ نیازه

    • dl گفت:

      دوست عزیز تنظیمات گرافیکی بیشتر تنها ویژگی اون نیست استیم و بازی های کرک شده در کنار مد ها ترینر ها اجرای خیلی از انحصاری ها با شبیه ساز ها تجربه شاهکار های نینتندو و سرویس ps now در کنار انحصاری های ویندوز ۱۰ مثل فورزا و گرز و اوری و کوانتوم و کیبورد و موس همه ی این ها نشان دهنده قدرت pc ولی باز هم مقایسه درست نیست من خودم از pc در کنار ps استفاده می کنم با تشکر …

    • PERSIAN NAZI گفت:

      نیاد جانت سلامت فکر کردی ما معطلش میشیم.هرکی به یه چیزی بنده من خودم ۲۴ ساعته پرو ایوولوشن میزنم حسابی کیفم کوکه.راک استار پی سی محور نیست و عمده فروشش رو کنسوله.برای نثل بعد هم میاد.جامعه واقعی پی سی گیمینگ منتظر راک استار نیست چون راک استار با ما نیست.EA .KONAMI. CRISTAL DYNAMIC.ACTIVISION. 4A.SEGA.BETHESTA.هستند و نیازی به این بازی نیست همونطور که به GTAنبود بلاخره ۲۸ تا بازی جدید میاد و این تنهاست

    • navidphoenix گفت:

      واقعا همیشه افسوس خوردم که نتونستم gow رو بازی کنم ولی بازم از pc راضیم چون اونقدر مزایا داره که اشکال نداره اگه چند تا انحصاری هم نتونی بازی کنی . در ضمن خود pc هم بازیایی مثل دوتا۲ داره که کنسولا ندارن .
      علاوه بر چیزایی که دوستان گفتن یه چیز pc رو که خیلی دوست دارم آدم دستش کاملاً بازه مثلا تو gta یا witcher کلی مود میتونی بریزی که تو کنسولا نمیشه . شاید ما رد دد رو چند ماه دیرتر بازی کنیم ولی عوضش با گرافیک بیشتر و روونتر بازی می کنیم و احتمالا کلی هم مود براش میاد . 🙂 🙂 🙂

    • Click گفت:

      اگه یک سیستم قوی داشته باشی انحصاری دیگه معنایی نخواهد داشت.بازی هایی که انحصاری مایکروسافت هستن اکثرا برای کامپیوتر هم منتشر میشن (مثل فورتزا) و اونایی هم که کاملا انحصاری ایکس باکس هستن میشه با شبیه ساز اجرا کرد(مثل هیلو). در مورد سونی هم میشه هم با سرویس PlayStation Now و هم با شبیه ساز بازی های انحصاری PS رو اجرا کرد در ضمن خود پلتفرم PC هم عناوین انحصاری خودش رو داره که البته باید اعتراف کنم جز تک و توکی بقیه به پای انحصاری های کنسول نمیرسن.البته PC مزایای بیشتری هم داره که سعی میکنم به همشون اشاره کنم

      اجرای بازی ها با گرافیک بیش تر از کنسول

      دستیابی به فریم ریت بالا تر از ۶۰ و حتی بیشتر از ۱۲۰

      اجرای بازی ها در رزولوشن ۴k واقعی

      بهره مندی از مانیتور های خمیده و نسبت تصویر ۲۱:۹ که میدان دید افقی رو افزایش میده و باعث دلچسپ تر شدن بازی ها بخصوص بازی های جهان باز مثل witcher و ac میشه

      بهره مندی از قابلیت پیکربندی چند مانیتور که که نسبت تصویر رو حتی بیشتر از ۲۱:۹ و تا ۴۸:۹ 😮 هم بالا میبره

      اجرای بازی های نسل های گذشته

      بهره مندی از فناوری های G-Sync و Free Sync که شکستگی فریم رو از بین میبره و گیمپلی رو روان تر میکنه

