اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن نسخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای ویدئو و همه ارتقاها و سلاح ها و .. را کاملا به صورت ۱۰۰ درصد جمع کنم و باید بگویم این یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین تجربه های من در سال ۲۰۱۷ بود و کاملا اعتقاد دارم که بازی Resident Evil 7: Biohazard می توانست کاندید بازی سال هم باشد. در واقع کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا آیتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم. وقتی به اتاق سیو می رسیم همان نفس راحتی را می کشیم که زمان بازی کردن عناوین نخست سری می کشیدیم و با شنیدن موسیقی آرامش بخش اتاق سیو روحمان شاد می شود! Resident Evil 7: Biohazard بازی تقریبا پیچیده ای هم هست. نه به مانند دارک سولز و .. ولی بازی در سبک خود یک عنوان پیچیده و پر از رمز و راز و آیتم مخفی و .. است که ممکن است خیلی از آن ها را در زمان بازی کردن رد کنید و متوجهشان نشوید. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی را به صورت ۱۰۰ درصد و کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

به همین دلیل هم احساس کردم که با توجه به تسلط بالایی که به این بازی بی نظیر پیدا کرده ام، راهنمای آن را برای شما عزیزان بنویسم تا شما نیز در صورت تمایل، بازی را مو به مو کامل کنید و حس لذتبخش قدرت و پز دادن با کلی گلوله جلوی باس ها را حس کنید و ذره ای از بازی برایتان گنگ نماند. علاوه بر کسانی که می خواهند بار اول این بازی را تجربه کنند، افرادی هم که این بازی را شاید یکی دو بار به صورت سریع تجربه کرده اند، گاها نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و احساس یک گیمر هاردکور حرفه ای بودن در یک عنوان وحشت بقای خوفناک را حس کنید. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای تر و چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال Resident Evil 7: Biohazard بروند و یا برخی کسانی که می ترسند بازی را شروع کنند و می خواهند قدم به قدم از خطرات جلوتر آگاه شوند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آن ها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و دارک سولز ۳ تصمیم گرفتم تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Resident Evil 7: Biohazard پیدا کرده ام و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

یک بازی دردناک که واقعا شگفت زده تان می کند. مخصوصا در این بخشی که تصویرش را می بینید و واقعا خوفناک و غم انگیز است و قلبتان را به درد می آورد.

 لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 7: Biohazard برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را با فاصله زمانی کم برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا به اندازه سولز و بلادبورن نخواهد بود. در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای Resident Evil 7: Biohazard اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با نهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم.

این راهنما بر اساس درجه سختی نرمال بازی نگارش شده است که بالاترین درجه سختی موجود برای اولین بار بازی کردن است.

  • ادامه مسیر در خانه قدیمی

گفتیم که از این به بعد مارگریت در داخل خانه پرسه می زند. از پله ها برگردید و از حفره دیوار خارج شوید. ابنجا یک تروفی است که می توانیم بگیریم. بعد از خروج از حفره بلافاصله درب سمت راستتان که خیلی نزدیک است را سعی نمایید که باز کنید. ولی می بینید که طی یک صحنه مارگریت نمی گذارد و درب را می بندد و روی آن پر از عنکبوت می شود. در اینجا می توانید با حمله کردن به عنکبوت ها با چاقو و از بین بردن کل آن ها این تروفی را دریافت نمایید. البته در این راه قطعا آسیب خواهید خورد و شاید به قیمت یک First Aid Med برایتان تمام شود. البته با پاک کردن این درب کار برای بعدا نیز آسان تر خواهد شد و تروفی را هم می گیرید.

  • در اینجا تروفی برنز “Slash Slash, Slashity Slash!” را برای از بین کل عنکبوت های روی درب با چاقو دریافت خواهید کرد.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

بعد از خروج از حفره دیوار بلافاصله سعی کنید که درب سمت راستتان که خیلی نزدیک است را باز کنید. ولی می بینید که طی یک صحنه مارگریت نمی گذارد و درب را می بندد و روی آن پر از عنکبوت می شود. تازه فحش هم می دهد!!

