اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا
اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا
اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا
اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا

اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز

صادق رجایی
۲۰:۰۵ ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا

اثر جدید استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) که در تاریخ ۴ خرداد (۲۵ می) به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد، تنها پس از گذشت ۶ روز توانست رتبه نخست فروش در فروشگاه پلی‌استیشن اروپا را از آن خود کند. این بازی جدیدترین عنوان استودیو سازنده‌ی Heavy Rain، در سبک نئو-نوآر و دلهره‌آور است و ظاهرا در کنار تحسین‌های فراوان، فروش بسیار خوبی را نیز تجربه کرده است. در این جدول دو عنوان جدید دیگر نیز شامل بازی نقش‌آفرینی آنلاین Conan Exiles که در تاریخ ۱۸ اردیبهشت (۸ می) منتشر شده بود در رتبه چهارم و نسخه‌ی ریمستر شاهکار Dark Souls از استودیو فروم سافتور (From Software) که همزمان با Detroit Become Human عرضه شد در رتبه‌ی هفتم، حضور دارند.

با این آمار به نظر می‌رسد سبک و سیاق کیج بیش از پیش بین بازی‌بازان جا باز کرده و افراد بیشتری آلوده‌ی دنیاهای رمزآلود و زیبای او شده‌اند. هامون معتقدی در نقد خود حول Detroit: Become Human اینگونه می‌نویسد:

با تجربه‌ی Detroit : Become Human از ترکیب عالی نماها و قاب‌های بازی، گرافیک فوق‌العاده شخصیت‌ها و حرکات صورتشان، محتوای عمیق و فلسفی بازی، موسیقی جذاب و روح‌نواز آن لذت خواهید برد. بازی همانند فیلم بسیار پر محتوی و استخوان‌داری است، که به جای ۲ ساعت چند روز شما را سرگرم خواهد کرد و همچنین این امکان را خواهید داشت تا در فیلم، خودتان جای بازیگران ایفای نقش کرده و یا از آن بالاتر خود شخصتان در این دنیا حضور داشته باشید. امکانی که می‌تواند هر هنردوست و زیباپسندی را عاشق خود کند.

نقد گیمفا از این بازی را در این‌جا بخوانید. باید اضافه کنیم که بخشی از این آمار فروش به علت تخفیف‌هایی است که عناوین مربوطه شامل شده و با وجود قیمت ۶۰ دلاری Detroit، این آمار بسیار خوبی برای آن به شمار می‎‌رود.

PS4:

  1. Detroit: Become Human
  2. FIFA 18
  3. God of War
  4. Conan Exiles
  5. Friday the 13th: The Game
  6. Gang Beast
  7. Dark Souls: Reamastered
  8. Battlefield 1 & Titanfall 2 Ultimate Bundle
  9. Far Cry 5
  10. God of War 3 Remastered
  11. Pro Evoloution Soccer 2018
  12. Mass Effect: Andromeda
  13. Rocket League
  14. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  15. A Way Out
  16. Minecraft
  17. Horizon Zero Dawn
  18. Mafia 3
  19. Darksiders: Warmastered Edition
  20. The Jack and Dexter Collection

 

PS VR:

  1. Rick and Morty: Virtual Rick-ality
  2. The Elder Scrolls V: Skyrim VR
  3. Killing Floor: Incursion
  4. Job Simulator
  5. Surgeon Simulator: Exprience Reality
  6. CoolPaintrVR
  7. RollerCoaster Legends
  8. Knockout League
  9. Superhot VR
  10. Statik

DLC:

  1. Fortnite: Battle Royale – Starter Pack
  2. Fortnite – Standard Founder’s Pack
  3. Destiny 2 – Expansion ΙΙ: Warmind
  4. Overwatch – Pink Mercy Skin
  5. Fortnite – Deluxe Founder’s Pack
  6. Call of Duty: WWII – The War Machine
  7. Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds
  8. H1Z1 – Nemesis Pre-Order Bundle
  9. Destiny 2 – Expansion Pass
  10. Rocket League – DC Super Heroes DLC Pack

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا
اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا
اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا
اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا
اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • الحقو والانصاف Sony و PlayStation سلاطین صنعت گیمند
    دارندگان PC و XBOX هم میتونن در حسرت این بازی سماق بمکن

  • Cuphead گفت:

    سونی عجب ابر شاهکارهایی داره چه اشتباهیی کردم وان ایکس خریدم 😥 :-((

  • کامل ترین بازی کیج بدون شک! داستان و شخصیت پردازی بازی و دنیایی که کیج خلق کرده شاهکاره. بعد از فصل اول Walking Dead و البته Heavy Rain این بازی سومین بازی بود که هم باهاش بغض کردم و هم خندیدم. کارگردانی صحنه ها،دیالوگ ها و تک تک سکانسا هیچ حرفی رو برای گفتن نذاشته و امکان نداره شما رو به تفکر وا نداره.
    کاملا عقایدتون توی این بازی تست میشه و انتخاب هاتونو کاملا قبلی انجام میدین.حتی بازی با اندروید شما توی منو هم حرف برای گفتن داره و پیام توشه!کم ترین مشکلی از لحاظ داستانی به بازی وارد نیس و تک تک انتخاباتونم تاثیر مهم داره.
    از لحاظ گیم پلی هم پیشرفت کرده نسبت به عناوین قبلی. قطعا شما نمی تونید با یه بار بازی کردن به بهترین نتیجه ممکن برسید و تمام اجزای یک‌محیط رو بدون استفاده از دید ویژه اندروید ها بررسی کنید پس گیم پلی بازی خیلی هم ساده نیست و QTE ها هم بسیار بهتر شدن.
    موسیقی هم که واقعا چیزی نگم بهتره که با تک تک نت هاش با روحتون بازی میکنه Detroit.
    گرافیک هم که فوق العاده.
    این بازی قطعا یکی از شاهکارهای ۲۰۱۸ است به هیچ وجه از دستش ندین

    • sarfaraz گفت:

      صحنه های کمدی زیادی داره خصوصا کانر و لونتنت گرافیکش قشنگه داستانش هم خوبه اما با این حال ضعیفه چون متحول شدن مارکوس و کارا خیلی زود اتفاق میوفته و این از شدت طبیعی بودن اثر از حیص رباتیک کم میکنه گرچه گرافیکش دقیقا متضاده چون طراحی صورت ها ظریف و طبیعی هست سکانس های بازی فوق العاده کم هست خصوصا ملاقات الیس و کارا و خیلی زود جای خودش را به فرار میده اگر کارگردان یک صحنه سازی زیبا و طولانی و قدیمی تر از پس زمینه الیس و کارا یا مارکوس و صاحبش انجام میداد و صحنه های جرم بازی اینقدر پیش پا افتاده نوشته نمیشد میتونست خیلی عافطی تر باشه گرچه قسمت هاییش اشکمو در اورد اما اگر من به جای دیوید بودم صحنه ای طراحی میکردم که کارا وقتی الیس هنوز شیرخواره اس مراقبت از الیس را برعهده بگیره و در حقیقت اون بچه باعث بیداری عاطفه در اون رباط بشه فصل های بازی نسبتا زیاده اما مدت زمان هر کدوم با توجه به کمبود صحنه های اکشن و کمبود سوییچ بین شخصیت ها بیداد میکنه بعضی جاها دیالوگ ها با متن قبلی شخصیت ها اصلا هماهنگی ندارن فاصله هر پارتیشن با پارت بعدی تقریبا بدون صحنه داستانی وارد همدیگه میشن که خیلی به داستان بازی لطفه زده در کل نسبت به بازی های قبلی دیوید اثری به مراتب ضعیف تری هست از نظر داستان و اگه دیالوگ هاش را متوجه بشید میفهمید که اون گرافیک زیبا نه تنها شما را خوشحال نمیکنه بلکه ناراحت هم میشید که چرا با چنین گرافیکی داستان اینقدر بی مهابا و عجله ای جلو میره از نظر انتخاب ها گرچه در متن داستانی و صحنه ها تاثیر میگذاره اما تاثیرش اونقدر نیست که کلا ورق داستان را بپیچونه و یه داستان کاملا جدید به ما بده گرچه تا حدودی سعی شده در قسمت های ۳ تا به آخر این اتفاق بیوفته اما به خاطر داستان گویی سریع و تقریبا بی مقدمه شاهد انقلاب اساسی توی صحنه ها نیستیم به غیر چند کلیک ساده و یک یا دو صحنه اضافه تر شدن یا کمتر شدن اما از تمام اینها که بگذریم میرسیم به روش های اتمام بازی این قسمت بهترین قسمتها در تمام بازی های کیج را شامل میشه چرا که هم پایان های فوق العاده زیاد حدود ۴۰ پایان جوری که من شمردم یا حتی بیشتر داره اما موضوع اصلی پایان بازی نیست موضوع اصلی به نظر من تم انقلاب در بازی هست دیوید هر جوری که هست خودش را به آب و آتیش میزنه تا یک انقلاب اندرویدی راه بندازه و بگه که اونها باید با انسان ها زندگی کنن و میتونن با انسان ها زندگی کنن حتی به بهانه بمب اتمی یا انقلابی که منجر به فروپاشی که نظام بشه شخصا از این نوع دیدگاه (انقلاب اندرویدی)گرچه خیلی وسوسه انگیز و جالب میتونه باشه خوشم نیومد شخصا دوست داشتم تم اصلی روی آگاهی اندورید هایی سوار باشه که فقط همین سه شخصیت خلق انسانی پیدا کرده باشن و بقیشون به خاطر هوش مصنوعی بالاشون بر ضد انسان ها شده باشن یعنی تقابل علم رباتیک با خالق های اونها و از طرفی فداکاری های رباط هایی که انسان شدن یعنی از یک طرف شاهد ضدیت علم و خطرناک بودن پیرفت اون باشیم و از طرف دیگه شاهد کمک رباط هایی که میخوان به خاطر اسنان ها هستی خودشون را نابود کنن یا ازش بگذرن شاید پیش خودتون بگید اینم دقیقا همین داستانیه که دیوید نوشته اما برعکس این نوع نظر برای اینکه متوجه حرفم بشید فیلم i robbot را ببینید

      • حاوی اسپویل
        دوست عزیز ، این کامنت شما اگر‌ چه نکات ریزبینانه و درستی داره ولی در مورد این بازی کاربردی نداره
        نکته ای که شما در نظر نمی گیرین (و بعضا خیلی از منتقدهای دیگه) روایت گزیده و موجز اثره. شما تحول مارکوس رو سریع می بینین چون نرفتین تو خونه صاحب مارکوش حسابی بگردین و نقاشیاشو ببنین. دل به حرفای صاحبش ندادین. وقتی رفتین میدون اصلی شهر به واکنش های مردم دقت نکردین و فکر نکردین که مارکوس با خودش چی فک می کنه. دیوید کیج در این اثر استادانه خیلی عمیق و پر به جزییات توجه کرده منتها لقمه رو آماده نذاشته دهن مخاطب و این خیلی ارزشمنده.
        من ضمن احترام به نظرتون و حرفاتون که خیلی هم قابل تامل بودن پیشنهاد میکنم بار دیگه حداقل چند مرحله رو با این نوع دید و با حوصله انجام بدین

        • sarfaraz گفت:

          همه اینکارو کردم اما برای یک رباط چنین تحولی حتی با این همه انرژی منفی که از طرف مردم بوجود اومده شکستن برنامش یا انسان شدن نباید به این سادگی صورت بگیره حداقلش باید تا مرز مرگ پیش بره و دیونت یا منحرف شدنشون توی داستان خیلی سربه هوایی هست و سریع اون دیوار را میشکنن این برای یک رباط به نظرم نباید اینطور میبود باز هم ممنونم که نظرت را گفتی اما بنظر من اگر داستان کش بیشتری داشت خیلی بهتر از میبود

      • حاوی اسپویل
        .
        .
        .
        ‌.
        .
        دوران شیرخوارگی آلیس؟!آلیس اندرویده!!شیرخوارگی چیه.تاد اونو خریده تا جای خالی دخترشو باهاش پر کنه تعجب میکنم واقعا که متوجه این موضوع نشدین در طول بازی. تحول مارکوس سریعه؟ دیگه مارکوس باید چیو ببینه که متحول بشه؟ اول که جرقش با حرفای کارل تو اتاق نقاشی میخوره و بد رفتار پسر کارل باهاش. بعد هم که می افته توی اون گورستان اندروید ها و نهایت بدبختی و فلاکت هم نوعانشو به چشم میبینه و خودشم تا دم مرگ میره! تازه بعد از این اتفاق هم یهو به ادمای جریکو ایده انقلاب نمیده و بعد از صحبت با لوسی و دیدن وضعیت اسفبار هم نوعانش تو جریکو و این که برای کم ترین چیزشون یعنی خونی که برای زندگی لازم دارن هم نیازمند ادمان و انقدر زیر ظلم قرار دارن کم کم تغییر میکنه. تغییر مارکوس کاملا تدریجیه! کارا هم متوجه نمیشم چرا میگید ناگهانی، کارا هم بعد از دیدن وحشی گری تاد و اینکه داشت اون بچه بی گناهو میکشت به درد میاد و اون بچه رو نجات میده و از اون لحظه هیچکس رو غیر اون بچه نداره. تمام شهر دنبالشن که دستگیرش کنن به علت فراری بودن و فقط اون بچه است که به کارا اهمیت میده و کارا و آلیس به هم وابسته میشن چون کسیو غیر هم ندارن.
        سکانسای کانر و هنک کمدی داره؟؟؟اگه منظورتون دیالوگ های کمدی هست که خب اشکالی نداره وجودش تو بازی ولی اگه منظورتون مضحک بودن سکانساس میشه چند موردش رو بگید؟چون واقعا به شخصه هیچ مورد ضعیفی توی داستان کانر و رابطش یا هنک ندیدم.
        توی پارتیشن بندی داستان هم مشکل بزرگی نیست واقعا. چون بازی برخلاف هوی رین هیچ حفره داستانی نداره که شما نفهمید این قسمت از کجا اومد و چرا این شخصیت داره این کار رو میکنه و کاملا صحنه به صحنه بازی منطقیه اگه با حوصله بازی کرده باشین.
        در مورد پایان بازی هم دقیقا زیبایی بازی به همینه که شما موافق انقلاب اندروید ها هستین یا میخواین اون ها در برابر انسان ها شکست بخورن؟ شما اگه با داستان همراه شده باشین کاملا در دو راهی قرار میگیرین و حتی شاید شک کنید که آخر حق با کیه و از کجا معلوم اصلا اندروید ها حق انقلاب داشته باشن. شاید هم حق رو به اون ها بدین و حتی از انسان ها تنفر پیدا کنید یعنی اواخر بازی هم کاملا شما را مجبور به فکر و تصمیم گیری میکنه که فک نمیکنم نمونش در بازی دیگه ای باشه اصلا.

        • sarfaraz گفت:

          من معذرت میخوام درست حرفم را نزدم الیس رباطه ولی منظوزم من این بود که الیس را در نقش دختری میگذاشت که تازه پدر مادرش را از دست داده یا هر چی و اون رباط نقش بزرگ کردن این دختر را بر عهده میگرفت شیر دادنش خنده هاش انگشت مکیدنش تا مثلا ۸ سالگی و این نوع بزرگ کردن اون دختر به مرور زمان باعث تحول اون رباط میشد نکنته دیگه در مورد مارکوس ببین مهدی مشکل تو اینکه تو مارکوس را یک انسان میبینی خب وقتی از این نوع دیدگاه نگاه کنی آره حرفات درسته اما وقتی یک رباط انسان نما ببینیش که برنامه ریزی شده و کل کد ساختاریش یه عالمه کده اونموقع شکستن این کدها کامپیوتری با این نوع مثال هایی که در بازی هست خیلی احمقانه و بی منطقیه محضه لااقل با نوع روایت که اصلن نمیخونه حداقل باید یه ارور قلمبه سلمبه توی سخت افزارشون بوجود میومد و تا از کار افتادنشون هم میرفت نه اینکه تا همدیگه را لمس کنن بدون هیچ مشکلی بیدار بشن گنجوندن همچین صحنه هایی برای القا پذیری شخصیت ها و داستان طبیعی تر کار ساده ای بوده اما نکردن در مرود کارا وظیفه یک رباط دفاع از انسان هاست کارا هم از الیس دفاع میکنه خب درست اما اینکه هر رباط بخاد بخاطر رفتار بد پدر یه دختر یا رفتار بد انسان ها سریع برنامه ش شکسته بشه اینوم اینطور هر چقدر هم که رفتار اون پدر بد باشه قابل درک و ملموس نیست اگه عقلانی نگاه کنید اگه حسی نگاه کنید با اون طراحی زیبای شخصیت ها و اون گرافیک چرا میشه در مورد کانر هم منظورم دیالوگ بود اما چون بیشترش روی موتور خود بازی سواره گفتم سکانس و منظورم هم اصلا مضحک نبود و بنظرم دیالوگ هاشون خیلی هم خوب و جاافتاده عمل کرده و این نکته مثبت بازیه از لحاظ پارتیشن بندی نمیتونم بگم حفره ای نداره وقتی هر قسمت را نگاه میکنم ظاهرا روی همدیگه سواره یعنی پشت همدیگه خط داستانی قرار داره اما چون خیلی سریع دنباله هم میان بنظرم خود این بزرگترین حفره داستانی هست ۱ دقیقه بعد از هر پارت شما وارد فاز بعدی ماموریت میشی بنظر من این نشد داستان حداقل باید ۱۵ دقیقه برای جا افتادن داستان و ایجاد لحاظ کلیدی تر مانور میداد روش گرچه این نوع روایت وقتی پارت به پارت نگاه کنید مشکلی نداره اما وقتی کل داستان را کنار هم بزارید و ببنید متوجه میشید که چیز خیلی دهن گیری از توش بیرون نمیاد در مورد پایان بازی و کلا اصل بازی من میگم اگه اندروید ها یک ابر شبکه به نام مادر داشتن که اون هوش مصنوعی میخواست خودش را از بند اسارت انسان ها آزاد کنه و کنترل تمام رباط ها را بر ضد انسان ها برعهده میگرفت و در طرف دیگه سه شخصیت آگاه اسنانی داشتیم که میخواستن در مقابل مادر باایستن و از انسان دفع کنن داستان بهتری نمایش داده میشید در اون داستان خطرناک بودن علم بر ضد انسان را داشتیم و زیبا بودن احساسی که به علم با تحول اون رباط ها تزریق شده بود فیلمی که گفتم را ببینید متوجه میشید چی میگم

      • Emad-Martian گفت:

        i robot هم شد فیلم آخه!؟! خجالت بکش مرد!

        • sarfaraz گفت:

          درسته عزیزم جلوه های ویژه این فیلم الان دیگه به چشم نمیان اما داستان فیلم را ببین روایتش چقد زیباس حالا همون داستان را کپی پیست کن توی دیترویت بنظرت کدوم روایت طبیعی تره

          • Emad-Martian گفت:

            دیترویت طبیعی تره. من به جلوه های ویژه کار ندارم. چون اون قدرا هم قدیمی نیست. من BladeRunner1 رو همین تازگیا دیدم خیلی هم خوب بود.خیلی بهتر از این فیلم. این یه فیلم اکشن متوسطه. چیزی خاصی نداره که بشه با این بازی مقایسه کرد. داستان ساده و نا امید کننده. حتی به کتابش هم وفادار نبوده. این مثال که زدی ضعیف بود.

  • Wheelchair 3 گفت:

    کی میگفت خبرنگارهای سایت مایکروفن هستن و کامنتا ضد سونی رو پوشش میدن ولی هر کی ضد مایکرو نظر بده منتشرش نمیکنن.همین تیتر ثابت میکنه چقدر خبرنگارهای سایت به سونی علاقه مند هستند.حالا اگر بازی مایکرو بود هم چنین تیتری شاهد بودیم؟آیا برای فارکرای ۵ یا Sea of Thieves با وجود بودن در صدر برای یک هفته چنین حماسی تیتر زدن آقای د لست آف آس؟ ?:-)

    • mbox گفت:

      والا sea of thieves از نظر فروش با وجود اینکه رو گیم پس هم میشد با ده دلار بازیش کرد و نیازی به خریدش نبود کلا این دیترویت رو با خاک یکسان کرد ولی کسی از این تیترا نمیزد

    • خوب من از شما یه سوال دارم…….فارکرای ۵ تیترش قشنگ نبود؟؟(جایی که قانون به پایان میرسد ظلم آغاز میشود) درضمن sea of thieves هم جدا از همه اینا مگه مثل این دوتا بازی بخش کمپین قوی داشت؟؟؟که بخوان براش تیتر حماسی بزنن؟

      • Last Of Us گفت:

        اصلا تو بگو بازی با نمره ۷۹
        با بازی نمره ۶۸ و یوزراسکور ( جعبه فنا رای دادن ) ۵٫۳ باید حماسی تیتر بخوره؟ نه خداییش
        بعدشم میگه جعبه فن نیستم و هیچ کنسولی ندارم
        همینجور دروغ میگید که یک اسپنسر راستگو هم گیرتون میاد دیگه

    • SPARTAN-X program
      دمت گرم گاهی اوقات مال منم ثبت نمیشه زیر پست های سونی

    • Last Of Us گفت:

      یعنی خوشم میاد ۵تا انگشتشون رو مدیرای ان سایت با عسل بکنند تو دهن شما بچه سالای جعبه فن بازم گاز میگیرید
      اولا که ماشالا اونی که فوش مخصوصا فوشا ناموسی دادن بن نشدن
      به جاش من که هیچ توهینی به شخص ( به جعبه کردم ) ۴ ۵ باری بن شدم
      دوما بار ها خبر های ضد جعبه تو سایت گذاشته نشده
      سوما بارها خبرهای سونی تو سایت گذاشته نشده
      چهارما بارها تعریف های من یا دیگر دوستان برای سونی تائید نشده و حرف های اسپم سلنا تائید شده
      تویی که اینقدر دروگو هستی پست قبلی اومدی میگی هیچ کنسولی نداری پسر جون. چطور ۲۴ ساعت از جعبه میری بالا پس ؟
      حالا نویسنده دلش خواسته اینطوری تیتر بزنه
      به جاش نویسنده های جعبه فنم میان میگن بازی مورد انتظار کرک دان ۳
      خداوکیلی کدوم ماکروفنی این بازی رو حساب میکنه که مورد انتظار باشه؟
      یعنی خوشم میاد جعبه فنی با ۴۰ تا اکانت و ۴۰تا شخصیت
      خجالت بکش

    • دوست عزیز در ابتدا ممنون ازتون که مطلبو مطالعه کردید. در ادامه باید بگم به هیچ وجه با نظر شما موافق نیستم. تمام نویسندگان سایت وظیفه دارن کاملا عادلانه و به طور مساوی برای تمام مخاطبان مقاله و مطلب تهیه کنن. در مورد بنده هم من بسیار علاقمند به هنر داستان سرایی هستم و در هر اثری که این ویژگیو برجسته ببینم ازش حمایت میکتم. به عنوان مثال من عاشق داستان و هنر داستان گویی سم لیک در کوانتوم برک و الن ویک هستم که هردو از انحصاری های مایکروسافت هستن و بدون اغراق داستانی عالی دارن. در مورد فارکرای ۵ هم بی شک داستانی فوق العاده داشت که خود من هم مطلبی درمورد اون نوشتم و اگر فرصت زدن امار فروششو پیدا میکردم بدون شک سعی میکردم تیتری درخورش پیدا کنم. این تیتریم که میبینید علتش حضور تنها ۶ روزه ی این بازی و کسب رتبه اول فروش در کنار هنر داستان گویی نابه که بنده رو مجذوب کرد. مطمئن باشید اگر این بازی مربوط به هر پلتفرمی بود همین تیتر قرار میگرفت.

  • اون دوستی که با حالت مسخره کردن می گفت کیج با بازیای متا ی ۷۹و۷۲ همرو آسفالت کرده کجاست

  • mbox گفت:

    من نگفتم هیچ کنسولی
    برعکس گفتم همه کنسولارو دارم

  • Emad-Martian گفت:

    واقعا که سونی مردانگی داره. بعضی شرکت ها مثل EA و میکروب استودیو ها و بازی هاشون رو بخاطر پول و سیاست نابود میکنن، اما سونی از بازیسازها و ایده هاشون حمایت میکنه. آقای دیوید کیج هم بازی هاش رو بخاطر پول با سیاست قاطی نمیکنه و اون چیزی که میخواد رو میسازه. سونی پرچم داره بازی های داستانی و تکنفره کنسولیه!

  • fox hunter گفت:

    کیه که اثار دیوید کیج رو بازی نکنه و محو داستان و شخصیت هاش نشه اخرین اثر این استاد رو از دست ندید واقعا عالی بود.

اروپا مدهوش هنر کیج | Detroit Become Human در صدر جدول فروش تنها پس از ۶ روز - گیمفا