      بهره مندی از فناوری HDR که باعث طبیعی تر شدن رنگ ها در مانیتور میشن

      بهره مندی از هدست ها و بلندگوهای ۷٫۱ کاناله که که صدایی کاملا سه بعدی رو فراهم میکنه که در بازیهای شوتر یک برگ برندس

      نور پردازی RGB که کیس کامپیوتر رو به یک اثر هنری تبدیل میکنه

      داشتن موس و کیبورد و جوی استیک های حرفه ای با نور پردار های زیبا و در عین حال پشتیبانی از کنترولر های کنسول و گیمپد

      لذت اسمبل سیستم که برای کسانی که بلد هستن وصف ناشدنیه

      لذت اورکلاک کردن قطعات

      بهره مندی از تخفیفات عالی فروشگاه هایی چون Steam و نبود سرویس هایی چون پلاس و گلد

      کرک سریع بازی ها (که البته ازش حمایت نمیکنم)

      قابلیت استریم زنده بازی ها

      اجرای سریع تر بازی ها در سیستم های دارای SSD در مقایسه با هارد دیسک های کنسول ها

      وجود فناوری های گرافیکی اختصاصی مثل RTX انویدیا که قطعا در آینده ای نزدیک (نه الان) گرافیک بازی ها رو بسیار بهبود میده که با توجه به استفاده کنسول ها از پردازش گر گرافیکی AMD از این فناوری محروم خواهند ماند

      به همه اینا کاربرد های بی شمار غیر گیمینگ یک PC رو اضافه کنید

      به وضوح کامپیوتر که یک وسیله همه کاره هستش در بحث گیمیگ از کنسول ها که مخصوص بازی هستن جلو زده

      البته کنسول ها در مقابل PC دو برگ برنده دارن

      ۱٫نسبت کارایی به قیمت بسیار بالا به گونه ای که اگه بخواین با پول خرید یک کنسول یک کامپیوتر بخریم این کامپیوتر از لحاظ قدرت پردازشی اصلا نمیتونه با کنسول رقابت کنه در واقع شرکت های سازنده کنسول سود کلانی رو از فروش کنسول به دست میارن و گاها با فروش کنسول باقیمت زیر قیمت تمام شده کارخانه ضرر هم میکنن و سود شون رو از فروش بازی ها کسب میکنن که البته اگر اهل کرک کردن بازی باشید این مورد برای شما اهمیت نداره چون در دراز مدت هزینه خرید بازی های کنسول بسیار بیشتر از هزینه یک کامپیوتر قدرت مند میشه در حالی که با همین کامپیوتر قدرتمند میشه تا مدت ها بدون هزینه بازی کرد

      ۲٫ عدم نیاز کنسول ها به آپگرید قطعات در طول یک نسل مثلا کنسول های نسل حاضر حدود سال ۲۰۱۳ معرفی شدن و حتمالا تا سال ۲۰۲۰ پا برجا باشن حالا اگر کسی در سال ۲۰۱۳ یک کنسول نسل ۸ میخرید تا سال ۲۰۲۰ خیالش راحته چو در طول این ۷ سال جدید ترین بازی ها با گرافیک بالا و فریم ثابت بر روی کنسولش اجرا میشن اما یک کامپیوتر قرتمند سال ۲۰۱۳ به هیچ وجه توان اجرای بازی ها امسال رو ندارن چه برسه به سال ۲۰۲۰ در واقع چرخه آپگرید کنسول ها ۷ ساله اما چرخه آپگرید کامپیوتر ها بین ۲ تا ۳ ساله

      عذر میخوام که کامنت طولانی شد

      • Click گفت:

        “شرکت های سارنده کنسول سود کلانی از فروش کنسول به دست میارن” میارن رو تبدیل کنید به نمیارن
        اشتباهه تایپیه دیگه 😀
        ببخشید

      • Last Of Us گفت:

