جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

مهرداد میرشاهی
۲۱:۴۵ ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey از نظر زمانی، ۴۰۰ سال پیش از نسخه Origins این سری به وقوع می‌پیوندد و این عنوان را به قدیمی‌ترین نسخه این سری محبوب تبدیل می‌کند؛ اما همین مهم، سوالات بسیاری را در ذهن علاقه‌مندان این مجموعه شکل داده است. بالاخره Assassin’s Creed Origins عنوانی بود که چگونگی شکل‌گیری انجمن برادری اساسین‌ها را تشریح کرد و درباره اینکه چگونه عقاید آن‌ها توسط دیگران پیروی شده، توضیح داد. به همین جهت، اگر قرار باشد بازی جدیدی از این سری را تجربه کنید که وقایع آن مدت‌ها قبل‌تر از این نسخه روی می‌دهد، قطعاً مایلید بدانید که سازندگان چگونه می‌خواهند از نظر داستانی ارتباط‌های بیشتری خلق کنند.

وب‌سایت گیمینگ‌بولت این فرصت را در E3 امسال بدست آورد تا با کارگردان این بازی یعنی آقای اسکات فیلیپس (Scott Phillips) در این باره به گفتگو بنشیند. ظاهراً، تاثیر قرار دادن این بازی در جدول زمانی این سری به عنوان بازی‌باز برای ما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و عقیده‌ای که به عنوان یک اساسین مدت‌ها در این سری دنبال کرده‌ایم را محدود نمی‌کند. فیلیپس در این باره اظهار داشت:

ما به لحاظ داستانی ارتباط مستقیمی با وقایع نسخه Origins نداریم. ما ۴۰۰ سال پیش از بازه زمانی Assassin’s Creed Origins هستیم. انجمن برادری در آن زمان هنوز تکشیل نشده بود بنابراین این امکان را به ما می‌دهد تا بر روی داستان مبتنی بر انتخاب تمرکز کنیم. شما بر اساس Assassin’s Creed پیش نمی‌روید بلکه شما عقیده داخلی که خود خلق کرده‌اید را دنبال می‌کنید. و اگر مردم را بکشید یا دروغ بگویید یا دزدی کنید، جهان همه آن‌ها را به نوعی به خود شما برمی‌گرداند. جهان این بازی، مزدوران بسیاری را برای مقابله با شما می‌فرستد بنابراین شما به این احساس خواهید رسید که همه آن انتخاب‌ها تاثیرگذار هستند. همچنین انتخاب‌های شما در داستان هم تاثیر بزرگی خواهد گذاشت. آیا زمان حال را هم در این بازی خواهیم داشت؟ بله، ما زمان حال را نیز در این بازی خواهیم داشت و به نوعی ساختار فلسفه «نظم در مقابل هرج و مرج» را که همیشه در سری Assassin’s Creed  بوده را ادامه خواهیم داد. چیزهای بسیاری [در این بازی] برای طرفداران وجود دارد. من فکر می‌کنم کسانی که وارد این بازی شوند و Assassin’s Creed را دوست داشته باشند، عاشق Odyssey خواهند شد.

اطلاعات منتشر شده از این بازی تا به اینجای کار خبر از نسخه متفاوتی در این سری می‌دهند. چراکه مواردی که تاکنون قادر به انجام آن در سری بازی‌های Assassin’s Creed نبوده‌ایم، از جمله کشتن NPCها، در Odyssey امکان‌پذیر است و بیش از پیش این بازی را به سری GTA تبدیل می‌کند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mm گفت:

    دیگه اوریجینز حتی اگه از ریشه هاش دور شده بود لااقل یه شباهتی به اسسینز داشت حالا این نسخه دیگه کلا نابود شده… یوبیسافت مثلا فکر میکنه با گذاشتن انتخاب بازی محبوب تر میشه و میخواد خودشو به سی دی پروجکت نزدیک کنه که واسه بازی cyber punk شخصی سازی و داستان سازی با دیالوگ انتخابی گذاشته
    متاسفام یوبی داگ

    • به نظر من باید صبر کرد تا بازی منتشر بشه.از روی اخبار و تریلر های منتشر شده نمیشه قضاوت کرد.خیلی از بازیا بودن که قبل از انتشار کلی جنجال به پا کردن ولی بعد از اینکه اومدن دیدیم اصلا به اندازه سر و صداشون نیستن.خیلی از بازیا هم برعکس خیلی بی سروصدا اومدن و دیدیم چه شاهکارایی هستن

  • Beethoven گفت:

