انتظارات طرفداران مانع از حرکت رو به جلوی Gears of War 4 شد
زمانی که استودیوی کوالیشن (Coalition) وظیفهی ساخت نسخههای جدید سری Gears of War را بر عهده گرفت، بسیاری از اعضای جامعه بازیبازان این سری به توانایی کوالیشن برای ساخت نسخههای بعدی دچار تردید شدند. در نتیجه این امر و بنابر گفتهی راد فرگوسن (Rod Fergusson)، در زمان عرضهی Gears of War 4، سازندگان بسیار محتاطانه عمل کردند و تا حد امکان همه چیز را به همان صورت قبل نگه داشتند.
اخیرا راد فرگوسن در طی مصاحبهای اعلام کرد که تیم سازنده از انتظارت طرفداران برای ساخت Gears of War 4 آگاه بوده است. بنابراین استودیو تصمیم گرفته که به طرفداران نشان دهد که توانایی ساخت نسخهای مناسب از Gears of War را دارد و پس از آن به اعمال کردن تغییرات مد نظر خود در نسخهی بعدی بپردازد. حال با ثابت کردن توانایی خود، Gears 5 عنوانی است که در آن شاهد اعمال نوآوریها و تغییرات بنیادی در این سری خواهیم بود.
زمانی که از راد فرگوسن در مورد کمبود تجربه در ساخت Gears of War 4 پرسیده شد، او جواب داد که:
اساسا، این [۴ Gears of War] یک نمونه از آن چیزی بود که ما میخواستیم با این سری انجام دهیم. ما تیم و استودیوی جدیدی بودیم. قرار بود که پس از مدتی شاهد بازگشت Gears باشیم و ما نمیخواستیم که در فرمول ساخت آن دست ببریم. ما نمیخواستیم خیلی آن را تغییر دهیم چراکه میخواستیم نشان دهیم که ما میتوانیم نسخهای قابل قبول از تجربهی بازی Gears of War ارائه دهیم. ما آن را انجام دادهایم و مردم Gears 4 را پذیرفتهاند. حال زمان آن فرا رسیده که در Gears 5 نشان دهیم که ما واقعا میخواهیم با این سری چه کاری انجام دهیم و آن را به کجا هدایت کنیم. حال ممکن است که این تغییرات در مکانیکهای اصلی سری، نحوهی ساخت و روایت داستانها و یا راههایی برای ایجاد جنبههایی خاص در کنترل و یا گیمپلی باشد.
این بیانیهی حاوی پیامی روشن از سوی کوالیشن برای ایجاد تغییراتی بنیادی در مکانیکهای اصلی سری Gears of War است. هنوز اطلاعات خاصی از این تغییرات در دسترس نیست و باید تا E3 2019 برای مشاهده تغییرات اعمال شده صبر کرد.
بازی Gears 5 در حال حاضر برای پلتفرمهای ایکسباکس وان و ویندوز ۱۰ در دست ساخت و توسعه قرار دارد. انتظار میرود که در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه این بازی باشیم. گفتنی است، Gears 5 بزرگترین پروژهای خواهد بود که تاکنون استودیوی The Coalition برروی آن کار کرده است. میتوانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این آدرس مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
In Rod and Spencer we trust :inlove:
هیچ خلاقیتی ندارن میندازن گردن مخاطب….بالاخره یه فرقی بین استودیوهای سونی با اینا باید باشه دیگه 😀
میندازن گردن بچه میگن این بودمن نبودم :laugh:
چند تا ناشی اومدن بازی ساختن انتظارم دارن!!!! :reallyangry: 😕 حالا برعکس سونی عشق میسازه و مخاطب رو عاشق میکنه :inlove: :inlove:
من خودم ps4 دارم به امید Ps5…. :mean: :mean: :mean:
آنچارتد چهارم همش تقلید از توم ریدر بود تناب انداختنش و به دیوار میخ فرو کردنش و کارهای دیگش همش از روی توم ریدر های قدیمی تقلید شده اگرم میخای بگی متای توم ریدر جدیده پایینه ولی آنچارتد بالاست باید بهت بگم متای توم ریدر های قدیمی هم بالاست 😉 تازه گرز اگه تقلید کرده از روی خود گرز تقلید کرده نه از یه بازی دیگه ای
اولا این گیرز هستش نه گرز.