حالا به اتاق guest room بروید و کمی آنجا صبر کنید. می بینید که مارگریت می آید و شما می توانید پشت آت و آشغال های این اتاق قایم شوید تا وی بیرون برود. وقتی رفت دنبالش بروید و او وارد راهرو می شود و شما هم بروید و پشت همان جعبه های معروف ویدئوی میا قابم شوید! صبر کنید تا او به درب راست یعنی آشپزخانه برود و سپس شما راهرو را بروید سمت چپ تا به اتاق پازل برسید. در اینجا با توجه به این که اتاق سیو خیلی نزدیک است بروید و بازی را ذخیره نمایید. حتما این کار را بکنید زیرا برای گرفتن یک تروفی هم شدیدا این سیو کردن را لازم داریم تا بعد از تروفی دوباره از سیو برگردیم. حالا قبل از حل کردن پازل نوری می رویم به سراغ یک تروفی نقره ای. متن زیر را بخوانید و مسیر را دنبال کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

در اینجا می توانید با حمله کردن به عنکبوت ها با چاقو و از بین بردن کل آن ها تروفی “Slash Slash, Slashity Slash!” را دریافت نمایید. البته در این راه قطعا آسیب خواهید خورد و شاید به قیمت یک First Aid Med برایتان تمام شود. البته با پاک کردن این درب کار برای بعدا نیز آسان تر خواهد شد و تروفی را هم می گیرید.

  • شما در اینجا می توانید تروفی نقره “Back Off, Mrs. B!” را برای مبارزه و شکست مارگریت در خانه قدیمی دریافت نمایید. حالا که سیو کرده ایم مشکلی نداریم و می توانیم این کار را بکنیم. کلی آیتم سلامتی و گلوله و .. بردارید و به راهرو برگردید و به سمت آشپزخانه بروید تا سرانجام مارگریت پیدایش شود. شروع کنید و با آتش انداز تا می توانید مداوم و پشت سر هم او را بسوزانید و سپس با شاتگان بروید نزدیک و به سرش شلیک نمایید. از آیتم سلامتی استفاده کنید و دوباره همین روند را تکرار نمایید. سرانجام مارگریت شکست می خورد و یک تروفی نقره خوب را می گیرید. حالا دوباره از فابل ذخیره خود برگردید.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

یک تروفی دیگر و این بار نفره ای. قبل از مبارزه با ماگریت برای گرفتن این تروفی حتما حتما طبق راهنما بازی را ذخیره کرده باشید تا بعد از گرفتن تروفی از فایل ذخیره خود بازی را شروع کنید چون کلی تیر و آیتم سلامتی و .. از دست خواهید داد.

بعد از لود کردن فایل ذخیره بازی به اتاق پارل نوری برگردید. با آیتم statue که برداشته بودیم پازل نوری را حل کنید تا همان راه باریک بین دو دیوار که قبلا در ویدئوی میا دیده بودیم باز شود. بروید به این مسیر باریک و رد شوید. البته اینجا مقداری شاید چندشتان هم بشود چون کلی حشره مشره می ریزند سرتان! وقتی بیرون امدید جلو بروید و سپس سمت راست را نگاه کنید تا مقداری SOLID FUEL را بردارید. کمی بعد از آن نیز HERB را بردارید. اینجا متوجه پله هایی که بالا می روند باشید. بله یک طبقه بالا هم وجود دارد. همچنین می بینید که یک crank machine هم اینجا وجود دارد. به سمت گوشه این بخش بروید و بپرید پایین. مثل وقتی که با میا رفتیم و او به زیر خانه رفت و بعدا گیر افتاد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

می توانید تروفی نقره “Back Off, Mrs. B!” را برای مبارزه و شکست مارگریت در خانه قدیمی دریافت نمایید.

در این مسیر زیر خانه جعبه را بشکنید و آیتم رندوم را بردارید. بعد از جعبه مقداری هم CHEM FLUID پشت چوب ها در سمت راست وجود دارد که بردارید. حالا اینجا با دقت به سمت چپ نگاه کنید و MR. EVERYWHERE 10/20 را بشکنید. در انتهای مسیر هم آیتم CRANK که می خواستیم را بردارید. حالا برگردید تا از زیر خانه بیرون بیایید. در مسیر برگشت یکی دو حشره بزرگ را باید بکشید. از جایی که پریدید پایین بالا بروید و به سمت crank machine که اینجاست بروید تا با آیتمی که یافتیم پل بین این دو بخش خانه را بالا بیاوریم. قبل از رفتن روی پل از چند پله ای که اینجا هستند و گفتیم به طبقه دوم می روند بالا رفته از روی درب دارای قفل کلاغ در اینجا، MARGUERITE’S WARNING را بخوانید. از کشوی سمت راست اینجا نیز CHEM FLUID را بردارید. خواندن این یادداشت باعث می شود تا یک ماموریت جانبی دیگر هم فعال شود.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

در مسیر زیر خانه که قبلا با میا آمده بودیم و گیر افتادیم، نزدیک انتهای مسیر به سمت چپ نگاه کنید و MR. EVERYWHERE 10/20 را بشکنید.

  • ماموریت فرعی: محراب طبقه دوم را بررسی کنید.

خب حالا از روی پل رد شوید و می بینید که دقیقا و دقیقا جلوی درب اول خانه که برای نخستین بار از آن وارد خانه قدیمی شدیم رسیدید (دم سازندگان گرم با این راهیابی. آدم یاد رزیدنت اویل های قدیمی و مسیر های دارک سولز می افتد). اینجا خیلی خیلی نزدیک به تریلر حیاط هستید و بهتر است برویم تا مقداری خود را سبک کنیم (البته ایتم هایمان را!!). در مسیر هم که هیچ دشمنی وجود ندارد. پس بروید در تریلر و آیتم های اضافی را بگذارید (crank را همراه خود ببرید چون لازمش داریم) و بازی را ذخیره نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

قبل از رفتن روی پلی که دو طرف خانه را به هم وصل می کند از چند پله ای که اینجا هستند و گفتیم به طبقه دوم می روند بالا رفته از روی درب دارای قفل کلاغ در اینجا، MARGUERITE’S WARNING را بخوانید.

برگردید به خانه قدیمی و به اتاق Living Room بروید. آن سمت اتاق همان درب قبلا عنکبوت زده را باز کنید که وارد آشپزخانه یا Dining Room می شود ولی کمی صبر کنید. به لطف مارگریت یک لانه حشرات جدید وسط آشپزخانه روی سقف درست شده است. سپس می بینید که مارگریت هم وارد آشپزخانه می شود و سپس خارج می شود. ۵ تا ۷ ثانیه بعد رفتن او وارد آشپزخانه شوید و بدوید و از لانه بگذرید (کمی آسیب می بینید ولی به جایش مارگریت شما را نمی گیرد) و بروید به درب سمت راست گوشه اینجا که به بخش بیرون خانه می رفت. اینجا مجددا ۳ حشره بزرگ را مثل دفعه قبل باید بکشید. حالا بروید به مسیر مستقیم که انتهایش دستگیره می خواست تا پل را بالا بیاوریم. حالا خوشبختانه crank را داریم. از آن استفاده کنید تا پل بالا بیاید. بعد از پل در سمت راست درب اتاق، FIRST AID MED را بردارید. سپس وارد اتاق شوید. اینجا کلی آیتم هست. BURNER FUEL x100 را از درون توالت بردارید!! ANTIQUE COIN 11/18 را از پشت توالت بردارید. از درون جعبه اینجا هم مهم ترین آیتم یعنی کلید کلاغ یا CROW KEY را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

بعد از برداشتن کلید کلاغ حتما می گویید که به درب کلاغ که کمی قبل در خانه قدیمی بالای پله ها دیدیم (عکس قبلی) برویم. بله باید آنجا برویم اما خوبی راهنما این است دیگر. به جای این کار، می توانیم ابتدا یک کار خیلی ویژه با این کلید بکنیم که خوشحالتان می کند. برگردید حیاط و از درب سگ ۳ سر وارد خانه و سالن اصلی خانه شوید. بروید به اتاق پازل نوری در سمت چپ سالن اصلی و از راه باریکی که با حل کردن پازل (اولین پازل نوری بازی) باز کرده بودیم وارد شوید و بروید تا برسید به اتاقی که شومینه داشت یعنی Drawing Room. حالا یادتان آمد نه؟ اینجا یک درب با قفل کلاغ داریم.

خب حالا حتما می گویید که به درب کلاغ که کمی قبل در خانه قدیمی بالای پله ها دیدیم و یادداشت مارگریت را روی آن خواندیم برویم. بله باید آنجا برویم اما خوبی راهنما این است دیگر. به جای این کار، می توانیم ابتدا یک کار خیلی ویژه با این کلید بکنیم و خوشحالتان می کند. پس مسیر راهنما را دنبال کنید. باید برگردیم به تریلر. از همین بیرون، داخل آشپزخانه را نگاه کنید و صبر کنید تا مارگریت به سمت راست برود و چند ثانیه بعد که خارج شد شما وارد آشپزخانه شوید و بدوید و از دربی که قبلا عنکبوت داشت و تروفی گرفتیم برگردید داخل Living Room که کمی قبل تر از آن آمدیم به آشپزخانه.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

در اتاق دارای قفل کلاغ، سلاح را بردارید. بله درست حدس می زنید. این GRENADE LAUNCHER است! ها ها ها! حالا نارنجک انداز هم داریم. دمت گرم سعید آقابابایی که این اتاق یادت بود و ما را آوردی اینجا!

مسیر را ادامه دهید و از خانه قدیمی خارج شوید و به تریلر برگردید. اینجا آیتم های اضافه را خالی کنید و خوب است یک lockpick با خود بردارید و بازی را ذخیره نمایید. حالا از تریلر بیرون بروید و از درب سگ ۳ سر وارد خانه و سالن اصلی خانه شوید. بروید به اتاق پازل نوری در سمت چپ سالن اصلی و از راه باریکی که با حل کردن پازل باز کرده بودیم وارد شوید و بروید تا برسید به اتاقی که شومینه داشت یعنی Drawing Room. حالا یادتان آمد نه؟ اینجا یک درب با قفل کلاغ داریم. در اتاق سمت چپ Drawing Room نیز اگر یادتان باشد یک جعبه بود که باز کردنش lockpick می خواست. آن را باز کنید و SHOTGUN SHELL x6 را بردارید. حالا برگردید به اتاق اصلی شومینه و اینجا درب دارای قفل کلاغ را باز کنید. اینجا مهمانی آیتم است! در سمت راست اتاق SOLID FUEL را بردارید. کمی جلوتر سلاح را بردارید. بله درست حدس می زنید. این GRENADE LAUNCHER است! ها ها ها! حالا نارنجک انداز هم داریم. دمت گرم سعید آقابابایی که این اتاق یادت بود و ما را آوردی اینجا!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

برگردید درون خانه قدیمی و سمت چپ درب ورودی خانه، از پلی که بالا آورده بودیم به آن سمت خانه بروید تا از پله ها بالا رفته و درب کلاغی طبقه دوم که یادداشت رویش بود را باز کنیم. اما در وسط راه پله ها ناگهان مارگریت ظاهر می شود. او شما را پرت می کند عقب و شما از یک حفره کف اتاق به پایین می افتید و مارگریت هم می آید بالا سرتان و از لبه این حفره به سمت شما حشره می فرستد. آتش اندازتان را بردارید و به سمت حشرات و خود مارگریت آتش بزنید. وقتی او به اندازه کافی آسیب ببیند درون گودالی که شما هستید می افتد.

سمت چپ درب اتاق GUNPOWWDER را بردارید و در همین سمت در گوشه اتاق SHOTGUN SHELL x3 و FLAME ROUND x1 را بردارید. کیف کردید نه؟ خب دیگر جایزه مان را گرفتیم. مسیر را برگردید به تریلر و کوله پشتی را سبک کنید. می توانید اینجا کلت خود و تیرهایش را بگذارید در صندوق و فقط Shotgun, Burner و Grenade Launcher را با تیر بردارید و دو آیتم First Aid Med. برگردید درون خانه قدیمی و سمت چپ از پلی که بالا آورده بودیم به آن سمت خانه بروید تا از پله ها بالا رفته و درب کلاغی را باز کنیم. اما در وسط راه پله ها ناگهان مارگریت ظاهر شده و یک درگیری با او خواهید داشت. او شما را می گیرد و پرت می کند عقب و شما از یک حفره کف اتاق به پایین می افتید و مارگریت هم می آید بالا سرتان و لبه این حفره می ایستد و به سمت شما حشره می فرستد. آتش اندازتان را بردارید و به سمت حشرات و خود مارگریت آتش بزنید. بیشتر از ۸-۹ شلیک آتش معمولا لازم نیست تا هم او آسیب ببیند و هم همه حشراتش کشته شوند. سپس می بینید که وقتی او به اندازه کافی آسیب دید درون گودالی که شما هستید می افتد. سریعا از این جا بالا بروید وگرنه کمی بعد شروع به آسیب دیدن خواهید کرد. حالا با خیال راحت از پله هایی که قبلا می خواستیم برویم بالا، بالا رفته و درب کلاغ را باز کنید تا وارد منطقه محراب گونه یا “Altar” شوید. کشوی سمت راست اینجا هیچ آیتمی ندارد. جعبه ای که اینجاست را باز کنید تا یک فابل با نام SERUM DOCUMENTATION را بخوانید. خواندن این فایل دو ماموریت را آپدیت می کند.

  • ماموریت: سرم را بسازید
  • ماموریت: مواد لازم برای سرم را پیدا کنید.

سپس اینجا تلفن زنگ خواهد خورد و باید با زویی صحبت کنید. مثل این که او یک “سر” پیدا کرده و از ما می خواهد که بقیه خانه را بگردیم و “بازو” را پیدا کنیم و سپس در تریلر او را ملاقات کنیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

حالا با خیال راحت از پله هایی که قبلا می خواستیم برویم بالا، بالا رفته و درب کلاغ را باز کنید تا وارد منطقه محراب گونه یا “Altar” شوید. جعبه ای که اینجاست را باز کنید تا یک فابل با نام SERUM DOCUMENTATION را بخوانید.

 در بخش بعدی راهنما ادامه مسیر را شرح خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش نهم - گیمفا