ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا
ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا
ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا
ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا

ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد

محمد حسین کریمی
۲۱:۴۷ ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا

ویدیوی منتشر شده از سوی طرفداران، بازی Assassin’s Creed Infinity را در قالب موتورگرافیکی فوق‌العادۀ آنریل انجین ۵ و کشور ایران متصور می‌شود.

برای مدتی طولانی، طرفداران وطنی بازی Assassin’s Creed منتظر هستند تا این سری به ایران و امپراطوری پارس سفر کند. گفته می‌شود که نسخۀ Infinity پلتفرمی خواهد بود که تحت به‌روزرسانی‌های مختلف، این سری را به کشورهای گوناگون در نقاط مختلف جهان می‌برد؛ شاید یکی از این دوره‌ها و مکان‌های تاریخی، در ایران رخ دهد. در هر صورت، خالی از لطف نیست که تریلر مفهومی بازی Assassin’s Creed (ساختۀ طرفداران) در ایران و دورۀ ساسانیان را مشاهده کنید؛ تریلری که با بهره‌گیری از آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته شده است.

منبع: یوتوب TeaserPlay

BarsamRealMoein MM2Malenia Blade of MiquellaHitmanStar LordMavrickSpider-ManmarioMasterDriverآکوستیکAlirezaحاج عرفانPaprikao0ashil0oժ๏ςτ០я នτяคղցҽDARKSIRENREZA_OXHerfeiyAmirSkyrim : The Elder Scrolls Vmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا
ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا
ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا
ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا
ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sony_ps گفت:

    اره حتما بازی در ایران جریان داشته باشه که
    به بهونه جنگ نرم بیان تمام سرورای سونیو ماکرو
    کوفتو دردو ببندن ، همین دل خوشیم ازمون بگیرن،
    نمیخواد قربونت ، همون تو شهر ناکجاستان جریان
    داشته باشه . وفادار به ریشه های اساسین و مخفی کاری و …
    باشه .

    BarsamRealALNOآریازادMoein MM2HitmanMavrickmarioآکوستیکHosseinAlirezamore
    • اینجور مواقع بجای اینکه به اصل مطلب بپردازیم سعی می‌کنیم بامزه بازی در بیاریم و نمک بپرونیم…

      کسی منکر این نیست که سیاست ها و دیدگاه‌های که بین دهه ۸۰ تا ۹۰ درباره بازی های ویدئویی وجود داشت سیاست های غلط و اشتباهی بود همینطور که همین الان سیاست های که در این خصوص جاری هستش کامل نیست. تو هر کشور دنیا قوانین و مقررات خاصی درباره بازی‌های ویدئویی هستش نسبت به عرف و قانون اساسی اون کشور. کافیه دوتا سرچ کنید متوجه میشید خیلی از کشور های مثل انگلیس قوانین خیلی سفت و سخت دارن درباره بازیا… تو انگلیس وقتی manhunt ممنوع شد هیچکس نیومد فاز اعتراض بگیره ( بماند که قاچاقی مردم بازی می‌کردن) خلاصه اینجور موارد زیاد بوده و هستش همچنان ادامه داره. اما اصل مطلب….

      دوست عزیز همین الانش ما میخوایم دوتا چلنج بریم تو یوبیسافت کلاب باید ده تا dns بزنیم و از موارد دیگه استفاده کنیم!!! الان اینو ایران بسته؟ جنگ نرم؟ خداییش انقد سطحی؟!
      عزیز من شما همین حالا یه چرتکه بنداز ببین چقدر ما از خارج کشور محدود شدیم چقد از داخل کشور بستن؟؟
      میتونی بگی تعداد کدومش بیشتره؟؟
      معلومه از خارج کشور!!!
      بخاطر چی؟؟
      بخاطر اینکه تحریم هستیم!!!
      خب این به من گیمر یا یوتیوبری که جزو مردم عادی هستم چه ربطی داره مگه شما صبح تا شب تو رسانه هاتون خبر نمی رید که ما نگران مردم ایران هستیم پس این کارا برای چیه ؟؟
      جوابش مشخصه… ما به شما فشار میاریم که شما هم به دولتتون فشار بیارید که از سیاست‌ های فعلیش کوتاه بیاد!!! ( اصلا کاری نداریم اینجا این سیاست ها درسته یا غلط بحث ما یچیز دیگست) خلاصه اینطوری هستش برادر من ما از داخل کشور محدود هستیم ولی فقط ۲۰.۳۰ درصد بقیه اش از خارج کشور محدود هستیم… پس بجای نمک ریختن سعی کنیم مطالب رو درست متوجه بشیم خواستار این باشیم که آقا ما تحریم‌ هستیم که هستیم به منی که جزو مردم عادی هستم چه ربطی داره که باید محدود باشم ؟؟

      پ.ن خوده کامیونیتی اساسین خواستار این شدن که بعد از یونیتی و سندیکا از روند فعلی اون زمان فاصله بگیرن و سبکو عوض کنن بعدا شما هنوز دنبال ریشه ها هستید؟ پیرو دوتا حرف یوتیوبر های فارسی که به اسم گیم اومدن ازتون ویوو و کامنت بگیرن پول در بیارن نباشید… پلتفرم های مختلف بگردید حداقل اطلاعاتتون درباره مطلبی که علاقه بهش دارید بیشتر بشه.

      همین الان برید نظرات بقیه رو درباره اورجین، اودیسه و والهالا رو تو استیم ببینید متوجه میشید که دیگه کسی دنبال ریشه میشه نیست….

      ALNOMoein MM2Malenia Blade of MiquellamarioNathanAlirezapozitrunmhab1581MASHSiavashkhan13more
      • «تو انگلیس وقتی manhunt ممنوع شد هیچکس نیومد فاز اعتراض بگیره»
        اتفاقا من هانت تبدیل به یکی از بحث برانگیز ترین گیم‌های اون موقع شد و خیلی‌ها بهش اعتراض داشتن، همین بازخورد منفی باعث شد که راکستار بعد نسخه دوم دیگه سراغ این آیپی نره
        «اورجین، اودیسه و والهالا رو تو استیم ببینید»
        والهالا تو استیم نیست. بماند که تو نظرات اون دوتای دیگه هم کم انتقاد به سبک و سیاق و پرداخت‌های درون برنامه‌ای پیدا نمی‌کنی.
        «متوجه میشید که دیگه کسی دنبال ریشه میشه نیست….»
        در حال حاضر اکثریت فن بیس اساسینز کرید می‌خوان بازی برگرده به همون سبک و سیاق اصلی. سیندیکت هم که بهش اشاره کردی علی‌رغم کیفیت خوبش تبدیل شد به یکی از آندرریتد‌ترین ها. مشکل یونیتی هم مشکل فنی بود نه تکراری شدن.
        الان همون‌هایی که دنبال تنوع بودن با رویه حال حاضر یوبیسافت به کلی حرفشون پس گرفتن.

        Moein MM2marioNathanBobysad58Alireza77kia (Bye All)Commander jensen
        • یه نظری هست که میگه کسی که اومده از بیخ باهاتون مخالفت کنه رو نمیشه قانعش کرد حتی اگر کل دنیا طرفت باشن… برای همین فقط اومدم برای دوستان دیگه یسری از مسائل روشن کنم.

          وقتی یک نفر یک متنی رو می نویسه اون متنش یک مفهوم داره یک منطوق یعنی یکسری از مسائل رو مستقیم بهش اشاره میکنه و یکسری مسائل رو غیر مستقیم!!! اینکه یکنفر چطوری برداشت کنه از اون متن بستگی به خیلی چیزا داره که ازش می‌گذرم… ولی این برداشتی که شما کردید فوق العاده سطحی بودش…

          بله درست میگید والهالا در استیم نیست و در حال حاضر برنامه ای هم براش نیست که در استیم باشه اما ممکن هستش که بیاد. من زمان نوشتن اینو حضور ذهن نداشتم اما خب اصل مطلب اینه که اودیسه و اورجین هستش درسته؟ بی زحمت میتونی همینجا تو ریپلای بگی نظرات مثبت‌ش چقده نظرات منفیش چقده؟؟ اصلا استیم نه انواع و اقسام سایت های هستش که نظرات تمامی کسایی که بازی کردن رو میزاره میتونی بگی کلیت نظرات چیه؟
          در حال حاضر فن بیس اساسین میخوان بازی برگرده به سبک و سیاق اصلی؟؟؟
          عذر خواهی میکنم ولی فن بیس اساسین احتملا گروهای ۴۰۰.۵۰۰ نفره تلگرامی داخل کشور که منظورتون نیست؟ برادر من تو اوهام و خیالات به سر نبر دوتا سرچ کن متوجه میشی نظرات کامیونیتی اساسین چیه… در بدون مشکل بودن این ۳ تا سری همین بس که شما اومدید فقط گفتید به پرداخت های درون برنامه ای اعتراض کردن یسری!!! آیا اون پرداخت های درون برنامه ای بیشتر جنبه تزئینی داشتن یا واقعا رو روند بازی تاثیر میزاشتن؟؟

          درباره من هانت هم که منظور بنده این بود که فقط ایران نیست که قوانین سفت و سخت داره برای بازی‌های ویدئویی شما ماشاالله زدی جاده خاکی…
          البته به یه نکته جالب اشاره کردید که این باز خوردها باعث شد که راک استار نره سراغ ادامه این بازی این حرف خودش به چی اشاره داره؟؟؟
          به عنوان جایزه بزارید من اینم بهتون بگم بخاطر دعواهای چندین ساله راک استار و سناتور های کنگره از زمان gta iv بخاطر خشونت زیاد و اشاره غیر مستقیم به سیاست های آمریکا و مسائل نژاد پرستانه مطمئن باشید این gta جدید خیلی فرق داره با سری های قبلی…ماحصل همه اینا یعنی چی؟ یعنی اینکه هرجای کره خاکی قوانینی وجود داره و بقیه باید تابع اون باشن.

          موفق باشی رفیق

          Moein MM2معین سلیمانی
          • خوشحال شدم بابت این که نظرت رو گفتی
            اودیسه و اوریجینز هر دوشون درصد رضایت بالای ۸۷ درصد دارن و دلیلش اینه که کیفیت کلی هر دو تاشون بالاست علی‌رغم وفادار نبودن به ریشه. پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم قبلا تو یکی از مقالاتی که رفت رو سایت توضیح دادم که یوبیسافت چطور با طراحی سیستم پیشروی ناکارآمد مخاطبش رو مجبور می‌کنه بوستر پک بگیره و در حال حاضر چیز بیشتری برای اضافه کردن به این موضوع ندارم.
            سه نسخه‌ی آخر اساسین کرید بازی‌های خوبی هستن و ازشون استقابل شده ولی بی نقص؟ به هیچ وجه

            و نه عزیز منظور من از فن بیس اساسین گروه‌های تلگرامی نیست 🙂 من مدت‌ها بوده که نظرات کاربرا رو تو چنل‌ها و کانال‌ها و کامیونیتی‌های پرجمیعت و چند ملیتی دیدم. انواع و اقسام حرف ها رو هم راجب سه نسخه آخر شنیدم. از تحسین و تمجید بگیر تا محتواهایی که به نیت نابود کردن اعتبار این سه تا تولید شدن. خودم هم اوریجینز رو به همراه یکی از دی ال سی ها تجربه کردم و تجربه‌ی خیلی خوبی بود برام.
            با توجه به نظرات و بازخورد‌ها، اکثر فن بیس اساسین سیستم پارکور گسترده و عمیق مثل یونیتی رو می‌خوان که برگرده. می‌خوان مخفی کاری پررنگ تر بشه. می‌خوان تم و فضا بیشتر به نسخه‌های قدیمی‌تر شبیه بشه. اگه این درخواست ها به منظور بازگشت به ریشه نیست پس چه معنی دیگه‌ای می‌تونه داشته باشه؟ هر چند که قبول دارم همون فن بیس بعد از یونیتی و سیندییت از یوبیسافت خواست رویه رو عوض کنه.

            و در مورد قانون و تبعیت از اون، حق با شماست قانون یکی از پایه‌ای ترین چیز‌هاییه که هر اجتماعی باید داشته باشه.
            امیدوارم روز خوبی داشته باشی

            Moein MM2
      • Sony_ps گفت:

        صحیح نمیبینم مخالفت با حرف حق

        Moein MM2Malenia Blade of MiquellaButcher of blaviken7گرشاسپMASH
      • Mr_reflex گفت:

        عزیز قبل اینکه تحقیق کنید سریع فاز روشن فکری ورندارید که اصل مطلب ببینید و نظر بدید حالا ملت باور میکنن طبق امار رسمی ایران دومین سیاهچاله اینترنتی دنیاست به این معنی که نود درصد بیشتر محتوای اینترنتی فیلتر شده یعنی از سایت های خبری تا شبکه های اجتماعی بگیر تا چیزای عادی دیگه که بالای نود درصد میشه بخاطر همینه که رو گوشی هممون حداقل یه فیلتر شکن نصبه شما ۶ ۷ سال پسش نمیدونم مجازی بودین یا نه اگه مینوشتید فیلتر شکن حتی نظرات فیلتر میشد سایت خودتون حتی به کلمه هم حساس بودن و هستن تحریم ها باعث شده بعضی شرکت ها بله از طرف خودشون بن کنن ایپی ایرانو ولی این دی ان اس اینا که میگی بدلیل ناسازگاری اینترنت خودمونه که نمیتونی چلنج بری

        Moein MM2
      • گرشاسپ گفت:

        ینی ازینکه داخل کشور محدود هستیم برا شما یچیز عادی و طبیعیه؟
        راضی هستی؟
        عرشیا حرفش صحیح بود

      • الان چند درصد شده؟ اون بیست درصد رو از کجا آوردی

    • gaz گفت:

      وفادار به ریشه هاش باشع باید بیاد ایران ریشه اساسینز کرید مگه وسط ناکجا آباده

      Moein MM2آکوستیکمحمدرضا نوروزیTlou part 2 game of the century
  • TUPAC گفت:

    کل دنیا فهمیدن اساسین باید تو ایران باشه ولی یوبیسافت نه

    BarsamRealMoein MM2MavrickmarioآکوستیکAlirezakia (Bye All)PaprikaVito Scalettaمحمدرضا نوروزیmore
  • Alireza-spv گفت:

    فرقه اسماعیلیه شیعیانی بودن که تا امام صادقو قبول دارن
    اینا حشاشیون رو تاسیس کردن اونم بر مبنای تعالیم اطلاعاتی امنیتی و دستگاه مخفی شیعه در زمان خلفا که ائمه صحابه رو تعلیم میدادن
    بعد ها بخاطر جنگشون با خلفا توی بیت المقدس به یهودیا ک اونا هم با خلفا دشمن بودن نزدیک شدن و امروز مقرشون اسرائیله

    یوبیسافت طبیعتا هدفش تحریف تاریخ به نفع اهداف خودشه ولی اگه بجا این خزئبلات و توهمات همون تو دوران ائمه و ایران زمان خلفا و الموت و اینا میموند خیلی بنظرم جذاب تر بود چون داستانش پیشینه حقیقی میداشت

    BarsamRealMoein MM2MavrickmarioAlireza77mhab1581Siavashkhan13علیVito Scalettamore
  • نسبت به ویدیو های دیگه که بوسیله آنریل انجین ۵ ساخته شدن ضعیف تر بود
    ولی همینم جای قدردانی داره

    BarsamRealMoein MM2MavrickmarioAlireza77علیVito Scalettao0ashil0oOrinmore
  • vafadar گفت:

    اصلش باید دوره سلجوقیان باشه

    BarsamRealMoein MM2MavrickmarioAlirezaعلیVito Scalettao0ashil0oOrinتی‌تاپ طلاییmore
    • CameraMan گفت:

      یک جور هایی باید از همون نسخه اول بازی از دوره سلجوقیان آغاز میشد چون کلا پدید اومدن اشخاص هشاشین یا اساسین از اون دوره آغاز میشه و تا دوره صفوی هم این اشخاص به سنت هاشون ادامه میدن و حالا وقتی به منابع دقت میکنی اتفاقا واقعا اشخاصی بودن که این سنت ها رو به روم استانبول ازبکستان رومانی و… میبرن اما خب فعالیت های شناخته شده این اشخاص و کلا مرکزیتشون در خاورمیانه بوده نه در بریتانیان یا فرانسه یا نروژ یا یونان

      BarsamRealMoein MM2Mavrickmarioاتزیو آدیتورهAlireza77Deleted accountعلیo0ashil0o
  • Ninja theorey گفت:

    این بازی نیاز به داستان با محتوا داره گرافیک اولویت دوم هست.دوستی دارم که بیش از ۱۰۰ صفحه داستان عالی برای این گیم نوشت و ارسال کرد ولی بعد چند سال خبری نشد و انصافا داستان خیلی جذاب پر محتوا بود

    Moein MM2MavrickmarioAlireza77علیo0ashil0oOrinHerfeiyAjax795
  • GAMER 1995 گفت:

    تا الان چندر بار به ایران اشاره شده و چند تا کاراکتر ایرانی هم داشه این سری
    تاریخ ایران نه تنها برای این بازی بلکه برایه خیلی از بازی های دیگه به خاطر فوق‌العاده غنی بودنش عالیه
    اما مشکلاتو خودتون میدونید دیگه کشور ما هیچ موقع از این کار حمایت نمیکنه تو همون روز های اول هم بدون اینکه بدونن چی هست بازی رو حذف میکنن

    BarsamRealMoein MM2MavrickmarioAlireza77HerfeiyCameraManعلیo0ashil0omore
  • Mohamad4A گفت:

    این کدوم شهره که وسط صحرا هست و فقط درخت نخل وجود داره داخلش!😐 همون بهتر درباره ایران چیزی نسازن چون این اروپایی ها و آمریکایی های چیزی از تاریخ ما نمی دونن و زحمت هم به خودشون نمیدن برن چندتا تاریخدان و باستان شناس درست حسابی بیارن تا راهنمایشون بکنه، اینا فکرمیکنن ما عربیم کل ایران هم وسط صحرا هست🤔.

    BarsamRealMoein MM2marioReversepointAlireza77Siavashkhan13حاج عرفانعلیPaprikamore
    • CameraMan گفت:

      عزیزم تو حالت عادی باید قبول کرد ما در خاورمیانه هستیم و خود ایران کشور آنچنان سر سبزی نیست حالا شاید طرف های شمال و شمال غربی بشه مثال زد ولی خب به صورت کلی ایران کشوری که با صحرا ها کوه ها جاده های خشکش شناخته میشه چیز بدی نیست و کلا ربطی عرب فرض شدنمون هم نداره..
      و باید گفت تا دوره ساسانیان ایران خب همین جوری بوده اتفاقا اما خب نمی تونم نگم بیشتر میخوره انگار دوره آل عباسی باشی تا ساسانیان چون شهر ها این نمایش بیشتر میخوره ایران دوره اسلام باشه و نه ایران دوره زرتشتی و حالا به کنار که کلا مشخص سازنده ویدیو اطلاعاتی چندانی نداره از ایران

      BarsamRealMoein MM2marioReversepointAlireza77HerfeiySiavashkhan13حاج عرفانDeleted accountmore
    • gaz گفت:

      نمیخوام ناراحتت کنم ولی متاسفانه اون موقع چیزی به نام برق و تکنولوژی وجود نداشت
      به علاوه این فن میده
      به علاوه(۲)سید نکنه انتظار داری تو خوزستان زمین های کشاورزی ببینی؟
      به علاوه(۳)میدونی طبیعتا تمام شهر ها تو صحرا ساخته شدن و بعد از سال ها تبدیل به همچین چیزی که میبینی شدن
      لپ کلام چرت و پرت نگو

      BarsamRealMoein MM2Deleted accountAlireza77HerfeiyMohamad4ACameraManعلیTlou part 2 game of the centurymore
      • Mohamad4A گفت:

        من خودم خوزستانی هستم، خوزستان اونجوری شما فکر میکنید بیابانی نیست می دونستی تا پونزده یا بیست سال قبل تو بعضی از شهرهای خوزستان مثل رامهرمز و ایذه برف میبارید و بخاطر تغییر اقلیم ایران و گرم شدن کلی زمین الان دیگه برف نمیاد خودت حساب کن ۱۵۰۰ سال یا قبل تر ، هوا تو گرمترین استان ایران چطوربوده! ایران کشور نیمه خشک هست از نظر میزان بارندگی سالانه این به معنی بیابانی بودن نیست.
        بعدشم نمی دونم چطور کسی بهت نگفته خوزستان یکی از حاصلخیزترین خاک های کشور رو داره و یکی از بیشترین زمینهای زیر کشت توی این استان هست. بعد کی بهت گفته اولین شهرها توی صحرا ساخته شدن!🙄 هر آدمی می دونه که اولین شهر ها هرجا آب بوده یعنی رودخانه و دریاچه و نهایتا توی صحرای عربستان هرجا می تونستن چاه بزنن آب دربیارن میشد ساکن شد. ما هم شهرهای بیابانی در قدیم داشیم مثل یزد که با زدن چاه وقنات آب مورد نیازشون رو تامین میکردن.
        در رابطه با این که گفتم فرهنگ عرب هارو بجای ایرانی ها نشون میدن بخاطر نوع لباس و چهره شخصیت ها هست که همه شبیه به عرب ها هستند.
        آقای gaz سعی کن اطلاعاتت رو بیشتر کنی داداش. موفق باشی

        آریازادMoein MM2Love Joel and ArthurmarioDeleted accountBobysad58Alireza77Herfeiy
    • pozitrun گفت:

      تخت جمشید و پاسارگاد و نقش رستم تو استان فارسه والا همین الانشم یجوری خشک هست ک با بیابون خیلی فرقی نداره 😂

      Moein MM2Alireza
  • .Rock گفت:

    این چه سمی بود .وقتی یه چیز خوب دست یه ناشی میوفته

    BarsamRealMoein MM2Siavashkhan13Vito ScalettaTlou part 2 game of the centuryshonarSkyrim : The Elder Scrolls Vهمسایه ( فن بوی = پنچری )CameraManSaman_hk
  • حالا میفهمم چرا اساسین تو ایران ساخته نمیشه

    یه آمریکایی اومده یه فن مید ساخته به جای تشکر همه شاکین، انگار اونا وظیفه شونه بیان از ایران باستان برای ما گیم بسازن وقتی خودمون تو بازیها و فیلمامون، ایران باستان رو به یه ورمونم حساب نمی‌دیم

    BarsamRealMoein MM2marioDeleted accountAlireza77Siavashkhan13علیPaprikaVito Scalettamore
    • Alireza گفت:

      دقیقا
      ولی مسئله اینجاست اینم دلیل نمیشه پاشیم بریم ازشون تشکر کردن؛مگر اینکه حالا کارش خیلی خوب بوده باشه وگرنه دلیل نداره همینطوری واسه یه آمریکایی مثلا جهان اولی مثلا مدرنیته کف و دست بزنیم…

      Moein MM2
  • darkwarrior گفت:

    برسد ب دست یوبی باگ
    افراد مستقل بهتر ازین استدیو بلدن بسازن

    BarsamRealMoein MM2marioAlireza77Vito ScalettaCommander jensen
  • CameraMan گفت:

    راستش بیخواین فکر نمیکنم یوبی سافت دست به همچون اقدامی بزنه ولی یک جور هایی نمیدونم قبول دارین یا نه تاریخ ایران به تصویر کشیدنش افتضاح سخته یعنی تاریخ این منطقه هر جور رویدادی داره اما خب مثلا قطعا نمیان که مثلا تاریخ هخامنشی رو به بازی بکشن (به خاطر ادیسه) دوره اشکانیان هم رویداد جالبی نداشته (داشته ها ولی کمی دوشواره توصیف کردنش) ساسانیان برای مثال میتونه خوب باشه ولی اگه شخصا نظر من بیخواین ترجیح میدم دوره از تاریخ رو به تصویر بکشن که حتی خیلی از ماها اطلاعاتی چندانی نداریم و پشت پرده رخ داده باشه برای مثال دوره ایلخانی (مغول ها) خب حکومت بزرگی بودن و خیلی میشه یک چیزایی تو حال هوای اساسین کرید رولیشن که به جای استانبول در اصفهان یا تبریز (چون اگه اشتباه نکنم پایتخت های اون دوره بودن) رخ بده و قطعا خیلی جذاب میشه و از طرف دیگه با اساسین هایی تو تایم لاین دقیق تاریخی پدید اومدن هم ارتباط داره..میتونن سناریو که مثلا شخصی که تو قزوین به دنیا اومده رو که توسط مغول ها روستاشون قتل غارت میشه آغاز کنن یا کلا به عنوان شخصی مغول باشیم که به ایران اومده و سعی میکنه با سنت ها آشنا بشه و حالا وسط داستان کار هایی انجام میده رو ببینیم که من خودم این بیشتر دوست دارم…
    البته من ترجیح میدم اگه بخوان مثلا بریم توی یک غار که بایک دیو بجنگیم و اسمشو بزار سنت یا اساطیر ایرانی واقعا ترجیح میدم نسازن من حتی بعضی موقع ها تو شکم چجوری از اساسین کریدی با موضوع تاریخی رسیدن نبرد با یک گاو دستو پادار یا جنگیدن بایک خرس لجندری

    Moein MM2AlirezaTlou part 2 game of the centuryo0ashil0o
  • majidam گفت:

    تخت جمشید چرا اینجوریه مگه بازی مال دوران قدیم نیست اون زمان تخت جمشید اینجور نبوده که خیلی تمیز و شیک بوده

    Moein MM2marioAlireza77Tlou part 2 game of the century
    • Ninja theorey گفت:

      اگر اونیموشا۳ دیده باشی داستان بین فضای قدیم و جدی روایت میشد باید کارهایی در قدیم انجام میدادی که راه برای دوران حدید باز می کرد که البته پردازش داستانی قوی می طلبه

    • Ajax795 گفت:

      تخت جمشید بعد از چهارصد و خوردی سال حکومت هخامنشیان در زمان داریوش سوم اگر اشتباه نکنم توسط اسکندر مقدونی به آتیش کشیده شد آریوبرزن جزو آخرین سرداران هخامنشی بود که از این منطقه دفاع کرد و شهید شد
      دودمان ساسانیان شاید ۶۰۰ ۷۰۰ سال بعد از هخامنشیان و تخریب تخت جمشید به وجود اومدن
      همچین دور از منطق نیست که همچنان خراب بوده باشه
      البته شایدم اشکانیان و ساسانیان مرمتش کرده باشن
      اطلاعاتم کافی نیست متاسفانه

      Moein MM2marioAlireza
  • Amir گفت:

    خداوکیلی چیزه حقی میشه چرا اینهمه سال لقمه رو دوره سرشون چرخوندن اساسین اصلا داستان ایرانیه معلومه باید تو ایران باشه

    Moein MM2Love Joel and ArthurmarioAlirezaTlou part 2 game of the century
  • Arshia.1 گفت:

    یه بازی چقدر خفن میتونه ساخته شه؟

    با اینکه تریلر ساختگی بود اما با همین ساختگی بودنش هم قشنگ قدرت و ابهت تمدن های ایران رو میشد حس کرد

    Moein MM2marioAlireza
  • Herfeiy گفت:

    اینا چرا فک میکنن ایران یه کشور بیابونی بوده و فک میکنن با عربستان یکیه.بابا ما فقط یه کویر لوت داریم و یه جنوب که خیلی نخل داره که اونم بعضی جاهاش که گرمه و خیلی جاهاش سر سبزه. تازه اون موقع ها آبو هوا بهتر بوده. نمیدونم فازشون چیه. فک‌ میکنن فقط اروپا و آمریکا دار و درخت داره😐

    Moein MM2marioAlireza77HerfeiyArshia.1Mohamad4Ahunter23علیVito Scalettamore
    • CameraMan گفت:

      برادر من اینا همون ها هستن تو پرنس آف پرشیا ایران رو با هندوستان اشتباه گرفته بودن چه برسه به الان و راستی من درک نمیکنم شما چه انتظاری از اون دوره ها دارین؟ که همه جا پارک گلستان بوده مثلا دوره اشکانیان؟؟ و خب از طرف دیگه مشکل از خود ماست که هیچ وقت برای غربی ها تاریخ خودمون رو رونمایی نکردیم البته بیشتر مقصرش دولته ولی خب…

      Moein MM2marioAlireza
    • MRIP گفت:

      حاجی خدایی من خودم استان فارسیم پاسارگادو و تخت جمشید مث شمال و مناطق معتدل بهشتی نی و پوشش گیاهی خیلیی زیاد نداره البته قدیم خب مسلما کمی شرایطش بهتر بوده ک‌ میشه همینی ک این اورده ولی انصافا نخلاشو زیادی گذاشته بود

      Moein MM2Alireza
      • Herfeiy گفت:

        من تقریبا آب و هوای ایران میشناسم اونی که میگی درست شیراز بعضی از مناطق پوشش گیاهی درستی نداره.که این هم به خاطر اینه که به مرور زمان اینجوری شده. و اینجوری هم که میگی نیست.
        همین خوزستان یکی از حاصل خیز ترین خاک ایران رو داره. همین الان کف رودخونه کارون رو لایروبی کنن حاصل خیز تر از خودش تو جهان نیست که متاسفانه رسیدکی نمیکنن. که به این بخاطر اینه که قبلا آب و هوای خوبی داشته و بارون و حتی برف هم میباریده. خوزستان رو به سرزمین جلگه ای میشناختن. تو سفرنامه ناصر خسرو موقعی که از خوزستان گذر میکرده از یکی از شهرهاش که اسمش ارجان بوده البته فک کنم بهبهان الان اسمشه موقعی که داره توصیفش میکنه به سر سبز بودن و زیبایی فوق العادش اشاره میکنه و مثل یه تیکه از بهشت بوده. حالا بقیه جاها بماند. شاید در حد اروپا سر سبز نباشه ولی خیلی چیزها هم کم نداره

        Moein MM2Love Joel and ArthurHerfeiy
        • milad_and1 گفت:

          شما چه جوری آب و هوای ایرانو میشناسی و بهش اشراف داری که حتی نمیدونی ایران چند تا کویر داره؟
          ایران فقط کویر لوت داره؟
          دیگه هیچ کویری نداره؟
          دشت کویر پس چیه؟
          کویر مرنجاب پس چیه؟
          کویر مصر پس چیه؟
          و اسامی دیگه که دیگه اینجا جاش نیست

          عزیزم ۲/۳ خاک ایران منطقه بیابانی و نیمه بیابانیه
          با اظهار نظر شما و اعتراض شما هیچ تغییری تو اقلیم ایران به وجود نمیاد

          بیابانی بودن ایران هم هیچ‌ ارتباطی به عرب پنداشتن ایران نداره
          کشور پهناور آمریکا هم مساحت بسیار زیادیش رو بیابان و صحرا تشکیل میده پس اونم عربه؟
          اگر میبینید تو کشور ایران مناطق سبز و کوهستانیش زیاده به دلیل پهناور بودنشه وگرنه اغلب مساحت کشور بیابانی و نیمه بیابانی هستش

          Herfeiy
  • WITCHER گفت:

    این دو دقیقه چقدر طول کشیده ساختش؟

    Moein MM2Alireza
  • seyed.yousefi گفت:

    کسایی که میگن چرا بیابونی درست کرده همه جارو باید به خدمتشون برسونم که اکثر ایران آب و هوای گرم و خشک و گرم و شرجی داره
    نشون میده خیلیا تو پنجم ابتدایی هم لنگ میزنن

    Moein MM2mariomilad_and1HerfeiyCameraManMohamad4A
    • Mohamad4A گفت:

      همه ایران رو به عنوان کشور چهار فصل میشناسن، تو کدوم کتاب مدرسه به تو یاد دادن اکثر ایران آب و هوای گرم و شرجی داره!😐 از نظر اقلیمی کشور ما نیمه خشک حساب میشه که از نظر علمی با احتساب میزان بارش درسال ما در گروه نیمه خشک قرار گرفتیم که این بمعنی خشک بودن کل ایران نیست. آیا می دونستی بزرگترین برف و بوران کل تاریخ توی ایران ثبت شده(حتی قسمتی از بوران مربوط به مناطق گرمسیر بوده)؟ اینو تو گوگل سرچ کن:برف و بوران ۱۳۵۰ ایران. اگه ایران همش گرم و خشک و بیابانی باشه بزرگترین برف و بوران تاریخ توش رخ نمیداد😕. مطمئن باش حتی چند هزار سال پیش ایران خیلی اقلیم بهتر و سرسبزتری داشته. شما بجای اینکه سطح سواد مردم رو زیر سوال ببری اول برو یکم مطالعه کن بعد نظر بده داداش. موفق باشی.

      Moein MM2marioDeleted accountAlirezamilad_and1HerfeiyCameraMan
      • MRIP گفت:

        کشور ایران چهار فصل هست اما طرف پاسارگاد و تخت جمشید قسمت سرسبز و خرمش نیست طرفی ک الان پوشش‌گیاهیش‌کمه قبلا مسلما شرایط بهتر بوده ک‌میشه همینی ک این اورده البته حقیقتا نخل هارو زیادی اورده

        Alireza
      • seyed.yousefi گفت:

        آقا من خودم تو آذربایجان غربی ام و میدونم چخبره
        سال پیش شهر ما تا ۲۵ الی ۳۰ سانت هم تو سطح شهر برف بارید
        ولی نکته اینجاست که اگر بخوان درباره تاریخ ایران بازی بسازن بازی در مناطق مرکزی و جنوبی ایران نظیر اصفهان و شیراز و خوزستان قرار داره که هوای نسبتا گرمی دارن. نمیان درباره طرفای آذربایجان و شمالغربی ایران بازی بسازن(چون تاریخش مجهول تر از سایر مناطقه)
        پ.ن: منظورم از بیشتر ایران این بود اگر وسعت جغرافیایی رو در نظر بگیری واقعا مناطق گرم و خشک نسبت به مناطق دیگه وسعت بیشتری دارن
        پ.ن ۲ : خودمم موقع دیدن تریلر حس کردم بیشتر محیطو شبیه عراق درست کردن تا ایران ولی اینم قبول کن اکثر دوستان یذره مغرضانه و از روی تعصبات نظر میدن
        پ.ن ۳ : اگر تو اینترنت سرچ کنید نقشه آب و هوایی ایران عکسی از تعلیمات اجتماعی پنجم ابتدایی میبینید و اگر اون عکس (که خیلی هم ساده سازی و خلاصه شده) رو با مرز استان های تطبیق بدیم مشاهده میکنیم که استان های ایلام،خوزستان،کهگلویه و بویر احمد،بوشهر،بخشی از فارس،هرمزگان،کرمان،یزد،سیستان و بلوچستان،اصفهان،قم،سمنان،خراسان های جنوبی و رضوی در اقلیم گرم و خشک قرار دارند و همین استان ها بیشتر از ۵۰ درصد مساحت ایران رو شامل میشن
        پ.ن ۴ : من نگفتم همه ی ایران گفتم بیشتر مناطقش

        Moein MM2milad_and1
      • milad_and1 گفت:

        داداش داری اشتباه میزنی چهارفصل بودن ایران بخاطر تنوع اقلیمیشه وگرنه ۲/۳ ایران بیابانی و نیمه بیابانی هستش
        تو مطمئنی گوگل داری؟
        ماهم گوگل داریمااااا اگر درست سرچ‌کنی متوجه میشی که ایران اغلب مساحتش بیابانی و‌ نیمه بیابانی هستش
        چهار فصل بودنش هم مربوط به باقی ۱/۳ مساحتشه
        من نمیدونم چه جوری واقعا نمیخواین قبول کنید این چیزارو

        مثلا اگه پافشاری کنی بیابانهای ایران سر سبز میشن؟
        همون نقشه ایرانم دانلود کنی ببینی قشنگ معلومه وسعت بیابانهاش

        Moein MM2
  • میدونستین که اساسین واقعی بوده و تو ایران اتفاق افتاده تو گوگل سرچ کنید حشاشین میاره

    Moein MM2
  • Hitman گفت:

    این تریلر رو طرفدار های ایرانی ساختن؟

ویدیو: تریلر مفهومی طرفداران از Assassin’s Creed Infinity، ایران را به تصویر می‌کشد - گیمفا