دوما چطور طناب انداختن و میخ زدن میشه تقلید
ولی کاورگیری که قبلش ۳ بازی دیگه همین شکل کاورگیری داشتن نمیشه تقلید
چرا تو اینقدر غیر منطقی هستی؟؟ تو زندگیت به مشکل برخواهی خورد
کیل سوئیچ و روگ تروپز و یک بازی دیگه اولین خالقان کاورگیری و شلیک از پشت کاور هستند
حتی اون مدلی که اسلحه رو بگیره بالا
والا تا جایی که ما دیدیم توم رایدر نسخه ۲۰۱۳ از نظر گیم پلی و مکانیک عملا آنچارتد با نقش آفرینی یه دختر بود 😐
میگم توم ریدر قدیمی نه ۲۰۱۳ البته میدونم سنت به اونجا ها قد نمیده که نسخه های ps2 رو بازی کرده باشی
بخواب باو اون موقع که بتو مشما میپوشوندن من آتاری ۲۶۰۰داشتم فرزندم!!
چه ربطی به آنچارتد داشت این موضوع؟
آنچارتد فرمولش مخصوص خودشه
تو چهار نسخه همش شبیه هم بود با پیشرفت های متناسب فرمول خودش
گرز خودش پدر شوتر سوم شخص کنسولیه گیمپلیشم خیلی خلاقانه بود.
الان بازی های سونی خیلی خلاقیت دارن همشون سوم شخصن
بازم میگم بهتره نوبو از رو اول اسمت پاک کنی
اشکان کلا یه مشکلی که فن بیس گیرز و هیلو داره اینه که تغییرو نمیپذیره.سر همین دویدن توی هیلو چهاروپنج نصف فن بیس قهر کرده بود.الان همین ممدرضای خودمونم تغییرو نمیخواد ولی بشخصه نظرم اینه زمان تغییروارتقای گیرز فرا رسیده.گیرز المانهای گیمپلیش باید بهبود پیدا کنه و موارد زیادی بهش اضافه بشه.فک میکنم توی ایران کلا شاید ده نفر باشن که بالای ده هزار ساعت مولتی سری گیرز رو بازی کرده باشن من یکی از اون ده تام واقعا دیگه وال بانس و شاتگان بازی دیگه کلیشه ای شده حتی تو مولتیشم.واقعا همین سیستم کاورگیریشم باید وارد فاز تازه ای بشه..بازی هم باید وارد فاز سند باکس و لول دیزاین اوپن ورلد بشه و همینطوری بشه اسلحه ها رو کاستومایز کرد.این مصاحبه رو فرگوسن بعد لانچ گیرز چهارم کرد و گفت نه زمانش رو داشتن و همینطور فن ها گیرز میخواستن ماهم یه گیرز استاندارد ساختیم تغییرات توی نسخه ی بعدی اعمال میشه و قطعا استفاده از شخصیت کیت هم بهمین دلیل بوده که فن بیس بپذیرن تغییرات رو در قالب کاراکتر مونث.کلا استودیوی خفنی میشن شک ندارم
Cole Train@
گیرز او وار ۴ سال ۲۰۱۶ اومد با متای ۸۴ یعنی یه بازی خوب و موفق.
گیرز۵ سال ۲۰۱۹ میاد یعنی تقریبا سه سال ساختش طول میکشه اگه بازی بتونه فراتر از نسخه قبل عمل کنه و متای بالاتر از نسخه قبل بگیره یعنی بالا ۸۴ نشون از روند رو به رشد سری توسط استدیو سازنده داره ولی اگه متا کمتر از ۸۴ شه یعنی بازی در جا رفته تو سرازیری مثل عنوان هیلو که بعد از تغییر سازنده ما شاهد هیلو ۴ بودیم که متای ۸۷ کسب کرد و بعد نسخه ۵ که متای ۸۴ کسب کرد این یعنی زنگ خطر واسه همین وقتی من تریلر halo infinite رو در نمایشگاه E3 دیدم گفتم واو بالاخره دست به تغییرات زدن و به نظر میاد مثبت هم باشن تغییرات از وجود npc های متنوع گرفته تا حیوانات و وجود دریا و غار ها و گرافیک زیبا و از همه مهم تر حضور شخصیت اصلی بازی یعنی مستر چیف نمیخوام بگم گیرز ۵ عنوان بدی هست چون کوالیشن بازی بد ندیدیم ازش بازی عالی هم ندیدیم ولی چیزی که از تریلر گیرز ۵ من دیدم تغییرات آنچنانی نبود باز هم شاهد یه تریلر سینماتیک که میخواد حالت درام گونه داشته باشی ولی وقتی بازی میاد این صحنه ها به قدری غیر قابل درک و فهم هستن که اصلا به چشم نمیان به نظر من اگه مارکوس رو به عنوان شخصیت اصلی میگذاشتن خیلی بهتر میشد چون حداقل یاد خاطرات نسخه سه گانه زنده میشد تغییر کارکتر خوبه ولی اگه کارکتر محبوب باشه مثلا تو عنوان لست ما شاهد کارکتر جوئل و الی بودیم حالا تو نسخه دوم الی کارکتر اصلی درسته جوئل یه کارکتر فوق العاده بود ولی الی هم کارکتر خیلی خوبی بود که زیر سایه کارکتر جوئل قرار نمیگرفت ساده تر بگم این شخصیت های جدید گیرز همه گی زیر سایه کارکتر مارکوس قرار میگیرن و ابهت آنچنانی ندارن
@vitto
داداش استودیوی کولیشن دی ان ای گیرز رو داره چون راد فرگوسن یکی از کارگردانا و خالقای سری بالا سرشه.گیرز ۴ بازیه خوبی بود چون پروسه ی ساختش ۱۴ ماه طول کشید در واقع کولیشن معجزه کرده.ای پی رو ۲۰۱۴ مایکروسافت از اپیک خرید اواسط ۲۰۱۴ دادش به دست راد فرگوسن و بلک تاسک که تغییرنام پیدا کرد به کولیشن.حالا این استودیو چندنفرن؟کلا ۶۰ نفرن همه هم جوون.بازی نساختن جز فرگوسن.گیرز یک رو ریمیک کردن تا یاد بگیرن دی ان ای گیرز رو.از اگوست ۲۰۱۵ که گیرز التیمیت لانچ شد تا اوایل اکتبر ۲۰۱۶ که گیرز ۴ عرضه شد در واقع معجزه کردن توی ساخت بازی ای بااین کیفیت.الان که بالای ۳۰۰ نفر شدن و اعضای خبره ای هم جذب شده بودجشونم شدیدا بالا رفته با گیرز کاملا اشنان سه سال هم تایم دارن.قطعا گیرز به اوج برمیگرده مطمئنم
انشالاه که به اوج برگرده یه گیمر واقعی از پایین شدن متای هیچ بازی لذت نمیبره ولی باید توجه کرد که راد فرگوسن فقط تو ساخت گیرز های اصلی و سه گانه دخیل نبوده و افراد توانای دیگه ای هم مثل کلیف بلزینسکی و… در اپیک گیمز بودن که شاهد سه گانه عالی گیرز بودیم و نکته دوم هم اینکه هیچ وقط تعداد افراد استدیو سازنده ملاک بر خوب یا بد بودن یه بازی نبوده مثلا بایوور بالای ۸۰۰ نفر کارمند داره که بازی آخریشون یعنی مس افکت آندرومدا یه شکست واقعی بود یا مثلا رزیدنت اویل ۶ تعداد افراد سازنده شرکت خیلی بودن که اونم شکست خورد ولی بازی هایی بودن که با تعداد سازنده نه چندان زیاد شاهکار شدن و اسم و رسم پیدا کردن
@vitto
بایوور تیم اصلیش بله خیلی بزرگه ولی اندرومدا رو تیم مونترئال ساخت هفتاد نفر بودن با بودجه ی بشدت محدود.هیچکس نمیگه تعداد ملاکه ولی واسه ی یه بازی بلاک باستر باید افراد خبره ی زیادی مشغول باشن حداقل دویست نفر ولی کاری که کولیشن با شصت نفر اونم تو ۱۴ ماه انجام داد و گیرز ۴ رو ساخت فقط میشه اسمشو معجزه گذاشت.قطعا الان هم پخته ان هم بودجه ی خفنی دارن و هم اینکه زمان و ازادی عمل کافی رو دارن و مطمئنا شاهد تغییرات کاربردی ای خواهیم بود توی نسخه ی جدید چه از نظر لول دیزاین و داستان گویی و چه از نظر المان های اپن ورلد و ار پی جی
منم باهات موفقم این فرمول ۱۰ ساله اجرا شده وقتشه تغییراتی توش بدن یسری المان های بازی با استاندارد حال حاضر همخونی نداره
هنوز هم ایمان نیاوردید که سونی پادشاهه 😀 😀 😀 . ماست ریختن در قیمه :laugh:
اقا تو قبلا متعصب نبودی چی شد متعصب شدی؟
امیدوارم
به غیر از gears 5
Gears 6
هم برا ایکس باکس وان بیاد
تو gears 4
که اون حالت های دیفند اعصابمو خورد میکرد
GOW4 عالی بود ولی بگی نگی یه مقدار گیم پلیش بعد از چند ساعت تکراری می شد درکل ارزش یه بارو داره
جان مادرت نزنین بازی رو بکوبین طرفدارها نه المان های نقش افرینی از شما میخوان نه تغییر در شوتینگ کاورگیری همیشگی
مشکل گیرز۴ اصلا گیم پلی نبود
کارگردانی نابسامان
۲ اکت ابتدایی شلوغ و نامناسب
حضور ربات های بیخود
دیالوگ های مزخرف
شخصیت پردازی های سطحی
اینا مشکلات گیرز۴ بود
امیدوارم تغییرات در حد وسیع شدن جهان بازی و حالت سندباکس -سلاح های متنوع تر و اضاقه شدن مخفی کاری و این چنین تغییرات در مکانیک ها باشه نه اینکه بزنن بکوبن همه رو که در این صورت طرفداران قدیمی مثل خودم رو از دست میدن
GOW بازیه که اصلاً نمی شه توش تغییر اساسی ایجاد کرد همون تنوع اسلحهها و دشمنارو بیشتر کنن خوبه گرافیکشم که تو تریلر حرف نداش
مخفی کاری رو من موافق نیستم چون گیم پلی بازی رو کند می کنه اون رباتو رو هم خوب امدی واقعاً مسخره بودن :wilt: اتمسفر بازی رو هم یه مقدار جدی تر کنن بهتره
بازم اگر بخوان میتونن کلی تغییر بدن که خداروشکر طبق تریلر E3 تغییرات در هسته گیم پلی نیست هرچند هنوز چیزی هم نشون ندادن ولی کلا هر تغییری در هسته گیم پلی حداقل من رو ناامید میکنه من گیرز رو برای شوتینگ کاور گیری محضش دوست دارم بخوان تغییر بدن شاید طرفدار جدید پیدا کنن ولی من تغییر در فرانچایز های مورد علاقم که سال های ساله با اون هام رو قبول نمیکنم و کوالیشن هم خوب میدونه که تغییرات طرفدارها رو عصبانی میکنه
مخفی کاری رو چرا اتفاقا تجربه جدیدی میشه حالا نه اینکه به اصالت گیم پلی ضربه بزنه ولی فکر نکنم بد در بیارن
اتمسفر رو سعی کرده بودن توی گیرز۴ به گیرز۱ از طریق محیط های تاریک نزدیک کنن ولی خب خیلی جای کار داشت
اونقدر تغییر که فکر نکنم در کار باشه بنظرم ممکنه جهان بازی رو کمی وسیع تر و مخفی کاری هم اضافه بشه . فعلا مهم ترین چیز بنظرم ارائه داستان و کمپین قوی بیشتر لازمه که روش کار بشه .
انشاالله که موفق بشه و دل طرفدار ها قدیمی رو هم بدست بیاره . به امید موفقیتش
اره میدونی گیرز از اول با شوتینگ کاور گیری خلق شده و همه با این سیستم میشناسن گیرز رو هر تغییری هرچند جزئی روی هسته گیم پلی میتونه اسیب بزنه به سیستم اصلی بازی
تغییرات در همون حد که خودت هم گفتی خوبه تریلر E3 هم سعی کردن بودن محیط های گوناگون و متنوع نمایش بدن
ولی بازم دست لامصب ها بازه که به هوای جذب طرفدار جدید بیان تغییرات بدن و اونجاست که گند میزنن به خاطرات ما از نسخه های قبل هرگونه تغییر شما شک نکن روی گیم پلی اثر میذاره
موفقیت GOW پلی استیشن دیدن جرات اینو پیدا کردن که با GOW ایکس باکس همچینکاری بکنن.
هرکسی نمیتونه مثل سانتامونیکا و بارلوگ وسیع ترین تغییرات رو در صنعت گیم روی یک بازی به شدت مهم اعمال کنه و نتیجه اون یک شاهکار بشه ( بهتره بگیم فقط بارلوگ میتونست از پس چنین تغییراتی در بخش بخش بازی بر بیاد )
البته این نکته هم حائز اهمیت هست که گیرز لزوما نیازی به تغییر برای موفقیت نداره… نه مثل گاد.. تغییرات گاد بنیادین و ریشه ایی بود…. بازی رو کوبیدن بعدش ساختن از نو!!!!!
نه تغییراتی مثل اساسینز جدید که صرفا تغییراتی در گیم پلی و قسمت هایی مثل انتخاب دیالوگ بود.
بله هر کسی نمیتونه اینجوری گند بزنه به خاطرات گادآف وار قدیمیا الان تو توی گاد جدید خون و خشونت گادآف وار ۳ میبینی دیگه آزادی عمل کریتوس در گاد قدیمی رو داری (منظورم اینه که دشمنا رو توی هوا و در حال بالا رفتن از جایی یا تنابی میتونی بکشی) موسیقیشم در حد قدیمیا نیست آخه من به تو چی بگم؟
از نظر شما گند زده؟؟؟ پس من دیگه هیچ حرفی با شما ندارم….. با این نظرات شما ترجیح میدم سکوت کنم و تو رو توی حال خودت رها کنم….
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.. چه آدمایی که پیدا نمیشن!!!!
ولش کن باو نوبی بیش نیست
کسی که به بلادبورن شاهکار نسل بگه دمو و پرسونا رو مسخره کنه ته نوبیت عالمه 🙂
و جالبه از صد کیلومتری هیچکدومم رد نشده D:
متر به متر بلاد بورن رو حفظم مثل تو هم نسل هشت گیمر نشدم و پی اس فور رو هم اوایل سال ۲۰۱۳ خریدم از ps1 تا ps4 رو هم داشتم و کنسولهایی که من داشتم تو تا حالا از نزدیک ندیدی بچه جون 😉 شاهدم گادآف وار ۰۳۸۵ میتونی ازش بپرسی دلیل نمیشه هر کسی که نظرش باهات مخالف باشه دشمنت باشه ای متولد دهه هفتادی اگرم خواستی جلوت بلادبورن رو توی دو ساعت تموم میکنم
آیدی پی اس انتو بده ببینم بلادبورنو چیکار کردیD: بدون آیدی هرچی میگی مزخرفه برای من مدرک بیار
اون تموم کردنتم بدرد خودت میخوره میانگین پلی تایم بلادبورن طبق سایت رسمی
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://howlongtobeat.com/game.php%3Fid%3D21262&ved=2ahUKEwj-m6DmoobeAhXPzlkKHcIPAlsQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw2u8Ds-5IGELGkCNxw1zSNY
به طور میانگین ۴۵ساعتهD:
اره منم بلادبورنو سه باره تموم کردم هردفعه دلم خواست میتونم دو ساعته تمومش کنم چون کلی باس فرعی داره و میشه از دشمنا با اسپید ران فرار کرد
ولی بار اول نه
توام هنر نکردی دو ساعته رفتن بعد چند بار بازی کردن کار شاخی نیست نوبک
یه چیز داریم به اسم وحشت لاوکرفتی
میشه وحشت از بیگانه و عجز بشریت
یه چیز دیگه داریم به اسم وحشت گاتیک برگرفته از برام استوکر و دراکولا
بلادبورن از وحشت گاتیک شروع میکنه
به زیباترین شکل اونو وصل میکنه به وحشت لاوکرفتی
چنین چیزی تو تاریخ ادبیات( البته تو سواد نداری برات سنگینه) نوآوری محض به حساب میاد و تو تاریخ گیم کم سابقست چنین نوآوری در ژانر وحشت
پس توی بی سواد وقتی داری در مورد ابرشاهکار نسل نظر میدی قبلش فکر کن چی بازی کردی بعد دهن وا کن اوکی؟
سن هم چیزی جز تعداد گردشت به دور خورشید نیست جوجه
پس اینکه n دهه سن داری ولی از بلادبورن فقط دو ساعت زود تموم کردنشو بلدی یعنی یا اونn دهه زندگیت رو ول گشتی
و به فلاکت گذروندی که اینطور به نظر میاد از نظراتت
و یا اینکه مغزت نمیکشه که اینم بعید نیست D:
من افتخار میکنم متولد دهه هفتادیم ولی بلادبورنو درک کردم برخلاف تو
در ضمن یه سوال
تو fishing hamlet
وقتی داریم میریم سلاح رو پیدا کنیم ( که بهت نمیگم شمشیر کیه سوال برات سخت تر باشه)
دوتا هیولای تو چاه هستن
یه آیتم معرفی کن که با کمترین دخالت مستقیم بتونی این دوتا هیولا رو باهاش شکست بدی
مسلما این سوال برای کسایی که بلادبورنو جویدن کار راحتیه
جوابشم مسلما تو نت هس
اول تو آیدی پی اس فورت رو بده ببینم پرسونا بازی کردی که بیخودی اسمشو میاری یا نه دوما من نوشتم ps4 داشتم نه الان دارم من دوبار ps4 خریدم و دو بار xbox یکی معمولی و یکی اس ولی الان اس دارم قبلش به مدت سه سال از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ ps4 داشتم ؟
خب دقیقا فرق من و تو اینجاست
من به شاهکاری ک بازی نکردم توهین نمیکنمD: من به شاهکاری ک مغزم نمیکشه توهین نمیکنم
در ضمن تو حتی اگه ps4 رو هم فروخته باشی آیدیشو نفروختی ک فروختی؟
جواب سوالمم ندادی جناب جونده ی بلادبورن
سوالش آب خوردنه همینو نتونی جواب بدی یعنی خیلی نوبی تو بلادبورن
البته مسلما خیلی زور زدی جوابو از نت پیدا کنی
یکم سخته ولی پیدا میشه بدو سرچ کن پیدا میکنیD:
اخ چ ربطی داره میای اینجا پست رو به سانتا مونیکا ربط میدی الان کلمه از سانتا مونیکا اومد ک داری نظر میدی یه دونه گاد اومده زمین زمانو سرویس کردید بس دیه باو
اینها یه مشت بچه سونی فن متعصبند که به تازگی باباشون براشون ps4 خریده
وقتی کریتوس ازگارد.مصر باستان. هند باستان و کامبوج و ازتک رو خورد کرد میفهمی که این نسخه شروعی برای وحشیتر شدن کریتوسه بازی حالاحالاها ادامه داره
ادامه داشتن و در کجا جریان داشتن چه ربطی به خون و خشونت داره؟
گیرز رو نمیشه با گاد اف وار یا اساسین مقایسه کرد.
گیرز یک بازی هست که فن بیس اصلیش بر پایه مولتی پلیر هاردکورش جمع شدن مسابقات در سطح جهانی با جایزه پونصدهزار دلاری داره و فن های اصلیش کل عمر گیمریشون رو pvp این بازی میذارن و نه حتی هورد. کمپین و هورد مودهای اضافه گیرز اف وار هستن که البته خوبن ولی از لحاظ اهمیت بخش اصلی فقط سیستم رقابتی pvp هست.
در گیرز مسابقات pvp مهمترین اصل هست.یک تغییر در ایمینگ یک اسلحه یکم جابه جایی بالانس در بازی و مواردی از این دست صدای همه رو در میاره.
اساسین و گاد اف وار بازیای کمپین هستن و شامل هیچ کدوم از این مسائل نمیشن و دستشون برای اعمال تغییرات بازتره مخصوصا بازی مثل اساسین که فقط کمپین داره و داره سالی بین یک تا دو بار عرضه میشه. حتی گاد اف وار هم یک کمپین بود که با اینکه نسخه جدید رو خیلی خوشم اومد ولی هنوزم فکر میکنم با توجه به اینکه نسخه های کمی ازش منتشر میشه اگر سبک خاص قدیمی خودش رو حفظ میکرد بهتر میشد هرچند اینی که الان شده هم خیلی خوبه.
کاملا موافقم . علت اینکه ۳ تا منفی گرفتی رو نمیدونم . (اصلا مگه مدرسه ها باز نشده ؟)
آخه بخش آنلاین چه ربطی داشت به آفلاین؟ میتونند آنلاینش رو یک شکل دیگه درست بکنن
اینا بهونس
نمایش معرفی بازی تو E3 که تغییری نشون نمیداد!
یه گیمپلی کامل بدین ببینیم چطوره…واقعا تغییر کرده یا فقط شعاره؟!
قبل از اینکه پلی فور بخرم .ایکس باکس ۳۶۰داشتم یکی از انحصاریای خوبه مایکرو هست
من فقط نسخه یکشو رو pc اون قدیما بازی کردم که شاهکار بود.نسخه های بعدیشو سیستم نمیکشید :-((
بنظر من اگر دید دوربین بازی اول شخص بشه میتونه یه تغییر بزرگی به وجود بیاره از نظر من که مناسب ترین دید برای سری گیرز اول وار اول شخص هستش چون باز محیط خشن و خونین داره میتونه با اول شخص شدنش هیجان رو چند برابر کنه و حتی ممکنه جای خیلی از بازی های اول شخص هم بگیره….
امیدوارم گیرز ۵ بازی موفقی بشه
مهم ترین تغییری که تو بازی باید اعمال میکردن و نکردن برگردوندن مارکوس به عنوان شخصیت اصلی بود . من به شما قول میدم اگر گیرز ۵ صرفا یه کلون از گیرز ۴ باشه و مارکوس رو بذارن کاراکتر اصلی (به شرطی که تیم نویسندگی گند نزنه) به راحتی متای بازی از ۸۴ به ۸۸ ۸۹ میرسه . فقط کافیه کمی داستان و کارگردانی زیباتر هم به بازی اضافه بشه تا راحت به ۹۰ ۹۱ برسه . گیمپلی هم اگر ویژگی های جدید و کاربردی بهش اضافه کنن میره بالای ۹۲ . کلیف.بی دنیایی خلق کرده که شما اگر گند هم بزنی توش متای ۸۰ رو میگیره . دیگه از جاجمنت بدتر که نمیشه . اون ۷۹ رو گرفت با تمام گندی که زد . دیگه وقتی همچین الماسی رو بهتون دادن ازش استفاده کنید خواهشا به خدا این انحصاریای مایکروسافت اکثرشون پتانسیل بازی متای بالای ۹۰ دارن نمیدونم چرا مدیریت درست ندارن رو پروژه هاشون . شما هیلو رو ببین . آدم میبینه عشق میکنه . بعد من نمیدونم این i343 چرا انقدر گند زد بهش . فورتزا باز کارش درست بوده اوکی کار کرده . هورایزن که شاهکار . موتور اسپورت هم عالی . ولی شما نگاه کن خدایی چرا باید یه بازی به جذابیت ریکور اون مدلی گند بزنه . چرا استیت آو دیکی ۲ باید به خاطر بودجه کم و معرفی زود هنگام این بلا سرش بیاد . کرک داون ۳ با تریلر معرفی به اون خفنی و اون پتانسیل سرشار . با یه معرفی بیش از اندازه زود و مدیریت بحران افتضاح به مشکل بخوره . دیوید جفی راز موفقیت سونی رو خیلی خیلی دقیق گفت . مدیریت پروژه هاشون بینظیره . مشکل مایکروسافت هم همینه . فرنچایز هاش هیچی از سونی کم ندارن . ولی مدیریت فاجعه بار پروسه ساختشون اونا رو به اینجا کشوند . بازی های سونی هم تو روند توسعشون کم به مشکل نخوردن ولی به زیبایی مدیریت شدن . شما نگاه کن صحبت های بارلوگ رو که چه مشکلات عجیبی سر راه ساختن گاد داشته . ۶ ماه قبل از عرضه . گاد یه افت فریم بوده که یه مقدار بازی داخلش بوده . ۶ ماه . تصورشم وحشت آوره . و با مدیریت صحیح این مشکل رفع شد . خب فیل اسپنسر جان . اینو درست کن . الان برداشت ۶ تا استدیو خرید کار بسیار توپی کرد و واقعا حال کردم . ولی اگر به همین قشنگی که خریدشون،مدیریتشون نکنه . حتی اگر نینجا تئوری هم باشه گند میزنه . همه پروژه ها رو باید مثل پلی گراند مدیریت کنن . اینجوری به عرش میره مایکروسافت
شماره یک این بازی واقعا شاهکار و قشنگ بود
دو و سه رو من تو جعه ۳۶۰ تو کلوپ میدیدم خیلی خوشم نیومد
شماره ۴ که خداییش مسخره بود. گفتم خداییش فکر نکنی دارم ترول میکنم یا فن بوی بازی
رو هارد نمیمیره :pain:
شماره پنجش تریلراش خوب بود. به نظر میومد از چهار بهتره. حالا بیاد رو کامپیوتر بزنیم ببینیم چه جوریه
یک نکته رو هم دقت کردید؟ رئیس های سونی یا استودیوهاش حرف نمیزنند و عمل میکنند و شاهکار پشت شاهکار بیرون میدن
اینا هی حرف میزنند و شعار میدن آخرش میشه نمره ۶۹ با یوزر اسکور ۵ مثلا
غیر از فورتزا ۳ و ۴ که فقط تو این نسل برای ماکروسافت آبروداری کردن
Last Of Us@
شما یه بار شد راجع مایکرو یه پستی گذاشته باشن نیای تخریب کنی؟! دقیقا همون کاری رو میکنی که بعضی از متعصبین مایکرو فن درباره پی اس انجام می دن
همینطور که اسپنسر قبلا گفت مشغول یادگیریس یادگیری از یه کمپانی موفق همچون سونی ،…نینتندو که کلا بازارش ،کسب و کارش جدای از این دو هس، بارها سر موفقیت فرست پارتیهای سونی تبریک گفته که نشون از بزرگی و شخصیتش داره اینجا دقیقا تفاوت بین یک مدیر جهان اولی و جهان سومی مشخص میشه طبیعی هس که یه عده تمسخر میکنن و نشانه پذیرفت شکست بدونن که اونم سر فن بازی و کوته فکریشونه بنظرم لازمه پیشرفت کنار گذاشتن غرور بی جا پذیرفتن اشتباهات و اتخاذ سیاستهای درست هس ،مدیران بخش گیمینگ ماکروسافت و در راس اونها اسپنسر دلایل موفقیت و رشد یه کمپانی موفق در این حوضه رو به درستی تحلیل و بررسی کردن هیچ عبایی هم از گفتنش ندارن ،دائم در حال آزمون و خطا بودن در این نسل دستاوردهای خوبی رو هم داشتن بالاخره هم متوجه اهمیت فرست پارتیها و سپردن کار به نخبه ها، اهمیت بخش افلاین در کنار بخش درامد زا انلاین شدن تا اینجا پرچم دار سونی بوده که نمیشه کتمانش کرد، اما در آینده نچندان دور که سخت افزار به کل حذف خواهد شد برتری با اون کمپانی هس که بازیهای با کیفیت و متنوع تری منتشر کنه بنظرم ماکروسافت مسیر درستی رو طی میکنه و نسل بعد کار رو میتونه برای سونی سخت کنه البته سونی هم متوجه هست که باید به اب و اتش بزنه در هر صورت رقابت این دو به نفع ماس فقط امیدوارم اخلاق حرفه ایی رو همچنان حفظ کنن کمتر از استدیو های هم یارگیری کنن بجاش به استعداد های تازه فرصت و میدون بدن.
با آرزوی موفقیت برای کوالیشن :rose:
گرز بازی خیلی خوبیه ولی شدیدا لگ داره نمیشه بازیش کرد