        البته خوشگلی کیس مهم نیست
        اچ دی آر هم روی کنسول هستش
        موس و کیبورد همینطور
        اورکلاک جز خطر لذتی نداره
        فریم بالاتر از ۶۰ مهم نیست ولی خود ۶۰ مهمه
        رزولوشن ۴کی مهم نیست
        مانیتور خمیده رو به کنسولم میشه وصل کرد
        اسمبل لذتی نداره
        اجرای سریع ترمهم نبود
        در مورد psnow هم انحصاری های اصلی سونی روش نیست
        ولی در مورد جعبه درست گفتی همه بازیاش هستش و حتی کرکی. دیگه یک هیلو میری سرکوچتون میزنی
        درکل هیچی کامپیوتر نمیشه ولی گیمر باشی وجود یک پلی ۴ در کنارش به خاطر ابرشاهکاراش نیازه

        • Click گفت:

          در مورد مانیتور اصل موضوع نسبت تصویرشه نه خمیده بودن مانیتور ۲۱:۹ بیشتر از ۳۰ درصد میدان دید افقی رو زیاد میکنه میتونی تو یوتیوب تفاوتشو با ۱۶:۹ ببینی

        • Click گفت:

          در مورد اورکلاک هم درسته که خطر داره اما اگه وارد باشی واقعا لذت داره من کامپیوتر دوستم و لپتاپ خودم رو اورکلاک کردم بی هیچ مشکلی حتی گوشی a5 خودم رو هم اور کردم

        • Click گفت:

          درمورد موس و کیبورد هم انواع عادی در کنسول ساپورت میشه اما موس کیبورد گیمینگ چون کلید های اضافه و اختصاصی دارن، برای عمل کردن نیاز به نرم افزار درایور دارن که این درایور مختص ویندوزه و اگه چنین موس یا کیبوردی رو به کنسول وصل کنی فقط دکمه های عادی کار میکنن مثلا اگه موس گیمینگ رو به ps وصل کنی کلیک راست و چپ و دکمه اسکرول کار میکنن اما دکمه های جانبی که مخصوص گیم هستن کار نمیکنن

    • leftovers گفت:

      منم قبلا کامپیوتر داشتم با کنسول مخالف بودم ولی دوس داشتم ps3 بخرم و همش نگران نشونه گیری بودم میگفتم خدایا با دسته چطوری نشونه بگیرم خیلی سخته که با دکمه هاش تنظیم کردنش روی دشمن ! بعد فهمیدم فکرم کاملا اشتباه بوده و نشونه بصورت اتوماتیک میره روی طرف و فوق العاده بود و از شر cd و dvd ارتقا کارت گرافیکو رمو سی پی یو و کارت صدا و………….. بروزرسان نگه داشتن همشون برای همیشه راحت شدم و الان یه ps4 خوشگل دارم که هرچی بازی میاد میگیرم بازی میکنم لذت میبرم.با تشکر

    • leftovers گفت:

      ps4 هم موس و کیبرد داره !
      کرک هم نمیخواد ! ارتقا کارت گرافیک،رم،سی پی یو،کارت صدا ،پاور ،مادربورد هم نمیخواد !
      بروزرسانی درایور نمیخواد !
      نصب نرم افزارهای بیخود و جانبی نمیخواد !
      عوض کردن ویندوز نمیخواد !
      انلاین بازی کردنشم یه کلیکه !
      نصب بازیم نمیخواد !

      • Kamran1380 گفت:

        خب بزار از اول شروع کنم
        ۱_کرک نخاستن چیز خوبی نیست که مزیت حساب کنی
        ۲_سیستم سخت افزاری پی اس ۴ مثل یک کامپیوتره, مادر بورد داره, اصلا بدون مادر بورد چجور میخای از کارت گرافیک و سی پی یو استفاده کنی؟
        ۳_بروز رسانی درایو,,,,,,,,,,,,واقعا کار سختیه؟؟؟؟؟؟(نرم افزارش رو میگم)
        ۴_نرم افزارای بیخودی ؟ داداش دایرکت ایکس بیخودیه؟ تازه همه ی اینا تو پی اس فور هم هستن, فقط قبلا نصت شدن دیگه نمیخاد تو خودت انجام بدی, تو پی سی هم بعد بازی خودش برات نصب میکنه هرچی نیاز باشه
        ۵_عوض کردن ویندوز ؟ دقیقا مثل بروزرسانی درایوه
        ۶_انلاین بازی کردنه پی سی دوتا کلیکه, چقد بد واقعا(فراموش کنیم که پول اضافی براش نمیخاد)
        ۷_نصب بازی, داداش تو رد دد رو نمیخای نصب کنی تو پلی فور دیگه؟
        در کل واقعا دلیلات مسخره بود , حتی انحصاریا رو هم نگفتی

        • javoonearyayi گفت:

          در کل جوابا تو مسخره بود .
          منظور دوستمون همین بود که این کارا رو نمیخاد خودت کنی نمیخواد ماهی یه اپدیت گرافیک بریزی و انتی ویروس رو اپدیت کنی .
          مشکل دوسامون این بود که دوست نداره وقتش رو بابت اینکارا بذاره . اونم تازه با ویندوز کرکی که تو ایران استفاده میشه و همون اپدیت و خیلی نصب باید نتت خاموش باشه و انتی ویروس غیر فعال برای کرکی و دنگ و فنگ .

          یه جور میگین راحته که انگار پی سی هاتون یبه ویندوز اورجینال مجهزه و نرم افزاراتون که کرکی هستن رو راحت انلاین اپدیت میکنین .

          خب عزیز قبول کن حرف دوستمون که نمیخواد این همه دنگ و فنگ داشته باشه درست بود .

          نصب بازی پی اس فور اتوماتیکه و کلا خودش بار اول نیاز داشته باشه نصب میکنه خیلی سریع از روی بلوری .
          ولی پی سی ده تا دی وی دی یا اگه دانلودی باشه اول اکسترکت و بعد نصب و بعد همگام بودن دایرکس و ..

  • قطعا میاد نسخه ای متفاوت و بهتر از کنسول ها مثل gta5

  • General RAAM گفت:

    جدى نگیرید با این شایعه ها میخوان سایتشون رو معروف کنند :-/ منم میگم منتظر نباشین برین یه xbox one ناز بخرین نسخه یک(انحصارى بین کنسول هاى نسل هشتم) و DLC هاش و نسخه دو رو با بالاترین کیفیت بزنید :blush: :heart:

  • کاش برا pc هم بیاد
    با اینکه کلا سبک وسترن رو دوست ندارم ولی وقتی تریلر های بازی رو میبینم مو به تنم سیخ میشه
    لامصب راکستار کارش درسته

  • mj گفت:

    جان مادرتون ول کنید دیگه باوو به چه زبونی بگیم این بازی انحصار کنسوله هم نسخه یکش هم این یکی چرا متوجه نیستین چرا نمیفهمین چرا درک ندارین چرا خودتو گول میزنین چرا چرا چرا

  • این بچه بازی ها شاید یه زمانی جالب بود و بلاخره همه میگفتیم راکستار بحثش با دیگران جداست ولی دیگه کم کم داره گندشو درمیاره اگه میخواد بده برای PC خب بیا همون اول بگو مثل این همه بازیساز دیگه اگر نمیخوای بدی بیا بازم همون اول بگو اقا این بازی برای PC نمیاد اگر میخوای دیر تر منتشر کنی بیا مثل کلی دیگه از استودیو ها بگو اول نسخه کنسولی میدم بعدم با تاخیر نسخه PC ولی اینکه خودت رو بزنی به اون راه که مثلا اره ما فلان هستیم و هیچی رو رد نمیکنیم و ….دیگه به نظر من خریدار نداره این رفتارها و بچه بازی به نظر میاد حالا میخواد راکستار باشه یا هر استودیو دیگه ای

  • PlayStation 5 گفت:

    امیدوارم این بازی افسانه ای هیچوقت رو پلتفرم تحقیر شده PC عرضه نشه.

  • عرضه این بازی برای پلتفرم PC خواب و خیالی بیش نیست، بازی رد دد ریدمپشن تا ابد در زنجیر انحصاری کنسول های PlayStation و Xbox باقی خواهد ماند.

    • jahantaker123 گفت:

      در جواب شما دوست عزیز بگم که انحصاری وقتی بکار میره که اون بازی فقط برای یک کنسول انتشار پیدا کنه
      بازی هایی که برای دو کنسول میاد دیگه انحصاری نیست مثل بازی های ایکس باکس که برای پی سی میاد این دیگه انحصاری نیست با این حرفت نشون دادی بچه مدرسه ای بیش نیستی

  • PS1♡PS2♡PS3♡PS4♡PS5 گفت:

    خدایا معجزه کن این شاهکار برای دوستان pc فنم بیاد . الهی امین بگه هرکی که دوست داره بیاد!!
    الهی امین

  • postman گفت:

    راکستار شرکتیه که به شدت به ساخت بازی هاش اهمیت میده و توجه ویژه ای به اونها میکنه اما دلیل نمیشه در همه ی زمینه های فعالیتش موفق و درست عمل کنه . اوضاع راکستار از نظر ارزش قائل شدن برای فعالیت های اجتماعی و پاسخگویی به طرفدار ها افتضاحه . توی توییتر به هیچ عنوان جواب هیچکس رو نمیدن و فکر میکنن کلاس کاریشونه اما در واقعیت بسیار حرکت چیپ و زشتیه . عموما با رسانه های گیمی مصاحبه نمیکنن و با رسانه های عمومی مصاحبه میکنن که اینم خودش از دید من کم توهینی حساب نمیشه . همچنین اکثر رویداد های گیمی توسط این شرکت نادیده گرفته میشن . یک شرکت هر چقدر هم بزرگ و خوب و خفن باشه وجودش وام دار وجود گیمه پس از جمله وظایفش اینه که حداقل به یک رویداد مربوط به گیم اهمیت بده . رفتار مغرورانه ی راکستار از دید من نه تنها باعث بالا رفتن ابهتشون نمیشه بلکه برعکس باعث میشه وجهه ی جالبی نداشته باشن . همه ی این ها رو گفتم که به این برسم این رفتار راکستار و سکوتش در قبال نسخه ی پیسی رد دد چیزی جز وقاحت و زشتی و توهین به میلیون ها طرفدار نیست . اینکه تمام دنیا یک صدا بگن تکلیف ما رو با نسخه ی پیسی مشخص کن و تو با بی شرمی تمام نگاهشون کنی و سیگارتو بکشی و لبخند بزنی و سکوت کنی به معنی خفن بودنت نیست . به معنی بی.شعور بودن و عقده ی توجه داشتنته . اگر قرار نیست هیچ وقت نسخه ی پیسی ساخته بشه اون دهن لعنتی رو باز کن و آب پاکی رو بریز روی دست همه . اگر هم در حال ساخته ولی نمیخوای به این زودی معرفیش کنی یک کلام بگو احتمال اومدن نسخه ی پیسی وجود داره . انقدر وقیح و حقیر نباش . بازی خفن میسازی بساز دمتم گرم فروشتم نوش جونت ولی دوزار شعور هم داشته باش . یکم احترام قائل شو .

  • fbjg گفت:

    این راکستار اگه کار درستیش و بازی های بشدت خوبش نبود ممکن بود تبدیل به فحش خور ترین شرکت از سمت گیمر ها بشه
    بابا اگه نمیدی رو pc مثل آدم بگو نمیدم حداقل تکلیف معلوم بشه .
    یه سیاست هایی داره که ما گیمر ها که هیچ مطمئن هستم خودشون هم تا حالا نفمیدن

  • shadowwarior گفت:

    جناب نویسنده خوب داغ دل مارو تازه میکنیا 😐 خب وقتی خبری نباشه که بگه برای pc میاد ( که صد در صد میاد ) میدونیم خبری نیست ! مثله این میمونه فردا تیتر یکی از پست ها بنویسید : همچنان خبری از نسخه ps4 بازی محبوب pubg نیست ! خب اونوقت سونی فنهای عزیز مثله من محترمانه نمیان حرف بزنن بلکه این پستو حذف میکنن ! ( سرنوشت نویسنده رو نگم بهتره )

    تازه خوبه سرف گفته به احتمال زیاد در این تاریخ میاد ولی هیچ شباهتی بین متن اصلی و تیتر خبر نیست !

  • moj45taba گفت:

    نظر من اینه به هیچ شایعه ای درباره ساخت بازی برا pc گوش نکنید موقع اش که برسه خودشون رو pc منتشر میکنن حالا هی هرروز بعضی ها شایعه درست میکنن والا به خدا

  • GameWorld گفت:

    الان اینا چی میگن ؟؟؟

    من خودم احتمال میدم که بیاد سال ۲۰۱۹ ولی ۱۰۰ درصد نه امکان داره نیادش به خاطر همین به فکر خرید یه PS4 Pro افتادم

  • خدایی اگه برایه pc بیاد آخر گرافیک میشه حتی تصورش آدمو دیوونه میکنه

  • میاد ولی دیر میاد.و اون موقع دیگه ارزش بازی کردن ندارد.البته برای من که همین الانش هم حاضر نیستم بازی کنم.غیر سه گانه کلینت ایستوود و انیمیشن رنگو چیز جالب توجهی در مورد وسترن هفت تیرکشی وجود نداره.پس همون بهتر که نیاد. :rotfl:

  • Nemo گفت:

    این اگه نمی اومد همون اولش میگفتن
    اینا دارن روی pc بهینه سازی میکنن
    pc ام ک تنوع سخت افزاریش زیاده واس همین وقت زیاد میبره
    درسته دیر تر واسه پی سی میاد ولی با نهایت گرافیک میاد
    مطمعن باشید راکستار از سود pc نمیگذره

  • Last Of Us گفت:

    از بس بازی های جعبه روی کامپیوتر اومده، خوشحالی که ردد برای پی سی نمیاد تا چند پی سی فنم تجبرش کنند؟

  • Last Of Us گفت:

    یک کانالی ظرفیت یکش رو ۹۰ میگه. آقا این دیتای ۸۷ گیگی که تو سایت های ایرانی هستش روی پلی ۴ جواب میده؟؟؟ کسی تست کرده؟
    قطعا لیاقت دیتروید بیکام هیومنه که گوتی بشه
    حداقل تو بخش داستان حقشه جایزه ببره :inlove:

    • Mr Hill93 گفت:

      ببین اگه شاتل داری از شاتل لند استفاده کن
      صد در صد دیتاهاش درسته
      خودم خیلی امتحان کردم تا حالا به هیچ مشکلی نخوردم
      الان هم در حال دانلود دیتای ریجن یک رد دد هستم که ۳۰ گیگشو دانلود کردم

    • sorena گفت:

      من از سایت ایرانی دانلود کردم و ریختم،چون با خوده کنسول مصیبت بود برام،همراه اول وقتی بسته ی به اصطلاح نامحدود(سیاست مصرف منصفانه!! خوب چرا اسمش رو میزاری نا محدود! بچه گول میزنی.) می گیری بشدت سرعت دانلود میاد پایین و کلی هم قطعی داره. اما با بسته های عادیش که حسابی چاپیده میشی هیچ قطعی در کار نیست.از این جهت من از سایت ایرانی دانلود کردم و ریختم چند بارم اینکار رو کردم مشکلی نبوده.و در آخر هم راجب گوتی سکوت اختیار کن وقتی راک استار اون سال بازی میده بیرون 😀

  • از همون اولش هم منتظر این بازی نبودم.واسه ما که بود و نبودش فرقی ندارد.
    جمله همیشگی من در مورد راکستار :
    تنها بازی بدردبخور راکستار GTA هست و بس.
    منتظر مکس پین و رد دد و بولی و لانویر و ….. نیستیم.

  • postman گفت:

    من نمیفهمم این چه سیستم تایید کامنتیه که اینهمه کامنت تایید شده مال ما هنوز تو صف تاییده . والا به زمانش هم باشه الان کلی از تایید شده ها زمانش بعد از منه

  • Mr Hill93 گفت:

    باو چرا اینقد درگیر این هستید که رو پی سی میاد یا نه معلومه که میاد سال ۲۰۱۹ معرفی میشه که برا پی سی هم میاد
    بعد ی تاخیر الکی میزنن سال ۲۰۲۰ منتشر میشه
    همراه با نسخه های نسل ۹ ام بازی با کلی ارتقای گرافیک و احتمالا تمام دی ال سی ها و محتویات آنلاینی که براش میاد
    فقط متاسفانه دوستان پی سی باز تا سال ۲۰۲۰ باید صبر ایوب داشته باشن واقعا
    مخصوصا اینکه بعد از ریلیز بازی
    چپ و راست تو نت پر میشه از اسپویل بازی

  • mohamad 47 گفت:

    همین الان داشتم gta v رو ps4 میزذم.انصافا خیلی جلو تر بود از همه عناوین هم دوره خودش.اصلا همین الان هم حساب کنی خیلی جلو هست.
    رو pc که خیلی گرافیک بهتری داره و اگر رد ددم برای pc بزنه مطمینا گرافیک بهتری خواهد داشت.چون راک استار خیلی از تنظیمات گرافیکی رو به خاطر محدودیت سخت افزار های کنسول ها لغو میکنه و یا میکاهه ازشون

  • postman گفت:

    داداش کوه پیما با ما مشکل شخصی داری ؟

  • dl گفت:

    تو فقط به بقیه توهین می کنی من هم pc دارم در کنار ps ولی هیچوقت به xbox توهین نمی کنم چون هر چیزی با ارزش و باید به علایق هم احترام بذاریم

  • من pc باز بودم و بخاطر مشکلات مالی کوچ کردم سمت کنسول…هر دو سیستم مزایای خودشون رو دارن بطور قطع هیچکدوم بر اونیکی ارجحیت نداره البته در مورد گیم فقط

  • RoGers گفت:

    احساس می‌کنم این کار بیشتر یه سیاست از طرف اون مارکت برای تبلیغش بود!

  • مازیار گفت:

    عیبی نداره همیشه یک جایگزین بین بازی هایpcهست اگهrdr2برای رایانه های شخصی منتشر نشه ماpcبازها سراغCall of Juarez Gunslinger میریم 😎

  • Hala madrid گفت:

    آقا چرا اینقدر این خبرا رو میزارین داغ دل PC گیمرا رو تازه میکنین؟ددسته بازی الان فقط برای کنسول منتشر میشه ولی قطعا بعدا برای PC هم میاد

  • S4LEH گفت:

    اگر قرار بود بیاد اعلام میکردن دیگه، شک نکنین اگر قرار باشه برای pc بیاد همزمان با کنسول های نسل بعد میاد، سال ۲۰۲۰

  • raoof69 گفت:

    آقای last of us تو واقعا خسته نشدی زیر هر بست نظر میدی ؟ یعنی انقد بیکاری ؟ با مایکرو پدرکشتگی داری؟ اصلا حالت خوبه؟

  • allfreegamer واقعی نیستی درسته ؟
    # جعل نکنیم

  • javoonearyayi گفت:

    پی سی فن ها ریختن میگن نمیاد که نیاددد .

    بعد میگن سبک وسترن کی بازی میکنه .

    خب دوستان اگه مهم نبود براتون که الان همتون زیر کامنتها ولو نبودید . 😉

همچنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 نیست - گیمفا