سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند

سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند

رامتین
۱۴:۳۵ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند

توسعه دهنده‌ بازی Gears 5، یعنی کوالیشن (‌‌ The Coalition)، به ادغام ویژگی‌های Unreal Engine 5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند.

آقای دیوید لی (David Li)، مدیر تولید ++Visual C، در آخرین به‌روزرسانی وبلاگ خود، سومین مرحله از ادغام‌ آنریل انجین ۵ با ویژوال استودیو را که با همکاری استودیوی کوالیشن بوده را معرفی کرد.
به گفته‌ی لی، کار کوالیشن روی فرنچایز محبوب Gears of War، الهام بخش تیم توسعه‌ی ویژوال استودیو، برای ارائه یک ویژگی جدید بوده است که به کاربران اجازه می‌دهد، تا بلوپرینت‌ها (Blueprints) را جست‌وجو کنند.
امروز، تیم سازنده از عملکرد‌های اضافی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید پرده‌برداری کرده است که به گفته‌ی لی، بهره‌وری در ساخت بازی را به اوج خود می‌رساند.

ابزارها و ویژگی‌های Unreal Engine 5 برای Microsoft Visual Studio

ابزارهای جدید آنریل انجین ۵ و ویژگی‌های جدیدی که برای ویژوال استودیو رونمایی شدند، در اینجا لیست شده است:

  • بلوپرینت‌های آنریل انجین تمام منابع را یافت می‌کنند
  • آنالیزور کد برای آنریل انجین: بررسی Naming Convention
  • بهبود پشتبانی از Doxygen Comments برای آنریل انجین
  • ساخت Insight Integration
  • بهبود عملکرد ++C، برای توسعه بازی

تیم توسعه از یک بازی واقعی AAA، که با آنریل انجین ۵ ساخته شده برای ارزیابی بهبود عملکرد در ویژوال استودیو استفاده کرد. آن‌ها سناریوها را با ثبت گزارش‌های داخلی اندازه‌گیری کردند. برای شبیه سازی کار توسعه‌دهندگان بازی در دنیای واقعی، آنها از یک سیستم با Ram بالا و CPU قوی استفاده کردند. بهترین بهبود عملکرد، افزایش دو تا سه برابری سرعت در تجزیه پروژه های ++C، در اولین اجرا بود.

تیم، بازخورد ارزشمندی از بازی‌سازان در مورد چگونگی ارتقای این حوزه دریافت کرد، و به گفته لی، آنها مشتاق هستند تا بشنوند که توسعه‌دهندگان در هنگام آغاز پروژه‌هایشان چقدر راندمان کاری بهتری دارند .

FrostDARKSIRENMuhammadAliChiefAMIR WAZOWSKIامیر حسینمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Old hunterوزغ ( آنتی لگبت)Sami 227Immortal Spartanmeysambv-alkalineNVIDIA GeForce GTXArshia.1Haj_HosseinTahaicAshen undead the bearerCharlie ChaplinCodeName:666more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • bbb103 گفت:

    خوب حالا دشمن صنعت گیم مایکرو هست آره؟
    سونی همه چیزو داخلی نگهه میداره بعد اینا میان لایبری میسازن واسه یه موتور public این یه خدمت بزرگ به این صنعته
    مایکرو واقعا نجات دهنده این صنعته
    واقعا با کلمات نمیشه لطف بزرگشون رو توصیف کرد
    این حرکت میتونه ۵۰ تا ۷۰% کد نویس هارو جلو بندازه با اون هوش مصنوعی که مایکرو داره بهش اضافه میکنه کد زدن از همیشه ساده تر میشه بازی ساز های ایندی واقعا باید دست بوس مایکرو باشن واسه idxbox و ویژال استدیو

    FrostImmortal Spartanگرگ غرب وحشیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)UMK3gamepassbozorge(در شوک تغییر اسم های Ezio)اپوزوسیون گیمفاTomTahaicmore
    • Mahdi گفت:

      الان این یعنی پابلیکه ؟ میشه بیشتر توضیح بدی
      چون نه Microsoft visual studio رو میشناسم هم راجب انجین بازی سازی تخصص خاصی ندارم

      bbb103
      • bbb103 گفت:

        معمولا کتابخونه هایی که به ویژال استدیو اضافه میشن پابلیک هستن خودشم اوپن سورس هست (یک برنامه واسه نوشتن کد هست (مثله نوت پد) ولی کتابخونه های گسترده داره که کار رو راحت تر میکنه پیچیدست و اینجا جایه توضیحش نیست ولی سرچ گوگل کنید راحت متوجه میشید چی هست )
        کاری که این دوستان دارن انجام میدن اضافه کردن تموم بلو پرینت ها (کد های پیش ساخته آنریل(که خود آنریل به این ها معروف هست (مثال: راه رفتن یک بلوپرینت هست تویه آنریل انجین و برعکس یونیتی نیاز نیست از بیس بشینید کد بزنید تا یک پلیر یا npc وادار به حرکت کنید فقط کافیه نود بلوپرینت رو اضافه کنید و با خط متصل کنید به شخصیتتون و بعد میتونید اون کد پیش ساخته رو دست کاری کنید (اینجا جایی هست که ویژال استدیو به کار میاد چون کد زدن c++ خیلی زمان بره ولی اگه کتابخونه ها ادد بشن راحت میتونه تشخیص بده شما دارید چی مینویسید و بهتون پیشنهاد میده آیا اینه یا این و با یک کلیک ۳ خط کد رو اضافه میکنه ) یا با تنظیمات(آپشن های بلوپرینت) یکم ور برید تا به اون راه رفتنی که مد نظر دارید برسید)
        آنالیزور ها تویه دیباگ کمک میکنن و خطا های سینتیک(املای نوشتار کد ) یا خطا های منطقی رو میگیرن بیشتر اوقات (منطق بر اساس ریاضی یا بر اساس سلسله مراتب یا …)
        Doxygen Comments ها رو من دقیق نمیدونم چی هستن چون من فقط java script و c# بلدم ولی توضیحش تو ویرگول هست
        خودم زیاد تجربه آنریل ندارم تا حالا زیاد باهاش کار نکردم بیشتر با یونیتی کار کردم ولی دردسر اصلی آنریل کاستوم کردن یا نوشتن از اول کد هاست چون c++ هست ولی اگه کتابخونه هاش اضافه بشن خیلی تو یاد گیری و نوشتن ساده ترش کمک میکنه

        FrostMahdiگرگ غرب وحشی
      • MuhammadAli گفت:

        یک سری به سایت آموزش۳۶۵ بزن؛ آنجا هم آموزش ویژوال استودیو و هم سی پلاس پلاس رو خوب یاد می دهد به تخته سفید و مکتب خانه و آپارات هم برو برنامه نویسی سی پلاس پلاس برای دانشگاه شریف(آقای جعفری نژاد) و برای دانشگاه تهران (آقای رامتین خسروی) دانشگاه صنعتی اصفهان(کیارش بازرگان) (این عزیزان رو من استفاده کردم (در مکتب خانه) ~ کم و بیش ولی کمی نسبت به سایت آموزش۳۶۵ ممکنه برای شروع سنگین باشه) و مبانی برنامه نویسی هم خوب هست راستی Python_Academy (در آپارات)آموزش ها اش هم برای pyhton3 عالی هست همی این های رو که به شما معرفی کردم رایگان هستند تا چند وقت دیگه برنامه نویسی با سی پلاس پلاس مثل پایتون ۳ به بعد میشه و برای دانش پژوه ها خیلی راحت تر هم میشه درباره انجین آنریل انجین خوب ولی کمی سنگین هست خودم هم برای این انجین از اموزش های رایگانی که در اینترنت هست استفاده می کنم امیدوارم به کار شما آمده باشه پیروز و سرفرازباشید

        FrostMahdi
  • به جای اینکارا کاش میشد یه کاری کنند که با C# هم بشه توی UE5 بازی ساخت نه فقط با c++.

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)gamepassbozorge(در شوک تغییر اسم های Ezio)گرگ غرب وحشیTahaicChiefAMIR WAZOWSKI
  • john117 گفت:

    اینارو بجای بازی سازی گذاشتن معلم آموزش آنریل انجین ۵.فدا شدن

    Frostمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)TahaicMahdiAMIR WAZOWSKI
  • Ynsavion گفت:

    متن رو خوندم خوشحال شدم ، یه لحظه فکر کردم قراره UE از #C پشیتیبانی کنه

    Frostگرگ غرب وحشیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)TahaicAMIR WAZOWSKI
  • مرسی مایکروسافت همیشه هوای PC GAMER هارو داشته
    مخصوصا لانچ همزمان انحصاریهای ایکس باکس برای PC و احترام متقابل

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)gamepassbozorge(در شوک تغییر اسم های Ezio)اپوزوسیون گیمفاTahaic
  • بنازم به کوالیشن یکی از بهترین استودیو های ایکس‌باکس…گرز ۵ معرکه بود خدایی کیف کردم هرچی بگم کم گفتم بهترین بود بعد از سه گانه حتی در حد همونا..دقیقا مثل هیلو اینفینتی که بهترین نسخه بعد از ۳گانه بود…
    شدیدا منتظر ادامه اش و گرز ۶ هستم که کوالیشن باز بترکونه طوفان کنه…چه گرافیک خفنی داشت گرز ۵ اصلا همه چیش بی نظیر بود…دست مریزاد کوالیشن

    Lu Buاپوزوسیون گیمفاSami 227Mahdi
  • ویژوال استدیو همینجوریش روی سیستم های ما به زور اجرا میشه برای نسخه بعدیش فکر کنم باید یک مینی کامپیوتر بخریم اندازه یک یخچال!

    MuhammadAliمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Brainiac(خداحافظ)
  • طبیعیه این چون غول تکنولوژی جهان یعنی مایکروسافت واقعا تو همه چی خفن حالا مایکروسافت با همین تکنولوژی ها و هوش مصنوعی بزودی بزرگترین کمپانی حداقل تو صنعت گیم میشه نه مثل بعضی شرکت ها کلا هنرشون تولید باطری باشه بزودی خواهیم دید چطوری سونی دربرابر مایکروسافت چطوری زانو خواهد زد و برای کاراش التماس مایکروسافت رو خواهد کرد مثلا همین سونی برای بازی ریچت تو پیسی از تکنولوژی فوق پیشرفته director storage استفاده کرده و در حال حاضر هم از سرورهای آژور مایکروسافت استفاده می‌کنه

    gamepassbozorge(در شوک تغییر اسم های Ezio)
  • کوالیشن خودش یه بازی درست نداره خخخخ.
    برو اون گز او وار درست کن یکم گرافیکش به سونی برسه بعد بیا فاز مدرس بردار💯💯💯💙

    halkerFrostگرگ غرب وحشیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)
  • MuhammadAli گفت:

    اپیک محض رضای خدا بزار از سورس و گیت هاب راحت استفاده کنیم.

سازنده Gears 5 به ادغام ویژگی‌‌های UE5 در Microsoft Visual Studio کمک می‌کند