    دوستان سلام
    عاقا یه کلام دیگه نمیتونم قانونی بازی بگیرم با این قیمتای فجیع
    اخرین باری از دستگاه استفاده کرده ۴ ماه پیش بود نه هنوز فار کرای گرفتم نه گاد
    اونایی که هکی میریزن بگن راضی ان ؟
    حتی با وجود این تایید ۲ مرحله ای ؟
    دستگاهشون تا حالا بن نشده ؟ مشکلی پیش نیومده ؟
    بعد اگه یه وقت بن شه اون بازی قفل میشه یا کلا دستگاه قفل میشه ؟
    یه کمک بدین چون دیگه نمیتونم قانونی بگیرم تا حالا قانونی میگرفتم اما الان به بعد دیگه نمیشه

    • Mm گفت:

      دوست عزیز دنیا واس ما نمیسازه تو هم با دنیا نساز… برو هکی بریز اصلا دستگاه بن نمیشه خیالت راحت… اکانت هم خیلی سخت بن میشه به شرط این که ظرفیت انلاین و افلاین بخری… بنده که رو ps4 یه دارک سولز ریخته بودم تا دو سال بن نشده بود بعد دیگه ازش خبری نداشتم… بازی های انلاین هکی بیشتر میمونن مثل رینبو چون طرف افلاین نمیشه و همیشه انلاینه و اکانت تو هم هیچوقت بن نمیشه…

    • اکانت های هک اصلا بدرد نمیخوره فکر میکنی ارزونه بعد میفهمی کلی برات در اومده که تازه انلاین بازی کردن هم ازت میگیره حالا گناهش رو هم اصلا کاری نداریم
      داداش پیشنهاد من اینه که اصلا کنسول رو اپدیت نکن چون فعلا تا فریمور ۵٫۵ کپی خور شده ورژن اخری هم احتمالا چند هفته دیگه کارش تمومه تا اون موقع با همین وضع بساز یا بازی هایی که دوستداری رو کرایه کن تموم کن پس بده اینجوری هم ارزون در میاد

    • داداش میفهممت

      پیشنهاد میکنم بجای هکی جیلبریک کنی تقریبا همون هکیه فرقش اینه که میتونی بازیا رو تک تک انتخاب کنی. هربازی هم حدود ١۵ تومن در میاد.ولی تو هکی شما دو سه تا بازی خوب میگرفتی بقیه غیر انتخابی و بازیای ضعیف.
      یه چیز دیگه هم هست که فکر کنم جیلبریک که کنی به هیچ وجه نباید به اینترنت وصل شی. حالا میتونی از فروشنده بپرسی. اگه انلاین مد نظرت نیست گزینه عالیه برای تجربه بازیای داستانی.
      موفق باشی.

      پ.ن: سیستم هم فکر کنم باید ۵٫۰۵ باشه.

    • Saeedngapeth گفت:

      احتمال بن شدنش خیلی خیلی کمه ! این راهکار رو خود سونی گزاشته !
      هکی بگیری شانسیه ! شاید ۲ سال برات بمونه یا بیشتر ! یا شایدم فرداش پاشی ببینی قفل شده ..

  • Souls_borne گفت:

    من نمی‌فهمم یه دی ال سی واسه چی انقدر خبر باید واسش بزارن اونم تازه چی همش دروغ دم شرکت هایی مثل بتزدا و سونی و راکستار و فرام سافتور و ناتی داگ و……کلی دیگه که متاسفانه جا نمیشه بگم گرم که اگه نباشن ما گیمرا محتاج عناوین دوزاری ea و یوبی سافت باید بشیم که البته هر کی محتاج شه من یکی نمیشم هزار هزار بار بلاد و سولز بازی کنم میارزه به صدتا از این ا.ش.غ.ا.ل ها که فقط حکم دی ال سی دارن تازه دی ال سیشون سیزن پس و کوفت و….داره 😐 😐 😐 😐 😐 روزی برسه این شرکتای پول پرست دزد آنلاین ساز و بازیهای بی محتوای تکراری از صنعت گیم حذف بشن به امید اون روز :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

  • oliana گفت:

    اسپارتان اخه؟ حداقل یکی تو زمان حال بسازن یا یکی توی کشور های شرق اسیا که باعث میشه جمعیت اوتاکو هم به سمت بازی جذب بشن

  • da.gamer گفت:

    خوب مهم داستانه که داره گیم پلیشم خوبه ارزش خرید داره یوبیسافت شرکتی نیست که یه عنوان به این محبوبی رو خراب کنه :yes:

  • الان ارتبا
    طش با اسسین چیه؟ دوستان یوبیسافت که قضیه رو پیچوندن و جواب درست و حسابی ندادن . ولی خدایی کجا دیدین قبل از ریشه های یک مجموعه باز ساخته شه ؟

  • Senatorbigy گفت:

    امیدوارم لین AC خوب باشه ولی من که طرفدار پروپاقرص این سری بودم با این نسخه این سری رو بوسیدم گذاشتم کنار :inlove: خلاصه که این Assassins Creed Origins of Origins هست نه odyssey :rotfl: مبارک طرفدارای این نسخه از این سری از بین رفته :yes: :inlove:

  • Sony_ps گفت:

    اساسین فنز: ببین یوبی سافت جان ، اساسین سیندیکیت و یونیتی خیلی به زمان حال نزدیک هستند ، ما میخوایم اساسین به دوران قدیم بازگرده، زیرا اولین نسخه از این سری محبوب در دوران قدیم بود ، بخاطر همین موفق شد، پس یادت نره ها ، ما یه اساسین میخوام در دوران قدیم 😉

    یوبیسافت: اینم خدمت شما اساسینز کرید اوریجینز در زمان قدیم :laugh:
    اساسینز فنز : چه زمانی دقیقا ?:-)

    یوبیسافت : در قبل میلاد مسیح :laugh:

    اساسینز فنر: 😐 ، خب شاید جالب باشه

    بعد از عرضه اوریجینز:

    اساسینز فنز: ای ، بدک نبود ، خوب بود نبرد های گلادیاتوری نیز خیلی عالی بود

    یوبیسافت یک سال بعد : معرفی میکنیم استسینز کرید اودیسی :laugh:
    اساسینز فنز : 😐 😐 😐 the hell ? 😐

    این حالا زمانش مال کجاس؟

    یوبیسافت : یونان باستان :laugh: چهارصد سال قبل از داستان اوریجینز :laugh:

    اساسینز فنز: 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
    عزیز من قبل اوریجینز که اصلا فرقه ای وجود نداشت و مطمئنن بهشون اشاره ای هم که نخواهد شد.

    یوبیسافت: بالاخره باید یجوری پول به جیب بزنیم یا نه؟ :laugh:

    و اینجاست که تمامی فن های قدیم اساسینز میگن: خداحافظ سری اساسین ، خداحافظ التایر ، خداحافظ اتزیو، خدا حافظ نو اوری خدا حافظ برای همیشه اساسینز کرید

    • Winter1868 گفت:

      من که از ۲۰۰۷ با اساسین ام و جزو این فن های نیمه راه نیستم
      اونا هم به راه خودشون
      ولی یکم تاریخ بخون خودت رو خراب نکن
      نبرد های گلادیاتوری مال روم بود نه یونان
      جنگ های پلوپونزی جنگ هایی بین اسپارت و آتن هستن که با این که اسپارت پیروز میشه ولی برنده اصلی جنگ امپراتوری پارس عه

  • دلمون خوش بود یه حرکت اخلاقی بازی داره که نمیشه npc ها رو کشت که حالا با این بازه زمانی که دارن همینو هم از بین بردن :smug:
    خدا عاقبت این سری ما رو به خیر کنه …

  • اخرین اساسینی که خریدم اورجین بود همش باید در مصر باستان سوار شتر یا اسب میشدی و ماموریت های فرعی و اصلی رو به کمک شاهین همراه کامل می کردیم ۲ ماه رو همه روزه صرف این بازی کردم ولی متاسفانه زیاد بهم نچسبید و جو بازی خیلی افسرده کننده بود بر عکس لست گاردن که احساسات ادم رو قلقلک می داد با تجربه تلخی که از نسخه اورجین دارم از خریدن نسخه odyssey منصرف شدم

  • DEFAULT گفت:

    من اگه ناشر این بازی بودم، وقتی کارگردان این بازی به من میگفت این بازی هیچ ربطی به اساسین نداره، همونجا یکی میخوابوندم زیر گوشش.

  • scar گفت:

    برخلاف نظر همه من خیلی دوسش داشتم و بنظرم خیلی عالی میشه……درست برخلاف نسخه پارسالش که از اولین نمایشم جالب نبود

  • Ghost گفت:

    هایپ هایپ تا پیروزی یوبی بزن جای دیروزی !!!!! 😐 😐 😐

  • ۱ هفته پس از زادروز من میاد و بهترین هدیه ی تولد برای منه

جزئیات جدیدی از داستان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا