کارگاه تخصصی یونیتی

اخبار بازی ، اخبار بازی های ایرانی ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۶

در ادامه ی کارگاه های تخصصی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ، پنجشنبه ی همین هفته ، کارگاه بررسی ویژگی های پیشرفته Unity از ساعت 16 و بمدت 3 ساعت برگزار می شود. ارائه دهنده ی این کارگاه جناب آقای ” اشکان سعیدی مزده” می باشد.

خلاصه ی موضوعات کارگاه به شرح زیر است :

این کارگاه سعی در توضیح بخش های مختلف Unity و معرفی ویژگی های پیشرفته آن را از نگاهی نسبتا سطح پایین را دارد. این کارگاه بر روی معرفی و توضیح چگونگی کارکرد Unity و بخش های مختلفش، با هدف تولید راحتتر بازی و تولید بازی های بهتر و سریعتر، تمرکز دارد.

رئوس مطالب:
اجرای scriptها و رابطه آن ها با engine اصلی
Mono and .NET Framework
Component ها، scriptable objectها و classهای دیگر
garbage collection and automatic memory management
Physics engine و objectهای مختلف آن
rendering pipeline and it’s paths
culling
مسیر یابی و حرکت
conditional compilation
draw callها و سهم CPU و GPU در rendering
ویژگی های مربوط به audio
Profiler
معرفی ویژگی های پیشرفته تولید (scriptهای درون Editor و سفارشی کردن خط لوله Import و …)
بازی های شبکه ای و چند نفره
Lightmapping
Animation
Terrain
GUI
تغییر Mesh
منابع و bundle ها
ویژگی های Unity 4 و چیز هایی که در آینده می توان انتظار داشت

دستاورد نهایی برای حاضرین:
شرکت کنندگان جلسه را با درک بهتری از Unity و روش کارکرد آن و دانش خوبی از ویژگی های پیشرفته Unity ترک خواهند کرد. برای مثال آن ها خواهند دانست که چرا بازیشان کند اجرا می شود و یا باید کجا دنبال دلیل آن بگردند. می دانند کجا باید از path finding استفاده کنند و یا مزایای trigger ها نسبت به rigidbody ها (Physx actors) چیست. می دانند که Unity چگونه اجرا می شود و هنگامی که Unity سعی می کند در هر فریم توابع Updateشان را صدا بزند چه اتفاقی می افتد. آن ها ایده هایی راجع به چگونگی بهتر کردن محیط کار برای پروژه و تیم خود را خواهند داشت.

هزینه ی این کارگاه 15 هزار تومان است. جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

12345678910(بدون امتیاز)
Loading...

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید