تحلیل فنی ۱۸# | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2

7 شهریور 1397 - 20:00

با هجدهمین قسمت از فصل اول تحلیل فنی خدمت شما کاربران گیمفا هستیم و در این بخش به مرور مهم‌ترین مقالات فنی روز دنیای بازی‌های ویدئویی خواهیم پرداخت.

نمایش هفته گذشته Red Dead Redemption 2، چیزی بیشتر از یک گیم‌پلی خالی بود؛ در واقع این نمایش اولین نگاه ما به عملکرد راک‌استار بر روی کنسول‌های ارتقایافته بود. کل تریلر صحنه‌هایی از داخل بازی که بر روی پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا شده بود را شامل می‌شد. سوالی که پیش می‌آید این است که این سازنده چطور از سخت‌افزار این کنسول استفاده کرده و اینکه چه انتظاری از نسخه اکس باکس وان اکس بازی می‌توانیم داشته باشیم؟ در تحلیل فنی هفدهم به تحلیل نمایش گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

گردآورندگان :

سعید حلاجیان

هادی اسماعیل زاده

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

 


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • برترین بازی تاریخ نسل بشریت بعد سایبرپانک درمقام سوم هم بلاد بورن :shy: :sarcasm:

  • فقط روانیه اون چرخش اسب با چرخش دوربین شدم چه قد عالی بود پشم ریزوووون :inlove:

  • amir2hashmati گفت:

    چه رو کنسول های معمولی چه میان نسلی بهترین گرافیک ممکن ارائه میده این بازی زیبا و اصلا از این بابت جای نگرانی نیست

  • Cell گفت:

    همیشه رسم آخر نسل بوده که شاهد بازیهای با کیفیت تری باشیم
    Red Dead Redemption 2 هم حاصل تلاش زیاد راک استار هست میشه گفت تازه نسل ۸ رو راک استار استارت زده اونم استارتی شاهکار :yes:
    رابطه سونی و راک استار همیشه خوب بوده و همیشه در ارتباط با یکدیگر هستن پروژه پنهان راک استار و سونی به نام Agent هم نمونه مثال خوبی هست که هر دو شرکت با هم همکاری نزدیک دارن :yes:
    Red Dead Redemption 2 از حداکثر قدرت PS4 Pro استفاده می‌کنه و بهینه سازی عالی راک استار گواه همه چیز هست :yes:
    به زودی باندل مخصوص Red Dead R2 برای Pro در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت و فروش Pro هم یه مقدار افزایش پیدا می‌کنه :yes:
    احتمال زیاد هست که شاهد کیفیت ۴k بازی در Xbox One X باشیم و دور از انتظار نیست چون راک استار بهینه سازی رو خوب بلده و تیمی خلاق و با استعداد پشت صحنه این بازی هستن :yes:

    • Cell
      به این میگن نظر نه به … :yes:

    • آخرین اشاره مستقیم تیک تو به این بازى به سال ٢٠١١ برمیگرده بعدش سال ٢٠١٣ یعنى آخر نسل هفتم هم نشان تجاریش رو دوباره ثبت کرد پس به نظر من هنوز در حال ساخته ولى پروسه ساخت کند و پر زحتمى داره و راکستار میخواد بهترین بازى درباره جنگ سرد و جاسوسى رو بسازه پس با احتمال زیاد اواسط نسل بعد این ابرشاهکار رو روى PS5 میزنیم :inlove: بعدش هم راکستار هر نسل یه بازى انحصارى ابرشاهکار براى سونى میده 😎 با توجه به رابطه سونى با راکستار اصلا بعید نیس 😀

    • مهندس گیم شما که میگفتی این بازی نسل هفتیه
      کیفیت گل زیره چکمه های ارتور خوب نیست یا نورپردازیه پشت چراغ کنار خیابان هاش خوب نیست 😐

  • منتظر همین بودم، ممنون واقعا چه بهتر که بصورت ویدیو در اورید.

  • Cell گفت:

    موشن کپچر عالی انجام شده از انیمیشن های روان بازی کاملا معلومه ولی فریم ثابت روی ۳۰ فریم قفل شده نمیشه کامل اطمینان داشت باید صبر کرد تا عرضه کامل بازی که آیا فریم ثابت هست یا نه مثلاً صحنه های خیلی شلوغ فشار زیادی به سخت افزار کنسول وارد می‌کنه و گرمای شدید باعث میشه کارایی سخت افزار کاهش پیدا کنه :yes:
    اسپم
    :yes: :yes: :yes:
    سخت افزار کنسول one X با توجه به اینکه از خنک کننده Vapor Chamber استفاده می‌کنه و خنک کننده ترکیبی هست به احتمال زیاد کارایی بیشتری خواهد داشت معماری این خنک کننده با خنک کننده های معمولی فرق داره که فقط آب را از داخل لوله عبور میدن خنک کننده one X یا Vapor chamber به گونه ای طراحی شده که یک مخزن آب از اب ین زدایی هست و در خلا هست که باعث میشه نقطه جوش کاهش یابد
    آب تبدیل به گاز میشه و دوباره گاز به آب و چرخش کاهش گرما به خوبی انجام میشه :yes: :yes: :yes:
    بر عکس سونی که از یک هست سینگ غول پیکر در Pro استفاده کرده مایکروسافت باعث شد تحولی در خنک کننده در کنسول ها باشیم و نسل بعد دوره خنک کننده های معمولی و خنک کننده معمولی کنار گذاشته شود رقابت در صنعت همیشه باعث تحول و پیشرفت بوده :yes: :yes: :yes:
    البته فنای مایکرو خوشحال نشن میشه گفت ترول کنسول سونی هست ولی این خنک کننده قبلا در کارت های گران قیمت استفاده شده و فکر نکنن مایکرو خودش اونو ابدا کرده..

  • Redmond Guys گفت:

    بازی های RS دیگه دارن تکراری میشن چون همش داره تو یه ژانر بازی می سازه اونم با یه الگو. مثلاً RDR همون GTA فقط با تم وسترنی. ماشین اسب شده، M16 هم مگنوم شده.
    RS بهتر IP های جدید بسازه.

    • خب تو که COD فنى بگو ببینم کالاف بعد از مدرن وارفیر چه نوآورى داشته به جز بردن بازى به آینده و خراب کردن خاطره هاى ما با شخصیت هاى ماندگارش ?:-) ?:-) :reallyangry:

      • Redmond Guys گفت:

        COD تو این چند شماره اخیر بیشترین پیشرفتو تو بخش مولتی پلیر داشته که فکرم نکنم شما تا به حال مولتی پلیر COD رو بازی کردی باشی. شما فقط همون ۶ ساعت کمپین رو بازی می کنی برای همین پیشرفتی نمی ببینی. البته همون کمپین هم پیشرفتای خوبی داشته.

      • Ali گفت:

        کالاف بعد از مدرن وارفار هم تو بخش کمپین و هم تو بخش مولتی پیشرفت های زیادی کرده اگه بازی کرده باشی میفهمی تو بخش مولتی پلیر همه ی نسخه های جدید کالاف پیشرفت چشم گیری کردن از جمله BO3 و IW و BO2 و WWII و تو بخش کمپین هم همینطور بوده و همه ی نسخه های کالاف از جمله WWII و BO2 و AW پیشرفت چشم گیری کردن.
        موفق باشید.

  • Last Of Us گفت:

    آقای حلاجیان خبر بازی های عالی این ماه پلی استیشن پلاس رو هم پوشش بدید لطفا دوستان استفاده کنند
    ما که نداریم

    • کلا سایت بعضى از خبر هاى درباره سونى رو دیر پوشش میده یا اصلا نمیده مثلا به قول تو نمرات اون بازى که انحصارى کنسولى سونى بود رو نداد یا یه بازى انحصارى کامل مستقل به نام Spirit of the North در سبک اکشن ادونچر قبل از گیمزکام معرفى شد پوشش نداد که گرافیک هنرى خیلى خوبى داشت و منو یاد شاهکار هاى استاد فومیئتو اوئدا انداخت

  • Hala madrid گفت:

    چقدر سخته انتظار برا این شاهکار

  • Rorschach گفت:

    دلم نمیاد انتقاد خشک و خالی بکنم
    پس اول میگم خسته نباشید و دمتون گرم. اگرچه چندین قدم با یه ویدئوی حرفه ای فاصله داشت اما زحمت کشیدید و این خودش ارزش داره. خسته نباشید. نکات ریز و فنی درخور توجهی رو بهش اشاره کردید که گردآوری و تنظیم و تحریرش زحمت می خواد.
    اما انتقادها
    ۱- نوشتن متنتون چندان حرفه ای نیست. بعضی جاها فعل های نابجایی استفاده شده. خوندن روان متن به همراه تن صدایی که احساس نشه آماتوره خیلی مهمه توی ویدئوهای این چنینی. پس از کسی استفاده کنید که یقین دارید به این کار مسلطه.
    ۲ – کات ها و نحوه نمایش تصاویر بازی اصلا جالب توجه نبود. اگر با همون سرعت معمول پخش میشد خیلی بهتر می بود. مگر اینکه از آهسته نشون دادن تصویر برای بیان مطلبی استفاده بشه.
    ۳- گوینده توی تلفظ انگلیسی برخی کلمه ها مشکل داره. Pro هرگز Pero تلفظ نمیشه. بعد از حرف P هیچ مصوتی نیست.
    ۴ – همچنین به علت صداگذاری ضعیف صدا نوسان زیادی داشت.
    ۵- زمان بندی برای خوندن همه متن اهمیت داره. اینکه چطوری جمله رو شروع کنی و چطوری تموم کنی. و اینکه اگر جمله ای به عنوان پایان بندی یا جمع بندی بحث خونده میشه، اونقدر با متن اصلی فاصله نداشته باشه که احساس کنیم گوینده جا مونده از خوندن.
    امیدوارم گیمفا ویدئوهای حرفه ای تری بسازه.
    معذرت میخوام اگر ایراد گرفتم. ولی چون گیمفا رو دوس دارم گفتم.

  • Last Of Us گفت:

    مرسی از ویدئو و تحلیل
    هفته دیگه دیدنیه. کاش اون ویدئو که دیجیتال فاندری در مورد کنسول پلی ۴ و نسل آینده کنسول ها و پشرفت های گوریلا گیمز تو این نسل که الگو شده باری بقیه استودیو ها رو هم دوبله میکردید میزاشتید
    یک بنده خدا این ویدئو رو نبینه براش خوب نیست صلوات
    از لارا نمیگذره :pain: :hypnotized: :sweat:

  • GameWorld گفت:

    خواهشا گوینده رو عوض کنید نصف چیزایی که گفت رو نمیشه متوجه شد در ضمن اشتباه گفتاری هم داشتن ممنون

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    فوق العادست این لعنتی! ساعت های متوالی داخلش فیض می بریم :inlove:

  • GameWorld گفت:

    البته به یه موضوع مهم توجه نکردید و حدث میزنم که خیلی هاتون هم ندونستید هنوز که در این بازی برای اولین بار در تاریخ بازی های راک استار شاهد حضور بچه خواهیم بود بر خلاف جی تی ای که فقط افراد بالغ در بازی بودند

  • Nimafaraji81 گفت:

    بینظیر هست این بازی
    این بازی هم شده عین گاد اف وار بنظرم
    واقعا عالی میشه این بازی

  • Mahdi.pasban گفت:

    الان گرافیک این بازی چقدر در دو کنسول فرق میکنه؟ منظورم اینه که پی اس ۴ پرو چقدر بهتر از پی اس ۴ معمولی هستش تو این بازی؟ اونهمه برای گاد آو وار ۴ سرو صدا میکردن اما من هیچ فرقی بین دو کنسول ندیدم جز نرخ فریم متغییر . لطفا یکی راهنمایی کنه که آیا این هم صرفا جنبه هیجان دهی داره یا واقعا بین دو کنسول فرق زیاد میشه؟ بحثم کنسول وان ایکس نیست

  • Sasha Grey گفت:

    هیچ شرکتی مثل راک استار مرموز نیست.خودم پی سی بازم ولی حق میدم این بازیو از ترس کرک شدن حداقل
    همزمان نده